God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود

God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود

معین سلیمانی
۰۰:۲۵ ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود

نمایش گیم‌پلی بازی God of War: Ragnraok یکی از بهترین نمایش‌های رویداد مخصوص پلی‌استیشن بود و به نظر می‌رسد که از الگو‌های مبارزه سه گانه استفاده می‌کند.

نمایش گیم‌پلی بازی God of War: Ragnraok در رویداد مخصوص پلی‌استیشن قابل پیش بینی بود، اما اطلاعاتی که از داستان و گیم‌پلی این عنوان در تریلر به اشتراک گذاشته شدند به طرز غافل‌گیر کننده‌ای بیشتر از حد انتظار بودند، به خصوص در زمینه‌ی مبارزات که با توجه به ژانر و سبک و سیاق این بازی، اصلی‌ترین عنصر آن محسوب می‌شود.

کارگردان این عنوان یعنی آقای اریک ویلیامز (Eric Wiliams) در مصاحبه‌ای اظهار داشت که بازی‌بازان به لطف تجهیزات گسترده‌تر در مبارزات این بازی از آزادی عمل بیشتری بهره‌مند می‌شوند. در عین حال، تریلر گیم‌پلی این عنوان المان‌های جدیدی را نمایش داد که برخی از آن‌ها برای طرفداران قدیمی‌تر این سری آشنا به نظر می‌رسیدند. طبق گفته‌ی اریک ویلیامز سلاح Blades of Chaos نیز از این المان‌های جدید بهره مند می‌شود. برخی ایده‌هایی که در God of War (2018) عملی‌ نشدند حالا در God of War: Ragnarok مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اریک ویلیامز در این باره بیشتر توضیح داد:

در بازه‌ی زمانی بین اتمام توسعه‌ی God of War 2018 و شروع آماده سازی داستان God of War: Ragnarok ( که یک بازه‌ی زمانی ۲ یا ۳ ماهه بود) ما از تمامی افراد تیم توسعه درخواست کردیم تا ایده‌های خود را درباره‌ی بازی به اشتراک بگذارند، ما این کار را “جعبه‌ی ایده‌ها” صدا می‌زنیم. تعداد زیادی از افراد تیم توسعه دهنده بر این باور بودند که ما از پتانسیل Blade of Chaos به طور کامل در قسمت قبلی استفاده نکردیم و حال زمان آن است که این کار را در God of War: Ragnarok انجام دهیم.

او ادامه داد:

ایده‌های زیادی مطرح شدند که همه‌ی آن ها مشابه چیز‌هایی بودند که قبلا در سه گانه دیده بودیم، مثل حرکتی که هنگام اجرای آن کریتوس دشمنان خود را در هوا با شمشیر می‌گرفت و بر زمین می‌کوبید. در نهایت تصمیم گرفتیم که بهترین ایده‌هایی را استفاده کنیم که در قسمت قبلی فرصت عملی کردن آن‌ها را نداشتیم.

در همان مصاحبه، کارگردان (God of War (2018 یعنی آقای کوری بارلاگ (Cory Barlog) اعلام کرد که به پایان رسیدن حماسه‌ی نورس در این قسمت تصمیم او بوده است. همان طور که می‌دانید در بازی God of War: Ragnarok شاهد حضور دشمنان جدید نیز خواهیم بود.

بازی God of War: Ragnarok در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۲ برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود
God of War: Ragnarok شامل الگو‌های مبارزه‌ی نسخه‌های قدیمی خواهد بود