نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند

نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند

علیرضا کریم‌خان زند
۱۸:۲۷ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند

تا عرضه‌ی بازی Death Stranding: Director’s Cut کمتر از یک روز زمان باقی است. بد نیست که این چند ساعت باقی مانده را به بررسی نقدهای این عنوان بپردازیم.

بازی تحسین شده‌ی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) که به سختی در ژانرهای متداول بازی‌ها جای می‌گیرد، به زودی به همراه محتویات اضافی و ریمستر شده برای پلی‌استیشن ۵ تحت عنوان Death Stranding: Director’s Cut منتشر خواهد شد.

داستان این بازی در زمان آینده جریان دارد؛ زمانی که در آن پدیده‌ی اسرار آمیزی به نام Death Stranding دریچه‌ای را میان جهان زنده و دنیای مردگان باز می‌کند. این موضوع باعث ورود موجوداتی وحشتناک از جهان مردگان به دنیای انسان‌ها می‌شود.

شما در نسخه‌ی Director’s Cut این بازی با به دست گرفتن کنترل شخصیتی به نام سم بریجز (Sam Bridges) با چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد که در آن‌ها با استفاده از سیستم مبارزه‌ی پیشرفته‌تر نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی و آزادی عمل بیشتر، این چالش‌ها را پشت سر خواهید گذاشت.

همچنین با استفاده از سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند، به مبارزه با تایپ‌های جدید دشمنان پرداخته و به جستجوی مکان‌های تازه‌ی بازی خواهید پرداخت.

خلاصه‌ای از نقدهای منتشر شده

But Why Tho: 10/10

Death Stranding: Director’s Cut عنوانی به شدت پرمحتوا است. اگر به دنبال عنوانی هستید که تجربه‌ای پر از خلاقیت و لذت بخش را برایتان فراهم سازد، این عنوان یکی از بهترین گزینه‌هاست. برای کسانی که نسخه‌ی اصلی این اثر را تجربه کرده‌اند، پیش از خرید این بازی تنها باید به یک سوال پاسخ بدهند؛ آیا از اولین سفر خود به دنیای زیبای کوجیما لذت بردند یا خیر؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است و یا اگر اولین باری است که قصد تجربه‌ی Death Stranding را دارید، مطمئن باشید که از تک‌تک لحظات این بازی لذت خواهید برد.

Screen Rant: 10/10

Director’s Cut نسخه‌ی تمام‌عیار شاهکار تیم کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به حساب می‌آید. این بازی داستان بسیار منسجمی را به همراه محتویات بیشتر و قابلیت‌های مبتکرانه‌ی DualSense به شما ارائه می‌دهد.

God is a Geek: 9.5/10

Death Stranding: Director’s Cut عنوانی شاهکار است که حجم قابل توجهی از محتویات جدیدی که بر بهتر شدن تجربه‌ی شما تاثیر به سزایی می‌گذارد را به نسخه‌ی اصلی این بازی اضافه می‌کند.

GameMAG: 9/10

اگر شما هم از تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی Death Stranding لذت بردید، Death Stranding: Director’s Cut یکی از بهترین راه‌های پیش رو برای بازگشت به دنیای این بازی است. هم‌اکنون وقت آن رسیده که به همراه بریج بیبی (Bridge Baby) به دنیای Death Stranding باز گردید. اتحاد بر انزوا پیروز خواهد شد، تنها لازم است قدم اول را بردارید.

PlayStation Universe: 8.5/10

گرچه ممکن است محتویات جدید این نسخه‌ی Death Stranding از نظر طرفداران کوجیما اضافی و کم‌اهمیت تلقی شود، اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که Death Stranding: Director’s Cut به لطف زیباتر شدن جلوه‌های بصری و ایجاد تغییراتی که تجربه‌ی بازی را روان‌تر و لذت‌ بخش‌تر می‌کنند، بهترین نسخه‌ی ممکن از آخرین بازی کوجیما بر روی کنسول‌ها به شمار می‌آید. با وجود این‌که عامل تفاوت نظر مردم درباره‌ی کیفیت این عنوان همچنان بدون تغییر باقی مانده است، اما در هر صورت می‌توان گفت که Death Stranding: Director’s Cut بهترین راه برای درک هایپ پیرامون این بازی است.

Attack of the Fanboy: 8/10

با این وجود که داستان بازی پتانسیل پیشرفت بیشتری را در این نسخه داشت، اما Death Stranding: Director’s Cut همچنان یک تجربه‌ی خوب برای دارندگان پلی‌استیشن ۵ به ارمغان خواهد آورد.

