گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است

ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را رونمایی کرده است

محمد حسین کریمی
۰۲:۱۷ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی یک منبع داخلی مایکروسافت، تیم ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های تحت توسعه‌ی خود را رونمایی کرده است.

جز کوردن (Jez Corden)، نویسنده و ویراستار وبسایت ویندوز سنترال (Windows Central)، در پادکست جدید خود متذکر شد که تیم استودیوهای ایکس باکس (Xbox Game Studios) تنها یک سوم از بازی‌های در دست ساخت را رونمایی کرده است. همچنین بر اساس صحبت‌های کوردن، این عناوین شامل بازی‌های بتسدا نمی‌شوند، چرا که عناوین این شرکت توسط خودشان منتشر می‌شوند و به بخش نشر ایکس باکس وابسته نیستند.

همچنین باید توجه داشت که برخی از این عناوین رونمایی نشده برای سالیان دور برنامه‌ریزی شده‌اند. از طرفی، این فهرست شامل بازی‌های تحت حمایت شاخه‌ی “نشر جهانی ایکس باکس” (Xbox Global Publishing) نیز می‌شود. به عبارت دیگر، ممکن است برخی از آثار مستقل یا کوچک باشند و یا این که توسط تیم‌های داخلی ایکس باکس مراحل ساخت را طی نکنند.

شایعه‌هایی مانند همکاری مایکروسافت با کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) وجود دارد که اگر حقیقت داشته باشند، با همکاری شاخه‌ی نشر جهانی ایکس باکس صورت می‌گیرد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است
گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    خب حتی اگر از این سه سوم. بگیم یک سوم بازیای کوچیک و معمولی و یک سوم هم که معرفی شده حال یک سوم دیگه باز داریم😂
    یعنی میشه گفت مایکروسافت هنوز نصف بازی های مهم و اساسیشو نشون داده. واقعا هم همینطور هست. مثلا بازی های جدید اید سافت ویر و کوالیشن و ۳۴۳ مونده. نینجا تئوری و ابسیدین و ارکین هم رو یه ایپی جدید کار میکنن. حال اینکه سوپرایز های دیگه ای هم داریم یا خیر خدا داند.
    دوست دارم استدیوی ۳۴۳ و کوالیشن و اید سافت ویر کاملا یه عنوان جدیدی رو بسازن.
    .
    ببینیم چه می شود که رقابت واقعا سخت و سنگین است.
    اما استدیو هایی که از بیرون کار میکنن کدوما هست؟!!🤔 کوجیما؟ بلوبر؟ دیگه چی میمونه؟ شاید خریدم داره

    • . گفت:

      این کامنت رو هم باید با اون اکانت Halo میدادی
      اشتباهی با این یکی دادی فکر کنم

      • ShinjiMikami گفت:

        نمیدونم دقیقا کی هستی با اینکه خودتم فیکی 😂
        تو در کنار چند تا دوستات، ویچر و بلک نایت و مکس و پلی استیشن سریز ۳۰۸۰ و … ، سعی بر این دارید که منو بد جلوه بدید ولی مشکلی نیست.
        همین که پست فارکرای میگفتین شینجی گفته گوتی باید بشه و … در حالی که دروغی بیش نبود و من این حرف رو نزده بودم و مثل همه گفته بودم متاش بالای ۸۰ میاد که نشد.
        حال اینکه چرا اون همه ادم که پیش بینی کرده بودن رو ول کردی چسبیدی به من، نمیدونم.
        .
        من واسه سونی رو هم قبلنا لیست کردم، باید میگفتی با اکانت علی و بلک بیا.
        با اکانت نقطه هم جواب نده برو با اکانت اصلی خودت بیا.😂 حالا فکر کن این ۱۸ دیس هم منم مشکلی نیست😂

        امیر حسین
      • HALO گفت:

        داداش چی زدی؟🤣🤣🤣
        حالت خوبه یا ببریم بیمارستان؟🤣🤣

      • قطعاً HALO اکانت فیکه ولی مطمئنم مال شینجی نیست. فک نکنم اهل اکانت فیک و این چیزا باشه.

    • obZen گفت:

      کوجیما که شایعس فعلا
      بعدش اوالانچ که رسما داره بازی میسازه
      بعدش این سازنده دد بای دی لایت هم می‌سازه
      فک کنم خبر اومده بود ioi اینترکتیو هم برا ایکس باکس بازی می‌سازه

      • ShinjiMikami گفت:

        بله متوجهم ولی خب بنظر میرسه غیر از مواردی گفتید بازم بازی هست. چون گفته شده دو سوم موندن.
        از اوالانچ اگه کانترابند رو میگید خب این معرفی شده دیگه.
        میمونه همین بیهیویر و ioi که هرکدوم یکی دو تا هم بازی بسازن معلومه که هنوز خیلی بازی باز که باز مونده.
        .
        پایین یکی گفته ۲۰ تا بازی معرفی شده. اگه حساب کنیم ۴۰ تا بازی مونده. حتی اگر در بدترین حالت ۲۰ بازی بمونه فقط دو سه تا بازی به ioi و بیهیویر اختصاص داده میشه و این واقعا هیجان انگیزه.
        .
        در مورد کوجیما خب اره شایعس و معلوم نیست ولی بنظر من اینبار رفته با ایکس باکسم یه بازی بسازه.
        حال ببینیم چه می شود

        • mamad1166 گفت:

          تجربه ثابت کرده کوجیما به این دلیل سمت ایکس باکس رفته که سونی پروجش رو قبول نکرده چون مشخص شده بازیش ریسکش خیلی بالاست و معلوم نیست مورد اقبال قرار بگیره اکثر استودیوهخا ترد پارتی پروژه هایی که انگار میخوان یه ایده رو تست کنن بعد برن شاهکار بسازن رو میبرن برای ایکس باکس !!!!!!!

