قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا

قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید

پست گیمفا
۲۲:۴۷ ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا

خانم ها همواره عاشق خرید بوده و هستند و یکی از مهمترین و جذاب ترین خریدهای آنها، خرید کیف است. زیرا کیف ها نقشی مهم و اساسی در استایل و ظاهر یک خانم دارد و با توجه به انواع گسترده کیف ها، انتخاب از میان آنها کاری شیرین و لذت بخش و گاهاً دشوار است. این عشق و علاقه خانم ها به خرید کیف تا اندازه ای است که تفاوتی ندارد که به صورت حضوری خرید می کنند و یا خرید اینترنتی کیف زنانه را در دستور کار خود دارند. اما خربد کبف مانند هر وسیله ای دیگر، نیاز به بررسی دارد، اینکه کیفی مناسب نیاز خود خریداری نماییم تا بتوانیم از آن کیف استفاده کنیم نه اینکه آن را در گوشه ای از کمد قرار دهیم تا خاک بخورد!

هنگام خرید یک کیف لازم است تا ابتدا فضای داخلی کیف را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که عادت داریم چه چیزهایی را درون کیف قرار دهیم و آیا فضای کیف مناسب با استفاده ما هست یا خیر؟ به کاربردی بودن کیف هم باید توجه کنیم اینکه کیفی که خریداری می کنیم هم نرم و راحت باشد و هم بتوانیم در مکان های مختلف از آن استفاده کنیم، و در نهایت اینکه باید کیفی متناسب با استایل خود خریداری نماییم، یک کیف مجلسی با یک لباس اسپرت هیچ زیبایی و تناسبی ندارد! همچنین خرید کیف چرم با خرید کیف های دیگر متفاوت است. علاوه بر این نکات، لازم است تا با ظاهر انواع کیف ها هم آشنا باشیم و از خرید کیف های خاص نترسیم!

آشنایی با انواع کیف زنانه

این روزها بازار کیف، پر از محصولات زیبا و متنوع با شکل و شمایل متفاوت است و همین امر سبب شده تا خانم ها در انتخاب کیف زنانه دچار سردرگمی شوند، به همین دلیل انواع پرکاربرد کیف زنانه را بر اساس شکل ظاهری آنها دسته بندی نموده ایم تا با بررسی انواع کیف و انتخاب کیفی مناسب، بتوانیم یک خرید لذت بخش را به خود هدیه دهیم.

کیف دوشی زنانه

این کیف ها که به کیف خرید یا Shopping Bag هم معروف هستند، بزرگترین کیف های زنانه هستند. این کیف ها دارای دو دسته بلند در دوطرف کیف هستند که این دسته های روی شانه قرار می گیرند و معمولا این نوع کیف بدون زیپ و دکمه است تا دسترسی به داخل آن آسان باشد. این کیف ها فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسیله های مختلف دارند، به همین دلیل به آنها کیف خرید گفته می شود. البته این نام به این معنی نیست که از این کیف ها فقط برای خرید استفاده می شود بلکه خانم هایی که وسایل زیادی با خود حمل می کنند، می توانند از این مدل کیف ها برای استفاده روزمره خود بهره بگیرند. در بین انواع کیف های زنانه، این کیف ها بیشترین طرفدار را دارند زیرا هم کاربردی هستند و هم به راحتی با هر نوع استایلی ست می شوند. بنابراین یک پیشنهاد کاربردی به تمام خانم ها خرید کیف دوشی است.

کیف دستی-دوشی

این مدل کیف نسبت به کیف دوشی، ظرافت بیشتری دارند و حمل آنها هم آسان تر است. به همین دلیل به این مدل کیف Tote-Bag هم گفته می شود. (Tote به معنای حمل است.) این کیف ها دارای دو دسته هستند که می توان با کمک آنها کیف را روی دست و یا آرنج نگه داشت و غالباً هم بند دوشی دارند که این بندها جدا شدنی هستند. دهانه این کیف ها می تواند زیپی، دکمه دار و یا حتی باز باشد. این مدل کیف ها عموماً حالتی رسمی دارند و در بیشتر موقعیت ها قابل استفاده هستند. این مدل کیف ها جزء شیک ترین، به روزترین و پرفروش ترین انواع کیف های زنانه هستند.

کوله پشتی

کیف های کوله پشتی در بین دانش آموزان و دانشجویان بسیار پرطرفدار هستند. این کیف ها که به آنها BackPack گفته می شود، دارای دو بند هستند که روی هر دو شانه و یا یک شانه قرار می گیرند و دارای یک دستگیره کوچک برای حمل دستی هم می باشند. این کیف ها قابلیت حمل وسایل سنگین را هم دارند و برای مسافرت های کوتاه و یا مسافرت هایی که پیاده روی دارند، می توانند مناسب ترین گزینه باشند. با توجه به پیشرفت های مد، امروزه کوله پشتی ها در سایزها و طرح های مختلف موجود می باشند و کوله های چرم و فانتزی می توانند مکمل تیپ ها و استایل های خاص شما باشند.

