بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا

سه تصویر جدید از نقشه‌های احتمالی بازی Halo Infinite فاش شد

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۳:۴۶ ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
halo infinite

برخی از دیتاماینرها موفق شده‌اند تا سه نقشه‌ی کاملا جدید در بازی Halo Infinite کشف کنند که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها در منطقه‌ی New Mombasa تنظیم شده است.

از آنجایی که بازی مورد انتظار Halo Infinite یک عنوان بسیار بزرگ و هیجان انگیز است، پس می‌توان گفت که افشای اطلاعات و تصاویر مختلف از این بازی امری تقریباً اجتناب ناپذیر می‌باشد. همانطور که می‌دانید، بیشتر تمرکز و نمایش‌های مختلف از این عنوان روی بخش چند نفره و آنلاین مانور داده‌اند و به همین خاطر جای تعجب نیست که تصاویری جدید از برخی نقشه‌های حاضر در حالت چند نفره‌ی این عنوان به بیرون درز نمایند.

حال، دیتاماینرها موفق شده‌اند تا با استفاده و بررسی فایل‌های سیستمی دومین دموی فنی که از این عنوان منتشر شد، تصاویری جدید از برخی نقشه‌های معرفی نشده‌ی بازی را به دست بیاورند.

یکی از آن‌ها در یک مکان سرپوشیده تنظیم شده که به نظر می‌رسد یک سری تجهیزات هیدروپونیک در حومه‌ی آن قابل مشاهده است. نقشه‌ی دیگری بر روی چیزی شبیه به حلقه‌ی Halo قرار گرفته و این در حالی است که یک سلاح ضد هوایی عظیم یکی از فضاپیماهای شورای امنیت سازمان ملل را هدف شلیک قرار داده است.

با این حال، سومین عکس چیزی است که بیشتر طرفداران سری Halo با آن آشنایی دارند و برایشان تا حدود زیادی هیجان انگیز است. به نظر می‌رسد که نقشه‌ی سوم در منطقه‌ی New Mombasa، شهری در آفریقا که در جریان رویدادهای Halo 2 و Halo 3: ODST نابود شد، می‌باشد.

بازی halo infinite
بازی halo infinite
بازی halo infinite

البته، با توجه به مدل ارائه‌ی محتوای فصلی که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای توسعه‌ی عنوان Halo Infinite اتخاذ کرده است، ما نمی‌دانیم که آیا این نقشه‌ها در هنگام عرضه‌ی رسمی بازی قابل تجربه هستند یا بعد از انتشار به آن اضافه می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که ۳۴۳ اینداستریز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و می‌داند که چگونه طرفداران را هیجان زده نماید.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با این خبر چیست؟ به نظرتان عنوان Halo Infinite اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا
بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    موفق که خواهد شد. بازیای متای بالای ۸۰ صد در صد موفقن و هیلو هم چیزی کم نداره که بیاد پایین ۸۰ بشه. حتی بالای ۸۵ رو هم میزنه به نظر من.
    گرافیک بازی ارتقا یافته و خیلی خوبه. امیدوارم حسابی موفق بشه. تازگیا خیلی زیاد از هیلو تعریف شنیدم.
    هیلو ۲۰۲۱ بیاد رقیب سرسختی نداره، ۲۰۲۲ بیاد واویلا و جلوی الدن و استارفیلد و گاد کم میاره. البته منظورم حضور داشتن در گوتی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هستش.

    • Amir گفت:

      هیلو اگر زیر نود شه یعنی قابل قبول نیست چون پرچمدار کنسوله همون طور که اگر انچارتد و لست و گاد زیر نود میشدن قابل قبول نبود . بازی بر اساس انتظاراتی که ازش میره طبقه بندی میشه

      • ☆WKNWS☆ گفت:

        از اونجایی که هیلو برخلاف بازی هایی که گفتی یک بخش مولتی پلیر کامل و جداگانه داره، ممکنه بخش مولتیش ایراداتی داشته باش و برای همون متاش بیاد زیر ۹۰، پس نمیشه بگیم اگه زیر ۹۰ باشه قابل قبول نیست. ضمنا بهترین شوترهای نسل ۸ متاشون زیر ۹۰ بود.

