نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند

ابوالفضل مناف زاده
۱۵:۲۶ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند

لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین سراسر جهان به بازی Far Cry 6 منتشر شدند که نشان از یک بازی قابل قبول از شرکت یوبیسافت دارند.

بازی Far Cry 6 به عنوان نهمین عضو مجموعه‌ی محبوب Far Cry بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و حتی روبرو شدن با تاخیر نسبتاً طولانی مدت در زمان انتشار خود، به زودی عرضه خواهد شد. طبق اعلام استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این عنوان یعنی یوبیسافت تورنتو (Ubisoft Toronto)، Far Cry 6 شامل المان‌های اصلی این مجموعه از جمله آنتاگونیستی با شخصیت‌پردازی عمیق خواهد بود که نقش‌آفرینی آن را بازیگری مطرح و شناخته شده به نام جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بر عهده خواهد داشت.

به هر ترتیب، لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپن‌کریتیک به بازی Far Cry 6 منتشر شدند که نشان از یک بازی قابل قبول و سرگرم‌کننده و نه بیشتر از شرکت یوبیسافت دارند. همچنین، بسیاری از منتقدین به شدت از عملکرد فنی این بازی شکایت داشتند و طبق گفته‌ی آن‌ها، گیمرها ممکن است در حین تجربه‌ی این عنوان دائماً با باگ‌ها، کرش‌ها و مشکلات فنی مختلف روبرو شود.

علاوه بر این، یکی از منتقدین این عنوان را مشابه به بازی Assassin’s Creed Origins دانست و ادعا کرد که این بازی قصد دارد تا راه خود و عناوین آینده‌ی Far Cry را از عناوین پیشین جدا کند و این موضوع باعث می‌شود که در ارائه‌ی تجربه‌ای ایده‌آل در سبک خود سردرگم باشد.

در ادامه برخی از نقدهای منتقدین این بازی را مشاهده خواهیم کرد:

God is a Geek 9/10

Far Cry 6 یک بازی عظیم است و کارهای زیادی برای انجام دادن و مناظر زیادی برای خیره شدن در آن وجود دارد. این بازی شامل یک داستان جذاب است و سراسر آن را مبارزه‌ها فراگرفته‌اند و تجربه‌ی آن برایم رویایی بود. من از انجام هر فعالیتی که در بازی وجود داشت لذت بردم و پس از تجربه‌ی محتوای فرعی آن دوباره Far Cry 6 را تجربه خواهم کرد.

Gamepressure 8.5/10

اگر این بازی اولین تجربه‌ی شما از مجموعه‌ی Far Cry نیست، احتمالاً Far Cry 6 برای شما کمی خسته کننده خواهد بود. اما اگر تاکنون هیچ کدام از عناوین این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، احتمالاً از این بازی لذت فراوانی خواهید برد.

TheGamer 8/10

Far Cry 6 یک بازی است که اهمیت مبارزه با فاشیسم و موضع‌گیری به عنوان بخشی از یک انقلاب را به خورد شما می‌دهد. البته، گیم‌پلی بازی عمدتاً باعث می‌شود که از این ایده‌ی کاملاً جدی فاصله بگیریم. زمانی که به توله سگ‌های بامزه، نارنجک‌اندازهای عجیب و غریب نگاه می‌کنیم، محتوای جدی بازی زیر سوال قرار می‌گیرد. با این حال، این بازی یک شروع جدید و یک گام جسورانه و رو به جلو برای شرکتی تلقی می‌شود که مدت‌ها محتوای سیاسی را زیر نظر دارد. اگر دنبال Far Cry هستید، این بازی فرمول جدیدی ارائه می‌کند و سفری هیجان انگیز در مقابل شما قرار می‌دهد.

Metro GameCentral 8/10

Far Cry 6 رنگارنگ و وحشیانه، خنده‌دار و هولناک است و عنصر اصلی این مجموعه را در خود می‌بیند. همچنین این بازی تجربه‌ای غنی‌تر و منسجم‌تر از بازی‌های اخیر را ارائه می‌دهد.

PlaySense 7.5/10

بار دیگر، یوبیسافت محتوایی مشابه را در محیطی جدید ارائه می‌دهد. این بازی به لطف شلوغی‌ها و هرج و مرج‌های لذت بخشی که Far Cry به آن‌ها شهرت دارد، ارزش تجربه خواهد داشت. همچنین، آنتاگونیست این بازی با نقش آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو در شهری زیبا به نام یارا حکمرانی می‌کند و تقابل با آن لذت بخش است. البته، قسمت ششم این مجموعه مشکلاتی نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی گنگ و احمقانه‌ی دشمنان، عدم وجود یک درخت مهارت و عدم پولیش بودن بازی اشاره نمود.

XGN 7/10

Far Cry 6 به دلیل گان‌پلی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری خیره کننده می‌تواند عضو خوبی برای این مجموعه‌ی محبوب باشد. با این حال، شرم‌آور است که برخی از اشکالات فنی شدید از جمله باگ‌ها و کرش‌های بسیار آزاردهنده در این بازی وجود دارد. همچنین، داستان این بازی با وجود اسپوزیتو سرگرم کننده به نظر می‌رسد اما کافی نیست.

Game Revolution 6.5/10

متأسفانه Far Cry 6 پیشرفت‌های اندکی داشته است و تنها می‌تواند به تجارب علاقه‌مندان به این مجموعه یک بازی دیگر را بیفزاید. در مقایسه با رقبا، این مجموعه در حال عقب‌گرد شدید است.

VGC 4/10

اگر به بازی جدیدی از مجموعه‌ی Far Cry نیاز دارید که همچنان فعالیت‌های ده سال اخیر آن را با شکل و شمایلی یکسان برای انجام دادن در اختیار شما قرار دهد، احتمالاً از Far Cry 6 لذت خواهید برد. اما اگر از محتوای کلیشه‌ای این مجموعه خسته شده‌اید، Far Cry 6 فوق‌العاده‌ترین دلیل این موضوع است که چرا بازی‌های جهان آزاد به یک انقلاب عظیم نیاز دارند.

far cry 6
میانگین نمرات بازی Far Cry 6 در کنسول پلی‌استیشن ۵ در وبسایت متاکریتیک
far cry 6
میانگین نمرات بازی Far Cry 6 در کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در وبسایت متاکریتیک
far cry 6
میانگین نمرات بازی Far Cry 6 در وبسایت اپن‌کریتیک

بازی در تاریخ ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۰ (۷ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس منتشر خواهد شد. همچنین، دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی بازی Far Cry 6 می‌توانند به صورت رایگان بازی خود را به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند.

این پست به‌روزرسانی خواهد شد…

یه گیمر سادهSpider-Manمتأثر گشته

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mohzad گفت:

    امیدوارم با آپدیت ها در آینده باگ ها برطرف بشن، همیشه یوبی در ابتدای انتشار بازی هاش قربانی باگ ها میشه و جالبه که ازش درس نمیگیره.

    متأثر گشته
    • Arno گفت:

      باگ نداره – این منتقدا رو دوباره جو گرفته همینو سونی ساخته بود ۹۳ میشد متاش
      یه سری سر والهالا هم هیت میکردن, میگفتن مشکل داره ولی دیدیدم چقدر موفق شد
      قیافه هیترا موقع دیدن یوزر اسکور و اعلام میزان فروشش دیدنیه

      Captain Vankokمتأثر گشته
      • Nietj گفت:

        کی به یوزر اسکور اهمیت میده !!! اصلش متاست یوزر فقط نظرات یه سری گیمره که روی نقد واقعی نیستن و از روی احساس کامنت میزارن هیچجوره قابل قبول نیست اگر از متا بالاتر باشه یا طرفدارانی مثل تو میرن ۱۰ میدن به بازی

        Captain Vankokکفتر گیمینگمتأثر گشته
      • مگه تو بازیش کردی که نظر میدی ؟؟؟ این بازی یک بازی متوسط هست منی که بازیش کردم میگم و هیچ چیز جدیدی توش پیدا نمیشه اگر داستانش خوب نبود الان نمرش زیر ۶۰ بود یوزر اسکور هم فکر کنم خیلی بگیره پنج و شیش زرد بشه چیه فکر کردی یوزرش مثل بازی عالی مثل گوست ۹.۱ میشه!!!!؟؟؟؟ یا مثلا ده میلیون فروش میره ؟؟؟ من به فارکرای پریمال تا پارسال ایراد میگرفتم البته خودم بهش ۸ از ۱۰ میدم به عنوان نسخه فرعی واقعا عالی بود اما به این ۶ از ۱۰ میدم به فارکرای پنج که خیلی خوب و کم نقص بود اگر از مشکلات فنیش فاکتور بگیریم بقیه اش عالی بود ۹ از ۱۰ میدم نمره فارکرای ۶ رو با توجه به گیمپلی امتحانی ۷ ساعته که ناشر داد بهم میدم ولی مطمعن باش نصف والهالا هم موفق نمیشه

        Captain Vankok
      • چرا چرتو پرت میگی
        جز یه عده جوگیر بقیه گفتن که بازی نهایتش به نسخه‌ی قبلی برسه که اونم نرسید
        یوبی‌سافت تا وقتی که خودش دلش برای فرنچایزاش نسوزه اوضاع همینه
        تو هیتر سونی هستی و این بر کسی پوشیده نیست
        چه اسراری داری نمره فارکرای۶ به سونی بچسبونی!!

