پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند

۵ شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۳۳ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند

بازی Wolverine احتمالاً میزبان شخصیت‌های شرور مختلفی خواهد بود و در این مقاله قصد داریم تا پنج شخصیتی که امیدواریم در این عنوان حضور داشته باشند را معرفی کنیم.

بدون شک بازی Marvel’s Wolverine را می‌توان بزرگ‌ترین غافلگیری رویداد اخیر پلی استیشن قلمداد کرد. همچنین، شبکه‌های مجازی در کسری از ساعت مملو از تصاویر و تریلر این عنوان شدند تا میزان علاقه‌مندی گیمرها به این بازی را نشان دهند. علاوه بر این، استودیوی کاربلد اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در گذشته مهارت‌های خود در ساخت یک بازی ابرقهرمانی را به رخ کشیده است و امیدواریم تا بازی Marvel’s Wolverine نیز در آینده به یکی از بزرگترین و بهترین عناوین تاریخ این استودیو تبدیل شود.

طبعاً، یک شخصیت شرور نقشی اساسی در یک سریال، فیلم سینمایی و بازی ویدیویی ابرقهرمانی ایفا می‌کند و Marvel’s Wolverine نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این، قدرت‌های ماورایی شخصیت Wolverine و خشونت سیری ناپذیر او، باعث می‌شوند تا خشن‌ترین دشمنان و شخصیت‌های شرور برای مقابله با وی به صف شوند.

علاوه بر این، کار فوق‌العاده‌ای که اینسامنیاک گیمز به وسیله‌ی شخصیت‌های شرور در بازی Marvel’s Spider-Man و دنباله‌ی آن یعنی Spider-Man: Miles Morales انجام داد باعث می‌شوند تا امید ما به بازی Marvel’s Wolverine دو چندان شود. در نتیجه، بازی Wolverine نیز طبعاً میزبان شخصیت‌های شرور مختلفی خواهد بود و در ادامه قصد داریم تا به معرفی پنج شخصیت شروری که امیدواریم در این عنوان حضور داشته باشند بپردازیم.

Sabretooth

wolverine
ویکتور و لوگان با کمک به یکدیگر موفق شدند تا Weapon XI را شکست دهند و همکاری بین این دو شخصیت ممکن است به نقطه‌ی عطفی در روایت و داستان بازی Marvel’s Wolverine تبدیل شود.

البته شخصیت Sabretooth یکی از انتخاب‌های کلیشه‌ای برای بازی Marvel’s Wolverine خواهد بود اما تماشای تنش‌های بین Wolverine و او می‌تواند تجربه‌ای عالی را رقم بزند. همانطور که احتمالاً علاقه‌مندان به جهان مارول (Marvel) مطلع هستند، Sabretooth به عنوان Victor Creed و برادر ناتنی Wolverine نیز شناخته می‌شود. در واقع، لوگان (به عنوان Wolverine) و ویکتور هر در برنامه‌ی Weapon X حضور داشتند و طی آن به ویکتور توانایی‌های ماوراءالطبیعه‌ای داده شد.

اما تنش بین این دو شخصیت زمانی آغاز شد که ویکتور نامزد لوگان یعنی کایلا سیلورفاکس (Kayla Silverfox) را به قتل رساند. البته، از آنجا که هر دو شخصیت مذکور به عنوان شخصیت‌های شرور شناخته می‌شوند، گاهاً ممکن است با یکدیگر همکاری کنند. برای مثال، ویکتور و لوگان با کمک به یکدیگر موفق شدند تا Weapon XI را شکست دهند و همکاری بین این دو شخصیت ممکن است به نقطه‌ی عطفی در روایت و داستان بازی Marvel’s Wolverine تبدیل شود.

البته، فراموش نکنیم که تریلر منتشر شده از بازی Marvel’s Wolverine نیز ممکن است حضور Sabretooth در این بازی را تایید کرده باشد. طبق مشاهدات، چاقویی که در تریلر این بازی دیده می‌شود، احتمالاً به یک قاتل سریالی تعلق دارد و دست بر قضا Sabretooth نیز در گذشته‌ی خود یک قاتل سریالی بوده است. علاوه بر این، استودیوی اینسامنیاک گیمز نیز قصد دارد تا داستانی احساسی و آمیخته شده به موضوعات شخصی Wolverine را روایت کند و این موضوع می‌تواند دلیل دیگری برای حضور Sabretooth در این بازی باشد.

