بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا

بازیگران معروفی که گیمر هستند

احمد آریا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بازیگران معروفی که گیمر هستند

در حالی‌که از دید بسیاری از خانواده‌ها، انجام بازی‌های ویدئویی یک عمل بچه‌گانه محسوب می‌شود، بسیاری از افراد موفق و برجسته در دنیا هستند که در اوقات فراغت، تصمیم می‌گیرند تا این “عمل بچه‌گانه” را انجام دهند!

در واقع این افراد نشان می‌دهند که انجام بازی‌های ویدئویی، نمی‌تواند مانع پیشرفت یک شخص شود و اگر شخصی میزان مناسبی از وقت خود را صرف این نوع تفریح کند، می‌تواند کماکان به موفقیت دست یابد.

در این مطلب قصد داریم به چند تن از بازیگران مطرح هالیوود اشاره کنیم تا اگر کسی از بازی کردن شما ایراد گرفت، بتوانید این افراد را برای آن‌ها مثال زده و به بازی کردن خود ادامه دهید!
فقط لطفا بیش از حد، وقت خود را صرف این دنیای جذاب نکنید!

لازم به ذکر است که افرادی که در لیست به آن‌ها اشاره می‌کنیم، شاید به معنای واقعی کلمه یک گیمر نباشند اما به مانند یک گیمر حرفه‌ای، از غرق شدن در دنیای بازی‌های ویدئویی لذت می‌برند و در بسیاری از مواقع، بازی کردن را به هر کاری ترجیح می‌دهند.


متیو پری

متیو پری matthew perry

متیو پری (Matthew Perry)؛ بازیگر سریال محبوب فرندز (Friends)، عاشق مجموعه فال‌اوت (Fallout)، بخصوص نسخه سوم آن است. عشق و علاقه‌ای که باعث شد تا در سال ۲۰۱۰، وی به صداپیشگی در بازی فال‌اوت: نیو وگاس (Fallout: New Vegas) بپردازد.

پری گفته است که در زمان انتشار بازی فال‌اوت ۳، آنقدر وقت خود را صرف این بازی کرده بوده که دچار بیماری سندرم تونل کارپال در دستان خود شده است و مجبور شده برای درمان به پزشک مراجعه کند!


زک افران

زک افران zac efron

زک افران (Zac Efron) نیز به بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارد و در دوران جوانی، یک گیمر حرفه‌ای بود. در این بین، مجموعه بازی‌های هیلو (Halo)، از بازی‌های محبوب وی محسوب می‌شوند.

گرچه به نظر نمی‌رسد که شخصی چون افران در زندگی عاشقانه خود مشکلی داشته باشد اما وی گفته است که به خاطر این‌که به بازی‌های ویدئویی و کمیک بوک‌ها علاقه دارد، در این بخش زندگی خود دچار مشکل شده است!

حتی گفته می‌شود که یکی از دلایل جدایی وی از نامزد اسبق خود؛ ونسا هاجنز‌ (Vanessa Hudgens)، همین بوده که افران وقت زیادی را صرف انجام بازی‌های ویدئویی می‌کرده است!

پس اگر می‌خواهید با زک افران باشید، بدانید که نباید با گیمر بودن وی مشکلی داشته باشید!


میلا کونیس

میلا کونیس mila kunis

میلا کونیس (Mila Kunis) یکی از میلیون‌ها انسانی است که مدت زمان زیادی از عمر خود را صرف بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) کرده است.

در واقع طبق گفته کونیس، وی ساعت‌های زیادی را در طی روز در دنیای این بازی به سر می‌برده و به این دلیل که این بازی باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی شخصی‌اش شده است، آن را کنار گذاشته است!

جالب آن‌که این بازیگر زمانی عضو گیلدهای زیادی بوده است اما پس از مدتی مجبور می‌شده از آن‌ها خارج شود چرا که در نهایت صدایش باعث می‌شده تا اعضای دیگر متوجه شوند وی چه شخصی است.

