اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره Halo Infinite منتشر شد
عنوان Halo Infinite را میتوان مورد انتظارترین بازی انحصاری مایکروسافت دانست، با نزدیک شدن به انتشار این عنوان، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتر از آن هستیم.
از زمانی که استودیو 343Industries اطلاعاتی را از سیستم جدید پیشروی منتشر کرد، با بازخوردهای متفاوتی رو به رو شد. نحوهی کار سیستم پیشروی سابق به این روال بود که امتیازات تجربهای که از به اتمام رساندن چالش به دست میآوردید از بتل پس جدا بود و این نحوهی پیشروی برای بسیاری از گیمرها قابل قبول نبود برخی از گیمرها خواهان چالشهای روزانه و هفتگی به جای بتل پس بودند.
تیم توسعه دهنده در مورد این موضوع گفت:
ما پیشنهادات مطرح شده از طرف طرفداران را بررسی کردیم، آنها میخواستند امتیاز تجربهای که در انتهای هر مچ در بازی به دست میآورند در بتل پس لحاظ شود و علاوه بر آن همانند قسمت چند نفره Halo 5: Gaurdians سیستمی برای به دست آوردن واحد پولی SR152 داشته باشند. تیم ما در حال گسترش راههای مختلف برای پیشروی در قسمت چند نفره است و ما به این مسئله توجه کردهایم.
هر بخش بتل پس به امتیاز مساوی برای باز کردن نیاز خواهد داشت، جالب است بدانید که بتل پس در قسمت چند نفره Halo Infinite هرگز باطل نخواهد شد و نیازی به نگرانی بابت تمام شدن آن نخواهید داشت. اما آیتمهای مخصوص رویدادهای زمانی بازی از این قاعده مستثنی هستند.
رویداد فصل اول Halo Infinite زرهی سامورایی را به بازی اضافه خواهد کرد. طبق گفتههای تیم توسعه دهنده، این رویداد هر ماه به مدت یک هفته برگزار میشود. هر بار که این رویداد برمیگردد شما میتوانید به پیشروی خود در بتل پس مخصوص این رویداد ادامه دهید، در جریان این اتفاق شما فرصت کافی را برای آزاد کردن ۲۰ آیتم مختلف را خواهید داشت.
هر هفته، ۲۰ چالش مختلف در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. این چالشها بسته به درجهی سختی خود میزان امتیاز تجربهی خاص خود را خواهند داشت تیم توسعه دهنده در این مورد توضیح داد که چالشهای هر گیمر با چالشهای دیگر گیمرها متفاوت خواهند بود و احتمال این که چالش تمامی گیمرهای حاضر در یک مچ یکسان باشد بسیار کم است.
تیم توسعهدهنده در این مورد گوشزد کرد:
در نهایت میزان امتیاز تجربهای که گیمرها با اتمام چالشهای هر هفته به دست میآورند یکسان است، به صورت پیشفرض، هر گیمر ۳ چالش خواهد داشت و در صورت خرید بتلپس یک چالش اضافه به او تعلق خواهد گرفت اما این چالش اضافه به معنای برخورداری از امتیاز تجربهی بیشتر نسبت به دیگر گیمرهایی که بتل پس را نخریدهاند نیست. به اتمام رساندن تمامی چالشها یک چالش ویژه را برای شما آزاد میکند و در صورت کامل کردن آن از جایزه ویژه برخوردار خواهید شد.
برای به اتمام رساندن چالشهای هفتگی به ۱۶ الی ۱۸ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. چالش ها هر روز تغییر پیدا میکنند و راه اصلی برای پیشرفت در بتل پس هستند. استودیو 343Industries در این باره توضیح داد:
گیمرها علاوه بر تجربه چند نفره راههای دیگری نیز برای اتمام چالشهای خود خواهند داشت. (مثل قسمت Arena یا Bot Arena) هنگامی که گیمرها موفق به اتمام “مرحله اول” چالشها میشوند، آن ها وارد مرحلهی بعدی میشوند و به ازای اتمام هر چالش میزان امتیاز بیشتری میگیرند، اما برای به اتمام رساندن این چالشها باید وارد مچهای PvP شوند ( امتیاز تجربه Bot Arena حساب نمیشود) پس از به اتمام رساندن “مرحله دوم”، گیمرها وارد مرحله سوم شده و امتیاز تجربه بیشتری به آنها تعلق میگیرد.
