رسمی: نسخه نسل بعدی Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 تاخیر خوردند

28 مهر 1400 - 19:04

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt)، نسخه نسل بعدی Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 تا سال آینده تاخیر خورده‌اند.

همان‌طور که متذکر شدیم، سی‌دی پراجکت در یک گزارش مطبوعاتی رسمی اعلام کرد که قصد دارد زمان بیشتری به نسخه‌ی نسل بعدی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 اختصاص دهد. به دنبال این رویکرد، ورژن نسل بعدی عنوان Cyberpunk 2077 تا سه ماهه ابتدایی سال 2022 تاخیر خورده، در حالی که نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt تا سه ماهه دوم سال 2022 به تعویق افتاده است.

طبق صحبت‌های قبلی مدیران سی‌دی پراجکت، هر دو بازی مذکور برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده بودند، اما حالا طرفداران باید زمان بیشتری را صبر کنند.

برچسب‌ها: ، ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sina_2081 گفت:

    اینا هم دیگه نمیتونن خودشون رو جمع کنن

    • Amiragha گفت:

      هنوز تو شوک خبر گادم
      سهامم در آن واحد ۳۰ درصد افت کرد
      منو به شددت قافل گیر کرد
      اصا کرکو پرم ریخت!
      نمی‌دونم بنظرتون درسته؟
      خیلی ابعاد گسترده ای داره این کار!
      ای کاش یه رومی تو کلاب هاوس میبود همه باهم به صورت ویس چت حرف میزدیم!
      خیلی بهتر میبود تا اینطوری نظر بدیم!
      اگه کسی یاد داره
      یه روم بزنه
      اونجا به طور کلی بحث کنیم!
      نمی‌دونم اصلا یه جوریم
      خیلی غافل گیر شدم
      .
      .
      .
      در مورد سایبرپانک بگم که به این بازی وقت بدین
      امیدوارم نسخه نسل نهمی بازی اون چیزی باشه که سازنده ها گفتن!

      • Sina_2081 گفت:

        اتفاقا قابل پیشبینی بود . هم صحبتهای مدیران و هم انتشار uncharted . سال آینده هم ریمیک لست ۱

      • حواست به سهامت باشه از کفت نره . ویس چت و سایبر پیشکش

  • ازت انتظار می‌رفت

  • Ali984 گفت:

    سال ۲۰۲۲ پورت سایبر و ویچر
    تا ۲۰۲۴ هم حتما میخوان دی ال سی بدن برا سایبر
    بازی بعدیشونم میره ۲۰۲۶ به بعد…
    عرضه سایبر با اون وضعیت ضربه بزرگ و جبران ناپذیری به سی دی پراجکت وارد کرد

    • Amir Naderi گفت:

      چجور به این نتیجه رسیدی تا ۲۰۲۴ اکسپنشن ها میان؟ اولی که احتمال زیاد با همین نسخه نسل نهمی میاد، اون یکی هم احتمالا مثل Blood and Wine یکسال دیگه. چجور حساب کردی دقیقا؟

      • Ali984 گفت:

        حدس زدم.

  • Amir Naderi گفت:

    سیدی پراجکت دیگه تو همه چی تاخیر میزنه لامصب😄
    سایبرپانک کاملا قابل پیش‌بینی بود، از همون تایم لاینی که داده بودن هم عقب افتاده بودن اگه تاخیر نمیزدن باید نگران میشدیم
    ولی اصلا ویچر رو انتظار نداشتم چون ویچر توسط یه استودیوی دیگه داره نسخه نسل نهمیش ساخته میشه و از غوغای سیدی پراجکت به دوره، دیروز هم که اون خبر اومد حدس میزدم تا هفته دیگه تریلرشو بدن. البته بنظرم احتمالش هست تو مراسم مایکرو تریلری از سیدی پراجکت ببینیم‌.
    الکی ازین هم برا ترول استفاده نکنید تا سه ماهه اول سال تاخیر خورده و چندان طولانی نیست.

