نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است

نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است

سید محمد میرهاشمی
۱۴:۱۶ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
fifa 22

نسخه‌‌ی آزمایشی FIFA 22’s Early Access هم‌اکنون از طریق سرویس‌های EA Play و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است و می‌توان به مدت ۱۰ ساعت آن را بازی کرد.

آخرین نسخه‌ی عنوان FIFA در تاریخ ۹ مهر (۱ اکتبر) سال جاری منتشر می‌شود، اما نسخه‌ی آزمایشی Early Access این امکان را به گیمر‌ها می‌دهد تا نسخه‌ی کامل بازی را زود‌تر دانلود کرده و به مدت ۱۰ ساعت آن را تجربه کنند.تمامی دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها در مدت این ۱۰ ساعت ذخیره شده و اگر تصمیم به خرید بازی گرفتید، می‌توانید بازی‌ خود را ادامه دهید.

البته برای دسترسی به این نسخه‌ی آزمایشی، گیمر‌ها نیاز به اشتراک سرویس EA Play خواهند داشت که از طریق رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است. دارندگان اشتراک Xbox Game Pass Ultimate، به سرویس EA Play دسترسی دارند و نیازی به تهیه‌ی جداگانه این اشتراک ندارند.

تریلری از گیم‌پلی FIFA 22 در ماه جولی منتشر شده بود که قابلیت‌های جدیدی که به بازی اضافه شده بود را نشان‌ می‌داد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به انیمیشن های جدید بازیکنان که مبتنی به یادگیری ماشین است ، بهبود هوش مصنوعی تاکتیکی و عملکرد دروازه‌بان‌ها اشاره کرد.

EA در این عنوان از فناوری جدیدی به نام هایپر موشن (HyperMotion) استفاده کرده که طریق انیمیشن‌های واقع بینانه و استفاده از حرکات بازیکنان فوتبال، گیم‌پلی واقعی‌تری را ایجاد می‌کند. البته لازم به ذکر است که این تکنولوژی فقط بر روی کنسول‌های نسل نهمی و سرویس استدیا وجود دارد.

EA درباره‎‎‌ی این فناوری گفت:

هایپرموشن یک الگوریتم یادگیری ماشینی پیشرفته است که بیش از ۸٫۷ میلیون فریم از یک مسابقه‌ی فوتبال را بررسی کرده و به کمک آن‌ها، انیمیشن‌های جدید را از روی حرکات بازیکنان شبیه‌ی سازی می‌کند، که این فرایند به نزدیک‌تر شدن FIFA 22 به فوتبال واقعی کمک می‌کند.

عنوان FIFA 22 در روز جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden pearce گفت:

    …..که این فرایند به نزدیک‌تر شدن FIFA 22 به فوتبال واقعی کمک می‌کند…..
    چه فایده ای داره وقتی فقط روی کنسول های نسل نهمی این قابلیت هست و کنسول های نسل نهمی هم توی بازار خیلی کمه یا قیمتشون زیاده
    نامرد نیومد حداقل روی پیسی هم بزاره این قابلیت رو

  • AliReza گفت:

    انقلابی در بازی های فوتبالی👍
    حدود ۳۰۰۰ تا انیمیشن جدید اضافه شده که فقط در انحصار کنسول های نسل نهم هست
    Pes هم که گرافیکش در حد بازی های موبایل شده بگذارید واسه کسایی که نمیتونن به این ۳۰۰۰ انیمیشن دسترسی داشته باشن😂

  • GAMER 1995 گفت:

    بره بمیره EA با این که رو pc گند میزنه تو fifa 22 خیلی ها میخرن بازی رو به نظرم نخرن تا ادم بشه حتما فردا هم میاد میگه بتلفیلد رو pc اگه نسل نهمی پورت میشد سیستم خیلی ها نمیکشید اسلحه ها شلیک نمیکردن

    • ali_yegane گفت:

      مشکل اش با گرافیک pc نیست توی گرافیک اکثر pc ها کم نمیارن مشکل ش با cpu هست cpu کنسولهای نسل نهمی پیشرفت قابل توجه ایی کردن ولی اکثر پیسی گیمرا هنوز cpu در حد کنسولای نسل نهمی ندارن واسه همین حتی با سریز اس که کنسول ضعیفی در توان پردازش گرافیکی هست مشکلی نداره ولی با پیسی مشکل داره فقط هم فیفا از ea نیست nba از تیک تو هم نسخه نسل نهمی فقط برای کنسولای نسل نهمی داده cpu مثل gpu نیست که مثلا برای هر gpu ایی تنظیمات مخصوص بزارن اگه میخواست پیسی هم مثل کنسولای نسل نهمی باشه باید توی حداقل سیستم مورد نیاز cpu در حد کنسولای نسل نه ایی میزاشت که در اینصورت تعداد زیادی پیسی گیمر از فیفا ۲۲ محروم میشدن از اونو یوبی سافتم به کنسولای نسل نهمی ریده البته دلیل اونم قانع کننده ست ری تریسینگ نذاشته چون یه بازی شوتر اول شخص با ری تریسینگ روی کنسولا شصت فریم نمیده البته میده ها نمونه ش کالاف کولد وار ولی یوبی سافته دیگه نتوست توی واچ داگز هم ری تریسینگ با شصت فریم همزمان بزاره بجاش مود ری تریسینگ با سی فریم گذاشت شوترم با سی فریم سمه خالصه از اونورم amd به یوبی سافت اجازه نداده از تکنیک اپ اسکلیل اش روی کنسولا توی این بازی استفاده کنه و گفته فقط مختص پیسی باشه این به اون در .

      • MR_William گفت:

        حرفتون با کمال احترام مسخره هستش داریم راجب پی سی صحبت میکنیم می‌شد داخل تنظیمات گرافیکی این آپشن رو اضافه کنن یا در بدترین حالت در دونسخه متفاوت ( مثل METRO EXODUS ) منتشر کنن بازی رو بحث توان یا مصلحت طلبی نیست بحث خواستن هست.

        • GAMER 1995 گفت:

          بله موافقم میتونست این کار رو بکنه ولی خودش نکرد شما ببین اگه fifa ۲۳ رو دقیقا مثل نسل ۹ پورت نکرد
          دوم این که درست که cpu کنسول ها خوب شده ولی شما با ۲۰۰۰دلار یه pc گیمینگ خیلی خوب میتونی بخری کل نسل ۹ رو جواب بده اونا مثل ما نیستن که باید ۱۵۰ ملیون بدی بهترین قطعات رو بخری و در آخر هم از این به بعد قراره بازی هایی که ۱۰ برابر فیفا سنگین تر هستن بیاد پس او نام بیان همین کار رو بکنن اینا همه برای پول هست ea رو همه میشناسن

        • ali_yegane گفت:

          خوبه حالا توضیح دادم که بخش اعظم تغییرات نسخه نسل نهمی فیفا و nba مربوط به cpu هست نه gpu . اگه صرفا تنظیمات گرافیکی بود و مربوط به gpu بود بله راحت میشد مثل تمام بازیها ولی این هایپر موشن و افزایش شش برابری هوش مصنوعی بازیکن های فیفا در نسخه نسل نه مربوط به cpu هست نه gpu و تنظیمات گرافیک . هوش مصنوعی و تکنولوژی هایپرموشن هم نمیشه براش سطح بندی بزاری چون تاثیر مستقیم در گیمپلی دارند حالا یه کم فکر کن ببین حرف من مسخره ست یا حرف شما . EA و تیک تو که دشمنی با pc ندارن

      • سیپیو ها قیمت معقولی دارن ، مشکل GPU عه که اکثرا در حد ۱۰۶۰ ، ۱۰۷۰ عه
        کم پیدا نمیشه افرادی که i7 و i9 دارن

        • ali_yegane گفت:

          خب یعنی ۱۰۷۰ اندازه سریز اس توان پردازش گرافیکی نداره ؟ حرف شما اشتباهه مشکل اصلی cpu پیسی هاست که اکثرا در حد cpu های کنسولای نسل نهمی نیستند بحث ارزونی هم ملاک نیست زمان میبره تا طیف عظیمی از پیسی گیمرا cpu اشونو ارتقا بدن

          • ارزونی ملاکه
            چرا اینقدر درصد کمی ۲۰۷۰ یا ۲۰۸۰ دارن؟
            چون گرونه ( سری ۳۰۰۰ رو نگفتم چون یه عامل کمبود هم میاد وسط )
            وقتی قیمت معقول باشه پیسی گیمر مرض نداره ارتقا نده ، و اینکه خودتون به یه موضوع تو یه پست دیگه اشاره کردید ، اونم عدم بهینه سازی بازی ها رو پیسیه ، بخاطر همین احتمالا نسل بعد حداقل بشه ۲۰۶۰ که هم قدرت پلی فایوه ( رو کاغذ حداقل )

  • mbox گفت:

    فوق العاده شده بازی رو سریز ایکس شاهکاره و با اختلاف بهترین فوتبال موجود

نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است
نسخه‌ آزمایشی FIFA 22’s Early Access در دسترس است