شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت

شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت

محمد حسین کریمی
۱۹:۴۶ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت

سونی ماه دسامبر رویداد بعدی پلی استیشن را برگزار خواهد کرد. این رویداد PSX نام دارد. با جزئیات بیشتر فاش شده از این مراسم همراه باشید.

هفته‌ی گذشته سونی در جریان مراسم پلی‌استیشن شوکیس (Playstation Showcase) از چندین عنوان فرست و ترد پارتی جدید رونمایی کرد. برخی از طرفداران انتظارات بیشتری از این مراسم داشتند و عده‌ای نیز از آن راضی بودند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که عناوین زیادی از دید عموم مخاطبین پنهان نگه داشته شده‌اند و در اواخر امسال از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

در ردیت، کاربری که سابقه یک پیش‌بینی صحیح را داشته، مدعی شده است که سونی در حال حاضر با چندین رونمایی هیجان‌انگیز جدید برای یک رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس (Playstation Experience) در ماه دسامبر (آذر یا دی) آماده می‌شود. بر اساس صحبت‌های این منبع، یکی از رونمایی‌های اصلی در این مراسم استودیوی تازه تاسیس سونی در ژاپن است که مدتی پیش گزارش آن‌ را منتشر کردیم. همچنین به نظر می‌رسد که در رویداد مذکور از هدست واقعیت مجازی نسل بعدی PSVR در کنار عناوین اختصاصی آن یعنی Astro Bot جدید و WipEout بعدی معرفی خواهد شد. ظاهراََ هر دوی این آثار در انحصار پلی‌استیشن خواهند بود.

لازم به ذکر است که گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که سونی دیگر قصد ندارد عناوین انحصاری واقعیت مجازی تولید کند، بلکه می‌خواهد عناوینی AAA ارائه دهد که از طریق واقعیت مجازی نیز قابل بازی باشند. به عبارت دیگر رویکردی شبیه به Resident Evil 7 مد نظر آن‌ها است. همچنین پروژه‌ی جدید اَسوبی تیم (Asobi Team) که احتمالاََ Astro Bot باشد، در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و باید این موضوع را در نظر گرفت.

این منبع داخلی توضیح می‌دهد که در رویداد مذکور، از اثری رونمایی خواهد شد که مدت‌ها است شایعاتی پیرامون آن می‌شنویم. این شخص ادعا می‌کند که مراسم PSX بسیار وسیع‌تر و جامع‌تر از رویداد هفته‌ی گذشته یعنی پلی‌استیشن شوکیس خواهد بود و شرکت سونی عمداََ تعدادی از پروژه‌های بزرگ خود را در آن مراسم رونمایی نکرده و تمرکز را روی بازی‌های ترد پارتی گذاشته است.

مدتی می‌شود که سونی سری مراسم PSX را رها کرده، اما نکته قابل توجه و امید دهنده این است که اوایل امسال آن‌ها نام تجاری مراسم را تمدید کردند.

توجه داشته باشید که این خبر تنها یک شایعه را پوشش می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت
شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 0=1 گفت:

    با این گندی که زده، بایدم یکی دیگه برگزار کنه

    • Amir گفت:

      تعزیف فن بوی مایکروسافت از گند : god of war ragnorak , spiderman 2 , preject eve , forespoken , wolverine , deathloop که تمام اینا اکثرا گیم پلی دادن
      تعریف فن بوی مایکروسافت از شاهکار ؛ نیم ساعت حرف زدن از فلایت ، نیم ساعت دموی فورتزا ، ندادن یه تریلر از گیم پلی هیلویی که قراره دو ماه دیگ ریلیز شه بگذریم از همون e3 هم که بهترین نمایش یه تریلر دو دقیقه ای بدون گیم پلی از استارفیلد بود
      اابته بحث بحثه انتظاراته مطمئننا کسی که نسلو با دیمن سولز و اسپایدرمن و رچت و ریترنال شروع میکنه انتظار بیشتری میره تا اونی که نسلو با مدیوم شروع میکنه . طرف انقد انتظاراتو اورده پایین که کل مراسمش اندازه یه state of play هورایزن گیم پلی ندادن اونوقت به سونی میگه گند زدی

      • ShinjiMikami گفت:

        نه با ایشون و نه با شما موافق نیستم.
        سونی تعداد بازی های کمتری داره. بازی هایی که گفتید ۳ تاش برای پیسی میاد. همچنین دث لوپ مال آرکینه و بتسداس که دیگه رفت دست مایکرو و نه میشه گفت مال مایکروعه و نه سونی بلکه مال آرکینه.
        مراسم e3 مایکرو، استالکر ۲ و ایندیانا جونز و آوتر ورلدز ۲ و ردفال و استارفیلد رو داشت. حال فورزا و هیلو به کنار که ایپی های اصیل مایکرو هستند. از آیپی های آینده مایکرو استارفیلد و الدر و فیبل اصلا و ابدا شوخی نیستند. خواهید دید.
        درسته هنوز مایکرو بازی نداده بیرون ولی اواخر ۲۰۲۱ هیلو و فورزا رو میده بیرون. در واقع سونی در اوایل این سال ریترنال و دیمن سولز و اسپایدر رو داد و مایکرو در اخر سال ۲۰۲۱ هیلو و فورزا رو میده بیرون. مدیوم اصلا از بازی های اصلی مایکرو نیست که شما اون رو میاری جلوی ریترنال و اسپایدر و … شما باید فورزا و هیلو رو مقابل این بازیا قرار بدید.

        • Amir گفت:

          موافق باشید یا نباشید سونی بازی های بیشتری داشته و داره تا همین الان ۶ تا انحصاری عرضه کرده و ده تا هم الان معرفی کرد بگذریم از چیزایی که معرفی نشده و هر جور حساب کنی باز هم سونی بیشتر بازی داره مایکرو قراره فورزا و هیلو رو بده در صورتی که سونی تا الان ۶ تا بازی داده و حالا سیفو و کنا و هورایزن و گرن توریسمو هم تا اخر سال عرضه میشه اصلا قابل قیاس نیستند بعد میگی چند تاش برا پی سی هم میاد خب همه ی بازیای مایکروسافت که همون روز عرضه برا پی سی میاد پس عملا انحصاری کنسولی نداره . رچت هم یادتون رفت ، ریمیک فاینال فانتزی و گوست دایرکتر کات هم همینطور که به هر حال اندازه یه بازیه مایکرو گیم پلی جدید داشتن در ضمن دث لوپ الان در مالکیت سونیه یه سال شوخی نیست اونم برا نسلی که هفت سال بیشتر طول نمیکشه . بعدم وقتی مایکروسافت مدیوم رو انحصاری زمانی میکنه و اون همه روش اونم برای شروع نسل مانور میده چرا مقایسه میشه حالا نه با فرست پارتی ها ولی با همین دث لوپ که شرایط مشابه داره

          • ShinjiMikami گفت:

            ۱۰ تا بازی کجا معرفی کرد؟ ۶ تا بازی عرضه شده هم که برای امسال ؟ دیمن سولز و اسپایدر مگه مال ۲۰۲۱ هستن؟😂 همچنین بازی هایی مثل کنا و سیفو رو که کوچیک موچیکن رو چرا حساب میکنید. ۱۰ بازی رو هم نام ببرید ببینیم جز ۵ تا کدومارو میگید. هرایزن و گرن هم فکر کنم ۲۰۲۲ میان. بعد شما هرایزن رو در ۲۰۲۲ باید با بازی های ۲۰۲۲ مایکرو مقایسه کنید. همین آرکین که از دث لوپ میگید الان دیگه رفت دست مایکرو و دیگه خبری از بازیای ارکین برای سونی نیست.
            از اینده صحبت کنید نه گذشته. شما بگید سونی برای ۲۰۲۲ چند بازی داره؟ من فقط بازیای اصلی و مهم رو میگم نه بازی های کوچیک در این صورت باید بازیای کوچیک مایکرو رو هم گفت.
            الان سونی گاد رو میندازه ۲۰۲۳ چون میدونه میفته جلوی استارفیلد و الدن که دوتا غولن.