      • هر کی اینو می گفت باهاش موافق بودم ولی با کسی که همه جا ای میگه بازی متاش ۵۰ ست با دسته چک زرد میشه میرسه هفتاد موافق نیستم چون تا دیروز یه چیز دیگه میگفت تا نزدیک عرضه شد یه دفعه رفت رو ۹۰😉

      • ShinjiMikami گفت:

        مایکروسافت در نسل ۹ کاملا تغییر کرده. شما در کنار فورزا و هیلو باید الدر، استارفیلد، فیبل و اوود رو باید در نظر بگیرید.
        هیلو شایدم بالای ۹۰ شد معلوم نیست.
        ولی بنده از فیبل و استارفیلد و فیبل انتظار متای بالای ۹۰ دارم.
        در نسل جدید شاهد عنوان جدید از طرف پلی گراند و ابسیدین و بازی های برتر بتسدا در انحصاری مایکرو هستیم. واسه همین باید خیلی خیلی جدی بگیرید.
        مایکرو فورزا و هیلو رو بنظر میرسه فعلا تا مدتی فراموش میکنه که عملا کرده و ایپی های جدیدی رو مثل فیبل و … میاره وسط. الان بجای فورزا و هیلو باید این انتظار متای بالای ۹۰ رو برای بازیای جدید این شرکت های اصیل و مهم مایکرو داشته باشید.
        .
        رقابت بین زلدا و استارفیلد و گاد و الدن در سال ۲۰۲۲ خیلی خیلی دیدنی خواهد بود. سال ۲۰۲۱ هیچ چیز خاصی نداریم بنظر من.

      • kia (Bye All) گفت:

        ۹۹ درصد بازیهای دنیا با این کامنتت پودر شدن 😐 اصلا کی گفته نظر صد نفر منتقد به نظر پلیرهای میلیونی ارجعیت داره که متا مهم شده ؟اونام آدمن طبق سلیقه خودشون نظر میدن نظرشون برا من پلیرم اصلن مهم نیست چون یه سری بازی متا ۶۰ بازی کردم که ارزش نقد و چرت گویی منتقدهارو برام روشن کرده

        • Amir گفت:

          I نظر منتقدا اتفاقا توی نود و نه درصد موارد برای گیم درسته چون مثل فیلم و سریال یا حتی موزیک خیلی سلیقه ای نیست و یه سری فاکتور ها برای هر ژانر داره که اگه رعایت بشه نمره ی خوبی می گیره برای منم خیلی اوقات پیش اومده که بازی متاش شصت بوده ولی من خوشم اومده ولی هیچ وقت نگفتم شاهکاره چون شاهکار از متای هشتاد و پنج به بالا حساب میشه

          • Eternal Man گفت:

            الان دث که دایرکتور کاتش بالای هشتاد و پنجه شاهکاره با اون گیم پلی چرتش که هیچ ربطی به داستان بازی نداره؟ متاکریتیک مجموعه ای از چندتا وبسایت معلوم الحاله که واضحا نظراتشون جهت داره و پیرو اسم و برند و پول پارتی هم هستن برای اینکه بدونی – بیا پایین بیا پایین اینقدر فکت نده یهو استخدام آی جی ان میشی با این تحلیل هات

    • Hasan0930 گفت:

      چون دسامبر میاد تو گیم آواردز راه نمیدنش… بازی هایی که تا ۱۵ نوامبر میان تو گیم آواردز خواهند بود…

      در مورد متا هم ببین اگه هیلو ۵ نسخه اول بازی بود قطعا ۸۴ متای خوبی برای اولین نسخه بازی به شمار میره…
      ولی چون نسخه اول متای ۹۷ گرفته خوب اگه حتی هیلو اینفینیت متای ۹۰ هم بگیره با اینکه متاش از ۹۰ درصد بازیهای نسل نه پلی استیشن بالاتره ولی بازم میگن افت کرده…

      البته متای این گیمو نمیشه پیش بینی کرد چون گرافیکش مثل سال قبل نیست که بگیم متا کم میگیره… و از طرفی بخشی از داستانش لو رفته و اونایی که شنیدن گفتن کمپین عالی داره..‌.
      به هر حال امیدوارم موفق بشه این گیم اگه موفق بشه ایکس باکسو یک نسل جلو میندازه اگه شکست بخوره ایکس باکسو یک نسل عقب میندازه…