در بازی Halo Infinite، شما میتوانید با پرداخت پول یا آزاد کردن آیتم خاص در بتل پس میزان امتیاز تجربهی دریافتی خود را ۲ برابر کنید. افزایش امتیاز تجربه فقط برای نیم ساعت اعتبار خواهد داشت.
بازی مورد انتظار Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. بتای بخش چند نفره این عنوان در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر) آغاز خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
یک چیزی از کمپین نشون بدین از مولتی دیگه خسته شدیم
به نظرتون چرا از کمپین چیزی نشون نمیدن دلیل خاصی داره ؟
بزودی یک نمایش مفصل از کمپین دارن به گفته جوزف استیتن.
ببخشید ولی از مولتی فقط جنابعالی خسته شدی، برو ردیت ببین هر خبر یا عکسی دربارش میده طرفدارها میشینند مفصل و کامل دربارش حرف میزنند. توی هیچ پستی هم کامنت “پس گیمپلی کمپین کوش؟” نمیبینم 😂
الان هم جمعه بتا دومه بازی هست و طرفدارها هم برای تجربش به شدت هیجان دارند
هیلو رو همه با مستر چیف و اون داستان خفنش میشناسن نه مولتی پلیر مگه هیلو کانتره یا پاپجیه یا کالاف وارزونه
کال اف دیوتی رو هم همه اول به خاطر کمپینش میشناختن ولی بعد سلیقه ها عوض شد
.
ناتی داگ هم اول قرار بود فقط بازی داستانی بسازه ولی الان داره یه بازی مستقل آنلاین محور میسازه
چون سلیقه ها عوض شده
اونا صرفا یه بخش کوچیک بودن که در مقایسه با بقیه بازی ها هیچی نبودن
هممون میدونیم که دلیل اصلی بازی خرید بازی ناتی داگ بخش داستانیه
و برای هیچکس اهمیت نداره که آیا مثلا آنچارتد بخش مولتی داره یا نه
سلیقها رو عوض کردن نه شده دوست عزیز تا چیزی نبینی انجامم نمیدی
شما درست میگی ولی ناتی هنوز هم داره بازی داستانی میسازه ولی کنارش یک پروژه کوچیک مولتی لست داره
درسته هیلو ینی مستر چیف و داستان حماسی و تاریخچه ای که پشتشه اما قسمت مولتیش اگه پرطرفدار تر از کمپینش نباشه کم طرفدارتر هم نیست و خیلی مهمه چون قراره ساعتهای زیادی بازیبازها رو سرگرم کنه
نشون بدن دوباره آبرو ریزی میشه😂😂😂
من میگم هنوز مشکلی داره که نشون نمیدن مگرنه اصلا یک مرحله الکی درست کنن ازش گیم پلی بدن بهتره یا یک راه دیگه
گذاشتن کنار خرید تیک تو نشون بدن
نظر من در مورد این موضوع که چرا از مولتی بیشتر نشون میدن اینه که هیلو در حال حاضر رقیب های سرسختی داره که باید با تبلیغ بیشتر مخاطب رو مجاب کنن که این بازی رو هم امتحان کنه، دلیل دیگش هم میتونه اطمینانی باشه که نسبت به مولتی پلیر این بازی دارن.
درمورد اینکه چرا کمپین رو نشون نمیدن نظر من اینه که بعد از نمایش گیم پلی پارسال حتما حساسیت ها نسبت به نمایش گیم پلی جدید بالا رفته و تیم سازنده می خواد وقتی گیم پلی نشون بده که از این نظر اطمینان داشته باشه این نهایت کاریه که می تونستن انجام بدن و احتمالا بعد از نمایش گیم پلی ما با انبوه اطلاعات و تریلر ها درمورد کمپین طرف خواهیم بود یک دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه مایکروسافت گیم پلی هیلو رو به عنوان یک اهرم فشار نگه داشته تا توی یک فرصت مناسب ازش رونمایی کنه و هایپ بالایی رو ایجاد کنه. این میتونه یه مراسم جمع و جور قبل عرضه فورتزا هورایزن باشه (این البته حدس خودمه که امیدوارم درست باشه)
حتما دلایل خودشونو دارن
از رو دل خوش خودشون که اینکارو نمیکنن😐
کنار خبر خرید تیک تو نشون میدن
گذاشتن واسه اون روز
خرید تیک تو که شایعه هست از اون شایعه ها که هیچ وقت اتفاق نمی افته
درباره نمایش هیلو هم نظری ندارم
اره الکی روی کیک ستاره گذاشته بود😂 وقتی خرید دارم برات
بابا من خودم فن مایکروسافت هستم گیمپس هم دارم بخره بازیاش میاد گیمپس به نفع منه ولی غیر ممکنه ناشر به گرونی و بزرگی تیک تو بخره
مایکرو پولش مثل پول جیبیای من و تو نیستا. هزاران خرید انجام داده خودشم گرون. ستاره ی روی کیک الکی نیست. همینکارو واسه بتسدا هم کرده بود.
