اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بخش چند‌ نفره Halo Infinite منتشر شد

معین سلیمانی
۲۰:۱۵ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
halo

عنوان Halo Infinite را می‌توان مورد انتظارترین بازی انحصاری مایکروسافت دانست، با نزدیک شدن به انتشار این عنوان، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتر از آن هستیم.

از زمانی که استودیو ۳۴۳Industries اطلاعاتی را از سیستم جدید پیشروی منتشر کرد، با بازخورد‌های متفاوتی رو به رو شد. نحوه‌ی کار سیستم پیشروی سابق به این روال بود که امتیازات تجربه‌ای که از به اتمام رساندن چالش به دست می‌آوردید از بتل پس جدا بود و این نحوه‌ی پیشروی برای بسیاری از گیمر‌ها قابل قبول نبود برخی از گیمر‌ها خواهان چالش‌های روزانه و هفتگی به جای بتل پس بودند.

تیم توسعه دهنده در مورد این موضوع گفت:

ما پیشنهادات مطرح شده از طرف طرفداران را بررسی کردیم، آن‌ها می‌خواستند امتیاز تجربه‌ای که در انتهای هر مچ در بازی به دست می‌آورند در بتل پس لحاظ شود و علاوه بر آن همانند قسمت چند نفره Halo 5: Gaurdians سیستمی برای به دست آوردن واحد پولی SR152 داشته باشند. تیم ما در حال گسترش راه‌های مختلف برای پیشروی در قسمت چند نفره است و ما به این مسئله توجه کرده‌ایم.

هر بخش بتل‌ پس به امتیاز مساوی برای باز کردن نیاز خواهد داشت، جالب است بدانید که بتل‌ پس در قسمت چند نفره Halo Infinite هرگز باطل نخواهد شد و نیازی به نگرانی بابت تمام شدن آن نخواهید داشت. اما آیتم‌های مخصوص رویداد‌های زمانی بازی از این قاعده مستثنی هستند.

رویداد فصل اول Halo Infinite زره‌ی سامورایی را به بازی اضافه خواهد کرد. طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده، این رویداد هر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود. هر بار که این رویداد برمی‌گردد شما می‌توانید به پیشروی خود در بتل پس مخصوص این رویداد ادامه دهید، در جریان این اتفاق شما فرصت کافی را برای آزاد کردن ۲۰ آیتم مختلف را خواهید داشت.

هر هفته، ۲۰ چالش مختلف در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. این چالش‌ها بسته به درجه‌ی سختی خود میزان امتیاز تجربه‌ی خاص خود را خواهند داشت تیم توسعه دهنده در این مورد توضیح داد که چالش‌های هر گیمر با چالش‌های دیگر گیمر‌ها متفاوت خواهند بود و احتمال این که چالش‌ تمامی گیمر‌های حاضر در یک مچ یکسان باشد بسیار کم است.

تیم توسعه‌دهنده در این مورد گوشزد کرد:

در نهایت میزان امتیاز تجربه‌ای که گیمر‌ها با اتمام چالش‌های هر هفته به دست می‌آورند یکسان است، به صورت پیش‌فرض، هر گیمر ۳ چالش خواهد داشت و در صورت خرید بتل‌پس یک چالش اضافه به او تعلق خواهد گرفت اما این چالش اضافه به معنای برخورداری از امتیاز تجربه‌ی بیشتر نسبت به دیگر گیمر‌هایی که بتل‌ پس را نخریده‌اند نیست. به اتمام رساندن تمامی چالش‌ها یک چالش ویژه را برای شما آزاد می‌کند و در صورت کامل کردن آن از جایزه ویژه برخوردار خواهید شد.

برای به اتمام رساندن چالش‌های هفتگی به ۱۶ الی ۱۸ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. چالش ها هر روز تغییر پیدا می‌کنند و راه اصلی برای پیشرفت در بتل‌ پس هستند. استودیو ۳۴۳Industries در این باره توضیح داد:

گیمر‌ها علاوه بر تجربه چند نفره راه‌های دیگری نیز برای اتمام چالش‌های خود خواهند داشت. (مثل قسمت Arena یا Bot Arena) هنگامی که گیمر‌ها موفق به اتمام “مرحله اول” چالش‌ها می‌شوند، آن ها وارد مرحله‌ی بعدی می‌شوند و به ازای اتمام هر چالش میزان امتیاز بیشتری می‌گیرند، اما برای به اتمام رساندن این چالش‌ها باید وارد مچ‌های PvP شوند ( امتیاز تجربه Bot Arena حساب نمی‌شود) پس از به اتمام رساندن “مرحله دوم”، گیمر‌ها وارد مرحله سوم شده و امتیاز تجربه بیشتری به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

در بازی Halo Infinite، شما می‌توانید با پرداخت پول یا آزاد کردن آیتم خاص در بتل‌ پس میزان امتیاز تجربه‌ی دریافتی خود را ۲ برابر کنید. افزایش امتیاز تجربه فقط برای نیم ساعت اعتبار خواهد داشت.