IGN: 7/10

لیست طولانی تغییراتی که در جهت روان‌تر و لذت‌ بخش‌تر شدن این بازی بر نسخه‌ی Director’s Cut آن اعمال شده است، ورژن پلی‌استیشن ۵ این عنوان را به پرمحتواترین و مناسب‌ترین نسخه‌ی Death Stranding تبدیل می‌کند. اگر هنوز نتوانسته‌اید دنیای زیبای این بازی را به همراه محتویات عملی تخیلی و عجیب آن تجربه کنید و مشغولیت به ۴۰ ساعت ماموریت‌های جمع‌آوری آیتم شما را زده نمی‌کند، پس Death Stranding: Director’s Cut بهترین راه تجربه‌ی این اثر تخیلی با کمترین ایرادات ممکن است. با این وجود جا دارد بگوییم که افزودن ابزارهای جدید جابه‌جا کردن آیتم‌ها باعث چشم‌پوشی گیمرها از قدم گذاشتن در مسیر‌های سخت و طولانی و جایگزینی راه‌هایی با کمترین میزان دشواری به جای مسیرهای پردردسر می‌شود که این موضوع لذت موفقیت در شرایط سخت را قربانی راحت‌‌تر و کم‌دردسرتر شدن بازی می‌کند. با وجود این‌که این نسخه از بازی Director’s Cut نامیده شده است، نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم که از نظر من نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی به دید اصلی کارگردان نزدیک‌تر است.

Comicbook.com: 5/10

به هیچ وجه نمی‌توان منکر پیشرفت‌های تکنیکی Death Stranding: Director’s Cut شد. اتمسفر فوق‌العاده‌ی این بازی در کنار استفاده‌ی کامل آن از قابلیت‌های پلی‌استیشن ۵ باعث شده که این نسخه از بازی یک موفقیت به شمار بیاید. اگر پس از تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی از گیم‌پلی نافرم Death Stranding ناامیدشده بودید، ورژن Director’s Cut نمی‌تواند نظر شما را برگرداند. اما اگر روایت داستان کوجیما شما را مجذوب خود کرده بود، این ارتقا کاملا ارزش هزینه‌ کردن را دارد.

Death Stranding: Director’s Cut در تاریخ دوم مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

کاکاسنگی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند
نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    استاد دوباره گل کاشتی 😍😅

  • Sina_2081 گفت:

    یکی از منفاوت ترین تجربه های من بود . به نظرم بالاخره به حقش رسید . سونی این نسل رو عالی شروع کرده (کافیه فقط از نظر کمیت و کیفیت و متا به عناوین سال اول ps5 و کنسولهای قبلی نگاه کنید تا متوجه بشید چرا جیم رایان میگفت ما بزرگترین لانچ تاریخ رو داریم)
    بازی جدید
    ۱-demons souls
    ۲-spiderman MM
    ۳-ratchet & clank
    ۴-bugsnax
    ۵-deathloop
    ۶-kena
    ۷-returnal
    ۸-godfall
    ۹-sackboy
    ۱۰- astro playroom
    ریمستر یا محتوا جدید :
    ۱-death stranding DC
    ۲-ghost of tsushima DC
    ۳-FF VII intergrade
    ۴-nioh collection
    بازیهای AAA انحصاری معرفی شده آینده
    ۱-forspoken
    ۲-god of war R
    ۳-horizen 2
    ۴-gran turismo
    ۵-spiderman 2
    ۶-wolverine
    ۷-KOTOR REMAKE
    ۸-ghostwire tokyo
    ۹-FF VI
    (+FIST+little devil inside+solar ash+stray)
    با توجه به لاین آپ ایکس باکس ، از سال آینده رقابت خیلی خفن میشه

    • Adler گفت:

      دقیقا سال بعد جنگ عظیم شروع میشه سونی تا الان از عالی هم عالی تر بوده در ضمن از پاییز این نبرد کنسولی تازه شروع میشه که سونی با سه انحصاری پاییز رو شروع کرد (دث لوپ انحصاری زمانی)

    • ShinjiMikami گفت:

      بطور کلی فکر میکردم ۲۰۲۱ سال جذاب و پر از بازیای خفن و بزرگ باشه ولی اکثرا تاخیر خوردن. سال ۲۰۲۱ چنان آیپی قدرتمندی نداره. منتظر ۲۰۲۲ هستم.
      اسپایدر و ولورین که ۲۰۲۲ فکر نمیکنم بیان. بنظر شخصی خودمم گاد یا هرایزن البته به احتمال زیاد گاد به اوایل ۲۰۲۳ بیفته. البته اینا همشون نظر شخصیمه.
      در مورد رقابت بین مایکرو و سونی در نسل ۹ شکی نیست. رقابت سخت و تنگاتنگی داریم. از همین ۲۰۲۲ رقابت بین زلدا و الدن و استارفیلد و هرایزن و استاکر ۲ و فوراسپوکن و در آخر شاید هم گاد، کاملا واضح و مشخصه. البته هیلو هم هست اونم معلوم نیست میفته ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲.
      ببینیم چه میشود.

