دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  

دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد

معین سلیمانی
۱۴:۱۸ ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  

مایکروسافت (Microsoft) به دنبال احیای آیپی‌های قدیمی خود و ساخت بازی‌های داستانی است، ساخت و توسعه‌ی Perfect Dark توسط Initiative یکی از اقدامات آن به شما‌ر می‌رود.

دو عنوان Fable و Perfect Dark با تریلر‌های سینماتیک معرفی شدند و به نظر می‌رسد که در حال حاضر نباید به این زودی انتظار انتشار این دو بازی را داشته باشیم، بر اساس شایعات منتشر شده تا زمان عرضه‌ی این دو بازی حداقل دو سال فاصله داریم. رییس استودیو‌های ایکس باکس یعنی آقای مت بوتی (Matt Booty)، در مصاحبه‌ای به صورت غیرمستقیم به دلیل همکاری Crystal Dynamics و استودیوی Initiative اشاره نمود و به نظر می‌رسد که استودیوی Initiative از تجربه‌ی Crytal Dynamics در ساخت عنوان Perfect Dark استفاده می‌کند.

آقای مت بوتی درباره‌ی این همکاری توضیح دقیقی نداد، اما با توجه به گفته‌های او مایکروسافت از فرصت همکاری با استودیو Crystal Dynamics به سرعت استفاده نمود، چرا که آن‌ها تجربه‌ی ساخت عناوینی را دارند که استودیوی Initiative می‌خواهد توسعه بدهد. همکاری با استودیوی Crystal Dynamics به کسب تجربه‌ی استودیو Initiative کمک بسیاری خواهد نمود.

در حال حاضر ما به تیمی دسترسی داریم که تجربه‌ی ساخت بازی مد نظر ما را دارد، همکاری با استودیوی Crystal Dynamics یک فرصت عادی نبود چرا که این استودیو یک تیم کمکی نیست و روی پروژه‌های خاص خود تمرکز دارد، اما با استفاده از رابط‌های شخصی توانستیم آن‌ها را متقاعد به همکاری کنیم.

همکاری با استودیوی Crystal Dynamics و استفاده از تجربیات آن‌ها مرا بسیار هیجان زده می‌کند. تجربیات استودیو‌هایی مانند Crystal Dynamics منبع بسیار ارزشمندی در صنعت بازی‌های کامپیوتری هستند و ما نمی‌توانستیم چنین فرصتی را از دست بدهیم.

بازی Perfect Dark در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری اکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  
دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد  

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AmirAgha گفت:

    چیزی که مشخصه اینه که تمام استودیو های بزرگ تیم کمکی دارن!
    حتی سانتامونیکا با اون همه کارمند تیم کمکی داره!
    استودیو ناتی داگ داره
    استودیوی بلوپوینت گیمز هم مثل اینکه علاوه بر اینکه ۷۰نفرن
    اون زمان که ژاپن استودیو کمکشون میکرد الان یه استودیو دیگه
    اینسامنیاک و ساکر پانچ هم هم
    کلا همه دارن دیگه
    ترن ۱۰ که از همه پشتیبانی می‌کنه
    امیدوارم مایکرو این استودیو کریستال داینامیکس رو بخره!
    فک میکنم کریستال بیاد زیر مجموعه مایکرو بتونن موفق شن

    • Mateus گفت:

      ۱۲ استودیو کمکی و مجموعا بیش از ۲ هزار نفر در ساخت لست ۲ سهیم بودن !
      استودیو های سونی نه تنها یکی بلکه هراستودیو چندین پشتیبانی داره ؛ تا حالا به این فکر نکردین که چجور ۵۰۰ نفر تو اینسامنیاک میتونن هر سال یه بازی ‌AAA عرضه کنن ؟ چون ۱۰ تا استودیو پشتیبانی تو ساخت بازی هاشون سهیم بوده
      حتی همین ریترنال ؛ ۴ استودیو کمکی روی بازی کار کردن علاوه بر خود هوسمارک
      پ.ن : اکثر استودیو های پشتیبانی مثل بازی سازی ؛ بزرگ نیستن معمولا توی رنج ۲۰ الی ۸۰ نفر هستن
      .
      اعداد به صورت کامل دقیق نیستن ؛ صرفا خواستم منظور رو رسونده باشم 🙏

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اگر کریستال داینامیکس رو بخره مایکرو به فاصله ۲۴ ساعت سری اس میخرم ، کریستال داینامیکس صاحب ای پی تومب ریدر هست و من سر این فرنچایز با کسی شوخی ندارم ، بعضی بازی ها ارزششون برام فرا پلتفرمی هست ، تومب ریدر یکی از اون ای پی هاست که برای من با خاطرات زیادی گره خورده ، امیدوارم همیشه مولتی پلتفرم بمونه ولی اگر انحصاری بشه یک روزی قطعا پلتفرمش رو تهیه میکنم.کریستال داینامیکس بسیار بزرگ و قدیمی هست و همینطور موفق اگر مایکرو بتونه تصاحبش بکنه کار بزرگی کرده در راستای موفقیت بخش گیمینگش

