صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد

صداگذار هایزنبرگ در Resident Evil: Village قصد صداگذاری در دیگر عناوین را دارد

علیرضا کریم‌خان زند
۱۴:۵۵ ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد

صداگذار شخصیت هایزنبرگ (Heisenberg) یعنی نیل نیوبان(Niel Newbon)، در عنوان Resident Evil: Village در مصاحبه‌ای گفته است که احتمال حضور او در پروژه‌های دیگر مربوط به صنعت گیم وجود دارد. وی علاوه بر کار در پروژه‌ی Resident Evil: Village، در ریمیک Resident Evil 3 نیز صداگذار نیکولای (Nicholai) بود.

پس از مصاحبه‌ی نیل نیوبان با جرارد ایدی (Gerard Eady) در پادکست Awfully Irish، نیل اظهار داشت که احتمال بازگشت وی و همکار صداگذارش نیکول تامپکینز (Nicole Tompkins) در بازی‌ای دیگر وجود دارد. تامپکینز اخیرا نقش صداگذار جیل ولنتاین (Jill Valentine) در ریمیک Resident Evil 3 و همچنین دانیِلا دیمیترِسْکْ (Daniella Dimitrescu) در Resident Evil 8 را بر عهده داشت.

نیوبان در مصاحبه‌ی خود گفت:

گاهی اوقات به هنگام کار بر پروژه‌های مختلف، دوستی‌های صمیمی‌ای با همکارانم پیدا می‌کنم؛ دوستی‌هایی که باعث می‌شوند برای همکاری مجدد با آن‌ها به شدت مشتاق باشم. برخی از مسائل را نمی‌توانم به زبان بیاورم اما بدانید که این اولین نمونه از همکاری من و نیکول نبوده و شاید آخرین همکاری‌مان هم نباشد. شاید هردو مشغول کار بر پروژه‌ی دیگری باشیم.

از آن‌جایی که هم نیوبان و هم نیکول تامپکینز صدای چندین کاراکتر را در فرنچایز Resident Evil بر عهده داشتند، مشخص نیست که نیل به کدام یک از عناوین این مجموعه اشاره دارد؛ دنباله‌ی Resident Evil: Village می‌تواند حدس خوبی برای همکاری این دو باشد و همچنین ریمیک Resident Evil 4 نیز جزو گزینه‌های ممکن به حساب می‌آید.

resident evil

بر اساس گزارش پارسال سایت وی‌سی‌جی (VCG)، ریمیک عنوان Resident Evil 4 از سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی اِم-تو (M-Two) روند ساخت خود را طی می‌کند. این استودیو به دست مدیر سابق پلاتینوم گیمز (PlatinumGames)، آقای تاتسویا مینامی (Tatsuya Minami) به وجود آمد.

اخیرا طبق اخباری که به دست آمده، نقش استودیوی ام-تو در یک پروژه‌ی معرفی نشده کاهش یافته و استودیوی اصلی فرنچایز Resident Evil در کپکام (Capcom)، یعنی تیم دیویژن ۱ (Division 1) مسئولیت هدایت این پروژه را بر عهده گرفته است.

همچنین در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید از پلی‌استیشن، علامت استفاده شده در Resident Evil 4 برای انگل لاس پلاگاس (Las Plagas) دیده شد که می‌تواند به قصد اشاره به ریمیک این بازی نشان داده شده باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد
صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MahyarMsm گفت:

    هایزنبرگ شخصیت پردازی قوی داشت. هم رو مخ بود هم دوست داشتنی و باحال!
    شخصیت نیکولای که حسابی جیل رو اذیت کرد و رو مخ بود. در حدی که دلم میخواست بگیرم تیکه تیکه اش کنم!😐
    ایشون هم معلومه کارش درسته. از صدای هایزنبرگ خیلی خوشم میاد
    همین الان فهمیدم صداگذار هایزنبرگ صداگذار شخصیت نیکولای هست😁😁

  • ShinjiMikami گفت:

    در رزیدنت ایول ۹ آینده بنظر میرسه به احتمال زیاد جیل حضور داره و این صداگذار هم در ایول ۹ باز حضور داره و صداگذاری شخصیتی رو بر عهده داره.
    امیدوارم ایول ۹ بیشتر از ایول ویلیج موفق تر بشه. منتظر ایول اوتریج هستم. امیدوارم در توکیو گیم شو معرفی بشه و سال ۲۰۲۲ مولتی منتشر بشه.
    کپکام عشق است و بس

  • Alucard64 گفت:

    یه ثانیه فکر کردم منظورش والتر وایته. اومده صداپیشه شده

  • legendboy گفت:

    یکی از بهترین شخصیت های ویلیج بود که البته جا داشت بهتر هم باشه اگه متحد با ما علیه میراندا میشد !
    فرصت نشده بود راجب ویلیج نظری بدم
    به نظرم یکی از بهترین نسخه های ایول بود از کلاسیک تا به امروز
    کپکام با ایول۷ ریسک بزرگی رو روی این ip بشدت محبوب کرد و باید تحسینش کرد چون ریسکشون جواب داده
    با ورود ایتن وینترز در نسخه ۷ داستان جذاب تر شد و تو نسخه ویلیج با بهبود داستان و گیمپلی بشدت خوب و حساب شده شاهد احیای دوباره مجموعه هستیم
    فضاسازی بی نظیر روستا، گرافیک هنری و فنی فوق العاده، داستان و روایت کم اشکال، اضافه شدن بخش جذاب فروشگاه با شخصیت جالب دوک ، باس ها و دشمنای متنوع ، حفظ تم بقا از نسخه کلاسیک، تلفیق ترس و اکشن و الهام از تمامی نسخه ها و … باعث شده که برای من یکی از بهترین رزیدنت ایول ها باشه
    البته زمانیکه در نقش کریس قرار میگیریم هم به لحن بازی لطمه میزنه هم شوتینگ بازی اصلا مناسب یه بازی شوتر نیست، این مورد جزو معدود مشکلات بازیه

    • علی گفت:

      دقیقا
      در طی تجربه نسخه ۷ و ۸ بازی وقتی که با کریس میرفتم صد تا صد تا تیر می‌داد و نارنجک. که به نظرم درست نیست. مثلا اگه رزیدنت ۵ رو شما یا بقیه بچه ها بازی کرده باشن اونجا هم کریس هست ولی پلیر همیشه با کمبود مهمات روبرو میشه چیزی که در نسخه ۷ و ویلیج معنی نداشت

  • AliReza گفت:

    خبر فوری
    🔷 به گفته کاربری در Reddit که قبلا اطلاعات درستی از Capcom لیک کرده،سونی قراردادهای قابل توجهی با Capcom منعقد کرده است ، که بدین صورت میباشد👇

    🔷در مورد Resident Evil 4 Remake : این عنوان به صورت انحصاری زمانی ۲ سال برای PS5 عرضه خواهد شد و بعدا برای PC هم پورت خواهد شد ، و ممکن است برای Xbox عرضه نشود

    🔷عنوان Monster Hunter 6 : این عنوان هم به صورت انحصاری زمانی برای PS5 منتشر خواهد شد و برای PC در یک روز خاص تعیین شده

    🔷عنوان Dragon’s Dogma 2 : سونی بودجه این پروژه را تأمین می کند و نسخه PS5 را منتشر می کند در حالی که Capcom نسخه PC را منتشر می کند. ممکن است این عنوان انحصاری دائمی PC و PS5 باشد

    🔷همچنین برنامه های Capcom در TGS 2021 به شکل زیره

    🔷معرفی DLC عنوان Resident Evil Village

    🔷تریلر جدید عنوان Pragmata

    🔷معرفی عنوان Resident Evil Outbreak

    🔷معرفی Resident Evil Village VR که انحصاری PSVR است

    🔷همچنین در ادامه گفت که استخدام Kiichiro Urata به عنوان رابط ۳rd Party در سونی ژاپن، ادامه معاملات انحصاری بین سونی و Capcom را تضمین می کند

    • ShinjiMikami گفت:

      دوست عزیز فکر نمیکنم اینطور که میگید باشه. اینا در حد یه شایعس.
      کپکام فکر نمیکنم بازیاش رو به صورت انحصاری زمانی برای ps عرضه کنه و این موارد فقط شایعه هست مگر اینکه سونی کپکام رو بخره که این اتفاق هم نمیفته چون پول میخواد و سونی خریدای زیادی داشته.
      انحصاری شدن ایول ۴ ریمیک رو فراموش کنید.
      حال صبر کنید تا در توکیو گیم شو بعد دو هفته معلوم بشه. اگر این اتفاق بیفته، واقعا خوب نیست. کپکام به طرفداراش ضربه میزنه. من شخصا دوست دارم بازیای دراگون دگما و ایول ۴ ریمیک رو روی پیسی بازی کنم نه ps5.
      البته در اخر باز باید بگم بنظر من این اتفاق نمیفته اما معزفی پراگماتا و دراگون دگما ۲ و ایول اوتریج از خیلی وقته که میگن و خبر تازه ای نیست که الان در ردیت بگن.

    • Ghost گفت:

      کاربر ردیت🙂🙂🙂🙃🙃🙃

      🔫 😐

  • علی گفت:

    پسر معنی کلمه کاریزماتیک یعنی داداش مون 😍

    همه ویلیج رو به خاطر لیدی دیمتریسک تموم کردن من به خاطر هایزنبرگ 💥👌
    فقط اون جایی که می‌گفت Let See What you Really made of, Ethan Winters
    خعلیییییی باحال بود اون تیکه 😌

صداگذار Resident Evil Village قصد کار بر دیگر عناوین را دارد