تصویر جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد

30 مهر 1400 - 18:40

تصویر جدید منتشر شده از عنوان Elden Ring به ملینا، همراه بازی‌باز، در این اثر اشاره دارد. در کنار این تصویر شاهد توضیحات داستانی نیز هستیم. با ما همراه باشید.

طبق روال همیشگی، صفحه رسمی بازی Elden Ring در توییتر، تصویر جدیدی از این عنوان به اشتراک گذاشت. این تصویر به ملینا اشاره دارد که نقش Firekeeper در سری Dark Souls را ایفا می‌کند. طبق صحبت‌های قبلی فرام سافتور (From Software)، استودیوی سازنده‌ی Elden Ring، ملینا نقشی فراتر از آپگرید بازی‌باز را ایفا خواهد کرد. وی جاه‌طلبی‌های مخصوص خودش را خواهد داشت و در طول داستان روایت حول او تکامل پیدا می‌کند.

تصویر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

توضیحات همراه تصویر: مسافر از آن سوی مه، من ملینا هستم. من به تو یک تواقفنامه را پیشنهاد می‌دهم.

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند سال ۱۴۰۰ (25 فوریه‌ی ۲۰۲2) عرضه خواهد شد. کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به عنوان پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام شده‌اند. شما می‌توانید از اینجا تصویر منتشر شده در جمعه‌ی گذشته را مشاهده کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    تاریخ عرضه ی الدن رینگ برام پیچیده شده😂
    اقا این ۱ بهمن نبود مگه؟ بعد الان تاخیر خورده رفته ۶ اسفند فکر کنم؟🤔
    الان چرا ۲ بهمن نوشته شده🤔
    .
    منتظریم برای گیم پلی

    • دیشب بود ازت پرسیدم استاکر بازی کردی یا نه ؟!
      میدونی از خط آخر اون کامنتت متوجه شدم قبلی ها رو بازی نکردی ، چون در مورد گیم پلی و گان پلیش مبهم نظر داده بودی ، بزار یکم توضیح بدم تا یک پیش زمینه داشته باشی ، ….

      ببین استاکر شادو آف چرنوبیل که اومد ، اون زمان بهترین گرافیک شد ،کلی تعریف و تمجید و غیره ، همه میرفتن استاکر نصب میکردن تو سیستمشون تا بازی کنن ، شینجی جان باور کن بدون اغراق میگم دور و بری های خودم ۹۰ درصد به خاطر سختی زیادش کلا منصرف میشدن بازیش کنن، یعنی اینجوری نبود که چون تو دشمن رو نمیبینی اونم تورو نبینه ، تو تیر رسش بودی قطعا میزدت ، یا مثل شوتر اول شخص های کنسولی تیر بزنن بهت اما بیشتر به اطرافت تیر بخوره ، … بازی کاملا برای یک پی سی پلیر اپتیمایز شده بود و چون خبری هم از کنسول نبود ،بازی سختی خیلی جالبی داشت ، اما خب طبیعی بود آخرای بازی انقدر مهمات جمع آوری میکردیم که بازی از سختیش دور میشد ،اما اینم طبیعی بود چون وقتی تا اون قسمت رفتی تجربه هم اضافه شده بهت ….

      اما در مورد استاکر ۲ چون داره اولین بار برای کنسول ها میاد ،من این ترس رو دارم که گان پلی بازی ساده تر شده باشه ، تو تریلری که تو e3 نشون دادن به نظرم یکم ساده شده بود متاسفانه ….

      در مورد گیم پلی بازی هم برات بگم عزیز ، شما با یک بازی شوتر اول شخص rpg واقعی طرف بودی تو سری های قبلی ، یعنی هم انتخاب دیالوگ داشت ، هم انتخاب گروه برای جوین شدن ، هم پایان بندی های مختلف ،هم کلی چیز های تاثیر گذار توی بازی ، مثلا شما برای پر شدن خونت ، از نون سیب کالباس کنسرو و کلی چیز دیگه میتونستی استفاده کنی ، یا مثلا اگر وزن کوله خودت که بار توش داشتی از ۱۰۰ کیلو بالاتر میرفت عملا نمیتونستی قدم از قدم برداری ، سنگینی حرکتت توی وزن ۹۰ کیلوگرم محسوس بود …. خلاصه rpg حق و محضی بود ….