پس از وارکرفت، کونیس به مجموعه بازی‌های ندای وظیفه یا همان کال آو دیوتی (Call of Duty) رو آورد چرا که این بازی‌ها، وقت کمتری را از وی می‌گرفتند. البته که وی از کشتن زامبی‌های نازی نیز، لذت زیادی می‌برد!

البته این بازیگر که به بازی‌های تمدن (Civilization) نیز علاقه زیادی دارد، گفته که مادر شدن باعث شده تا وقت کمتری برای بازی کردن داشته باشد. 


دنیل کریگ

دنیل کریگ daniel craig

حتی جیمز باند (اسبق سینما) نیز یک گیمر است! دنیل کریگ (Daniel Craig) که سابقه صداپیشگی در چند بازی از مجموعه جیمز باند را داشته است، گفته است که علاقه زیادی به بازی‌های ویدئویی دارد.

کریگ گفته که از انجام بازی‌هایی چون اتومبیل‌دزدی بزرگ: وایس سیتی (Grand Theft Auto: Vice City) لذت می‌برد هرچند پس از مدتی، آن‌ها را کنار می‌گذارد:

بازی‌هایی که خشونت زیادی دارن رو خیلی دوست دارم. البته اون‌ها رو نیم ساعت بازی می‌کنم و بعد می‌ذارمشون کنار چون احساس می‌کنم آدم بدی دارم می‌شم!

به خودم میگم ‌‌”خب، ۱۸ تا ماشین دزدیدم. دیگه برای امروز بسه”!

کریگ البته بازی‌هایی که داستان محور هستند را ترجیح می‌دهد و از مجموعه هیلو نیز به عنوان یک نمونه از بازی‌هایی که دارای داستانی جذاب هستند، نام می‌برد.

البته کریگ گفته تنها در زمان‌هایی که همسرش در کنارش نیست، بازی می‌کند و در مجموع نیز به خاطر مشغله کاری، وقت زیادی برای بازی کردن ندارد و گرنه عمر خود را صرف انجام بازی‌های ویدئویی می‌کرده است.


مگان فاکس

مگان فاکس megan fox

مگان فاکس (Megan Fox) نیز یکی دیگر از علاقه‌مندان به سری هیلو است. فاکس همچنین آنقدر به مجموعه‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) علاقه دارد که امیدوار است روزی در نقش کیتانا ایفای نقش کند.

فاکس که به بازی‌های شوتر علاقه زیادی دارد، در اوقات فراغت خود به انجام بازی‌های آنلاینی چون فورتنایت (Fortnite) می‌پردازد و البته گفته است که بارها به خاطر یوزرنیم‌های دخترانه‌اش، مورد تمسخر دیگر کاربران قرار گرفته است!

نتیجه اخلاقی داستان این است که اگر روزی در حین انجام بازی‌های آنلاین با کاربرانی با گیمر تگ و یوزرنیم‌های نه چندان “باحال” و “دخترانه” رو به رو شدید، با وی رفتار خوبی داشته باشید چرا که ممکن است طرف مقابل، کسی چون مگان فاکس باشد …!


ساموئل ال. جکسون

ساموئل ال جکسون samuel l jackson

شخصیت لعنتی افسر فرانک تنپنی (Officer Frank Tenpenny) در بازی جی‌تی‌ای نسخه سن آندریاس (San Andreas) را به یاد دارید؟ شخصیتی که دنیا را برای سی‌جی و در واقع ما، جهنم کرده بود؟

صداپیشگی آن شخصیت، بر عهده ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) بود!

این بازیگر نامزد اسکار، آنقدر به بازی‌های ویدئویی علاقه دارد که تاکنون در چندین بازی ویدئویی، به صداپیشگی پرداخته است و معتقد است که بازی‌های ویدئویی، آینده صنعت سرگرمی محسوب می‌شوند.

جکسون معتقد است بازی‌های مدرن ویدئویی، به مانند یک فیلم سینمایی هستند و در بسیاری از مواقع، بیشتر از یک فیلم سینمایی، برای مخاطب سرگرم کننده و جذاب هستند.