Magneto

پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
Magneto دارای قدرتی است که می‌تواند او را از آسیب در مقابل چنگال‌های Wolverine ایمن کند.

شخصیت Magneto را می‌توان یکی دیگر از شخصیت‌های مشهور و با سابقه‌ی مارول خطاب کرد که همواره در داستان‌های مرتبط به جهش یافته‌های آدامانتیوم حضور داشته است. همانطور که احتمالاً طرفداران مارول می‌دانند، Magneto زمانی دوست نزدیک پروفسور X، رهبر گروه جهش یافته‌ها بوده است. با این حال، به دلیل برخی اختلاف نظرها بین این دو شخصیت، Magneto در نهایت به دشمن مردان ایکس تبدیل می‌شود.

از طرفی دیگر، Wolverine را می‌توان به عنوان قوی‌ترین و پرخاشگرترین جهش یافته درنظر گرفت که در مرکزیت تمامی نزاع‌ها و درگیری‌ها در سراسر جهان مارول قرار دارد. پنجه‌های آدامانتیوم او به همراه قدرت‌های ماورایی‌اش می‌توانند به یک ماشین کشتار تبدیل شوند. اما در نقطه‌ی مقابل، Magneto دارای قدرتی است که می‌تواند او را از آسیب در مقابل چنگال‌های Wolverine ایمن کند. این موضوع باعث می‌شود تا گیم‌‌پلی بازی Marvel’s Wolverine نیز میزبان مکانیک‌های جدیدی باشد و احتمالاً یک بخش مخفی‌کاری برای مقابله‌ی Wolverine و Magneto در نظر گرفته شود.

Deadpool

پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
Deadpool و Wolverine در دنیای سینمایی و کمیک‌های مارول دوست هستند و تصویری که از رابطه‌ی بین این دو شخصیت در فیلم X-Men Origins: Wolverine رو شد، بسیار بحث برانگیز بود.

رابطه‌ی Deadpool و Wolverine بسیار پیچیده است. در واقع، رابطیه‌ی بین این دو شخصیت پس از انتشار فیلم سینمایی X-Men Origins: Wolverine مورد بحث قرار گرفت و شاهد رونمایی از شخصیت جدید Deadpool در این فیلم بودیم. به هر ترتیب، با استفاده از مدارک و یافته‌های پروژه‌ها مشخص می‌شود که Deadpool خود نیز یکی از خروجی‌های برنامه‌ی Weapon XI بوده است.

Deadpool شباهت‌های فراوانی به Wolverine دارد. همانند او چابک است و قدرت‌هایش نیز خاص و منحصر به فرد هستند. با تمامی این تفاسیر، او را می‌توان رقیب شایسته‌ای برای لوگان خطاب کرد. در واقع، شکست دادن او مستلزم این بود که لوگان و ویکتور متحد شوند.

در نهایت، تجربه‌ی یک باس فایت با Deadpool می‌تواند بسیار مهیج و البته چالش برانگیز باشد و این موضوع می‌تواند برگی جدید از روایت خلاقانه‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز را رو کند. در واقع، برای شکست دادن او طبعاً باید شاهد اتحاد ویکتور و لوگان باشیم و این موضوع می‌تواند داستانی متفاوت و جذاب را رقم بزند. با این حال، نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که Deadpool و Wolverine در دنیای سینمایی و کمیک‌های مارول دوست هستند و تصویری که از رابطه‌ی بین این دو شخصیت در فیلم X-Men Origins: Wolverine رو شد، بسیار بحث برانگیز بود. اما به هر ترتیب، اینسامنیاک گیمز می‌تواند از این روایت متفاوت سود بیشتری ببرد.

Matsu’o Tsurayaba

پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
Matsu’o Tsurayaba نقش مهمی در مرگ زنی که Wolverine عاشقش بود یعنی Mariko Yashida داشت.

Matsu’o Tsurayaba به عنوان یک قاتل بالفطره در کمیک‌های مارول شناخته می‌شود. وی عضو یک فرقه‌ی قاتلین به نام Hand است و اکثر فعالیت‌هایش در کشور ژاپن صورت می‌گیرد. از طرفی دیگر، وی رابطه‌ی عجیبی با قاتل بالفطره‌ی مردان ایکس دارد. در واقع، Matsu’o Tsurayaba عاشق یک قاتل از گروه مقابل و دشمن دیرینه‌ی خود می‌شود اما تصمیم می‌گیرد که به فرقه‌ی خود وفادار بماند. همچنین، وی نقش مهمی در مرگ زنی که Wolverine عاشقش بود یعنی Mariko Yashida داشت.