        کفتر گیمینگمتأثر گشته
      • AVOWED گفت:

        ول کن داداش اینا کلا معلومه چین

      • Eternal Man گفت:

        «همینو سونی ساخته بود ۹۳ میشد متاش»
        دمت گرم داداش به خدا ترکیدم از خنده مخلصیم 😂😂😂🌺

      • والهالا سر تا تهش مشکل فنی و باگ بود. ۱۰۰ بار بازی کرش کرد و برای من بعد از ۴۵ ساعت تجربه تو وسطای ماموریت آخر کرش کرد و هر کاری کردم درست نشد و مجبور شدم ولش کنم و برم پایانشو از تو یوتیوب ببینم. در ضمن اکثر کسایی که یوبی رو هیت می کنن قبلا عاشقش بودن ولی انقد گند زده این چند سال که دیگه اون هواداراشم ازش متنفر شدن.

        متأثر گشته
      • گرافیک چهره ها که افتضاحه.مراحل تکراری توش زیاده.ایده جدید وجود نداره.بازی صرفا فانه.یه عالمه باگ داره و بعضی جاها کرش میکنه.
        بعد میگی اگه استودیوهای سونی اینو میساختن،متاش ۹۳ میشد.
        کلن از بعضیا یسری جملاتو بگیری،دیگه کامنت نمیزارن.
        اگه اینو راکستار ساخته بود،متاش بالا میشد
        اگه سونی بود،متاش بالا میشد
        اگه باگ نداشت و داستان خوبی داشت،اینجوری نمیشد
        آخه تو اینو با گیمایی مثه رد دد ۲ و دلست ۲ و گاد راگناروک و آنچارتد ۲ تا ۴ مقایسه میکنی؟😐
        ینی واقعا این بازی شاهکاره از نظر تو؟
        منی که عاشق فارکرای ۳ بودم،با دین گیم پلی ۱ ساعتش،حالم به هم خورد و معلوم بود متاش پایین میشه.
        کلن کلیشه و حوصله سربره…
        ولی با کامنتت دل یسری ایکس فنو شاد میکنی🙃

        متأثر گشته
      • Amir Reza گفت:

        آره مثل یوزر اسکور والهالا زرد میشه😂

        متأثر گشته
    • Amir Reza گفت:

      نگو الآن اون وان اس پرو گیمر ناراحت میشه میگه حقش رو خوردن و باید متاش بالای ۹۷ میشد 😂

      متأثر گشته
    • آشغال ترین farcry تاریخ همین بازی هست متاسفانه یوبی سافت استاد گول زدنه چند تا تریلر سینمایی پر آب و تاب درست میکنه با یک آهنگ هیجانی میتپونه توش ولی بقیه بچه های سایت فکر میکردن این گوتی ۲۰۲۱ و بهترین بازی یوبی سافت و حتی یک کاربری توی این سایت این زباله رو در حد farcry 3 میدونست متاسفانه این کمپانی دیگه اعتبارش رو پیش طرفداراش از دست داد من خودم طرفدار دو آتیشه اش بودم و هر سال حتی بدترین بازیاش رو هم میخردم اما آخرین بازی یوبی سافت که تجربه کردم والهالا بود که کپی گاد آف وار و فورهانر و چند تا بازی دیگه بود جهان اسکاندیناوی بسیار زیبا از ظاهر و بسیار زشت از درون بود بالای صد ساعت محتوای تکراری داشت شخصیت پردازیش بد بود و سیستم مبارزاتش عنبر نسارا بود تازه اون والهالا با این همه هیاهو و تبلیغ توی شبکه های تلویزیونی آخرش ۸۰ شد من نه ایمورتال فینکس رو خریدم نه فارکرای ۶ رو دیگه فهمیدم یوبی سافت چشه !!! واقعا فارکرای ۶ یک بازی زباله متوسط هست حتی نمرش هم از نسخه فرعی فارکرای پریمال که ۷۸ بود کمتر شده واقعا باید جمع کنه بره توی قبرش از گیمپلی فهمیدم چی داره نقاط ضعفش شخصیت پردازی ضعیف است و پر از مشکلات فنی و تکسچری هست سیستم گان پلی خوب بود جهان بازی پر هرج و مرج و بی روح بود گرافیک بازی حتی از نسخه پنج هم کمتر بود و از ویژگی های نسل نهمی به خوبی استفاده نکرده بود تنها نقطه قوتش داستانش بود راستش من نخریدم اما نسخه تریال که ناشر برام کد فرستاد رو دو هفته پیش بازی کردم و تنها کلمه محترمانه که میتونم به فارکرای ۶ بگم یک عقبگرد عظیم است …پیشنهاد من اینه که به جای فارکرای برید کینا یا دث لوپ رو بازی کنید بازی کینا این بازی رو میزاره توی کوزه آبشو میخوره و بازی دو لوپ هم این بازی رو میاندازه روی بند خشک شه …مرسی

  • S گفت:

    کی میگفت این بازی عالی میشه و گوتی؟
    اینکه حتی از قبلی هم بدتر شد! البته حدس میزدم ولی حتی از حدسمم کمتر شد
    متاسفانه باید خداحافظی کنیم احتمالا به بتل رویال تبدیل بشه
    ای … به تو یوبی…

    • XERXES گفت:

      نه داش مگه نمیدونی، کل کهکشان با یوبیسافت لجه اگه راکستار همینو میساخت پرافتخارترین بازی تاریخ میشد😐

      متأثر گشته
    • witcher_cdpr گفت:

      کی گفت ؟ همونی که چند ماه سایتو روی سرش گذاشته بود که متای رزیدنت اویل ویلیج ۹۶ میشه و بهترین نسخه این فرنچایز میشه همونی که توی هر کامنتش اسم متا و گوتی و استارفیلد و فیبل رویت میشه بنده خدا از رو هم نمیره یعنی آدم با آفتابه شیر موز بخوره ولی مثل این شخص هر بار ضایع و کنف نشه

      • کاشکی یکم آدم کمتر پیش‌بینی کنه و کمتر کری بخونه
        از اون مهمتر ، کاشکی وقتی هم که این کارو کردی پاش وایسی و حرفاتو گردن بگیری

      • S گفت:

        اونم هس ولی یادمه یه پست درباره فارکرای بود که همه فکر میردن این بازی عالی میشه و شاید بره واسه گوتی😑

      • ShinjiMikami گفت:

        پیام منو سایت تایید نکرد چون خیلی سنگین بود😂

        امیدوارم فارکرای ۶ موفق باشه و فردا بتونه متای بالایی کسب کنه.
        بنظر من که متاش قطعی بالای هشتاده. حال اگر ۸۵ رو هم بزنه بشکنه و خیلی خوب ظاهر بشه حتی احتمال نامزد شدن و گوتی بردنشم هست. البته باید مثل فارکرای ۳ و حتی بهتر ظاهر بشه.

        این پیام من زیر پست یوبیه بدبخت. نشون بده کجا گفتم گوتی میشه؟ متاشو هم بالای ۸۰ پیش بینی کردم

        متأثر گشته
    • ShinjiMikami گفت:

      تا دیروز که برات متا مهم نبود
      چیشده که اومدی جار میزنی که یوبی سافت اشغاله؟
      این اشخاص کین که لایک کردن؟ اینجا چرا نمیپرسی که چرا شخصی که یوبی رو هیت میکنه رو لایک میکنن؟
      لابد شعار هاتون باید فقط زیر پست های ایکس فنا باشه

      متأثر گشته
      • S گفت:

        من از متا حرف نزدم از بدی بازی حرف زدم اونم چون بررسیشو تا سایت همسایه دیدم😂
        تو هم هر وقت کم میاری حمله میکنی و دلیل منطقی نداری
        این مولتی ها هم احتمالا خودتی که همشونو لایک میکنی

        • ShinjiMikami گفت:

          پسر جان با همین حرفت و حرفشون معلوم شده اکانتای مولتی خودتی😂
          من بیکارم بیام اکانت بزنم توعه هیتر رو دیس بدم؟
          پسر جان با چی میگی یوبی خراب کرده؟ با متا دیگه
          واقعا شرم آوره
          همه ی سونی فما عین عین و یوبی رو هیت میکنن

          متأثر گشته
          • S گفت:

            وقتی میبینم بازی مورد علاقم به این حال افتاده بیام تشویق کنم؟
            اینهمه بیکار نیستم بیام مولتی بزنم
            هنوز نگفتی چرا همشونو لایک میزنی مگه مولتی اکانت های من نیستن؟😉
            منو باش فکر میکردم ادم حسابی هستی در حالی که فقط نقاب زدی

            • ShinjiMikami گفت:

              اخه برو به لایک و دیسای کامنت بالات نگاه کن بچه جان همشون تازه ان. من با اشخاصی که گفتین کاری ندارم
              من یه ساله سایتم
              تو سنت اونقدر پایینه که بخاطر یه پیش بینی که همه این پیش بینی رو کردن این کارارو میکنی.
              منتظر باش چنان کاری کنم که قرمز بشی. جواب این تهمتاتو که به من با اکانتای فیک خودت میزنی رو خواهم داد

              متأثر گشته
              • Black Knight گفت:

                انقدر بچه بچه نکن خودت از صد تا بچه ، بچه تری یه نگاه به سابقه درخشان و پیشبینی متا و گوتی و اینجور بحث ها هم همه بندازن مشخصه کی تو اینجا بچه هست
                فقط بلدی هر وقت کم میاری ادعا بزرگسال بودن بکنی و به بقیه بگی بچه
                باور کن امثال کاربر هایی مثل Omidsoltani و Ozhan و غیره که چندین ساله تو سایت هستن انقدر مثل تو ادعای قدیمی بودن و منطقی بودن و بزرگسال بودن نمیکنن !
                با همین کار هات فقط بیشتر ثابت میکنی که حرف بقیه درسته و یه بچه هستی
                کسی که به بازی مثل Far Cry 6 که حتی فن های Ubisoft هم ازش قطع امید کردن میگه شاهکار و حقش رو خوردن و میگه بازی متاش بالای ۸۵ میشه و گوتی میشه یعنی هیچ درکی از صنعت گیم و اینطور چیز ها نداره و صرفا برای جلب توجه این کار ها رو میکنه
                تو هم تنها کاری که میتونی با بقیه بکنی اینه که ازشون معذرت خواهی بکنی بابت رفتار هایی که تو این چند وقت انجام دادی
                هر چند با توجه به شناختی که من از تو دارم میدونم بعید میدونم این کار رو بکنی

