نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا

نقدها و نمرات بازی Lost Judgment منتشر شد

آرش بوالحسنی
۲۰:۰۷ ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا

بازی جدید استودیوی Ryu ga Gotoku Studios یعنی Lost Judgment به زودی منتشر خواهد شد. نقدها و نمرات بازی به تازگی در دسترسی قرار گرفته‌اند که خبر از بازی خوبی می‌دهند. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بازی Judgment به عنوان یک اسپین‌آف از فرنچایز Yakuza معرفی شد و به لطف استفاده از فرمول گیم‌پلی کلاسیک آن سری، توانست محبوبیت زیادی را کسب کند. Lost Judgment به عنوان دنباله‌ی آن قرار است ما را دوباره در نقش کارآگاه خصوصی یعنی Takayuki Yagami قرار دهد. Lost Judgment سنت قدیمی بازی‌های استودیوی Ryu ga Gotoku Studios را نگه داشته و صرفا برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. هر چند فرنچایز Yakuza پس از مدت‌ها برای کامپیوتر پورت شد، اما فعلا خبری از چنین سرنوشتی برای Lost Judgment نیست. پس امسال برای سفر دوباره به Yokohama به یک پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس نیاز دارید. سفری که طبق برخی شایعات می‌تواند آخرین تجربه‌ی Judgment شما باشد.

Lost Judgment بسیاری از المان‌های بازی اول را گسترش داده و ویژگی‌های جدیدی را هم اضافه می‌کند. برای مثال اول بر سبک مبارزات Tiger Style و Crane Style از بازی قبلی، Snake Style هم به توانایی‌های Yagami اضافه شده است. Snake Style مناسب مبارزه با جمعیت‌های بزرگ است. هم‌چنین ابزار کارآگاهی بیشتری در اختیار شما بوده و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی برای حل پرونده، به بخش بزرگ‌تری از گیم‌پلی تبدیل شده است. با نگاهی به نقدها و نمرات بازی، می‌توان گفت که Ryau ga Gotoku Studios در ساخت دنباله‌ای شایسته برای Judgment موفق بوده است.

Screen Rant 10/10

Lost Judgment چیزی کم از یک اثر خارق‌العاده ندارد. روایت درگیرکننده‌ی آن هرگز از سرگرم کردن شما دست بر نمی‌دارد. سیستم‌های گیم‌پلی آن هم همراه شدن با داستان بازی را شدیدا جذاب و هیجان‌انگیز می‌کنند.

Playstation Universe 9/10

یک اکشن ادونچر بی‌نظیر که مستقیما از ریشه‌های سری Yakuza آمده است. Lost Judgment نه تنها موفق به روایت تاریک‌ترین و هم‌چنین مضحک‌ترین خط داستانی تاریخ این سری می‌شود، بلکه شما را با خیل عظیمی از فعالیت‌های جانبی جذاب و درگیرکننده بمباران می‌کند. به علاوه Lost Judgment برای آن‌هایی است که علاقه‌ای به مبارزات نوبتی چند نسخه‌ی اخیر Yakuza ندارند و سیستم قدیمی آن فرنچایز را ترجیح می‌دهند.

Hardcore Gamer 9/10

آن‌هایی که نگران از بین رفتن گیم‌پلی سنتی Yakuza به خاطر تغییرات عظیم نسخه‌ی سال گذشته بوده‌اند، می‌توانند حالا با خیال راحت به این فکر کنند که Lost Judgment هم در گیم‌پلی و هم داستان به طرز کم‌نظیری عالی است.

IGN Italia 8.9/10

دنباله‌ی Judgment پر از محتوای سرگرم‌کننده است و داستان و روایت جذابی دارد. هم‌چنین سیستم مبارزه‌ی آن عمیق و رضایت‌بخش است.

COGconnected 8.5/10

Lost Judgment یک بازی کارآگاهی عالی بوده که با بررسی موضوعات جنجالی، پیام واضحی را در مورد مشکلات اجتماعی می‌فرستد. دقت بازی در پرداخت به موضوعات مختلف و پایان‌های رضایت‌بخش آن‌ها، هضم کردن‌شان را راحت‌تر می‌کند. البته گیم‌پلی بازی تا حد زیادی راه نسخه‌ی قدیمی خود را دنبال می‌کند. اما Ryu ga Gotoku Studios به اندازه‌ی کافی آن را بهبود بخشیده که سرگرم‌کننده باشد.

GamesRadar 8/10

Lost Judgment صرفا دنباله‌ای بر بازی اول بوده که با بهبود ماموریت‌های کارآگاهی و سیستم مبارزات همراه است.

Destructoid 8/10

Judgment بازی منحصر به فردی بود که دوست داشتنش بسیار به علاقه‌های شما بستگی داشت. اما دنباله‌ی آن شامل تغییراتی است که بازی کردن آن را به تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری برای اکثریت تبدیل می‌کند.

Game Rant 8/10

المان‌های کارآگاهی شاید کمبود داشته باشند و پرده‌ی سوم بازی شاید کمی کند باشد، اما در عوض با داستانی درگیرکننده و طیف وسیعی از ماموریت‌های جانبی عالی طرف هستیم. چه طرفدار قدیمی Yakuza باشید و چه برای اولین بار پا به این فرنچایز می‌گذارید، Lost Judgment ماجرای هیجان‌انگیزی است که باید تجربه کنید.

Game Informer 7.3/10

وقتی Lost Judgment زمین می‌خورد، هرگز شاهد بلند شدن آن نیستیم. هر چند موارد دوست‌داشتنی زیادی در داستان و گیم‌پلی وجود دارند، اما در نهایت مشکلات آن به قدری زیاد هستند که نشود نادیده‌شان گرفت. خصوصا وقتی آن مشکلات تا این حد به شلخته شدن بازی منجر می‌شوند.

GameSpot 7/10

Lost Judgment با حذف المان‌هایی آزاردهنده از بازی اول نسبت به آن بهبود داشته، اما شاهد تغییر کامل سیستم‌ها برای جذاب‌تر شدن جنبه‌های کارآگاهی آن نیستیم. متاسفانه بازی به ویژگی‌هایی که باعث منحصر به فرد و متمایز شدن Lost Judgment از Yakuza می‌شود چندان تکیه نمی‌کند و در عوض محکم به ریشه‌هایش می‌چسبد. اگر این آخرین باری باشید که Yagami و دوستان را می‌بینیم، در نهایت تجربه‌ی خوبی بوده است. اما این حس که پتانسیل تبدیل شدن به اثری ویژه از دست رفته همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند.

lost judgment
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا
نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات Lost Judgment منتشر شد - گیمفا