      • Black Knight گفت:

        این همه اومد لیست نوشت و پایین تر یکی دیگه هم اومد متا هاشون رو نوشت باز امثال آدمایی مثل تو میگن امسال بازی خاصی نیومد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        آره گاد که از ۲۰۱۸ بکوب دارن میسازنش میره برا ۲۰۲۳ 😂😂😂 حالا جالب اینجاست هم از بازی گیمپلی اومده و هم قرار نیست مثل نسخه ۲۰۱۸ بازی رو بکوبن از نو بسازن همه چیشو ولی باز یه سری مثل تو میگن تاخیر میخوره درحالیکه حتی تو لیست پلی استیشن هم زده بزودی 😂😂😂😂
        و شایعه شده بین مارچ تا آپریل یا یه چیزی تو همین حدودا میاد 😂
        هیلو هم افتاد برا گیم اواردز سال بعد قانون گیم اواردز اینه که هر بازی اواسط نوامبر بیاد میره برای گیم اواردز سال بعد

        • ShinjiMikami گفت:

          من یه حرف رو یبار میزنم
          اسپایدر و دیمن و بعضی بازیای دیگه مال ۲۰۲۰ هستن. همچنین فوراسپوکن و پروجکت و هرایزن از چند سال قبل معرفی شدن و تازه نیستن. سونی مراسمش فقط سه تا بازی جدید داشت اونم جوری که دوتاش کاملا قابل پیش بینی بود یعنی گاد و اسپایدر ۲.
          هر پست با لیست کردن بازی ها و مفت تایپ کردن که چیزی نمیشه باید منتظر باشیم برای رقابت های نسل ۹ که از همین سال ۲۰۲۱ شروع میشه نه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰.
          سال ۲۰۲۱ چنان بازیای بزرگی نداشتیم مثل استارفیلد و الدن و زلدا و گاد و هرایزن و استاکر ۲ و …
          بازی های ریزه میزه که پره برو از مایکرو فنا بپرس اونا هم برات لیست کنن.
          در اخر همین دث استرندینگ هم میدونی مال کدوم ساله؟ nioh و ghost مگه بازی های جدیدین؟ همون بازیا هستن دیگه. طرف کالکشن انچارتدم نوشته😅

          • Black Knight گفت:

            چه ربطی داره اگه به این باشه everwild و هلبلید ۲ و خیلی از بازی ایکس باکس هم قبلا معرفی شدن !!!!
            یعنی ته منطقت در همین حده ؟
            نیست بازی های مایکروسافت قبل از مراسم اصلا لو نمیرفتن مثل کنترابند و outer world 2 و فورتزا هورایزن ۵ و غیره چطور اونا قابل پیشبینی نمیشن برات ؟!!!
            آهان یادم افتاد چون فن بوی مایکروسافتی
            نیست مایکروسافت نسخه کنسولی MFS رو همین امسال نداد امثال شما داشتید از دکلش بالا میرفتید میگفتید بازی جدیده !!!
            فن بوی تر و هیتر تر از تو این سایت ندیدم فقط بلدی با ادا در آوردن خودتو منطقی جلوه بدی درحالیکه یه فن بوی بی منطق و هیتری
            هر چند از آدمی که میگفت رزیدنت ۸ متاش بالیا ۹۵ میشه نباید توقع منطق داشت !
            سونی هم بخواد مثل مایکروسافت میتونه به راحتی همه بازی هاشو با CGI معرفی بکنه ولی نمیکنه و میزاره زمانی که تقریبا نزدیک بودن معرفیشون میکنه فقط یه ولورین نمایشی که داشت CGI بود که در اصل On More Thing مراسم بود و طبیعی بود به شکل تیزر معرفی بشه ولی با توجه به سابقه اینسامنیاک صد در صد سریع منتشر میشه بخصوص که تیمشون هم از اسپایدی ۲ جداست
            همینکه به همه کسایی که داشتن لیست بازی های سونی تو امسال رو مینوشتن دیس میدادی مشخصه چه قدر فشاری شدی
            اونقدر هیتری که نمیتونی موفقیت های بقیه رو ببینی و صرفا با یه سری تریلر CGI اون یکی رو برنده میدونی !!!!
            یکم اطلاعات و منطقتو ببر بالا انصافا

    • reza.q77 گفت:

      و باز هم متای کیلویی برای همچین گیم بی محتوایی
      واقعا عجیبه چطور بعضیا بردن بار پای پیاده و فعال کردن ترمینال های مختلفو تو یک مپ خالی سرگرم کننده میدونن
      این تعصبه باعث میشه قبول نکنی دث یک گیم شکست خوردس هرکسی هم مخالف باشه طرفدارا خودشونو به ابواتیش میزنن که شما سوادو شعور ندارید استاد شاهکار ساخته ۳۰ سال دیگه شاهکار استاد درک میشه 👎

      • بیگ‌ وینر ۲۰۱۹ (با حضور اویل ۲ و سکیرو) و متای ۸۷ شکست محسوب میشه؟! بازیش به شدت سلیقه ایه ولی دلیل نمیشه بگیم شکست خورده ، چون هم از نظر فروش و هم از نظر متا و نظر منتقدا عملکرد فوق العاده ای داشته.