            • Black Knight گفت:

              من از همون اول هی میگفتم این تروله ولی هیچکی حرفمو باور نمیکرد ولی الان داره به همه ثابت میشه
              چجور کاربریه از اونایی که فقط نقاب میزنه و دنبال جنگ کنسولی و متا و گوتیه

    • Karim گفت:

      من میگفتم حرفی داری بگو هیتر؟

      • witcher_cdpr گفت:

        حالا چرا هول شدی با اکانت های فیک ت اومدی جواب میدی دوستان دقت کنند اکانت های Hellblade و STARFIELD و Playground و obsidian و porfect dark و Avowed fan و HALO و sony is friend و Karim و Ahmad و DMC و kojima اکانت های فیک کاربر شینجی میکامی هستند همشون جدید ساخته شدن با فاصله زمانی فوق العاده کم نسبت هم . از اونجایی که این کاربر لایک و دیس لایک خیلی براش مهمه و از اعتماد به نفس پایین رنج میبره ۱۲ تا اکانت فیک ساخته که مدام با این اکانت ها به خودش لایک میده و به مخالفاش دیسلایک میده و با این اکانت ها از خودش دفاع میکنه واقعا شما سطح رو خودتون قضاوت کنید خلاقیت زیادی هم در اسم اکانت هاش بکار نبرده اکثرشون اسم استودیو یا بازیهای مایکروسافت و بتسداست

        • S گفت:

          بیچاره بهش فشار اومده انقدر بچه و بیکار بوده که اینکارارو میکنه😂😂
          هنوز گردن من و تو میندازه ای خدا من چی بگم
          واقعا وضع گیمفا بده

        • ShinjiMikami گفت:

          یا همین اکانتا خودتی البته همین اکانتتم فیکه و فقط میخوای منو بکشونی پایین
          فقط بخاطر یه پیش بینی و فشاری شدنت😂😂😂
          .
          خیلی خوشحالم که امثالی مثل تو بخاطر من به شدت فشار میخورن. پروفایلمو بخاطر همین بیشتر فشاری شدنتون گذاشتم
          با تشکر

          متأثر گشته
        • 😁😁😁😂

          منم به این نظر رسیدم منتها فکر کردم فقط من شک کردم ، نگو همه شک کردن

        • Black Knight گفت:

          جالبیش میدونی چیه ؟
          اینکه دقیقا همشون هم یه اسم شبیه به هم دارن
          مثلا
          Hellblade
          Halo
          Starfield
          Avowed Fan
          Obsidian
          Playground
          DMC
          Kojima
          این دوتا هم که اسم ساده دارن خیلی بهم شبیه هستن و جفتشون هم ترول هستن
          Ahmad
          Karim
          میمونه یه Sony is Friend که اون هم تکلیفش مشخصه
          جالبه بدونی پروفایل خودش هم عکس استارفیلد و فیبل و Avowed هستش که رسما داره به اکانت های دیگش اشاره میکنه !
          ولش کن داداش یه بچه ساله که هر وقت کم میاره میاد با مولتی هاش به خودش دیس میده از بس اعتماد به نفس پایینی داره
          جالبه بدونی بعد به بقیه میگه مولتی اکانت !

          متأثر گشته
          • ShinjiMikami گفت:

            یا این اکانتا خودتی 😂 یا هم که هیچی ولی فکر نمیکنم خودت باشی چون باهاشون حرف زدم
            غلط اخرم باشه با کسی خصوصی بحرفم
            خودتون با فیلترا خوب لایک میکنین 😂 هم دستم هستید قشنگ هماهنگ

            متأثر گشته
          • witcher_cdpr گفت:

            داداش چند سوتی بد داد که تابلو کرد اول اینکه توی دو سه روز گذشته چندین چند بار با این اکانت های فیکش قربون صدقه اکانت اصلیش می رفت مدام با اکانت های فیکش خطاب به اکانت اصلیش میگفت عشقی شینجی ، عکس پروفایلت عشقه ، شینجی جون و هزار جور تعریف و تمجید . چندین و چند بار هم از خودش دفاع کرد نمونه ش توی همین پست . دو تا کامنت اشتباه داد یعنی میخواست با اکانت اصلیش بده ولی با فیکاش نظر داد و دیگه رسوا شد یه پیام با اکانت هلبلیدش داد قبل از اتمام ویرایش سریع تایید شد اینم فهمید گاف داده قبل از اتمام ویرایش حذفش کرد و دقیقا همون محتوای کامنتو از طرف خودش با اکانت اصلیش در جواب من داد

            متأثر گشته
        • Play ground گفت:

          بخاطر توهم که شده لایکش میکنیم تا بترکی 👍🏻
          سایت محلتون نیست که ستلی یه نفر عضوش بشه بچه جان چرت نگو زیاد
          ۲۰ نفرتون تازه وارد شاید شدید و حتی نظزم نمیدید و فقط دیس دیس دیس ریس اونم فقط و فقط و فقط و فقط شینجی میکامی و ما
          دلیلشم اینه که هیتای اکانت اصلیتون رو یعنی سموئل و بلک رو قشنگ ضایعه کردیم

          متأثر گشته
        • اکانتا که معلومه فیکن ولی فک نکنم کاربر شینجی میکامی انقد بیکار باشه. اخه خیلی نوب بوده طرف😂 آخه احمد و کریم جمال و کمال شد اسم اکانت؟😐 بقیشونم که اسم استودیوهای مایکروسافت روشونه. طرف خیلی نوب بوده!

          متأثر گشته
          • witcher_cdpr گفت:

            نه دقیقا خودشن مدام ازش دفاع میکنند بهش لایک میدن به کاربرهای مخالف نظرش دیس لایک میدن اونم به صورت هماهنگ همگی با هم و مهم تر از همه مدام با ۱۲ , ۱۳ اکانت فیک قربون صدقه ش میرن تا حالا فقط ده بیست بار دیدم با این اکانت های فیک توی دو سه روز گذشته بارها این جملاتو گفتند شینجی جون عشقی شینجی جان قربونت برم شینجی چقدر عکس پروفایلت قشنگه شینجی عکس پروفایلت عشقه شینجی . دقیقا مصداق بارز اون میم معروف اوباماست که به خودش مدال میده

    • متا مهم نیست سموئل
      گوتی مهم نیست سموئل
      صلح کن صلح
      بیا دوست شیم🙂

  • Nietj گفت:

    خب خدا بیامرزه دگ
    یعنی ارزش بازی کردن به صورت کرکی رو هم نداره !!! یوبیسافت خاک تو سرت با وضع الانت مایه ننگه هرچی بازی سازی

  • خب اینم از این ماشاالله یوبی سافت یه تنه داره آی پی هاش رو به چوخ میده

  • MahyarMsm گفت:

    فکر کردم حداقل بالای ۸۰ رو میگیره
    چیکار کردی با خودت یوبی😑😑
    ببینیم حالا واقعا یوبی ری استارت کرده یا نه

  • یوهان گفت:

    ای بابا از لحاظ متا که گند زد باز صد رحمت به متای فارکرای ۵ 😂😂😂

  • شعت
    حداقل انتظارم ۸۰ ۸۱ بود
    در کل حالم از مراحل تکراری یوبی به هم میخوره
    لجیون هم دقیقا همینجوری تکراری بود مراحلش
    اینم از فارکرای ۶
    فقط و فقط والهالا واقعا تقریبا همه چیش عالی بود
    ک اساسینزم سرویس محور کردن رفت
    So Ubisoft Dead

  • Hasan0930 گفت:

    تو که والهالا رو با اون گرافیک ساختی… همینم با همون گرافیک می ساختی اکی بود…

    پ.ن: اینم از لیست گوتی خارج شد…

  • Amir Reza گفت:

    دلم واسه اون بچه سال هایی مثل اون وان اس پرو گیمر میسوزه که هنوزم واسه گیم های یوبیسافت هایپ میشن
    تقصیر خودشون نیست کلا یکسال هست با یوبیسافت آشنا شدن
    دم سایت VGC هم گرم نمره واقعی رو داده👍🤣
    والهالا هم نمره واقعیش همینه

  • XERXES گفت:

    لجن بگیره در یوبیسافتو
    از نسخه ۴ به بعد فقط داره به شعور گیمرای فارکرای توهین میکنه، همون فارکرای ۳ رو هی رنگ میزنه میده دستمون
    جنبه بازی خوب ساختن نداره یه بازی خوب بسازه تا ابدالدهر کپی میزنه ازش
    ایشالا ورشکست بشی👎👎👎

  • Hasan0930 گفت:

    ایکس باکس سری اکس ۸۱
    پی اس فایو ۷۶ 😐

    اختلاف نهایتا یکی دونمره نه ۵ نمره… معلومه دو نسخه خیلی با هم تفاوت دارن

  • Max22 گفت:

    یعنی خاااااااااک عالم برسرت یوبی! خود این بازی ساختنت 😡

  • Arno گفت:

    شاهکاری دیگه از یوبی سافت – تو اولین فرصت نسخه گلد ادیشنشو تهیه میکنم

  • Aldia گفت:

    “هوش مصنوعی گنگ و احمقانه‌ی دشمنان” اینکه دیگه برای بازی های یوبیسافت عادی شده.