        • ShinjiMikami گفت:

          جناب بیکار زیاد دیسلایک نکن.😂 ملت بیکارن.
          تا چند ساعت ببر رو ۱۰۰ ببینم انگشتات چقدر سرعت داره.
          بدو بدو😂

      • 0=1 گفت:

        یلحظه، اسپایدرمن یه تیزر ۳۰ ثانیه ای….وولورین که کلا ولش کن.دثلوپم انقدری دیدیم ازش که، ولی خب دمش گرم تبلیغ بازی مایکروسافتو کرد 🙂 یه گادش خوب بود و یه فوراسپوکن که خب، اگه بخایم با مراسم مایکروسافت مقایسش کنیم، شبیه مقایسه شلغم و هلوعه. یاد کامنتا میوفتم که میگفتن تو این ۴۰ دقیقه، دیگه خبری از بازیای بقیه نیست و یه ۴۰دقیقه ناب میخاد تحویلمون بده xd

        • Amir گفت:

          شلغم که همیشه مایکروسافت بوده و هست کسی که نسلو با مدیوم شروع کنه و انقد به پرچمدارش بی اعتماد باشه که یه تریلر نده و یه سال تاخیر بزنه وضعش معلومه بعد الان فیبل و استارفیلد که خودتونو هلاک کردید سرش و ردفالم دیدیم که یه ثانیه هم گیم پلی نداشت اونوقت تریلر اول معرفی اسپایدرمن گیم پلی بود . دث لوپم بله یکی از بهترین بازیای مایکروسافته ببخشید یادم نبود انحصاریه سونیه که یه سال باید منتظرش بمونی واقعا زور داره بعد این همه خرج کردن بازیه استدیوی خودتم نتونی بازی کنی

        • Black Knight گفت:

          ما که میدونیم سر ایونت یا خبر رسمیش میرید تو غار و فشار میخورید
          ولی اشکال نداره بزار یکم خودتونو خالی کنید بلکه از کمبود هاتون کم شه 😘

          • نمیدونم چرا بعد مراسم سونی هیچکش نرفت تو غار🤔 اتفاقا هر غار رفته ای برگشت به میادین. این حرفا رو قبل از مراسم پنجشنبه هم میزدین اما از لحظه ای که مراسم تموم شد داشتین تو کامنت ها خودتون رو جر میدادین و لینک مقایسه میزاشتین تا از بازی ها دفاع کنین.

            • والا قبل از مراسم که چیز دیگه ای می گفتین و تند تند لیست بازی منتشر کردین و هرچی تونستین به ایکس باکس گفتین که میرین تو غار و فشار می خورین اما بعد مراسم بیشتر خودتون فشار خوردین تا ما حالا یهو می گین نه این اصلیه نبوده و اصلیه تو راهه.
              باوشه شما هرجور دوست داری فکر کن من قبلا سعی کردم با شما و پارسا بحث کنم که باز پارسا بهتر بود اما بعد مراسم دیگه رسما افسار گسیخته شده، همینکه تو پست بک فور بلاد میاد پای رد فال رو میکشه وسط خودش گویای همه چیزه، شما هم دیدیم و سابقش هم تو کامنت هاتون هست که چه چیز هایی میگین فقط هینقدر بگم که اگر من می خواستم ترول کنم از همه این ترول هایی که تو این پست هست بدتر میشدم ولی خوشبختانه عقده دیده شدن ندارم و از تخریب سونی هم لذتی نمی برم چون دلیلی نمی بینم که وقتی پولشو داشته باشم ps5 نخرم و از بازی هاش لذت نبرم اما بعضی وقتا وقتی بعضی عزیزان مثل شما زیادی حق گویی می کنن جوابشونو میدم که فکر نکنن هیچکی نمیفهمه😉
              امثال داوود برره و بقیه رو هم میزارم بجاش جوابشونو میدم تا برن تو فراتر از غار و مجبور بشن با یه اکانت دیگه بیان تو سایت.😙

        • pegasus گفت:

          اخه اکس فن و بحث راجب صنعت بازی؟
          بیا پایین سرمون درد گرفت

      • (FABLE(khkh گفت:

        این بازیا رو جمع کن جلوی فورزا و هیلو یه کاغذ مچاله شدن
        گاد و هرایزن رو هم ۲۰۲۲ جمع میکنی جلوی استارفیلد
        میمونه ناتی داگتون که اونم حلش میکنیم خخ پاشو برو هالک و مرد عنکبوتی بازی کن منم بازی تاد هاوارد رو میزنم خخ
        پیسی هم دارم دث لوپ و پرجکت و فوراسپوکنتونو قورت میدم خخ با آرکین جونم بای بای کنید

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اره جون خودت خیلی گند زده ، انقدر هیت های بیخود بدین تا موهاتونم مثل دندوناتون سفید بشه 😂

    • ShinjiMikami گفت:

      نه دوست عزیز سونی گند نزده. نه مایکرو و نه سونی هیچکدوم گند نزدند. فقط تعداد آیپی سونی کم بود که با این مراسم پیش رو انگار سونی حلش میکنه.
      در مراسم سونی ۵ بازی معرفی شد که هیچکدوم درجه پایین نبودند. هر ۵ بازی بنظر من متای بالای ۸۰ کسب خواهند کرد.
      پس گند زدنی در کار نیست.