Matsu’o Tsurayaba مهارت‌های فراوانی در شمشیرزنی دارد و می‌توان آن را به عنوان یک باس‌فایت چالش‌برانگیز درنظر گرفت. علاوه بر این، سفر لوگان به ژاپن و قرارگیری در محیط‌هایی که هر کدام می‌توانند به نقطه‌ی عطفی برای بازی Marvel’s Wolverine تبدیل شوند نیز به ویژگی‌های حضور او در این بازی می‌افزاید.

با این حال، تقابل Wolverine و Matsu’o Tsurayaba تقریباً مدت‌ها پس از تقابل Wolverine ،Sabretooth و Deadpool صورت می‌گیرد. در واقع، اگر استودیوی اینسامنیاک گیمز قصد دارد تا هر دو رویداد فوق را در یک بازی قرار دهد، باید جهشی نسبتاً طولانی مدت در تاریخ داستان خود داشته باشد.

Cyber

پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
Cyber را می‌توان یکی از شخصیت‌های شرور مهم مارول نامید که از سوی استودیوهای بازی‌سازی مورد کم لطفی قرار گرفته است.

Cyber را می‌توان یکی از شخصیت‌های شرور مهم مارول نامید که از سوی استودیوهای بازی‌سازی مورد کم لطفی قرار گرفته است. او شباهت بسیاری به Wolverine دارد و همزمان با لوگان برای یک کارتل مواد مخدر فعالیت می‌کرده است. علاوه بر این، اولین تقابل این دو در Madripoor اتفاق می‌افتد، مکانی که احتمالاً در تریلر بازی Marvel’s Wolverine به نمایش درآمد.

علاوه بر این، Silas Burr یا همان Cyber نیز در قتل معشوقه‌ی لوگان دست داشت و طی درگیری بین این دو شخصیت در Madripoor نیز زخمی ابدی روی بدن وی ایجاد می‌شود. در نهایت، موارد فوق می‌توانند وی را با انگیزه‌ی انتقام در Marvel’s Wolverine نمایان کنند.

Cyber به عنوان یک جنگجوی بی‌رحم شناخته می‌شود که به سادگی می‌تواند هر دشمنی را از پای درآورد. همچنین، ترساندن لوگان با قدرت‌های ماورایی‌اش به قدری سخت است که تنها چند شخصیت موفق به انجام این عمل شده‌اند که یکی از این شخصیت‌ها Cyber است.

نظر شما چیست؟ شما به حضور کدام یک از شخصیت‌های شرور در بازی Marvel’s Wolverine علاقه‌مند هستید؟

علیDARKSIRENLittle∞GodMehran.Bamatrix42214891100MEYSAMB300AlirezaalinerdSina MorganHard gamerArdalanVisible 6-tigh manBlack Knight

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • shir taziyeh گفت:

    خیلی مورد انتظاره برام به احتمال بالا تو یه سال با اسپایدرمن ۲ عرضه بشه
    جذاب ترین سیبرتوث هست
    من عاشق فیلمای اکس منم و کمیکارو هم تقریبا بیشترش رو خیلی وقت پیش خوندم
    لحظه ای که معرفی شد خیلی خوشحال بودم

    ataawesomeG.LNعلیSpider-Mah04ALIREZA0111Ali11086AlirezaalinerdKurosHard gamer
  • دوست دارم با هالک بجنگه (هالک شرور نیست) یک کارتونی تو بچگی میدیدم اسمش هالک علیه ولورین بود. دوست دارم اون لباس زرد ولورین هم داشته باشیم و چند تا قهرمان مارول هم ببینیم مثل مت مورداک و اسپایدرمن و اینا ولی فکر نکنم همچین اتفاقاتی بیوفته ولی دوست دارم دیگه

    علیتی‌تاپ طلاییAlirezaalinerdshadowshir taziyehHard gamer
  • Ardalan گفت:

    به نظرم فقط Deadpool یکم تو این قاب نمیگنجه و بقیه antagonist پتانسیل خوبی دارن، چون اصن امکان نداره Deadpool باشه و قضیه یکم فان نشه و همه حسن Wolverine به فضای دارک و جدیشه.

