کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World

پست گیمفا
۰۱:۵۶ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

در دنیای اترنوم، غذا تنها چیزی نیست که می‌توانید با پرداخت طلا آن را خریداری کنید. اگر می‌خواهید برای کاراکتر خود بهترین خانه‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات بازی استیم New World را داشته باشید، یا سلاح‌های قبلی خود را تعمیر کنید و ارتقا دهید، باید مقداری سکه هزینه کنید. پس طبیعی است که بازیکنانی که مقدار زیادی طلا دارند در مقایسه با دیگر بازیکنان بسیار سریع‌تر پیشرفت می‌کنند. قطعا هیچ بازیکنی دوست ندارد از بازیکنان دیگر عقب بماند اما بدست آوردن مقدار کافی سکه کار آسانی نیست.

چند روش برای به دست آوردن طلا درNew World وجود دارد و اگرچه اجرای این روش‌ها ساده است، شما باید زمان زیادی را صرف آن‌ها کنید. در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با این روش‌ها به راحتی آشنا شوید.

به طور کلی برای کسب طلا در دنیای جدید سه روش وجود دارد:

  • ماموریت‌ها (به ویژه ماموریت‌های اصلی) را تکمیل کنید.
  • فروشگاه‌های معاملاتی (یا Trading postها) را بررسی کنید و مواد اولیه‌ی با ارزش را بفروشید.
  • وسایل مختلف بسازید و آنها را به بازیکنانی که به دنبال آنها هستند بفروشید.
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

ماموریت‌ها در دنیای جدید

اولین و اصلی‌ترین منبع درآمد شما حاصل از تکمیل ماموریت‌های اصلی بازی یا سایر جستجوهای جانبی است. شما در هر مرحله در مقابل مأموریت‌هایی قرار می‌گیرید که باید آن‌ها را تکمیل کنید. همین ماموریت‌ها به شما پاداش‌های خیلی خوبی می‌دهند، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که از آن‌ها صرف نظر کنید.

فروشگاه‌های Trading Post

یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب درآمد، فروش اقلام یا منابع در Trading Post است. Trading Postها فروشگاه‌هایی هستند که بازیکن در آن‌ها می‌تواند تجهیزاتی که نمیخواهد را به فروش برساند. یک نوع حراج بازیکن به بازیکن که مکانی عالی برای معامله‌ی تجهیزاتی است که بازیکن دیگر نمی‌تواند یا نمی‌خواهد از آنها استفاده کند. در Trading postها شما می‌توانید هر قیمتی را که می‌خواهید تعیین کنید و این بدان معناست که اگر شخص دیگری کالای شما را نمی‌فروشد، شما می‌توانید قیمت آن را تا آنجا که می‌خواهید بالا ببرید. البته این کار باید با استراتژی انجام شود، در غیر این صورت هیچ بازیکنی کالای شما را نخواهد خرید. به عنوان مثال شما می‌توانید شکر را با ۱۰۰ طلا به فروش برسانید، اگرچه این کالا برای همه‌ی بازیکنان به راحتی قابل دسترس است. پس به جای دور انداختن وسایل و مواد خود، مشتری خوبی برای آن‌ها پیدا کنید و آن‌ها ‌را به فروش برسانید.

بازی New World مملو از منابعی است که به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد استفاده کنید. موادی مانند چوب و فولاد در اکثر نقاط بازی یافت می‌شوند و علاوه بر آن‌ها مواد دیگری نیز در بازی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به قیمت خوبی به فروش رساند. در دنیای اترنوم، مراکزی برای جمع آوری منابع وجود دارد که گیمرها می‌توانند آن‌ها را در سراسر این سرزمین پیدا کنند. به خاطر داشته باشید که این نوع فارمینگ در بازی زمان زیادی را از شما خواهد گرفت، اما در عین حال، این روش از بهترین و در دسترس‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود. بازیکنان با این روش با هر سطحی، به شرطی که به اندازه کافی تلاش کنند، می‌توانند طلای کافی بدست آورند.

کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

نحوه فارم کردن طلا در بازی New World

فارم کردن پول همیشه آسان نیست و حتی بیشتر اوقات خسته کننده و طاقت فرساست است چراکه بازیکن مجبور می‌شود یک کار را بارها و بارها تکرار کند. خوشبختانه بازی New World فرصت‌های مختلفی را برای بدست آوردن طلا در اختیار گیمرها می‌گذارد. علاوه بر معاملاتی که ممکن است در طول بازی بر سر راه شما قرار گیرند، در اینجا به چند نکته اشاره خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا به بهترین روش به فارم کردن طلا بپردازید:

با گذشت زمان، جنگ بر سر مواد و منابع مختلف به سرعت بالا می‌گیرد چراکه سایر بازیکنان برای بالا بردن سطح خود به این منابع نیاز دارند. اگر می‌خواهید بدون اتلاف وقت بیشترین سود را کسب کنید، باید جمع آوری منابع کمیاب را در اولویت قرار دهید. با اینکه یافتن این نوع مواد کار آسانی نیست، اما با به دست آوردن آن‌ها می‌توانید درآمدی بسیار بالاتر از آنچه که تصور می‌کردید کسب کنید.

کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

ساخت وسایل و فروش آن‌ها

این روش مخصوص بازیکنانی است که سطح بالایی دارند و از زمان انتشار New World پیشرفت چشمگیری در بازی داشته‌اند. این بازیکنان می‌توانند از توانایی خود در ساخت وسایل جدید به عنوان منبعی قابل توجه برای کسب درآمد استفاده کنند. بازیکنانی که مهارت بالایی در ساخت وسایل دارند، می‌توانند آیتم‌هایی با کیفیت بهتر بسازند و قطعا می‌دانید که هرچه کیفیت بهتر باشد، ارزش آن‌ها بیشتر و ارزش بیشتر به معنای طلای بیشتر برای فروشندگان است.

برخی بازیکنان که مهارت بالایی در ساخت وسایل دارند در مدت کوتاهی مقدار باور نکردنی طلا به دست می‌آورند. دلیل هم است که آن‌ها تعدادی مشتری ثابت دارند که می‌خواهند سلاح‌های خود را ارتقا دهند، تعمیر کنند یا حتی از ابتدا بسازند. وسایل و تجهیزات همیشه باید به روز شوند، مخصوصا زمانی‌که به مراحل میانی و پایانی بازی می‌رسید. علاوه بر موارد اشاره شده، گیمرها برای کسب درآمد بیشتر در دنیای واقعی می‌توانند از پلت فورم استیم استفاده کنند. در آن‌جا می‌توانید با دیگر گیمرها ارتباط گرفته و طلاها و یا سکه‌هایی که به دست آورده‌اید را به قیمت مناسبی به آن‌ها بفروشید.

کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World

تعجب نکنید! بله کسب درآمد از بازی دنیای جدید امکان پذیر است. شاید با خواندن این مقاله تا اینجا این ایده به ذهن شما رسیده باشد که با روش‌هایی که آموخته‌اید به بازیکن‌های تازه‌کار آموزش جمع کردن طلا و پیشرفت در بازی را دهید و در ازای آن پول واقعی دریافت کنید. در ضمن شاید برایتان جالب باشد که بدانید، هم اکنون وبسایت‌هایی وجود دارند که بازیکنان از طریق آن‌ها می‌توانند به خرید طلا بپردازند.

با این نکات، شما باید بتوانید در کوتاه‌ترین زمان در دنیای جدید ثروتمند شوید؛ پس سریع باشید تا عقب نمانید! اگر به این موضوع علاقمند هستید می‌توانید از مقاله‌ی دیگر ما نیز در رابطه با همین بازی بازدید کنید. گروه فست گلد تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند گیمرها را راهنمایی و پشتیبانی کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • morfin گفت:

    اون اخرش خراب کردید .همین امروز گیم نت بودم دیدم دوستان فارمر واقعا بدرد نخور از وارکرفت کوچ کرده بودن به نیو وورد و داشتن اونجا الف می کندن.بنده واسم واسم مهم نیست که که اینا از این راه زندگی می خوان بچرخونن (ساعتی دوازده هم پول گیم نت هست )این مهمه که منابع واسه کسایی که می خوان یک ایتم با مقداری پول بخرن وحشتناک کم می شه .حالا این مشکل تو وار هم اونقدر احساس نمی شه چون هر پچ فقط پول لجندری و ماهی یک گیم تایم می خوای ولی تو نیو وورد هر کاری بخوای بکنی گلد می خواد .تازه از بدی های دیگش که کویست نمی تونی دان کنی یا ورود افراد بدرد نخور تو سرور بازی پی وی پی محور ،نگفتم .به امید روزی که تمام اکانت های فارمر ها و اسمرف ها و بوستر ها و مولتی باکس ها بن بشه .

