پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد

پشتیبانی از DLSS انویدیا به ۱۰ بازی دیگر اضافه خواهد شد

آرش بوالحسنی
۱۳:۰۶ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد

در ماه جاری قرار است اضافه شدن ویژگی DLSS انویدیا به ۱۰ بازی دیگر از جمله Back 4 Blood و Baldur’s Gate 3 باشیم. این رویداد تعداد کل بازی‌های DLSS را به عدد ۱۲۰ می‌رساند.

انویدیا اعلام کرده که ۱۰ بازی دیگر به زودی از فناوری DLSS کارت‌های گرافیک RTX پشتیبانی خواهند کرد. با اضافه شدن بازی‌هایی مثل Back 4 Blood، تعداد عناوینی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند به عدد ۱۲۰ خواهد رسید. DLSS هم‌چنین به بازی‌های Baldur’s Gate 3، Chivalry 2، Crysis Remastered Trilogy، Rise of the Tomb Raider، Shadow of the Tomb Raider، Sword and Fairy 7 و Swords of Legends Online اضافه خواهد شد. در حال حاضر این فناوری بر روی بازی‌های جدیدی مثل Alan Wake Remastered و F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch هم در دسترس است.

در بازی Back 4 Blood که به تازگی منتشر شده، فناوری DLSS قرار است رشدی ۴۶ درصدی از نظر عملکرد فنی را به بازی اضافه می‌کند. به این ترتیب تمام دارندگان کارت‌های RTX قادر خواهند بود تا از وضوح تصویر 4K و تنظیمات حداکثری لذت ببرند. بازی‌بازانی که به نسخه‌ی Early Access بازی Baldur’s Gate 3 دسترسی دارند هم با افزایش ۸۸ درصدی نرخ فریم در وضوح تصویر 4K مواجه خواهند شد. به‌روزرسان جدید Baldur’s Gate 3 این هفته منتشر خواهد شد و DLSS تنها یکی از ویژگی‌های جدید آن است.

Crysis Remastered Trilogy که دو روز دیگر منتشر می‌شود، همانند Crysis Remastered، از Ray Tracing و DLSS پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر فناوری‌های مذکور، بازی بر روی PC از بافت‌های ارتقا یافته، مدل‌ها، نورپردازی‌ها و محیط‌های بهتر بهره خواهد برد.

DLSS خیلی زود به بهبود عملکرد فنی Rise of the Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider هم کمک خواهد کرد. Shadow of the Tomb Raider یکی از اولین بازی‌هایی بود که از فناوری Ray Tracing و نسخه‌ی اول DLSS پشتیبانی می‌کرد. به‌روزرسانی جدید آخرین نسخه‌ی DLSS را به این بازی اضافه خواهد کرد. بازی‌بازان می‌توانند شاهد دو برابر شدن نرخ فریم در وضوح تصویر 4K با تنظیمات حداکثری باشند. این فناوری نرخ فریم Rise of the Tomb Raider را هم تا ۷۵ درصد افزایش خواهد داد.

Sword and Fairy 7 که هفته‌ی آینده منتشر می‌شود، از هر دو فناوری DLSS و Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد. این فرنچایز نقش‌آفرینی چینی از Ray Tracing برای سایه‌ها، بازتاب‌ها و سایر تنظیمات Ray Tracing استفاده‌ی حداکثری را خواهد کرد. DLSS هم عملکرد فنی را بیش از دو برابر خواهد کرد.

اگر احیانا با فناوری DLSS آشنایی ندارید، باید گفت که این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی نرخ فریم بازی را افزایش می‌دهد. این فناوری به شما اجازه خواهد داد تا با حفظ نرخ فریم بالا، از وضوح تصویر و تنظیمات بهتری استفاده کنید. DLSS منحصر به بازی بوده و به کارت گرافیک شما هم بستگی خواهد داشت. اگر در حال تجربه‌ی عنوانی هستید که از کارت گرافیک استفاده‌ی زیادی می‌کند، پس احتمالا از DLSS بهره خواهید برد. به زبان ساده بازی‌هایی که در وضوح تصویرهای بالاتر از نرخ فریم کم‌تر رنج می‌برند، از فناوری DLSS بیشترین سود را خواهند برد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد
پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی از DLSS انویدیا به 10 بازی دیگر اضافه خواهد شد