      • majidam گفت:

        الان میشه بگین مایکرو چه انحصاری داره که نابودش نکرده از هیلوتون بگیرین تا اون گیرزتون که همش بهش افتخار میکنید دوتاشو کم کنید میمونه یه فورزا دیگه چه انحصاری دارید که اونقدر به مایکرو وایکس باکستون مینازید ادم میخواد دهنشو باز نکنه اما کاری میکنید حتی پی سی گیمرها هم دهنشون باز کنن اخه . سونی هر سال داره کلی انحصاری شاهکار عرضه میکنه و ناجی صنعت گیمه به خدا میخواستید اکتی و EA و یوبی بمونن که داستان از بازی حذف کنن و بازیشونو کلا انلاین بکنن و کلی هم پول به جیب بزنن بدون هیچ پیشرفتی این شرکتهایی که اسم بردم سرطان گیم هستن که اگر سونی نبود به کل این صنعت بزرگ سرایت میکرد سونی هر سال یه انحصاری کاملا جدید و شاهکار به انحصاریهاش اضافه میکنه مایکرو چی مدیوم قبل اینکه بیاد کلی ازش تعریف کردید وقتی اومد دهنتون بسته شد حالا از کجا معلوم استارفیلد هم به سرنوشت مدیوم دچار نشه بزارید بازیتون بیاد امتحانشو پس بده بعد ازش حرف بزنید تو یک سال سونی انگشتهاتون باز کنید همه ی ده انگشت یک لست دو ۲- گوست سوشیما ۳- اسپایدرمن ۴- ریچت پنج ریمک دیمون سولز ۶- گوست سوشیمای جدید که یه دی السی بزرگ اندازه ی یک بازی هست دیگه بگم ای بابا خسته شدم سونی فن نیستما اما حسابش دستمه اینها همش شاهکارن در عرض یکسال اینهمه بازی برای گیمرهای سونی هر دوماه یه شاهکار خودتون حساب کنید اصلا من حرفی دیگه نمیزنم

        • در مرحله اول شما دوست عزیز فن هستی وگرنه نمیومدی هیلویی که هنوز منتشر نشده رو تخریب کنی درثانی مدیوم ایکس باکس رو مثال میزنی ولی هیچی از گادفال و دیستراکشن آل استارز نمی گی. همینکه داری استارفیلد رو که همه رقیب گاد آو وار میدوننش با مدیوم مقایسه میکنی معلومه کجای کاری.
          راستی نمی دونستم دی ال سی گوست آو سوشیما میشه گوست آو سوشیمای جدید، پس با این حساب یوبی سافت تا حالا تو یکسال چندین اساسینز کرید جدید ساخته حالیمون نبودن، الان بنظرم فقط سه تا والهالای جدید داده😂
          در آخر هم استاد شما که می فرمایید هر دو ماه یه شاهکار داده میشه بپرسم تو دوماه اول تابستون کدوم شاهکار رو عرضه کرد؟ یا همین پاییز پیش رو کدوم شاهکار رو قصد داره عرضه کنه؟

        • ShinjiMikami گفت:

          من چی گفتی و تو چی گفتی. متاسفانه یک سونی فن تعصبی هستید.
          گذشته رو ولکن بچسب به اینده. به فکر استارفیلد و الدر و فیبل و استالکر ۲ و انحصاری شدن همه ی بازی های بتسدا باش. جدا از فورزا و هیلو.
          ببینیم دوماه بعد سونی چی میده و همچنین بعد ۴ ماه چی میده و اینطور بریم جلو. ولی متاسفانه بازی دیگری از سونی نمونده تا اخر ۲۰۲۲. یه هرایزن میده اونم بعد چندین تاخیر

    • Adler گفت:

      حرفت رو زدی بهتر بری یک قرص بخوری سرت بدجوری درد کرده در ضمن برو تو حسرت یک گیم پلی از هیلو اینفینیت باش

    • تبریک وگوئم کامنتت نشون وده نوب بیدی

    • Wild Rage گفت:

      من نمیدونم چجوری گند زده؟؟
      بابا اسپایدرمن و گاد و ولورین و KOTOR Remake و فورسپوکن. دیگه چیش کمه؟؟

    • mahdy گفت:

      تو رو جون هرکی دوست داری دیگه از این حرف ها تو این سایت نزن
      جو سایت این روزا خیلی بد شده هیچکی به هیچکی احتران نمیذاره

  • Sina_2081 گفت:

    احتمالش خیلی بالاست . چون سونی خیلی چیزها رو نشون نداده و خیلی میتونه با معرفی های زیر پرقدرت ظاهر بشه :
    ۱- بازیهای استودیوهای سونی (که کم هم نیستن)
    ۲ – بازیهای ترد پارتی و سکند پارتی
    ۳- معرفی خود ps vr 2 و بازیهای اون
    ۴ – معرفی استودیو جدید ژاپن و خرید bluepoint با نمایش بازیهاشون

  • بازی جدید ناتی داگ و اون بازی که سازنده رمبوسیکس داره می سازد و بایوشاک ۴ که گفتا ظاهرا ۲۰۲۲ می آید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    بسیار عالی پس همونطور که پیش بینی میشد خبر های دیگری در راهه 😍

    Playstation ❤

  • ShinjiMikami گفت:

    دیدید گفتم؟!
    سونی باید و حتما دو سه تا آیپی جدید معرفی کنه خودشم از سانتا یا ناتی معرفی کنه وگرنه با این مراسم قبلی برنامه ی خیلی موفق تضمینی در مقابل مایکرو نداره و مایکرو ازش جلو تر زده.
    بنظرم مایکرو هم یه مراسم دیگه برگزار میکنه و تریلری از هلبلید ۲ و پرفکت دارک و فیبل و الدر و بازی های جدید دیگش بده.
    یعنی رقابت سونی و مایکرو خیلی سنگینه
    استارفیلد در مقابل گاد
    الدر مقابل انچارتد
    فیبل مقابل لست
    استالکر ۲ مقابل هرایزن
    حالا اینارو فقط برای رقابت در گوتی گفتم و قصد مقایسه ندارم. جونمی به این رقابت و آیپی ها. حالا اسپایدر و ولورین و ریترنال و … از سونی مقابل پرفکت دارک و هلبلید ۲ و فورزا و … از مایکرو هم قرار گرفتند و این واقعا حیرت انگیزه.
    اگر سونی دو بازی جدید شاهکار مثلا گاد و لست که یکی از سانتا و یکی از ناتی باشه، معرفی کنه. اون موقع سونی یه گام از مایکرو جلوتر میفته.
    امیدوارم هردو طرف موفق و سربلند باشند.

    • خود مایکرو فک کنم گفته که هر موقع فیبل آماده شد، میرن سراغ نمایشای الدر اسکرولز

      • ShinjiMikami گفت:

        اینو بنده ازش خبر ندارم ولی بطور کلی بنظرم الدر ۲۰۲۵ و فیبل ۲۰۲۶ میاد. در واقع کنار هم میان ولی با یکی دوسال فاصله. حالا شاید الدر ۲۰۲۴ و فیبل ۲۰۲۶. یکی از این دو بازی به gta 6 هم برمیخوره میدونم.
        خلاصه بنظر من فیبل اصلی ترین و مهم ترین آیپی مایکرو هستش.

        • MahyarMsm گفت:

          فکر نکنم الدر تا ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ بیاد
          فیبل به نظرم زودتر میاد
          ولی احتمالا جی تی ای بخوره به الدر! یا شایدم ویچر هم همون نزدیکا بیاد و بخوره به الدر!!
          احساس میکنم در اینده شاهد رقابت چندتا غول باشیم
          تازه پلی استیشن هم هنوز از بیشتر پروژه های اینده اش رونمایی نکرده. حدودا ۲۵ تا بازی توی این نسل از سوی پلی استیشن قراره بیاد!

