فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا

فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر

پست گیمفا
۱۶:۵۳ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا

شرکت منادیان اعلام کرد به زودی بازی « مختار : فصل قیام» ، قسمت دوم از سه‌گانه سفیر عشق را برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. این بار شخصیت اصلی بازی «مختار ثقفی» است و مخاطبان می‌توانند به جای این شخصیت مشهور تاریخی ایفای نقش کنند.

در مختار : فصل قیام شاهد روایت مختار ثقفی طی بازه‌ای ۶ ساله هستیم ؛ از سلول‌های زندان ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی او. سازندگان برای روایت هر چه بهتر داستان ۴۵ دقیقه میان پرده سینمایی برای فصل قیام تهیه کرده‌اند. سازندگان همه تلاش خود را کرده‌اند تا روایت مختار را به شکلی متفاوت روایت کنند و استفاده از این بازه ۶ ساله باعث شده تا امکانات لازم برای شخصیت پردازی هر چه بهتر این کاراکتر تاریخی در اختیار داشته باشند. به طور مثال این بار بازی داری ۴۰ شخصیت تاریخی مختلف است. همچنین برای طراحی هر چه بهتر محیط‌های بازی از ۳۰ مدل شخصیت به عنوان NPC حاضر در محیط استفاده شده.
مهران شخصیت اصلی قسمت اول هرچند در این بازی قابل کنترل نیست اما به عنوان کاراکتر جانبی در فصل قیام حضور دارد. از دیگر شخصیت‌های تاریخی که در بازی حضور دارند می‌توان به : عبدالله بن کامل شاکری ، عبدالله ابن زبیر، محمد حنفیه ، ابن زیاد ، کیسان ابوعمره و … اشاره کرد.

مختار : فصل قیام دارای ۱۲ مرحله و ۶ ساعت گیم پلی

این بازی که به مانند نسخه اولش یک اکشن سوم شخص محسوب می‌شود دارای ۱۲ مرحله و ۶ ساعت گیم پلی خواهد بود. با اینکه شخصیت اصلی این بار مختار است اما او هم به مانند مهران (قهرمان قسمت اول) توانایی استفاده از پنج سلاح یعنی شمشیر،شمشیر و سپر و دو شمشیر ، چاقو و تیر و کمان را دارد. با اینکه هسته گیم‌پلی بازی به مانند «سفیر عشق» است اما سازندگان سعی کرده‌اند بخش‌های مختلف بازی از جمله سیستم مبارزات را بهبود ببخشند.
قسمت اول این سه‌گانه در کوفه روایت می‌شد و به همین خاطر سازندگان این شهر تاریخی را با دقت و جزییات فراوان و با استفاده از کتب تاریخی و همچنین الگو برداری از مکان‌های تاریخی آن هم با استفاده از تعداد زیادی عکس و فیلم طراحی کرده بودند. برای قسمت دوم اما بازی به یک محیط محدود نخواهد شد و در مختار بخش اصلی روایت بازی در مسیر سفر مختار و شهر مکه رخ می‌دهد. از جمله محیط‌های این قسمت می‌توان به : مکه مکرمه ، طائف،واحه های عراق عجم، زندان کوفه ، دارالاماره ، منزل مختار و مسجد اعظم کوفه اشاره کرد. تمامی این محیط‌ها هم با استفاده از همان فرمول طراحی کوفه در قسمت اول ، ساخته شده‌اند.

برای روایت هر چه بهتر سازندگان از تیمی متشکل از ۲۱ نفر از اساتید دوبله کشور با هنرمندی جناب استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت جناب آقای حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیزو درعین حال روایتگر را بر عهده داشته اند.

بازی مختار : فصل قیام در روزهای پایانی شهریور ماه به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی Gameup.ir و Hayoola.com برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

جان قماربازSpider-Man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا
فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • کیان: ابواسحاق از تلویزیون به دنیای گیم ارتقا پیدا کردیم
    مختار:
    Let me die in peace

  • OXONE گفت:

    assassins creed origins : mokhtar edition
    ن.پ : نسخه سفیر عشق رو بازی کردم بد نبود ولی اخه چرا باید همش کپی پیست باشه ادم حالش بهم میخوره تا آخر بازی هم ۱۰۰ تا پیام میومد میگفت ما رو حمایت کنید و فلان :/
    قبول دارم دارن برای کارشون زحمت میکشن و کلی تلاش میکنن ولی تا وقتی پلن شون از ریشه مشکل داره نهایتا بازیشون ی چیز معمولی در میاد که نمیتونه رقابت داشته باشه با بازیای الان

  • از اون مدل بازیاس ک بهتره ازش حمایتی نشه (از طرف گیمر ها) :دی

    جان قمارباز
    • AXEL STONE گفت:

      اقای محترم گناه سازنده چیه؟ تنها توان و ازادی انها تا همین حد هستانها هم دوست دارن بازی اسانه ایی بسازن
      انها بسیار امیدوار هستند.