کیف دستی

این مدل کیف ها غالباً برای مهمانی ها و مجالس مناسب هستند. ظاهر این کیف ها عموماً به شکل مستطیل است اما در دنیای مد این روزها، شما به راحتی می توانید انواع متنوعی از این مدل کیف ها را به شکل قلب، دایره، بیضی و … مشاهده نمایید.

قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا

این مدل کیف ها را کیف کتابی هم می نامند. این مدل هیچ بندی ندارد و باید آن را بین انگشتان و کف دست خود نگه دارید به همین دلیل این مدل کیف را Clutch می نامند، کلاچ به معنای محکم گرفتن است. این مدل کیف ها غالباً فضای کمی دارند و تنها می توانید لوازم ضروری مانند موبایل و کلید و تعداد محدودی لوازم آرایش مانند رژ را در آنها قرار دهید. این کیف ها امروزه در شکل ها و سایزهای مختلف عرضه شده اند و مدل های مجلسی این کیف ها با سنگ ها و گلدوزی های زیبا تزیین شده اند و یا جنس هایی براق دارند و برای مجالس عروسی و مهمانی های رسمی به درخشانی بیشتر استایل شما کمک می کنند. بنابراین هنگام خرید کیف زنانه مجلسی، به استایل و لباس خود توجه کافی داشته باشید.

کیف تک بند

این کیف ها که از آنها با نام کیف دوشی- بندی و یا کیف پستچی نام برده می شود، دارای یک بند بلند هستند که به صورت عمودی در یک سمت بدن قرار می گیرند یا به صورت ضربدری انداخته می شوند. این کیف ها در سایزها و طرح های مختلف موجود می باشند. بعضی از این مدل کیف ها آنقدر کوچک هستند که فقط برای موبایل و کلید و کارت اعتباری جا دارند و بعضی دیگر آنقدر بزرگ هستند که برای حمل تبلت و کتاب هم مناسب هستند. بعضی از این مدل کیف ها دارای بند زنجیری و بعضی دیگر دارای بند چرمی هستند، اما در هر صورت این مدل کیف ها این روزها بسیار پرطرفدار است و حمل بسیار آسانی دارد و بسیار هم کاربردی است.

کیف پول زنانه

این مدل کیف ها، همان طور که از نام آن پیداست برای قرار دادن پول مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا هم برای کارت های اعتباری جای کافی دارند و بعضی از مدل های کیف پول، محلی برای قرار دادن موبایل هم دارند. بنابراین برای خرید کیف پول زنانه، به نوع استفاده خود دقت داشته باشید.

اگر به دنبال خرید آنلاین کیف زنانه  هستید و خرید کیف برند را در دستور کار خود دارید و قیمت کیف زنانه برای شما اهمیت دارد، با ما همراه باشید تا یک فروشگاه معتبر را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با فروشگاه بگ مگ برای خرید اینترنتی کیف زنانه

فروشگاه بگ مگ یک فروشگاه آنلاین برای خرید انواع کیف زنانه و دخترانه است. این فروشگاه به آدرس اینترنتی bagmagstore.com، تنوع بسیار بالایی از انواع کیف ها از قبیل کیف زنانه و دخترانه در مدل های دوشی، چرمی و مجلسی را از بهترین و معروفترین برندهای روز دنیا را برای مشتریان خود فراهم آورده است و با امکان خرید کیف برند، تمامی کیف های برند خود را با ضمانت اصل بودن کالا به مشتری ارائه می دهد و با تحویل رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، همراه و پشتیبان مشتری است.

قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا

این فروشگاه بزرگ مشتریان خود را شایسته “برترین محصولات”، “بهترین انتخاب” و سریعترین خدمات” می داند. از همین رو بهترین و باکیفیت ترین اجناس را از برندهای مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است تا مشتری بتواند بر اساس نیاز و استایل خود بهترین انتخاب را انجام دهد و همچنین با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، سریعترین خدمات را که شایسته هموطن ایرانی است به او هدیه دهد.

قیمت کیف دخترانه و همچنین قیمت کیف چرم در این فروشگاه نسبت یه کیفیت کیف ها، بسیار مناسب است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و از محصولات فروشگاه بگ مگ استور دیدن نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا
قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

قبل از خرید کیف، کیف مناسب استایل خود را بشناسید - گیمفا