یکی از محتوا‌های حذف شده‌ی Bloodborne کشف شد

2 آبان 1400 - 10:34

‌تمام عناوین بنا به دلایل مختلفی، مثل نبود زمان و امکانات کافی ناچار به حذف برخی ایده‌ها یا المان‌ها می‌شوند، بازی Bloodborne نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مخاطبان عنوان موفق و پرطرفدار Bloodborne موفق به کشف یکی از المان‌هایی شد که از بازی‌ اصلی حذف شده بود. بازی Bloodborne در سال 2015 توسط From Software توسعه یافت و منتشر شد. From Software مسئولیت توسعه‌ی عناوین Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Twice را داشته و در حال حاضر بازی Elden Ring را توسعه می‌دهد.

تقریبا هفت سال از انتشار بازی Bloodborne می‌گذرد، اما این بازی همچنان توسط مخاطبین زیادی تجربه‌ می‌شود و دلیل آن کیفیت مثال زدنی آن است، این بازی نه تنها یکی از بهترین بازی‌های انحصاری به شمار می‌رود بلکه می‌توان آن را یکی از بهترین‌ بازی‌های نسل هشتم دانست.

معمولا وقتی صحبت از محتوای حذف شده می‌شود ذهن اکثریت به سمت بازی‌هایی می‌رود که روند توسعه‌ی خود را به درستی نگذرانده‌اند، اما واقعیت این نیست، همه‌ی بازی‌ها محتوای حذف شده دارند، حتی عناوین ممتازی مانند Red Dead Redemption 2 محتوای حذف شده دارند و این اتفاق برای هر عنوانی رخ می‌دهد و دلایل مختلفی منجر به آن می‌شوند، برخی از ایده‌ها برای گیم‌پلی و بازی مناسب نیستند و برخی اوقات تیم توسعه دهنده منابع و زمان لازم برای عملی کردن بعضی از ایده‌ها را ندارد.

دلیل حذف شدن این انیمیشن مشخص نیست، اما این المان باید در بازی حضور پیدا می‌کرد یا حداقل باید در نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی اضافه شود.

بازی Blood Borne برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس است، شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را به قلم مهدی طباطبایی مطالعه کنید.

برچسب‌ها: ، ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هممممم

    • اشتباه شد.

  • بلادبورن و سپر؟!؟!

    • این سپر توبازی بودش ولی کارایی آنچنانی نداشت

  • s.a.m گفت:

    اگه حذف شده پس ایشون چجوری داره توی بازی انجامش میده ؟

    • لنس مکدونالد میشه گفت دیتاماینر و برنامه نویس هستش و به نسخه‌‍های اولیه و نتورک تست‌ها و دموها و … سعی میکنه دسترسی پیدا کنه یه مدت پیش dev kit کنسول PS4 و یه سری کنسول‌های نینتندو رو خریده بود. حتی یه سری REVIEW DISK هم داره. داخل فایل‎‌های بازی این چیزا رو پیدا میکنن. داخلی یک توییت هم گفته اگر دو خط از برنامه نویسی رو تغییر بدین میتونین به این انیمیشن kick دست پیدا کنین.

      • s.a.m گفت:

        آهان این آقا همونیه که بلادبورن ۶۰ فریم رو منتشر کرد و همینطور اگه اشتباه نکنم رندومایزر ها رو که جای کاراکتر های بازی رو عوض میکنن رو هم خودش درست کرد . حتما باید توی ریمستر بلادبورن که برا PS5 میاد این قابلیتو اضافه کنن . اصلا گیمپلی رو زیر و رو میکنه . واقعا چرا حذف شده از بازی اصلی 😐

        • حتما بالانس بازیو به هم میزده که حذف شده

          • Grandwarden گفت:

            احتمالا زیاد دلیلش همینه. اگر دقت کنی یک حالت stagger نصف و نیمه رو فراهم میکنه. البته بعید نیست توی نسخه بازسازی شده ببینیم این قابلیت رو.

  • Hard gamer گفت:

    عجب حرکت خفنی حیف حذف شده 😢

  • fbjg گفت:

    تو سری سولز این حرکت هستش ، کار این حرکت شکستن گارد هستش مثل ویدیو . تقریبا ندیدم تو گیم پلی های سوار خیلی از این حرکت استفاده کنند در حالی که خیلی زدنش راحته . از parry کردن خیلی امن تره البته تو بلاد بورن سپر و گارد گرفتن وجود ندارد پس دلیلی کلا واسه بودنش نبود واسه همین حذف شده

  • ALIREZA0111 گفت:

    این انیمیشن به نظرم اصلا وجودش نیاز نبود چون دشمنانی که سپهر دارن تو کل قسمت های گیم به تعداد انگشت های یه دست هم نمیرسه
    همه دشمن هایی هم که سپهر دارن خیلی خیلی ضعیفن و البته با دو الی سه ضربه سپهرشون کنار میره و میتونید بزنیدشون
    مثل دارک سولز یا دیمن سولز نیس که نتونید سپهر هاشون رو کنار بزنید البته یادمه دارک سولز 3 باید چند تا ضربه بیشتر میزدید و استامینا دشمن خالی می شد و یه جور انیمیشن ناک اوت میگرفت و میتونستین بزنیدش
    درکل این حرکت تو سولزی که سپهر دارن به کار میره نه تو بلاد بورن که تمامی مکانیزم هاش حمله و جا خالیه
    نکته دیگه اینکه تو کل بلاد بورن فقط یه سپهر چوبی بیشتر نیس که خیلی ضعیفه و توی دی ال سی هم فقط یه سپهر اضافه میشه که اونم ضعیفه اتفاقا ولی یکم قویتر از سپهر چوبی XD