شایعه: Hellblade 2 در مراسم The Game Awards حضور خواهد داشت
جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار حوزهی بازیهای ویدیویی، در پادکست Defining Duke از حضور بازی Hellblade 2 در مراسم Game Awards امسال خبر داد.
استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 را طی رویداد Game Awards 2019، همراه با ایکسباکس سری ایکس معرفی کرد و از آن زمان نمایشی دیگری از این بازی منتشر نشده است، اما حالا آقای جف گراب اعلام کرد که هواداران این بازی نیازی به صبر بیشتر نخواهند داشت.
گراب ادامه داد که Senua’s Saga: Hellblade 2 در مراسم Game Awards امسال و در میان عناوین ایکسباکس حاضر خواهد بود.
همانطور که کمی پیشتر اعلام شد، رویداد The Game Awards 2021 در تاریخ ۱۸ آذر سال جاری (۹ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت حضوری برگزار میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
امیدوارم راست باشه
نینجا تئوری استودیو خیلی با استعدادی هست و با بودجه و امکاناتی که مایکروسافت بهشون میده میتونن بهترین هارو خلق کنن.
براشون ارزوی موفقیت میکنم
برای اطلاع دادن بگم جف گراب گفت که گیم پس در واقع ۲۳ میلیون مشترک داره
۲۳ عدد منطقی تریه. تا ببینیم تا بهار به ۳۰ میرسن یا نه.
خواهشا یه گیم پلی درست حسابی نشون بدید بدجور هایپم برای این گیم
اگر درست باشه که خیلی عالیه، بالاخره بعد دوسال دوباره چشممون به جمال این بازی روشن میشه و باید ببینیم گرافیکش همونقدر که فکرشو می کنیم و گفته بودن خوب هست یا نه.
پ.ن: فقط خدا کنه تریلر گیم پلی بدن نه تریلر این انجین
به نظرم اسفند یا فروردین منتشر میشه.بازی فقط سیستم مبارزاتش بهتر بشه تنوع صلاح داشته باشه شاهکار تر از نسخه قبلی ظاهر میشه.
جالبه بدونین دوست عزیز نینجا تئوری واسه مبارزات این نسخه از یک استاد شمشیر زنی استفاده کرده و ایشون برای موشن کپچر مدت زیادی با Melina Juergens(بازیگر سنوئا) تمرین کردن . اینطور که بنظر میاد مبارزات این نسخه به شدت متنوع تر و البته کاملا واقع گرایانه هستن . در کل نینجا تئوری با ۲۰ نفر هلبلید ۱ رو ساخت الان ۱۳۰ نفر هستن امیدوارم عالی عمل کنن
بهبه
ببینیم گیمپلی بازی چی شده
آقا من برا گیم اواردز امسال خیلی هایپم چون هیچی قابل پیشبینی نیست! البته هنورم میگم بیگ وینر اهمیت بیشتری داره و باید تا مشخص شدن بیگ وینر منتظر بمونیم.
مراسمی که به جای آنچارتد حایزه رو میده به اورواچ، برای بازی های شبیه ساز هیچ ارزشی قائل نیست و ایندی هارو فدای AAA ها میکنه، نه تنها ارزش دیدن نداره، بلکه ارزش اینو نداره که حتی راجبش فکر کنی.
باش
اگه با نظرم مخالفی میتونی با دلیل مخالفتتو اعلام کنی، با این جوابهای مضحک به جایی نمیرسی.
جواب چیرو باید بدم ؟
چون هر چی فکر میکنم نمیدونم چطوری باید بهت بگم متوجه بشی
میگی چون بازی شبیه ساز گوتی نشده یا بهش جایزه ندادن پس این مراسم ارزش نداره
الان واقعا توقعی داری برای همچین حرفی جواب منطقی بهت بدم ؟
بزار خیالت رو راحت کنم بازی های سبک ریسینگ ، ورزشی ، استراتژی ، فایتینگ ، شبیه ساز و ایندی (به جزء یه موارد خیلی خیلی خاص اونم تازه شاید !)
