سازندهی Gears Tactics در حال توسعهی یک بازی علمی-تخیلی است
توسعه دهندهی بازی Gears Tactics یعنی استودیوی اسپلش دمیج که سال گذشته توسط شرکت تنسنت خریداری شد، اعلام کرد که در حال توسعهی یک بازی علمی-تخیلی جدید است.
استودیوی بریتانیایی اسپلش دمیج (Splash Damage) که پیشتر وظیفهی پورت رایانههای شخصی عناوین Gears 5 و Halo: The Master Chief Collection را برعهده داشت و Gears Tactics را توسعه داده بود، اخیراً اعلام کرد که روی یک آیپی جدید با محتوای علمی-تخیلی کار میکند.
این استودیوی طی پست جدیدی در وبسایت خود چنین اظهار داشت که:
ما خرسندانه اعلام میکنیم که یکی از پروژههای فعلی ما، عنوانی جدید است که در یک دنیای علمی-تخیلی روایت میشود.
ما بیش از ۲۰ سال است که روی آیپیهای شناختهشدهای از جمله Wolfenstein ،Gears of War و Halo کار میکنیم و تمامی آنها را دوست داشتیم. اما حالا مشتاق هستیم که روی دنیای دیگری که توسط خودمان ساخته میشود کار کنیم؛ مانند Brink و Outcasters و یا Dirty Bomb.
علاوه بر این، استودیوی اسپلش دمیج طی این پست موقعیتهای شغلی جدید خود را معرفی نمود و اعلام کرد که به دنبال استخدام نیروهای جدید است.
همانطور که اشاره شد، این موضوع در حالی رخ داد که سال گذشته شرکت مادر استودیوی مذکور یعنی اسپلش دمیج لِیو (Splash Damage Leyou) توسط هولدینگ چینی تنسنت (Tencent) خریداری شد. به عنوان بخشی از این قرار داد، استودیوی سازندهی عنوان Warframe یعنی دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) نیز به داراییهای شرکت تنسنت افزوده شد. علاوه بر این، این قرارداد باعث شد که ۲۰ درصد از سهام استودیوی سرتین افینیتی (Certain Affinity) که در توسعهی عناوینی نظیر Call of Duty و Halo نقش داشته است نیز به مالکیت تنسنت درآید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خوبه امید وارم موفق بشن تو ساخت بازیشون
چه استودیوی خوبی می شد برای مایکروسافت
قرار بود سونی هودلدینگ اسپلش دمیج لِیو رو بخره ولی نمیدونم چی شد که کنار کشید
با آرزوی موفقیت براشون فقط جالبه که این استودیو با همچین روابط مثبت و خوبی با ایکس باکس چرا خریداری نشده نمی دونم.
گیرز تاکتیک زیاد خوب نبود… حالا به هر حال…