    • Hasan0930 گفت:

      ظاهرا دارن با ioi رو یک بازی معرفی نشده کار می کنن که مربوط به چند ملیون سال قبل و در دواران اژدها و ماموت و … جریان داره… همچنین آسوبو بعد فلایت سیمولیتور ساخت یک عنوان انحصاری دیگه رو برا ایکس باکس شروع کرده…
      مون استودیو هم رو یک بازی اکشن ار پی جی کار می کنه که با همکاری پرایوت دیوشن ساخته میشه و به صورت مولتی پلتفرم رو همه پلتفرما منتشر میشه ولی جدای اون ممکنه برای ori 3 دارن همکاری می کنن…
      دیگه میشه به کوجیما اشاره کرد که ظاهرا رو یک بازی اپزودیک کلاود کار می کنه … این همه سکند پارتی الان نام بردم…
      اوالانچ هم که داره رو بازی معرفی شده کانتربند کار می کنه که سکند پارتی هست ولی بازیش انحصاریه…
      اینترنایت هم داره روی بازی ass fall که سال پیش معرفی شد کار میکنه… و ناشرش ایکس باکس هستش..
      رمدی هم با اینکه با ایکس باکس بوده ولی چون دو عنوان انحصاری که برای ایکس باکس ساخته بود خوب فروش نکرد دیگه باهاش همکاری نمی کنه ایکس باکس… ولی کراسفایر ایکس رو انحصار زمانی کرده…
      سکندپارتی های دیگه هم مطمئنا هستن که ما خبر نداریم… شایعات ضعیف تو تویتر زیاد می بینم اینایی که گفتم قوی هستن….
      اینا انحصاری کامل بودنا… زمانی ها رو نمی گفتم…

      • ShinjiMikami گفت:

        خب بله درسته
        این بازیایی که گفتید مثلا کانترابند و ass fall طبق گفته ی خودتون معرفی و رونمایی ازشون شده.
        معلومه واقعا بازیای زیادی وجود داره که معرفی نشده امیدوارم این بازیا کیفیت مطلوبی داشته باشند تا همه بتونن تجربه کنن.
        مطمئنم مایکرو ایپی هایی داره که تصمیم گرفته وقتی سونی از بازیای مهمش رونمایی میکنه، مایکرو هم جواب بده و بگه من هنوز خیلی حرف برای گفتن دارم.
        .
        بنظرم مایکرو یه خریدایی هنوز داشته که نگفته حال شاید خرید کوچیک یا بزرگ.
        حال باید صبر کرد و دید

      • Omid_Fsh گفت:

        ori 3 بنظرم خیلی خیلی احتمالش ضعیفه از یه طرف مون استودیو مستقل و کوچیکه و منطقی نیست بخوان رو دوتا پروژه تمرکز کنن از یه طرف دیگه داستان بازی تموم شده و بنظرم یکی از احساسی ترین و قشنگ ترین داستان و پایانی بود که تجربه کردم و برا همین واقعا میشه گفت یک و دوش پکیج کاملین و نیازی به ۳ نداره

    • HALO گفت:

      داداش راستی گفته شده بتسدا بازیاش حساب نمیشه یعنی این سه سوم که میگی غیر از بتسدا هستن بنظرم🤨
      تو باید اید سافتویر و ماشین گیمز و تانگو و ارکین و بتسدا گیم استدیوز رو حساب نکنی🤣🤣 یعنی دوم و ولف و ایندیانا و اویل ویدین و استارفیلد و الدر و فال اوت و دیسانرد و ردفال به کنار😁😁😁
      خودمم‌ موندم این دو سوم بقیه چین🤨

    • میکامی جان احتمال داره مایکروسافت باز استودیو بخره واونام براش بازی بسازن اینویادت نره

    • mamad1166 گفت:

      کوالیشن امیدوارم چون استودیو قوی هست ولی احساس میکنم نیاز به استراحت فکری داره برای گیرز
      343 بعید میدونم با توجه به بازخوردهای بسیار خوبی که از مولتی هیلو گرفته مگر اینکه استودیو دو قسمت بشه پشتیبان هیلو و ساخت یک بازی جدید که اونم یکم بعیده چون طرفدار بسیار زیاد داره مسترچیف تو آمریکا اگر بجای یه بازی از هیلو یه بازی دیگه بسازن کلشون رو میکنن مگر اینکه اون بازی شاهکار باشه !

  • Black Knight گفت:

    مشخصا فقط این بازی ها نیستن
    بازی های سکند پارتی و بازی های تیم هایی مثل Compulsion و inXile هم هستن که هنوز از بازیشون رونمایی نکردن تازه همین استودیو هایی که دارن بازی میسازن بعدا میرن سراغ بازی بعدیشون سر فرصت
    کلا این نسل هیجان انگیزیه

  • MardeTanha گفت:

    تقریبا ۲۰ تا بازی معرفی کردن اگه این درست باشه میشه یه چیزی حدود ۶۰ تا بازی روز عرضه روی گیم پس تازه بازی های بتسدا حساب نشدن این نسل واقعا جذابه حداقل برای اکوسیستم ایکس باکس

  • Ahmad_bk گفت:

    چیزی که مشخصه اینه که این نسل مایکرو هم قراره بترکونه مثل سونی
    (البته امیدوارم که بیشتر بازیهای AAA باشه تا مستقل و کوچک)

  • Sina_2081 گفت:

    الان این استودیوها معرفی نداشتن : (با احتساب استودیوهای بتسدا)
    Coalition
    Duble fine
    tango (عنوان جدید)
    inxile
    Zenimax
    Machinegame (به جز indiana jones )
    Compulsion
    احتمالا همکاریهای خارجی زیادی دارن که این حرف رو زده .

    • farshadx گفت:

      tango و Machinegame و Zenimax واسه بتسدا هستن گفته بجز بتسدا
      به نظرم
      Mojang : بجز پشتیبانی از ماینکرافت چیزی معرفی نکرده
      Coalition : هنوز چیزی معرفی نکرده
      inxile : هنوز چیز جدید معرفی نکرده
      Compulsion : چیز جدید معرفی نکرده
      Obsidian : میدونیم چندین پروژه داره
      Turn 10 : هنوز از نسخه بعدی موتور اسپورت رونمایی نکرده(یا کرده من یادم نمیاد)
      جز اینا چیزی به ذهنم نمیرسه

    • aliboostani گفت:

      همکاری هایی که شایعه شده ولی رسما بازی معرفی نشده

      IO Interactive
      Oxide Games
      Asobo Studio
      Kojima Production
      Behaviour Interactive

    • Hasan0930 گفت:

      روند هاوس بتسدا رو نگفتی سه ساله دارن رو یک بازی جدید کار می کنن… ابسدین هم ظاهرا عنوان معرفی نشده داره که ای پی جدیده ولی کارگردانش کارگردان فالوت نیووگازه…چند وقت پیش گیمفا هم پستشو گذاشته بود…

      ارکین لایون هم یک و نیم ماهه که بازی دثلوب رو گلد کردن و از اون موقع ساخت بازی جدیدشون رو شروع کردن… امیدوارم دیس انرد سه رو شروع کنن..

