از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا

از کجا دوج کوین بخریم

پست گیمفا
۲۳:۲۱ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا

کاربران ایرانی علاقه زیادی به خرید و فروش دوج کوین دارند، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این علاقه در بین کاربران خارجی هم وجود دارد. این علاقه علاوه بر رتبه تقریباً رتبه خوب این ارز در بازار و همچنین قیمت بسیار پایین آن می تواند ناشی از جو بسیار زیاد آن در شبکه های اجتماعی باشد. این موضوع موجب شده است که افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در آن علاقمند شوند. بیاد داشته باشید که دوج کوین یک سایت‌ سرمایه‌گذاری یا استخراج ابری نیست و بسیاری از سایت ها که با این ادعا فعالیت می کنند در واقع کلاه برداری هستند.

 روش های مختلف خرید دوج کوین:

در پاسخ به سوال از کجا می توانم دوج کوین بخرم، باید گفت، برای خرید این ارز نیازی به مراجعه حضوری ندارید. برای خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید وب مانی، تتر، ترون و سایر ارزهای دیجیتال روش های متفاوتی وجود دارند که برخی از آنان در زیر برای شما لیست شده است:

  • خرید از دوستان و آشنایان: این روش مطمئن ترین روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال است اما در بسیاری از مواقع عملی نیست. ممکن است نخواهیم سایرین متوجه شوند که ما قصد خرید ارزهای دیجیتال داریم. برای همین علت این روش کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • خرید در شبکه های اجتماعی: در زمینه خرید ارز دیجیتال دوج کوین گروه ها و کانال های بسیاری در حال انجام فعالیت می باشند که به نوبه ی خود خطرات بسیاری دارد. برای مثال احراز هویت شما به صورت کامل انجام نمی شود و در هنگام برخورد با مشکلات شخص سومی نیست تا بتواند قضاوت درستی داشته باشد که همین دلایل باعث شده است تا افراد کمتر جذب این گروه ها بشوند.
  • خرید از صرافی های خارجی: یکی از امن ترین روش های خرید ارز دوج کوین، خرید از صرافی ها می باشد. سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند از جمله صرافی ایرانی مانکس ۷۲۴ و بایننس که هردو جز سایت های معتبری هستند که ارز های دیجیتال زیادی را نیز در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. صرافی بایننس از ۲۰۰۰ ارز  دیجیتال پشتیبانی میکند. از مزایای این سایت می توان به موجودی زیاد ارز ها و همچنین کارمزد کم اشاره کرد و مهمترین نقطه ضعف آن محدودیت هایی است که برای کاربران ایرانی اعمال شده است که این محدودیت ها فقط مختص بایننس نبود و دیگر صرافی های خارجی هم این محدودیت ها را اعمال می کنند. به همین علت همکاری با این صرافی ها امکان دارد که هر لحظه حساب شما مسدود شود و در انتها باعث از دست رفتن اموال شما می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم برای استفاده از صرافی های خارجی دقت زیادی داشته باشید. همچنین اینکه امکان خرید دوج کوین با ریال از این سایت ها وجود ندارد یکی از مشکلات اساسی دیگر آنهاست.
  • خرید از صرافی های ایرانی: در حال حاضر صرافی های ایرانی معتبر بسیاری وجود دارند که می توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند. شما قادر خواهید بود که با هر کارت شتابی که در دست دارید، ارز های مورد نظر خود را خریداری کنید. شاید صرافی های ایرانی نسبت به صرافی های خارجی دارای تنوع کمتری باشند ولی به نوبه خود ارز های زیادی را برای کاربران خود در دسترس قرار می دهند و تلاش می کنند تا کاربران خود بتوانند با خیالی آسوده از آن ها خریداری کنند.

به عنوان بهترین سایت ایرانی خرید ارز دیجیتال دوج کوین در حال حاضر می توان سایت مانکس ۷۲۴ را نام برد که دارای مزایای همچون کارمزد کم، تنوع مناسب ارز های دیجیتال و همچنین پشتیبانی فارسی را نام برد که برای کاربران فارسی زبان بسیار مفید می باشد. بهترین قیمت خرید ارزهای دیجیتال از اهداف ما در سایت مانکس ۷۲۴ https://monex724.com/buy-arzdigital می باشد.