      ممکن بود جاهایی بری که اصلا تو بازی تا آخر هم لازم نبود بری و حتی این امکان هم وجود داره که از همون اول یهو بری به آخر بازی و بازی رو تموم کنی …. خیلی چیزا بود که باعث شد یکی از بهترین بازی های اون نسل بشه و این همه خاطرخواه داشته باشه ، ….

      من حقیقا هم نگران بازی جدیدم ،هم خوشحالم که فراموش نشد…میترسم بیشتر به سمت بازی های سطحی مترو و امثالش کشیده شده باشه ،تا مشتری پسند باشه ، امیدوارم اشتباه کنم ….

      میدونم طولانی شد متنم ، اما اینم بخون که تو بازی چه چیزایی بود که واقعا موندگار شده … تقریبا اواسط بازی عضو یه گروهی شدم ، وسط ماموریت به من خیانت کردن و همه وسایلم رو دزدیدن و من رو یه جا ول کردن ، آقا چون ماموریت اصلی بود باید میرفتم ،میدونی چیکار کردم ، برگشتم به سیو قبلی خودم ،قبل از اینکه به من خیانت کنن ،همه وسایلم رو داخل یک باکس تو محیط گذاشتم بعد دوباره رفتم تو ماموریت ،بعد از اینکه به من خیانت کردن ،برگشتم همه چیز رو از صندوق برداشتم ….. شما ببین بازی چه قدر دست من رو باز گذاشته بود …..

      • ShinjiMikami گفت:

        اول از همه از توضیحتون متشکرم
        اون روز جواب دادم به کامنتتون و گفتم چرنوبیل و استاکر قبلی رو تجربه نکردم و در این سبک فقط مترو رو تجربه کردم. گرچه میدونم مترو خطی داستانیه البته نسخه های قدیمیش نه اکسدس.
        .
        توضیحاتی که از بازی دادید جالب بود و نظرم رو جلب کرد. احتمالا تهیش کنم چون اونطور که گفتید ازادی عملش زیاده و یک rpg درست حسابیه.
        فقط گیر گرافیکشم که ایا چطوره و اسیب نمیزنه به بازی؟! البته میدونم زمان خودش عالی بود. من برای تجربه در زمان حال که گرافیکا به شدت رفته بالا رو میگم
        راستشو بخوای تعریف استاکر ۱ رو خیلی شنیدم ولی بخاطر گرافیکش نرفتم سراغش. البته توضیحات شما مفصل تر بود.
        .
        در مورد عالی بودن استاکر ۱ شکی نیست و امیدوارم استاکر ۲ هم با گرافیک خیره کنندش مثل نسخه قبلیش بدرخشه.
        درسته من استاکر قبلی رو تجربه نکردم ولی فکر نمیکنم تیم سازنده بیاد استاکر ۲ رو سطحی بکنه و از پیچیدگیش کم بکنه.
        اول اینکه استاکر ۲ نقش افرینی جهان بازه یعنی rpg.
        دوم اینکه بنظرم مایکرو بخاطر اینکه این بازی یه rpg عالیه انحصاریش کرده خلاصه واضحه مایکرو به rpg های عظیم خیلی اهمیت میده و میسازه.
        .
        در اخر بنظرم همون جزئیاتی که فرمودید در استاکر ۲ هم خواهد بود حتی بهتر تر و پیشرفته تر با گرافیک عالی.
        نگران نباشید این بازی کسایی که طرفدار سری نبودن رو هم جذب کرده.
        .
        با تشکر

  • “چه گرافیک بدی”. :دی باشه. now go to sleep.
    http://www.upsara.com/images/i293852_.png

    • Nietj گفت:

      اینکه خیلی مولاییه ..مخصوصا گرافیک هنریش

    • http://www.upsara.com/images/a676320_.jpg

    • Samul گفت:

      چند تا عکس لیک شده الان میفرستم

      • دو تصویر قدیمی لو رفته بود، مربوط میشن به سال 2017، ارزش کار کردن ندارن.

