استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است

استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است

شهریار شهبازنژاد
۰۰:۲۴ ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است

کارگردان بازی The Evil Within 2، آقای جان جوهاناس (John Johanas)، روی عنوان جدیدی برای استودیوی Tango Gameworks کار می‌کند.

در رویداد ایکس‌باکس که روز آغازین مراسم Tokyo Game Show جریان داشت، شینجی میکامی (Shinji Mikami)، تهیه‌کننده‌ی بازی Ghostwire: Tokyo که جدیدترین اثر استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) است، پیرامون عنوان آینده‌ی این شرکت اطلاعات داد.

شینجی میکامی به فیل اسپنسر (Phill Spencer) گفت:

جان جوهاناس در میانه‌ی ساخت یک اثر جدید برای استودیوی تانگو گیم‌ورکس است.

میکامی اطلاعات بیشتری از این عنوان در دست ساخت نداد، اما از آنجا که شرکت زنیمکس مدیا (ZeniMax Media)، مالک استودیوی تانگو گیم‌ورکس، توسط مایکروسافت خریداری شده است، عنوان جدید آقای جوهاناس با در نظر گرفتن سیستم کنسول‌های ایکس‌باکس ساخته می‌شود.

آقای جان جوهاناس از آگوست سال ۲۰۱۰ میلادی به تانگو گیمز پیوست و در ابتدا وظیفه‌ی کارگردانی بسته‌‌های الحاقی بازی The Evil Within را بر عهده داشت، اما توانست برای نسخه‌ی دوم این فرنچایز کارگردانی بازی را به دست آورد.

میکامی پیش‌تر در مصاحبه‌ای دلیل این که وظیفه‌ی کارگردانی The Evil Within 2 را به جوهاناس داد، اهدای فرصتی به نسل جوان عنوان کرد.

فیل اسپنسر در ادامه به میکامی گفت:

یکی از مواردی که من و شما درباره‌ی آن صحبت کردیم، اهمیت افراد جوان در صنعت بازی‌های ویدیویی است. شنیدن صداهای نسل جدید و استفاده کردن از آن‌ها در تیم‌های تولید بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به جای اینکه نسل جدید هنرمندان منتظر نوبت خود شوند، میکامی به بعضی از آن‌ها شانسی زودتر از موعد می‌دهد تا با آزادی عمل به خلق آنچه می‌خواهند بپردازند.

میکامی درباره‌ی فلسفه‌ی استودیوی تانگو گیم‌ورکس گفت:

به عنوان یک استودیو، سعی می‌کنیم تا به افراد جوان فرصت‌های بزرگی بدهیم و همیشه چالش‌های خلق عناوین جدید را می‌پذیریم.

وقتی اسپنسر از استعدادهای جوان استودیوی میکامی پرسید، او درباره‌ی کنجی کیمورا (Kenji Kimura) کارگردان اثر GhostWire: Tokyo گفت:

او سازنده‌ای جوان است که نهایت تلاشش را می‌کند و وظیفه‌ی کارگردانی این عنوان را به نحوه احسن پیش می‌برد. کیمورا توانایی‌های بسیاری دارد.

با این که پروژه‌ی بعدی آقای جوهاناس هنوز تاریخ انتشاری ندارد، اما عنوان بعدی تانگو گیم‌ورکس، Ghostwire: Tokyo، در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GrandWarden گفت:

    من فکر میکنم که نسخه سوم ویدین پروژه بعدی این استودیو باشه.
    متاسفانه نسخه دوم جز ناامید کننده ترین بازی های زندگیمه؛ نه که بازی بدی بوده باشه بلکه مشکل این بود که منی که بازی اصلی جزو ۵ عنوان برتر زندگیمه دنباله ای که براش اومد اصلا انگار یک بازی کاملا متفاوت بود و از اون المان هایی که خیلی ها رو توی نسخه اول عاشق خودش کرد خبری نبود.
    در هر صورت امیدوارم اگر حدس من درست بود بازی خوبی باشه تا دوستان مایکروفن لذت ببرن.