          • ShinjiMikami گفت:

            حالا منم یه تاسی انداختم و چیزی گفتم جدی نگیر.
            ولی در کل الدر باید واسه نسل ۹ بیاد دیگه‌. نهایتش بنظر میرسه تا ۲۰۳۰ بدن بیرون. حالا شاید طبق گفته ی شما بیفته به ۲۰۲۸ ۲۰۲۹ و فیبل ۲۰۲۵ ۲۰۲۶ بیاد.
            الدر رو همین الان یادم افتاد که تازه ساختش رو شروع کردن درست میگی😂.
            اخ که من توی اسکایرم عصای میراک و ماگنوس و جیریک و چندین عصای دیگه رو گرفتم و تا لول ۵۵ بازی کرده بودمش. واقعا میچسبید. البته تا لول ۳۰ خیلی بازیش بیشتر عشق میکرد ولی بعدا که داستان بازی تموم شد و رسیدم به گردش اضافی داخل بازی. کمی از لذت بازی کم شد و ناراحت شدم که چرا بازی تموم شد.

    • بنظرم مقابل لست، هلبلید۲ رو بزاری بیشتر بهش بخوره و تازه این اول کاره و ما فقط بازی هایی که تا حالا معرفی شدن رو می دونیم دیگه فکر کن مایکروسافت سونی در آینده نزدیک چه سوپرایز هایی برامون تدارک دیدن که این رقابت رو جذاب ترش هم میکنه🤤
      وقتی میگن ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ جنگ های جهانیه پس ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ چی بشه 🤯

    • اخه ماکرو چی چیش جلو بیده جوک وگویی؟ تا الان سونی ده تا انحصاری متا بالا منتشر کرده بید. ایکس باکس چی؟
      تو یه مراسم دوتا از بزرگترین شاهکار های تاریخ گیم رو معرفی کرده بید (کریتوس پایین برره ای و عمو اسپایدی). به چی چی ایکس باکس باطری خور دل خوش وکردی؟ گیمپس؟ پی اس نو دوبرابر گیمپس بازی داشته بید قیمتشم نصف بیده سالی ۶۰ دلار بید. استارفیلد در مقابل گاد؟ استارفیلدو که هنوز یه گیمپلیم منتشر نشده بید ازش داری با شاهکار گاد مقایسه وکنی؟ الدر مقابل انچارتد؟ قیبل مقابل لست؟ استالکر مقابل هورایزن؟ جوک وگویی یا جدی بیده این طنزنامه؟

      • ShinjiMikami گفت:

        جوک دقیقا خود شمایی که معلوم نیست چه میگویی عزیز. 😂
        از گذشته دیگه حرف نمیزنیم و میرسیم به زمان حال و آینده. گذشته رفت دیگه تموم شد. من از گذشته و برتری سونی و مایکرو نسبت به همدیگه حرفی نزدم و فقط از رقابتشون حرف زدم. خب درسته سونی نسل قبل موفق بود‌ ولی الان در نسل ۹ اوضاع فرق داره عزیز.
        میدونم خودتون هم از برتری فیبل و استارفیلد و الدر و استالکر خبر دارید. این رو بخاطر داشته باشید که بازی های برتر سونی چندین بار براشون نسخه ساخته شده و تقریبا تکراری شدند. ( منظورم از تکرار در واقع استفاده سونی از ایپی های تکراری هست و بازی جدیدی معرفی نکرده) ولی مایکرو استارفیلد و الدر و فیبل و استالکرش سال هاست که دست نخورده باقی موندن و جدید هستند. اسکایرم سال ۲۰۱۱ اومده و ۱۰ سال ازش میگذره همچنین استالکر که سال هاست ازش میگذره.
        در اخر یادت باشه که استارفیلد مال تاد هاوارده و ۲۵ سال روش فکر کردند. مایکرو هم الکی این همه پول نداده که یه بازی که گیم پلیش مشکل داشته باشه رو انحصاری خودش کنه.😂 تاد هاوارد کسی نیست که بازیش مشکل گیم پلی داشته باشه اونم دز سال ۲۰۲۲.

        • بنظرم شما که به بازی های نوآورانه اهمیت میدی یه نگاهی به گیم پلی بازی های scorn و atomic heart هم داشته باش. بنظر خودم این دو تا بازی خیلی نو آورانه هستن مخصوصا scorn که توی تریلر گیمپس زده بود این پاییز میاد و امیدوارم موفق بشه و دیده بشه.

      • اسپایدرمن؟؟😂😂شاهکار؟؟😂😂😂😂😂😂😂

        • دیگه اگه مارول اسپایدرمن(۲۰۱۸) با ۱۱۶ تا نمره و کسب متای ۸۷ و فروش بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه تو سه سال و اونم فقط توی یه پلتفرم، شاهکار نیست، پس چی شاهکاره؟
          باز خوبه خودتون تو کل نسل ۸ هیچ گیمی با این ویژگی ها نداشتین😂🙄

          • (FABLE(khkh گفت:

            کارتونا هم مگه شاهکار میشن؟ خخ متا متا کن گلم استارفیلد که اومد شست سونی رو رفت میگم برات.

            • Black Knight گفت:

              بیا پایین بچه 😂
              از بازی کلا یه تیزر این انجین بیشتر ندادن باز فن بویا جوگیر شدن 😂
              حالا خوبه تا دقیقه ۹۹ بازی قرار بوده مولتی باشه یهو انحصاری شده که اینطوری دارید از دکلش بالا میرید 😂
              نمیدونستم به اسپایدرمن با اون گرافیک فک برانداز میگن کارتونی 🤣
              خدایی کمتر حق بگو 😂

              • (FABLE(khkh گفت:

                خخ استارفیلد تا دقیقه ۹۹ مولتی بود؟ خخ یا بازیای ارکین و کپکام و فرام سافتور که سونی بهشون فقط پول میده.
                از گاد تریلر دادن دیدیم تکراریه خخ هر بار یه خدا میکشه پخخخ
                سونی از دنیای مارول کپی برداری میکنه دیگه هیچ ایده ای نداره خخ بره ی ناقلارو هم میسازه

          • مگه فروش شاهکار بودن بازی رو مشخص میکنه؟؟اگه اره که فیفا بهترین بازی تاریخه

            بشین تا اسپایدرمن به سری ارکام برسه.

            • Black Knight گفت:

              تو شاهکار بودن سری آرکهام شکی نیست ولی تو هم بشین سر جاتو کمتر حق بگو
              اسپایدرمن Insomniac Games یه تنه دلیل خرید PS4 برای خیلی ها بود و تبدیل شد به پر فروش ترین بازی انحصاری PS4 و ۲۰ میلیون نسخه فقط تو یه پلتفرم فروخت !
              درحتالیکه بتمن آرکهام سیتی رو همه پلتفرم ها کمتر از ۲۰ میلیون فروخته بود !
              وقتی نمیتونی واقعیت هارو بپذیری همیشه مجبور به کوبیدن یا هیت یا حقگویی میکنی
              همون سری آرکهام که میگی نسخه سومش یعنی آرکهام نایت متاش ۸۷ شده که دقیقا هم متای نسخه اسپایدرمنه پس شعر نگو که در حد سری آرکهام نیست
              صد در صد نسخه بعدی هم که بیاد به نسبت بازی بعدی بازی بزرگ تریه و اینسامنیاک ضعف های قسمت اول رو بهتر میکنه و برطرف میکنه
              جالبه به من میگی در مورد بازی که بازی نکردی نظر نده درحالیکه خودت درمورد ۹۰ درصد بازی هایی که نظر میدی بازیشون نکردی !