  • ShinjiMikami گفت:

    حتما تجربش میکنم. با این متا چه توهین هایی به یوبیسافت زده میشه😑
    واقعا نمیفهمم 🤦🏻‍♂️
    متاسفانه فارکرای ۶ نتونست طبق انتظارات به دوران فارکرای ۳ برگرده و به حد این بازی برسه. حیف شد
    حالا ۸۱ رو گرفته ببینیم اخر نقد ها به کجا میرسه. متای پی اسش نسبت به ایکس باکس خیلی کمه🤔 امیدوارم بالای ۸۰ برسه.

    • Nietj گفت:

      تعداد نقد ها هنوز رو پلی استیشن پایینه ولی در نهایتش به ۸۰ میرسه به نظرم یا یکم بالاتر …. خب انتظار بیشتر ازینم نداشتیم 😒

      • ShinjiMikami گفت:

        سال ۲۰۲۱ سال خلوتی بود و اگر این عنوان بالای ۸۵ میگرفت نامزدم میشد و حتی گوتیم میتونست بشه که نشد.
        جناب متاش ۷۰ باشه چیکار کنم؟
        از دفعه ی بعدی من هزار بار بهتون گفتم اگه ناراحتی کامنتمو نخون

        • Nietj گفت:

          خب مرد مومن مجبوری بیای صدبار هی کامنت بزاری این میشه اون میشه که بعدا همه بریزن سرت و ترولت کنن !!!! پیش بینی هم میکنی یکم با وقایع و منطق پیش برو تو چطور فکر کردی یوبی سافت الان قراره بالا ۸۵ متا بگیره ….

          • ShinjiMikami گفت:

            بابا صدبار یه حرف رو نمیزنن
            جناب فقط اسکرین بگیر از کامنتم بیار
            اگه بنویسم این بازی گوتی میشه و بالای ۸۵ متاشه یه میلیون به حسابت میزنم.
            بفرست زود اگه درست بود شماره کارتتو خصوصی بفرست. بی شرفم اگه یه میلیون نزنم بهت😑
            .
            اینم بگم من وقتی اوایل کامنتمو نگاه کنم لایک کرده بودید شما ولی بعد دیس زدید نظرتون عوض شد. مشکلی نیست عزیز
            قشنگ مشاهده کن ببین چطور بدون اینکه من چیزی بگم دهنم حرف میذارن و تهمت میزنن
            خیلیا مثل شما هم بدون اینکه بفهمن امضا میکنن حرفای این افرادو
            من گفتم اگر این بازی بتونه بالای ۸۵ باشه و در حد فارکرای ۳ باشه حتی بهتر تر میتونه این سال نامزد و گوتیییییی بشهههه….
            برو نگاهههههه کنننن
            آی به چه روزی افتادیم🤦🏻‍♂️

          • Black Knight گفت:

            حالا دیدی بهت میگفتم این تروله هی غیر مستقیم ازش دفاع میکردی همین الان جواب خودت هم اینطوری داد
            ولی صرفا چون من تو اون پست ها اونطوری صحبت میکردم حرفم رو باور نمیکردی

    • HALO گفت:

      داداش وضع اکانتای فیک رو الان مشاهده کن
      تا ۱۰۰ میبرنت بالا😉 بعدشم میگن هیلو اکانت داره
      الحق که گند زدن به سایت

    • ۸۱ نگرفته
      ۷۶ گرفته
      تعداد نقدای پی‌اس۵ بیشتره ، پس مرجع نمره نسخه پی‌اس۵ هستش

      • ShinjiMikami گفت:

        اره نمرش شده ۷۶ هیت کن برنده شدی😂
        کامنتمو حتما بخون برو بخون
        پیشنهاد میکنم به کسایی که پیش بینی کردن مثل من هم کامنت بدی
        تو هم مثل بقیه ی دوستاتی پسر

        • MahyarMsm گفت:

          چرا اینجوری میکنی؟مگه چی گفت؟
          ایشون واقعیت رو گفتن
          میدونم واقعیت تلخه

          • ShinjiMikami گفت:

            واقعیت چرا باید برای من تلخ باشه مهیار جان؟
            واقعیت برای شما تلخه که هیتر یوبی هستید.
            دنبال متایی هستید که بازی رو بکوبید
            همین متا رو یه ایپی سونی میگرفت میگفتی نوش جونش و با افتخار مینوشتید.
            اقا ۷۶ بگیره که چی؟ چرا به من ریپلی میکنه؟ اگه مریضی به اسم ریپلی به شینجی میکامی دارید بگید مشکلتونو حل کنیم.
            داداش من چند بار بگم منو ریپلی نکنید😂
            .
            کارش خیلی راحته ببین برو همین یکی دوتا پست قبلی مال یه روز پیش ببین چی گفتم در مورد همین بازی. بعد بیا ببین چرا باید این همه ادم از ویلیج و نمیدونم اکانتای فیک و … حرف بزنن. اونم کسایی که تا دیروز یا نبودن یا خوش بودن باهامون.
            این پست چه ربطی به ایول ویلیج داره؟ اصلا کی گفت ۹۶ متا میگیره و گوتی میشه؟ الان چرا نمیگم ویلیج گوتی میشه؟
            چرا همچین مریضی هایی دارین بعضیاتون.
            من پیش بینی متای بالای ۸۰ داشتم و این نظر منه و به کسی فضولیش نیومده
            این ۸۱ رو هم گرفت. من تعداد نظرات و نمیدونم منتقدارو حساب نمیکنم. من دنبال بهونه ایم برای بازی کردن این صدبار. یوبی و کپکام و بتسدا هم همیشه عشقن برای من.
            من یک ار پی جی فنم یک ترسناک فنم یک هک اند اسلش فنم
            .
            بعد چندین ساعت از پست ببین چه دلبرانه لایکت میکنن و منو هم دیسم میکنن. بعد تهمت رو به من و نمیدونم کیا میزنن. اینا همونایین که میگن متا و لایک و دیس مهم نیست

            • MahyarMsm گفت:

              هیتر یوبی؟ بهترین بازی فانتزیم دست این شرکته جناب چی میگی؟ اصلا قضیه این نیست
              از اسپلینتر سل گرفته تا پرینس اف پرشیا و ریمن و گوست ریکان همشونو نابود کرد و فراموش کرد
              داره تک تک ip هاش رو یکی یکی نابود میکنه
              اون از اساسینز کرید اون از گوست ریکان
              معلوم نیست این یکی چی شده
              احتمالا هم نسخه هفتمش هم قراره rpg بشه
              بعدشم جناب فکر کنم این اولین بار باشه توی این پست به شما جواب دادم😐
              چرا اینقدر خودتونو میکشید سر لایک و دیس؟ هرکی موافق باشه لایک هرکی هم نه دیس لایک
              هرکی هم که مشکل داره لفت بده

      • Avowed fan گفت:

        تو یکی از اون سونی فنای نقابداری
        بدبخت میخوای چیکار کنی ؟ ادای منطقیارو دارید درمیارید
        یکیتون پیسی بقیه رو مسخره میکنید یکیتون استارفیلدو یکیتون پیش بینیای شینجی رو
        همتون از دم فشاری شدید دلیلشم بخاطر شایعه کوجیما و طرفداری شینجی میکامی و حرفای حقشه

    • آرین گفت:

      سلام
      شما همچین چیز بدی هم نمی‌گیرد، با کسی هم کاری ندارید.
      دوستان چرا از علاقه ما به یه بازی چقدر ناراحت می‌شن؟
      لطفا اگر علاقه‌ای به یوبی‌سافت یا بازی‌ها ندارید، اینجا عقایدتون رو بازگو نکنید.
      اگر هم می‌کنید، پس انتظار جواب رو داشته‌باشید….

  • mohammadhasan گفت:

    بازم یه بازی خوب ولی سطحی و بی هویت :/

    البته این سیاست مزخرف یوبیسافت جواب هم میده بالاخره یه شرکت بزرگ ، براش ساختن یه بازی معمولی کاری نداره هر سال ازین بازیا میسازه میده بیرون و سود سه چهار تا ازین جور بازیا اندازه یه بازی عالی و به یادموندنی میشه پس دیگه نیازی نیست خلاقیت به خرج بدن و به ایده های جدید فک کنن.

  • shadow گفت:

    حداقل باید بالای ۸۰ می‌گرفت که نگرفت متأسفانه

  • Black Knight گفت:

    اگه دنبال یه بازی میگردید که فقط باهاش سرگرم بشید و دبنال یه Open World در حد و اندازه Rockstar Games نیستید میتونه گزینه خوبی باشه به عنوان یه بازی بلاک باستر AAA
    خودم شخصا به عنوان یه فن Ubisoft از بازی استقابل میکنم هر چند مشخصه همون مشکلات همیشگی Ubisoft رو داره ولی خب برای من مشکلی نبودن با احترام به نظر بقیه
    ولی چی میشد Ubisoft دوباره برمیگشت به دوران اوجش تو نسل ۷ و همون شاهکار هایی رو میساخت که همه یه عمره منتظرشن 😔

  • MrHill93 گفت:

    😂😂
    اینم از اخرین بازی داستان محور یوبی
    انتظار دیگه ایی داشتید مگه ؟
    اهمیت خاصی به بخش داستانی نمیدن
    فقط بازی تمام انلاین بسازن
    ک از طریق‌ فروش بتل‌ پس بتونن پول ب جیب بزنن
    تو گیمفا هرکی نقد میکنه نیاد الکی ۱۰ از ۱۰ بده
    که لیاقت ۵ هم نداره
    کپی پیست بازیای قبلی
    خودشون هم میدونن بازی چ زباله ایی هس
    ی دی ال سی درست و درمون ندارن بسازن برداشتن ویلن بازیای قبلی و وارد دی ال سی کردن ی سری بچه هایپ بشن دی ال سی شو بخرن

  • والا وقتی نمایش های بازی اومد هم من تو کامنتام گفتم مشکل بازی اینه که تقریباً مشابه بقیه سری هست و قالب کلیش عوض نشده.
    ولی طبیعتا دلیل اصلی خریدن farcry سفر به سرزمین های جدید و ملاقات با دیکتاتورهای محترم اون اقلیمه. 😁 امیدوارم در این زمینه بازی خوب عمل کرده باشه و شاهد مناظر خوش و آب و رنگ و یه داستان گیرا با کاراکترهای خفن باشیم.
    البته درسته گیم پلی بازی تکراری هست ولی همین تکرار با کلی عناصر و آیتم های جدید انجام میشه از سلاح های جدید گرفته تا حیوانات دوست داشتنی و…

    بهرحال من که عاشق این عنوانم و به هیچ وجه این متا نمیتونه جلوی منو برای تجربه کردن بازی بگیره.

