طراح مراحل Cyberpunk 2077 مشغول نظرسنجی ماموریتهای بازی است
طراح ماموریتهای عنوان Cyberpunk 2077 در اکانت توییتر خود از طرفداران خواست که بازخوردها و نظراتشان را پیرامون ماموریتهای این بازی به اشتراک بگذارند.
از زمان عرضهی Cyberpunk 2077 نزدیک به یک سال گذشته است و همانطور که میدانید متأسفانه وضعیت بازی به هنگام عرضه، باب دل طرفداران نبود. با وجود اینکه Cyberpunk 2077 سال پرچالشی را پشت سر گذاشته، اما باز هم در ایجاد گروهی از هواداران پر و پا قرص برای خود، موفق عمل کرده و عناصر سازندهی زیادی در آن برای بسیاری از گیمرها قابل قبول و لذتبخش بوده است.
طراح مراحل و مأموریتهای Cyberpunk 2077، آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko) در حساب توییتر خود از دوستداران این بازی دعوت کرد تا نظرات خود را دربارهی مأموریتهای این عنوان به اشتراک گذاشته و مشخص کنند که چه المانهایی در طراحی مراحل Cyberpunk 2077 از جذابیت بیشتری برخوردار بودهاند. هدف وی از این کار، پیدا کردن نقاط قوت بازی و تمرکز بیشتر تیم سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) بر آنها است.
ساسکو در اکانت توییتر خود نوشت:
فعلا مشغول انداختن نگاهی گذشتهنگرانه به Cyberpunk 2077 هستم: قصد دارم تا بازخوردهای دارندگان بازیمان را بررسی کنم (با هدف پیشرفت، شناخت نقاط قوت و نقاط ضعف و علت آنها). آیا میتوانید به من کمک کنید؟ به من بگویید، کدام یک از مأموریتهای Cyberpunk 2077 برای شما خاطره انگیز است؟
سیدی پراجکت رد از زمان انتشار بازی تا به امروز در تلاش برای تغییر بازخوردهای منفی پیرامون این اثر بوده و بدون شک مشخص کردن نقاط قوت Cyberpunk 2077 و تمرکز بر آنها، یکی از بهترین راههای ممکن برای رسیدن به این هدف است. امیدواریم که اطلاعات جمعآوری شده توسط ساسکو، نه تنها در جهت افزایش کیفیت محتوای در نظر گرفته شده برای آیندهی این بازی، بلکه تمامی پروژههای این کمپانی کمک به سزایی کند.
بد نیست بدانید که ساسکو پیش از کار بر Cyberpunk 2077، در ساخت مراحل The Witcher 3: Wild Hunt نیز فعالیت داشته است، پس این احتمال هم وجود دارد که اطلاعات به دست آمده از این نظرسنجی، در توسعهی نسخهی بعدی فرنچایز The Witcher نیز مؤثر باشد.
تا به این لحظه به نظر میرسد که ساسکو حجم زیادی از بازخوردهای گیمرها را دریافت کرده است. مخاطبین Cyberpunk 2077 در نظرهای خود هم از عناصر لذت بخش بازی و هم از المانهای نهچندان خوب آن سخن گفتهاند.
یکی از کاربران در پاسخ به توییت ساسکو گفته بود که ممکن است عدهای از گیمرها برخی از مأموریتهای نخستین بازی را به یاد نیاورند، اما ساسکو در جواب به این توییت متذکر شد که این موضوع، خود نشاندهندهی میزان تاثیر گذاری و خاطره انگیزی تکتک مراحل بازی است. وی گفت:
اگر خاطرهی یک ماموریت برای شما تا به امروز باقی مانده است، این دقیقا همان عنصری است که من قصد شناسایی، بررسی و توسعهی آن را در جهت خلق تجربیاتی فراموش نشدنی دارم.
Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای دارندگان پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، رایانههای شخصی و استیدیا قابل تهیه است. همچنین کاربران پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس و ایکسباکس سری اس میتوانند نسخههای نسل هشتمی بازی را با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility بر روی کنسول خود اجرا کنند.
