راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است

راکستار عبارت GTA 6 را در کانال یوتوب خود ممنوع کرده است

محمد حسین کریمی
۰۸:۴۴ ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است

در حالی که طرفداران می‌توانند عطش خود پیرامون بازی GTA 6 را در توییتر ابراز کنند، این قابلیت در بخش کامنت‌های کانال یوتوب شرکت راکستار گیمز وجود ندارد.

طرفداران GTA به شدت منتظر نسخه‌ی ششم هستند و هر طور که شده این انتظار خود را در انجمن‌ها، رسانه‌های اجتماعی و کانال یوتوب راکستار گیمز (Rockstar Games) ابراز می‌کنند. با این وجود، به نظر می‌رسد که راکستار از دست این طرفداران خسته شده و در بخش کانال یوتوب خود، عبارت “GTA 6” را ممنوع یا mute کرده است.

کاربری در توییتر تصویری را به اشتراک گذاشته است مبنی بر این که کامنت‌های مشمول عبارت “GTA 6” نمایش داده نمی‌شوند. همچنین شما اگر ویدیوی رونمایی از نسخه‌ی نسل بعدی GTA V را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که هیچ کامنتی با اشاره مستقیم به GTA 6 وجود ندارد.

بنابراین اگر شما بخواهید در مورد نسخه‌ی بعدی این سری محبوب صحبت کنید، باید راهی خلاقانه‌تر را پیش بگیرید، اگرچه در صفحه‌های اجتماعی مانند توییتر و انجمن‌های رسمی راکستار چنین مشکلی وجود ندارد.

GTA V هشت سال پیش عرضه شد و عطش طرفداران برای نسخه‎‌ی بعدی، امری کاملاََ عادی به شمار می‌رود. عدم اشاره راکستار به این اثر و تمرکز شدیدتر روی نسخه‌ی نسل نهمی یک بازی قدیمی، باعث خشم طرفداران و بازی‌بازان شده است. تا به این لحظه، تریلری از بازی که اخیرا در کانال یوتوب راک‌استار منتشر شده، حدود ۷۰ هزار دیسلایک و ۳۰ هزار لایک دریافت کرده است. این آمار حتی در صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن (PlayStation) نیز بدتر بوده و ۷۲ هزار دیسلایک و تنها ۲۱ هزار لایک را نشان می‌دهد.

منابع داخلی قبل از انتشار تریلر نسخه‌ی نسل نهمی GTA V، به این موضوع اشاره داشته‌اند که زودتر از سال ۲۰۲۳ منتظر رونمایی GTA 6 نباشید. به نظر می‌رسد که بازی در مراحل میانی ساخت قرار دارد و تیم مدیریتی راکستار به منظور کاهش کرانچ، برنامه‌ریزی‌های متفاوتی نسب به گذشته اعمال کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است
راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با توجه به بک لش‌ها و اعتراضات شدیدی که وجود داره، جوری که راکستار نمیتونه کوچک‌ترین حرکتی رو بدون راه‌ افتادن یک اعتراض دییجتالی انجام بده و این موضوع ممکنه تا حدی روی اعتبار تاثیر بذاره. اصلاََ بعید نیست خیلی زودتر از چیزی که فکر میکنیم حداقل تیزری ۲۰ ۳۰ ثانیه‌ای حاضر کنن و به شکلی متفاوت‌ از این بازی رونمایی بشه، چیزی شبیه به The Elder Scrolls 6 که تیزرش رو مدت‌ها پیش دیدیم و اعتراض و عطش طرفداران از اون زمان فروکش کرده، چون میدونن در دست ساخت هستش حتی اگر تیم کوچکی تمرکز کرده باشن روی بازی و بخش عمده استودیو روی Starfield کار کنن. با اتفاقات اخیر، رونمایی زودهنگام برای کنترل طرفداران اصلا بعید نیست.

    • S گفت:

      فکر نکنم راکستار بشینه به حرف های بقیه گوش کنه با اون همه پول

      • پول اعتبار نمیاره. Electronic Arts هم شرکت پول‌داری هستش، اما اعتباری نزد گیمرها نداره. مجبور شده در سال‌های اخیر به صحبت‌ها مبنی بر توسعه بازی های داستان‌محور گوش بده. از سرویس محور کردن Dragon Age صرف نظر کنه و Dead Space رو برگردونه. تغییرات زیادی هم داخل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای ایجاد کرده.
        جدای از این موضوع این “بقیه” که ازش صحبت می‌کنین، همان طرفدارهایی هستن که پول خرج می‌‎کنن و بازی‌های این شرکت رو خریداری می‌کنن. وقتی ویدیویی داخل کانال راکستار ۸۰ هزار دیسلاکی ۲۰ هزار لایک می‌خوره به عنوان یک نمونه، این بدان معنا هستش که بخش عمده‌ای از گیمرها از رویکرد جدید ناراضی هستند.
        در هر صورت مطمئناََ در هر حالتی که GTA 6 عرضه بشه رکورد شکنی می‌کنه مثل همیشه، منتهی وقتی این توانایی رو داشته باشن که اعتبارشون رو هم حفظ، از اعتراضات جلوگیری کنن و یک استودیوی “مخاطب محور” باقی بمونن، چرا که نه؟ چرا تیزری به نمایش در نیاد؟