  • say2731 گفت:

    نمی‌دونم چرا شرکت بازی سازی فکر میکنن یه بازیگر شناخته شده بیارن بازیشون باحال تر میشه .من فارکرای پنج بازی می‌کردم اینقدر دشمن تکراری دیدم خسته شدم بابا حداقل کمی دشمنا تنوع داشته باشن .یوبی به جای نسخه جدید از اسپلبنتر سل هی فارکرای بسه باو دیگه

  • Last of us گفت:

    داداش اقای مناف زاده
    این وضع سایت چرا همچینه؟ هیتارو ببین🤦🏻‍♂️

  • نه تنها تمامی سایت های نقد عنوان یه فارکراری تکراری و متوسط رو دادن بهش بلکه تمامی Reviewer های یوتیوب و غیررسمی هم همینو گفتن. بعد یه عده میگن یوبیسافت خدای بازی های متوسط و تکراری نیست. اون یوبیسافتی که شما ۷ سال پیش میشناختی با یوبیسافت الان فرق داره

  • Play ground گفت:

    خرااااااب کرد🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

  • ای وای این فارکرای هم داره سقوط میکنهههه
    تکراری اونقدر شده اینجور شده ها. گاد رو هم باید از تکرار دربیارن

  • Karim گفت:

    فاتحههه
    میگفتیم متا بالای ۸۰ میگیره اونم‌نگرفت البته ایکس باکسه ۸۱ هستا خوبه خوبه بد نیست.

  • Joel Miller گفت:

    خب ّفرانچایز فار کرای هم رفت قاطی باقالیا فقط میمونه فرانچایز اسپیلنترسل که بهش گنده بزنه این یوبی سافت یعنی واقعا بعد این همه سال چند نفر حرفه ای رو نیاورد که بابا بازیاشو رو بدون باگ گلیج کرش بدن
    میگن بازی از سال ۲۰۱۶ در دست ساخت بوده من که بعید میدونم یعنی ۵ سال روش کارکردن شده این واقعا شرم آوره

  • Reversepoint گفت:

    دوستان صبر کنین تا نمره روی پی سی منتشر بشه فکرکنم رکورد بهترین بهینه سازی تاریخ رو بشکنه با تشکر از سازندگان زحتمکش و دلسوز شرکت

  • Gamer 207 گفت:

    با فاصله فک کنم بدترین تو سری شد نامید کرد همه رو باز سری ایکس و اس یکم بهترن

  • توقع نداشتم متاش زیره ۸۰ شه فردا عکس پروفایلم عوض میکنم

  • Dr.Ali گفت:

    خیلی انتظار نمره بالایی از این بازی نداشتم. ۸۰ تا ۸۵ تخمین میزدم.
    در هر صورت کاری به متا ندارم. از سایت دی ال فاکس بازی را دانلود کردم، سی دی کی اشتراکی بازی را هم خریدم. یکشنبه بازیش می کنم و بدون توجه به متا سعی می کنم ازش لذت ببرم. شبیه بودن بازی به نسخه های قبل هم باعث نمیشه ازش خوشم نیاد.

  • Big Bad Wolf گفت:

    Vgc دقیقا درست گفته
    از قسمت ۳ تا الان چیز خاصی تو بازی اتفاق نیفتاده

  • vas گفت:

    هعی هعی هعی…‌.‌.

    گویا نتونسته چیز خاصی بشه، صرفا یک بازی متوسط و سرگرم کننده. البته اگر بتونم بصورت رایگان تجربش میکنم، اما من یوبی ۲۰۱۲ رو دوست داشتم.

  • majidam گفت:

    همانطور که پیش بینی میشد نمره گرفت ازش انتظار بالایی نداشتم گرچه از بازیهای فارکرای خوشم میاد به خاطر گیم پلی و مراحلش . متاسفانه یوبی سافت خیلی زیاد محیطهای بازیاش به هم شبیه هستن و زیاد برای محیط بازیهاش زحمت نمیکشن . بعد از یک موتور گرافیکی برای همه ی بازیهاشون استفاده میکنن و حتی رنگو لعاب بازیهاشون رنگارنگه اکثرا . یعنی یه بازی کاملا ناشناس تجربه کنی کاملا متوجه میشی سازندش یوبی سافته تا این حد بازیهاشون شبیه به هم هستن . کی این یوبی سافت به خودش میاد نمیدونم

  • middle age گفت:

    حقیقتش اون اوایل که هنوز گیم پلی بازی رو ندیده بودم واسش هایپ بودم بعد از نمایش گیم پلی بازی فهمیدم همون فرمول قدیمی رو بکار گرفته .بنظرم یوبی بجای اینکه این همه هزینه کنه یه بازیگر مشهور رو بیاره تو گیمش باید اون هزینه رو صرف خلاقیت نواوری تو گیم پلی داستان بکنه هر چند بعید می دونم سیاست هاشو عوض کنه

  • انتظار ۸۵ داشتم ولی مثل اینکه اصلا از پنج عبرت نگرفتن…
    ولی خب چه میشه کرد فارکرای عه و گیم پلی شاهکارش ، ده هم بشه بازم بازیش میکنم و لذت میبرم

    • Armin Ezati گفت:

      شپرد عزیر عکس رو پرفایلت عشقه خوب بگذریم کی wolf among us رو تجربه کردی و نظرت درباره ی بازی چیه ؟

      • Armin Ezati گفت:

        یعنی منم وقتی یک سال پیش بازی رو تجربه کردم عاشق بازی شدم اصلا بازی داستان خیلی جالبی داره از اینطرف انتخاب های بازی هم نمایشی نیستن و تاثیرات زیادی رو روند داستانی بازی دارن گیم پلی بازی هم تو سبکی که بازی داره قابله قبوله مخصوصا سکانس های دکمه زنی که بعضی وقتا خیلی هیجانی میشه یعنی فکر نکنم تا ابد سکانس پایانی اپیزود اول هیچ وقت از یادم بره یعنی واقعا از دیدن اون صحنه شوکه شدم

        • سکانس آخر اپیزود اول ته اندینگه!
          اندینگ اپیزود دو رو هم دوست داشتم
          ولی بنظرم بهترین اندینگ اندینگ اپیزود چهاره ، یعنی میرسیم به مقصد و یهو سیگار روشن میکنیم و بازی کات میخوره!
          تعلیق صد در صد
          اپیزود آخر هم بیشترش اکشن و دکمه زنی بود ، ولی اندینگ اینم محشر بود! ، اون پایانی که ترسیم کرد یکم بیش از حد غیر منتظره بود و من رسما جا خوردم!
          در کل یکی از بهترین بازی هاییه که ابی کردم و بنظرم بهترین درام تعاملی تاریخ

  • AHM.Gamer گفت:

    منکه به بازی بدبین بودم دیگه انتظار ۸۰ به بالا رو داشتم =/

  • خوندن کامنتهای این پست از هر چیزی که یوبیسافت تو نسل هشت داده سرگرم کننده تره D:

  • sam snake 47 گفت:

    متای ps5 چقد پایینه!!! تخمین ۸۵ زدم ولی خیلی پایین شده. حدود سه ساعت از گیمپلی بازی و تو یوتوب دیدم. بازی خوشگل و قشنگیه ولی دکتا مشکل به چشمم اومد. یکی تگراری بودن بازیه و همون نسخه های قبلیه. و دوم اینکه گان پلی بازی عجیبه. تفنگ اتیشی اصلا نمیکشه انگار. رگبارش خیلی خوب کیل میگیره ولی اون تفنگ تک تیر خفه کن دارش اونم بدرد نمیخورد و دمیج نداشت. البته نمیشه نظر داد برای سلاح هاش چون اول بازی بود و خودمم بازی نکردم. چیزی که دیدم رو گفتم. ولی این تکراری شدن رو منتقدا هم گفتن.