      • نه نه اشتباه برداشت نکنید
        من استودیوی سازنده رو مقصر نمیدونم واقعا
        فقط در تعجبم چرا در مورد تاریخ و تمدن ایران خودمون بازی نمیسازن؟! چرا حمایتی از این لحاظ ازشون نمیشه
        من مشکلی با تاریخ کشور همسایه ندارم
        اما ب قول معروف
        چراغی ک ب خانه رواست، به مسجد حرام است
        اول باید ب اوضاع خودمون سر و سامون بدیم و ب خودمون برسیم بعد ب بقیه

        جان قمارباز
        • Alireza گفت:

          باز هم از اون بهانه های همیشگی..
          یک:این خودش بخشی از تاریخ ماست؛چه بخوای و نخوای اعراب به ما حمله کردند و مدتی بر ما حکومت؛پس آن قسمت از تاریخ بین ما و آنها مشترک است..اگرچه شیرین نیست اما به اندازه بخش های دیگه هم مهم هست.
          دو:اگر آن قسمت های دیگر از تاریخ و افسانه های ما را مدنظر دارید،باید بگویم که باید صبر کنید تا خیلی چیزها تغییر و خیلی امکانات و افراد فراهم شود تا به زیبایی آن بخش را بتوان نشان داد…
          و سه:اگر منظورتان هم فقط بخش ایران باستان است…باید بگم اشتباه میکنید..نسبت به خیلی بخش های دیگر از تاریخ ما نیز همیشه ظلم شده؛مثل حمله مغول ها و یا حتی فتح هند توسط نادرشاه..شما فقط اون بخش هخامنشیان را مد نظر دارید چون همیشه در شبکه هایی که دنبالشان می کنید برای جلب توجه شما از آنها سخن می گویند تا بیشتر از حد شما را حساس و در نتیجه تبدیل به یک موجود نادان و مطیع کنند…

          جان قمارباز
        • علی گفت:

          عزیز شما برو سرمایه پروژه رو جور کن اصن بگو داستان شجره نامه خانوادگی شما رو بنویسن

          همه مون خوب میدونیم سرمایه گذار کیه پس توقع داستان داخل ایران نباید داشته باشین.

          اون بالا هم گفتی نباید توسط گیمرا حمایت بشه. دقیقا چرا نشه؟ دولوپر داخلی بازی نسازه شماها میگین کشور به این بزرگی دو تا بازی ساز نداره. بازی میسازن میگین حمایت نکنیم مردم به کدوم ساز شما برقص ان؟

        • CARNAGE گفت:

          حرفت بسیار مسخره هست بهتره یه سرچ تو گوگل بزنی و لیست بازی های ایرانی رو ببینی اتفاقا اکثر بازی های ایرانی مربوط به تاریخ و فرهنگ خوده ایرانه این بازی هم مربوط به اعتقادات شیعه هست که اکثر ایرانی ها رو شامل میشه حالا شما بهش معتقد نیستی نمیشه یه استودیو بیاد مطابق سلیقه شما بازی بسازه پول داری خودت بده بسازن!

          جان قمارباز
        • AXEL STONE گفت:

          منم دوست دارم در مورد تاریخ خودمون بسازیم در مورد دیگر محتواهای بسیار غنی کشور بسازیم یکمی ازادتر باشه ولی خوب نمیتونن داداش…
          همسایه نیست😁از دید من و واقعا هم اینگونست تاریخ قبلشو ببینید همسایمون نیست.

          داستان ما اینطوریه: اگر طرف که دستش بنده به داداشش پول نده تا غذا واسش تهیه بکنه… گرسنه میمونه چونکه دستش بنده و نمیتونه الان حرکت بکنه. هعیز داداش لطفا مارا درک کنید فقط شمارو نمیگم خیلیا اینطوری ساده فکر میکنن.

  • hamidgrio گفت:

    این همه فیلم و انیمیشن ساختن حالا نوبت بازی رسیده حیف شاهنامه و تاریخ ایران که فقط ی اسم ازش مونده برامون

    جان قمارباز
    • AHM.Gamer گفت:

      یه چندتا بازی هست از تاریخ ایران(گرشاسب که دو نسخه است)که همین استودیو دد میج(سازنده فرزندان مورتا) ساختتش.
      ولی تعداد استودیوهای بازی سازی ایرانی محدوده انصافا نمیشه همه چیزو پوشش داد بیشتر میخوان بازیشون شبیه بازیا معروف باشه(مثل گرشاسب که میخواست مثل گاد باشه)که اینجوری شکست میخورن؛بعد دد میج اومد یه خلاقیت به خرج داد چیلدرن اف مورتا رو ساخت با متای ۸۲،وگرنه با همون متای زرد و قرمز گرشاسب رو میگرفت…

    • حیف که ما ایرانی جماعت همیشه منتظر هستیم بقیه برامون کار انجام بدن… یکی بیاد برامون بازی و فیلم یا سریالی که دوس داریمو بسازه!!!

      شما به تاریخ ایران علاقه مندی دمت گرم شروع کن به یه تخصصی برس که بتونی خودت اون چیزی رو که دوس داری رو درست کنی… دلیلی نداره وقتی یکی داره علاقه خودشو دنبال میکنه و بازی می‌سازه ما بیایم بگیم چرا طبق علاقه من و سلیقه من بازی نساخت… این چیزا دیگه آموزش نداره پسر خوب

      • AHM.Gamer گفت:

        به قول گاندی:شما باید همان تغییری باشید که میخواهید در دنیا احساس کنید…

      • AXEL STONE گفت:

        درود بر شما داداش… خدایی منم دارم سعیم را میکنم و افسوس که این تنها راه چارست. اما راستش بخوایید همیشه استرس این را دارم که اخرای کار نذارن کار خودم را انجام بدم چونکه چیزی که میخوام بسازم خارج از مسائل دینی و قوانینه و فقط به چارچوب افسانه بر میگرده.

        راستش داداش من امید دارم خیلی چیزا در حال تغیر هستن و امید دارم که شاید وقتی که کارم تمام شد شاید تا اون روز مشاکل برطرف شده باشند و در این زمینه تا امروز خدایی به نتایج خوبی رسیدم.