      اصلی کاری یعنی اید سافتور رو هم نگفتی…
      مویانگ رو هم نگفتی سازنده ماینکرفت…
      حالا تا اینا مونده ما فعلا ۲۸ روز دیگه فرتزا هرایزن پنج رو بزنیم اینا پیشکش 😂😂

  • استارفیلد
    الدر ۶
    استاکر ۲
    بازی جدید آرکین لیون
    ردفال
    بازی جدید ایدسافتور
    ایندینا جونز
    ولفنشتاین ۳
    دووم ۳
    بازی جدید تانگو
    اویل ویتن ۳
    بازی بعدی ۳۴۳
    بازی جدید کوالیشن
    بازی کامپلوشن
    گیرز۶
    بازی بعدی دابل فاین
    سایکو ۳
    هل بلید ۲و۳
    بازی بعدی نینجا تئوری
    اوود
    بازی بعدی موجنگ
    پایه های ابدیت بعدی
    فیبل
    فال اوت جدید
    فورتزا ۵و۶
    هیلو بعدی
    پرفکت دارک
    اون بازی استیم پانکی
    و اون بازی های اژدهایی
    یعنی همه اینها فقط ۱/۳ اون بازی هاست و شاید ۳ یا ۴ تاشون برا ۲۰۲۲ باشه این یعنی هم سونی هم مایکرو دستشون از همیشه پر تره
    و بازی های خفنی ارائه میدن 🙂😋💙💚

    • همونطور که دیروز هم گفتم بهتره فعلا از بازیهای معرفی نشده حرف نزنیم. ولی لیست بازیهای انحصاری معرفی شده ایکس باکس:
      Forza Horizon 5 (2021)
      Halo Infinite (2021)
      The Gunk (2021)
      Bright Memory Infinite (2021)
      S.T.A.L.K.E.R 2 (2022)
      Redfall (2022)
      Starfield (2022)
      Sumerville (2022)
      Slime Rancher 2 (2022)
      بازی های بدون تاریخ انتشار:
      Scorn (tbc)
      Sanua’s Saga: Hellblade 2 (tbc)
      Everwild (tbc)
      As Fusk Falls (tbc)
      Avowed (tbc)
      Fable (tbc)
      The Outer Worlds 2 (tbc)
      Forza Motorsport (tbc)
      Ark II (tbc)
      State of Decay 3 (tbc)
      Perfect Dark (tbc)
      Contraband (tbc)
      بازی هایی که معرفی شدن ولی تایید نشده که انحصاری هستن:
      Indiana Jones (tbd)
      The Elder Scrols VI (tbc)

    • یعنی الان مایکروسافت رو در حد سونی برابر کردی 😆😆😆

    • HALO گفت:

      داداش پیجای قبلی یه کاربری بود به اسم دویل می کرای اومده بود لیست سونی رو دادل بود همههه ی بازیای سونی رو گفته بود هرچی که تو ذهنش بود و معرفی نشده بود🤣🤣 حتما نگاه کن
      الان این یک سوم که نام بردی از این کل سونی هم بیشتره بماند به اون ۲/۳

      • اره اون دیگه متاسفانه من نمسیس و نمسیس واقعی هم نمی‌تونیم کاریش کنیم هرکس فن بوی بشه همین میشه وگرنه صدتا آدم داریم که فن بوی نیستن با اینکه اختلاف نظر هست آقا مهیار و آقا علی که استاد لیست دادنه اینها سونی فن دوست داشتنی مثلا کاپیتان استخوانی که ایکس فن دوست داشتنیه

      • MahyarMsm گفت:

        پلی استیشن تا الان چندتا بازی داده
        چندین بازی هم معرفی کرده
        اکس باکس بازی های بیشتری معرفی کرده چون مجبور بود ولی پلی استیشن هنوز بیشتر برگ برنده هاشو رو نکرده😉

        • HALO گفت:

          خب اینا گول زدنه دیگه🤣
          الان میگی هاوس مارک ریترنال رو داده و بلوپوینت دیمن ریمیک رو داده و …
          خب همینا چون تازه بازی دادن تا ۳ ۴ سال بازی بعدیشون طول میکشه بیاد اینجاشو چرا حساب نمیکنید
          الان سانتا و گوریلا دوتا برگ برندتونو نشون دادن دیگه که افتادن کنار استارفیلد و الدن و زلدا.
          سانتا و گوریلا تا بازی بعدیشون رو بسازه ۴ ۵ سال گذشته عزیز😐😐
          الان فقط ناتی داگ و بند و ساکر پانچ و فایراسپرایت موندن که ناتی هم رو ریمیک و انلاین کار میکنه تازه گوریلا هم رو انلاین کار میکنه🤨🤨🤨
          اینسامنیاک هم که معرفی کرد تا ۲۰۲۴ دوتا بازیشو
          پس چیشد؟
          این شد که بازیای سانتا گوریلا هاوس بلوپوینت فعلا تا چند سال دیگه خبری ازشون نیس
          فقط موندن ناتی و ساکرپانچ و بند و فایراسپرایت همین که پست قبلیم گفته بودن کلی بازی هنوز هست😊
          سونی از ارکین و تانگو هم بازی میگرفت که الان رفت به باد دیگه این دوتا، کوجیما هم داره میره به باد

    • mugiwara07 گفت:

      یه سوال نینجا تئوری بدبخت با اون تیم کوچیکش کی نسخه سوم هلبلید رو ساخت و کی رف برا بازی بعدیشون 😂😂 هنوز ما یه گیم پلی و تاریخ انتشار از هلبلید دو نداریم بعد دوتا بازی بعدی همچین تیمی رو لیست میکنی

  • T800 گفت:

    تیم استودیوهای ایکس باکس (Xbox Game Studios) تنها یک سوم از بازی‌های در دست ساخت را رونمایی کرده است. همچنین بر اساس صحبت‌های کوردن، این عناوین شامل بازی‌های بتسدا نمی‌شوند، چرا که عناوین این شرکت توسط خودشان منتشر می‌شوند و به بخش نشر ایکس باکس وابسته نیستند.
    .
    .
    Wow

  • چقدر جالبه ، روزهایی که یه خبر یا شایعه داغ از سونی میاد ، همون روز یا فرداش از مایکرو هم یه خبر یا شایعه بزرگ میاد ، عجیبه !‌ ، البته این نظر ممکنه فن بوی به نظر بیاد ولی واقعا برام جای تعجب هست همچین موضوعی ، احساس میکنم هر دو شرکت در این ماه های پایانی مسابقه شایعه خفن راه انداختن برگذار کردن

  • NicK گفت:

    خوبه باید ببینیم چیا هستن

  • آقای کریمی بنظرتون هیچ جوره جایی بین این عناوین معرفی نشده واسه ی Scalebound نیست ؟ 💔

  • farshadx گفت:

    یه نظرم همه میدونستیم هم سونی و هم ماکرو بازیهای معرفی نکرده دارن
    جای تعجب الآ تعداد هست
    1 سوم؟!!😲
    یعنی میشه چندتا بازی دیگه؟!