بازی مورد انتظار Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بتای بخش چند‌ نفره این عنوان در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر) آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Adler گفت:

    یک چیزی از کمپین نشون بدین از مولتی دیگه خسته شدیم
    به نظرتون چرا از کمپین چیزی نشون نمیدن دلیل خاصی داره ؟

  • T800 گفت:

    به صورت پیش‌فرض، هر گیمر ۳ چالش خواهد داشت و در صورت خرید بتل‌پس یک چالش اضافه به او تعلق خواهد گرفت اما این چالش اضافه به معنای برخورداری از امتیاز تجربه‌ی بیشتر نسبت به دیگر گیمر‌هایی که بتل‌ پس را نخریده‌اند نیست

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    “به صورت پیش‌فرض، هر گیمر ۳ چالش خواهد داشت و در صورت خرید بتل‌پس یک چالش اضافه به او تعلق خواهد گرفت اما این چالش اضافه به معنای برخورداری از امتیاز تجربه‌ی بیشتر نسبت به دیگر گیمر‌هایی که بتل‌ پس را نخریده‌اند نیست.”
    تموم شد و رفت؛‌ این حرفشون جواب حق‌گویی های ‌خیلی هارو داد.
    اصلا کدوم بازیی رو سراغ دارید که در کنار یه کمپین کا‌مل، یه مولتی پلیر‌ کامل هم داشته باشه؟ تازه رایگان هم هست!
    در مقابل BF 2042 رو داریم که نه تنها کمپین نداره، بلکه همون مولتیش ۷۰ دلاره!
    کالاف هم کمپین‌هاش فقط برای رفع تکلیفه‌، چشم به هم میزنی تموم میشه.
    پ.ن: اگه نقدی به این‌ کامنتم دارید محترمانه و بدون توهین و ترول بگید تا یه صحبت منطقی داشته باشیم.

    • من خودم با این بازی ها زندگی کردم و فوق‌العاده هستن و این حرفاتون واقعا عالی بود واقعا چرا بازی که هنوز نیومده رو برخی هیتر های بیکار هیت می کنند؟

    • Amir گفت:

      نقد اول اینکه اگر کمپین کامل بود انقدر تاخیر نمیخورد و انتقاد به اون نمایش نمیشد و الان که دو ماه به انتشار مونده حداقل یه تریلر از کمپین میداد . دوم اینکه اگر به کمپین و انلاین بازی مطمئن بود هیچ وقت مجانیش نمیکرد بخش انلاین رو و اینکه یه پکیج جداست خودش داره وضعیت رو نشون میده . سوم وقتی بخش مولتی یا کلا یه بازی انلاین مجانی میشه هزینه ی بازی باید از یه جایی دربیاد برای همین تمرکز میره روی اسکین و کاستوم و یونیفرم و سرور اختصاصی و غیره و اینجاست که هیلویی با اون عظمت که با بخش داستانیش شناخته میشده و انلاینش هم که با گیم پلی نابش شناخته میشده تبدیل میشه به فورتنایت که هر چی نوب و بچه و کسایی که اصلا از هویت هیلو خبر ندارن میریزن تو سرورا و چند وقت دیگ با یکی از تاکسیک ترین کامیونیتی ها طرفیم که انقد رنگارنگ و قرطی و لوس میشه که هیچ اثری از اون هیلوی قدیمی توش نمیمونه . شما متاسفانه فقط توجیه می کنید بد نیست کاهی اوقات انتقاد کنید . جایی که مایکروسافت عالی کار می کنه مثل فورتزا باید ازش حمایت کرد ولی اینجا اخه چجوری میاید میگید بخش کمپین و انلاین کامل داره

      • Avowed fan گفت:

        همین تاخیر هارو هورایزون هم خورده. با تاخیر خوب و بد بودن بازی ها معلوم نمیشه.
        بخش انلاین هیلو از بتل و کالاف خیلی بهتر تره. منتظر یه متای بالای ۹۰ باش

      • T800 گفت:

        متاسفانه شما هم مثل خیلی های دیگه افتادید روی موج هیت های الکی
        هیلو اینفینیت قرار نیست اسکین موز بیاره تو بازیش بلکه قراره زره ها و اسکین مرتبط با هیلو بیارن
        .
        هیلو اینفینیت رایگانه چون مایکروسافت موفقیت بازی هایی مثل وارزون و اپکس و…… رو دیده که چقدر زود تونستن اونهمه پلیر جمع کنن
        وقتی یه بازی رایگان خفن و کیفیت بالا که شرکت های دیگه ۷۰ دلار بابتش میگیرن انحصارت باشه میشه یه دلیل خرید xbox
        .
        کمپین هم خود استاتن گفته هر وقت خودشون آماده بودن نشونش میدن
        .
        پارسال از دکل گرافیک بازی بالا میرفتین
        امسال از دکل نشون ندادن گیمپلی
        برای ما فرقی نداره در هر صورت دکلتون فرو میریزه

        • Amir گفت:

          همون عکس بالارو نگاه کنی متوجه میشی قراره چی بشه اخه تو کجای بور هیلو ما سامورایی داشتیم . موفقیت وارزون و اپکس هم نشونه ی خوب بودنشون نیست وگرنه فیفا هم هر سال داره میلیون ها نسخه میفروشه همین فورتنایت درامد روزانش ده بابر فروش لست و گاد و گوسته پس میخوای همه چیو انلاین و مجانی کنیم ؟ هر وقتم که اماده باشن که نشد حرف . بازی تاریخ انتشار داره و طبق تاریخ باید در مورد بازی صحبت بشه طبق قاعده حداقل توی شیش ماه مونده به ریلیز باید یه تصوری از کمپین توی ذهن بازیکنا باشه که نیست چون فقط گیر داده به انلاین انقدم طرفداری الکی نکن اونی باید از دکل بیاد پایین شمایین که طوری طرفداری می کنید انگار سهامدارشین . من خودم اکانت پلاس داشتم دیدم بازیای فری چند ماهه خوب نیست اشتراکمو کنسل کردم ولی شما مثه اینکه هر کاری مایکروسافت میکنه وحی منزله

