ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد

ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد

آرش بوالحسنی
۱۵:۰۷ ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
بیوم

آقای مت بوتی (Matt Booty)، رئیس Xbox Game Studios، به تازگی اطلاعاتی را در مورد یکی از بازی‌های انحصاری جدید ایکس باکس یعنی Everwild منتشر کرده است.

اوایل امسال بود که یکی از منابع نزدیک به روند توسعه‌ی Everwild ادعا کرد که طراحی بازی به نوعی ریبوت شده و شاهد آغاز دوباره‌ی استودیوی ریر (Rare) هستیم. این یعنی حداقل چندین سال تا انتشار بازی فاصله داریم. ریر این آی‌پی جدید را در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی کرد و در جولای ۲۰۲۰ شاهد انتشار اولین تریلر آن بودیم. از آن موقع تا کنون اطلاعات چندانی از بازی در دسترس قرار نگرفته است. با این حال رئیس Xbox Game Studios در پاسخ به این شایعات گفته که ریر می‌خواهد از ویژه بودن نمایش بعدی بازی Everwild مطمئن شود. ایکس‌باکس هم علاقه‌ای به فشار آوردن به این استودیو ندارد:

وقتی از بیرون به بازی نگاه می‌کنید، شاهد عباراتی مثل ریبوت و طراحی از اول بازی هستیم. این کلمات برای توصیف روند توسعه‌ی بازی بسیار افراطی هستند. تیم Everwild در حال حاضر می‌خواهد از ویژه بودن محصول نهایی مطمئن شود. پیش از این شاهد نمایشی کوچک از جهان بازی بودیم. سبک هنری Everwild را دیده‌ایم، آما آن‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که همه چیز سر جای خودش است. وقتی تیم آماده باشد، شاهد نمایش‌های بیشتری از Everwild خواهیم بود. می‌دانیم که افراد برای آن هیجان‌زده هستند و نمی‌خواهیم چندان در سایه‌ها بمانیم.

در ماه ژوئن بود که برخی منابع ادعا کردند که به صورت خوشبینانه، پنجره‌ی عرضه‌ی ۲۰۲۴ را باید برای Everwild در نظر گرفت. در صورت صحت داشتن این گزارش، این یعنی Everwild یک دهه را در پروسه‌ی توسعه سر کرده است. البته بخش عمده‌ای از این پروسه صرف ایده‌پردازی شده است. تهیه‌کننده‌ی اجرایی Everwild به بخشی از این گزارش‌ها واکنش نشان داده و تایید کرده که کارگردان خلاق بازی تغییر یافته است.

بازی Everwild در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دست توسعه است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد
ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ریر جز اون معدود استدیو های صنعت گیمه که ارت و استایل مخصوص خودشو‌ داره که توی سی اف تیفز هم ارت چشم نواز و خاص بازی مشهود بود

  • farshadx گفت:

    من متوجه نشدم
    چجوری شد بیش از ۱۰ سال در حال ساخت؟!

    • ShinjiMikami گفت:

      از از ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ شروع کردن عزیز فعلا تا الان شده ۵ سال ولی وسطای ساخت انگار برخی ایده هارو عوض کردن.
      بازی فکر کنم اپن ورلد یا همون جهان باز خودمونه😂
      یک بازی جهان باز باید به خوبی روش کار بشه و ایده پردازی بشه. بنظر من این مشکلی نداره. بازی اگه ۲۰۲۵ بیاد میشه ۱۰ سال ساخت.
      .
      ولی خب برای استدیوی ریر که ۲۰۰ نفرن فکر کنم، یک بازی جهان باز در ۹ ۱۰ سال بنظرم خوبه. حال ریر رو این بازی تمرکز زیادی داره و میخواد عالی از اب دربیاد.
      .
      مایکروسافت به ساختن ار پی جی و بازیای جهان باز خیلی تمرکز داره و روشون حسابی کار میکنه. برای من که طول کشیدن این مدت زمان لذت بخش و خوبه.
      یک بازی جهان باز رو نمیشه در ۴ ۵ سال ساخت و بیرون داد. از رد دد راکستار بگیر برو تا همین الدر بعدی و …