  • Gamer 207 گفت:

    این که معلوم بود ولی مدیریت این ها کار سختیه که اگه تا دو سال دیگه دیدیم تونست بازی های باکیفیت بده یعنی ایکس باکس تازه شروع کرده

  • (😏 وی با لبخندی به لب عینک دودی خود را به چشمش می زند😎)
    من از چند ماه پیش که دوستان می گفتن ایکس باکس همه بازی هاشو معرفی کرده می گفتم که مایکروسافت همیشه سوپرایز هاشو برای مواقع حساس نگه میداشته😉
    حالا هم راستشو بخواین وقتی فهمیدم فقط یک سومشون بوده اونم بدون بازی های بتسدا کف کردم😅 اینکه گفته شده برخی از آنها برای سالیان دور برنامه ریزی شدن پس احتمالا هنوز پیشرفت آنچنانی نداشتن و همینطور قطعا بازی های کوچیکی بین این عناوین خواهند بود که با نام ایکس باکس گیم استودیوز منتشر خواهند شد ولی بازم باید بازی های خفن و بزرگی بین اینها باشه، از سکند پارتی ها هم فکر کنم فقط کنترابنده که با نشان ایکس باکس گیم استودیوز منتشر میشه پس هنوز ذهنیتی از سکند پارتی های ایکس باکس هم نداریم.

  • مایکروسافت نسل ۹ می زند و می شکند و می ترکوند

  • pegasus گفت:

    دوباره مثل نسل هشت نشه؟
    از این کنفرانس به اون کنفرانس هی پیگیر بازی بودیم اخرش هیچی فقط وعده پوچ
    امیدوارم این نسل دیگه با وجود گیم پس به مخاطباشون ارزش قائل باشن

    • تو که قرار نیست بازیشون کنی پس چرا نگران مایی؟؟

    • MardeTanha گفت:

      با وجود گیم پس مخاطباشون مفتی فورتزا هورایزن ۵ روز عرضه میزنن عشقشو میبرن شما حرص ارزشاشونو نخور جاش ۷۰ دلارتو اماده کن برا ریمیکه ریمستر لست یک

      • witcher_cdpr گفت:

        فورتزا هورایزن ۵ روز عرضه در گیم پس نمیاد چهار روز پس از عرضه روی گیم پس میاد برای تجربه کاملش هم باید ۴۵ دلار dlc بخرید ترول کردن برترین ناشر صنعت گیم که کلی بازی با کیفیت ریلیز کرده فقط سطح نوب بودن شما رو نشون میده مایکروسافت حالا حالا ها باید بدوه تا به سونی برسه fh5 میاد با گرافیک بهتر جای fh4 میگیره جالبه fh4 هم سریع از استور و گیم پس حذف میشه مثل fh3 و فورتزا موتور اسپرت ۶ و ۷ . چند ساله ریسینگ دست مایکروسافته کافی نیست مایکروسافت باید بازیهای با کیفیت در سبک های دیگه بده تا گیمرا بهش اعتماد کنند فعلا به جز معرفی تیزرها و cg هایی که در ابتدای پروسه ساخت هستند عملی انجام نداده با حلوا حلوا گفتند دهن گیمرا شیرین نمیشه نسل هشت هم کلی وعده و وعید دادند شخصا فکر میکنم استارفیلد اولین بازی با کیفیت ایکس باکسه که اونم به لطف خرید زنیمکس انحصاری کنسولی ایکس باکس شده و مایکروسافت نقشی در ساختش نداشته که اونم امیدوارم تاخیر نخوره احتمال تاخیرش و رفتنش به ۲۰۲۳ زیاده

        • HALO گفت:

          لابد سونی رو دث لوپ و گوست وایر و دث استرندینگ و بلادبورن و … خیلی نقش داشته🤣🤣🤣
          با حرفا خودتونو گول بزنید🤣🤣🤣
          برات فقط باید خندید میدونی چَرا؟
          چون استاکر ردفال کانترابند استارفیلد هیلو فورزا اسکورن در راهن🤣
          فیبل و پرفکت دارک و اوود و اوتر ورلدز و استیت ۳ و هلبلید
          و این دو سوم دیگه که الان گفتن پوچن و مال بتسداس فقط🤣🤣🤣
          زیادی فشار میخوری فعلا اولشه
          مایکروسافت اون پولایی که تو ذهن تو نمی گنجه رو به بتسدا میده و هزینه برطرف میکنه گلم🤣🤣🤣 همون هزینه هزینه هایی که واسه دث لوپ و کوجیما و فرام سافتور میگید و شعار میدید

          اون دی ال سی و انلاینارو هم فعلا تا چند سال شما تجربه میکنید. انلاین هورایزون و لست و دی ال سی و ریمیک لست ۱ وقتی اینارو شما بازی میکنی ما هم این دو سوم رو در کنار اون یک سوم و بازیای بتسدا میزنیم به بدن😉😉😉

        • Ghost گفت:

          انگلیسی که بلدی احیانا؟؟ بارها بارها تو هر تریلر آخر هر ویدیو میزنه دی وان آن گیمپس

          اینکه حالا شما میگی چهار روز بعد میاد احتمالا تو دنیای موازی شما این خبرو اعلام کردن وگرنا ما جایی ندیدیم همچین حرفی بزنه (ولی فکر کنم منظورت دسترسی زودتر بازی واسه کسایی که زودتر پیش خرید کردن هست که گفتن چهار روز )

          دوما‌ هم‌ که اون دی ال سی که تو ازش حرف میزنی سونی هم همین کارو با گرنو توریزمو اسپورت ۳ سال پیش جلوتر انجام داده و اونم تازه با گرفتن قیمت کامل بازی و این ی چیز کاملا طبیعیه که یسری محتوا اضافی رو به عنوان دی ال سی بفروشی عین همین کاری که سونی داره انجام میده حتی واسه ویژگی های اضافی فوتو مود که تو هورایزن فوربیدن وست داره انجام میده!!