          • T800 گفت:

            الان یعنی با یه زره سامورایی که جزو اسکین های بخش مولتی پلیره کل عظمت هیلو اومد پایین؟ 😂 چرا حرف های خنده دار میزنین؟
            چون بازی فری تو پلی هست یعنی شبیه فورتنایت میشه؟ 😂 اینه منطقتون؟
            مگه وارزون رایگان نیست؟
            مگه اپکس رایگان نیست؟
            اینا باعث شدن عظمت تایتان فال و کال او دیوتی بیاد پایین؟
            .
            الان بازی موفق و شاهکار فقط گاد و لست و گوسته؟
            بازی مولتی پلیر و آنلاین نمیتونه شاهکار بشه؟
            همین وارزون و اپکس که به قول شما شاهکار نیستن ۱۰ برابر شاهکار هاتون پلیر دارن میدونی چرا؟
            چون درجه اول سرگرم کننده هستن و بعد میرن دنبال هدف های دیگه
            اصل و نهاد گیم، سرگرم کننده بودنه
            این چیزی بود که از روزی که اولین بازی تاریخ ساخته شد وجود داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت
            داستان و گرافیک و کاتسین سینمایی و….
            همشون مفت نمی ارزن اگه بازی سرگرم کننده نباشه
            پس بهتره طرز فکرت رو که فکر میکنی یه بازی با سرویس محور شدن و فری تو پلی شدن دیگه شاهکار نمیشه رو دور بریزی

      • در اوردن هزینه بازی چندان اهمیتی برای مایکرو نداره ها، اگه مهم بود که رو گیم پس نمیزاشتنش

      • ☆WKNWS☆ گفت:

        خب تاخیر میزنن که کامل بشه دیگه😑. حرف شما در صورتی صحیحه که کلا از ‌گیمپلی کمپین نمایش نداشته باشن، اما این بازی کمپینش نمایش داده شد؛ ولی گرافیکش بد بود که خوب اون مشکل الان رفع شده.
        تا حالا ۲ تا تک پریویو داشتن که ارزشش ‌از گیمپلی از قبل ضبط شده خیلی بیشتره.
        اگه گیمپلی ضعفی داشته باشه تو همون تک پریویوها مشخص میشه، اصلا هدف تک پریویو همینه؛ پس میمونه داستان و گرافیک کمپین که با وجود استتن داستان، و با وجود کمک کوالیشن و کلی استودیو پیشتیبانی ، گرافیک تضمین شده است.

      • کمپین رو تاخیر زدند برای کامل کردنش
        و توی مخصوصا این دوره از زمان خیلی از بازی ها تاخیر میخورن
        گاد هورایزن گرن توریسمو هر سه قرار بود امسال عرضه شن و هر سه تاخیر خوردن
        پس بعنی قراره ناقص عرضه شن؟

    • T800 گفت:

      از فن بوی های اینجا انتظار جواب منطقی نمیره
      خودتو خسته نکن

    • S گفت:

      اگه کمپینش نابود باشه مولتیش به درد خودش میخوره

      • ☆WKNWS☆ گفت:

        بر چه اساس میگید کمپین مشکل داره؟ طرفداران قدیمی سری از داستان لیک شده راضی ‌بودن. جوزف استتن راجب کمپین ‌گفته: “این همون چیزی بود که همیشه میخواستیم بسازیم!”.

        • S گفت:

          داستان که معمولی بود و کلیشه های هیلو رو داشت. و اینکه من از گیم پلی و گرافیک حرف میزنم
          بیخیال همه میدونیم هیلو بعد از بانجی دیگه خودش نشد
          یاد نسخه اول افتادم که انقدر هوش مصنوعیش از زمانش جلوتر بود ولی حالا…

          • داستانش کلیشه ای بوده مثل بقیه هیلو ها 😑😐وای ببینید کار هیتر ها به کجا کشیده که به هیلو میگن کلیشه ای اولا داستان ایم شده که میگن از جز بهترین ها بوده دوما هیلو همیشه داستانش حماسی و بزرگ بوده اگه هیلو کلیشه ای هست ۹۹٪گیم های جهان…

            • S گفت:

              چی میگی میدوزی میبافی واسه خودت؟
              من میگم این نسخه تقریبا اتفاقات نسخه های قبل افتاده
              من خودم سه گانه رو تموم کردم. ببین کار به کجا رسیده یدونه بد از هیلو بگی میشی هیتر!

              • همینکه به این نسخه میگی کلیشه در حالی که لیک ها چیز های دیگه ای میگن معلومه 🙂

                • S گفت:

                  من لیک ها رو خوندم داستان معمولی بود. اتفاق جدیدی که کل سری رو تغییر بده یا همچین چیزی نبود و منظورم از کلیشه تکراری بودن روندش بود.
                  باور کن من فن بوی سونی نیستم چیزی خاصی هم دربارش نگفتم که هیت کنم ولی شما فقط کافیه یه اشکال از هیلو بگیری تا بشی هیتر!

    • عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی .
      دوست دارم تا نظر حضرتعالی را در مورد عنوان Destiny از استودیوی کهنه کار Bungie بدانم .
      قطعاً این عنوان نسبت به روز اول خود تغییرات زیادی را دیده ، جدای از این که برخی خوب و برخی ضعیف بوده اند ، نمی توان منکر شباهت بی بدیل ایشان شد .
      عنوان COD یک عنوان سرویس محور با چرخه ی مالی موقت یا محدود ( تقریباً یک ساله ) است که قطعاً مقایسه ی آن با عنوانی سرویس محور که قرار است به صورت طولانی پشتیبانی شود قابل مقایسه نیست .
      یکی از علایق بنده اضافه شدن Operator های متفاوت با جنسیت ها و گونه های متفاوت در بازی است تا بتوان با نهایت کیفیت هم ایشان و هم لباس ها و زره های ایشان را شخصی سازی نمود .
      تمایل داشتم تا XP های کسب شده در بخش Campaign بازی ، در BP بازی اعمال شود .
      قطعاً این عنوان دارای فروشگاه برای خریدهای درون برنامه ای است که دوست دارم همچون عناوین دیگر این فروشگاه به طور روزانه و یا هفتگی به روز رسانی شود .
      تمایل داشتم تا فیزیک سلاح ها و کیفیت تعویض ایشان و خشاب گذاری ها کمی از حالت Arcade گونه ی سری فاصله گرفته و شمایلی جدی تر به خود داشته باشد .
      سخت است تا بتوان در مورد بخش داستانی در بازی با قاطعیت نظر داد اما تمایل دارم همچون عنوان Destiny بتوان شاهد فصل های داستانی مجزا و به طبع آن گسترده تر شدن جهان های بازی باشیم .
      مطمئنم که اطلاع دارید صرفاً بخش چندنفره ی بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد و برای تجربه ی بخش داستانی باید مبلغی پرداخت کنید . ( نمی دانم آیا بخش داستانی نیز در سرویس اشتراکی مایکروسافت در دسترس کاربران خواهد بود یا خیر )
      در نهایت اطلاعی ندارم که چقدر بین جهان بخش داستانی و بخش چندنفره ارتباط برقرار شده است و این که آیا ما شاهد جهان های در هم تنیده شده همچون عنوان Destiny هستیم یا این دو بخش جهان های منحصر به فرد خود را به صورت موازی روایت می کنند .
      دوست دارم تا المان Exploration Design به زیبایی در بازی پیاده شود و با پاداش های خود مخاطب را مجاب به گشت و گذار در جهان بازی نماید .
      قطعاً اگر کسی تمایل به گفتگو و یک گپ دوستانه داشته باشد نیازی به نگرانی از بابت توهین و یا … نیست .
      همیشه و در همه حال پیروز و پایدار باشید .

      • درود آقای چمنی عزیز
        بخش کمپین روز عرضه روی گیم پس قرار میگیره

      • ☆WKNWS☆ گفت:

        “یکی از علایق بنده اضافه شدن Operator های متفاوت با جنسیت ها و گونه های متفاوت در بازی است تا بتوان با نهایت کیفیت هم ایشان و هم لباس ها و زره های ایشان را شخصی سازی نمود.”
        پاسخ:‌ این موضوع در بازی رعایت شده و اپراتورها در جنسیت‌های مختل و در دو گروه وجود دارن. ویدئو شخصی سازی اپراتورهو در کانال یوتیوب ۳۴۳i قراره داره که‌ میشه ‌گفت کم ‌نظیره!
        “تمایل داشتم تا فیزیک سلاح ها و کیفیت تعویض ایشان و خشاب گذاری ها کمی از حالت Arcade گونه ی سری فاصله گرفته و شمایلی جدی تر به خود داشته باشد .
        ” پاسخ: به نظر بنده هیلو باید حالت آرکیدش رو حفظ کنه تا منطق داستان و جهان بازی زیر سوال نره، چون واقعا غیرمنطقی به نظر میرسه که یک موجود چند تنی، یک سلاح چند کیلویی رو به سختی جابجا و حمل کنه.(البته جاذبه کمتر از زمین در جهان بازی رو هم در نظر بگیرید).
        “در نهایت اطلاعی ندارم که چقدر بین جهان بخش داستانی و بخش چندنفره ارتباط برقرار شده است و این که آیا ما شاهد جهان های در هم تنیده شده همچون عنوان Destiny هستیم یا این دو بخش جهان های منحصر به فرد خود را به صورت موازی روایت می کنند .”
        پاسخ: نه به این شکل که شما بیان کردید، ولی ۳۴۳i بیان کرده که چنین چیزی در بازی وجود داره و قراره داستان‌های مختلفی از جهان هیلو بعد از اتما بخش کمپین روایت بشه!
        “دوست دارم تا المان Exploration Design به زیبایی در بازی پیاده شود و با پاداش های خود مخاطب را مجاب به گشت و گذار در جهان بازی نماید .”
        پاسخ: تیم سندباکس ۳۴۳i در این باره صحب کردن و اطمینان خاطر دادن که جهان بازی پویا، دارای جرخه شب و روز و گونه‌های مختلف حیوانی و جانوری است.
        در اخر ممنونم از شما که برخلاف برخی از کاربرها بسیار‌ منطقی و سنجیده صحبت کردید؛ موفق و پاینده باشید.