فقط راکستاره که رو لوگوش ستاره داره؟ نه دیگه شرکت های دیگه ای مثل بانجی و سوپرجاینت گیمز هم ستاره دارن ، تازه رابطه اونا با مایکرو هم بهترن
من نمیفهمم این مایکروفن ها چطور اینقد اعتماد بنفس دارن ، همه گیر دادن به راکستار بعد بقیه شرکت هایی که تو لوگوشون ستاره دارن به کتف چپشون هم نیست
ستاره ی بانجی رو دقیق ندیدم. ولی یادت باشه میگن مایکرو پول خیلی زیادی صرف این خرید کرده. الکی که روی کیک ستاره نمیذاره!! همین کار رو واسه بتسدا که خرید بزرگی بود هم کرده بود.
اگه خریدش سوپرجاینت بود یعنی کوچیک بود اونوقت به راحتی اعلام میکرد.😂
مایکرو فنا مشکلی ندارن. افراد سونی فنی مثل توعن که اکانت فیک میسازن تا بیان یه هیت کنن برن.
👍
من خودم با این بازی ها زندگی کردم و فوقالعاده هستن و این حرفاتون واقعا عالی بود واقعا چرا بازی که هنوز نیومده رو برخی هیتر های بیکار هیت می کنند؟
نقد اول اینکه اگر کمپین کامل بود انقدر تاخیر نمیخورد و انتقاد به اون نمایش نمیشد و الان که دو ماه به انتشار مونده حداقل یه تریلر از کمپین میداد . دوم اینکه اگر به کمپین و انلاین بازی مطمئن بود هیچ وقت مجانیش نمیکرد بخش انلاین رو و اینکه یه پکیج جداست خودش داره وضعیت رو نشون میده . سوم وقتی بخش مولتی یا کلا یه بازی انلاین مجانی میشه هزینه ی بازی باید از یه جایی دربیاد برای همین تمرکز میره روی اسکین و کاستوم و یونیفرم و سرور اختصاصی و غیره و اینجاست که هیلویی با اون عظمت که با بخش داستانیش شناخته میشده و انلاینش هم که با گیم پلی نابش شناخته میشده تبدیل میشه به فورتنایت که هر چی نوب و بچه و کسایی که اصلا از هویت هیلو خبر ندارن میریزن تو سرورا و چند وقت دیگ با یکی از تاکسیک ترین کامیونیتی ها طرفیم که انقد رنگارنگ و قرطی و لوس میشه که هیچ اثری از اون هیلوی قدیمی توش نمیمونه . شما متاسفانه فقط توجیه می کنید بد نیست کاهی اوقات انتقاد کنید . جایی که مایکروسافت عالی کار می کنه مثل فورتزا باید ازش حمایت کرد ولی اینجا اخه چجوری میاید میگید بخش کمپین و انلاین کامل داره
همین تاخیر هارو هورایزون هم خورده. با تاخیر خوب و بد بودن بازی ها معلوم نمیشه.
بخش انلاین هیلو از بتل و کالاف خیلی بهتر تره. منتظر یه متای بالای ۹۰ باش
به نظرم این بازی در حد Halo 4 میشه پس انتظار متای بالای ۹۰ نداشته باشید(حداقل خودم به شخصه ندارم)، اما فکر میکنم بازی فوقالعادهای میشه.
متای ۸۷ بگیره به نظر من که خراب کرده.
حداقل باید ۸۹ بگیره.
من ۲ تا از بهترین بازیهای عمرم متاشون زیر هشتاده!