      • AHM.Gamer گفت:

        همونجور که نگهداری از ایستگاه بنزین/گاز رو مردم خیلی دوست دارن(که فروشش از جی تی ای بالا زد،درحالی گیم نه داستان و نه گیم پلی و چیز دیگه ای داره)این هم ممکنه که بعضیا از دث استرندیگ خوششون بیاد که داستان خوب و گیم پلی خوبی هم داره…
        و اینکه شصت هزار پی سی پلیر با نظرت مخالفن…
        h ttps://s4.uupload.ir/files/dsrp_6jbv.png
        بای

      • جهان ذهنی شما تنها جهان ممکن ت عالم هستی نیست، ذهن شما فقط ذهن شماست، اگه کسی از چیزی خوشش میاد حق گفتن اینکه چرا جهان ذهنی تو شبیه ذهن من نیست رو ندارید، شما یک انسان از بین ۸ میلیارد انسان رو زمین هستید، شما تنها به اندازه همین یک نفر میتونید صحبت کنید نه بجای همه

    • aliboostani گفت:

      البته FIST اگه منظورت F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch هست که باید بگم عرضه شد و بازی خوبی هم از آب در اومد

    • داداش مسئول فرستادن لیست منم😅
      .
      لیست کامل انحصاری های منتشر شده و معرفی شده PS5 به همراه متا:
      Demon’s Souls (92)
      Final Fantasy VII Remake Intergrade (89)
      Deathloop (89)
      Ratchet & Clank: Rift Apart (88)
      Ghost of Tsushima Director’s Cut (88)
      The Nioh Collection (88)
      Death Stranding Director’s Cut (87)
      Guilty Gear -Strive- (87)
      Returnal (85)
      Marvel’s Spider-Man Miles Morales (85)
      Astro’s Playroom (83)
      Kena: Bridge of the Spirits (83)
      F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch (81)
      Sackboy A Big Adventure (79)
      The Pathless (77)
      Bugsnax (75)
      Destruction AllStars (62)
      Godfall (61)
      – بازیهای معرفی شده:
      Solar Ash
      Horizon Frobidden West
      Sifu
      Gran Turismo 7
      Forspoken
      Uncharted Legacy of Thieves Collection
      Ghostwire Tokyo
      Stray
      God of War Ragnarok
      Tchia
      Marvel’s Spider-Man 2
      Marvel’s Wolverine
      Star Wars KotOR Remake
      Final Fantasy XVI
      .
      یه لیستم دارم آماده می کنم درباره درصد منتقدایی که به بازی ۱۰۰ از ۱۰۰ دادن. مثلا ۴۸ درصد منتقدا به لست۲ نمره ۱۰۰ دادن.

    • Black Knight گفت:

      بعد یه سری میگن سونی هیچ بازی نداده و برای سال بعد هم بازی خاصی نداره به جزء همون فرست پارتی هاش 😂😂😂😂

      • اون بعضیا احتمالاً عقلشونو از دست دادن. تو ۱ سال به اندازه نصف نسل بازی انحصاری داده. پلی‌استیشن تو نسل ۷ حدود ۳۵ تا بازی و نسل ۸ حدود ۵۰ بازی انحصاری داشته. الان سال اول نسل ۹ حدود ۲۰ بازی داشته که بهترین لانچ سال اول تاریخ کنسولهاست. حالا بقیه نسل بماند…..

      • ShinjiMikami گفت:

        میدونم به بنده تیکه میندازی. با تیکه انداختن شخصیت نمیره بالا عزیز
        سونی بازی داده ولی بازی دادن ملاک نیست. همه بازی میدن. بنده بحثم سر بازی های بزرگ و مهمه. سونی برای سال های اینده چه بازی های بزرگی داره؟ هرایزن که تاخیر خورد رفت برای ۲۰۲۲ وگرنه مال ۲۰۲۱ بود. گاد هم که فعلا باید صبر کنیم ببینیم واقعا ۲۰۲۲ میاد یا خیر. بازی های معرفی شده توسط مایکرو از سونی زیاد تره بخصوص بازی های aaa و مهم و اساسی. این کاملا مشخصه دیگه. از سونی فقط اسمایدر و ولورین معرفی شدن اونم برای سال های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴.
        مایکرو خیلی از بازی هاشو معرفی کرده حتی مال ۲۰۲۵ رو و هنوز هم ایپی داره که نگه داشته بعدا معرفیشون کنه و یا ازشون تریلر بده.
        ایپی سونی که باید مراسمی برگزار کنه و دو سه تا ایپی بزرگ و خفن از ناتی و سانتا و حتی گوریلا معرفی کنه.
        تمام