      • SiRSiNa گفت:

        راستش من مایل هستم که تم آرکید بازیا حفظ بشه
        و از نظر من برای مثال ضرورتی نداره سری هیلو گرافیک واقع گرایانه ای در حد ردد داشته باشه
        ولی برای استاکر ضروریه
        المان Ed رو شدیدا باهاتون موافقم
        در ضمن کمپین هم رو گیم پس میاد
        زنده باد

    • قبول کنید ۳۴۳ خودش داره بهونه برای بدبینی دست ما میده
      بازی دسامبر قراره بیاد ( اگه اشتباه میگم تصحیح کنید ) و ما درمورد اصل مشکلی که بازی داشته نمیتونیم صحبت کنیم که اوکی شده یا نه! و اون چیزی نیست جز کمپین
      از فرنچایزی که داستانش جزو حماسی ترین داستانها حساب میشه و شخصیتش جزو badass ترین کارکترها، انتظار بیشتری میره که داستان در اولویت اصلی سازنده برای مانور دادن باشه.

  • Amir گفت:

    وقتی میگیم گیم پس به ضرر گیمینگه اینجا خودشو نشون میده . هیلویی که نسخه ی اول تا سومش همیشه به خاطر کمپینای خاطره انگیزش و چند تا از بهترین شخصیت های دنیای گیم شناخته میشده در حالی که خیلی کم به ریلیزش مونده داره در مورد بتل پس و انلاین مجانیش تبلیغ میکنه . طبیعتا هم اینجوری میشه وقتی توی هم چین سرویسی عرضه میشه کمپانیه سازنده هر چقدرم که وقت بزاره برای یه بازی اکشن اول شخص خطی نمیتونه یه کمپین بیشتر از ۳۰ ساعت بسازه و خیلی هم تایم خوبیه اما مشکل اینجاست که بعد از سی ساعت پلیر بازی رو میزاره کنار و چون تایم ریلیز بازیا خیلی بیشتر از فیلم و سریاله نمیتونه مثل نتفلیکس باشه و طرف اشتراکشو تمدید نمیکنه تا بازیه بعد اینجاست که مایکروسافت مجبوره تمام تمرکزشو بزاره روی انلاین و چیزی که باهاش طرفیم میشه هیلیویی که دو ماه به ریلیزش مونده و کلا یه تریلر از کمپینش دیدیم که همه حتی طرفدارا هم بهش معترض بودند و گیم پسی شده یه مشت شبیه ساز و سرویس محور و بازی های انلاین که شاید چند تا داستانی هم وسطش پیدا شه ، حتی دووم هم دی ال سی های داستانیش پولیه در صورتی که خودش مجانیه و میخواد برای بازی ای که انلاین نداره اینجوری کسب درامد کنه . وقتی بازی ها جدا جدا خریداری بشه سازنده حداقل خیالش راحته که یه مبلغی رو برای اون سی ساعت گارانتی داره و برای بلند مدت هم می تونه اگر خواست روی انلاین و دی ال سی کار کنه ولی اینجا اولین کارشون اینه که طرف رو هر جور شده پای بازی نگه دارن تا اشتراکا مدام تمدید شه در ضمن قبل اینک حمله کنند دوستان من خودم پی سی دارم پس از نظر مالی به نفعمه ولی در دراز مدت این قضیه روی همه چی تاثیر منفی میزاره

    • T800 گفت:

      بقیه داستانت رو نخوندم
      فقط نمیدونم بازی مجانیه چه ربطی به گیمپس داره؟
      چون بابت گیمپس باید پول بدی 🤣
      .
      حداقل خوبیه گیمپس اینکه اگه از کمپین بازی ناراضی باشی
      فوقش دیگه سراغ اون بازی نمیری
      نه مثل خیلی از بازی ها که گیمر رو توی تریلر گول میزنن
      و گیمر هر چقدر هم که از بازی بدش بیاد باز هم نمیتونه پسش بده
      .
      در ضمن سیاست ۷۰ دلاری برای ۱۰ ۱۵ ساعت گیمپلی بهتره؟
      همون حرفی که جیم رایان زد
      یعنی ۷۰ دلار پول بی زبون رو باید برای ۱۰ ۱۵ ساعت کمپین بدی؟
      هر چقدر هم مه شاهکار باشه تهش بعد از ۳ ۴ بار بازی کردن خستگیه

      • Amir گفت:

        همین که نخوندی خیلی جای بحث نمیزاره کلا برای همینم فنای مایکرو خیلی اهل بازیای داستانی نیستین چون علاقه ای به خودتدن ندارید فقط میخواید پشت ماشین و هواپیما گاز بدید یا نهایت تیرو ببندید به یکی تو انلاین ولی مطمئننا من ترجیح میدم هفتاد دلار برای لست و گاد و گوست و اسپایدرمن بدم ولی ده دلار برای مدیوم و کرک داون و هیلوی نسل هفتی ندم . شما رستورانم بری بخوای استیک بخوری دویست تومن میگیره بخوای هات داگ بخوری چل تومن بحث کیفیته

        • T800 گفت:

          از همون اول معلوم بود که ترولی 😂
          فقط داشتی الکی خودتو پشت یه کاربر منطقی جا میزدی
          .
          مدیوم؟ همین مدیوم که با قیمت ۷۰ دلار رو ps5 اومد و ما با ۱۰ دلار بازیش کردیم؟
          .
          کرکداون خدا بیامرز که مال ۳ ۴ سال پیشه هنوز یادته؟ 😂 یعنی بعدش شاهکار های مایکروسافت مثل هورایزن ۴ و مایکروسافت فلایت و اوری ۲ و…. رو یادت رفت؟
          .
          هیلو نسل هفتی؟ بهتره همین ویدئو هایی که از بخش بتای بازی اومده رو با ویدئو های گیمپلی بازی های cod ونگارد و بتلفیلد ۲۰۴۲ و فارکرای ۶ مقایسه کنی تا بفهمی چه بازی نسل هفتیه
          .
          در ضمن کل بخش مولتی پلیر بازی ها رو تو هواپیما و موتور سوار شدن خلاصه کردی؟ 😂
          تو دیگه اینقدر کاتسین پلی دادی معزت به هیجان عادت نداره 🤣
          .
          در آخر هم فلسفه وجودی گیمپس رو با یه مثال بی ربط به استیک و هات داگ خلاصه کردی فکر کردی خیلی شاخی؟

        • Chief گفت:

          نوبی مثل تو که هیلو رو نسل هفتمی خطاب میکنه رو چه به بازی های مایکرو گربه دستش به گوش نمیرسه پیف پیف میکنه!! قرار نیست هیلو همه رو راضی کنه همونطور که لست یوزر چهار گرفت و خیلی هارو راضی نکرد!! هیلو تا الان با چیزایی که نشون داده فعلا ماهارو راضی کرده در اینده هم گیم پلی میاد شیش ماهه نزاییدیم که بخوایم بخاطر این بهشون گیر بدیم!! هرچند بحث با یه ترول هدر دادنه وقته

      • kia (Bye All) گفت:

        من از خسته کننده شدن بازیا بعد چند ساعت گفتن خواستن بخورنم تازه اون ده ساعت گیمپلی خالص نیست حداقل سه ساعتش کاتسین و کارای بیهودس.خدا نکنه بازی ارث پدری شه

      • Ramin گفت:

        هفتاد دلارشون کجا بود این فن بوی ها😂 اینا فقط بلدن بازی دزدی و هکی برن بدن یه مغازه براشون بریزه بعد از ترس قفل شدن بازی تا آخر عمرشون آنلاین نکنن کنسول رو.تو کامنت های گرن توریسمو معلومه همشون از آنلاین بودن بازی ناراحتن.گناه دارن تو سال ۲۰۲۱ آنلاین بودن کنسول براشون خیلی عجیب غریبه😂

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      چجوری تو یه کامنت تمام مشکلات صنعت‌گبم رو به‌ گردن گیم‌پس و ایکس باکس ‌میندازید؟ نبوغتون در این زمینه تحسین برانگیزه!

    • داداش حرفت درمورد مولتی پلیر رو فهمیدم چی میگی اما ربطش به گیم پسو نفهمیدم که بازی ای که فری تو پلی هست چه ربطی به بقای گیم پس و تمدید اشتراکش داره.
      درمورد دی ال سی هم متاسفانه اصلا دلیلت منطقی نبود چون شما الان بری هر بازی ای رو بخری حتی ۷۰ دلار، اگر براش دی ال سی پولی بیاد مجبوری برای اون دی ال سی هم پول جداگونه بدی و نمی تونی اون دی ال سی رو نه تنها تو گیم پس بلکه هیچ جای دیگه رایگان تجربه کنی پس شما با گیم پس بازی ای که باید براش ۶۰ دلار یا تو تخفیف ها ۳۰ یا ۲۰ دلار هزینه میکردی رو داری با ۱۰ دلار تجربه می کنی، اون دی ال سی رو هم به هرحال باید می خریدی حالا با گیم پس یا بدون اون.
      درمود مثالی هم که برای دی ال سی زدی متاسفانه مثال خوبی نیست چون اون بازی قبل از خرید بتسدا عرضه شده و عرضه دی ال سی پولیش رو نمیشه به هیچ صورت به ایکس باکس و گیم پس ربط داد.

  • Amir Reza گفت:

    هر وقت بیاد یک‌ انقلاب در صنعت گیم های شوتر اول شخص رخ خواهد داد

  • Max22 گفت:

    واقعا چه دلیلی داره وقتی دو ماه به انتشار بازی مونده هیچ هیچ اطلاعاتی از بخش کمپین بازی نشون نمیدن کمی نگران کننده هس! در رابطه به فیزیک بازی به خصوص گان پلی بازی برخی دوستان نظرات واقعا عجیبی میدن مثلا میگین چون طرف بسیار قوی اگه اشتباه نکنم زره فلان داره اسلحه ها واکنش آنچنانی ( فیزیک) خاصی نباید داشته باشن! انگار طرف کلانچ دستش گرفته!؟ عزیز من به نسبت جثه طرف به همون اندازه سلاح هم قویتر هست و باید شاهد واکنش خیلی طبیعی تری هم باشیم اما متاسفانه خیلی دوستان باز میان حرف خودشون رو میزنن😓
    به هرحال امیدوارم بتونن بازیه لایق درخوری واسه مستر چیف در بیارن

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      “به هرحال امیدوارم بتونن بازیه لایق درخوری واسه مستر چیف در بیارن”.
      اینطور که از سابقه کامنت‌هاتون برمیاد، بعید میدونم دلتون بخواد این بازی موفق بشه؛ چون سوژه ترولتون رو از دست میدید!