      Dĥeebvj⁷Ukl
    • K_R12 گفت:

      بازی اگه اشتباه نکنم از ۲۰۱۸ فکر کنم ساختش شروع شده و وقتی مراحل توسعه بازی به بعد از سال ۲۰۲۰ هم ادامه کرده اصطلاحا میگن ی دهه رو پشت سر گذاشته چون از دهه دهم میلادی به دهه بیستم رفتیم

  • اگه آماده نیست پس بهتره هیچی نشون ندن ازش که مثل سایبرپانک مسیر معرفی ش پر از قول های شکسته شده نشده باشه🥲

  • بهله یکی دیگه از بازی های شاخ ایکس باکس :))

  • ShinjiMikami گفت:

    اینم در کنار پرفکت و فیبل ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ میاد😂 قبلنم گفتم.
    اصلا من میگم پرفکت دارک،فیبل، اوروایلد، دیسانرد، ایپی بعدی کوالیشن، همچنین شاید ایپی بعدی اید سافت ویر و تانگو در این دو سال گفته شده میان.
    اینکه میگن ریبوت کردیم و از اول ساختیم بنظر من محشره.
    در واقع تا نصف ساختن و دیدن عه این خوش نیست و میتونستن ایده ی خاص و دیگری رو استفاده کنن پس بطور کلی لغو کردن و از اول کوبیدن و ساختن.
    .
    هیچ گسی به راحتی یک ایپی که تا نصفه ساختنش رو نمیتونه دوباره بکوبه بسازه مگر اینکه ایده های عالی در ذهنش باشه و بخواد اون آیپی رو به بهترین صورت منتشر کنه.
    این ایپی برای ریر خیلی مهمه کاملا معلومه. چون زیادی باهاش ور میره.
    در واقع نمیخوان بازی بدی دست طرفداران بیاد برسه و هی دارن دوباره میسازن و ایده هارو تازه میکنن تا بهترین باشه.
    .
    به امید موفقیت ریر

    Dĥeebvj⁷Ukl
    • Black Knight گفت:

      “هیچ کسی به راحتی یک ایپی که تا نصفه ساختنش رو نمیتونه دوباره بکوبه بسازه مگر اینکه ایده های عالی در ذهنش باشه و بخواد اون آیپی رو به بهترین صورت منتشر کنه.”
      البته بازی یه بار ریبوت نشده چند بار ریبوت شده و حتی کارگردان بازی هم اگه اشتباه نکنم ازش جدا شد مسلما به همچین اتفاقی تو هر استودیویی اتفاق مثبتی نمیگن و تا اونجا هم که میدونم اصلا شرایط کاری و ساخت بازی خوب پیش نمیرفته

      Dĥeebvj⁷Ukl
      • ShinjiMikami گفت:

        ریبوت شدن که منظورشون اینه که بازی رو ساختن تا وسط بعد بهم زدن دوباره از اول. حال ماهم داخل ریر نیستیم بدونیم در این چندبار دوباره ساخته شدن چه اتفاقی افتاده شاید یبار کارگردان عوض شده شاید یبار ایده ی جدیدی طراحی شده و …
        اینکه به این چجور نگاه کنی مهمه
        یکی دید منفی داره مثل شما میگه خراب میکنه
        یکیم مثل بنده دید مثبت داره و میگم امیدوارم بهترین رو بسازه.
        .
        اینکه در این مدت دست از این بازی نکشیدن و هی دوباره و دوباره ساختنش نشون علاقه ی تیم سازنده به این بازی هستش.
        در واقع نمیخوان دست از این بازی بکشن و به بهترین صورت بسازن وگرنه همچین بازی باید خیلی وقت پیش کنسل میشد.
        .
        باز امیدوارم ریر در این کارش موفق بشه.
        البته من به این بازی مثل بازیایی که همیشه گفتم😂 روش خیلی زیاد حساب نمیکنم و به سلیقمم نیست. ولی عاشق موفقیت ریر هستم.