    • میدونید آقای کریمی راکستار شرکتی نیست که همچین کاری کنه قبلاً که هر ۲ سال یک جی تی ای میداد الان هم دیگه تو اون دوره نیستیم ساخت بازی ها خیلی سخت تر شده و الان اگه جی تی ای ۶ نمره بیشتر از ردد ۲ نگیره پدرشو در میارن و الان اگه بازی رو رونمایی کنند دوباره کرانچ و فشار به کارمندان شروع میشه و دوباره روز از نو روزی از نو و اینکه راکستار با این کاراش کفر مردم دراورده و مردم دارن به راکستار فشار میارن اوضاع الان خیلی پیچیده شده هم اگه بازی رو الان معرفی کنند اوضاع استودیو بهم می ریزه هم اگه نکنند گیمر ها روشون فشار میارن الان چاره کار فقط صبره باید دید راکستار آیا مجبور میشه یا نه

      • Elder Scrolls 6 سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و هممون میدونیم تا ۲۰۲۵ هم عرضه نخواهد شد. تا قبل از ۲۰۱۸ فشار گیمرها وجود داشت، بعد از ۲۰۱۸ به شدت طرفداران بازی آرام‌تر شدن و اعتراضات از بین رفت، فقط با یک تیزر کوتاه.
        در مورد نمره هم اصلا اینطور نیست که اگر از rdr 2 کمتر بشه راکستار کارش تمومه. گیمرها دنبال فان هستن این که GTA 6 بشه ۹۵ ۹۲ ۹۰ تفاوت چندانی با ۹۷ ۹۸ نداره. خیلی بازی‌های بزرگ این صنعت نمره‌ای کمتر از نسخه‌ی قبل خودشون گرفتن و هم فروش خوبی داشتن، هم استقبال عالی بود. جدای از این موضوع، اصلا رونمایی زودهنگام چه ارتباطی با نمره و متاکریتیک داره؟ اگر تیزر بازی سال ۲۰۲۲ به نمایش در بیاد، قرار نیست بازی هم زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده عرضه بشه و راکستار یک اثر نیمه کاره منتشر کنه و خلاف برنامه‌ها پیش بره. الآن رونمایی زودهنگام TES 6 چه ارتباطی با کیفیت نهایی داره؟ راکستار و بتسدا قرار نیست کیفیت رو فدای کمیت کنن، فقط یه تریلر سینماتیک یا لوگو به مخاطبین نمایش داده میشه، این موضوع هیچ ربطی به متاکریتیک و کیفیت پروژه و نمره نداره. بازی همان چیزی خواهد بود که راکستار برنامه ریزی کرده، تیزر زودهنگام به معنای کاهش کیفیت یا انتشار زودهنگام نیست.

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      شایعات جدیدی وجود داره که حاکی از اینه که این بازی قراره در دی/آذر رونمایی بشه و وسعت مپش ۳ برابر GTA V هستش!

      • @alistar گفت:

        همین الان توی دو سه تا کانال تلگرامی خوندم بازی نوامبر یا دسامبر معرفی میشه ، به نظرتون ممکنه اقای کریمی ؟ این همون موقع نیست که پلی استیشن اکس پرینس برگزار میشه ؟ تازه گیم اواردز هم هست .

    • Silverhand گفت:

      فکر کنم کلا زده تو کار ساخت و ساز، دیگه بازی نمیسازه! یادش بخیر، بازیای خوبی می‌ساخت

  • XERXES گفت:

    “بنابراین اگر شما بخواهید در مورد نسخه‌ی بعدی این سری محبوب صحبت کنید، باید راهی خلاقانه‌تر را پیش بگیرید”

    https://s4.uupload.ir/files/download_3kud.jpg

  • Skull گفت:

    همون gta v که بیشتر از قبل محبوبش کرد حالا داره این شرکتو بیشتر از قبل منفور میکنه

  • هر موقع بخواد بیاد میاد
    شمارو نمیدونم ولی من به یه سایبرپانک دیگه نیازی ندارم

  • WITCHER گفت:

    مردم سطح بالای جزئیات رد دد ۲ رو می بینن و بازم ازین که چرا ساخت بازی های راکستار انقدر طول میکشه مینالن، عجیبه

راکستار عبارت GTA 6 را کانال یوتوب خود ممنوع کرده است