طرح کلیدی Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر شد
دقایقی پیش استودیو راکستدی طرح رسمی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را منتشر کرد. به زودی در رویداد DC Fandom 2021 شاهد نمایش جدیدی از این عنوان خواهیم بود.
راکستدی (Rocksteady) در حالی این طرح کلیدی (Key Art) را به اشتراک میگذارد که به رویداد DC Fandom 2021 نزدیک شدهایم. وارنر برادرز (Warner Bros) به طور رسمی حضور دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill The Justice League در این مراسم را تایید کرده است.
شما تصویر منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
رویداد DC Fandom 2021 در تاریخ ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) برگزار خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات
ببینم بازی تو چه سبکی هست و بازیش مثل فیلمش هست ؟
یه بازی ابرقهرمانی سینگل پلیر و و Co-Op محوره دیگه 😐
😭😭😭
کاشکی بقیه کارکترا هم باشن مثل بلاد اسپورت پیسمکر
اگه با سابقه راک استدی و البته پتانسیل سویساد اسکواد اشنایی داشتی میفهمیدی بازی قطعا شاهکار میشه مثل اثار قبلی راک استدی.
شاهکار بودنش حتمیه😍😍پتانسیل سویساد اسکواد خیلی زیادی و چه کسی بهتر از راک استدی که بهترین استودیو ابرقهرمانی ساز هستش؟؟
اینکه دقیقا سویساید اسکواد چه پتانسیلی داره خودش جای سوال داره😑
چه داستان خفنی میشه ازش دراورد حالا بقیه گروه تو بازی حضور داشته،باشن هم که دیگه هیچ فقط با نگاه کردن به اسم میشه داستان خفنش رو حس کرد.
دشمن اصلی سویساید اسکواد در این بازی شخصیت brainiac هستش که کنترل قهرمانان DC رو به دست گرفته(داخل همون جمجمه بزرگ اول تریلر بود) و قطعا داستان هیجان انگیزی داره از همین الان واقعا دوست دارم بدونم اخرش چی میشه
گاردینز آنلاین نیست کاملا تک نفرست (هر چند امید زیادی بهش نیست)
این هم با اینکه بخش Co-Op داره ولی امیدها بهش بالاست که یه بازی خوب ازش در بیاد
به Gotham Knights زیاد امید ندارم حسم میگه نهایتا یکمی از Marvel’s Avengers بهتر باشه ولی اونقدر هم بازی خفنی نمیشه
ولی به Suicide Squad: Kill the Justice League خیلی امید دارم مخصوصا که استودیوش جزء یکی از بهترین استودیو های صنعت گیمه
یه سری شایعه هم شده که میگن تو Suicide Squad: Kill the Justice League یه خبش آنلاین وجود داره که همه کرکتر های DC چه شرور چه ابرقهرمان هستن و میشه باهاشون بازی کرد و فایت داد با هم دیگه حالا نمیدونم تا چه حد معتبره
نمیدونم چرا به هر کی میرسم هی میگن کواپ بابا گاتام نایتس و سوساید اسکواد هم کواپ و هم سینگل پلی چرا انقدر میگید کواپ ! خودتون دوتا بازی سرچ کنید نوشته سینگل پلی هم داره.
ولی اصل بازی و کل لول دیزاین بازی بر اساس و مبنای همون کوواپ ساخته میشه و بخش سینگل پلیر محور اصلی بازی نیست برای همین همون بهتر که این بازیها نباشن علت اصلی ساختن اینجور بازیها هم بخاطر کم هزینه بودن و زمان ساخت کمتر نسبت به ساخت بازیهای سینگل پلیر هست البته اینجور بازیها طرفدارهای بیشتری هم دارن همه کمپانی ها هم دارن به سمت کوواپ انلاین و مولتی پلیر میرن یا بهتره بگم رفتن از وارنر بگیر تا یوبی سافت . همین رد فال و فالوت ۷۶ و ولف یانگ بلاد فکر میکنی چرا بتسدا تصمیم ساختشون گرفته برای اینکه توی موقعیت بد اقتصادیشون با کمترین هزینه بیشترین سود رو بدست بیاره خیلی ساده ست حتی سونی هم داره چند تا مولتی پلیر میسازه همش برای بدست آوردن پوله . سودی که از فورتنایت توی یه ماه بدست میاد اندازه سود کل یه بازی مثل لست دو هست
و این کمتر بودن هزینه رو شما میگید یا منبعی چیزی براش دارید؟
چون تا جایی که من میدونم به یک دلیل بازی های آنلاین ( اگر اشتباه نکنم بیشتر مولتی ها ) ، هزینه ی ساخت به مراتب بالایی دارن بخاطر ساخت سرور
مولتی ها درآمد بیشتری دارن ، ولی ساختشون سخت تر و هزینه بره ( بین اینهمه آنلاین محشر سخته یه بازی بتونه جایگاهی پیدا کنه ، خیلی زور بزنه میشه مثل اپکس که هر مچش یه دقیقه طول میکشه )
کوآپ هم سینگل پلیر چند نفرست!
روند ساختش با یه سینگل فقط یه تفاوت اساسی داره ، بازی باید برای چند نفر طراحی بشه نه یک نفر ، و این سبک معمولا یه ایراد اساسی داره ( برخلاف بازیای جوزف فارس )، اونم اینه که بازی رو باید بشه دو نفره ، سه نفره یا چهارنفره بازی کرد و یه تجربه ی یکسان بدست آورد ، به خودی خود سخته
ببین من کاری با کوآپ بودن بودنشون ندارم ولی قبول کن Gotham Knights رو نمیشه صد در صد براش هایپ بود و به موفقیتش باور داشت مخصوصا با گیم پلیش که ازش نشون دادن
امیدوارم بازی های دیگه مجموعه بازیسازی وارنر مثل مونولیت و ندریلم هم معرفی شه تو این رویداد
به این استودیو خیلی ایمان دارم . یکی از صاحب سبک هاست. امیدوارم بتونم از این بازی به اندازه ای که از بتمن آرخام نایت لذت بردم چه بسا بیشتر لذت ببرم.