        • ShinjiMikami گفت:

          *سونی باید مراسمی برگزار کنه*

        • Black Knight گفت:

          آخ که چه قدرم تو منطقی هستی . نکشیمون سلطان منطق !
          بالاتر هم جوابتو دادم میتونی بری بخونی
          گاد هم صد در صد ۲۰۲۲ میاد بازی رو ۵ سال دارن میسازن قرار هم نیست دوباره مثل نسخه اول انقدر طول بکشه چون نسخه اول داشتن بازی رو ریبوت میکردن و همه چی بازی رو از نو ساختن ولی نسخه رگناروک قرار نیست دقیقا همون کارا رو بکنه و ۵۰ درصد بازی عملا انجام شدست از قبل خود کارگردان بازی هم تو مصاحبش به عرضه شدن گاد تو ۲۰۲۲ اشاره کرد تو صفحه رسمی سونی هم تو لیست بازی هایی که بزودی عرضه میشن قرار گرفته که همین هم دوباره احتمال عرضش تو ۲۰۲۲ رو زیاد میکنه بخصوص که بقیه هم گفتن بازی ۲۰۲۲ میاد حالا امثال شما نمیخوام بفهمن مشکل خودشونه
          مایکروسافت اگه داره همینطوری پشت سر هم بازی معرفی میکنه به خاطر اینه که نسل قبل با سر زمین خورد و الان میخواد با این معرفی ها خودشو به بقیه ثابت بکنه و جذب کاربر بکنه ولی سونی نیازی نداره مثل مایکروسافت بیاد همه بازی هاشو تو ۱ مراسم با تیزر CGI معرفی بکنه نکنه فکر کردی الان این همه بازی که مایکروسافت معرفی کرده قراره همین امسال عرضه بشن ؟!!!
          سونی هم پروژه و بازی زیاد داره ولی نمیاد مثل مایکروسافت همرو رو کنه با برنامه ریزی درست و به شیوه خاص خودش پیش میره
          جهت اطلاعت هم بگم مایکروسافت ۷۰ ۸۰ درصد پروژه هاشو رسما معرفی کرده صرفا بعضی از استودیو هاش مثل inxile و compulsion و coalition موندن که بازیشونو معرفی نکردن پس طوری جو نده انگار هزار تا بازی معرفی نشده داره
          کل منطقت از بهتر بودن یه شرکت به معرفی بازیه !!!!
          اصلا جوانب دیگه رو در نظر نمیگیری و نمیفهمی جریان چیه فقط میای یه چیزی از خودت میپرونی
          هر چند از آدمی که منطق خریداری استودیو رو میزاره روی GOTY گرفتن انتظار دیگه ای هم نیمشه داشت

          • ShinjiMikami گفت:

            بطور خلاصه باید بگم اسکایرم محصول تادهاوارد سال ۲۰۱۱ مقابل پورتال و انچارتد و بتمن و دد اسپیس و زلدا اول شد.
            استارفیلد ۲۰۲۲ بیاد رقیب سرسختیه برای همه.
            همین سونی هم ولورین و اسپایدر و برای سال های آتی معرفی کرد دیگه. اسپایدر ۱ رو همین اواخر ۲۰۲۰ داده و بازی اسپایدر ۲ و ولورین برای سالا های ۲۰۲۴ و … هستن. فور اسپوکن و پروجکت و هرایزن از قبل معرفی شده بود عزیز. چرا قبول نمیکنی. زور و تعصب جلوی چشماتو گرفته.
            من از ایپی های جدید حرف میزنم. ایپی های جدید

      • ShinjiMikami گفت:

        همیشه اینم یادت باشه با پشت کسی حرف زدن و تیکه انداختن به کسی، در این صورت چیزی از من کم نمیشه عزیز. فقط از شخصیت شما کم میشه که تلاش کن چیزی پشت سر من و حسن و حسین نگی و کم نشه.
        نمیخواستم جواب بدم چون نتیجه ای نداره ولی بعد این همه پشت سر حرف زدن و تیکه انداختن گفتم یه جوابی بدم بلکه درست بشی که میدونم نمیشی😅
        به هرحال ببین من نه سونی فنم نه مایکرو فن، من با توجه به تعداد بازیای معرفی شده حرف میزنم. من هم کنسول و هم پیسی دارم و بازیای هردو رو تجربه میکنم. ولی بطور کلی رقابت بین بازی هارو دوست دارم. با همین رقابت بازیای بهتری ساخته میشه.
        از تو بیشتر دوست دارم گاد ۲۰۲۲ بیاد تا هم تجربه کنم هم رقابت استارفیلد و گاد رو ببینم. حتی رقابت ایول ویلیج با دیر بازیارو هم دوست دارم با اینکه ویلیج برای من یعنی عشق.
        من بیشتر از قسمتای مثبت بازیا میگم تا قسمتای منفی
        .
        الان کسی بیاد بگه ایول اکشنه پس مشکل داره یا اینکه چون گاد باز خدا میکشه مشکل داره، من با این موارد مخالفم. اینا مشکل بازی نیستن. اکشن در ذات ایول و کشتن خدایان در ذات گاده. این دو ایپی بدون این موارد لذت رو از دست میدن و تبدیل به یه ایپی دیگه ای میشن. حال مثال زدم. همه ی بازیا اساس و ریشه ی خودشون رو دارند.
        موفق باشی