        Dĥeebvj⁷Ukl
        • Black Knight گفت:

          بله مهم هست ولی این هم باید در نظر بگیری وقتی یه بازی چند بار ریبوت میشه و کارگردانش هم جدا میشه طبیعیه این اتفاق ها پیش بیاد
          اگه یادت باشه برای Dying Light 2 هم تقریبا همین اتفاق افتاد هر چند اون دقیقا مثل این نبود ولی یه همچین شرایط مشابهی رو داشت
          خب آره از این نظر حرفت درسته همین که دارن میسازنش پوینت مثبتیه

      • K_R12 گفت:

        احتمالا سر همین کارگردانش لفت داده از استودیو 😂

        چند دفعه بازی رو مرحله ساختشو از اول دوباره طی کرده دیده نمیتونه درست در بیاره از استودیو رفته 😂😐

        ولی این کارگردان جدیده بنظرم میتونه موفق بشه چون فکر میکنم کارگردان کانکر و بانجو بوده (دقیق نمیدونم)

        Dĥeebvj⁷Ukl
      • البته الان تو بهترین وضعش هست چون کارگردان بانجو کازویی رو به عنوان کارگردان بازی اوردن و اینکه همون یه بار ریبوت شده جف گراب هم همینو میگفت اگه اشتباه نکنم

  • Hasan0930 گفت:

    یکی ار بهترین طراحی هنری ها رو داره مثل سی اف دیوز 👌👌
    ریر مثل نامش واقعا ریره…

  • Gamer 207 گفت:

    امید وارم ریر با این بازی باری دیگر صنعت گیم رو تغییر بده
    ببینم افلاینه دیگه
    مثل بانجو کازویی ؟

  • Black Knight گفت:

    تو پست Sea of Thieves درباره Everwild یه مطلب نوشتم ولی چون ممکنه کمتر کسی خونده باشه دوباره مینویسم
    بازی ۵ سال در دست ساخت بوده ولی روند بازی چند بار از سر گرفته شده یا به اصطلاح ریبوت شده و کارگردانش هم چند وقت پیش اگه اشتباه نکنم استودیو رو ترک کرد کسی دقیقا نمیدونه پروسه بازی تو چه مراحلی هستش ولی اینطور که شنیدم و شایعه ها میگن قراره ۲۰۲۴ بیاد

  • چندر این نوع صحبت های اخیر مدیران ایکس باکس رو دوست دارم، بنظرم دیگه فهمیدن فشار آوردن روی استودیو ها و محدود کردنشون برای محتوای داخل بازیشون یا زمان عرضه بازیشون بی فایده و به ضرر خودشونه و الان تا می تونن سعی دارن تا استودیو هاشون در آرامش و بدون دقدقه مالی یا فشاری از طرف مدیران بالا رده، روی بازیشون تمرکز کنن و اوج توانشون رو در خلق بازی نشون بدن.
    در مورد استودیو ریر هم خودشو با بازی sea of thieves ثابت کرده و مایکروسافت که میبینه دارن بازی قبلیشون رو ساپورت می کنن و عملکردش خوبه واسه همین نگرانی ای از بابت بازی بعدیشون نداره و میزاره هرکاری که دوست دارن انجام بدن. البته که نظارت هم روشون داره و بی در و پیکر نیست.

  • mbox گفت:

    انقدر دارن از سی اف تیوز پول درمیارن که حالا حالا ها نه مایکروسافت و نه ریر عجله ای برای این ندارن

ایکس باکس عجله‌ای برای نمایش بیشتر Everwild ندارد