        • Samul گفت:

          اهان ولی خوب بودن
          https://s21.picofile.com/file/8442664026/IMG_20211022_185022_219.jpg
          https://s20.picofile.com/file/8442664092/IMG_20211022_185024_301.jpg
          https://s20.picofile.com/file/8442664118/IMG_20211022_185020_045.jpg
          خیلی صحنه های خوبین

          • اینا که Dark Souls 2ن. :دی
            تصاویر لو رفته از بیلد سال 2017 پایین میذارم شاید کسی دوست داشت ببینه:
            http://www.upsara.com/images/d694535_.jpg
            http://www.upsara.com/images/h891838_.jpg

            • Samul گفت:

              از دست توییتر😂

            • Parham73 گفت:

              داداش جریان (:دی) چیه؟😂😂😂

              • همان دو نقطه D جدید است، منتهی ورژن کلاسیک.

            • Nietj گفت:

              از ملینا عکس نداری جناب کریمی ؟؟؟

            • مرسی آقای کریمی، این کامنت رو نخوندم. فکر نمیکردم تصاویر از بیلد ۲۰۱۷ در این حد باشن. بسیار سپاس
              برام ارزش داشت.

          • Samul گفت:

            ای بابا اشتباه شد
            دارک سولز ۲ بود😂

          • 😂😂😂😂😂😂
            داش اینا که مال دارک سولز 2ه 😂😂

            • Samul گفت:

              زود برم حذف کنم تا ابروم نرفته🏃‍♂️🏃‍♂️

          • Parham73 گفت:

            😂😂😂😂😂 الله اکبر

          • ALOY گفت:

            خیلی صحنه های خوبین واقعا😉

    • mohsenj74 گفت:

      بازی های میازاکی گرافیک هنری بی نظیری دارن و گرافیک هنری مرگ نداره و شاهکار در واقع گرافیک هنری بازی هست مثلا به بازی اوکامی و کومیکس د زون نگاه کنید به قدری طراحی ها و گرافیک هنری زیباست که هرگز کهنه نمیشن و حتی بازی های بسیار جدید هم نمیتونن به لحاظ طراحی اون سطح رو تکرار کنن یا بهتره حرفه ایی تر بگم گرافیک هنری همیشه تازست اما برترین گرافیک های فنی به مرور زمان خاصیتشون رو از دست میدن برای نمونه اگر الان تومب ریدر ۱ و رزدینت اویل ۱ نسخه کلاسیک رو بازی کنید گرافیک فنی توی ذوق خواهد خورد …. تعجب میکنم چطور یکسری دوستان از بازی و گرافیکش ایراد میگیرن که اولا انجامش ندادن و دوما سازنده اثر یکی از اساتید طراحی هنری هست و از بُعد فنی هم هرگز ضعیف عمل نکرده

      • آرین گفت:

        سلام
        الآن همین gta trilogy فنی شاید خوب نباشه ولی هنری خیلی خوب بنظر میاد.

        • mohsenj74 گفت:

          یه ارت استایل به خصوصی براش در نظر گرفتن ، برای خیلی ها نوستالژی هست این gta trilogy فقط به نظرم قیمت رو میتونستن کمتر در نظر بگیرن

          • آرین گفت:

            سلام
            اینا همونایی اند که اولین بار گفتند 70 دلار (تیک‌تو)
            این 70 دلار بکن دافعه داره، اگه کمتر بود خیلی از این نقدها و ایرادگیری‌ها رو هم می‌شست و می‌برد.