متاش حداقل ۹۵ میشه
۳۴۳ >>>> بانجی
ببینین به کجا رسیدیم که طرف هم میبینه یه پست درمورد هیلو اومده میره اکانت میسازه که بیاد ترول کنه🤦
در اوردن هزینه بازی چندان اهمیتی برای مایکرو نداره ها، اگه مهم بود که رو گیم پس نمیزاشتنش
خیریه زده چون رو کنسولم که گفته داره ضرر میده
همون عکس بالارو نگاه کنی متوجه میشی قراره چی بشه اخه تو کجای بور هیلو ما سامورایی داشتیم . موفقیت وارزون و اپکس هم نشونه ی خوب بودنشون نیست وگرنه فیفا هم هر سال داره میلیون ها نسخه میفروشه همین فورتنایت درامد روزانش ده بابر فروش لست و گاد و گوسته پس میخوای همه چیو انلاین و مجانی کنیم ؟ هر وقتم که اماده باشن که نشد حرف . بازی تاریخ انتشار داره و طبق تاریخ باید در مورد بازی صحبت بشه طبق قاعده حداقل توی شیش ماه مونده به ریلیز باید یه تصوری از کمپین توی ذهن بازیکنا باشه که نیست چون فقط گیر داده به انلاین انقدم طرفداری الکی نکن اونی باید از دکل بیاد پایین شمایین که طوری طرفداری می کنید انگار سهامدارشین . من خودم اکانت پلاس داشتم دیدم بازیای فری چند ماهه خوب نیست اشتراکمو کنسل کردم ولی شما مثه اینکه هر کاری مایکروسافت میکنه وحی منزله
الان یعنی با یه زره سامورایی که جزو اسکین های بخش مولتی پلیره کل عظمت هیلو اومد پایین؟ 😂 چرا حرف های خنده دار میزنین؟
چون بازی فری تو پلی هست یعنی شبیه فورتنایت میشه؟ 😂 اینه منطقتون؟
مگه وارزون رایگان نیست؟
مگه اپکس رایگان نیست؟
اینا باعث شدن عظمت تایتان فال و کال او دیوتی بیاد پایین؟
.
الان بازی موفق و شاهکار فقط گاد و لست و گوسته؟
بازی مولتی پلیر و آنلاین نمیتونه شاهکار بشه؟
همین وارزون و اپکس که به قول شما شاهکار نیستن ۱۰ برابر شاهکار هاتون پلیر دارن میدونی چرا؟
چون درجه اول سرگرم کننده هستن و بعد میرن دنبال هدف های دیگه
اصل و نهاد گیم، سرگرم کننده بودنه
این چیزی بود که از روزی که اولین بازی تاریخ ساخته شد وجود داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت
داستان و گرافیک و کاتسین سینمایی و….
همشون مفت نمی ارزن اگه بازی سرگرم کننده نباشه
پس بهتره طرز فکرت رو که فکر میکنی یه بازی با سرویس محور شدن و فری تو پلی شدن دیگه شاهکار نمیشه رو دور بریزی
خب تاخیر میزنن که کامل بشه دیگه😑. حرف شما در صورتی صحیحه که کلا از گیمپلی کمپین نمایش نداشته باشن، اما این بازی کمپینش نمایش داده شد؛ ولی گرافیکش بد بود که خوب اون مشکل الان رفع شده.
تا حالا ۲ تا تک پریویو داشتن که ارزشش از گیمپلی از قبل ضبط شده خیلی بیشتره.
اگه گیمپلی ضعفی داشته باشه تو همون تک پریویوها مشخص میشه، اصلا هدف تک پریویو همینه؛ پس میمونه داستان و گرافیک کمپین که با وجود استتن داستان، و با وجود کمک کوالیشن و کلی استودیو پیشتیبانی ، گرافیک تضمین شده است.
کمپین رو تاخیر زدند برای کامل کردنش
و توی مخصوصا این دوره از زمان خیلی از بازی ها تاخیر میخورن
گاد هورایزن گرن توریسمو هر سه قرار بود امسال عرضه شن و هر سه تاخیر خوردن
پس بعنی قراره ناقص عرضه شن؟
از فن بوی های اینجا انتظار جواب منطقی نمیره
خودتو خسته نکن
اگه کمپینش نابود باشه مولتیش به درد خودش میخوره
بر چه اساس میگید کمپین مشکل داره؟ طرفداران قدیمی سری از داستان لیک شده راضی بودن. جوزف استتن راجب کمپین گفته: “این همون چیزی بود که همیشه میخواستیم بسازیم!”.