      • Max22 گفت:

        نمیدونم بر چه مبنای این حرفو میزنید! بعید میدونید دلم میخواد این بازی موفق بشه😶 مگه سهام دار مایکرو
        یاسونی هستم همیشه طرفدار بازی خوب بودم فارق از هر پلتفرمی٬ اگه ترولی هم کرده باشم در جواب ترول های خیلی بد و بی منطق فن بویا بوده! شما هر وقت معنی واژه انتقاد و ترول کردن رو یاد گرفتین بعد بیاین صحبت کنیم

        • ☆WKNWS☆ گفت:

          جدی؟ پس این ‌پایین رو نگاه کن دوست عزیز👇
          “اما حیف دریغ از ذره ای استعداد. زمان مشخص میکنه بازی های آینده بتسدا زیر نظر مایکرو چه کیفیتی نسبت به قبل خواهند داشت( جدا از بازی های که قبل از خرید داشتن ساخته میشدن مثل استارفیلد)”
          “سال دیگه این موقع عرضه شده و با دیدن این تصاویر به خصوص طراحی چهره داغون هست + یه بازی شوتر دیگه واسه ایکس باکس😵”
          “برای بار هزارم برو فوترزا و شبیساز بازی کن و زیر لب هی بگو ما گیم پس داریم😄”
          اگه اینا ترول نیست و انتقاده پس هرکی داستان لست ۲ رو ترول کرده حرفش ترول نبوده، انتقاد بوده!

          • Max22 گفت:

            داداش گفتم بله در جواب دوستانی که بدون منطق و الکی هیت و ترول کردن ! جوابشون رو با ترول دادم 😐
            دوما کدوم حرفم باعث ناراحتی شما شده! چون گفتم زمان مشخص میکنه بازی های آینده چگونه خواهند بود به مذاق شما خوش نیومده!! 😮 شما الان از آینده خبر داری؟ والا متعصب بودن واسه هر برندی خوبه اما نه به هر قیمتی که ضعف هاشو نبینی! یا بدتر از اون ببینی و انکار کنی! حالا میخواد هر برندی باشه

  • sam snake 47 گفت:

    دیگه وقتشه یه گیمپلی با گرافیک بالا ازش بزارن تا این همه حاشیه دور بازی پاک بشه. بالاخره نماد اکس باکس باید گرافیک درخور ۱۲ ترافلاپس داشته باشه. هرچی غیر از این توجیه هست

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      بازی میان نسلیه، بنابراین انتظار شما نادرسته. مگه GOW گرافیکش در‌حد قدرت ۱۰ ترافلاپسی PS5 بود؟ (ولی هورایزن واقعا در حد ۱۰ ترافلاپس بود).

    • sam snake 47 گفت:

      دوستانی که میخان بگن بازی میان نسلیه و از دکل گاد بالا برن؛ بهشون بگم که بنده به عنوان سونی فن با گرافیک کم گاد حال نکردم و هیچ جای دفاع نداره. میان نسلی توجیه استدیوی سازنده س. میخای برای کتسول نسل قبل هم عرضه کنی؟ عرضه کن با همون گرافیک نسل هشت. ولی یه تنظیمات گرافیکی هم برای نسل نهم عرضه ون تا اونی که کنسول نسل نهمی خریده نره تو پاچه ش. جریان هیلو هم همینه. گرافیک سری اکس باید با بقیه کنسول ها فرق بکنه وگرنه رفته تو پاچه خریداراش

      • عزیز شوکیس گرافیکی سری ایکس ، دو بازیه استاکر و هورایزن ۵ هستن ، نه هیلو …
        هیلو هیچ وقت نیومده تا توانایی های کنسول ایکس باکس رو به رخ دیگران بکشه …
        هیلو همیشه با گیم پلی ، داستان و بخش مولتیش معروف بوده ….

        همینطور در مورد ps هم صادقه ، شوکیس گرافیکیه ps5 گادآف وار نیست (هرچند گرافیکش واقعا قابل قبوله) بازی هورایزن فوربیدن وست و بازی رچت اند کلنک هستن ..

        در مورد هیلو با اینکه گرافیک حرف اول رو نمیزنه ، اما از همون مولتیش میشه فهمید که واقعا گرافیکش نسبت به پارسال پیشرفت داشته ،، در نهایت ، صبر کنین بازی از کمپین گیم پلی نشون بده ، اگر به گرافیک ایراد داشتین (که در هر صورت ایراد میگیرین) اون موقع نظرتون محترمه !!!!

        • sam snake 47 گفت:

          تمام انحصاری های بزرگ سونی شوکیس گرافیکی کنسولشن. گاد همیشه پرچم دار گرافیک کنسول سونی در زمان انتشار بوده(تمامی نسخه هاش). حالا این رگناروک رو نبین. اینهم بخاطر سیاست های جیم رایانه. وگرنه اگر فقط برای فایو عرضه میشد اون موقع متوجه میشدی نماد یه کنسول باید پرچم وار گرافیکشم باشه اینکه میای میگی هیلو هیچوقت توانایی های اکس باکس رو به رخ بکشه نشون دهنده بی عرضگی مایکرو و بی احترامی به مخاطب کنسولشه. اینکه شما اکس فنا و هیلو فنا توقعتون رو پایین نگه داشتن ؛ دلیل نمیشه بیخود و بی ربط به گاد ربطش بدی که همیشه سرامد گرافیک در زمان انتشاز خودش بوده. اینکه هیلو گرافیک مناسبی نداره هییییچ توجیهی نداره. همونطور که گاد رگناورک گرافیک نسل نهمی نداره و هیچ دفاعی نداره. یکم منطقی باشیم….