گوتی نمیگیرن
منم دارم میگم بیگ وینر مهم تره دیگه😐 بیشتر برا دیدن بیگ وینر هایپم ، نه این مراسم. برا من از سال ۲۰۱۶ که جایزه رو دادن به اورواچ دیگه هیچ اعتباری نداره. بیگ وینر برا این میگم اهمیت بیشتری داره چون حدود ۵۰۰-۶۰۰ مراسم و سایت مختلف رو جمع میزنه. این گیم اواردز که فقط ۱ مراسمه.
داداش این مراسما جایزه اصلی رو میدن به یه بازی که بیشترین نوع آوری توی سبک خودش ایجاد کرده بنظرت سال ۲۰۱۶ آنچارتد تو اکشن ماجراجویی بیشتر نوع اوری داشته یا اورواچ تو مولتی؟
تو سال ۲۰۱۸ چی؟
وقتی فلسفه یه مراسمو نمی دونین با ۱۲ نهایتا ۱۵ ۱۶ سال سن اهمیت جشنواره به بزرگی گیم اواردز خدشه دار نکنین
وقتی گوتی رو به جای یکی از بهترین بازی های تاریخ ، میدن به بازی آنلاین مسخره بُکُش برو جلو ، قطعا فقط ارزش خودشونو میارن پایین.
.
ضمناً ؛ با کوچک کردن سن بقیه ، سعی نکن خودتو بزرگسال نشون بدی! کارمون به جایی رسیده که یه نفر که کُلاً چندماهه تو گیمفاست به منی که چندساله تو گیمفام میگه بچه ۱۲ ساله!
والا من هیچ هایپی ندارم چون بازی بخصوص و قدرتمندی در این سال وجود نداره.
بازی ها اکثرا متای پایین ۹۰ دارن و مسیر برای بازیایی مثل دث و ریترنتل و ویلیج و … هموار شده.
فقط فورزا و ریچت و ایت تیکس تو در حد عالی ( منظورم از عالی متا و شانس گوتی گرفتنشونه) هستن اونم بیشتر بخاطر متا. البته فورزا هنوز نیومده ولی خب مطمئنم متا بالای ۹۰ و حداقل ۸۵ رو میزنه.
بیشتر بخاطر غیرقابل پیشبینی بودنش هایپم چون واقعا همه بازیا در یه سطحن.
یه مراسم که نصف جایزه ها رو درست نمیده به خیلی چیز ها اهمیت نمیده همش میخواد ببینه جو رسانه ای کجاست به درد نمیخوره چه برسه با نامزد هایی مثل دووم و لست باز یه مراسم مضخرف دیدیم الان که دیگه عملا نابود شدست فقط بخش های نمایش بازیا جدید ارزش دیدن داره
نفهمیدم چی شد؟ “با نامزد هایی مثل دووم و لست” یعنی لست از نظرت نباید نامزد می شد؟!
من بدون هیچ تعصبی میبینمش، هرکی برد نوش جونش
چیزی که خیلی هایپم براش اکسپنشن اول سایبره که احتمالش بشدت زیاده که حضور داشته باشه، بقیش هم به قول شما اصلا قابل پیش بینی نیست، شاید گاد؟ شاید هورایزن؟ هیچ حدسی نمیشه زد و همین هایپ رو بالا میبره
البته هنوز مدت نسبتا زیادی مونده، هدچقد جلوتر بریم مسلما اخبار بیشتر میشه👍
امیدوارم که نمایش داشته باشه و گرافیک بازی خوب باشه
گرافیک بازی رو تو شب دوم E3 نمایش دادن، که به معنای واقعی کلمه فوتوریلستیک بود.
گرافیک رو نینجا تئوری میسازه کسی که همه بازی هاشو گرافیک به روز و عالی دارن مثل ناتی داگه فقط برای هک اند اسلش ها و بازی هایی با کانسپت جذاب
هل بلید ۱ برام بهترین هک اند اسلش عمرم بعد از بازی گاد ۳ و دویل می کرای ۳ بود و نسخه ۲ قراره فوقالعاده بشه و از همه مهمتر موشن کپچر بازیه که شاهکاره نینجا نئوری در کنار ناتی داگ تو موشن کپچر عالیه
اولین بازی نینجا تئوری که بازی کردم enslaved odyssey بود و به شدت عاشقش شدم. بعدا heavenly sword رو هم بازی کردم. این دو تا بازی واقعا یکی بهتری اون یکی بودن. ولی یه نکته که تو تر دو تاش خوب دیده میشد این بود که مشخص بود انگار پول کافی نداشتن که بیشتر از این بازی رو گسترش بدن. فکر کنم به خاطر همین بود که حاضر شدن dmc رو بسازن.