آموزش ثبت نام در مانکس ۷۲۴:

برای خرید اول از مانکس۷۲۴ شما لازم است گام های زیر را طی کنید، البته لازم به ذکر است که این گام ها تنها برای خرید اول ضروری هستند. پس از انجام این گام ها شما براحتی می توانید وارد سایت شده و اقدام به خرید کنید. گام های خرید ارز دیجتیال به صورت زیر است:

  1. افتتاح حساب در یکی از کیف پول های ارز دیجیتال: افتتاح حساب کاملا رایگان است، کافی است شما کیف پولی را که می خواهید با آن کار کنید را انتخاب کنید. هم اکنون کیف پول های همچون تراست والت، کوینومی و اتمیک از جمله کیف های پول های معتبر بازار هستند.
  2. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس۷۲۴: با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال به صورت دلاری وجود ندارد. شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین برای خرید و فروش استفاده کنید تا بتوانید خرید را با استفاده از کارت شتاب خود انجام دهید. متاسفانه امکان خرید دوج کوین بدون احراز هویت در سایت مانکس۷۲۴ وجود ندارد. احراز هویت بنابر قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران اجباری است. چنانچه شرکت یا فردی قصد فروش ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت داشت می توانید در رفتار صادقانه آن ها شک کنید.
  3. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: پس از ثبت نام می توانید از طریق پشتیبانی درخواست پیگیری سریع تر بکنید. این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد.
  4. خرید از مانکس۷۲۴ و واریز اتوماتیک وجه شما به کیف پول شما: پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

حال که مراحل ثبت نام را برای شما توضیح دادیم در ادامه شیوه خرید از مانکس۷۲۴ را به شما آموزش می دهیم.

آموزش خرید دوج کوین در مانکس۷۲۴:

امکان خرید و فروش دوج کوین برای تمام کاربران مانکس۷۲۴ به شرط ثبت نام و احراز هویت در سایت فراهم شده است. حال برای خرید لازم است پس از آنکه مراحل ثبت نام بالا را تکمیل کردید، وارد پنل شوید. حال اگر قصد خرید دوج کوین از مانکس ۷۲۴  دارید، در منوی کشویی سمت راست همانطور که در شکل پایین نمایش داده شده است بر روی گزینه “خرید رمز ارز” کلیک کنید.

از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا

سپس از میان لیست ارزهای موجود دوج کوین را پیدا کنید یا از طریق کادر سرچ کلمه دوج کوین را جستجو کنید. تا در لیست جستجو نتایج برای شما نمایش داده شود. حالا گزینه خرید را انتحاب کنید، تا به فرم خرید راهنمایی شوید.

در این قسمت شما وارد فرم خرید از سایت مانکس شده اید. ما قیمت هر doge را در بالای صفحه مشخص کرده ایم و توضیحات کاملی نوشته ایم تا امکان خطا در زمان خرید کاهش پیدا کند. شما با توجه به قیمت دوج کوین می توانید مقدار کل دوج های مورد نظر خود را با توجه به بودجه خودتان تعیین کنید.

برای ادامه حتما توجه داشته باشید که باید از پیش حساب دوج کوین خود را آماده کرده باشید. توجه داشته باشید که حتما باید از آدرس دوج کوینی خودتان استفاده کنید و مراقب کلاه بردارانی که به بهانه آموزش خرید کیف دیگری را به جای کیف شما جا می زنند باشید. اگر با نحوه دریافت آدرس والت خود آشنا نیستید، به راهنمای کیف پول مراجعه کنید و پس از مطالعه و انجام مراحل آن، مجدد برای ادامه فرآیند خرید یا فروش dogecoin به این صفحه برگردید.

در ادامه شماره کیف خود را وارد کنید. تا حد امکان از وارد کردن آدرس والت به شکل دستی خودداری کنید. آدرس والت شما متشکل از تعداد زیادی حروف و عدد پیچیده است و در نتیجه احتمال اشتباه در زمان تایپ آن‌ها بسیار بالا است. اگر حین خرید دوج کوین آدرس اشتباه وارد کنید، بعد از پرداخت هزینه، دوج ‌های شما به والتی دیگر ارسال خواهند شد و سرمایه شما از بین خواهد رفت. پس مراقب باشید.

پس از وارد کردن آدرس والت باید حالا مشخص کنید به چه مقداری دوج کوین نیاز دارید. با وارد کردن مقدار مورد نیاز شما می توانید اطلاعات مربوط به کل مبلغ پرداختی و کارمزد انتقال را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که همه اعداد به تومان است. همچنین این کارمزد مربوطه به شبکه است و مانکس۷۲۴ منفعتی از آن ندارد. حال اگر از آدرس والت dogecoin خود و مقدار آن مطمئن هستید بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

آنچنان که در تصویر نمایش داده شده است، شما در این مرحله در آخرین گام برای خرید هستید، حال کافی است تنها صحت اطلاعات موجود را بررسی کنید و سپس بر گزینه “تایید و پرداخت” کلیک کنید. پس از کلیک شما به درگاه بانکی ما هدایت خواهید شد. پس از پردخت ریالی، به صورت اتوماتیک دوج کوین خریداری شده برای شما انتقال پیدا خواهد کرد. در صورتی که کیف خود را بدرستی وارد کرده باشید معمولا پس از ۱ ساعت خربد شما به صورت اتوماتیک برای شما واریز خواهد شد.

همچنین لازم به اشاره است که ما پیشنهادی به خرید و فروش هیچ ارزی را به شما پیشنهاد نمی دهیم، خود شما با توجه به پیش بینی قیمت دوج کوین خود می توانید اقدام به خرید یا فروش کنید.