    • S گفت:

      اسکوئر انیکس هرگز حاضر نمیشه یکی از بهترین استودیو هاشو به همین راحتی از دست بده
      خواهشا هر خبری اومد از خرید حرف نزنید شرایطی وجود داره بلاخره

  • be name pc گفت:

    یکی از موردانتظارتریناس این گیم برای من استودیو سازندشم که حرفی نمیزاره سازنده ها بیشتر باید به فکر ایپیای خاک خورده ی گذشتشون باشن بخصوص گیمای نسل ۶

  • «همکاری با استودیوی Crystal Dynamics یک فرصت عادی نبود چرا که این استودیو یک تیم کمکی نیست و روی پروژه‌های خاص خود تمرکز دارد، اما با استفاده از رابط‌های شخصی توانستیم آن‌ها را متقاعد به همکاری کنیم.»

    گفته رابطه های شخصی، پس حتما سرپرست استودیو Initiative که مدت زیادی توی کریستال داینامیک کار می کرده تونسته راضیشون کنه که بیان بهشون کمک کنن و طبق گفته مت بوتی که میگه از تجربشون می خوایم استفاده کنیم پس احتمالا پرفکت دارک باید از لحاظ گیم پلی شباهت هایی به بازی tom rider داشته باشه.

  • ShinjiMikami گفت:

    پرفکت دارک یکی از بازیای اکشن ادونچری هست که مایکرو میخواد توسعش بده. با توجه‌به اینکه اینیشیتیو تازه تاسیس شده و اهداف بزرگی داره و حتی فکر کنم از استدیو هایی مثل راکستار و ناتی و … نیرو جذب کردن.
    بطور خلاصه من فکر میکنم سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ سال انتشار خوبی هست برای این بازی. همچنین برای بازی فیبل
    الان کسی نیاد بگه شینجی تو اشتباه میگی اینجور نیست از ۲۰۱۷ ۲۰۱۸ شروع شده باید تموم بشه و فلان. من اولا نظرمو میگم و دوما با نظر گرفتن سبک و عظمت بازیا و استدیو ها و … میگم.😂
    .
    دوتا بازی ایندیانا جونز و پرفکت دارک واقعا روشون به شدت کار میشه ولی نمیشه زیادیم هایپ شیم چون ماشین گیمز و اینیشیتیو برای ساخت بازی اکشن ادونچر ناشناخته هستن و سابقه ای نداشتن ولی به موفقیتشون امیدوارم.
    به موفقیت هلبلید ۲ به عنوان یک اکشن ادونچر امیدوار ترم.
    .
    خیلی از استدیو ها برای ساخت عناوین خود ّاز استدیو هایی کمک میگیرند و این کاملا عادیه.
    همین پلی گراند هم کنار ترن ۱۰ دارن فیبل رو میسازن یا والکری بود فکر کنم که به سانتامونیکا کمک میکرد. همچنین به ۳۴۳ هم کمک کرده بود.
    .
    به امید موفقیت پرفکت دارک
    من که به هر بازی ریبوتی همچون گاد ۲۰۱۸ و فیبل و پرفکت دارک اینده امید دارم.

  • Black Knight گفت:

    یکی از اصلی ترین دلایلش به خاطر اینه که رئیس The Initiative خودش قبلا رئیس Crystal Dynamics بوده و تو ساخت ریبوت Tomb Raider هم Crystal Dynamics حسابی گل کاشت و از اونجایی که Perfect Dark و Tomb Raider از جهاتی شبیه به هم هستن و میشه گفت این همکاری طبیعیه

  • Hasan0930 گفت:

    چقدر مت بوتی تو یک مصاحبه اطلاعات داد…
    آسوبو و مون استودیو رو هم بخر تمومه دیگه…

  • Hasan0930 گفت:

    معمولا استودیوهای پشتیبان خودشون بازی نساختن یا اگه ساختن کوچک بوده… ولی اینکه یک استودیوی تریپل ای ساز که بازیهایی مثل توم ریدر در کارنامه اش هست پشتیبان شده جای تعجبه….

  • mhmteam گفت:

    اکس باکس باید یه سری استودیو کمکی یا بخره یا بسازه که به بقیه استودیوها کمک کنن
    آسوبو و آی او اینتراکتیو ام بخره واسه اکشن ادونچر
    اگه بتونه کریستال داینمیکسم بخره که عالیه

دلیل همکاری Crystal Dynamics و Initiative مشخص شد