        • Black Knight گفت:

          آره شاهکاری که شد پر فروش ترین بازی کمیک بوکی و ابرقهرمانی تاریخ
          شاهکاری که به نظر خیلی از گیمر ها بهترین بازی ابرقهرمانیه
          شاهکاری که اولین بازی بلند بالای Insomniac Games بعد از مدت ها بود
          نسخه دومش هم بیاد از اولی هم صد در صد بهتر میشه چون Insomniac Games کارشو بلده و با نسخه قبلی درس پس داده

          • میدونم که نسخه دوم از اولی بهتر میشه

            اما مگه شاهکاری به فروشه ؟؟اگه اره که فیفا بهترین بازی تاریخ

            برو سگانه راک استدی رو بازی کن تا بدونی اسپایدرمن پیشش جوک هم نیست.

            • Black Knight گفت:

              داری یه بازی ورزشی که هر سال میاد رو با یه بازی داستان محور و تک نفره و ابرقهرمانی مقایسه میکنی !!!
              مقایسه من بین دو بازی ابرقهرمانی بود اگه درست بخونی میبینی نوشتم پر فروش ترین بازی ابرقهرمانی !
              محض اطلاع متای آرکهام نایت ۸۷ متای اسپایدرمن هم ۸۷ پس حق نگو که درحد سری آرکهام نیست
              این بازی به عنوان اولین بازی اینسامنیاک تو ژانر ابرقهرمانی و همینطور اولین بازی AAA یه پیشرفت بزرگ برای استودیو بود و تونست اسپایدرمن رو به حق واقعیش تو صنعت گیم برسونه مطمئن باش اگه بازی خوش ساختی نبود این همه رسانه ازش تعریف نمیکردن و نمیگفتن بهترین بازی ابرقهرمانیه !
              مطمئن باش اگه این بازی مولتی بود فروشش از این هم بیشتر میشد

    • parsa.s71 گفت:

      تو چقدر نوبی که استاکر دو انحصاری سه ماهه رو با هورایزون فوربیدن وست مقایسه میکنی سونی از بازیهایی که معرفی کرده فقط دو تاش ( اسپایدرمن و ولورین ) مربوط به ۲۰۲۳ به بعده بقیه شو یا عرضه کرده یا تا انتهای ۲۰۲۲ عرضه میکنه اونوقت نود درصد بازیهای معرفی شده مایکرو برای ۲۰۲۳ به بعده هنوز که حتی AAA نداده و قراره فقط هیلو و فورزا و استارفیلد و رد فالو تا آخر ۲۰۲۲ بده مقایسه ت خیلی خنده دار بود

      • ShinjiMikami گفت:

        خب منم همینو میگم فوراسپوکن و پروجکت خیلی وقته معرفی شدن. گاد فقط جدید بود . اسپایدر و ولورین هم که خودتون میگین برای ۲۰۲۳ به بعده. خب دیگه بازی نموند واسه ۲۰۲۲.
        بازی های مایکرو استالکر و استارفیلد، ۲۰۲۲ میان دیگه. بازیای کوچیک رو کار ندارم حالا. بنظرم استارفیلد برای ۲۰۲۲ برای مایکرو کافیه دیگه 😂 چرا مایکرو بیاد کنار استارفیلد بازی دیگه ای بده. استارفیلد گوتی رو تضمین میکنه.
        گاد هم میندازن ۲۰۲۳ بصبر ببین. گاد جلوی استارفیلد و الدن دووم نمیاره.

      • درمورد انحصاری بودن سه ماهه استالکر ۲ که هنوز هیچ خبر رسمی ای منتشر نشده و اگر منظورت اون اسناد دادگاه اپیک گیمزه که مال یکسال قبلش بوده و حتی توی اون ها زمان انتشار بازی سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ گفته شده اما حالا می دونیم که بازی تابستون ۲۰۲۲ میاد پس ممکنه اون اطلاعات دیگه درست نباشن و اصلا عاقلانه بنظر نمیاد که یه بازی مثل مدیوم شیش ماه انحصاری باشه اما بازی استالکر ۲ فقط سه ماه.

        • parsa.s71 گفت:

          تو اصلا بگو شش ماه نه اصلا بگو یک سال انحصاری زمانیه آخه یه آدم عاقل میاد یه انحصاری کامل رو با یه انحصاری زمانی مقایسه کنه و بگه این دو تا رقیب همن توی جنگ کنسولی ؟ همین دثلوپ که متاشش ۸۸ شد یک سال انحصاریه ps5 هستش استاکرو میشه با دثلوپ مقایسه کرد و گفت که این دو تا انحصاری زمانی رقیب همند که بماند که سونی کلی انحصاری زمانی دو ساله و یک ساله داره از فوراسپوکن انحصاری زمانی دو ساله بگیر تا گوست وایر توکیو و ریمیک استاروارز و کنا و پروجکت و ده تا بازی دیگه . تازه بازیهای انحصاری کامل ps5 مثل فاینال فانتزی ۱۶ که تاریخ عرضه ۲۰۲۲ دارند هم اصلا حساب نکرده استارفیلدی که تاریخ انتهای ۲۰۲۲ داره میگه تاخیر نمیخوره ولی با قطعیت گادی که یه بار تاخیر خورده میگه حتما دوباره تاخیر میخوره نظرش فن بویانه و ناشیانه بود

          • (FABLE(khkh گفت:

            اخه گلم استاکر مال خود مایکروعه ولی سونی به دث لوپ پول داده که انحصاریش کنه بدبخت خخ
            اصلا استاکر رو ول کن خخ استارفیلد هم میزنه کله ی هرایزن و هم کله ی گاد شینجی میکامی اصلا متوجه نیست که استارفیلد ۲۰۲۲ هم هرایزن رو میزنه اونور و هم گاد رو خخ
            سونی بدبخت پاشده تاخیر میده تا بازیای با هیلو و فورزا و استارفیلد نیفته خخ

            • Black Knight گفت:

              استاکر برای مایکروعه ؟!!
              🤣🤣🤣🤣
              بیا پایین بچه
              استاکر برای خود سازندشه بازی هم صرفا انحصاری زمانی خبرش هم لو رفت میتونی بری بگردی همینجا هست خبر انحصاری زمانی بودنش
              حالا اینکه تحمل قبول کردن موضوع رو نداری به من ربطی نداره
              آره بازی که هنوز هیچی به جزء یه تیزر سی جی و یه تیزر این انجین نشون ندادن و هیچی درباره گیمپلی بازی نگفتن هم گاد هم هورایزن و بقیه بازی هارو میزنه 😂
              منطق یک فن بوی
              شما فعلا برو یه لیوان آب خنک بخور بلکه عقلت هم بیاد سر جای خودش انقدر شعر ننویسی🤣

              • تیزر این انجین😐😂 کی به کی میگه بچه🤣 وقتی تریلر گیمپلی این بازی رو میگی این انجین پس حتما تریلر این انجین استارفیلد و هیلو و اسپایدرمن ۲ هم cg حساب میشن دیگه😂
                راستی منو بگو که فکر می کردم تریلر الدن رینگ و گاد آو وار از گیم پلی بوده، نگو نامردا گولم زدن این انجین بوده و خبر نداشتم🤣🤣🤣

                • Black Knight گفت:

                  گلم دارم استارفیلد رو میگم این انجین نه استاکر اگه کامنت اون بالایی رو بخونی میفهمی به استارفیلد اشاره میکنه !