    big joke
  • این خیلی جالبه که میشه ازش پول در اورد نمیدونستم همچین چیزی هم هست. اونایی که بازی کردن میتونن بگن چقدر درآمد داره یا اصلا ارزش داره بازی بخریم؟

  • واقعا پول درآوردن بی ارزش شده ، فکر کنید یک نفر تمام مدت درس بخونه و تلاش کنه و در نهایت در کاری مورد نظرش درآمدش از یه بچه که صرفا یوتیوبر و استریمر هست کمتره ، انگیزه برای کار کردن صرفا پول نیست ولی از عوامل مهم تاثیرگذار است و این کارهای کاذب که هیچ سودی برای جامعه نداره شده پر درآمد

    Grandmaster Hasashi
    • اون بچه یوتیوبر اندازه ی کسی که درس میخونه باید تلاش کنه تا بتونه یه دلار در آمد دربیاره
      اونایی که درآمد دارن از گیم صبح تا شب سگ دو میزنن ، بازی هایی که دوست ندارن حتی رو صد در صد میکنن تا مخاطب جمع کنن ، و …
      هر کی از مادرش قهر می‌کنه نمیتونه یوتیوبر بشه تلاش و کار میخواد

      Grandmaster Hasashi
      • تو پرستار ها رو ندیدی ، هم درامدشون کمه ، هم فحش مریض ها رو میخورن گاهی وقت ها هم خانواده های متوفی پرستار رو کتک می زنند ، رییس بیمارستان هم از جیب پرستار می دزده سر تامین اجتماعی و آخر اختلاس می‌کنه و متواری میشه ، پرستار بدبخت باید به ۲۵ تا بیمار در طول روز رسیدگی کند ، و آخر سر هم برای افزایش حقوق چندین شیفت شب و روز بیست و چهار ساعت تو بیمارستان می ماند و شما فشار روانی و ذهنی هم حساب کن ‌‌. حالا شما معنی واقعی سگ دو رو بفهم . اون پرستار بیچاره بعد میبینه یه بچه یوتیوبر میشینه تو خونش و جلوی سیستم بازی می‌کنه ( به قول شما بازی کردن بدون فعالیت بدنی میشه سگ دو ) پولش سر ماه بیشتره ، محبوبتر هم هست و بیشتر تحسین میشه شما با خودت حساب کن واسه اون پرستار که حامی سلامتی من و شماست انگیزه ای برای کار میماند؟؟؟ این بلایی است که کارهای کاذب مثل رمز ارز و استریم و یوتیوبری سر مشاغل میاره

        big jokeGrandmaster HasashiSina Mohseni
  • majidam گفت:

    خیلی از بازیا رو تجربه کردم بازیای کسب درامد اما فقط وقتمو تلف کردم توشون چون درامد بسیار ناچیزی میدن اونقدر که حاظر میشی بیل دستت بگیری بری کارگری برای استادت سیمان خلط کنی چون وقت گذاشتن برای اون کار خیلی بهتر از وقت گذاشتن برای اینجور بازیا هست . خلاصه وقت خیلی مهمه قدر اوقات خودتون رو بدونید و هیچوقت گول کسب درامد از بازی و ارزهای دیجیتال رایگان رو نخورید چون بسیار ناچیز هستن بیشتر به وقتتون اسیب میزنن تا زندگیتونو متحول کنن . بازی رو انجام بدید که عاشق اون بازی هستید و از وقتی که برای اون بازی گذاشتید راضی باشید و از اون بازی لذت ببرید خارج از کسب درامد . میخوایید درامد کسب کنید بدون هیچ منتی راه های خیلی اسونتری هم هستن که با هزینه ی کم و بدون وقت گذاشتن به درامد خوبی برسید . گول مبالغ زیاد نخورید خیلی از یوتیوبرها و اینستالرها برای جمع کردن لایک و فالوور راهای تاریکی نشون کاربرها میدن که هیچ نفعی براشون نداره فقط و فقط وقتشونو هدر میدن فقط با احساسات خودشون بازی میکنن و لاغیر . مثلا میگن فلان سایت فلان برنامه هر ماه اونقدر ارز دیجیتال مثلا معادل نود ملیون تومان در روز بهتون میده کلی هم لایک و سابسکرایب و فالوور میخوره اما همش فیکه گول نخورید به این راحتیا

    Grandmaster Hasashi
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا
کسب درآمد از بازی‌های آنلاین؛ بازی New World - گیمفا