ساموئل ال. جکسون گفته که از زمان آمدن بازی پونگ (Pong) به این صنعت علاقه‌مند شده و سپس نیز بازی‌های کنسول آتاری را بازی می‌کرده است. مهاجمان فضایی (Space Invaders) نیز یکی از بازی‌های محبوب وی محسوب می‌شود.

جکسون در بین بازی‌های نسل جدیدتر نیز، به بازی‌های مجموعه‌هایی چون جی‌تی‌ای و اسسینز کرید (Assassin’s Creed) علاقه زیادی دارد. البته جکسون به بازی‌های سبک شوتر نیز شدیدا علاقه دارد و طبق گفته خود، می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را بازی کرده و به کشتار NPCهای بی زبان بپردازد!


هنری کویل

هنری کویل henry cavill

آیا می‌دانستید که سوپرمن در زمان‌هایی که در حال نجات دنیا نیست، در حال انجام بازی‌های ویدئویی می‌باشد؟!

البته مشخصا منظور ما از سوپرمن، هنری کویل (Henry Cavill)؛ بازیگر نقش سوپرمن است که شدیدا به انجام بازی‌های ویدئویی علاقه دارد و احتمالا حرفه‌ای‌ترین گیمر هالیوود است.

در واقع احتمالا برای نشان دادن میزان علاقه کویل به بازی‌های ویدئویی، گفتن این مسئله کافی باشد که وی تقریبا فرصت بازی در نقش سوپرمن را از دست داده بود چرا که در حال انجام بازی وارکرفت بوده است!

داستان از این قرار است که زک اسنایدر (Zack Snyder)؛ کارگردان فیلم مرد پولادین (Man of Steel)، در سال ۲۰۱۲ با کویل که در آن زمان بازیگر ناشناخته‌ای بود، تماس گرفت تا به وی بگوید که برای نقش سوپرمن انتخاب شده است.

با این حال، کویل جواب تلفن وی را نداد چرا که در حال غارت و رید (raid) کردن در بازی دنیای وارکرفت بوده و وقتی برای نجات دنیا نداشته است!
جالب آن‌که کویل تا پایان رید خود صبر کرد و سپس با اسنایدر تماس گرفت تا متوجه شود چرا اسنایدر مزاحم بازی کردن وی شده است!

البته که وارکرفت تنها بازی‌ای نیست که این بازیگر به آن علاقه دارد. کویل آنقدر به سری بازی‌های مجموعه ویچر (The Witcher) علاقه داشت که هم اکنون در حال بازی در نقش گرالت در سریال محبوب ویچر؛ ساخته نتفلیکس است.

همچنین گفته می‌شود به زودی برداشتی از سه‌گانه محبوب مس اِفکت (Mass Effect) ساخته خواهد شد و کویل نیز قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد.

در پایان لیست نیز قصد داریم به ۳ بازیگر دیگر اشاره کنیم که گرچه به مانند نفرات بالا گیمر نیستند اما علاقه زیادی به بازی‌های ویدئویی دارند.


جک بلک jack black

جک بلک (Jack Black) نیز که تاکنون در چند بازی به صداپیشگی پرداخته است، به بازی‌های آرکید علاقه زیادی داشته و دارد. وی همچنین گفته است که یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای زندگی وی، تمام کردن بازی پراجکت گاتهام ریسینگ (Project Gotham Racing) بوده است!


بری لارسون brie larson

بری لارسون (Brie Larson)؛ بازیگر نقش کاپیتان مارول، به کنسول نینتندو سوئیچ خود وابستگی زیادی دارد و در اوقات فراغت خود، به انجام بازی‌هایی چون فورتنایت، سوپر ماریو ۳دی ورلد (Super Mario 3D World) و انیمال کراسینگ (Animal Crossing) می‌پردازد.


رابین ویلیامز robin williams

رابین ویلیامز (Robin Williams)؛ کمدین افسانه‌ای و فقید سینما نیز، به بازی‌های نینتندو علاقه زیادی داشت و بازی محبوب وی، مجموعه افسانه زلدا (The Legend of Zelda) بود. ویلیامز آنقدر به این مجموعه علاقه داشت که نام فرزند دختر خود را، زلدا گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا
بازیگران معروفی که گیمر هستند - گیمفا