        متاسفانه و هزار افسوس خیلی چیزایی که کاملا اشتباه هستن را داریم امیدوارم بزودی برطرف خاهند شد و خدایی جدیدا خیلی چیزا در حال برطرف شدن و ارتقا یافتن به نحو بهتر و احسن هستند.

        راستش من واقعا متشکرم از کامنت بسیار خوبتون واقعا خیلی خوشحال شدم از اراده و عزم شما یعنی یجورایی دلم ارام شد البته این کامنتم هم یجورایی حاوی توجیه هم بود برای شما اما خوب میگم که به ان روز امیدوار هستم و اگر یکمی مراجه بکنیم به تاریخ میفهمیم که خیلی چیزا در حال بهتر شدن هستند که من برای همین ارتقاها کار خودم را با امیدواری ادامه دادم. و بازم هم ممنونم از کامنتتون یک روحیه ی جدیدی به من بخشیدید💎🤍💞👑❤️

      • Axel.7 گفت:

        ما تخصص خودمونو داریم توی جایگاه و رشته ای هم که تخصص داریم هم داریم به فرهنگ و هنر مملکت خودمون خدمت میکنیم ، و وظیفه هممونه که به تاریخ و فرهنگ مملکتمون خدمت کنیم چه کسی که بازی می سازه چه کسی که موسیقی می سازه و چه تمام کسایی که دارن تو زمینه فرهنگ و هنر کار میکنن.
        مطمئن باش اگر کسی بخواد از فرهنگ ایران بگه باید از جیب خودش هزینه کنه من نمونه هاشو دیدم کارگردان بازی ساز تو ایران سراغ دارم برای تامین بودجه ی پروژه اش باید ماشین و خونه زندگیشو بفروشه( تازه بازی معروف که همه میشناسنش )ولی کسی که بخواد بزنه تو خط این داستانها همه جور امکاناتی از بودجه بیت المال داره ، متاسفانه پروژه های این مدلی زیادن من طرف صحبتم صرفا این بازیها نیست چون امثال اینا زیادن هیچ اثر گذاری هم ندارن و خیلی سریع فراموش میشن .
        من به عنوان یه گیمر صد در صد از عناوین این مدلی حمایت نمیکنم

    • AXEL STONE گفت:

      حیف نیست داداش خوبم لطفا نفرمایید: شما خبر ندارید چه چیزایی در حال ارتقا یافتن هستند…
      خیالتون تخت تاریخ درخشان ما هنوزم سرجای خودش مانده است و هیچ چیزی نمیتونه آن را تخریب بکنه یا محو بکنه یا منحرفش بکنه چونکه درخشندگی و اعتبار بسیاری دار است و یجوری شده نامیرا😊🌺

      تاریخ این بازی هم عضو تاریخ ماست شاید بگید نه اما ما میخواییم اینطوری باشه و تونستم انجامش بدیم😁 اما اگر کمی عمیقتر نگاه بفرمایید واقعا میبینید که اینم تاریخ ماست. …لطفا عمیقتر نگاه کنید…

      • Axel.7 گفت:

        تا جایی که من خبر دارم همه چی در حال نابودیه اگه بخوام مثال بزنم باید تا فردا بگم نمیدونم شما شاید تو سوئیس زندگی میکنید، و البته که کسی نمیتونه تاریخو رو از بین ببره بحث من چیز دیگه ایه و بسیار متاسفم که انقدر از هویت واقعیتون دور شدید که دیگه فرق عرب و فارس رو ازهم تشخیص نمیدید ، البته همه نژاد محترمن و کسی به کسی برتری نداره منتها این تفاوت ها اونقدری هستن که نشه بهم ربطشون داد در هر حال قصد ندارم در این رابطه صحبت کنم و اینکه لطفا خودتون یکم عمیق فکر کنید .

        • AXEL STONE گفت:

          والله داداش خوبم من در اهواز زندگی میکنم منطقه اخراسفالت خیابان اخری اخراسفالت الیاس سعیدی
          من غلط بکنم اگر بخام از هویتم و هویت واقعیم درو بشم داداش من دارم برای خودم از هویتم سعی میکنم شما از یک دونه پروفایل میایید ظاهر ادمو نقد میکنید
          خداییش تدارکات و تحلیلات شما کاملا اشتباه هست و میدونم دلتون میخاد بگه به من اما عزیزم فکر من کاملا پویاست و خیلی از دوستان گرامی با افکار من اشنا هستند
          داداش شما مشکل دارید نه من البته من کوچیک شما و من کسی نیستم که بیام بگم اشکال دارید یا ندارید و یا درست یا غلط را برای شما تعین بکنم اما در مورد من اشتباه میفرمایید
          من بیشنر ملیگرا در حد خودم برای خودم هستم و امروزه گشور عزیزمون به امثال من در حد خودشون برای خودشون نیازمند هست.
          شما هم لطف بکنید عزیزم قوم گرایی نکنید من به این چیزا هیچ اعتقادی ندارم اریایی ایرانی هستیم همینش از خدای یکتا کافیمونه و اون *.ر.ب که گفتید واسم هیچ عددی نیست… طبیعت ما حتا دشمنان خودمان را هم دوست داریم از انها یاد میگیریم.
          شما به امام حسین میگید عرب به همین سادگی اصلا فرض کنید اما حسین عرب باشه در نهایت از چیزایی که داره برای خودم یاد میگیرم و این یعنی زنده بودنه شماها چرا اینطوری ساده فکر میکنید؟ چرا باید اینگونه ساده نگاه بکنید؟
          من به نژاد هیچ اعتقادی ندارم درحلی که خودم نژاد پرستم عزیزم… خرف من خیلی خیلی عمیقتر از این حرفاست بازم میگم من کسی نیستم من کاملابرای خودم هستم ولی کسی پاسخ میخاد خوب جواب میدم هرکسی دوست داشت باها اشنا بشه و بیشتر بدونه هیچ مشکل و ایرادی ندارم