  • mohsenj74 گفت:

    خسته نباشین 💖😁
    .
    .
    دیگه نمیتونم صبر کنم بزودی میرم سراغ تجربه کامل سایبر پانک ۲۰۷۷ این نسخه نسل ۹ سایبر هم حکایت اون وام بانکی بود که میخواستم بگیرم 😀

    • Amir Naderi گفت:

      وایسین پچ ۱.۴ شاید اومد🙂 یه چارتا فریم دیگه اضاف شه حداقل🙂🤌

      • mohsenj74 گفت:

        اپدیت بعدی رو که بدن احتمالا پلی بدم چون دیگه بازی خاصی هم نیست تا بهمن ماه قشنگ یه چند وقتی میرم با سایبر حال کنم ، الان رو اپدیت جدیدم ۱.۳.۱ تست کردم واقعا اوکی هست همه چیش ، کیفیت بازی خیلی بالاست و بازی خاص هست واقعا و میدونم برا من خیلی لذت بخش خواهد بود و من الان بیشتر از اپدیت نسل ۹ منتظر دی ال سی های داستانی هستم ، اپدیت نسل ۹ به این دلیل برام مهمه که سیدی پروجکت این ای پی خفن رو میتونه به جایگاه والایی برسونه ، نباید حاشیه های سایبر پانک این بازی فوق العاده و جهان بی نظیرش رو خراب کنه ، حالا صبر کن اگر اتفاق عجیبی نیوفته به نظرم سایبر پانک بزودی و در ۶ ماه اینده خیلی حرفا برا گفتن خواهد داشت ، امیدوارم سیدی موفق بشه و بترکونه

  • mbox گفت:

    ای بابا عجب وضعیه من سایبرو یه بار رفتم منتظرم دوباره برمش چه قدر لفت میدن

  • وضعشون خیلی خرابه!
    حیف واقعا ، با اینکه نوع اپن وورلد ویچر و سایبر رو دوست نداشتم ، دوتا اپن وورلد های بودن ( منظور از شیوه ی اون وورلد این مارک بودن همه چیز رو نقشه و از a به b بودن بازیه)

    • های : ناب

    • Samul گفت:

      میشه بگی کدوم بازی جهان بازی هستش که از نقطه a به b نیست؟

      • زلدا ، گنشین ، رددد ، اسکایریم و بازیای بثزدا تا حد زیادی ، دراگون ایج ، و کلی بازی دیگه که حضور ذهن ندارم ( حتی بازیای بثزدا هم نسبتا a به b اند ، ولی نسبت به ویچر که تا فیهاخالدون رو مپ مارک شده حتی فارکرای پنج و شیش هم وضعیت بهتری دارن )

        • Samul گفت:

          فکر کنم منظورت اینه که روی ماموریت های فرعی مارک نزدن
          مثلا ویچر ۳ اینطوری بود ولی مثلا تو اسکایریم خودمون باید دنیا و ماموریت های فرعی رو کشف کنیم

          • جز اون همه ی گل و گیاه و چست ها و کلا همه چیز رو مپ مارک شده😂😂😂😂

            • Samul گفت:

              خب اره یکم زیاده روی بود😅
              ولی خب برای کسایی که نقش آفرینی میرن این مورد نیازه
              جهان باز اکشن ادونچر ها مثل ردد همون طور که از اسمش مشخصه برای ماجراجویی هستن برای همین خیلی چیزا رو خودت کشف کنی
              در کل با حرفت موافقم که نباید زیاد از مارک استفاده کرد

              • ربطی نداره ، کلا بازی رو کژوال کردن برای اینکه همه بتونن لذت ببرن ، به قیمت اینکه یه سری از طرفدارای نسخه ی دو از بازی کمتر لذت ببرن

                • Samul گفت:

                  چیزی ندارم بگم چون حق میگی😁

    • levine گفت:

      سلام سلام
      واقعا هیچ بازی اپن ورلدی برخلاف این قاعده نیست.
      تو زلدا را هم مثال بزنی از a باید بری b ولی فرق اینجاست که توی زلدا اتفاقات بین aوb می‌افته ولی توی ویچر در aوb.
      و بیشتر بازی ها مثل ویچرن.حتی رددد.یه بازی مثل ویچر با پلیس آف پاور و آندیسکاورد پلیس و ماموریت فرعی بین راه این حفره را پر می‌کنه یکی مثل رددد با فیزیک و گرافیک و واقع‌گرایی.
      ولی تقریبا هیچ بازی جرات نداره مثل زلدا بشه‌ چون نود درصد گند میزنه.