  • Tang Hao گفت:

    کمی نمرات الان برام عجیبه
    کسی که تا حالا فار کرای بازی نکرده چه حسی نسبت بهش داره؟
    کسی که همه ی نسخه ها رو بازی کرده چه حسی داره؟
    دقیقا حرفی که گیم پرشر زده
    یکی ۹۰ داده و یکی ۴۰؟؟؟؟
    به نظرم حتی خود منتقدا نمی دونن از بازی چی باید بخوان
    Game Revolution گفته در برابر رقبا رو به عقب گرده؟ کدوم رقیب؟ اصلا رقیبی وجود نداره
    به هر حال IGN Italia بهش ۸۵ داده و نمراتش همیشه به حس و حال من خیلی نزدیکه و یه روزی تخفیف خوبی بگیره میخرمش

  • Axel.7 گفت:

    متا اسکور ذره ای برای شخصه من اهمیت نداره ، مطمئنا اگر متای بالا می گرفت خوشحال میشدم ( گرچه متای ۸۰ هم متای کمی نیست) منتها متای پایین هیچوقت برای من دلیل مناسبی برای تجربه کردن یا نکردن یه عنوان نبوده ، نمونه اش
    mad max . dark siders 3. من شخصا به خاطر مدنظر قرار دادن متا از تجربه این عناوین و خیلی عناوین دیگه بازماندم ، و قطعا هیچوقت تجربه رو تکرار نمیکنم،و نکته بعدی رو هم همه می دونن ، منتقدا با حساسیت بیشتری عناوین یوبی رو نقد میکنن ، بازم ترجیح میدم نظر قطعیم رو بعد از تجربه عنوان مذکور بگم نه الان.
    با تشکر

  • خب من قطعا نتونستم درست پیش بینی کنم ، من متای بالاییرو پیش بینی کرده بودم ، دور و بر ۸۷ یا حتی ۸۸ … انصافا فان بودن بازی ، گان پلی ، محیطهای زیبا و گرافیک بسیار خوبش من رو جذب کرده بود ، البته هوش مصنوعی و کلیشه بودن داستانش رو هم در نظر گرفته بودم و اون نمره رو پیش بینی کرده بودم ، خب اشتباه کردم ، بله اشتباه کردم که فکر کردم احتمالا منتقدها به خود بازی و در کل گیم پلیش اهمیت بیشتری میدن تا سابقه و تکراری بودن اون ….. فارکرای ۶ رو هرکسی که هیت کنه مثل منتقد سایت vgc و بگه تکراری و کلیشه هست و لذت نبره از بازی قطعا داره درست میگه ، اما اگر از بازی لذت ببری قطعا داری اشتباه میکنی ، چطور ممکنه که من از چیزی که کلیشه و تکراری ، حوصله سربر و خسته کنندس لذت ببرم و در عین حال به خاطر همین دلایل بهش نمره بسیار پایینی بدم … فارکرای ۶ همینطور که دارم میبینم (دقت کنین دارم میبینم ، از شنیده ها و از اطراف اطلاعات به دست نیاوردم)یک بازی سرگرم کنندس ، روی بازی چند سال کار شده ، داستان سازی کردن و کلی کار که قطعا انجام شده ، چطور میشه همه اینها رو ندید گرفت و نمره ایی اونچنان پایین داد ،۴، …..
    شاید هرچیزی که میگم به خاطر اینکه من از بازی خوشم اومده ، اما خداییش هرجور فکر میکنم و از بعدازظهر با خودم هروقت یاد نمره ها میوفتم کلنجار میرم ، نمیتونم درک کنم که اگر یک بازی خوش ساخت باشه حتی اگر کلیشه باشه ، چرا باید نمره های به این پایینی بگیره ، دقیقا همون ترسم صورت گرفت ، همون که احساس میکردم منتقدها فقط این بازی رو با بازی های سری قبلی مقایسه کنن و چون شباهت های زیادی وجود داره ، نمره پایینی بدن ….. یعنی بدون اینکه به خود بازی اصلا توجهی بکنن … صرفا مقایسه کردن …

    میخوام مثال بزنم ، همونطور که همه میدونن در مثال مناقشه نیست ، یعنی خدعه و نیرگی زده نمیشه ….چطور میشه بازی زیبای دیمون سولز در سری اول روی ps3 با متای ۸۹ مواجه بشه و در روی ps5 با فقط بالا رفتن گرافیک ، استفاده از صدای ۳ بعدی و اضافه شدن امکانات دسته ps5 نمره متای ۹۳ رو کسب کنه ، دقیقا همون بازی و صرفا فقط همین تغییرات …. (مثال زدم تا منظورم رو برسونم) خب اگر فارکرای ۶ همون بازی های قبلی رو داره تداعی میکنه ، چرا بهش همون نمرات قبلی رو ندیم 🤔 مگر دیمون سولز همون قبلی نبود ، اصلا دیمون سولز به کنار … سری مس افکت قبلی و ریمستر ، چطور نمرات یکسانی گرفتن .. اما فارکرایی که همون قبلی هارو به یاد میاره همون متای قبلی ها رو نگرفته !!!!!!
    اینا صرفا مثال بود …. حالا منظورم ، فارکرای قطعا از سری های قبلی خودش پیشرفت داشته ، از نظر گرافیک و حالا گان پلی ، بعله تو خیلی زمینه های دیگه مثل قبلی ها بوده ، اما آیا پس رفت داشته ؟؟؟؟؟ من فکر نمیکنم ، اگر فارکرای حرکت رو به جلویی نبود ، قطعا حرکت رو به عقبی هم نبود …. به نظر بنده نقدها مخصوصا نقد vgc مقرضانه بوده ، درسته بنده اشتباه کردم و قبول کردم پیش بینیم اشتباه بوده ، قطعا چیزایی بوده که من در نظر نگرفتم و این از کمبودم در علم نقد هست ، اما به طور واضح میتونم (یا حداقل فکر میکنم که بتونم) فرق بین نقد خوب و نقد مقرضانه رو بفهمم …..

    در کل قصد بالا بردن فارکرای رو نداشتم ، اما وقتی میفهمم بازی های داستانی یوبی سافت انقدر بیرحمانه نقد میشن ، به این شرکت حق میدم که بره و دنبال بازیسازی در ژانرهای صرفا درآمدزا و سرویس محور باشه …..

    امیدوارم کسایی که بازی رو انجام میدن لذت ببرن و کسانی هم که بازی نکرده هیت میکنن ، از این کارشون دست بکشن ……

    • ShinjiMikami گفت:

      بازی قطعا تجربه میشه🤚🏻
      ببین دوست عزیز کسی که یوبیسافت رو هیت میکنه و منتظره که متا پایین بیاد و تیکه بندازه به حسن و حسین یک بی فرهنگی بیش نیست.
      من همین دیروز یه پیش بینی متای بالای ۸۰ رو گفتم که چندین نفر اومدن هیتم کردن و بدترین تهمتارو بهم زدن. در حالی که حتی از بین خودشون کسایی بودن که متای بالای ۸۰ رو پیش بینی کرده بودن.
      .
      واقعا خجالت میکشم که با همچین افرادی توی یه سایتم. اصلا آدم حالش خراب میشه وقتی نظری میده و چندین نفر منتظرن که فقط خرابت کنن😂 در حالی که اصلا من و تو خراب نمیشیم بلکه اون طرفه که خراب میشه.
      من همیشه پیش بینی میکنم ولی متا هرچقدرم باشه من تجربش میکنم.
      .
      در اخر یادت باشه نگی اشتباه کردم چون این فقط پیش بینی بود و بخاطر چندین شخص(شخصم نیستن😂) که اصلا نمیدونن فارکرای چیه نباید بگی اشتباه کردم.
      همین امروز صبح قبل متا فارکرای ۵ رو زدم دوباره از اول تجربه کنم و بعد از اتمامش میرم فارکرای ۶ رو تجربه میکنم.
      پاینده باشی👍🏻

    • . گفت:

      هر آشغالیو با برچسب”سرگرم کننده” سعی نکنید بگید خوب هست

      همه بازی های دنیا حتی بدترین ها هم با هدف سرگرم کردن ساخته میشن
      Avengers چون سرگرمت می‌کنه بازی خوبی نیست.
      Crackdown 3 چون سرگرمت می‌کنه بازی خوبی نیست.
      .

      (اما وقتی میفهمم بازی های داستانی یوبی سافت انقدر بیرحمانه نقد میشن ، به این شرکت حق میدم که بره و دنبال بازیسازی در ژانرهای صرفا درآمدزا و سرویس محور باشه)

      آره داداش همه کهکشان با یوبیسافت دشمنی دارن
      همین رو راکستار می‌ساخت متاش ۹۷ میشد😂

      • آرین گفت:

        سلام
        تنها آشغال روی زمین همین لفظ “آشغال” هست.
        بی‌خودی و بی‌جهت از این لفظ استفاده نکنیم چون علایق دیگران هر چیزی نداشته‌باشه حتما منطق، حکمت و حرمت داره.

      • Axel.7 گفت:

        اول از همه برچسب نیست حقیقته ، تجربه های قبلی گواه چنین ادعایی هست(سرگرم کننده بودن)
        دوم بعید میدونم اونجرز بازی کرده باشی چون اگر تجربه کرده بودی میدونستی که کامبت استایلش فوق العاده بینظیر و متنوعه (کرک دان رو بازی نکردم)
        سوم چجوری عنوانی رو که تجربه نکردی به صرف نظر دیگران میگی اشغاله چجوری میتونی انقدر قاطعانه در رابطه با چیزی که خودت تجربه نکردی نظر بدی.
        در ضمن متای ۸۰ متای خوبیه ، من نمیدونم فازتون چیه؟

        • . گفت:

          بازی متاش ۷۶ هست

          بقیه کامنتت هم جوابی براش نیست چون از دید یک نفر کرکدون ۳ می‌تونه بهترین بازی تاریخ باشه ولی در نهایت سطح خودش رو میرسونه

          حالا هرچقدر میخوای از این زباله تعریف کن

          • Axel.7 گفت:

            در رابطه با متا همیشه بالاترین نمره رو در نظر میگیرن.
            قصد تعریف هم ندارم چون برخلاف شما من تا عنوانی روشخصا تجربه نکنم راجبش نظر نمیدم .
            و مهم تر از همه باید به سلیقه دیگران احترام گذاشت ، اون کسی که کرک دان رو دوست داره شاید رد دد رو هم دوست داشته
            باشه نمیشه انقدر راحت همه چی رو قضاوت کرد .