تو این چند سال اخیر دو تا بازی دادن بیرون. Senua با وجود همه پتانسیلاش، حداقل منو راضی نکرد. اینو در قیاس با مثلا ادیسی میگم. از لحاظ داستان و شخصیت پردازی senua واقعا یه سر و گردن بالاتر بود ولی در مجموع من ادیسی رو بهتر می دونم. یه بازی دیگشونم bleeding edge بود که نیومده مرد و تموم شد.
امیدوارم نینجا به کمک مایکروسافت مشکل کمبود بودجش رو حل کنه و اون چیزی که باید رو بهمون تحویل بده. انتظارم ازشون یه چیزی در حد گاده. نشون دادن که هم بلدن داستان تعریف کنن، هم بلدن خون بریزن.
اوف عالیهههههه.
چ عجب بلخره
بنظرتون گوتی رو کی میگیره ؟ سال عجیبیه واقعا نمیشع پیش بینی کرد اگ هورایزن به ۲۰۲۱ میرسید که قطعا گوتی بود ولی حالا کی میشه ینی؟ دث لوپ با ریترنال بنظرم شانس زیادی دارن
جهت اطلاع Hellblade سبکش Hack and Slash نیست !
یه بازی Action Adventure با المان های Psychological Horror عه
واخ واخ عجب سوادی داری
کدوم دانشگاه درس خوندی صنعت شریف یا امیر کبیر؟
نکنه اکسفورد؟ 😳
حتما یادت دادن هرجا شینجی رو دیدی دیس بده تا برات یه حقوق خاصی بدن. شایدم حوزه قم درس خوندی و دی دادن بخ میکامی ثواب داره.
حال و حوصله و وقت ندارم که جواب شعر و ورای یه دلقک معلوم الحالی مثل تو رو بدم فقط در همین حد بدون اساس و پایه Hellblade اکشن ادونچر بودنشه نه هک اند اسلش
هر چند نرود میخ آهنی در سنگ ولی اینو کلی گفتم
حالا به شعر گویی هات ادامه بده
هک اند اسلش یکی از سبکهای بازی ویدئویی رزمی است. این سبک مبتنی بر دقت بالا در مبارزه دست به دست و سلاح برابر اسلحه طرف مقابل است.
منبع: ویکیپدیا
هک اند اسلش نوعی اکشنه. گاد ۴ چطور پس شد هک اند اسلش؟😅 هک اند اسلش داریم مثل دی ام سی که خیلی رو مبارزات تاکید میکنه و هک اند اسلش ساده مثل گاد و هلبلید داریم.
من حال و حوصله ی بچه های به بلوغ نرسیده ای مثل تورو ندارم.
هک اند اسلش یه ساب ژانره نه یه سبک !!!!
اونقدر بی سوادی که همین چیزای ساده رو هم نمیدونی بعد برای من قیافه میگیری
تو خود ویکی پدیا هم زده ساب ژانده بازی های اکشن !!!
