بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت

بازی Starfield بیش از ۱۵۰,۰۰۰ خط دیالوگ خواهد داشت

ابوالفضل مناف زاده
۱۵:۴۰ ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
starfield

طبق اعلام کارگردان مطرح شرکت بتسدا یعنی تاد هاوارد، بازی Starfield بیش از ۱۵۰,۰۰۰ خط دیالوگ خواهد داشت و زبان ژاپنی نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

اگرچه طی رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۱ از جانب ایکس باکس اطلاعات چندان مهمی منتشر نشد، اما تاد هاوارد به عنوان کارگردان شناخته شده‌ی بتسدا (Bethesda) که کارگردانی بازی Starfield را شخصاً بر عهده دارد، اطلاعاتی از این عنوان منتشر نمود. طبق گفته‌های وی، بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی Starfield بیش از ۱۵۰,۰۰۰ خط دیالوگ و گفتگو خواهد داشت.

همچنین، علاقه‌مندان ژاپنی این بازی نیز قادر خواهند بود تا Starfield را به صورت تمام و کمال با زبان ژاپنی تجربه کنند و این عنوان برای آن‌ها کاملاً بومی‌سازی شده است. لازم به ذکر است که بتسدا در قبال بازی Redfall که توسط استودیوی آرکین (Arkane) تحت توسعه قرار دارد نیز همین سیاست را در پیش گرفته و قصد دارد تا آن را به صورت کاملاً بومی‌سازی شده در اختیار ژاپنی‌ها قرار دهد.

اما نکته‌ی جالب در این بین این است که بازی Fallout 4 و The Elder Scrolls 5: Skyrim که در داستان آن‌ها روی زمین و با تعداد نبستاً فراوانی از NPCها روایت می‌شد، به ترتیب دارای ۱۱۰,۰۰۰ و ۶۰,۰۰۰ خط دیالوگ بودند. البته، این موضوع به هیچ عنوان نمی‌تواند طولانی بودن داستان بازی را اثبات کند و حتی شاید در Starfield شخصیت‌های بیشتری از دو بازی مذکور وجود داشته باشند، اما حداقل امیدوار خواهیم بود که محتوای داستانی غنی‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

بازی Starfield، به صورت انحصاری کنسولی برای ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. همچنین، این بازی در زمان انتشار خود یعنی در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

Lone wolf

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت
بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • be name pc گفت:

    هر موقع این بازیو میبینم نا خداگاه یاد فیلم ۲۰۰۱ اودیسه فضایی استنلی کوبریک می افتم

  • ShinjiMikami گفت:

    یعنی تقریبا دو برابر سه برابر بازی قبلی بخصوص اسکایرم خط دیالوگ داره.
    چه عظمتی داره این بازی😍 تاد هاوارد هر بار رکورد بازیای خودشو میشکنه😍

  • obZen گفت:

    امیدوارم تمام این دیالوگ ها تاثیر خوب و مناسبی روی داستان بزارن و یک دنیای پویا و عالی مثل اسکایریم رو به تصویر بکشه

  • Adler گفت:

    طبیعیه بازی نقش آفرینیه و به عنوان مورد انتظار ترین بازی ایکس باکس خیلی بهش امید دارم با اینکه از نقش آفرینی خوشم نمیاد زیاد

  • بچه‌ها جایی اعلام شده داستان کلی استارفیلد چیه
    سبک کلیش چیه؟

    • Eternal Man گفت:

      ما هم مثه شما ، غیر از چندتا تصویر از بیلدهای اولیه سال ۲۰۱۸ چیز دیگه ای از بازی در اختیار نداریم ؛ ناچارا باید تا نزدیک زمان عرضه منتظر بمونیم

    • Ryder گفت:

      ♦️بازی با “انتخاب” مکان شما شروع می شود. به این معنی که هر بار که وارد New Game میشید، در یک سیاره یا ایستگاه واحد بازی را شروع نمیکنید، به چیزهای مختلف وابسته است
      همینطور سفینه‌های فضایی قابل پرواز با نبرد فضایی (موشک ، لیزر ، gatling guns)
      همینطور جاذبه یک “مکانیک” جدید در بازی است ، زیرا havok اکنون از بین رفته است،به عنوان مثال می توانید جاذبه را در کشتی یا ایستگاه خاموش کنید و هر چیزی که به سطح متصل نیست شروع به شناور شدن کند 
      بسته به مکان شما (سیاره ، ماه ، فضا ، ایستگاه) جاذبه تغییر می کند. حیات وحش در سیارات/قمرهایی با جاذبه بیشتر حجیم تر و در سیارات/قمرهایی با جاذبه کمتر صاف و براق تر به نظر می رسد. این بسیار مبتنی بر علمه به طوری که همه چیز آن”منطقی” به نظر میاد، هنوز هم انتظار می‌رود چیزهای عجیب و غریب وجود داشته باشد 
      قابلیت customization برای سفینه فضایی 
      تمدن‌های هوشمند وجود دارد هر چند بخشی از رمز و راز داستان اصلی خواهد بود. هر نوع “بیگانه” را ۹۹٪ شکل اولیه زندگی (مانند Ashta یا non-violent species) در نظر بگیرید
      بیش از چندین نفر در سیارات ، قمرها ، سیارک ها و ایستگاه های دیگر وجود دارد 

      ♦️هر سیاره بزرگتر از نقشه skyrim است

      ♦️سیستم سفر بین مکانها در حال حاضر کار می کند و بسیار بهتر از هر بازی قبلی به نظر می رسد. گاهی اوقات حتی متوجه آن نمی شوید، در حال حاضر یک سری هوش مصنوعی فوق العاده به خوبی چیز های دیگه ساخته شدن.این دیگه مثل ی قلم ساده نیست که فقط برا نقاشی کردن یه سری بخش ها باشه، بلکه میتونه خیلی کارای دیگه هم انجام بده. ساختمان های Settlement باز می گردد، این بار بسیار بهبود یافته اند، در اوایل بازی یه ماموریت دریافت میکنید برای ساخت یک کلونی برروی یک سیاره ، شما میتونید تصمیم بگیرید میخواید از شروع بازی مستقیما اینکارو انجام بدید یا ولش کنید و زمانی دیگر به سراغش بروید این کوئست اساساً به عنوان یک آموزش عمل می کند تا نحوه عملکرد ساختمان Settlement را به بازیکن توضیح دهد. کوئستلاین با چندین آموزش به شما نشان می دهد، همینطور برخی Loreها به آن متصل شده است ، در واقع کار را منطقی جلوه می‌دهد که چرا شما در آنجا کلونی می سازید. نام شخصی که این آموزش را به شما انجام میدهد Branson Garvey نام داردطریق سیستم هایی می توانید به پناهندگان و سایر افراد پیشنهاد دهید تا زندگی جدیدی را در کلونی خود آغاز کنند. به محض حضور آنها در آنجا ، شروع به راه اندازی مغازه می کنند و اگر شما یک Trader را ایجاد کنید ، مهاجر های جدید به دیدار کلونی های شما می آیند.به گفته منبع خیلی میشه راجب این موارد صحبت کرد از اونجایی که این قراره یکی از بزرگترین فروشگاه پوینت برای بازی باشه. پس از اتمام بخش آموزشی می توانید تقریباً در هر سیاره/ماه یک کلونی ایجاد کنید.

      ♦️هنگامی که می خواهید سفینه خود را به صورت دستی پرواز دهید ، سفینه ها از فناوری warp برای رفتن از مکانی به مکان دیگر و سوخت هلیوم ۳ برای regular combustion engines استفاده می کنند.

      ♦️ دستگاه جابجاییش با نیروی میدان گرانشی کار میکنه
      ۲ سازمان Pirate اصلی در بازی وجود دارد: Black Fleet و Crimson Fleet. آنها با یکدیگر در حال جنگ هستند ، شما میتوانید به یکی از آنها بپیوندید یا جوین Vanguard ،نیروی امنیتی کلونی آمریکا شوید و آنها را از بین ببرید، همچنین چند گروه Pirate دیگر وجود دارد اما عمدتا Pirateهای بدون سازماندهی و نام خاص یا چیز دیگری هستند
      ک فرقه ای وجود دارد که معتقدند عیسی/خدا از ستارگان آمده است و به دنبال محل تولد واقعی او هستند. می توانید به آنها بپیوندید.