    • رچت نسل نهمی با متای ۸۸ رقیب سرسختی نیست؟ ریترنال با گیمپلی و ایده های جدید و متای ۸۵ رقیب نیست؟ هیتمن ۳ و it takes two با اون گیمپلی فوق العاده رقیب نیستن؟ رزیدنت اویل ۸ رقیب نیست؟
      .
      امسال رقابت خیلی سخته چون همه بازیا در یک سطحن و شاهکاری بینشون نیست که کنارشون بزنه (البته به نظرم رچت یه شاهکار کامله)

  • Amirsadeq گفت:

    برید گیم پلی بتای بازی رو تو یوتیوب ببینید گرافیک فنی فوق‌العاده شده… حداقل از این بابت دیگه مشکلی نداره 👍👍
    امیدوارم موفق بشه 🔥

  • sm1414 گفت:

    کسی از دوستان اطلاع داره بازی رو سری ایکس ray tracing داره یا نه؟

    • Amirslayer گفت:

      ری ترسینگ اگه داشته باشه به احتمال زیاد برای pc عرضه میشه چون گرافیکهای amd که روی xbox هست روی ری ترسینگ به شدت افت فریم دارند ولی روی pc با گرافیکهای موجود nvidia با هسته های جدا با افت خیلی کمتری نسبت به amd خواهیم داشت

  • عکس های دیگه زیادی به نمایش در اومده ، مناظر ، محیطها و یک باس که احتمالا باس اصلی باشه …. همشون عالی بودن … گرافیک بسیار خوب شده تو مولتی ، اکثرا تعریف کردن ….
    از لحاظ مولتی قطعا موفق میشه ، با توجه به مجانی بودن این بخش ….
    کمینشم از گرافیک بالایی برخورداره احتمالا …
    من نظرات رو میخوندم ، بعضیا میگفتن چون گرافیک رو بالاتر بردن ، بازی توی ایکس باکس وان مشکل داره برای همین کمپین رو نشون نمیدن ، به نظر من این احتمال خیلی بعیده…..
    ولی از مولتی همه تعریف میکنن ، خودمم دیدم عالی شده

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    طبق گفته ElAnalistaDeBits که بعد از DF معتبرترین منبع بررسی فنی بازی‌هاست ، بخش‌ مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت بالاترین گرافیک تاریخ بین بازی های مولتی‌پلیر رو داره؛ توضیحات جالبی هم تو ویدئوش راجب این بازی داده که پیشنهاد میکنم ببینید.
    https://t.co/Q5wVIhSoJD
    و
    https://twitter.com/AndreaPichinini/status/1441452829328117768?s=20
    و
    https://twitter.com/AndreaPichinini/status/1441453257944027137?s=20
    و البته قطعا تفاوت گرافیک مولتی و کمپین فاحش خود بود.
    اما ایراداتی تو تک‌پریویو بود که باید رفع بشه:
    ۱-هندلینگ بد وسایل نقلیه و سرعت بیش از حدشون.
    ۲-مصنوعی بودن افکت آتیش و انفجار.
    ۳- بات ها بیش ‌از حد باهوشن.

  • ماشالله بزنم به تخته دیگه ۳۴۳ علاقه ای به خبر دادن نداره همش لیک میشهxd ولی این بتا جدیدی که دادن رو برید ببینید از بخش انلاین هیلو که رایگانه و مقایسه هاش هم تو یوتیوب با مولتی های ۷۰ دلاری کاد و بتلفیلد ببینید
    وقتی این انقدر خوبه آدم برای دیدن گیمپلی کمپین بدجوری هایپ میشه🔥🔥🔥

  • S گفت:

    عکس ها بی کیفیته یا اون درختا؟

  • Nathan گفت:

    متاسفانه جو منفی ای که قبلاً رو بازی بود هنوز داره رو بازی اثر می‌ذاره (بحثم درباره کیفیتش الانش نیست)
    نظر من اینه که با تمام احترام به طرفداران مسترچیف، اگه اون بلند پروازی ای که هاوارد برای استارفیلد چیده عملی شه قطعا خیلی بهتر از هیلو خواهد شد(البته واسه قضاوت زوده چون هنوز گیم پلی ندیدیم) و تا اواسط نسل نوک هرم نسل نه اکس باکس استارفیلده( تا ببینیم بعدش چی میشه )
    به هر حال امیدوارم بازی خوبی بشه حدس متا من بین ۸۵تا ۸۸ است

بازی Halo Infinite و فاش شدن سه عکس جدید از آن - گیمفا