          سوما هم که جایی اعلام نشده که قراره بلافاصه فورزا هورایزن ۴ درجا حذف بشه چون جایی اعلام‌ نکرده که میای اینجوری با اطمینان صحبت میکنی

          چهارما بازی موتوراسپورت بخاطر تموم شدن قرارداد لایسنس موظف به حذف موتوراسپورت شدن نه اینکه مایکروسافت بی دلیل بگیره حذفش‌ کنه

          اطلاعاتت وقتی پایینه لطفا فکت وار نیا اینجا تومار بنویس یا حداقل قبلش یکم تحقیق کن ببین اصلا حرفایی که میزنی اعتبار دارن تا مثل الان اینجوری نشه

          • witcher_cdpr گفت:

            حرف از اطلاعات پایین میزنی ولی خودت که تمام حرفامو تایید کردی فقط بهونه های واهی اوردی که به این دلیل و اون دلیل اینجوری شده خب مایکروسافت پولداره چرا لایسنس تمدید نمیکنه ؟ چرا کسایی که پول بیشتری میدن و نسخه ۹۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری میخرن چهار روز زودتر بازیو بهشون میده ؟ سونی که ادعای بازی مفتی و سرویسی نداره ولی مایکروسافت که ادعا داره چرا وقتی بازیو میزاره روی گیم پس dlc هاشو نمیزاره ؟ سونی وقتی بازیهای فرست پارتی قدیمشو روی ps now میزاره نسخه کمپلت ادیشن با تمام dlc هاش میزاره فورزا موتور اسپرت ۷ چرا باید حذف بشه وقتی هنوز نسخه بعدیش نیومده و فاصله ی زیادی تا نسخه بعدیش مونده الان کسی که به هوای برتر بودن ایکس باکس توی ریسینگ اومده گیم پس خریده بازی ریسینگ شبیه ساز میخواد تکلیفش چیه ؟ چرا لایسنشو تمدید نمیکنه چرا dlc هاشو روی گیم پس نمیزاره چرا فرق بین کاربران گیم پس با کسایی که نسخه ۱۰۰ دلاری خریدن میزاره جواب همش پوله بله پول

            • Ghost گفت:

              شما مصداق آدمی که هستی که به قول معروف اش با جاش میخوای

              شما داری ماهی ۱۵ دلار میدی انتظار اینو نباید داشته باشی تمام کمال همه چیو در اختیارت بزارن همونطور که گفتم سونی هم با اینکه بازی رو کامل بهتون میفروشه بازم این کارو نمیکنه (دی ال سی های اسپایدرمن، گوست اف سوشیما و غیره ) چه برسه به کسی بازیشو کامل داره میزاره رو گیمپس

              شما اگه میخوای همه چیو بازی داشته باشی و تمام و کمال باشه موظف این هستین که بازی رو کامل خریداری کنین

              شما باید ماهیت اصلی گیمپس رو بدونین چیه همونطور که از اسمشم مشخصه

              یعنی به ازای پرداخت یک شش پول یک بازی، اون بازی مد نظر بهمراه هزاران بازی دیگه رو در اختیارتون میزاره .

              شما اگه دنبال این هستین که بازی رو تماما کامل در اختیارتون گزاشته بشه باید بهاش رو بپردازین و همونطور که گفتم نمیشه انتظار اینو داشته باشین حتی دی ال سی های بازی رو هم در اختیارتون بزاره(سونی هم اگه بازی رو کامل رو سرویسش قرار میده اون بازی به احتمال ۹۹ درصد ی بازی قدیمی هست که چندین سال از عرضه اش گذشته )

              یک نکته ای هم بگم که بله اگه بازی ناقص رو سرویس عرضه میشد و قرار بود مثلا نیمه دیگه بازی رو شما پول بدین خریداری کنین حرفی در صحبت شما نبود و کاملا قبول داشتم ولی تا حالا پیش نیومده که مایکروسافت بازی های فرست پارتیش رو ناقص بخواد عرضه کنه و برای ادامه بازی بخواد هزینه اضافی از کاربر دریافت کنه واسه همین حرفی باقی نمیمونه

              مطلبی هم که گفتین چرا بازی باید زودتر در اختیار کسایی که نسخه دیلاکس رو خریدن قرار بگیره باید بگم چه مشکلی داره مگه ؟ دارن هزینه بیشتری میکنن و خب شما باید وقتی هزینه بیشتری میکنید باید یسری مزایای مضاف نسیت به بقیه هم داشته باشین.

              ما به تفاوت دسترسی کسایی که نسخه دیلاکس رو پیش خرید میکنن نسبت به کاربران عادی و گیمپس فقط چهار روزه و آنچنان عجیب و زیاد نیست که بخواد آدم بهش ایراد بگیره

              البته این رو قبول دارم که تمام این کارا فقط بخاطر پول هستش چون چیزی که مشخص ۱۰۰ درصد هم سونی هم مایکروسافت هدفی جز پول ندارن و خب انتظاری جز این هم نیست و ما هم قبول داریم که مایکروسافت خیریه وا نکرده بر خلاف تفکر بعضی و ۱۰۰ درصد سودی توی سرویس های اشتراکی وجود داره که مایکروسافت این استراتژی رو پیاده کرده ولی خواستم بگم نمیشه شما با دادن کمترین بها انتظار فول امکانات رو داشته باشین و این اصلا چیز عجیبی هم نیست

              • Ghost گفت:

                ی مطلبی هم درمورد فورزا موتور اسپورت بگم کسی که میخواد وارد گیمپس بشه به هوای فورزا موتوراسپورت باید اطلاع داشته باشه که قراره این بازی حذف بشه چون مایکروسافت از دو ماه قبل از حذف بازی بصورت رسمی اعلام کرده و اگه بازی هم قرار باشه حذف بشه بصورت کلی برای همگان اتفاق میوفته حتی کسایی که بازی رو بصورت کامل خریداری کردن پس اینجا ظلم و دروغگویی به کاربرای گیمپس صورت نگرفته

                حالا مسئله ای که برام من در بین صحبت با شما پیش اومده اینه که شما سونی فن ها چرا فقط اعتراضاتتون فقط حول محور اکس باکس و گیمپس میچرخه

                شماهایی که بازی هارو به قول خودتون بصورت کامل خریداری میکنین چرا اینجا به اینکه سونی دی ال سی هاشو با وجود گرفتن پول کامل بازی ازتون بصورت مضاف دریافت میکنه اعتراض نمیکنین ؟؟

                چرا به اینکه سونی برای دریافت پچ نسل بعدی بازیاش کاربراش رو مجبور میکنه ۱۰ دلار برای هر بازی پرداخت کنن چرا اینجا اعتراض نمیکنین ؟

                چرا برای ویژگی های اضافی فوتو مود نسخه دیلاکس بازی فوربیدن وست صداتون در نمیاد و اینجا نمیگین داره فرق میزاره بین کاربراش ؟