          من حاظرم از شما یاد بگیرم اگر چیزی داشتید برای یاد گرفتن… ما باید پویا باشیم بتر از این که چونکه ان فرد گفت و تمام نظرات محترمه.
          از لحن مئدبانتون هم واقعا سپاس گذارم بعضیا اصلا احترام نمیذارن و اینگونه به شخصیت ایرانی حماعت اسیب زدن… زیاد حرف موندن باید گفته بشه اما جاش نیست مثلا هیچ تعریفی ندادم فقط پاسخ دادم اگر تعریف بدم واقعا مرا درک میکنید.
          خلاصه من تابع کسی و چیزی نیستیم خودمون انتخاب میکنیم و برامون نظرات محترم همگی محترم شمرده میشه و از همه جوابن بالاخاه و بدخاه استفاده میکنیم😁❤️👑

          • Axel.7 گفت:

            امیدوارم هر کی هر جا زندگی میکنه موفق موید باشه
            من نه در مورد ظاهر کسی نظری دادم نه راجب ظاهر خود شما حرفی زدم نمی دونم از کجای کامنتم چنین چیزی رو برداشت کردید
            در مجموع من نه کاری به اعتقاد کسی دارم نه در مورد مسائل اینچنینی صحبت میکنم
            من در مورد اهم این ماجرا که باید به فرهنگ و هنر مملکت خودمون بپردازیم صحبت کردم که نمیدونم کجای این صحبت اشتباهه که انقدر بهتون فشار اورده که دارید پشت به پشت هم کامنت میزارید واقعا جای تاسف داره ، خواهشا انقدر تلاش بیهوده نکنید نخواید که نظرتون رو به کسی تحمیل کنید و تا زمانی هم که دیدگاه متعصبانه داشته باشید هیچ وقت هیچ چیز یاد نمیگیرد ، میدونی متاسفانه عملکردتون با گفتارتون کاملا در تظاده.و این تناقض باعث میشه تا متوجه منظورتون نشم.
            کشورهای پیشرفته مثل چین و ژاپن با معرفی فرهنگ و تمدنشون به دنیا سالیانه میلیون ها نفر رو علاقه مند به فرهنگ و تمدن شون میکنن و از این طریق هزار مدل سودآوری میکنن ، چرا تو ایران سازنده ها این کارو نباید بکنن .
            فکر میکنین با ساختن ۴ تا بازی حق مطلب ادا میشه ، بحث ۲۵۰۰ سال تمدنه تو مخیله تون هم نمیگنجه که حالا حالا ها چقدر میشه داستان و روایت خارق العاده رو چه به صورت میتولوژی چه به صورت فکت خلق کرد، مطمئنا با ساختن ۴ تا ۵ تا اصلا ۱۰ اثر نمیشه حق مطلب رو ادا کرد ،
            این نکته هم بگم من با پیشرفت صنعت گیم تو ایران مشکلی ندارم مشکلم ایدئولوژی پوچ افرادیه که پشت اثاراینچنینی هستن ، این افراد از جیب شخص خودشون هزینه نمیکنن اگر میکردن مشکلی نبود ، اینا از جیب بیت المال هزینه میکنن ، هزینه میکنن که چی بخورد من و شما بدن ، چیزی که تا قبل از این صد بار تو قالب های مختلف گفته و شنیده و روایت شده و همه حفظ هستنش بسه بابا!!!!
            مطمئن باش همین فردا اگر یکی پیدا بشه که بخواد با هزینه خودش یه بازی تولید کنه که مربوط به ایران قبل اسلام باشه اصلا مجوز نشر بهش نمیدن چه برسه به اینکه بخوان براش هزینه کنن ، در مجموع حمایت از آثار اینچنینی دهن کجی به تاریخ و تمدن کشور خودمونه، حمایت نکنین تا شاید رویکرد غلت مسئولین در رابطه با مسائلی که قبل تر عرض کردم تغییر کنه.

            • Alireza گفت:

              “من در مورد اهم این ماجرا که باید به فرهنگ و هنر مملکت خودمون بپردازیم صحبت کردم که نمیدونم کجای این صحبت اشتباهه که انقدر بهتون فشار اورده که دارید پشت به پشت هم کامنت میزارید واقعا جای تاسف دارهمن در مورد اهم این ماجرا که باید به فرهنگ و هنر مملکت خودمون بپردازیم صحبت کردم که نمیدونم کجای این صحبت اشتباهه که انقدر بهتون فشار اورده که دارید پشت به پشت هم کامنت میزارید واقعا جای تاسف داره”
              از همین چند جمله اولتون معلومه که یک او.مانی.سم.ی تمام عیار هستید؛یک انس.ان با عقا.ید باست.ان گر.ایانه و اف.کار نژا.دپرستی؛همین نشو.ن میده بحث با شما بی فایدست؛شما فکر میکنین همه چیز رو خودتون حالی.تونه خودتون فقط درک و فهم دارید و بقیه که علیه شما حرف میزنند؛یک مشت انسان نادان هیچی ندونن که باید از شما و ایدئولوژیک شما درس بگیرن؛در حالی که شما یک نگاه سطحی،احمقانه و در زنجیره که تحت تاثیر رسانه های مختلف اینطوری شده؛جهالت در تک تک کلمات شما دیده میشه…
              “در مجموع حمایت از آثار اینچنینی دهن کجی به تاریخ و تمدن کشور خودمونه، حمایت نکنین تا شاید رویکرد غلط مسئولین در رابطه با مسائلی که قبل تر عرض کردم تغییر کنه.”
              همین یه جمله پر از چرت و پرت های مختلفه؛شمایی که کلا تاریخ بعد از اسلام ما رو حذف کردید و باز بهانه قبل از اسلام که بخاطر شیوه افتضاحه (نه غلط) ناس.یونا.لیسم.ی مسئولینمون بهش خیلی بی توجهی میشه و شما هم از این موضوع سوءاسفاده میکنید که به اینجور کارها هیت بدید؛وگرنه نه حمایت نکردن هیچ چیز رو تغییر نمیده؛نه اینجور حرفا و نه هیچ کار بیهوده دیگری که به نفع دشمنان ما تموم شه..پس خواهشا شما کمی آزادانه تر فکر کن و بعد هم صبر و بعد هم عین یک آدم زندگی کن تا تهش ببینی چی میشه؛با این کارها هیچی نمیکنی(امیدوارم مدیران گیمفای عزیز کامنت ما رو حذف نکنند مانند قبلی ها و اجازه بدهند حداقل این یکی منتشر بشه؛ممنون)