        • Black Knight گفت:

          بیا پایین بچه
          همین کم مونده تو برا من فاز ریش سفیدی برداری
          سونی فنم ولی ایکس باکس بهترینه
          طرفدار اپل و iOS هستم ولی Android و سایر برند ها بهترینن
          طرفدار مسی هستم ولی رونالدو بهترینه
          این حرف ها دیگه قدیمی شده
          وقتی منطقتو فقط میزاری روی معرفی های CGI نه عملکرد شرکت ها تو زمان عرضه و استراتژی هاشون تو شروع و روند پیشرویشون همه چی مشخصه
          یعنی باید سر تا پای منطق امثال شماهایی که فکر میکنید چون مایکروسافت بازی های CGI با تیزر معرفی میکنه بدون هیچ تاریخ عرضه پس نسبت به سونی جلوتره رو گل گرفت
          هر چند از آدمی که درک و منطقش از خرید استودیو در حد رقابت سر GOTY خلاصه میشه انتظار زیادی نمیشه ازش داشت

          • ShinjiMikami گفت:

            تو اونقدر بزرگ نشدی که به من بگی بچه برو کنکورتو بده. امثال تو کلاسای من میشینن. مهم ریش و سن که نیست مهم عقل و فرهنگه که تو نداریش. داشتی بجای… حرف میزدی.
            خیلی چرت گفتی واقعا. ما در مورد رقابت حرف میزنیم عزیز. الان استارفیلد کنار ایول ویلیجم میومد میگفتم اون اول میشه. شما متعصبی سخته برات
            جواب نداد دیدی؟😂 برو صبح تا شب گوشیتو باز و بسته کن پشتم حرف بزن با اکانتای فیکت ۱۰ ۲۰ بار لایک کن بزرگ. من بچه ام شما بزرگ 😂 با کیا هشتاد میلیونی شدیم.
            اکانت فیک خوبی هستی.

  • Matin_kh گفت:

    پلی استیشن بسه دیگه خسته شدیم 😭 یه بازی متا پایین بده 😂

  • پیشنهاد میشه اگر انسان باسواد وبا شعوری هستید و درک عمیقی از هنر هشتم و گیمینگ دارید ..بهترین اثر هنری دیجیتال ساخت بشر رو تجربه کنید .

  • من رو پی سی بازیش کردم و فقط میتونم بگم بازی خاصیه 🤔 ممکنه برا خیلیا خسته کننده بشه ولی داستان جالبی داشت

  • Death Stranding: Director’s Cut عنوانی به شدت پرمحتوا است
    این رو قبول دارم
    کمتر بازی ای به بازیباز امکان پنجاه ساعت محتوای فرعی صرفا جهت حمل محموله میده😑

    • محتوای جهات حمل محموله از آخرین نسخه ی هیلو نمره ی بالاتری گرفته و مطمئن باش نمره ی پوپ اینفینیت هم از این کمتره 🙂

    • Black Knight گفت:

      کاش بفهمی قرار نیست تو همه بازی ها اکشن باشه یا مثل بقیه بازی های اوپن ورلد طراحی شده باشه !!!!
      همین تغییرات هستن که باعث پیشرفت میشن

      • یه بار گفتی جواب دادم ولی انقدر …
        هیچی ولش کن
        بازم میگم ، صرفا منظورم اکشن نیست ، چیزیه که کوچکترین هیجانی داشته باشه و ذهنم رو حداقل یکم بکار بندازه ، نه بازی ای که ته فعالیت ذهنیم تصمیم گیری این قضیه باشه که اول w رو بگیرم بعد d یا برعکس😑
        اکی شد یا بازم بگم؟
        دث هر مشکلیش رو ربط بدیم به سلیقه ، ولی از لحاظ محتوای فرعی مشکل اساسی داره و یه تنه بازیای یوبی رو روسفید می‌کنه! ، شرایطی که متال گیر هم داشت ( تو قبلی فقط یه سری اوتپست بود تو این یه سری محموله😑)

        • Black Knight گفت:

          برای هرکس هیجان معنای متفاوتی داره برای بعضی ها بازی های ترسناک هیجان داره برای یه سری بازی های ریسینگ برای یه سری دیگه بازی ها بتل رویال برای یه سری دیگه هم حتی بازی های سخت و سبک سولز برای یه سری هم بازی مثل Death Stranding با فضا سازی و متفاوت بودنش هیجان داره
          تو Death Stranding هم باید ذهنتو به کار بندازی تا بتونی محموله ها رو به موقع و سالم به مقصد برسونی و بتونی با خطراتی که تو جهان بازی هست کنار بیای
          کوجیما همیشه به ساخت بازی های متفاوت و کلیشه شکن و فلسفی معروف بوده و تو این بازی کارگردانی خودشو به حد کامل میرسونه
          Death Stranding هم برای اونایی که طرفدار دو آتیشه کوجیمان و دنبال بازی های متفاوت و کلیشه شکن هستن تجربه جالبیه و میتونه بازی خوبی باشه
          میتونم همین الان برات یه بازی مثال بزنم که دقیقا مثل Death Stranding میمونه تا حدی و اصلا اکشن نداره یعنی Omno که رسما یه بازی عجیب که صرفا المان پلتفرم داره و با هیچکی فایت نمیدی و داستان و جهان عجیبی داره و تازه اونم متاش تقریبا شبیه به Death Stranding شده
          پس اونم بازی بدیه ؟

          • ببین وقتی من ده بار گفتم منظورم اکشن نیست و بازم میگی اکشن ، یعنی چیزی که اون توعه رو با سنگ عوض کردی😑
            Omno رو هم بازی نکردم پس نظر نمیدم
            ولی باز میگم
            دث کلیشه شکنه ، اومده بازی رو از a و b ( مدل ویچر و رددد ) برداشته آورده اون وسط ، یعنی تو راه
            ولی اصلا خوب این کار رو نکرده و عملا چیزی به اسم گیم پلی وجود نداره
            این قضیه ای که برای سالم رسوندن محموله به مقصد میگی هم همش شوافه و بازی ابدا کوچکترین چالشی نداره
            و خب من ترجیح میدم بازی خوب باشه تا کلیشه شکن

        • Ladon گفت:

          داداش تو اینو به من بگو این بازی متاش از سایبرپانک روی پی سی بیشتره آیا واقعا این بازی اونقدر خفنه که از سایبرپانک بهتره ؟ ینی سایبر اندازه دث محتوا نداره ینی دلم میخواد این رتبه بندی ها بریزم تو توالت سیفونو بکشم روش

        • AliReza گفت:

          میگم اونی که تو میگی ردد۲ نیست
          چون تو کل بازی کاری جز اسپم کردن ضبدر یا A نداشتی

    • AliReza گفت:

      https://s4.uupload.ir/files/download_m2mb.jpeg

      اون شب باید از این استفاده میشد تا امروز شاهد همچین کامنت هایی نباشیم

  • ali_yegane گفت:

    بازی که از زمان خودش جلوتر باشه با گذشت زمان بهتر درک میشه مرسی از سونی بابت حمایت از ایده های جدید و خاص #منتقدهای_پشیمون #شرمندگی_منتقدها

  • آرین گفت:

    سلام
    منتقد IGN نکته خوبی گفته.
    “با وجود این‌که این نسخه از بازی Director’s Cut نامیده شده است، نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم که از نظر من نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی به دید اصلی کارگردان نزدیک‌تر است.”

  • ShinjiMikami گفت:

    نسخه ی اصلی این عنوان رو تجربه کردم و باید بگم از نظر داستانی و تنوع تجهیزات خوب بود ولی یکم زیادی در حمل و نقل وسایل اغراق شده. در واقع کاش در کنار حمل وسیله ها، کار های دیگه ای هم داشتیم. از نظر گیم پلی این بازی شباهت زیادی با متال گیر ۵ داره.وسطای بازی کنار گذاشتمش البته هنوز رو سیستمم هست😅
    بطور کلی برای من تجربه ی معمولی بود. زیاد باهاش حال نکردم.
    با تشکر

    • ShinjiMikami گفت:

      اینم به حرفم اضافه کنم که این آیپی شاید برای خیلیا خیلی جذاب و خاطره انگیز باشه. من میدونم که خیلیا عاشق گیم پلی این بازی که شبیه متال گیر ۵ هست، هستن. من متوجهم که این نوع گیم پلی برای طرفداران متال گیر کاملا جذابه همانطور که اتاق های سیو و اهنگ همین اتاق های سیو ایول برای من یه دنیاس.
      خلاصه این بازیم طرفدارای بخصوص خودشو داره ولی بنده به سلیقم نیست.
      ولی خداییش یچیزم بگم. اونم اینه که در این بازی، اهنگایی که وسط بازی پخش میشد عالی بود. ارام بخش و عالی. وقتی اعصابم خورد میشه بازی رو اجرا میکنم و حتی موسیقی هاشو در اتاق استراحت کنار حموم کردن و سرویس بهداشتی گوش میدم.😂 منظورم حموم و سرویس خود اتاق بازیه ها.
      با تشکر

  • قبلاً گفتم بازم میگم این بازی بازیی نیست که همه دوست داشته باشن و بنظرم یکم بهش کم لطفی شده اما الان بنظرم به نمره واقعی خودش رسیده