                فقط عدالت خواهی هاتون و اعتراضاتتون واسه گیمپس و کاربرای گیمپسه ؟؟

                سمت خودتون همه چی گل و بلبله فقط اینور داره بهشون ظلم میشه دیگه ؟؟

                • witcher_cdpr گفت:

                  حالا دیدی خودت اطلاعاتت غلطه بازی فورزا موتور اسپرت ۷ و تمام بازیهایی که از گیم پس حذف میشن فقط دو هفته قبلش اطلاع رسانی میشه . بازی فورزا موتور اسپرت شش و هفت و fh3 هر سه تاشون به دلیل اتمام لایسنس از استور و گیم پس حذف شدن ولی بر خلاف حرف شما کسایی که این سه بازی خریداری کردن یا دیسکشو دارن یا حتی روی گیم پس dlc هاشو خریدن برای اونا حذف نمیشه و همچنان به بازی دسترسی دارن حالا فهمیدی من سونی فن اطلاعاتم از توی ایکس باکس فن بیشتره . در مورد تفاوت رویکرد بیزنسی دو شرکت فقط همینو بگم که مایکروسافت ده ساله غیر از ریسینگ بازی باکیفیت AAA نداشته اصلا نمیشه مقایسه کرد هر موقع مایکروسافتم مثل سونی تونست تعداد زیادی بازیهای AAA شاهکار انحصاری تولید کنه اون موقع از لحاظ قیمتی مقایسه اشون میکنیم فعلا مثل مقایسه بنز با پرایده معلومه پراید خیلی ارزون تره چون اختلاف کیفیت فاحشی دارن

            • Ghost گفت:

              اونی که شما ازش حرف میزنی درمورد اطلاع رسانی حذف شدن بازی رو گیمپس مربوط به حذف ساده باز ها هست که طبع معموله و دو هفته هست

              ولی اعلام حذف بازی و قطع پشتیبانی کامل بازی موتوراسپورت بصورت کامل روزی ۲۹ جولای اعلام شد و اعلام کردن ۱۵ سپتامبر پشتیبانی بازی تموم میشه یعنی فیکس یک ماه و نیم . اونوقت دم از اطلاعات میزنی سونی فن با سواد ؟؟!! چیزی هم از خودم در نیاوردم میتونی بری تحقیق کنی حتی خبرشم خود گیمفا رفته

              پست بالا هم گفتم بدون اطلاعات بحث نکن

              درسته بازی واسه کسایی که دیسکو خریدن باقی میمونه ولی قطع پشتیبانی کاملا واسه همه افراد صورت میگیره حتی واسه کسایی که سیدی رو خریدن که بازم تفاوتی با صحبت من نداشت

              گذشته هم گذشته از آینده صحبت کن

              نسل هشت قبول مایکروسافت خراب کرد ولی میخوام ببینم میتونی واسه این نسلش صبحت کنی یا نه . بازی هاشم میاد میبینی

              • witcher_cdpr گفت:

                حرفی زدی پاش وایسا گفتی دو ماه قبلش اطلاع رسانی کرده . الان اومدی روی یک و نیم ماه همین یعنی دروغ گفتی لینک رسمی بده دو ماه قبلش اطلاع رسانی کرده اگه لینک رسمی نداری یعنی اطلاعات غلط دادی . بازم که داری اطلاعات غلط میدی کدوم قطع پشتیبانی کامل تمام کسانی که بازیو چه به صورت دیجیتال چه دیسیک چه خرید dlc روی گیم پس داشتند بازی براشون باقی میمونه و حذف نمیشه و به تمام محتویات چه انلاین چه افلاین دسترسی دارند حداقل مرد باش حرف اولی که زدی رو قبول کن اشتباه کردی بجای بازی با کلمات اشتباهات خودتو قبول کن چیزی ازت کم نمیشه بگی اشتباه کردم تا همین لحظه که دارم جوابتو میدم مایکروسافت توی عمل نه تنها نسبت به نسل هشت قویی عمل نکرده بلکه برعکس نسبت به ده ماه اول نسل هشت عملکرد فاجعه باری داشته آینده اسمش روشه هنوز نیومده که بشه درباره ش اظهار نظر کرد ما درباره حال صحبت میکنیم نسل هشتم هم خیلی ها به بازیهای انحصاری مایکروسافت امید داشتند از اسکیل باند که لغو شد تا بازی انحصاری رمدی تا کرک داون سه که اسپنسر هر روز ازش تعریف میکرد

            • farshadx گفت:

              اشتباه از من بود ببخشید
              مثل این که نسخه پریمیوم ۴ زود تر به بازی دسترسی دارن

        • farshadx گفت:

          چرا چرند میگی مشتی
          4 روز دیرتر برای pc میاد
          5 نوامبر برای xbox و گیم پس میاد
          9 نوامبر برای pc میاد

          • witcher_cdpr گفت:

            چرند شما میگی وقتی از چیزی اطلاع نداری در موردش اظهار نظر نکنی نمیگن لالی . کسایی که نسخه ۹۰ دلاری یا ۱۰۰ دلاری بخرن یا نسخه ۶۰ دلاری به اضافه ۴۰ دلار dlc هاشو بخرن نسبت به کسایی که نسخه ۶۰ دلاری تنها بخرن یا کاربران گیم پس چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند. اصلا ربطی به پلتفرم pc و ایکس باکس نداره برای هر دو یکسانه تفاوت فقط اینه کسایی که پول بیشتر بدن زودتر به بازی دسترسی دارند

      • pegasus گفت:

        داداش من چیزی نگفتم که تو‌نسل هشت هم همین وعده ها بود و آخرش شد همین
        درضمن بنظرم ریمیک همون بازی که گفتی صد برابر میارزه به بازی که نه هوش مصنوعی داره نه فیزیک نه داستان نه لول دیزاین دیگه یه ریسینگو کنار پر افتخار ترین بازی نیار
        شما خوشت میاد دیگه به شعور مخاطبا هم توهین نکن
        درضمن من سری اس هم دارم بازی خوب بیاد منم خوشحال میشم

      • ☆WKNWS☆ گفت:

        حالا شما هم بهتر بود بدون ‌ترول جواب میدادی.