              • Axel.7 گفت:

                ببین فضای مجازی ارث پدرت نیست که به خودت اجازه میدی توش انقدر راحت به دیگران توهین کنی، میدونم چون جواب منطقی نداری داری این کارو میکنی عیبی نداره، آدما معمولا هرآنچه که هستن رو به دیگران نسبت میدن امثال تورو هم خوب می شناسم بغیر از توهین تحقیر هیچ حرفی دیگه ای برای گفتن ندارید ، اول از همه یاد بگیر به همه احترام بزاری حتی کسایی که با نظرت مخالفن ، فحاشی کردن هنر نیست پاش بیفته همه بلدن فحش بدن ، یکم فرهنگ و ادب داشته باش برای شخصیتت ارزش قائل شو.حرفای خودمم به خودم نزن لطفا.
                بالاترم گفتم تمام نژاد ها قابل احترام هستن پس بیخود برچسب نزن ، الکی دشمن دشمن هم نکن دشمن شما جهالتتونه خودتونم خوب میدونید.
                منم فکر نمیکنم همه چی رو میدونم شما داری اینجوری فکر میکنی ، جالبه برام .
                فقط ازتم خواهش میکنم سری بعد خواستی کامنت بدی قبلش یکم فکر کنی.

                • Alireza گفت:

                  حتما جناب..
                  دقیقا مثل امثال خودتون هستید؛میبینید نمی تونید طرف رو متقاعد یا مثل خودتون کنید و یا حتی افرادی دیگر رو جذب کنید؛سریعا به کانال دیگر سر میزنید…
                  توهین کردم!؟فحش دادم!؟تحقیر!؟چون شما و عقایدتون رو در یک کلمه که اونم عقاید و مکاتب او.مانیسمی هست خطاب کردم یعنی فحش دادم!؟چون امثال شما رو میشناسم یعنی گناه کارم!؟اگر از مامورین گار.د شا.هنشاه.ی نباشید از پیرو.ان سرسخت آنهایید و این رو از زندگی شخصی من بدونید؛من انقدر به لطف آدم هایی مثل شما شکستم که هیچی ندارم برای خودم..پس اگر به ارزش گذاشتن به خود باشه و دیگران من برای شما احترام به شدت زیادی دارم میزارم چون با نهایت پر رویی دارید جواب میدید و نه تنها فکر نمی کنید بلکه از فکر کردن هم باز میدارید؛معلومه که برای چه کسانی کار میکنید…
                  آدمی که بیست و چهار ساعت این یه پست رو می پاد و لایک و دیسلایکام زیر هر پست اینطوری و تازه هست؛فقط یه هدف میتونه داشته باشه و با چنین لجاجت و عقایدی،برای یک عده کار میکنه حتما…
                  خب این از اون مبحث اولتون که هر چی خواستید با وجود اینکه احترامتون رو نگه داشتم گفتید و در مورد مباحث دیگری هم که اشاره کردید کاملا معلوم است که با این حرف ها خواستید بحث را به کجا و به سمت چه چیزها و چه عقایدی ببرید…دروغ پشت دروغ؛مخصوصا طبق جمله آخر،هر کدوم از شما برای اینکه این اتهام رو از خودش بزنه کنار میاد این حرف رو میزنه؛چرا!؟تا خودش رو بالاتر و باهوش تر مشون بده‌…
                  به یبایی تمام معلوم است دست پرورده چه کسانی هستید..خیلی آموزش دیده در بحث،سر سخت و عقایدی خاص که انسان را به سمت اهداف غر.ب هدایت کنه…
                  اگر شیطا.ن نباشی؛پسرشی…و ور ضمن میدونم هم میدونی که من مثل تو و ام.ثالت و یا حتی برخی مخا.لفینتون نیستم…در زنج.یر هیچ حذب و عقیده ای نیستم..پس خیالت راحت تا شما و عقایدتون رو در قدم اول به فراموشی نسپارم آرام نمیگیرم…
                  (باز هم درخواست دارم که حذف نشه مدیران عزیز ممنون واقعا❤❤❤)

            • AXEL STONE گفت:

              نیازی نیست بیام برای شما تعریف کنم که من به کجای کامنتتون پاسخ دادم… قشنگ واضحه
              همین که میگی تاریختونو ول کردید یعنی از پروفایلم برای خودتون بریدید و دوختید.
              بقیه حرفاتون هیچ گونه درستی و صحتی نداره چونکه نه من شمارو میشناسم و نه شما مرا… بعدشم انلایک میدید.
              همین دیگه دشمنی اولین نقطتونه اولین انفعالتونه این در حالی که من دارم به شما میگم داداش و از این حرفا خیلی خوب من پشیمون نیستم بازم میگم داداش گلم اگر قرار بود همگی مثل شما فکر بکنیم رسما دیگه ایرانی نمیموند ولی تاریخ ما سرجی خودشه.
              ازیزم این بزرگان نیرو خرج کردن تا به اون اماکن رسیدن قدرت فکری خرج کردن که تونستن به اون جاهای مملکت برسن شما و من فقط ساده میتونیم نقد بکنیم… در اون درجه نیستیم که بفهمیمشون.
              داداش گلم یک حرفی نزنید که بعدش بیایید منکرش بشید ما پویا هستیم و حرافهای شمارو حلیل میکنیم اصلا ساده نگاه نمیکنیم.

              • Axel.7 گفت:

                Alireza
                هیچ وقت به خودت اجازه نده انقدر راحت دیگران رو قضاوت کنی عقیده و ایدئولوژی من هم به خودم مربوطه نه به تو و نه به صد مرتبه بزرگتر از تو ، پس انقدر الکی زور بیخود نزن من چه پسر شیطان باشم چه پسر پیامبر خودم میدونم و خدای خودم ، توچی کاره ای که راه افتادی به اینو اون برچسب شیطان و گارد شاه و دشمن و این چرت وپرتا رو میزنی.متاسفم برات که فکر کردی میتونی با تهمت و تحقیر به حرفات مشروعیت بدی ، این راهکارا دیگه قدیمی شده میگم بغیر از توهین و تهمت و افترا و حرفای بی سند و مدرک هیچ حرف دیگه ای برا گفتن نداری تقصیر توهم نیست بیشتر از این یادت ندادن ،من هم فقط یه کامنت دادم شما پشت هم ریپلای کردی راستشم کل این ماجرا با تموم حرفاش به یه روم هم نیست شما تا هرکی یه نظر مخالف گذاشت رفتی بهش توهین کردی خدارو شکر این هم دیگه کاملا واضحه تو پست، الانم دست از سر من بر نمیداری . در مجموع منم مثل شما میتونم برچسب بزنم و بی ادبی کنم ولی نمیکنم چون شخصیتم بهم اجازه نمیده بالاخره باید یه فرقی بین من و امثال شما باشه دیگه .
                بازم اگه درمورد کامنت اول و دومم تکرار میکنم در مورد کامنت اول ودومم نظری داری مشکلی نداره بگو اگر دارم اشتباه میکنم دلیل بیار اینکه تو غربی هستی و انسان نیستی و عضو گارد شاهی که نشد جواب منطقی نشد.
                Axel stone
                درباره کامنت شماهم دوباره خدمتتون عرض میکنم عکس پرو فایل برای من معیار نیست کلام و عملکرد معیاره لطفا تحلیل بیجا نکنید علایق و سلایق و اعتقادات هرکس هم برای من محترمه هر چقدر هم که باهاش مخالف باشم بازم اگر حرفم ناراحتتون کرده ازتون عذر میخوام.
                در رابطه با بزرگان هم که فرمودید اکثریت از رانت آقا زادگی و هزار فامیلی استفاده میکنن اینجا جاش نیست که قضیه رو باز کنم اگه دوست داشته باشی میتونم برات هزاران هزار نفر رو مثال بزنم . کسی که مدعی میشه ذهن پویایی داره هیچوقت نباید متعصبانه قضایا رو تحلیل کنه در مجموع جای این بحثها اینجا نیست موفق و موید باشید

  • ظاهرا جنجال پذیر بودن بازی های ایرانی بسیار مهم تر از کیفیت آن است

  • Sasuke گفت:

    فقط تو ایران هست که بعضی گیمرا میگن ما تو صنعت گیم پیشرفت نداریم کسی تو مملکت از گیم حمایت نمیکنه بعد که بازی به هزاز سختی میسازن میان دوباره همین بعضی گیمرا به جای حمایت دارن تو سره بازی می زنن مثل همین سفیر عشق یا ناصر سان اف من
    کسی نگفته اینا عالین ولی حیفه که ما حمایت نمیکنیم فقط حرف میزنیم البته همه این جور نیستن

    • آرین گفت:

      سلام
      انتظاراتی دارند ها! بابا مگه نمی‌دونیم اوضاع کشور چطوریه؟
      انتظار یه AAA خفن داریم! نسبت به اوضاع‌مون خوبه دیگه، مهم الآن اینه ثبات داشته‌باشیم همین بازی هم فروش بکنه یه پشتوانه‌ای بشه برای چند تا بازیساز.
      دوستان اما حسین هم داستان کمی نیست! خیلی هم مهم هست؛ لطفا انقدر کم‌لطفی نکنید.
      الآن مختار از معدود سریال‌هایی ست که می‌شه بهش افتخار کرد، از بس که خوش‌ساخته.
      حالا سلیقه مدیران اینه که فقط رو این موضوع تمرکز کنند؛ سازنده و اثر که گناهی نکردند.

      • AXEL STONE گفت:

        بعضی از دوستان گرامی نگاهشون بسیار سطحی هست اگرچه فکر میکنن خیلی نگاه عمیقی دارند اما متاسفانه نگاهشون خیلی سطحی هست. مثلا فکر میکنن تاریخ امام حسین از تاریخ ما جداست و حتا بعضیا نگاه بدتری نسبت به این قضیه دارا هستند که این کاملا برای من مشخصه.
        راستش در این سختیها ان عزیزا خیلی دارن زحمت میکشن و مطمئنیم که موفقیت انها بسیار هم نزدیک است.