      • فرق اینجاست ، تو رددد و زلدا باید کشف کنیم ، تو ویچر سه مارک شده باید بریم!
        تو رددد عملا هیچ چیز اون وورلد بازی مارک نشده و باید کشف بشه ، ولی تو ویچر همه ی کوئست های بازی مارک شده رو مپ

        • levine گفت:

          از اون لحاظ صددرصد درست میگی ‌
          ولی فکر می‌کنم ویچر ۲ در حد ویچر سه نبود.یعنی تمام کوئست هاش دقیقا مارک نشده بود. سی‌دی احتمالا برای عامه پسند کردن این کار را کرده.
          موفق هم شده. فروشش توی ۶ سال از اسکایریم یازده ساله چقدر بیشتره؟

          • دقیقا یکی از دلایلی که ویچر دو رو بیشتر دوست دارم همین هاردکور تر بودن بازیه ، کلا خیلی ویچر سه لایت شده بود و کژوال تر بود

  • ERFAN103079 گفت:

    امیدواریم تمام مشکلات سایبرپانک رو رفع کنن و یک نسخه با کیفیت از بازی رو عرضه کنن

  • ShinjiMikami گفت:

    جناب اقای کریمی یه سوال تخصصی ازتون داشتم😂
    .
    این استارفیلد مگه ۲۵ سال در طراحی و ساخت نبوده؟ اگه نبوده چرا اول تریلر ۲۵ سال در حال ساخت رو نوشته؟ من میدونم جدید ترین ایپی بتسداس بعد سال ها چون استارفیلد اغاز کننده ی یک ایپی جدیدیه.

    ممنون میشم جواب بدین😂 میخوام ببینم اطلاعات من غلطه یا خیر؟ اونقدر گفتن شک کردم

    • به نظر من این که میگن 25 سال در توسعه بوده در حقیقت یک نوع استعاره اس از این که از تمامی تجربیاتمون در 25 سال اخیر برای این اثر استفاده کردیم و همچنین ایده‌ای بوده که تاد هاوارد برای این همه سال در ذهنش بوده و آرزوی اجراشو داشته.

      • ShinjiMikami گفت:

        خب در واقع در ۲۵ سال طراحیش کرده در ذهنش
        اخه بطور کلی مینویسه اول تریلر ۲۵ سال در حال ساخت اگه اینطور نبود که نمینوشتن.
        مثلا برای اینکه یه بازی ساخته بشه همون اول که شروع نمیکنن فی البداهه بسازن
        باید داستان نویسی کنن و بطور کلی بازی رو طراحی کنن. استارفیلد هم یک rpg عظیمیه و این ۲۵ سال بنظرتون بخاطر طراحی جزئیات داستان و دیالوگ ها و … نیست؟
        تاد هاوارد بار ها گفته که قرار طولانی مدت بازی مارو سرگرم کنه. در واقع گیم پلیش خیلی طولانیه.
        ۲۵ سال برای طراحی این ایپی که rpg عظیمیه بنظر نمیرسه کم باشه یا الکی باشه به نوعی.
        .
        حالا استعاره و کنایه رو که فکر نکنم همینطوری اول تریلر همینطوری بنویسن ۲۵ سال در حال ساخت
        تجربیات که به کنار در ساخت همه ی بازیا استفاده میشه خب.

        • چیزی که توی ذهنتم طراحی میکنی اول تریلرت نمیزنی با این استدلال. با این وجود، سازنده ها از هر روش تبلیغاتی و شعاری میتونن استفاده کنن.