    علیSpider-Mah04Alirezaalinerdshadowshir taziyeh
  • ALIREZA0111 گفت:

    از اونجا که طبق شایعه ها مبارزات و دوربین کارکتر شبیه گاد اف وار هستش به نظرم مبارزات بازی به صورت وحشتناکی عالی از کار در میاد
    بازی باید سند باکس و نیمه خطی باشه یه چیز مثل گاد اف وار یا مترو البته من گاد اف وار رو ترجیح میدم چون در کنار محیط های بزرگتر و سبک مترویدوینیا شما میتونید به محیط هایی که قبلا رفتید برگردید و گشت گذار کنید
    و مهم تر از همه بخاطر سندباکس بودنش و هربارم تو یه محیط جدید وارد می شیم راحت میتونن محیط های مختلفی مثل ژاپن که تو مقاله اشاره شد اضافه کنند
    داستان هم که تایید کردن دارک و خشن هستش عالی
    سابقه ای که از این استودیو هست بدون شک این بازی فوق العاده میشه

    ataawesomeعلیSpider-Mah04alinerdshir taziyehArdalan
  • بنظرم من فهمیدم که آنتاگونیست بازی کیه !
    ببینید اینسامنیاک گفته بازی احساسی است و روی شخصیت لوگان تمرکز دارد و تنها شروری که می‌تونه این حجم از احساس رو وارد بازی کنه قطعا داکن پسر خود ولورین است !!
    ویلنی که واقعا بار عاطفی زیادی داره و به راحتی بخش عمده احساسی بازی رو به دوش می‌کشه همچنین داکن قاتل هم هست که اون چاقو رو توجیح می‌کنه
    واقعا صحنه خفه شدن داکن به دست پدرش لوگان غم انگیز ترین اتفاقی بود که برای لوگان افتاد
    زمانی که لوگان داشت پسرشو خفه می کرد تمام چیزایی که میشد با پسرش بگذرونه رو میدید که واقعا دارکش می کرد
    خلاصه داکن ویلن بازی است

    علیSpider-Mah04DMC3alinerdتی‌تاپ طلایینمسیس ( Fury edition)
  • alinerd گفت:

    مرسی بابت مقاله
    خودم با همه موارد این لیست غیر از ددپول موافقم و به نظرم خیلی پتانسیلش رو دارن
    دو نفر هم هستن که دوست دارم تو بازی باشن،یکی داکن (پسر ولورین)
    یکی هالک با اینکه شرور نیست (:
    در کل خیلی منتظر این بازی ام
    پ.ن : به نظرم یه بار برید سراغ بازی x-men origins wolverine.بازیش واقعا جذاب بود و می تونه واسه این بازی اماده تون کنه (:

    Spider-Mah04Black Knight
  • Black Knight گفت:

    حضور هالک به نظرم احتمالش بالاست مخصوصا که تو یه یکه از تیزر بازی به کمکی معروغ ولورین که توش با هالک مبارزه میکنه اشاره میشه و یه مجسمه سبک رنگ هم تو تیزر معرفی بازی هست که یه جورایی به هالک اشاره داره
    حضور سیبرتوس هم تا حد زیادی طبیعیه چون هر چی نباشه دشمن اصلی ولورین هست و حضورش میتونه بازی رو خیلی جذاب تر بکنه امیدوارم از اعضای دیگه مردان ایکس هم تو این بازی حضور داشته باشن تا یه پیش زمینه ای هم برای مردان ایکس فراهم بشه اگه یه زمانی خواستن بازیش رو بسازن
    منتظر حضور شخصیت هایی مثل اوگان و سامورایی نقره ای و لیدی دث استرایک هم هستم که اگه باشن بازی رو خیلی جذاب تر میکنن
    صبر ندارم از بازی گیمپلی ببینم

    Spider-Mah04alinerdshir taziyeh
  • RDR2 گفت:

    بعد اسپایدرمن ۲ قطعا بهترین بازی هست
    اول اسپایدی بعد ولورین و اینکه این بازی سال ۲۰۲۴ عرضه میشه تا خودزنی نکنه اینسامنیاک

    RDR2Spider-Mah04
  • خیلی برای بازیش هایپم حتی بیشتر از اسپایدرمن ۲
    امیدوارم ددپول هم باشه
    بازی ددپول رو خودم کم بازی کردم ولی خیلی فان و سرگرم کننده بود
    ولی خیلی دوست دارم ببینم گیم پلی بازی تا چه حد قراره خشن باشه

    RDR2Spider-Mah04
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند
پنج شخصیت شرور که امیدواریم در Wolverine حضور داشته باشند