    • . گفت:

      ((چطور میشه بازی زیبای دیمون سولز در سری اول روی ps3 با متای ۸۹ مواجه بشه و در روی ps5 با فقط بالا رفتن گرافیک ، استفاده از صدای ۳ بعدی و اضافه شدن امکانات دسته ps5 نمره متای ۹۳ رو کسب کنه ، دقیقا همون بازی و صرفا فقط همین تغییرات …. (مثال زدم تا منظورم رو برسونم) خب اگر فارکرای ۶ همون بازی های قبلی رو داره تداعی میکنه ، چرا بهش همون نمرات قبلی رو ندیم))

      خب اولا این بازی ریمیک فارکرای ۳ نیست استاد😂
      نسخه جدید هست

      بعد هم خبر نداری این بازی حتی هوش مصنوعیش از فارکرای ۳ ضعیفتره

      شخصیت پردازی و داستان فارکرای ۳ رو نداره

      فیزیک فارکرای ۲ رو نداره

      تخریب پذیری فارکرای ۲ رو نداره

      خراب شدن اسلحه های فارکرای ۲ رو نداره

      • آرین گفت:

        سلام
        فارکرای ۳ فیزیک و تخریب و آتش و اسلحه فارکرای ۲ رو عینا داره؟
        مثال مناقشه‌دار می‌زنید و قیاس مع‌الفارق.
        مثالی که از دیمنز‌سولز یا مس‌افکت زدن کاملا بجا بود.
        الآن ریمستر gta هم در راه هست می‌بینیم.
        اگه پیش‌بینی‌ام درست باشه، باید به بازی بزور ۸۰ بدیم چون تغییری خاصی نخواد داشت و فقط یه پورت خواهد‌بود.
        همونم رو PC مشکل نداشته‌باشه صلوات!
        عظمت و بزرگی ۶ با ۳ متفاوته.
        و این مورد خیلی هم مهم نیست، برترین بازی‌ها هم بعضا ایراد دارند تو هوش مصنوعی.
        به همین سوال شما پاسخ بده، اگه ویژگی‌های اصلی و مهم بازی قبلی هست پس چرا بین نمرات انقدر تفاوت هست؟

        • . گفت:

          خوشبختانه ریمستر GTA V قرار نیست هوش مصنوعیش از نسخه اصلی ضعیف تر باشه
          یا مراحلش تکراری باشند به نسخه اصلی
          با داستان ریمسترش نسبت به نسخه اصلی ضعیف ترین باشه
          یا گانپلی و گیمپلی ضعیفتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشه مثل فرنچایز فارکرای

          در کل آخر هم جواب به سوالت ربطی نداره همین Jett the far shore که متاش ۶۶ شد هم یکسری ها بهش ۹ از ۱۰ داده بودند

        • . گفت:

          ((برترین بازی‌ها هم بعضا ایراد دارند تو هوش مصنوعی.))

          این تیکه کامنتت ته خنده بود
          یک بازی تو نسل هشت با متای بالای ۹۰ نام ببر که هوش مصنوعی ضعیفی داشته باشه

          فقط امیدوارم معنی ضعیف رو بدونی و از ویچر و آنچارتد نام نبری چون اصلا ضعیف نیستن و فقط بالانس هستن برخلاف زباله های یوبیسافت

          • آرین گفت:

            سلام
            بازی جهان‌آزاد قضیه‌اش تو هوش‌مصنوعی فرق داره تا بازی دیگه.
            می‌گم، محکم هم می‌گم.
            بازی آنقدر شاهکار هست که این ایرادات بنظر نمیاد وگرنه از نظر هوش مصنوعی و باورپذیری رفتار npcها، ویچر ۳، سه تا بازی آخر ناتی‌داگ و کلی بازی دیگه همه و همه ضعف‌هایی در این مورد دارند.
            شما چطور می‌گید ندارند؟ لست رو بازی کنید، یار و هم‌تیمی خیلی سوتی می‌دهد.
            ولی بنظرم اصلا مهم نیست. و هیچ ایرادی هم ندارد چون صدمه‌ای به بازی نمی‌زنند.

        • S گفت:

          ارین جان چون تکراری شده
          وقتی یه بازی میدی که دنباله بازی قبلی باید داستانش فرق کنه گیم پلیش پیشرفت کنه و یه تجربه جدید باشه
          چیزی که من اصلا تو فارکرای ۴ و ۵ ندیدم(البته چهار بد نبود)
          ولی اینا همش کلون بازیه. الان فارکرای ۲ چقدر تفاوت داره از ۳؟ پسرفت هم داشته ۳، مثل اتش سوزی و هوش مصنوعی هم کمتر شده بود ولی بازم ۳ شاهکار بود چون یه چیز جدید رو تجربه میکردی
          مهم اینه یه داستان جدید و یه مپی داشته باشی که هر جاش خاص و منحصر بفرد باشه که من مثلا تو ۵ ندیدم و بیشترش فقط کنار جاده رو پر کرده
          مشکل دیگه هم خود یوبی سافت هستش که انقدر هایپ میکنه که ادم فکر میکنه بیشتر از ۹۰ میگیره! خب اصلا معمولی نشون میداد حداقل
          فارکرای قبلا با نام یه شاهکار شناخته میشد الان به راحتی همه میگن فقط سرگرم کنه کافیه و این واقعا منی که چندین ساله فن فارکرای بودم رو نامید میکنه

          • آرین گفت:

            سلام
            اون‌ پایین هم گفتم دیگه، مشکل ما انتظارات‌مون و توقع‌مون هست.
            وقتی انقدر پشت هم بازی میاد، دیگه نباید انتظار پیشرفت خاصی داشته‌باشیم.
            بعد شما می‌گی، بازی رو هم عوض کنند یه عده میان می‌گن “به ریشه‌ها آسیب زدید.”

          • Axel.7 گفت:

            دوست عزیز یه سوال داشتم شما که میگی فارکرای ۵ مپ جدید نداشت و داستان جدید نداشت داری شوخی میکنی؟
            اخه دوست عزیز نسخه ۴ تو تبت بود نسخه ۵ تو یکی از شهرهای آمریکا، نسخه ۴ لوکیشن جنگلی کوهستانی داشت ولی نسخه ۵ لوکیشن بازی شبیه به یه دهکده بود .تفاوت کاملا محسوس بود.
            در رابطه با داستانم که کوچکترین شباهتی این دونسخه باهم نداشتن تو نسخه ۴ ویلن بازی دیکتاتور بود و بازی بیشتر فضای سیاسی اجتماعی داشت منتها نسخه ۵ ویلن بازی یه کشیش افراطی بود که ایدئولوژی خطرناکی داشت یه جورایی بازی تم تروریستی داشت ، من بشخصه متوجه شباهت این دو نسخه به لحاظ داستانی نمیشم(شاید تو کلیات یه شباهتایی داشته باشن) .و اما گیم پلی نسخه ۵ واقعا به لحاظ گان پلی روان تر و خوش قلق تر بود(به نسبت نسخه ۴) ولی موافقم که تفاوت آنچنانی نداشت، به زعم من بازی کامبت استایل لذت بخشی داره نیازی به تغییرات گسترده نداره در ضمن تو نسخه نیو دان هم گیمپلی بازی بهبود داشت ، واقعا در رابطه با یکسری عناوین نمیشه نظر منتقدان مدنظر قرار داد چون یه سری عناوین به طور کلی منتقد پسند نیستن، من نسخه اساسین اودیسی رو مثال میزنم این بازی کاندید بازی سال شد واقعا هم شاهکار بود حتی خیلی از منتقدا هم در این رابطه اتفاق نظر داشتن ۱۰۰ .۱۲۰ ساعت محتوای فوق العاده داشت این عنوان ولی نهایتا متای بازی ۸۳ شد یه چیزی شبیه به این بازی ، این منتقد پسند نبودن به خودی خود یه ایراد نیست یه مورد سلیقه ایه ، شما مطمئن باش تمام کسایی که از این عنوان تو همین پست غیر منصفانه صحبت میکنن این عنوان رو تجربه میکنن ، ازش هم لذت میبرن.

            • S گفت:

              من اصلا کاری با منتقد ندارم. بحث من درباره این بود داستان زیاد کشش خوبی نداشت و حس ترسی القا نمیکرد
              اساسین هم تا حال هیچ نسخشو نرفتم برای همین نظری ندارم
              مشکل اینه فکر میکنید فارکرای یه چیز لذت بخشه ولی فارکرای اصلا فان و لذت بخش نبود بلکه ترسناک و بی رحم بود
              در کل اینم از ریشه ها فاصله گرفته و من فعلا نمیتونم به عنوان فنش قبول کنم

              • Axel.7 گفت:

                من نمیفهمم مگه بازی ترسناکه که باید حس ترس القا کنه .
                شما مطمئنی فارکرای بازی کردی.
                و اینکه من فکر نمی کنم، از اونجایی که عنوان رو تجربه کردم مطمئنا خدمتتون عرض میکنم که بازی بواسطه گان پلی لذت بخشش ، نقشه وسیع و با جزئیاتش ، محتوای طولانی و کاملش، داستان جذاب و گیراش تجربه لذت بخشی رو رقم میزنه
                و در رابطه با داستان هم نمیدونم شاید دقت نکردید چون داستان این بازی تمام اجزا و المان های لازم رو جهت جذب مخاطب داره .
                روایت بازی عالیه شخصیت پردازی چه اصلی ها چه فرعی ها
                بسیار خوب پرداخته شده ، ایده اصلی سناریو ایده روزه و بسیار خلاقانه کار شده .
                در مجموع نظر همه قابل احترامه
                قرار نیست همه عاشق فارکرای باشن قراره هم نیست همه با این عنوان مشکل داشته باشن در مجموع براتون آرزوی موفقیت میکنم