داستانش کلیشه ای بوده مثل بقیه هیلو ها 😑😐وای ببینید کار هیتر ها به کجا کشیده که به هیلو میگن کلیشه ای اولا داستان ایم شده که میگن از جز بهترین ها بوده دوما هیلو همیشه داستانش حماسی و بزرگ بوده اگه هیلو کلیشه ای هست ۹۹٪گیم های جهان…
همینکه به این نسخه میگی کلیشه در حالی که لیک ها چیز های دیگه ای میگن معلومه 🙂
من لیک ها رو خوندم داستان معمولی بود. اتفاق جدیدی که کل سری رو تغییر بده یا همچین چیزی نبود و منظورم از کلیشه تکراری بودن روندش بود.
باور کن من فن بوی سونی نیستم چیزی خاصی هم دربارش نگفتم که هیت کنم ولی شما فقط کافیه یه اشکال از هیلو بگیری تا بشی هیتر!
هر وقت بیاد یک انقلاب در صنعت گیم های شوتر اول شخص رخ خواهد داد
تو بخش گرافیک یا گیم پلی؟
جفتش
👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
قبول کنید ۳۴۳ خودش داره بهونه برای بدبینی دست ما میده
بازی دسامبر قراره بیاد ( اگه اشتباه میگم تصحیح کنید ) و ما درمورد اصل مشکلی که بازی داشته نمیتونیم صحبت کنیم که اوکی شده یا نه! و اون چیزی نیست جز کمپین
از فرنچایزی که داستانش جزو حماسی ترین داستانها حساب میشه و شخصیتش جزو badass ترین کارکترها، انتظار بیشتری میره که داستان در اولویت اصلی سازنده برای مانور دادن باشه.
یک سال روی کمپین مانور دادن، حالا ۶ ماه دارن رو مولتی مانور میدن؛ مشکلش کجاست؟
درود آقای چمنی عزیز
بخش کمپین روز عرضه روی گیم پس قرار میگیره
“یکی از علایق بنده اضافه شدن Operator های متفاوت با جنسیت ها و گونه های متفاوت در بازی است تا بتوان با نهایت کیفیت هم ایشان و هم لباس ها و زره های ایشان را شخصی سازی نمود.”
پاسخ: این موضوع در بازی رعایت شده و اپراتورها در جنسیتهای مختل و در دو گروه وجود دارن. ویدئو شخصی سازی اپراتورهو در کانال یوتیوب 343i قراره داره که میشه گفت کم نظیره!
“تمایل داشتم تا فیزیک سلاح ها و کیفیت تعویض ایشان و خشاب گذاری ها کمی از حالت Arcade گونه ی سری فاصله گرفته و شمایلی جدی تر به خود داشته باشد .
” پاسخ: به نظر بنده هیلو باید حالت آرکیدش رو حفظ کنه تا منطق داستان و جهان بازی زیر سوال نره، چون واقعا غیرمنطقی به نظر میرسه که یک موجود چند تنی، یک سلاح چند کیلویی رو به سختی جابجا و حمل کنه.(البته جاذبه کمتر از زمین در جهان بازی رو هم در نظر بگیرید).
“در نهایت اطلاعی ندارم که چقدر بین جهان بخش داستانی و بخش چندنفره ارتباط برقرار شده است و این که آیا ما شاهد جهان های در هم تنیده شده همچون عنوان Destiny هستیم یا این دو بخش جهان های منحصر به فرد خود را به صورت موازی روایت می کنند .”
پاسخ: نه به این شکل که شما بیان کردید، ولی 343i بیان کرده که چنین چیزی در بازی وجود داره و قراره داستانهای مختلفی از جهان هیلو بعد از اتما بخش کمپین روایت بشه!
“دوست دارم تا المان Exploration Design به زیبایی در بازی پیاده شود و با پاداش های خود مخاطب را مجاب به گشت و گذار در جهان بازی نماید .”
پاسخ: تیم سندباکس 343i در این باره صحب کردن و اطمینان خاطر دادن که جهان بازی پویا، دارای جرخه شب و روز و گونههای مختلف حیوانی و جانوری است.
در اخر ممنونم از شما که برخلاف برخی از کاربرها بسیار منطقی و سنجیده صحبت کردید؛ موفق و پاینده باشید.