    • داداش اتفاقاً نسخه دوم همه ی ایرادات نسخه اول مثل کیفیت بصری مزخرف ، کیفیت تکسچر واقعا ضعیف ، مشکلات فنی و باگ های متعدد ، پیچش داستانی بیش از حد و پایان سردرگم کننده و ….. رو حل کرده بود و تبدیل شد به یه اثر واقعا شاهکار که گرافیکش عالی شده بود ، مشکلات فنیش خیلی کم شده بودن ، داستان و روایتش به مراتب بهتر از نسخه اول بود ، سیستم ارتقا پیشرفت کرده بود ، گیمپلی روان تر شده بود و…..
      .
      در کل اگه بخوام به دو نسخه نمره بدم: نسخه اول ۸۶ ؛ و نسخه دوم ۹۵ (که به نظرم یکی از بهترین بازی های ترسناک نسل ۸ بود)
      .
      متای این دو عنوان جزو عجیب ترین متاهای تاریخه! آخه ۷۵ و ۷۶ برا این دو بازی یعنی چی اصلا؟؟

      • ShinjiMikami گفت:

        نسخه اول ۸۶ و نسخه دوم ۹۵؟ 😳 بنظرم زیادی امتیاز دادید
        بنظر بنده درسته ایول ۱ نسبت به ایول ۲ مشکلات فنی داشت ولی از نظر داستانی و طراحی مراحل و باس و گیم پلی بهتر از ایول ویثین ۲ بود. ایول ویثین ۲ رو بخاطر جهان باز داشتن نمیپسندم. ایول ویثین ۱ مارو به دوران ایول ۴ هم حتی برد.
        در مورد امتیازا هم که خیلی زیاد دادید. من به ایول ویثین ۲ از صد حالا ۸۳ میدم و به ایول ویثن ۱ هم ۸۷ ۸۸. ایول ویثین ۱ مشکل فنی نداشت بنظرم عالی میبود.
        در مورد متا هم حق این عناوین رو خوردن. این درسته

      • adams-khersi گفت:

        منم نسخه ۲ رو خیلی بیشتر دوست داشتم، حقیقتا نسخه یک رو وسط هاش ول کردم ولی نسخه ۲ رو دوبار تموم کردم و واقعا لذت بردم، این که از بازی های دیگه الهام بگیری چیزی بدی نیس ولی باید خوب پیاده اش کنی که واقعا همه چی تو بازی من گیمر بالای ۳۰ سال رو راضی کرد

      • GrandWarden گفت:

        کلا که جفتشون آندرریتدن و شکی درش نیست.
        در بدترین حالت ۸۲ و ۸۳ لیاقت این بازی ها بود.
        کاملا با شما موافقم. دنباله بازی از منظر فنی بازی به مراتب بهتری بود و شکی درش نیست.
        حرف من اینه که اون اتمسفر خفه و کلا عجیب غریب بودن بازی اول کجا رفت؟
        فقط کافیه روویک و باس فایت های بازی اول رو با نسخه دوم مقایسه کنید تا متوجه بشید که منظورم چیه.
        قضیه دیسلایک ها چیه؟ این بازی انقدر طرفدار داشت و ما خبر نداشتیم؟ تو رو خدا اگر طرفدارشین جور دیگه هم حمایت کنین ازش نه که فقط بیاین به یکی از بزرگترین فن هاش دیس بدین.

        • باس فایت زیاد برای من مهم نیست ، ولی باس های نسخه دوم هم بد نبودن. اون لحظه که هنرمنده تو سینما مغز هزار نفرو با هم ترکوند عجب صحنه ای بود! هیچوقت فراموشش نمی کنم. اون یارو سیاه پوسته هم شخصیت پردازی خوبی داشت. باس فایت آخر هم با اینکه زیاد خوب طراحی نشده بود ولی قابل قبول بود.

      • sam snake 47 گفت:

        نسخه اول ۱۰۰ .دی ال سی نسخه اول ۱۵۰. مسخه دوم ۸۵. ایول ویزین یک چون خطی بود و اتمسفز خری داشت و خیلی دارک بود و خشن و حود میکامی کارگردان بود وبسیااار شبیه به رزیدنت ایول ۴ بود بهتز از نسخه دوم بود. بله مشکلش فقط انجینش بود که بهینه نبود. نسخه دوم با اینکه خیلی ترسناک بود ولی خلاقیت و گیرایی داستانی و گیمپلی ای نسخه اول رو نداشت. سه بار نسخه اول رو پشت سر هم تموم کردم انقدحال داد. ولی نسحه دوم فقط یکبار. و شاهکار تر از همه دی ال سی های نسخه اول. سه تا بود که دوتاش شاهکار بود. دو تای اولی. اساینمنت و کانسکونس. اکسکیوتر خوب تبود(ساخت یکی از طرفدار بود البته نه استدیو). خلاقیت جوناهاس توی دی ال سی عالی بود. فقط اون باس که کله لامپی!!!! عالی بود. ما با لزلی بین سرور های کامپوتر قایم میشدیم. کله لامپی بین ققسه ها دنبال ما میگشت. ما باید قایم میشدیم تا اون اسانسور باز بشه. فقط اونحاش که کله لامپی صدامون میزد. لزززززلیییییی. با صدای خسته و حالت التماس. ولی همش فیک بود. به محض اینکه پیدات میکرد نور لامپش رو مینداخت روت سرعت راه رفتنت کم میشد ولی اون تند میدوید سمتت و یهو کل شکمش باز میشد مث یه دهان بزرگ. و همه لزلی رو یه لقمه چپ میکرد. ینی احر ترس و هیجان . هر بار که میمردم به جای اینکه عصبانی بشم به افتخار میکامی و جوناهاس و تانگو گیم ورکس دست میزدم و این همه خلاقیت رو تحسین میکردم. واقعا بعد از ایول ۴ بهترین بازی تو این سبک بود برام. یادش بخیر