        • آرین گفت:

          سلام
          دقت کنید تنها کشوری که این حرف توش بوجود میاد، ایرانه.
          و حدود ۱۰۰ ۱۵۰ ساله که این حرف تو ایران در اومده.
          یه چند سالی هم هست تو دهن مردم زیاد شده.
          خیلی واضح ست این حرف‌ها از کجا میاد و کی ذهن مردم رو اشغال کرده.
          یه بخش مهمی از هویت ایرانی‌ها مذهب‌شون هست، مسلما خراب کردن وجهه مذهب تو دید مردم، ایران و مردمش رو ضعیف می‌کنه.
          ملی‌گرایی هم نقطه‌ای ست که ازش سوءاستفاده می‌کنند، شده اسباب‌بازی.
          یکی نیست بگه ملی‌گرایی یعنی وطن‌پرستی نه بیگانه‌پرستی یا قدرت‌پرستی.
          این چه رقم وطن‌پرستی‌ای ست؟
          مثل خانواده‌ای میمونیم که از سادگی، حرف خونه رو می‌بریم پیش غریبه و کس‌و‌ناکس.
          خونه رو می‌فروشیم به غریبه و کس‌و‌ناکس.

          • Alireza گفت:

            درود بر شرفت…به غیر از اینه!؟
            اینکه تو شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام این چنین از مغز ش.ل بعضی افراد سوءاسفاده کنند!؟آنها را با حرفهای کاملا ملی.ی گرا.یانه اما یک وجهی و ناقص و دروغ به سمت اهداف خود می کشند و چنین وضع فجیعی در اینجا درست میکنند که حتی در زمینه های گیم هم اینگونه تاثیر خود را میزارد…
            و متاسفانه هیچ راهکار عملی و درستی هم علیه آنها انجام نمی شود و ایطنری از طریق یکی از بهترین صفات ما ایرانی ها از ما سوءاستفاده می کنند…

          • AXEL STONE گفت:

            سلام داداش آرین بزرگوار درود بر شما بله حرف شما کاملا درسته… من یک رفیقی زرتشتی دارم که کاملا مخالف منه ولی واقعا خیلی بهش احترام قائلم و ایشونم همچنین و همچنین با هم مخالفیم و گاهی با هم حرف میزنیم و بحث میکنیم خدایی به نقاط خیلی خوبی رسیدیم /دوست دارم همگی اینگونه باشیم و اینطوری با هم زندگی کنیم/

            بله: حالا جالب اینجاست که اون بیگانهایی که دینی نداشتن با دین نوین مسیحیت مسلح شدن و خودشان را پیدا کردند و ما هم با دین نوین اسلام چه عیبی داره؟ البته ما زرتشت بودیم و برخی از عزیزان به این معتقدن که شیعیان همان زرتشت هستند و به نظرم درستم هست خود زرتشت یکی از دیان پاک الاهی هست چرا دور بریم حد اقل یازده هزار سال وقتی دین وجود خارجی نداشت ما دین زرتشت را داشتیم و برای من کاملا محترم که بعد از ان دین مسیحیت و بعد مسیحیت دین اسلام ناسل شد به همین سادگی. اما برخیها مثل ربات هستن هرچه ان مخلوق ناجور گفت درسته دیگه تحلیلش نمیکنن نقدش نمیکنن و خاسته ای ان مخلوق فقط تخریب هست تا خودش را بیشتر بر علیه ما توسعه بدهد.

            راستش مذهب اگرچه در ظاهر اسیب دیده است ولی این صرفا بابت مسائل کرونایی هست.
            من کاری به دیگر ادیان ندارم تمام ادیان الاهی و پاک برای من مقدس هستند حتا اون بتپرستی و غیره… اما اون جدیدهایی که میان همه چیز را با هم قاطی و وصل میکنن درک نکردم و خیلی زیاد در اعتقادات دیگران تداخل میکنن و همین برای من سوال شده و از همونجاش من بیشتر عاشق افکار و عقایت خودم شدم… و بهشون میگم شماها اول حد اقل یاد بگیرید در زندگی دیگران دخالت نکنید بعد بیایید حرف بزنید.

            همه ی ما زور گفتن را تحمل نداریم: حتا حشرات هم میفهمن که بابت استراتیژیک بایستی یک مسائلی فعلا زورکی باشند اما نمیدونم چرا بعضیا هنوز درک نکردن و فقط دوست دارن تخریب بکنن فقط دوست دارن خودشون را روشن فکر جلوه بدن و این دحالی که من کاملا خاکی هستم و این زمونه مرا به این مسیر هدایت کرده با همین حرفاشون. /همینطور که طرف میاد میگه تو چرا در این حالت قرار داری همینش واسم کلی انرژی حسابه فوقش تعریف میکنم قبول کرد که کرد نکرد هم که نکرد مهم نیست همه میدانیم قرار نیست همگی با هم یک فکر و یکسان باشیم و اگر قرار باشه اینگونه باشه اصلا دنیای ما دنیا نمیشد و زندگی معنی نمیداد اصلا/
            راستش من در واقع ملیگرا هستم و افتخار میکنم. من یک شهروند ساده ایی هستم و تازه هم از کار اومدم بابت همین هم دارم دیر پاسخ شمارو میدم مربوط به جایی نیستم و حتا همه چیز را نقد میکنم اگر قابل نقد باشه یعنی کاملا ادم پویایی هستم اینطور نیست که بخاطر پدر مادر اینگونه شدم بلکه این اراده ی شخصی خودمه.