      • آفرین 👍 دقیقاً همینطوره
        بازیهای میازاکی کبیر همیشه در کالبد طراحی درجه یک و بی نظیر بوده و هربار بهتر از قبل. بطوری که این مه توی سکیرو خودشو به بهترین شکل ممکن نشون داد، با درصد چشمگیری از تکسچرد و نوردهی و رنگ های زنده تر به وضوح دیدیم که گرافیک بازی چقدر طبیعی و هنری از آب دراومد و این همش به کالبد طراحی بازی و هنری بودنش برمیگرده.
        و بیشتری از بازیهای نسل هشت باوجود گرافیک های بسیار خوبشون در تکسچرد اصلاً در کالبد طراحی خوب عمل نکرده بودن و بیشتر فقط این تکسچرد و نورپردازی و رنگ بازی بود که ما میدیدیم. چراکه اگر در کالبد طراحی هنری و طبیعی بودن در این نکته خوب و عالی مثل فرام سافتور عمل میکردن به وضوح خارق العاده شدن سطح کیفیت یک اَثر رو شاهد میشدیم..

    • آرین گفت:

      سلام
      شباش از روزاش بهتر اند.

      • سلام
        روزا هم خوبن. تریلر network test بهبودهای خوبی داشت.

        • آرین گفت:

          سلام،تشکر
          مصداق اینه که “گل پشت و رو نداره.”

    • لایک داری آقای کریمی

  • دوستان کَسی میدونه آیا حضور موتوی ساکورابا در ساخت موسیقی بازی تایید شده یا نه؟ تا جایی که من اطلاع دارم تا الان فقط حضور یوکا کیتامورا تایید شده.

    • فقط کیتامورا به طور رسمی تایید شده. اما یه مدت پیش ساکورابا تریلر یا تصویر (دقیقا یادم نیست) از الدن رینگ به اشتراک گذاشت و گفت لطفا صبور باشید. احتمالا روی بعضی ترک های بازی کار میکنه.

    • کیتامورا به تنهایی هم باشه کافیه
      اسطوره ایست درحد میازاکی.
      یخورده کم تر.

      • Husseini: Souls borne@
        میدونم که ۹۹٪ هوادارهای فرام سافتور با این نظر من مخالف هستن ولی به نظر شخصی من موسیقی‌های موتوی ساکورابا خیلی بهتر از یوکا کیتامورا هستن و دارک سولز یک بهترین ساندترک سِری رو داره. در دارک سولز یک خیلی از موسیقی‌ باس‌ها سعی میکردن یک اتمسفر خوب رو شکل بدن (مثل موسیقی گویندلن، سیف، نایت آرتوریاس، گوین و…) و خیلی از مواقع این موسیقی‌ها فوق العاده ساده بودن (مثلا موسیقی گویندلن که فقط چَنگ هست به همراه صدای خواننده، و یا موسیقی گوین که فقط یک تک نوازی پیانو هست). ولی در نسخه‌های بعدی موسیقی‌ها فوق العاده بُلند و شلوغ شدن و بیشتر از هر چیز سعی میکردن روی حماسی بودن نبرد‌ها تمرکز کنن. من دوست دارم در کنار موسیقی‌های حماسی، موسیقی‌های اتمسفریک مثل دارک سولز یک هم در الدن رینگ باشن و یوکا کیتامورا نشون داده که دیدش نسبت به موسیقی باسها خیلی تَک بعدی هست. به نظرم باید هر دو نفر حضور داشته باشن.

        • بهترین موسیقی سری دارک سولز مال نسخه ی سوم هست بنظرم

        • اولاً که سلیقه هست دوست عزیز، یوکا کیتامورا نیمه ی گم شده ی میازاکی در خلق این آثار بوده که وقتی بهم متصل شدن شکوه و عظمت در سری سولز بورن به نهایی ترین سطح خودش راه پیدا کرد و یکی از باعث های این مسئله کیتامورای افسانه ای هست. به قول همین دوستمون بهترین موسیقی هارو در دارک سولز ۳ خلق کرده و سکیرو هم بعد از اون قرار میگیره، ولی شخص موتوی ساکورابا هم در دارک سولز بی نهایت فوق العاده می نواخت و حرفی نیست توش چون من خودم عاشق چندتا از موسیقی هاشم اما کیتامورا چیزه دیگه ایه و اصلاً رقیب نداره این آهنگساز.

  • andro گفت:

    آخی….من شخصیت مظلوم تر از این Firekeeper های بازی های میازاکی ندیدم!