                • S گفت:

                  من فن فارکرای هستم حتی اون نسخه های فرعی rail shooter هم رفتم. فارکرای ترسناک نبود ولی پر از تنش بود. همون طور که گفتم فارکرای خشن و بی رحم بود ولی الان حتی از تریلر های این بازی هم مشخصه همچین داستان بی رحمی هم نیست و کاملا وقت پر کنی.
                  جزییات؟ یه مقایسه بین از فارکرای ۲ و ۵ له میشه متاسفانه
                  شما احتمالا فقط ۴ یا ۵ و بازی کردین وگرنه اگه نسخه های قبلی رو میرفتین میفهمیدین که یه چیزی کمه.
                  لطفا هم از این بازی دفاع نکنید چون اصلا شایسته یه فارکرای نیست

          • Axel.7 گفت:

            عزیزم من ریمستر نسخه ۳ رو بازی کردم به طور حتم شاهکار بود ،اما بحث ما در رابطه با نسخه های قبل نبود شما گفتی نسخه های ۴ .۵ عینا کپی هستن که به نظر من اینطور نبود دلایلم هم بالاتر خدمتتون عرض کردم .
            و اینکه به هیچ عنوان منکر این قضیه نیستم که فارکرای افت کرده و درحد نسخه های ابتدایی نیست ، منتها نسخه های جدید به این بدیها هم که دوستان یا برخی ها میگن نیست، واقعا نمیشه از گیم پلی گرافیک عالی
            داستان جذاب و محتوای کامل بازی به این سادگی گذشت.
            در رابطه با جزئیات هم گیرم نسخه ۲ به لحاظ جزئیات فوق العاده بوده این دلیل نمیشه از ارزش های نسخه های ۴ یا ۵ کم بشه .

    • MahyarMsm گفت:

      تو که قطعا مولتی اکانتی
      خیلی ضایعس برادر
      هرکی که هستی دفعه بعد زرنگ تر باش

  • mo1234 گفت:

    حدس منم رو ۷۰ ۸۰ بود که درست در اومد ژانر بازی قدیمیه بزن بکش بترکون :/

  • Amir1 گفت:

    خب برای من فرقی نداره به هرحال این فارکرایه ومطعنا این ایرادات الکی برام مهم نیست ازقبل هم میدونستیم که همیشه فارکرای های زوج تکمیل کننده فارکراهای فردن مثل فارکرای ۴ که نسخه کامل شده فارکرای۳ و فارکرای۶ که نسخه کامل فارکرای۵ به هرحال معمولا متا الکیه و ایرادات الکی میگیرن مثل فارکرای۵ که متاش شد۸۰ یا والهالا ما یادمون نمیره که اینها چه شاهکاراین وفوق العاده ان وبهترین بازی های این مجموعن

  • آرین گفت:

    سلام
    همون ایراداتی که همیشه از بازی‌های یوبی‌سافت می‌گیرند، مشکلات فنی، هوش مصنوعی، مشکل هویت، تکراری و مشکل X که معلوم نیست چیست.
    معلوم شد مطمئنا بازی برای اهل سرگرمی و اهل گیم بازی مناسبی ست، قسمت بشه خودم هم حتما بازی می‌کنم.
    منتقد gamepressure
    “اگر این بازی اولین تجربه‌ی شما از مجموعه‌ی Far Cry نیست، احتمالاً Far Cry 6 برای شما کمی خسته کننده خواهد بود. اما اگر تاکنون هیچ کدام از عناوین این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، احتمالاً از این بازی لذت فراوانی خواهید برد.”
    دقیقا حرف درستی زدن!
    نقد game revolution:
    “در مقایسه با رقبا، این مجموعه در حال عقب‌گرد شدید است. ”
    اصلا سری فارکرای رقیب و مشابه‌ای ندارد، مگه کلا چقدر شوتر اول‌شخص آفلاین داریم که حالا جهان‌باز هم باشد!
    VGC
    ” Far Cry 6 فوق‌العاده‌ترین دلیل این موضوع است که چرا بازی‌های جهان آزاد به یک انقلاب عظیم نیاز دارند.”
    الآن این عزیز VGC هم داره دق‌و‌دلی خودش رو از عناوین جهان‌باز، سر این بازی خای می‌کنه.
    حالا اگه کلا ژانر مشکل داره، شما چرا سر این بازی خالی می‌کنی؟
    مشکل شما محتوا و ارزش تجربه جهان‌آزاد ها ست؟ خب برو یقه‌ی صاحبش رو بگیر!
    نقد playsense:
    “بار دیگر، شرما یوبیسافت محتوایی مشابه را در محیطی جدید ارائه می‌دهد.”
    این حرف درسته ولی تنها مشکلش اینه که چرا باید این محتوا رو نقض می‌کنه؟ محتوای سرگرم‌کننده و جذاب چه ایرادی داره که از تکرارش ناراحت باشیم؟
    مسلما یه فرانچایز باید در همه‌ی نسخه‌های محتوای ثابتی داشته‌باشند وگرنه اونوقت می‌گید که” از ریشه‌ها دور شده.”
    بنظرم، یک کلام، دعوای بین یوبی‌سافت و ما پیشرفت نکردن بازی‌هایش هست.
    یعنی دوستان نمی‌گن که بازی واقعا بازی بدی ست،
    فقط می‌گن چون از قبل بهتر نبود پس بده.
    می‌گن ما سال پیش که نه، ۶ ماه پیش و ۳ ماه پیش شبیه همین رو بازی کردیم.
    ایراد این کار در اینه که هر اثر رو باید اول در ظرف و شرایط خودش بسنجند و با کفه‌ و ترازوی مناسب خودش بسنجند.
    قبلا هم گفتم که بنظرم انتظار تغییر و پیشرفت زیاد یا انقلابی از بازی‌های یوبی‌سافت، انتظاری بی‌جا ست و محال!
    باید این انتظار بی‌مورد رو دور ریخت، وگرنه نمی‌شه از بازی لذت برد.
    سازنده این وعده رو نداده، آیه هم نازل نشده که حتما باید انقلابی بشه و پیشرفت هیجان‌انگیزی، همه چیز فقط از انتظارات ما و مقایسه‌مون شکل می‌گیره.
    مقایسه‌ای بین دو تا حالت:
    ۱. ۵ سال فاصله
    ۲. ۱ سال فاصله
    طرف یه بازی می‌سازه، اونم نه جهان‌باز! خطی ۲۰ ساعته فوقش.
    بعد از این شاهکار میاد یه بازی از یه فرانچایز دیگه می‌سازه، حال و هواش عوض می‌شه؛ این وسط کلی ایده می‌گیره، کلی حمایت می‌شه بعد این طرف که همون سازنده هست، میاد نسخه دوم رو می‌سازه.
    معلومه خیلی تغییرات زیادتری خواهد داشت تا فارکرای ۴ که یک سال بعد اومده!
    وقتی فارکرای X هنوز نیومده، ساخت فارکرای X+1 شروع شده!
    اگر شروه هم نشده باشه حداقل تو پیش‌تولیده.
    یا حداقل مسیر سری ترسیم شده.
    یا حتی کلیات و مضامین سناریو نوشته‌شده.
    فکر نکنیم خیلی حالی مونه، ما فقط قیمه‌ها رو ریختیم تو ماست‌ها!

  • حسین گفت:

    یادمه یه زمانی که اسم شرکت سازنده و اینا ملاک نبود و همه , بازی هارو فقط و فقط به اسم میشناختن ( قدیمی ها یادشونه این دوره کهن رو :دی ) وقتی لوگو یوبیسافت و اول یک بازی میدیدی مطمئن بودی که انتخاب درستی کردی مثل یه نشان کنترل کیفیت .
    واقعا نمیدونم چی شد که اون یوبیسافت با بازی هایی مثل prince of persia یا assassin creed 1 ک همشون در زمان خودشون انقلابی بودن , درگیر و گرفتار این تکرار شد ؟ کی پول در اوردن از یک سری به هر روشی جای لذت بردن ازش رو گرفت ؟ من سالهاست رغبتی به بازی های یوبیسافت ندارم به شخصه و چند سازنده دیگه .
    ممکنه خیلی ها با نظر بنده مخالف باشن ولی من واقعا در چند سال اخیر تغییری نمیبینم در خیلی از بازی ها جز چند بازی خاص و چند سازنده ک همیشه درگیره خلق اثری جدید و چالشی نو برای گیمر ها مثل دیوید کیج یا کوجیما و یه سری از سازندگان indie ک نمونش میشه به بازی Hades اشاره کرد یا little nightmares . در سایر آثار مثل far cry یا Cod یک فرمول مشابه با رنگ و لعاب جدید به ما داده میشه . شاید برای افرادی با طرز فکر بنده تنها پناهگاه سبک rpg مثل سری elder scrolls یا سبک Moba و dota و اخرین سنگر برای فرار از این تکرار mmo هست و world of warcraft و بازی های شبیهش .

    ببخشید بابت گلایه ها .

  • Armin Ezati گفت:

    خوب متای نسبتا خوبی گرفته از روی نقدای بازی هم میشه فهمید که گیم پلی بازی تا حدودی سرگرم کنندست هر چند که من از بازی انتظار بیشتری داشتم

  • Gamer 207 گفت:

    نا امید کنندست ولی من که حتما حتما بازی می‌کنم اش

  • Ashen گفت:

    فارغ از نمره ای که VGC داده بنظرم حرف حق رو زده

نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 منتشر شدند