آموزش فروش دوج کوین در مانکس۷۲۴:

صرافی مانکس۷۲۴ همه رمز ارزهای که می فروشد، را به صورت متقابل از کاربران می خرد و به ازای آن‌ها، ریال به شما پرداخت می‌کند. پرداخت ها به صورت شبا و حداکثر در فاصله یک روز کاری انجام می گیرد. با توجه به اینکه این بخش با توجه به شرایط و قوانین بانک مرکزی همواره اپدیت می شود، برای توضیحات بیشتر و بروزرسانی در مورد تصفیه های ریالی می توانید به بخش اطلاعیه های داشبورد سایت مراجعه کنید.

از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا

برای فروش ارز دیجیتال دوج کوین همانطور که برای خرید توضیح داده شد لازم است اکانت شما احراز هویت شده باشد. البته آتچنان که پیشتر گفته شد این موضوع تنها برای هر کاربر لازم است که یکبار و برای خرید و فروش اول انجام شود.

برای شروع فروش همانند مراحلی که برای خرید توضیح داده شد ابتدا ارز دوج را انتخاب کنید، سپس فرم فروش زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که مشخص است قیمت خرید دوج کوین در مانکس۷۲۴ از شما و همچنین کل مبلغ موجودی ریالی سایت برای شما نمایش داده شده است.

برای پر کردن فرم فروش ابتدا باید حساب بانکی که می خواهید مبلغ ریالی به آن واریز شود را انتخاب کنید، سپس مشخص کنید قصد فروش چند دوج کوین به سایت را دارید، پس از آن مقدار کل تومانی که دریافت خواهید کرد برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر مورد تایید است بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

در مرحله پایانی شماره کیف ما برای شما نمایش داده شده است، شما می توانید فروش دوج کوین خود را از طریق شبکه dogecoin یا BEP2 براحتی انجام دهید. توجه داشته باشید که لطفا پس از فروش حتما txid و اسکرین شات فروش خود را برای ما ارسال کنید. ارسال این اطلاعات به ما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن واریز ریالی شما را انجام دهیم، هر چند اگر نتوانستید این اطلاعات را وارد کنید نیز مشکلی نیست و پشتیبانی ما پس از بررسی دستی واریزی را برای شما انجام خواهد داد.

امیدوارم آموزش داده شده برای شما کاربردی بوده باشد در صورت هرگونه سوالی دیگری می توانید از قسمت پشتیبانی برای ما پیام ارسال کنید.

نتیجه گیری:

در این مطلب به صورت کامل شیوه “ثبت نام”، “خرید” و “فروش” دوج کوین را به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب آموزش دادیم. لازم است به شما اطلاع دهیم که علاوه بر دوج کوین شما می توانید دقیقا به همان شیوه ای که در بالا آموزش داده شد سایر ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، تتر، وب مانی، پرفکت مانی و بیش از ۱۰۰ ارز دیگر را براحتی خرید کنید.

منبع: سایت مانکس ۷۲۴ https://monex724.com

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    گیمفا از ارز های دیجیتالم پست میذاره😂 دوج پامپ داره واس همین گذاشته
    با همین دوج تا یکی دو ماه اینده پول چند تا پی اس درمیارم😉
    هرکی الان بخره برندس
    الان با ۷ میلیون ۱۰۰۰ تا دوج بخر بعد همین دو ماه پولت بشه ۲۷ تومن😂
    بدون ذره ای زحمت
    .
    با تشکر

    • اره خیلی خوبه فکر کن با کاری که نه مالیات داره ، نه مشخصه مبداش چیه ، نه هدفش چیه ، نه خدمات به جامعه میده مردم میرن دنبالش . به نظر من دولت باید برای چنین کار عبثی که سرمایه کشور رو بدون هیچ نتیجه ای نه خدمتی نه کالایی صرفا به خاطر پولی که به سبب محبوبیت سر کوین هایی که وجود خارجی ندارند ارزشمند شدن بدست آوردن محکوم کند ورگرنه بسیاری از مشاغل واقعی که تأثیر مهمی در زندگی مردم دارد بی ارزش می شود . مردم اگه زمانی که واسه این ات و آشغالا میذاشتند سر تحصیل و رفتن دنبال اهداف مهم تری می رفتند کشور ما جزو کشورهای توسعه یافته بود .

  • darkwarrior گفت:

    کسی در مورد ارز های دیجیتالی اطلاعاتی داره?
    من میخوام از پس اندازمو بخشیش رو اختصاص بدم به ارز دیجیتالی

    • All Alone گفت:

      بدون اطلاع هیچ اقدامی نکن کار به این اون نداشته باش که چی بهت میگت چون بازار ارز دیجیتال نوسان زیاد داره کل پس اندازتو حروم میکنی اول برو دوره های اموزششو ببین کامل بازار ارز رو کامل یاد بگیر بعدش اگه خواستی به احتیاط کامل و کم کم اقدام کن

از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا
از کجا دوج کوین بخریم - گیمفا