شایعه: بازی بعدی سازنده Outriders یک شوتر سوم شخص است
سال گذشته، پیپل کن فلای، توسعهدهندهی Outriders ،Gears of War و Bulletstorm اعلام کرد که در حال کار روی یک آیپی جدید نقش آفرینی AAA با نام رمز “Project Dagger” هستند که با همکاری تیک تو اینترکتیو (Take-Two Interactive) توسعه مییابد.
اخیراً ، این شرکت بیش از ۷۰ موقعیت شغلی را برای این آیپی در وبسایت خود منتشر کرده است. با نگاهی به برخی از این موقعیتهای شغلی، میتوانیم جزئیاتی را در مورد این عنوان جدید که هنوز معرفی نشده است، داشته باشیم.
یکی از این موقعیتهای شغلی، نویسنده است که نشان میدهد این آیپی دارای “محتوای داستان اوریجینال و سازگار با فلسفه و چشم انداز شرکت” خواهد بود. بیشتر این موقعیتها الزام داشتن سابقهی کار روی بازیهای آنلاین یا چندنفره را دارند، که اگر آن را کنار هم بگذاریم، ممکن است با یک بازی کوآپ داستان محور دیگر مشابه Outriders، از سوی پیپل کن فلای طرف باشیم.
در شرح شغل هنرمند مفهومی ارشد نوشته شده است:
پیپل کن فلای به دنبال یک هنرمند مفهومی ارشد پرشور است. شما مسئول ایجاد محیطهای جالب، شخصیتها ، سلاحها و وسایل نقلیه خواهید بود.
آگهی دیگر برای طراحان ارشد بخش مبارزات به سابقهی کار در عناوین سوم شخص AAA، عناوین شوتر و شوترهای مبنی بر کاورگیری در نقشهای طراح مبارزات یا طراحی سیستم نیاز دارد.
همچنین توضیحات آگهی جذب طراح هوش مصنوعی به یک عنوان سوم شخص با سیستم مبارزات تن به تن اشاره میکند:
ایجاد، ارائه و نمونه سازی ایدههای گیم پلی برای نبردهای اصلی و مکانیکها و سیستمهای لحظه به لحظه، شخصیتهای مبارزه، احساس، رفتار، تواناییها و برخورد آنها در محیطهای مختلف بر عهدهی طراح هوش مصنوعی است و فرد موردنظر باید سابقهی کار روی عناوین مبارزهی تن به تن سوم شخص AAA در بخشهای مبارزه، طراحی هوش مصنوعی و طراحی سیستم را داشته باشد.
بر اساس آگهیهای شغلی، Project Dagger برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس، ایکسباکس سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی در حال توسعه است.
سباستین وویچچوفسکی (Sebastian Wojciechowski)، مدیرعامل پیپل کن فلای، پیش از این اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد این عنوان معرفی نشده را تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر کند.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
اینکه ناشرش تیک تو ا نشون میده بازی خوبیه 👍
این استودیو متخصص گان پلی سوم شخصچ هست . وقتی که تیک تو ناشر بازی باشه آدم برای بازی هایپ میشه