تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد

تریلر فیلم کمدی The Tender Bar با بازی جرج کلونی منتشر شد

سهراب قربانی
۱۲:۳۵ ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
the tender bar

تریلر فیلم کمدی «نوار مناقصه» با نقش‌آفرینی بن افلک و کارگردانی جرج کلونی منتشر شد.

فیلم The Tender Bar، براساس شرح حال نوشته شده توسط شخصی با نام جی. آر. مرینج (J. R. Moehringer) ساخته شده است. وظیفه هدایت این فیلم را جرج کلونی (George Clooney) بر عهده داشته است.

بن افلک (Ben Affleck) در این فیلم، نقش پدرخوانده‌‌‌ی باتجربه‌‌ای را برای خواهرزاده‌‌‌اش ایفا کرده است.

این فیلم داستان شخصی با نام جی. آر. مرینج و تلاش‌ها و دست و پا زدن‌های او برای ادامه دادن زندگی‌ بدون پدر‌ش، را تعریف خواهد کرد. او در نهایت موفق می‌شود که شخصیتی پدر مانند را برای خود پیدا کرده تا به راهنمایی‌ها‌یش، به زندگی‌ خود ادامه دهد. این شخصیت، عموی او با نام چارلی و با نقش‌آفرینی بن افلک می‌باشد.

داستان این فیلم قرار است علاوه بر پرداختن به کشمکش‌های درونی این کاراکتر، برهه‌های مختلفی از زندگی این شخصیت را نیز پوشش دهد. نقش این شخصیت را در این فیلم، بازیگرانی با نام‌های دانیل رانیری (Daniel Ranieri) و تای شرایدن (Tye Sheridan) ایفا کرده‌اند.

به غیر از دانیل رانیری، تای شرایدن و بن افلک، از دیگر بازیگرانی که در فیلم درام The Tender Bar به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به لی‌لی ریب (Lily Rabe)، کریستوفر لوید (Christopher Lloyd)، ساندرا جیمز (Sondra James) و مکس مارتینی (Max Martini) اشاره کرد. این پروژه، جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط بازیگر مطرح هالیوودی با نام جرج کلونی می‌باشد.

از کارهای قبلی این بازیگر به عنوان کارگردان، می‌توان به فیلم علمی‌-تخیلی شبکه اینترنتی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ با عنوان The Midnight Sky اشاره کرد.

علاوه بر این فیلم، بن افلک قرار است در آینده در فیلم مورد انتظار دیگری با عنوان The Last Duel نیز دیده شود. وظیفه کارگردانی فیلم تاریخی The Last Duel را کارگردان مطرح هالیوودی با نام ریدلی اسکات (Ridley Scott) بر عهده داشته و این فیلم قرار است به‌زودی در مهر ماه امسال (اکتبر ۲۰۲۱) در سینماها منتشر شود.

با وجود این‌که فیلم درام The Tender Bar پیش از این، در جشنواره فیلم لندن (بزرگ‌ترین رویداد سینمایی ملی در بریتانیا است که هر بار بیش از ۳۰۰ فیلم بلند، مستند و کوتاه از حدود ۵۰ کشور را به نمایش می‌گذارد) به نمایش گذاشته شده ولی علاقه‌مندان به این فیلم برای تماشای آن در سینماها، باید تا اواخر سال جاری میلادی منتظر بمانند.

در تریلر به نمایش گذاشته شده از فیلم The Tender Bar، می‌توان کاراکتر بن افلک را در حالی که رابطه‌‌ی صمیمی و پدر گونه‌ای را با خواهرزاده‌اش تشکیل داده، تماشا کرد. علاوه بر این، در این تریلر می‌توان برای اولین بار، نگاهی به کاراکتر کریستوفر لوید در این فیلم انداخت. او نقش پدربزرگ بدخلق کاراکتر جی. آر. مرینج را در این فیلم ایفا کرده است.

داستان این فیلم از دهه‌ی ۱۹۷۰ آغاز خواهد شد و تا دهه‌ی ۸۰ میلادی نیز ادامه خواهد داشت. در کل تریلر به نمایش درآمده از این فیلم، وعده‌ی داستانی احساسی و پر از لحظات دلگرم‌کننده را به مخاطبان داده است.

با توجه به ژانر این فیلم و موضوع آن، به نظر نمی‌رسد که این فیلم بتواند آن‌طور که باید و شاید در بین دیگر فیلم‌ها سر صدای زیادی به پا کند ولی با این حال امیدواریم که داستان احساسی و دلگرم‌کننده‌اش، به دل مخاطبان بسیاری راه پیدا کند.

فیلم The Tender Bar قرار است در تاریخ ۲۶ آذر ماه امسال (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت محدود در تعدادی از سینماها و در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری (۷ ژانویه ۲۰۲۲) نیز در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد
تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تریلر فیلم کمدی The Tender Bar منتشر شد