  • شادمن 3 گفت:

    انحصاری ایکس باکس حالشو ببرین شاهکار داره براتون میاد

    • من میگم جعبه فنا تو یه دنیای خیالی زندگی میکنن شما بگین نه 🤣🤣🤣

      • نه مودم سونی خوبه 😂😂😂😂

      • Faith گفت:

        پی اسم جعبس داوش
        فقط یکم خوردگی داره شکل گرفته

        • سونی🤝مایکروسافت
          اتحاد واسه ساخت جعبه

      • ALOY گفت:

        خخخ بخند دلت خوش باشه کچل فن😐

        • Amir Naderi گفت:

          کلاه کاسکت فن🙄

  • این عکس فک کنم تو کمپ فایر ها کنارت میشینه شاید از داستان های حماسی بازی تعریف میکنه برات داستان هایی که اتفاق افتاده تو بازی بچه ها فوتو مود داره بازی؟

  • Wounds گفت:

    خوشبختم ملینا منم یک طرفدارم موهام اولش سفید نبود خبرهای این بازی سفیدش کرد ….کاملا با توافق نامه موافقم شما از بازیت تریلر بده منم بازیت می خرم چطوره ؟؟؟

    • آها پس شما پسر نیستی! اوکی..
      یکمی برام جای سوال بود، چون من همیشه کامنتارو میخونم و..

  • Conor گفت:

    الان باز تاخیر میخوره

  • Parham73 گفت:

    بنظر میاد بازی راحت شده🤦🏻‍♂️

  • Faith گفت:

    نکنه اقای کریمی خودش این عکسارو با فوتوشاپ سر هم میکنه میفرسته؟😑😂
    بمولا بعید نیست

    راستی بن نشم صلوات

    • از کجا فهمیدی کلک؟ :دی

      • Faith گفت:

        D=

      • دهنت سرویس D:

      • 😃

  • Omid گفت:

    I COMMAND THEE KNEEL!…..

  • پادشاه گیمز خودتی
    زیباترین اَثر از هنر هشتم 💎💎☄☄❤🔥
    👑👑💛

  • یعنی تو کف اسم‌هایی که فرامسافتور برای شخصیتاش انتخاب میکنه
    هم اسم ها و هم صفتاشون

  • حالا که ملینا نقش Fire keeper رو داره یه آرت نابی از Fire Keeper ببینیم : XD

    https://s4.uupload.ir/files/dark_souls_3_ost_102_1631921969137_kd97.jpg

    • Samul گفت:

      زیباست

  • دوستان من هرجوری حساب میکنم بازم گرافیک فنی و طراحی شخصیت قابل بازی به سکیرو ، دارک سولز ۳ و حتی بلدبورن نمیرسه
    اسب یا اون گوزن داخل بازی خیلی بی کیفیت طراحی شده
    درسته بازیهای آقای میازاکی به گیم پلی دقیق و حساب شده شهرت داره اما به گفته خود فرام سافتوار که قصد جلب نظر طیف وسیعی از مخاطب رو به سمت بازی دارن باید تو بحث کیفیت و گرافیک بازی بیشتر تلاش کنند
    سکیرو بی نهایت زیبا بود از مرحله اول تا به آخر از یک استاندارد بالای کیفی برخوردار بود
    اما تا الان از نظر گرافیکی هرچی از الدن رینگ دیدیم تصاویر و ویدوههای به مراتب ضعیف تره

    • ALOY گفت:

      اقا نظرت در مورد استارفیلد چیه بگو بشنویم

    • آرین گفت:

      سلام
      تصاویر جنبه هنری دارند بیشتر، معمولا هم از خود بازی گرفته می‌شن.

  • Omid گفت:

    بقدری با دنیای اثار میازاکی و تیم هنرمند فرام سافتور زندگی کردم و بقدری عاشق سبک و استایل هنری اثار میازاکی هستم که حتی نسبت به دوستداران و عاشقان سری سولزبورن و میازاکی نوعی حس علاقه و دوستی دارم…..من با ریز به ریز فضای دنیای سولز و بلاد زندگی کردم