Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود

عنوان Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود

احسان شریعت
۱۶:۰۰ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
battlefield 2042

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، داستان تاخیرها در این هفته نیز ادامه خواهد یافت و ظاهرا این بار نوبت Battlefield 2042 است که با تاخیر مواجه شود.

انتظار می‌رود که بتای عمومی Battlefield 2042 در ماه جاری میلادی آغاز شود، اما شایعات حاکی آن هستند که تیم سازنده با مشکلاتی برای عرضه‌ی بتا در تاریخ مشخص شده، روبه‌رو شده‌اند. لازم به ذکر است که تاریخ آغاز بتای عمومی این بازی ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) تعیین شده و نسخه‌ی کامل آن در ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) به طور رسمی عرضه خواهد شد.

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که می‌گویند تاریخ انتشار Battlefield 2042 می‌تواند حداقل یک ماه به تعویق بیفتد. چنان که اول از همه جف گراب توییت کرد که تاخیرهای بیشتری در این هفته رخ می‌دهند، که البته بعدا این ادعای خود را تصحیح و اعلام کرد که تنها یک تاخیر در این هفته اتفاق می‌افتد.

پس از این اظهارات، بسیاری از کاربران درگیر این شدند که کدام بازی با تاخیر در عرضه مواجه خواهد شد، در همین راستا Dealer_Gaming و نیک شپشال (Nick Shpeshal) ادعا کردند که طبق گزارش منابع آن‌ها، عنوان Battlefield 2042 قرار است کمی دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت به بازار وارد شود.

Dealer اطلاعات خود را به اشتراک گذاشت و به Twitterverse اطلاع داد که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پنجره‌ی انتشاری در سال ۲۰۲۲ را در نظر دارد، در حالی که نیک شپشال با گمانه زنی‌های خود محافظه کارتر بود و اعلام کرد که این بازی فقط یک ماه یا کمی بیشتر تاخیر خواهد داشت. اگر حق با شپشال باشد، این تاریخ، انتشار Battlefield 2042 را تقریباً در فصل تعطیلات ۲۰۲۱ قرار می‌دهد، که رویه‌ی اکثر نسخه‌های قبلی این فرنچایز را دنبال می‌کند. 

بحث در مورد تاخیر از آنجایی نشئت می‌گیرد که طرفداران نسبت به اعلام این که Battlefield 2042 بدون بخش داستانی عرضه می‌شود، واکنش مثبتی نشان نداده‌اند و این موضوع می‌تواند دلیلی برای نیاز به زمان بیشتر برای کار روی بازی توسط توسعه دهندگان باشد.

در حال حاضر، بازی Battlefield 2042 قرار است در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Good look گفت:

    من که ابزار گیم ندارم تو بگو همه تاخیر بخورن واسه ما غمی نیست،تو بگو کلا این بازی متوقف بشه چه بهتر،بازی بی داستان اصلا تولید نشه😜😂😂

  • «بحث در مورد تاخیر از آنجایی نشئت می‌گیرد که طرفداران نسبت به اعلام این که Battlefield 2042 بدون بخش داستانی عرضه می‌شود، واکنش مثبتی نشان نداده‌اند و این موضوع می‌تواند دلیلی برای نیاز به زمان بیشتر برای کار روی بازی توسط توسعه دهندگان باشد.»

    مگه تو یکماه چقدر می تونن بازی رو تغییر بدن؟ اگر واقعا یکماه تاخیر بخوره پس احتمالا بخاطر همون مشکلاتیه که براشون پیش اومده وگرنه اگر بیشتر تاخیر بخوره میتونه بخاطر کمبود محتوا و دلایل دیگه باشه.

  • کرکره بکشید پایین دیگه کل بازیها رفتن ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳
    بازی ابسیدیان و الدر اسکرول جدید و ولورین وgta و بازی ناتی داگ و…هم برای بعد ۲۰۲۴ هستند.
    یه cod و فیفا و بازی ورزشی و یه سال در میون insomniac و اساسین و فارکرای و یه ریمیک از سونی یا کپکام یه مارول از اسکور انیکس، این حرفها رو نداره که بهش میگن،صنعت گیم!
    نهایت یه کارگاه کوچک یا دکون باشه 🙂

    • Sina Morgan گفت:

      دوست من ، دیگه داری شلوغش میکنی. انحصاری های دو سال اول سونی و مایکروسافت رو برو با انحصاری هاشون تو دو سال اول نسل هشت مقایسه کن . همین سال بعد استاکر ۲ میاد که بنظر میاد چند ده ساعت میتونه مخاطب رو سرگرم کنه. اونور هورایزن و گرن توریزمو عرضه میشن که نیمه اول سال رو برای سونی پوشش میدن. دوباره فوراسپوکن هست که میتونه شگفتی ساز بشه . استارفیلد میاد که اگه جیزی باشه که ازش توقع داریم تا سال ها میتونه مخاطب رو سرگرم کنه. حالا یه سری انحصاری این وسط هستن که تاریخ عرضه مشخصی ندارن ولی احتمال اومدنشون هم کم نیست مثل گاد رگناروک و رد فال. تو بازی های مولتی هم الدن رینگ و دایینگ لایت عرضه میشن. کلی بازی ایندی هم این وسط هست که ممکنه شگفتی ساز بشن . اینکه راکستار بازی نمیده دلیل نمیشه بیای بگی کلا اوضاع بده. بعد وقتی اولین چیزی که به چشم مخاطب میاد گرافیکه و اگه مناسب نباشه مخاطب شروع میکنه هیت کردن چه توقعی داره از شرکت ها ، مجبورا گرافیک درخوری تحویل بدن که هیت نشن که بعدا بخوان دوباره تاخیر بزنن . نمونش الدن رینگ که نصف کاربر ها داشتن به گرافیکش گیر میدادن یا هیلو که همه ازش توقع یه گرافیک کاملا نسل بعدی داشتن .بعد همین بازی ها دارن با کلی کرانچ کاری عرضه میشن ، توقع نداری که برای عرضه بازی از کارمنداشون ۲۴ ساعت کار بکشن که .

  • من بار ها گفتم ولی کو گوش شنوا ، درسته همیشه بخش کمپین بتل ضعیفتر از مولتی اون بوده ولی بیای کلا حذفش کنی درست نیست ، دیگه زحمت خیلی کارا هم به خودتون نمی دید

    یه مپ بساز و کلی اسلحه ، پلیر رو بنداز داخلش

    بی تعصب به قضیه نگاه کنیم

    این بازی با صرفا بخش مولتی در مقایسه با مثلا کال اف ارزش محتواییش بسیار کمه

    کال اف یه کمپین ۶ ساعته میده که شاید جذاب نباشه مثل گذشته ولی سرگرمت میکنه

    بخش زامبی داره که با دوستات ساعت ها بازی میکنی

    مولتی هم تعداد نقشه هاش دقیق یادم نیست ولی با مود ها و تعداد نقشه هاش در کل بسیار قیمتش منصفانه تر از بتلفیلد ۲۰۴۲ هست

    حالا شما بیا مقاله بنویس : چرا حذف بخش داستانی کار درستی است

    برادر من داریم پول میدیم هر چی محتوا بیشتر بازی ارزنده تر

    ارد۱۸۸۶ ، ۶۰ دلار بابت ۶ ساعت ارائه میداد که سه ساعتش دکمه زنی و کات سین بود

    ویچر ۳ هم با بیش از ۴۰ ساعت گیمپلی بخش داستانی ۶۰ دلار بود

    مشخصه دومی ارزش خرید بالاتری داره

    حالا درباره نه کال اف و بتل اصلا شما بگو

    بازی ایکس و زد ، همین قضیه است ، بالا بری پایین بیای بتل ۲۰۴۲ ، هرگز ۷۰ دلار نمی ارزه

    پ.ن : کال اف هیتر زیاد داره ، نمیدونم بلک اپس۴ کمپین حذف کرد هم همینطوری همه به به میگفتن بهش؟؟

  • Amin1216 گفت:

    من که گیمپلیش رو دیدم تو یوتوب، زیاد خوشم نیومد
    هیچ کدوم battle 3 نمیشه
    هیچ وقت یادم نمیره تو نقشه death valley یه هلیکوپتر که تو نقطه B بود رو از نقطه D با RPG 7 زدم
    یعنی یک ماه کامل شارژ بودم

  • Yato گفت:

    وقتی محتویات بازیتان از رقبا کمتره خب چرا ۷۰ دلار قیمت گذاشتید ، تازه کمپینم حذف کردید که ، ۱ ماه تاخیر زدن چیزی را درست نمیکنه بلکه بدترم میکنه یا یک تایم زیاد بزارید که شرمنده طرفدارتان نشید یا قیمت بازی را بیارید پایین

  • Mr.night گفت:

    خط داستانی که نداره.کمپین بتلم برداشتن دارن تاخیرن میزنن.فکر کنم این بازی شکست بخوره.امیدم به بتلفیلد موبایله

Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود
Battlefield 2042 می‌تواند در هفته جاری با تاخیر مواجه شود