پارکور و مبارزههای Dying Light 2 در هم تنیده خواهند بود
طراح ارشد گیمپلی بازی Dying Light 2 در آخرین مصاحبهی خود اعلام کرد که مکانیزم پارکور و مبارزههای این بازی تا حد امکان در هم تنیده خواهند بود.
استودیوی تکلند (Techland) چشماندازها و رویاهای بزرگی در قبال نسخهی دوم بازی Dying Light دارد و با استناد به مصاحبههای اعضای این استودیو، میتوان دریافت که احتمالاً بازی Dying Light 2 پیشرفت چشمگیری در مکانیکهای مبارزه و پارکور داشته است. در واقع طبق گفتهی استودیوی تکلند، مکانیزمها در این بازی نه تنها بهروزرسانی شدهاند، بلکه در کنار ادغام شدن با یکدیگر به جهان بازی متصل خواهند بود.
بارتوژ کولون (Bartosz Kulon) به عنوان طراح ارشد گیمپلی بازی Dying Light 2: Stay Human، در مصاحبهی اخیر خود با DualShockers در مورد ستونهای اصلی بازی توضیحات مفیدی ارائه داد. طبق گفتههای او، نسخهی ابتدایی بازی در آن زمان یک سیستم مبارزهای مبتنی بر پارکور ارائه کرده بود اما عرضهی نسخهی دوم بر پایهی همان سیستم کار عقلانی به نظر نمیرسید. بنابراین استودیوی تکلند برای دستیابی به هدف خود مکانیزمهای پارکور و مبارزهها را با یکدیگر ادغام کرده و آن را به جهان بازی گره زدند.
وی افزود:
ما هرکدام یک از حرکات مبارزه و پارکور را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و متوجه شدیم که چگونه میتوان آنها را با یکدیگر ادغام نمود. بهنظر میرسد که در هر حرکت {پارکور} میتوان یک فرصت اضافی برای غنیسازی مکانیزم مبارزه یافت. ما سعی کردیم تا آن جا که ممکن است از این فرصتها استفاده کرده و به گیمرها این آزادی را بدهیم که حرکات پارکور و مبارزه را با یکدیگر ترکیب کنند. البته، این موضوع شاید پیچیده به نظر برسد اما ما آن را به سادگی پیاده کردیم.
همچنین وی معتقد است که سندباکس بودن نسخهی اول این مجموعه دلیل اصلی موفقیت آن است و این موضوع میتواند در مورد بازی Dying Light 2 نیز صدق کند. با این حال، همه چیز در این بازی نسبت به قسمت اول آن تغییر کرده است و استودیوی تکلند برای Dying Light 2 جهانی کاملاً جدید به همراه تواناییهای هوش مصنوعی و شخصیتهای مختلف در نظر گرفته است.
جهان بازی Dying Light 2 به نام The City شناخته میشود و در طراحی آن به گونهای صورت گرفته است که علاوه بر ترکیب شدن با سیستم مبارزه، به گیمرها در انجام حرکات پارکور کمک میکند. در واقع، اشیاهایی در این جهان قرار داده شدهاند که به مانور گیمرها در میان ساختمانهای جهان بازی کمک میکند.
بازی Dying Light 2 در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریهی ۲۰۲۲) برای کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
خیلی دوست دارم تیم توسعه از پس چیزایی که توقعدارن بر بیان و یه عنوان لایق توجه ساخته باشن
از گیمپلی و پارکور بازی لذتبخش در کنار ثبات داشتن از نظر فنی
داستانم اگه خوب نوشته شده باشه که دیگه رسما گل کاشتن
این سازنده ها چرا فکر میکنن ما گاگولیم؟
اینا همه تو تریلر مشخص بود چیز جدید بگو ، از اسکیل تری و المان های آرپیجی بازی بگو ، از تعداد پایان های بازی بگو و اینا
والا. Dying light 1 هم از لحاظ گیمپلی خوب بود. من کل دلیلی که هایپم براش اون قول هایی ن که دادن راجع Choice and consequence و المان های RPG بازی. Chris avellone رو که الکی اخراج کردن، حداقل مشخص بشه هنوز قراره Story narrative خوبی داشته باشه یا نه
یه ادیت ریز از این گیم با یکی از موزیکای سایبرپانک زدم؛ اگه حوصله داشتین نگاه کنین:
youtu.be/3-BnR4YzFww
یه عنوان فوق العاده که بی صبرانه منتظرشیم…