          • متاسفانه ، نظرتون کاملا اشتباست ، چون هیلو ۱ ،۲،۳ دقیقا بر عکس نظر شما بوده که معروف شدن …
            داستان ، گیم پلی ، مولتی
            این ۳ مورد ،چیزایی بودن که باعث شدن اون شاهکارها ،به وجود بیان نه گرافیک …..

            اگر میخوای صرفا گرافیک ببینی ، برین کیلزون شادو فال رو ببینین ، همین الانم در مورد گرافیک با وجود گذشت زمان ،حرف های زیادی برای گفتن داره …

            در مورد گاد من نظرم دقیقا برعکس شماست ، شما میگی گاد این سری گرافیک پایینی داره ، کامنت خودتون بود ، من میگم برعکس گرافیک خوبی داره اتفاقا ،
            اما کدوم سری گاد نماد گرافیکی کنسول بوده ، یه مثال بزن که گاد از لحاظ گرافیک نامزد شده باشه ؟؟؟؟

            نماد گرافیک سونی ، دو قسمت لست ، آنچارتد ، کیلزون ، هورایزن و بازی های دیگه بودن به غیر از گاد ….

            گاد هیچ وقت برای نشون دادن عظمت گرافیکی مشهور نبوده و نیست ، این داستان حماسی ، باس فایت های بینظیر ، هک اند اسلش ناب ، شخصیت کریتوس و فضای دارک و عاری از امید گاد بوده که مشهورش کرده نه گرافیکش ….

            همینطور هیلو ، اگر میخوای هیت کنی راحت هیت کن و ترول کن ، کسی کاریت نداره
            ولی اینکه میای به نقطه ایی که هیلو هیچ وقت نخواسته تو اون سرامد باشه دست میزاری و میای ، هم کنسول ،هم فن و هم بازی رو میکوبی ،خودت رو ضایع کردی …..

            هیلو رو نمیدونم یادت میاد یا نه ، یکی از شعارهایی که تو ایکس باکس ۳۶۰ میدادن این بود که بازی به حدی روون اجرا میشه که هیچ اکشن اول شخصی روی کنسول به اون حد نرسیده ، چون لازمه روون بودن در عنوان سندباکس ، اول شخص که هدفش نشون دادن گیم پلی ناب هست ، بالا بودن فریم ریت بازیه ، ترجیحا گرافیک بازی کاسته میشه که به اون قسمتها پردازش بیشتری بشه ….. حالا نمیدونم از کجا میای میگی مایکروسافت بی اهمیت بوده ، من نمیدونم ….

            حرف آخرم اینکه ، فردا بتای بعدی مولتی پلیر هیلو اینفینیت هست ، خواهشا بورو و دقیق نگاه کن ، با عناوین بتلفیلد و کالاف جدید مقایسه کن با قسمتهای مولتیشون ، بعد بیا بگو کدوم بهترن از همه نظر ….. همین گرافیک مولتی بازار هیلو روی ایکس باکس وان رو همه کفشون بریده بود دیدن ….‌ گرچه گیم پلی بسیار نابی رو هم ارائه داد

            • sam snake 47 گفت:

              اولا اینکه گاد همیشه سرامد گرافیک بوده در زمان خودش. شما گرافیک گاد رو روی پلی دو بیین. اون زمان شاخ گرافیک بود. نسخه دوم که اومد همه همون اول درگیر گیمپلی و گرافیک بازی میشدن. نسخه سوم گاد که وقتی عرضه شد همه تعجب وردن که چجوری پلی تری داره اجرا میکنه اینو. نمیدونم از کجا داری میگی گاد هیچ وقت سرامد و پرچم دار کرافیک نبوده. گاد ۲۰۱۸ که دیگه در زمینه گرافیک حرفی باقی نگذاشت. ینی ریزترین جزییات تتو بالدر هم مشخص بود. تا میرسیم به گاد رگناروک. باه گرافیک بازی نسبت به نسخه ۲۰۱۸ بالاتره ولی برای ps4 دار ها خوبه. ولی نسخه فایو چی؟؟؟؟ پس اعتقاد به نسلها چی شد؟؟ ( نکته ناامید کننده اینجاست که ترلیر رگناروک روی پلی فایو اجرا شده بود نه فور ینی گرافیک فور از اینم کمتره. مگر اینکه سانتای دوس داشتنی باز خفن بازی دربیاره و موقع انتشار توی گرافیکم بترکونه)

              من کی گفتم فقط میخام گرافیک ببینم؟
              بله هیلو به تمام اون چیزهایی که میگید معروفه. ولی سوال اینجاست. نماد کنسول سبز نباید گرافیک خیره کننده داشته باشه و قدرت کنسول رو نشون بده؟ الان این ضعف نیس؟ و این صحبت های شما ماله کشی نیس؟؟؟؟ اگر گراقیک بالا باشه به نفع ما اکس فن هست یا به ضررتون؟؟؟؟ هیچ وقت به کم راضی نشو عزیز

اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد
اطلاعات جدیدی از بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite منتشر شد