به نظر شما آیا این اقدام سیدی پراجکت رد نشاندهندهی آیندهای روشن برای Cyberpunk 2077 است؟ کدام یک از مأموریتهای این عنوان از نظر شما جذابتر و به یاد ماندنیتر هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
ماموریت های اصلی و فرعی زیادی تو بازی هست که جالبن به یاد موندنی ان مث ماموریت های با جودی و جکی که خیلی شخصیت های خوبی ان خود جانی سیلور هند که اولاش خیلی رو مخه ولی بعدا خیلی دوس داشتنی میشه کلا من مراحلش رو دوس داشتم فقط یه سری مراحلش واقعا رو مخ بود مث ریپورت کرایم ها که زیاد جالب نیستن و یه سری مراحل که کل داستانشو تو مرحله نشون نمیده صرفا با یه پبامک به بازیکن فرستاده میشه که باعث میشه خیلی ها از بغلش رد شن و اونطوری که باید به مرحله اهمیت بدن نمیدن ولی سایبر پانک یه بازی عالیه برای من درسته مشکلاتی داره ولی به نظرم میتونه بازی باشه مث اسکایریم تا اخر هی بازی کنی و بخوای لذت ببری و ماد های مختلف نصب کنی من جدیدا مانتیس بلید مادشون نصب کردم که میتونی از دیوار های ساختمون بالا بری خیلی لذت بخش کرده برای من هنوزم نمیدونم برای چی حذفش کردن تو نسخه نهایی سایبرپانک بازیه که اولش باید دوس داشته باشی با محیط ارتباط برقرار کنی که برات لذت بخش ترم بشه کلا این بازی با اینکه بد عرضه شد و یکم چهره سی دی رو خراب کرد ولی اونقدر محتوا داره اندازه یه بازی کامل بهتون لذت بده امیدوارم کسایی ک هنوز تجربه نکردن و شک دارن بتونن بازیو تجربه کنن و لذت ببرن
مشکلات سایبر بنظر بنده فقط باگ هاش و وجود کندی و عدم تنوع در ماشین ها در قسمت ریسینگ هستش وگرنه بازی از نظر تنوع سلاح ها و گان پلی و داستان و طراحی مراحل واقعا خیلی خوبه. در مورد داستان باید بگم میتونست طولانی ترم باشه.
سایبرپانک خیلی جا داشت که محصول بهتری باشه از تنوع ماشین ها و ریسینگ عالی گرفته تا اضافه کردن وسیله های نقلیه دریایی و هوایی به بازی تا طولانی کردن مدت زمان داستان بازی. سایبر رو باید نگهش میداشتن تا ۲۰۲۴ ۲۰۲۵ ولی عجله باعث شد این ایپی در حد انتظارات نباشه.
با این وجود اگر باگ هاش برطرف میشد و رو ریسینگ هم بیشتر کار میکردن شاهد متای بالای ۹۰ برای این بازی بودیم.
در مورد مراحل هم که همه ی مراحل بازی بنظرم خوب بود. اونجا هایی که دختری به اسم پنم فکر کنم وارد صحنه میشه، بازی خیلی جذاب تر میشه بنظر شخص بنده.
یکی از مراحل بازی خیلی باحال بود که باید به ی هوش مصنوعیی به اسم dolmain که مسول ی شرکت تاکسی رانی بود که همه تاکسی هاش از طریق هوش مصنوعی کنترل میشن کمک کنی . تو این بین ی سری از این هوش های مصنوعی به دلایل مختلف از کار فرار کردن و ما باید برشون گردونیم که این بین خیلی اتفاقات جالبی پیش میاد و به شخصه این مرحله فرعی برام خیلی جذاب بود و فکر کنم تا اخر عمر یادم بمونه
Pawel Sasko واقعا آدم باحالیه😄 طرفدارا موقع استریمهای رد استریم همیشه میگن که برین عامو پاول بیاد😄 توی توییچ چنل داره و سایبر استریم میکنه, خیلی جالبه که Lead Quest Designer بازی، بشینه بازیشو بازی کنه!
بهترین میشن های سایبر هم برای من اینها بودن:
1. Love Like Fire
2. Chippin’In
3. New Dawn Fades ( Temperance Ending
4. The Heist
5. The Parade
یه نظرسنجیم میذاشتن چطور یه بازی بدتر از سایبر باگ بسازیم
wtf