      • Black Knight گفت:

        خوشم میاد خوب بلدید چطوری از فرصت استفاده کنید برای ترول کردن !
        پسرم همون Halo 1 دقیقا ۱۰ سال بعد از عرضه ریمیک شد !
        Resident Evil 1 هم ۸ سال بعد از عرضه ریمیک شد !
        پس انقدر خودزنی نکن که اینطوری ضایع نشی
        ریمیک لست هم طبق همون شایعه هایی که داری از دکلش بالا میری گفتن قراره به صورت یه کالکشن عرضه بشه که احتمالا مولتی لست ۲ و خود لست ۲ هستش که اینطوری ارزش ۷۰ دلاری بودن رو داره
        هر چند تو هم فرقی با اون کاربر pegasus نداری هر دوتون ترول هستید

        • MardeTanha گفت:

          باشه داری درست میگی حالا برو ۷۰ دلارتو جور کن که باید برا بار سوم پا یه بازی پول بدی

          • Black Knight گفت:

            بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
            همچین میگه ۷۰ دلار انگار همه مثل ما دارن زندگی میکنن !
            70 دلار برای اونا پول یه ناهار شامه !
            برای ماست که ۷۰ دلار گرونه
            حالا نیست قبل از اینا که ۶۰ دلار بود همه چی ارزون بود که الان داری از دکل ۷۰ دلار بودن بازی ها بالا میری
            سه نسل قیمت بازی ها ۶۰ دلاره و هزینه بازی ها بالاتر رفته باید یه طوری این هزینه رو همه کمپانی ها جبران بکنن
            سونی هم بازی هاشو فقط برای یه پلتفرم عرضه میکنه پس طبیعیه مجبوره قیمت بازی هاشو زیاد کنه اونم با اون هزینه هایی که برای موشن کپچر و بقیه چیزا انجام میده
            حالا خوبه فقط سونی نیست T2 و اکتیویژن و EA هم افزایش قیمت دادن بقیه ناشر ها هم دارن تصمیم گیری میکنن که همین کارو بکنن
            پس انقدر سونی سونی نکن !
            من دوست دارم میخوام برای بازی که قبلا اومده و داره ریمیک میشه پول خرج کنم به تو هیچ ربطی نداره همونطور که آینده ایکس باکس هیچ ربطی به فن بوی های سونی نداره
            پس جای اینکه از ترول های بقیه به عنوان موقعیت برای ترول متقابل استفاده بکنی و فاز منطقی هارو بگیری یکم بزرگ شو

            • MardeTanha گفت:

              ارزش ۷۰ دلار برای اونا رو من کاری ندارم برا خودمون مهمه ما داریم اینجا پلی میدیم نه اونور جبران شدن هزینه های اینو اونم سودی به منو تو نمیرسونه ولی ده دلار گرون تر شدن بازیها درحالی که هیچ تاثیری توی کیفیتشون نداشته برا منو توی گیمر ضرر این قضیه اش جداست قضیه ی ترول متقابلم این کجاش تروله ؟ این فکته دیگه یه بازی هم ریمستر شده هم ریمیک شده قیمت ریمیکشم ۷۰ دلار کدوم قسمتش ترول بود من فقط به این قضیه اشاره کردم که جواب “به مخاطباشون ارزش قائل باشن” طرف رو بدم همه کمپانی ها اول فکر جیب خودشونن بعد ارزش مخاطباشون فرقی نمیکنه کدوم باشن اگه هم مخاطب دوس داره ۷۰ دلار خرج بازی که دوبار بش فروختن بکنه اون دیگه جیب خودشه لذتشم خودش میبره ربطی به منو توهم نداره من فقط جواب دوستتو اومدم بدم گارد گرفتی سید دمت گرم به همین فاز منطقیتم ادامه بده

            • MardeTanha گفت:

              بعدشم سید سونی سونی رو از کجات در اوردی ؟ ۷۰ دلاری شدن بازیها تا وقتی تاثیری رو کیفیت نداشته باشه اشتباهه فرقی نداره سونی یا T2 و اکتیویژن و EA باشه بماند این ریمیکه بازی هست که قبلا ریمستر ۶۰ دلاری گرفته

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      امثال شما وقتی ما اسم فیبل و پرفکت دارک رو هم ‌مینوشتیم ‌میگفتید لیست آرزوها، ولی بالاخره نقره داغ شدید.
      نسل ۸ ایکس باکس یه بخش فرعی تو مایکروسافت بود ولی اسپنسر نادلا رو قانع ‌کرد که جزو بخش های اصلی بشه، بنابراین اسپنسر بخشی از هیئت مدیره شد.
      شاید الان متوجه نشید پیامدهای این تصمیمات چیه، ولی به موقعش متوجه خواهید شد.

    • HALO گفت:

      نگران نباش ببین دوتا بازی درجه یک مایکرو یعنی فورزا و هیلو همین ابان اذر میاد. یکیشم استاکر اردیبهشت یکیم ابان سال بعد که استارفیلد.🤣🤣
      استارفیلد بیاد تا ۵ سال بازیش میکنیم اونقدر عظیمه🤣🤣🤣
      راستی اخرم بگم من ردفال و کانترابند و اسکورن و بازیای کوچیک دیگه رو حساب نکردما
      مولتیا هم که جای خودشون🤣🤣 که با قیمت پایین و سیستم قوی اجراشون میکنیم جون دلم

  • Hasan0930 گفت:

    امیدوارم ارپی جی و شوتر تو معرفی نشده ها نباشه…

  • ollie گفت:

    خوبه ، ماشالله این نسل قراره هر دو شیر غرش کنن

  • blackcity گفت:

    شخصا به نسل جدید ماکروسافت امیدوارم
    متاسفانه تو نسل قبل هم همینطوری گفت ، اتفاقا معرفی هم کرد بعد کنسلشون کرد !
    البته من ps باز هستم ولی یه رسمی هست که میگه وقتی بازی با کیفیت وارد بازار بشه بقیه هم سعی میکنند بازی هاشون رو با کیفیت کنند

  • Nathan گفت:

    دم مایکروسافت گرم داره جبران میکنه نسل قبلو اونم چه جورم
    عجب نسلی بشه

  • majidam گفت:

    خدا کنه اون دو سومش از اون بازیای AAA شاهکار باشن و در صنعت گیم مثل بازیهای ناتی داگ جاودانه بشن . بازیهای شاهکار میخواییم امثال مدیوم و غیره نمیخواییم یا الله رو کن بازیهاتو و گیمرهای کنسول ایکس باکس رو خوشحال کن یه بازی بودا خیلی بهش دل بسته بودن ایکس باکس دارها همون مایکروسافت امولاتور درست گفتم شبیه ساز پرواز اون چی شد خیلی هایپ بودن براش

    • Hasan0930 گفت:

      بازی مدیوم رو که ایکس باکس ناشرش نبود…
      بازی هایی که خودشون ناشرشونن نباید خراب کنن‌‌‌.. مثل فلایت سیمولیتور فرتزا هرایزن پنج هیلو… چون اینا هستن که دائمی ان بقیه زمانی ان…

      • majidam گفت:

        انحصاریهاشو زد نابود کرد خوب مثل گیرز و حتی هیلو تا الان حتی گیمپلی هم ازش نشون ندادن البته میخواست هیلو با گرافیک نسل هفتی منتشر بکنه برای نسل هشت اما خوب با اعتراض گیمرها مواجه شد و به خودش اومد هیلو رو بزنه نابود کنه و براش از جون مایه نزاره دیگه چه انحصاری خوب براش میمونه یه فورزا که اون هم تغییر تحول بزرگی توش ندیدم بعد از فورزا ۳ و ۴ درسته هنوز پنجش نیومده اما خوب تو تریلرهایی که دادن از گیم پلیش نشون میده همون حال و هوای فورزا ۳ و ۴ داره که امیدوارم اشتباه گفته باشم و فورزا ۵ فراتز از نسخه ی ۴ ظاهر بشه

        • HALO گفت:

          داداش چرا گیر دادی به فورزا و هیلوی نسل هشت؟؟🤣
          پایین لیست کردم برات
          بعدشم بهم بگو گاد و هورایزون و فاینال بعدی دقیقا چه تفاوت هایی با نسخه قبل دارن؟🤨

        • Chief گفت:

          حداقل حرفای خودتو بزن نه امیر گیم شو نوب سگ رو😂
          طرفدارای هیلو هم ماییم که کاملن راضییم برای نمایش کمپین هم دوروز بیشتر صبر میکنیم شما فشار نخور😅

        • mamad1166 گفت:

          داداش بعید میدون اصلا هورایزن بازی کرده باشی چون اگر بازی کرده باشی متوجه میشی بازی های ماشین خیلی نمیشه رانندگی رو تغییر داد فقط میشه بهتر کرد ! که خوب فورزا همیشه رو به تعالی بوده از این نظر
          یکی از نکته قوت های هورایزن محیطش و چالش های توی بازیش بوده که خوب نسخه به نسخه تکمیل تر و زیبا تر میشه ! نکته هورایزن اینه اگر از اون دست گیمرها باشی که گشت و گذار و کشف محیط برات مهم باشه هر نسخه یک دنیای جدید میزاره جلوت اگر از اون گیمرها باشی که رقابت و مسابقه برات مهم باشه باز تو هر نسخه انگار هزاران مسیر جدید برای مسابقه میزاره جلوت !!! دقیقا چه انتظاری از نسخه جدید هورایزن داشتی نمیدونم !
          خودم گاهی فکر میکنم چرا اکشن دزد و پلیسی و این جور چیزا اضافه نمیکنن بعد با خودم میگم حویت فورزا این نیست اگر بره این سمت رفته سمت نید فور اسپید

    • HALO گفت:

      تو که ایپی های ایکس باکس رو هم نمیشناسی چرا ارزوی موفقیت به ایکس باکس و مایکرو میکنی؟
      داداش بازیارو برو ببین🤣🤣
      ببین اینا مثل مدیوم و گادفال هستن؟
      استارفیلد
      فورزا
      هیلو
      ایندیانا جونز
      الدر ۶
      فیبل
      اوود
      پرفکت دارک
      تو فقط همینارو برو ببین کیا میسازنشون. برو فقط ببین کیا میسازن و سابقه ی بازی ساختنشون چطوریه🤣🤣 بعد بیا خب
      اینارم بهت بگم
      ردفال
      کانترابند
      استاکر
      استیت ۳
      اوتر ورلدز ۳
      هلبلید ۲
      پروجکت مارا
      ببین اینا چطورن در حد مدیوم و گادفالن؟ یادتم بندازما دو سوم بازیا مونده🤣🤣 بازیای کوچیکو هم برات نگفتم نگی مثل مدیومن. بازیای تانگو ماشین گیمز و اید سافت ویر و ارکین هم مونده😉

  • Hasan0930 گفت:

    بله رفیق ایکس باکس انحصاری نداره…

  • Omid_Fsh گفت:

    اگه فرض بگیریم شایعه درسته(جز معمولا درمورده ایکس باکس اشتباه نمیکنه ولی بازم شایعست دیگه)بنظرم این تعداد اونم بدون بتسدا منطقی نیست.چون داریم درمورده بازیای معرفی نشده حرف میزنیم که در اینصورت خیلی از استودیو های الانه مایکروسافت خط میخورن مثله پلی گراند و ترن۱۰ و 343I و …پس این تعداد عنوان معرفی نشده فعلا از استودیو های ایکس باکس به تنهایی بر نمیاد(فوقش ۵ ۶ عنوان معرفی نشده از استودیو های مایکروسافت باشه) از طرفی هم خیلی خیلی بعیده که این پروژه های معرفی نشده(اگر دو سوم بازیای معرفی شده باشن تعداد بسیار بالاست!)همه بصورت قرارداد با استودیو های ثرد پارتی باشن بگیم فوقش ده تا عنوان ثرد پارتی باشه(مجموع معرفی شده و نشده) اینارو گفتم که پیشبینی و نظرمو بگم بنظرم اتفاقی که افتاده اینه که مایکروسافت یه سری خرید انجام داده و همین الان اون استودیو ها هم در حال ساخت بازی هستن(همون پروژه های معرفی نشده) اینکه چرا استودیوها تا الان معرفی نشدن شاید به این دلیل که میخوان صبر کنن اون استودیو ها بازی رو به مرحله معرفی برسونن و بعدش همزمان با استودیوها پروژه هاشونو معرفی کنن به هر حال اینا همش شایعه و حدس و این چیزاس منم فقط نظرمو گفتم گارد نگیرید:)

  • من منتظر اوری ۳ هستم ، خداییش دوست دارم معرفی بشه ….

    دوست دارم خود شینجی میکامی هم پروژه ایی تو دست ساخت داشته باشه …

    بچه ها ۲۴ آبان سالروز ۲۰ سالگی برند ایکس باکسه ، احتمال داره خبرهایی رو برای اون روز نگه داشته باشن …. امیدوارم خبرهای دور دست نباشه (هرچند خبرهای دور دست به معنیه برنامه ریزیه بلند مدته و در کل عالیه ) ، امیدوارم برای اون روز هدیه داشته باشن ….

  • Holy link گفت:

    عکس کاور خوراک ترول کردن و بزرگ نماییه XD

گزارش: ایکس باکس تنها یک سوم بازی‌های در دست ساخت خود را معرفی کرده است