          • ShinjiMikami گفت:

            خب به هرحال پس اخبار رسمی تر بیاد ببینیم بازی در چه حد عظیمه و چطوره😂
            این تبلیغ اگر دروغ باشه و استارفیلد در حد انتظارات عظیم نباشه، ناکوت میشه.
            فکر نمیکنم فقط بخاطر تبلیغ و شعار بزنن ۲۵ سال تا افرادی رو جذب کنن.
            طراحی ذهنی که نمیگم تصور میکنه و خواب میبینه😂 خب بازی نویسندگی داستان و طراحی مراحل داره دیگه. یه عنوان rpg که قرار چندین صد ها ساعت باهاش مشغول شیم که داستانش و مراحلش به همین زودی نوشته نمیشه.
            میگن تاد هاوارد به شرکت ایلان ماسک رفته بخاطر تحقیقات در مورد فضاپیما ها فقط.
            به هرحال ببینیم چی میشه

            • دروغ نیست، استعاره و یک شیوه تبلیغاتیه. مشکلی نداره مثل قضیه توسعه یک بازی AAAA توسط THE INITIATIVE هستش که چنین چیزی وجود خارجی و مفهومی نداره.

              • ShinjiMikami گفت:

                خب شاید نسل بعد بازیایی داشته باشیم که بهشون بگیم aaaa چه معلوم.
                هنوزم که میگن اینیشیتیو دو تا ایپی در حال ساخت داره.
                البته باید گفت گفته شده با هدف ساخت بازیای aaaa این شرکت رو ایجاد کردن. یعنی در اینده
                .
                به هرحال ۱۰ ۲۰ سال پیش کی میدونست aaa چیه یا aa چیه😂 vr اصلا نداشتیم. به هرحال روز به روز چیزای جدیدی درمیاد.
                .

                • این استودیوی 70 نفره یه بازی AAA به خودی خود نمیتونه توسعه بده چه برسه مفهومی در قالب AAAA. این چیزی جز یه شعار تبلیغاتی نیست، شما هم یکم از این حالت خارج بشید حقیقت رو بپذیرید. این که نسل بعد AAAA بیاد یا نه یه فرضه من بر اساس چیزی که موجود هست صحبت کردم. حالا تیمی مثل راکستار چنین ادعایی میکرد قابل درک‌ بود.

                • ShinjiMikami گفت:

                  اینیشیتیو حالا ربطی به استارفیلد نداره ولی خب گفتم برای اینده گفته شده
                  گفته شده با هدف ساخته شدن aaaa نه اینکه الان داریم میسازیم.
                  الان ۷۰ نفره اینده شاید تعداد افرادش بره بالا.
                  این باز میتونه تبلیغ باشه حالا.
                  ولی اینکه استارفیلد ۲۵ سال در ساخته اونم اول تریلر بنویسن فکر نمیکنم صرفا برای تبلیغ باشه.
                  شما یه احتمال دادید در واقع
                  من نت که میزنم حتی باز میاره ۲۵ سال
                  .
                  شما گفتید من فکر میکنم استعاره و تبلیغه خب این حقیقت نیست که بپذیرم.
                  گفتم که نت و تریلر گفته شده ۲۵ سال.
                  .
                  حالا ببینیم چی میشه
                  یکی میگه ۵ ساله میسازن یکی میگه ۸ سال شماهم میگی استعارس 😂 خود تریلر هم ۲۵

            • Samul گفت:

              ۲۵ سال کلا غیر ممکنه
              در این مدت نسل کلی تغییر کرده و برنامه نویسی متحول شده
              این یعنی حتی در این مدت باید صد بار پروژه ریبوت شده باشه
              و اینکه این بازی از creation engine ۲ استفاده شده پس یعنی نسخه ارتقا یافته انجین بتسدا که آخرین بازیشون یعنی فالوت ۷۶ هم از این انجین استفاده شده پس مشخصه که مراحل ساخت بازی از ۲۰۱۸ شروع شده و برای همینه بازی دیر میاد
              تاد هاوارد هر چقدر هم کارگردان خوبی باشه تو چرت گویی حرف اولو میرنه

              • ShinjiMikami گفت:

                برادر مسئله کد نویسی نیست مسئله طراحیه
                .
                الان تو بخوای ماشین بسازی (خودرو )
                میگی یا علب شروع کنیم آچار رو بدین به من؟
                طراحی نمیکنی ؟ تحقیق نمیکنی؟
                این rpg هستا ۱۵۰ هزار دیالوگ داره😂 فکر میکنی طراحی داستانش راحته؟
                شما فقط یک قصه طراحی کن ببینیم چقدر طول میکشه.
                .
                اینکه میگی تاد هاوارد چرت گفته اصلا حرف قابل قبولی نیست.
                فال اوت ۷۶ اولا چند نفره بود دوما تاد هاوارد روش کم کار کرده بود و خبری از ۲۵ نبود و سوما تهیه کننده بود و چهارما فال اوت بود و پنجما هیچ نوآوری نداشت.
                .
                الان بگن ناتی داگ امتحانشو پس داده و بازی بعدیش عالی میشه حرفی نمیزنید.
                .
                ولی همین امتحان رو که تاد هاوارد در حد عالی گذرونده و دوتا گوتی هم داره و فال اوت ۳ و ۴ هم نامزد شدن.
                شما بهش میگی چرت گویی حرف اول رو میزنه؟
                شما به این کوجیما چی میگید؟
                هیچی نمیگید که😂
                .
                من زیر پست استارفیلد ندیدمت ولی کلی کپی پیست کردم و ۲۵ سال رو در موردش صحبت کردم که از ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ شروع شده ساخت فیزیکیش ولی طراحیش و داستان نویسی و … از خیلی قبل تر هاست.
                اینارو من از خودم نمیگم خود تیم سازندش گفتن.

                • Samul گفت:

                  وقتی از چیزی اطلاع نداری لازم نیست احضار نظر کنی
                  حداقل برو مصاحبه خود تاد هاوارد رو ببین که خودش گفته فقط ایده اش تو ذهنم بوده ولی بازی رو به تازگی شروع کردیم و این یعنی داستان رو از زمان pre production شروع کردن نوشتن نه از ۲۵ سال پیش!
                  منم گفتم تاد هاوارد کارگردان خوبیه و مطمئنا هم استارفیلد شاهکاره ولی خیلی چرت میگه
                  کلی از فالوت ۷۶ تعریف میکرد و میگفت قراره دنیای مولتی پلیر و عوض کنه، باگ ها بازی رو جذاب تر میکنن و حتی یه زمان میخواست ماد ها رو پولی کنه و پول بزنه به جیب که مطلبش تو همین سایت هم هست
                  کاملا مشخصه که نه تاد هاوارد رو میشناسی نه بتسدا رو
                  لازمم نیست الکی و با تعصب ازشون دفاع کنی

          • شونزده برابر جزییات بیشتر
            کلا هر چی تاد میگه رو تقسیم بر هشت کن به واقعیت می‌رسی😂

    • Amir Naderi گفت:

      با استارفیلد زخم کردی مارو داش

      • ShinjiMikami گفت:

        نخون برادر چرا همه جا هستی و میخونی و خودتو به زحمت میندازی
        گیر تو و بلک و علی و ویچر و … افتادم بخدا 😂

  • واسه اینکه تجربه بهتری داشته باشیم این تاخیر عاقلانس حالا به نفع سیدی هم هست یه جورایی که اگه کیفیت نسخه نسل نهمیشون بالا باشه یکم از فشارهایی که روشونه کاسته میشه

  • نمیدونم دوستان از چه چیز سایبرپانک مینالن.با یه rx 570 اورکلاک شده رو گرافیک الترا با یکم دستکاری تنظیمات و رزولوشن 768p بین 45 تا 55 فریم میگیرم.وقتی هم که fsr رو فعال میکنم میره بین 57 تا 63.از نظر فریم ریت فک نکنم زیاد مشکل داشته باشه.حقیقتش بعد دو ساعت بازی کردن باگی هم درون بازی ندیدم.خیلی از دوستانی که به این بازی هیت میدن صرفا سوار جریان شدن و حتی بازیو تجربه هم نکردن

  • samad گفت:

    اقا یک سئوال:قبلنا یه عده تو همین سایت میگفتن که cyber رو تو ps5 بازی کردن،پس چاخان میگفتن؟

    • Amir Naderi گفت:

      با بکوارد میشه بازیش کرد این نسخه ای که میخوان بدن مخصوص نسل نهمه

  • Witcher گفت:

    این لهستانیام انگار برنامه ریزی بلد نیستن