گاد به خاطر تغییر زاویه دوربینش و فوتوریلیستیک شدنش و همینطور پیر شدن کریتوس و یه سری دلایل دیگه کند شده که کاملا منطقیه و ربطی به DMC نداره
وگرنه چرا نسخه های قبلیش اینطوری نبودن ؟
منم حال و حوصله بحث با بچه سالایی که ادعای بزرگی میکنن و عقده حقارت دارن رو ندارم
جناب اقای black knight شما به لایک و دیس اهمیت نمیدین؟
واسه همینه هرجا رسیدی منو دیس میکنی اره؟😂 فرهاد رو ول کن بچسب به خودت
خودشم هرجایی از طرف شما دوتا دیس خوردم. ماشالا مولتی اکانت👌🏻
واقعا جای تاسفه
خودت همین الان داری اهمیت میدی بعد به من میگی ؟ 🤣🤣🤣🤣
الحق که شعرگویی تو خونته 😂😂
هر وقت هم کم میاری سریع از دکل اصطلاح کلیشه ای همیشگیت یعنی “مولتی اکانت” بالا میری 🤣
حداقل جای تهمت زدن سعی کن یکم منطقی جواب بدی و یکم ذهنت رو بازی بکنی تا یکم از گوتی و متا و اینطور چیزا بکشی بیرون 😂
“یکم منطقی جواب بدی”
دوستان عزیز هم اکنون کاربر ابرمنطقی…. اااااا دوستان عزیز دوستان عزیز ، هم اکنون کاربر منطقی😂😂😂😂
یکی اون دوتا یکی خودت😄
تو چی میگی هیتر؟
هر چی باشم از حامی ترولا بهترم 😂😂😂😂
رقابت
ناتی داگ : ابسیدین
سانتامونیکا: نینجا تئوری
گوریلا: ۳۴۳
اینسامنیاک: ارکین
😍🤤
چرا همچین نوشتی حالا. رقابت اصلی اینجوریه البته نظر شخصی:
سانتامونیکا: پلی گراند
ناتی داگ: بتسدا گیم استدیوز
گوریلا : ابسیدین
اینسامنیاک : این چون یکم بزرگه میشه جلوش ماشین گیمز و ارکین رو گذاشت.
حالا اینارو فقط برای گفتن گفتم😂 اینکه میتونن خوب باهم رقابت داشته باشند. حال ساکرپانچ و هاوس مارک و … میتونن بیان مقابل ۳۴۳ و نینجا تئوری و …
راستی مایکرو اینیشیتیو رو هم داره که اگه خوب نتیجه بده میتونه تبدیل به یکی از استدیو های عالی مایکرو بشه. حسابی روش هزینه میکنن در طرف مقابلم سونی یه خرید خوب به نام بلوپوینت داره که واقعا یک ریمیک ساز فوق حرفه ایه در کنار کپکام.
تاد هاوارد و استدیو اصلی بثزدا و ساکرپانچ are crying dude
باس ببینیم چی میشه
یکی از بازی هایی که ارزش صبر کردنو داره چو مطمنم خیلی خفنه هم از لحاظ گرافیکی هم از لحاظ داستانی
نه پس میخوای دیس کنم؟؟
😐
فقط ایشون که نیست😂
آره شینجی هم گف که لایک میکنه😄
همچنین کاربر بلک نایت😁
نسخه اولش یکی از بهترین تجربه های عمرم بود… فکر بکنین نسخه اولش با محدودیت بودجه ساخته میشه اون وقت جایزه بهترین موشن کپچر سال رو برد با وجود هرایزن زیرو دون در سال ۲۰۱۷…
جایزه بهترین طراحی صدای کل سال رو گرفت.. اینا با محدودیت بودجه بهترین گرافیکها و موشن کپچرها رو در آوردن …
جالب اینجاست که نینجا تئوری اولین استودیویی بود که از موشن کپچر استفاده کرد… قدیم موشن کپچر رسم نبود ولی از اوایل نسل ۷ کم کم رونق گرفت و نینجا تئوری برای اولین بار برای ساخت انحصاری پلی تری یعنی heavenly sword از موشن کپچر استفاده کرد…
مطمئنا بعد این که به مایکروسافت پیوستن تجهیرات موشن کپچرشونو عوض کردن و پیشرفته ترین تجهیزات رو آوردن استودیو…
راستی این استودیو چند روز پیش صفحه اینستاش خبر داد که برای هلبلید دو رفتن اسکاتلند تا صداهای واقعی رو ضبط کنن برای بازی…
واقعا خرید این استودیو حرکت به شدت هوشمندانه ای از طرف ایکس باکس بود…
اولین بازی این استودیو هم انحصار ایکس باکس بود که در ۲۰۰۲ عرضه شد…
خرید این طور استودیوها که مشکل مالی دارن برای پیاده کردن ایده هاشون مشکل نداره…
یکی از مورد انتظارترین عناوین بنده و حتما اکثر دوستان. نسخه اول فوقالعاده بود.