    • mamad1166 گفت:

      دوست عزیز دقیقا از نسخه دوم چی میخواستی که نداشت ؟ والا در حد خودش و بودجش خوب بود
      قطعا نصف re7, 8 هم بودجه نداشته

    • داداش احیانا بخاطر مایکروسافت نیست ؟
      بعدشم نمره متا این بازی در برابر یوز اسکورش هیچی نیست و اینکه بهترین آیپی سروایور جدید تو نسل هشت و نهه فقط سر متا بود که دوستداران بازی خوب از خجالتشون در اومدن

      • GrandWarden گفت:

        اگر شما تو این دو سال فعالیت من تونستی یک نمونه فقط یک نمونه ترول مایکروسافت یا هر شرکتی رو بیاری جایزه داری!
        حرف من اینه که بازی دوم از ریشه ها فاصله داشت مگه گفتم بازی بدی بود؟
        در ضمن این نکاتی که گفتم رو خیلی از طرفداران نسخه اول باهاش موافقن.
        گذشته از تمام اینا من بازی رو همون سال ۲۰۱۷ که اومد تجربه کردم و اگه بری کامنتامو مال زمانی که هنوز بثزدا جزوی از مایکرو نبود هم بخونی همینا رو گفتم.

        • Im so sorry 🥺
          ولی باید بهت بگم اویل ویتن ۲ برام جزو بهترین بازی های سروایور بود

          • GrandWarden گفت:

            @نمسیس
            خیلی هم عالی رفیق. قطعا بازی فوق العاده خوش ساخت و با کیفیتیه و امیدوارم نسخه سوم هم زودتر معرفی بشه.
            ———————————————-
            @Ali984
            موافقم باهات. بنظرم استفانو شخصیت فوق العاده ای بود و قسمت هایی که مربوط به استفانو بودن از نظر من بهترین قسمت های بازی بودن.
            ولی استفانو هم خیلی جای کار داشت و از پتانسیلش کامل استفاده نشد.
            در مورد باس هم خب این سلیقه شماست و کاملا قابل احترام.
            انتهای بازی که سباستین طی یک مدت کوتاه پشت سر هم با لورا و کیپر روبرو شد واقعا عالی بود و ای کاش نسخه سوم از حیث باس ها توجه بیشتری روش بشه.
            ———————————————-
            @samsnake
            درود بر شما سم عزیز. بسیار زیبا توصیف کردی. یادمه نسخه اول قبل اینکه منتشر بشه وقتی تریلر هاش میومد مطمئن بودم این بازی برام به یاد ماندنی میشه و شد.
            نه تنها روویک، بلکه لزلی و دکتر خیمنز هم شخصیت های جالب تری نسبت به مثلا اونیل یا تورس توی نسخه دوم بودن.
            ———————————————-
            @st.ranger
            خوشحالم که با هم هم نظریم. به هر حال سلایق متفاوت وجود دارن و همین باعث پدید اومدن آثار هنری مختلف میشن که بالطبع یک سری ها راضی میشن و یک سری ها هم نه.

    • ST.ranger گفت:

      بله نسخه اول برای من هم یکی از بهترین تجربه های زندگیم بود و نسخه دوم من رو هم بشدت ناامید کرد! نسخه دوم شاید از لحاظ فنی بازی بهتری بود ولی از لحاظ طراحی دشمنها و و مخصوصا لول دیزاین و اتمسفر بازی خیلی در سطح پایینتری بود حتی از نظر داستانی هم داستان رویک جذابیت خیلی بیشتری نصبت به داستان شخصی سباستین داشت! ولی خوب این نظر من شما هست و خیلی ها نسخه دوم رو بهتر میدونن!