              • (FABLE(khkh گفت:

                نه پس دث لوپ برای سونیه خخ
                برو استاکر ۱ رو بازی کن ببین مال کی بود خخ انحصاری زمانی شایعس گلم اطلاعاتت رو زیاد کن. استاکر هم مال مایکرو شد گلم غصه نخور مثل انحصاری شدن الدر و همه ی بازیای بتسدا.
                من میرم اب بخورم تو برو بشین پشت میز یه پیسی از یکی قرض بگیر بعد اسکایرم رو بزن ببین بازی تاد هاوارد چیه خخ بدو برو

        • Black Knight گفت:

          وقتی به kotor میرسه میگید انحصاری زمانیه ولی وقتی به stalker 2 که رسما تایید شد تو اسناد مایکروسافت تو اپل و اپیک میرسیم میگید نه از کجا معلوم انحصاری زمانیه درحالیکه برخلاف کوتور رسما تایید شده 🤣

          • فکر کنم دقت نکردی چی گفتم، هم یه نگاه کردی گفتی برم بهش کامنت بدم ضایعش کنم. من نگفتم انحصاری زمانی نیست فقط دوستمون براساس همون اسنادی که خودت اشاره کردی میگه انحصاری سه ماهه است منم گفتم که چرا فکر می کنم زمانش بیشتر از سه ماه باشه.
            اون دوستمون فهمید منظور من چیه و جوابش رو هم داد اما شما سعی کن دفعه بعدی بیشتر دقت کنی که اینجوری ضایع نشی.😉🤭

            • Black Knight گفت:

              وقتی ضایع شدیم و میخوایم ضایع شدنمون رو ماله کشی و جمع کنیم 😂
              خب من هم تو سایت بغل گفتم ممکنه زمانی باشه پس چرا اون موقع اینارو نمیگفتی 😏

              • بابا چه توهمی داری تو پسر، به چشمات هم نمی تونی اعتماد کنی؟ داری میبینی که چی نوشتم بعد میای میگی گفتم انحصاری نیست🤨
                درسته من در هردو سایت فعالیت دارم اما دلیل نمیشه بیام تمام کامنت ها رو بخونم و همه پست ها رو مدام چک کنم که آیا شما مطلبی فرستادی کنه من جواب بدم و منظورتو از اینکه گفتی ممکنه انحصاری زمانی باشه نفهمیدم الان اونجا kotor رو گفتی انحصاریه زمانیه یا استالکر ۲؟ حالا هرچی مهم نیست و گفتم من هم ندیدم یا اگر دیدم اشکالی تو صحبتت طبق اطلاعات من نبوده که بهش ایراد بگیرم.
                این رو هم بگم که من منتظر این نیستم که شما پیام بدی و سریع بیام باهات مخالفت کنم، همونطور که میبینی تو همین پست به خیلی ها ایراد گرفتم و با خیلی ها صحبت کردم یا کامنت های بالای شما در مورد اسپایدرمن صحبت کردی که مطالب درستی گفتی چرا باید بیام ایراد بگیرم یا درمورد استالکر تا اونجاییش که میگی آیپی مال مایکروسافت نیست درسته دلیلی برای ایراد گرفتن وجود نداره اما وقتی می گی یه تیزر این انجین ازش پخش کردن دیگه مجبور میشم ایراد حرفتو بگیرم، حتی بعضی وقتا با حرفت موافق بودم و لایکت کردم پس من دشمنی با شما یا هیچکس دیگه ندارم که بخوام الکی ازت ایراد بگیرم اما وقتی یکسری میان به هردلیلی یکسری مطالب میگن که من می دونم درست نیست بهشون جواب خواهم داد.

              • داداش نمی دونم باگه سایته یا چیه که نمی تونم به کامنت بالات که درمورد استارفیلده جواب بدم واسه همین اینجا میگم که آره شرمنده وقتی کامنت بالاتر رو خوندم دیدم اشتباه کردم و فکر کردم کامنتت در مورد استالکره.

    • Max22 گفت:

      حاجی درباره سونی جوری از آیپی جدید حرف میزنی که انگار هر نسل داره ادامه بازی های قبل رو میسازه!
      نسل ۸ هورایزن _دریم_ گوست_دیزگان _ بلادبورن_دث_…‌.. آیپی جدید خلق کرده
      نسل ۹» فعلا یه ریترنال داده بیرون + یه وولورین و یه فرکوسن معرفی کرده تازه به گفته هرمن نیمی از ۲۵ بازی های انحصاری آیپی جدید هستن .هیچ شرکتی تو دنیا دل و جرات خلق آیپی جدید به این وسعت سونی رو نداره.😎
      حالا مایکرو چه آیپی جدیدی تا حالا خلق کرده هیچی فقط بلده ناشر بخره و بازیهاشون انحصار کنه تازه این آیپی های جدید بتسدا از قبل خرید در ساخت بودن ! فقط زمان مشخص میکنه بازی های جدید بتسدا با مدیریت مایکرو به کدوم سطح حرکت میکنن فعلا سونی خیلی خیلی بهتر از مایکرو نسل شروع کرده و به هیچ عنوان کمبود انحصاری نداره

  • سونی حقیقتا بازیای انحصاری کمی تو رویداد هفته گذشته معرفی کرد
    مارول اسپایدرمن ۲ و مارول ولورین.
    ۲۵ بازی انحصاری گفتن در حال ساخته اونم برایزps5 نه واقعیت مجازی!!
    ۱)بازی استودیو بلوپوینت گیمز
    ۲)یه گیم پلی خوشگل از گاد آو وار راگناروک
    ۳) گیم پلی از فاینال فانتزی ۱۶
    ۴)معرفی رسمی بازی جدید ناتی داگ
    ۵)معرفی رسمی بازی آباندوند
    و خیلی چیزای دیگه…
    😮😍
    امیدوارم تایم این مراسم کم کمش ۶۰ دقیقه رو باشه!!

    • بازمن میگم با وجود معرفی psvr2 که احتمالا معرفی طولانی و پر و پیمونیه همراه بازیاش، کنفرانس میتونه ۹۰ دقیقه هم باشه.

      • اینجوری که خیلی بهتر میشه.۴۰ دقیقه خیلی کمه حاجی.اصن همون ۶۰ دقیقه باشه ولی فقط بازیای خود پلی استیشن باشن نه اینکه بیاد دثلوپ رو برا بار شصتم نشون بده.یا اصن مارول گاردین او د گلکسی جاش اونجا نبود یا مثلن جی تی ای وی ریمستر و الن ویک ریمستر!☹
        بازیای کاملن جدید فرست پارتی و ترد پارتی رو نشون بده.