      ♦️داستان اصلی حول آن ساختار بیگانه ای که در تریلر دیده اید می چرخد

      • ShinjiMikami گفت:

        واقعا عالی توضیح دادید ولی فکر کنم خیلیاشون از لیک ها هستش ولی باز به احتمال خیلی زیاد این لیکا درست دربیان.
        حال یه بازی با این جزئیات و ویژگی هایی که شما گفتید، چی از اب درمیاد؟😂
        تاد هاوارد یه بازی ساخته که از ۲۰۲۲ شروع میکنیم و تا اخر نسل بازیش میکنیم😂

      • S گفت:

        هر سیاره به اندازه اسکایریم؟!
        این غیر ممکنه تو ۸ سال بشه همچین چیزی ساخت و اینهمه قابلیت اصلا قابل پیاده نیست.
        ردد با اونهمه کرانچ و زمان هم نمیتونست هچین چیزی درست کنه
        احتمالا بیشترش یا خیلی ساده میشن و یا واقعی نیستن

    • Hasan0930 گفت:

      خود تاد هاوارد گفته بود که این بازی به هیچ فیلم فضایی و بازی فضایی شباهت نداره… و کاملا یک چیز منحصر به فرده و سیستم داستان سرایی خودش رو داره… پس باید ببینیم چیه….
      و این که از ناسا و ایلان ماسک برای ساخت بازی کمک گرفتن…
      بازی خیلی بزرگیه… و این که ۱۳ ماه دیگه هم منتشر میشه…

      اینکه خود تاد هاوارد شخصا کارگردانی رو برعهده گرفته خیلی حرفه…. بتسدا یک بار در عمرش کارگردانی رو به شخص دیگه ای به غیر تاد هاوارد سپرد و نتیجه اش فالوت ۷۶ شد…
      خود تادهاوارد هرچی بازی ساخته یا بهترین بازی سال شده مثل الدر ۴ و الدر ۵ و فالوت ۳… یا هم نامزد بازی سال شده مثل فالوت ۴..‌‌‌.

  • ایول👍👍👍
    احتمالا خط‌های داستانی و انتخاب‌های دیالوگ زیاد باشن

  • Hasan0930 گفت:

    دو و نیم برابر اسکایریم دیالوگ داره 🤐🤐
    اون وقت برخی به این بازی میگفتن شبیه ساز افسردگی در فضا

  • pegasus گفت:

    همانطور که از بتسدا استاد این سبک انتظار میره

  • Ryder گفت:

    بنظرتون شخصیت اصلی صامته؟

  • فرید گفت:

    فقط میتونم بگم شاهکار خواهد شد

  • Matin_kh گفت:

    دقیقا همون اسکایریم رو گرفتن بزرگتر کردن 😮

  • Hasan0930 گفت:

    مورد انتظارترین ارپی جی سال بعد

    • با احترام به شما دوست عزیز…
      برا من دایینگ لایت ۲ مورد انتظارترین گیم rpg سال بعد هستش…
      پارکور به علاوه زامبی یه چیز دیگس…
      شخصیت اصلی هم که صحبت میکنه

      • داداش داینگ لایت و ار پی جی 😐 یعنی حتی منم که هردو طرف ماجرا یعنی سونی و مایکرو رو دوست دارم می‌دونم که این یکی بهتره بعدشم شخصیت اصلی این بازی هم صحبت می‌کنه هنوز که البته چیزی نگفتن ولی مطمئنم که این فعه صحبت می‌کنه بعدشم اصلا داینگ لایت ار پی جی خالصه ؟ اوپن ورلد هست ولی ار پی جی نه

  • AXEL STONE گفت:

    به شدت منتظر این عنوان هستم

  • Good look گفت:

    این هم دیالوگ در بازی پس معلوم جای گیم زدن فقط باید بشینیم دیالوگ انتخاب کنیم یا کاتسین تماشا کنیم.بازی پر حرفیه