  • Hasan0930 گفت:

    واقعا عالیه…
    خود شینجی میکامی هم باید یک پروژه رو کارگردانی کنه همه دنبال یک عنوان مثل رزیدنت اویل هستن…
    یعنی میشه دوباره یک آی پی مثل رزیدنت اویل خلق کنه 🤔

  • Mateus گفت:

    حضرت دیگه کارگردانی نمیکنه 😭

  • ShinjiMikami گفت:

    یا ابلفضل😂 مایکرو و میکامی. اسمشونم بهم میادا
    شینجی میکامی باز نشد که، چرا کارگردان خودت نمیشی؟ پس کی قراره کارگردانی یه بازی رو خودت بر عهده بگیری و یه بازی شاهکار تحویلمون بدی؟
    حالا شاید میکامی تهیه کننده ی بازی بعدی باشه و این خوبه. من منتظر یه بازی جهان باز یا نیمه جهان باز از تانگو گیمز نیستم. تانگو باید یه بازی خطی داستانی بسازه. بخصوص در سبک وحشت و بقا و شروع کنه به رقابت با کپکام. همین رقابت ها بهترین هارو خلق میکنن.
    امیدوارم شینجی میکامی هم یه ایپی رو خودش بسازه. خود خودش
    خب کارگردانی رو خودت دستت بگیر و ساخت بازیارو هم جوونا انجام بدن. ایول ویثین حیفه که بدی دست بقیه🤦🏻‍♂️
    تانگو که بدست مایکرو افتاده، مطمئنم از لحاظ گرافیکی و فنی پیشرفت میکنه. مشکلات مالی و هزینه برطرف میشه و بازی بهتر تری خواهند ساخت. امیدوارم متای بالای ۸۵ رو بتونن فتح کنن.
    در اخر به گوست وایر توکیو امیدی ندارم و ازش خوشم نمیاد. این بازی در حد استدیوی شینجی میکامی نیست. میکامی باید با این شرکتش بازی هایی در سبک وحشت و بقا بسازه که همه با انگشت اشاره استدیوشو نشون بدن و بگن شاهکار ساز در سبک ترس و بقا.
    با این حال مایکرو صاحب عناوین بهتری در سبک وحشت و بقا خواهد بود.
    والسلام

    • ShinjiMikami گفت:

      بنظر من مشکل ایول ویثین ۲ همون باز بودن جهانش بود. همچنین فکر کنم بعضی جاها میتونستیم دیالوگ انتخاب کنیم و این اصلا خوب نیست. البته کامل یادم نیست. در مورد مشکلات ایول ویثین ۱ هم که بازی فقط از لحاظ گرافیکی و فنی مشکل اساسی داشت همچنین شخصیت های بازی میتونستن بیشتر و بهتر تر باشند. مثلا مثل ایول ۴ چندین باس و شخصیت منفی اصلی باید وجود میداشت.
      این باز بودن جهان برای عناوین سبک و بقا اونم به سبک رزیدنت ایول و ایول ویثین اصلا و ابدا نمیاد. این ایپی ها باید بصورت خطی داستانی باشن و بجای جهان باز بودن و … باید روی گیم پلی و طراحی انمی و باس و داستان بازی کار کنن. باید روی شخصیت پردازی کار کنن. این مسیر موفقیت تانگو هستش نه چیز دیگه ای
      زیاد حرف زدم😅

  • توی مصاحبه شینجی میکامی و فیل اسپنسر فقط اونجا هاییش که فیل اسپنسر انگلیسی ازش می پرسید اون ژاپنی جواب میداد🤣 قیافه فیل اسپنسر مثل ماست بود اون موقع ها😂 تازه یک تیکش بعد از اینکه شینجی میکامی حسابی صحبت کرد فیل اسپنسر گفت oh interesting 🤣🤣🤣 باشه تو که فهمیدی اون چی گفت. کلا خیلی فان بود اگر وقت داشتین برای سرگرمی هم شده یه نگاهی بهش بکنین ری اکشن های فیل اسپنسر رو ببینین موقع حرف زدن شینجی میکامی با یه لبخند خشک که انگار داره با خودش میگه این چه عذابیه دیگه😂

  • adams-khersi گفت:

    نسخه دو واقعا بازی کاملی بود البته از نظر من، یکم باس فایت آخرش رو مخ بود ولی نیمده بودن عین خیلی بازی های یه بازی تکراری بدن، قشنگ نسبت به نسخه اول پیشرفت کرده بود و برای من که بازیش لذت بخش بود

  • Adler گفت:

    شینجی این روزا یکم تو افته من میگم با این بازیه جدیدش می‌تونه به روزهای اوج برگرده

استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
استودیوی Tango Gameworks ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است