  • Adler گفت:

    حق این گیم بالا نود هست ولی اینم خوبه یک انحصاری خوب برای پلی استیشن ۵ انگار خیلی تفاوت داره با نسخه پلی استیشن ۴ من رو پلی ۴ بازی نکردم ولی پلی ۵ بخرم حتما میریزم

  • GrandWarden گفت:

    بالای ۹۰ هم جا داشت که بره….
    امیدوارم واقعا نسخه دومی هم در کار بشه. حیفم میاد یکی از متفاوت ترین و بهترین تجربه های زندگیم دنباله نداشته باشه.
    همین الان که این نظر رو می نویسم در حال گوش دادن به قطعه not around هستم و واقعا هم زیباست.
    به دوستان حتما پیشنهاد میکنم آلبوم موسیقی متن بازی رو دانلود کنن و گوش کنن.

  • حدوداً یک سال پیش موفق به تجربه Death Stranding شدم
    واقعا ک بی‌نظیر بود
    متفاوت بودن و خاص بودنش تو صورت آدم داد میزنه :دی
    الانم ک نسخه DC هم منتشر شده با متای بالاتر! دقیقا متایی ک حقشه

  • Amir گفت:

    سونی این نسلو داره با اختلاف می بره

    • Avowed fan گفت:

      همین کوجیما رفته طرف مایکرو. ارکین مال مایکرو. کل بتسدا مال مایکرو. پلی گراند و ابسیدین بازیای جدید و شاهکار میسازن با نیرو های جدید و عالیشون. تیک تو رو هم مایکرو بخره تا حال کنین. بعد ببینم سونی به کی پول میده تا بازیارو انحصاری کنه.🤣🤣🤣
      با همین بازیای قدیمتون حال‌ کنین. از سال ۲۰۲۲ گریه هاتون شروع میشه. هیلو ۲۰۲۱ بیاد از همین سال شروع میشه.

    • آممم چی زدی داداش واقعا من برام سواله چی زدی بگو منم شاید تونستم اینطوری بشم البته شما که دیگه استاد اینکارا این آقا درمورد نینتندو هم می گفتن چون اول نسل بانو خوبی نداشت باخته بعد که دیگه حتما دیدی بازی هایش نمره متاشون از مال سونی و مایکروسافت بیشتره بعدشم آخه کی از سال اول نسل میگه کی بهتره کی بدتره و از اون مهمتر سونی هی داره دایرکتوز کات میده تو از این نکته که سونی با دایرکتوز کات داره تعداد بازی های امسالش رو بالا میبره فهمیدی که بله سونی برد
      و در ضمن مایکرو سافت به نسبت فاجعه نسل قبل واقعا خوب عمل کرده و بازی های عالی داده وا بازی زیر ۸۰ نداده و طبق لاین اپ مایکرو سافت نسل تازه از ۲۰۲۲ شروع میشه : استاکر ۲ و استارفیلد و ردفال و … ۲۰۲۲ تموم میشه

  • عالیه افرین فقط نمره ign خوب نیست که دلیلشم درسته

  • هنوزم که هنوزه چند وقت یه بار یه بسته میبرم میرسونم .

  • ASHEN ONE گفت:

    استاد دوباره گل کاشت.
    از متفاوت ترین تجربه نسل هشتم بود😍
    الان برین ایستراگ پیدا کنید واس پروژه بعدیش.😂😂😂

  • تبریک به طرفداراش همونطور که انتظار داشتم نمره خیلی خوبی کسب کرده🥳🥳🥳🥳

  • شیر دوش کات نخرید دوستان خرید دی ال سی باعث نابودی صنعت گیم میشه و همه میرن سمت شیردوشی های اینچنینی

  • نقد IGN را ملاک قرار میدم
    همچنان این اثر مناسب من نیست

    • solid گفت:

      عزیزم چرا بریم یک بازی رو بخریم که کارگردان اش و صدا پیشه هاش نتوانست درک اش کنن ! بازی که فقط شما رو در ۴۰ ساعت پیاده روی مضخرف قرار می ده به عنوان کسی که چیزی در حدود ۲۰ ساعت نسخه ps4 رو تجربه کرده به هیچ عنوان برای هیچ کسی پیشنهاد نمی کنم این شبیه سازی رو بازی کنه اصلا باورش سخته که کارگردان این بازی کارگردان سری متال گیر سالید باشه واقعا !

  • حمید گفت:

    کاشکی برای پلی استیشن ۳هم بیاد

  • Shinji is sad گفت:

    بازی خوبیه
    تازه وارد سایت شدم امیدوارم لحظات خوبی رو داشته باشیم.😶

  • mo1234 گفت:

    واای خدا ایول کول بری با گرافیک ps5 جوون

نقدها و نمرات Death Stranding: Director’s Cut منتشر شدند