    • والا من توی ویچر ۳ تمام دلخوشیم این بود که خیلی سریع دیالوگارو اسکیپ کنم و برم با انمی ها فایت کنم.حتی اگه زبان هم بلد باشی بازم انتخاب دیالوگای زیاد، توی اینجور مواقع حوصله سربره!!
      کات سین یه چیز دیگس ولی موقع انتخاب دیالوگ،انیمیشن کاراکتر مصنوعیه و صرفا به حرکت دادن دست و سر و یا خندیدن و غیره ختم میشه.
      باید گیم پلی بدن ببینیم چیه بازیش

      • ShinjiMikami گفت:

        این نشون میده شما اهل rpg نیستی. اصلا rpg لذتش اینه که خودت بازی رو ببری جلو طوری که خودت جای اون شخص هستی و بتونی با ازادی عمل بیشتر روی کاراکترت تاثیر بذاری و شخصی سازیش کنی.
        دیالوگ زیاد نشون دهنده ی این نیست که بازی ۲۰ ساعته و ۱۹ ساعتش دیالوگه بلکه بازی ۳۰۰ ساعته و دیالوگشم اینه که گفته شد.
        اسکایرم ۱۰۰ ساعت گیم پلی داره و حتی بیشتر و ۶۰۰۰۰ دیالوگ داره. حال استارفیلد از نظر محیط و مدت زمان گیم پلی حتما از اسکایرم بزرگ تره و در این صورت دیالوگ بیشتری هم داره.
        داداش من، اسکایرم اسب داشت. ولی استارفیلد خیلی چیزا داره😂 فضاپیما داره، در کدوم بازی فضاپیما روندیم؟🤔
        در واقع دیالوگاش در حد همون اسکایرمه.
        دیالوگای اسکایرم کجاش زیاد بود؟ من بیشتر از ار پی جی ها از دیالوگ های پشت سر هم که حق انتخاب نداری در بازی دث استرندینگ خسته میشدم.
        منتظر گیم پلی بازی های تاد هاوارد نباش چون ار پی جیه و چیزی شبیه فال اوت و اسکایرمه و مشکلی نخواهد داشت. استارفیلد بازی عظیمیه و روش چندین سال زحمت کشیدن. محاله از نظر گیم پلی خرابش کنن.

      • bravo6 گفت:

        تو لیاقت بازی های rpg رو نداری اصل کاری داستانه بعد تو skip میکنی ؟ مثلا الان تو لست ۲ رو کلن اسکیپ میکنی واقعا ؟ اصلا کنجکاو نیستی بدونی داستانش چیه ؟اگر انگلیسی بلد نیستی یا برو یاد بگیر یا دست به بازی های rpg نزن امثال شمان که میان از بازی هایی که درکشون نمیکنن بد میگن و باعث میشن مردم این بازی های شاهکار رو تجربه نکنن چون یک نفر اومده گفته دیالوگا بازی زیادو خسته کنندس

  • Taharonzi گفت:

    این گیم از همون تریلر متفاوتش نشون داد حرف واسه گفتن زیاد داره امیدوارم گیمپلی و داستانش مثل تریلرش عالی باشه. اکس باکس خوشبختانه توی این نسل داره کم کم خودشو نشون میده.
    من خودم سونی فن هستم از همون بچگی هم با پلی استیشن بزرگ شدم ولی هیچوقت اکس باکس رو کنار نزاشتم چون معتقدم این دوتا کمپانی مکمل هم هستن و باید جفتشون باهم رقابت تگاتنگ داشته باشن که کیفیت بازیا بالا بمونه.فورتزا ثابت شدست ولی اگه این بازی هم بتونه خودشو ثابت کنه حتما یه اکس باکس سریز اکس میگیرم

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    گفتن که بازی صدها سیاره داره که هرکدوم از سیاره ها‌ وسعتش ‌به اندازه اسکایریمه! با این حجم از بلند پروازی به نظرم شکست بدی در انتظارشه…

  • Ladon گفت:

    خیلی امید دارم به این بازی سریع گیم پلی بدن داریم دیوونه میشم خدا کنه عرضه اش مث سایبر نشه خدایی اینطوری از همه گیم های بزرگ دلسرد میشم

  • Hasan0930 گفت:

    دهن گیم ساب با این گیم ساییده است باید بازی بزرگی رو زیرنویس فارسی کنن….

بازی Starfield بیش از 150،000 خط دیالوگ خواهد داشت