    • هرچی معرفی کرده بید و نکرده بید فعلا ده پله از ماکروسافت جلو بیده. چه از منظر تعداد انحصاری وخوای وگویی، چه از نظر متا وخوای وگویی، چه از نظر دسته بازی پیشرفته وخوای وگویی، چه از نظر سرویس وخوای وگویی (پی اس نو هم بیشتر از گیمپس بازی داشته بیده و هم قیمتش نصف گیمپس بیده) هرجور حساب وکنی ایکس باکس عقب بیده هیچ برتری به سونی نداشته بید

  • چشمم آب نمبخوره چیز دندون گیری نشون بدن هرچی بوده تو شوکیس نشون دادن… فکر نکنم چیزی خاصی داشته باشن
    شاید یه چندتا بازی نسل هشتمی یا هفتمی از بازیسازان مستقل

  • در این مراسم از اثری رونمایی میشود که مدت هاست شایعاتی پیرامون آن میشنویم
    سایلنت هیل رو معرفی کن دیگه!!!
    از آنچارتد و متال ریمیک هم شایعه زیاده

  • “از اثری رونمایی خواهد شد که مدت‌ها است شایعاتی پیرامون آن می‌شنویم.”
    سایلنت هیل؟

  • MahyarMsm گفت:

    قطعا در اینده شاهد یه psx هستیم
    سونی هنوز کلی چیز های خفن داره که روشون نکرده
    امیدوارم حقیقت داشته باشه تا از عناوین اینده پلی استیشن رونمایی بشه و یه گیم پلی هم از گاد رگناروک ببینیم

  • Hasan0930 گفت:

    دسامبر قراره گیم اواردز برگزار بشه و تمام بحثا در مورد بازی سال و اینجور حرفاست فکر نکنم اون موقع مراسم بذاره… چون گیم اواردز ۸۰ ملیون بیننده سال قبل داشته و امسال مطمئنا ۱۰۰ ملیون بیننده رو خواهد داشت… هایپ مراسم سونی زیر گیم اواردز میره..

    مگر بعد گیم اواردز که محتمله..

    • گیم آواردز همیشه دسامبر برگزار میشه و پلی استیشن اکسپرینس هم همیشه دسامبر قبل از TGA برگزار میشه. خیلی ارتباطی ندارن بهم. جفتشون بازدید خودشون رو میگیرن. البته من نمیگم این شایعه حقیقت داره. قبلاََ فکر نمیکردم رویداد دیگه‌ای برگزار کنن، اما حالا بیشتر منطقی به نظر میرسه.

      • @alistar گفت:

        اقای کریمی بله شما قبلا فکر نمیکردید چون در یک خبر دیگه که منتشر کردید بند همین رو از شما پرسیدم که ایا پلی استیشن رویداد دیگه ای داره و خودم گفتم داره شما گفتید نه ، ولی اینو بدون اقای کریمی همیشه تو قلب ما جا داری اینم شایعس بنده به حرف شما اعتماد بیشتری دارم اما وقعا یک رویداد دیگه نیاز داره پلی استیشن ، اینم میگم که فکر کنم رویداد دو ساعت باشه البته با بخش مصاحبه با سازندگان .

        • @alistar گفت:

          به نظرم تو این رویداد کپکام و اسکوئر انیکس کولاک خواهند کرد . معرفی یه سری بازی مثل ولورین رو هم که چند سال دیگه میان رو منطقی میدونم چون ما میدونیم تو دو سال اینده عناوین خوبی برای PS5 میاد و سونی باید یک دورنمایی هم از عناوین ایندش نشون بده تا بتونه افراد بیشتری رو جذب کنه ، البته نه در حد اکس باکس دیگه .

  • ASHEN ONE گفت:

    ‘اثری رونمایی خواهد شد که مدت‌ها است شایعاتی پیرامون آن می‌شنویم.’

    متال گیر سالید ریمیک؟؟

  • kurd گفت:

    من خودم pcپلیرم و یخورده رو ایکس باکس تعصب دارم.ولی واقعا هیچ بازی نداره که ادم بخاد روش تعصب داشته باشه.از اونور میبینی سونی هر سال کلی بازی که شاهکار از اب در میادو میده بیرون.

  • از غار نویاین بیرون بازم سونی مراسم داشته بید😂

  • yazdan azizi گفت:

    من راستش وقتی مراسم رو می بینم احساس می کنم خیلی مراسم مجبوری بود این مجبور بودن هم نه بخاطر طرفدار ها نه زور پلی استیشن که شرایط بود که حتما باید یک مراسم می ذاشت و حتما هم تریلر گاد جدید می بود یکی از دلایل این حرفم اینه که پلی استیشن حتی ساده ترین خبر که همه مطمئنیم هست یعنی پیوستن بلوپوینت به خانواده پلی استیشن رو نگفت ولی چیزی که به نظرم در حد یک خبر بود یعنی عرضه ریمستر آنچارتد چهار و لاست لگنسی برای پی اس ۵ و پی سی رو در مراسم گذاشت.بعضی ها می گن پلی استیشن چیزی برای معرفی نداره والا تایید شده هاش علاوه بر چیز هایی که در مراسم دیدم ابندد و بخش آنلاین لست آف آس و دو بازی aaa که توسط استودیویی که تازه خریدن ساخته می شه و بازی جید ریموند و اون قرار داری که با اون استودیو برای ساخت بازی شوتر اول شخص بستن هست تایید نشده هاشم ریمیک متال گیر سالید و سایلنت هیل و اینفیمس هست حالا کاری با تایید نشده ها اصلا نداریم به نظر شما چیز هایی که گفتم نمادی از دست خالی بودن پلی استیشن هست؟

  • Black Knight گفت:

    احتمالش هست چون این رویدادی که برگزار کردن پسوند PlayStation Experience نداشت و بیشتر برای ترد پارتی ها بود و مثل اینکه رویداد بعدی رویداد اصلیشونه
    امیدوارم واقعی باشه تا روی این هیترا حسابی کم شه

  • mj گفت:

    یادش بخیر تو psx 2016 لست ۲ معرفی شد چقدر ذوق زدم جول و الی رو میدیدم یادششش بخییرررررر

  • مراسم نیم ساعت اولش ضعیف بود ولی همون ۱۰ دقیقش از مراسم ماکروسافت بهتر نبود کمتر هم نبود
    به هیت این سوزشیا اهمیت ندید.اینقدر بچن که با اکانت اصلیشون خودشونو منطقی جا میزنن بعد با اکانت فیک هیت میکنن
    هرچقدر هیت کنید حقیقت عوض نمیشه زیر سونی بودید و خواهید بود

  • Matin_kh گفت:

    فکر کنم اصلی مونده تازه 😂😏😎

  • ERFAN103079 گفت:

    بتاز سونی ولی انصافا از یک متال گرم رونمایی کنین

  • mbox گفت:

    انگار خودشون فهمیدن چه افتضاحی بود قبلی

  • (FABLE(khkh گفت:

    خخ سونی هیچی نداره دیگه سه چهار تا ای پی قدیمی داره که با اونا خودشو نگه داشته از گاد انچارتد لست خسته شدیم. سونی ایپی جدید بلد نیست خلق کنه خخ
    استارفیلد در سال ۲۰۲۲ چنان کله ی گاد و هورایزون ۲ بزنه که دیگه نتونن پا بشن خخ. ۲۰۲۱ هم که فورزا و هیلو میزنن کله ی بازیای سونی. ۲۰۲۳ پرفکت دارکی هلبلیدی میاد میزنه سونی رو داغون میکنه ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ فیبل و ولفنشتاین و awoved میان میترکونن بعد ها هم الدر و فال اوت میان بیرون. تازه اول نسل مایکروسافت این همه معرفی کرده چه برسه تا سال های دیگه. دیشانرد و دوم و ایندیانا و اوتر ورلدز و ردفال و استیت و گیرز و ریج و چند تا بازی جدید دبگه که مایکروسافت هنوز معرفی نکرده رو دیگه نگفتم تا ناراحت نشید.😂 سونی هم فقط گاد انچارتد لست تا اخر عمرمون هم همینارو میده تازگیا هم رفته به قهرمان های مارول. از هالک و مرد مورچه ایم میده صبر کنید.
    این شخصیت های مارول آماده در دنیای سینما ساخته شدند تا سونی ازشون کپی کنه خخ کپی کن کپی کن

  • SEHSANHS گفت:

    جان من دیگه بکواردو معرفی کنین. پیر شدم اونقد منتظر بکوارد نشستم. یه بکوارد خواستیمااا کل زورشونو دارن میزنن بکواردو نیارن.

    • پس وخند که حالا حالا ها جای ایکس باکس گوشه رینگ بیده. از عکسی که وزاشتی سلیقه گیمت معلوم بیده. یوبی باگو بازیاشو گونی گونی وفروشن تو برره کسی نبخره

    • تو زیر پست پلی استیشن حق نداری حضور داشته باشی چه برسد در مورد ازادی بیان سونی فن ها اظهارنظر کنی حدخودتو بدون . من هیچ وقت در پست های مایکروسافت حضور نداشتم چون ارزش وقت مرا ندارد

      • به تو ربطی داری میخوام کجا کامنت بدم؟؟ بخاطر همین ترول ها و حرف های مسخرتون اینجا رو نابود کردید.

      • (FABLE(khkh گفت:

        جمع کن بابا برو کارتون بازی کن. طرف زیر پست سونی اومده از بتسدا میگه شعر نگو بینم خخ
        از شعرات بده به سونی توی بازیاش ازشون بهره ببره.

        • Max22 گفت:

          همین بازی های کارتونی سونی هر سال گوتی و بیگ وینر میشن😂 از نحوه کامنت دادنت معلومه بدجور داره جاش میسوزه این راهه درمانش نیست😂😂😁😁😆
          شما همون افرادی بود که به تریلر هیلو میگفتین هنریه و شاهکار 😕 برای بار هزارم برو فوترزا و شبیساز بازی کن و زیر لب هی بگو ما گیم پس داریم😄 فعلا تو خلق آیپی سونی خیلی عالی بوده و خواهد بود تا حالا هیچ آیپی جدیدی مایکرو تا حالا خلق کرده 😒فقط نگو استارفیلد چندتا آیپی جدید بتسدا! که اونا از قبل خرید در حال ساخت بودن 😁 هورایزن _ بلادبورن_دث_دیزگان_ گوست_دریم اینا تعدادی از آیپی جدید سونی تو نسل ۸ بود این نسل هم فعلا یه ریترنال + وولورین ٬ فرکوسن معرفی کرده بچه جون شما هم برو برای بار هزارم بازی نسل های قبلو بازی کن والا نمیدونم این افراد با چه رو و منطقی میان نطق میکنن درباره سونی😎
          چه بخوای و نخوای مایکرو همیشه زیر سونی بوده

  • 😂😂😂😂😂 همین دیروز که آرکین عشق بود و سونی ناجی گیمر ها حالا یهو اینسامنیاک شد بهتر از همه ی استودیو های بتسدا

  • سپهر گفت:

    با وجود معرفی ps vr 2 یه همچین مراسمی قطعیه و چون خیلی وقته دسته هاش رونمایی شده پس چندان زمان زیادی تا رویداد بزرگ تر بعدی نمونده. از این رویداد میشه انتظارات زیادی داشت.

  • البته با ارفاق بیده اینی که وگفتی. ودونم، چون استودیو بهتر نوداشته مجبوری نوشته بیدی.

  • (FABLE(khkh گفت:

    خخ ۱۶ تا سونی فن داریم که فقط لایک بلدن
    اینسامیناک کجاست و چیه؟ تازه اومده خخ
    بیا بگم استارفیلد یه طرف کل سونی یطرف خخ

  • دوست دارید از چه بازی های سونی رونمایی کنه ؟ مال من
    ۱: سایلنت هیل جدید (سونی اگه اینو معرفی کنی از تو سنگم ps 5 در میارم بازی می کنم )
    ۲: ریمیک متال گیر ۱
    ۳: ریمستر متال گیر ۴
    ۴ : بازی جدید ناتی داگ
    ۵ :بازی بعدی هوسمارک و تیم اسوبو
    ۶: اینفیموس جدیدی
    ۷: فاینال فانتزی ۱۶
    ۸ : اون بازی قرون وسطایی که قرار بود بسازن
    ۹: خرید استودیو جدید
    ۱۰: بازی های جدید استودیو های جدید و ثرد پارتی

    • Spider-Mah04 گفت:

      اگه من ریمیک متال گیر یکو ببینم, سکته قلبی میزنم, البته اگه این کونامی بذاره, بدن دست بلو پوینت, من رخ زیبای سالید اسنیک و سایبورگ نینجا رو ببینم دیگه هیچی نمیخوام

    • بنظرم این لیست ها به عنوان فانتزی خوبه ولی اگر توقع داشته باشین همه این لیست ها به واقعیت به پیونده فقط تنها کاری که می کنین عشق و حال و هیجان مراسمو برای خودتون از بین میبرین (دیدم که میگم) پس بهترین کاری میشه کرد اینه که فقط حدس زد و توقع نداشت که اگر نشون ندادن ناراحت نشی و اگر نشون دادن از هیجان سر از پا نشناسی.

  • Mr.night گفت:

    رونمایی از انحصاری های جدید تر….

  • sam snake 47 گفت:

    باز که جو سایت سمی شد. از دوستان متعصب دو طرف میخام یخورده مراعات کنید و کمتر حرف رایگان بزنید. همش دعوا! موندم چند به حسابتون میریزن سونی و مایکرو که حاضرید بهم بی احترامی کنید و جو سایت به این خوبی و محترمی
    و بزرگ رو خراب کنید. خواهشا مراعات کنید. گیمفا مال خودمونه

شایعه: پلی استیشن امسال یک رویداد بزرگ دیگر نیز خواهد داشت