            بسیار متشکرم از کامنتتون داداش: بله فرمایش شما کاملا درسته… اصلا یکی از دلایلی که من را با قدرت سابق بدخواه کرد البته نه بدخواه بلکه از چشمم افتاد فاقد سود و اعتبار شد و خلاصه همین هست که طرف از غرب خورد اخرشم به غرب پناه برد یعنی برام خنده داره خنده ی تلخ.
            سپاس از کامنت خوبتون داداش آرین جان💎🤍✨👑💞🌺

      • اینکه دوستان حتی تحمل یه بازی با پسزمینه دینی رو ندارند انگار هر چی بازی یا سریال ایران ساخته فقط رو این موضوع تمرکز کرده
        دوستان توجه داشته باشن که با اینکه شاهنامه فرهنگ و افتخار ماست ولی با اینحال کامنتای کسایی که در این مورد ادم میخونه حس خوبی از نیتشون نمیگیره بنظرم اینجوری حس میکنم که میخوان بگن “دست از سر انسان های مقدسمون و داستاناشون و کلا چیزی راجبشون تولید نکنید ” ببخشید ولی یه حالت عناد مانند …در حالی که میتونن بگن در کنار این داستانا قصه های شاهنامه هم درست بشه اینکه بودجه شاید بهشون نمیدن واقعا جای بحثه و اگر حقیقت باشه واقعا انصاف نیست و باید مطالبه کرد
        کلا منظور اینکه دو قطبی ایران و عرب کاملا اشتباهه و اینکه ۱۴ معصوم‌ و انبیا عرب بودن دلیل نمیشه ما خودمونو ازشون جدا بدونیم این مرزای بین کشورا دلیل بر جدا بودن نیست مخصوصا که انسانا همشون از طرف خدا خلق شدن و خدا بنابه دلایلی افراد معصوم رو بیشتر در اون منطقه قرار داده

  • مشکل اصلی ما نه تنها در زمینه ویدیو گیم بلکه زمینه های دیگه حالا چه سینما چه ساخت لوازم خانگی یا خودرو یا …عدم ارتباط با کشورهای دیگه و قطع ارتباط و محدود کردن از لحاظ کسب دانش یا مهارت حالا چه از روی لجبازی یا تکبر یا هر چیز دیگست.ببینید اگه ما مثلا چهارتا چیز بدرد بخور از دوتا کشور یاد بگیریم چیره بدی نیست الان اگه به استودیوهای بازی سازی های مختلف نگاه کنید می‌بینید هرکدوم چند تا استدیو یا حداقل یک استدیو توی کشورهای مختلف دارن.از قدیم گفتن پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است ما اگه بازی های که می‌سازیم از لحاظ گیم پلی مشکل دارن بگیریم از چهارتا استدیو خارجی کمک بگیریم اگه چهره پردازی خوبی نمی‌تونیم داشته باشیم از دانش بقیه استفاده کنیم استودیویی مثل سانتا مونیکا با اون عظمت میاد از ناتی داگ کمک میگیره واسه گاد ۲۰۱۸ یا خیلی های دیگه تنها مشکل ما محدود کردن خودمون و اینکه فکر میکنیم محدود بودن ویژه خوبیه

  • AHM.Gamer گفت:

    امیدوارم بهتر و بهتر بشه تا بشن مثل دد میج(فک کنم اسمش این بود)،یه بازی بسازن که متای بالایی بگیره
    من خودم به شخصه فرزندان مورتا رو خیلی دوست داشتم ولی سفیر عشق مشکل زیاد داشت…
    فقط میتونم بگم امیدوارم بهتر بشه…

  • Faith گفت:

    چرا حمایت نکنیم؟
    حمایت میکنیم
    ولی شما گیمپلی بازی رو ببین،حوصله ادم سر میره موقع مبارزه
    یه همچین بازی ای که نمیشه توش از تخیلات استفاده کرد ، باید مبارزه هاش سختتر و واقع گرایانه تر باشه

    و یه چیز دیگه ، چرا نباید داستان بازیای ایرانی درمورد ایران باستان باشه؟مثلا دوره هخامنشیان یا چرا نباید درمورد رستم باشه؟چرا؟کم پتانسیل داره؟

    جان قمارباز
  • Axel.7 گفت:

    یعنی تو مملکت خودمون کم اسطوره و اساطیرداریم
    خودمون کم تاریخ و تمدن داریم خودمون کم روایت های بی نظیر و حماسه های تاریخی داریم و داستان ها و افسانه های فراموش نشدنی داریم عجیبه یه سریها سراغ چه چیزایی میرن
    جالبه توقع حمایت هم دارن واقعا جای تاسف داره
    من سوالم اینه اگر من و شما که ایرانی هستیم از تاریخمان نگیم و اونو به دنیا معرفی نکنیم پس کی باید این کارو بکنه ؟

  • vas گفت:

    من حاضرم از این بازی و بازی های ایرانی دیگه حمایت کنم بشرطی که سازنده ها هم بازی های خلاقانه تری بسازن آخه مختار رو که چندین ساله داریم میبینیم دیگه بازیش چیه؟

  • اینایی که میگن از این بازی حمایت کنیم یا از یه جایی حقوق میگیرن یا تاریخ نخوندن
    سرچ کنید ابو عبید ثقفی ببینید کی بوده و با ایرانیا چه کار کرده

  • AXEL STONE گفت:

    این تاریخ دروغینی که تو میگی شاید مختص به شما باشه یعنی حتما یا منبع شما ویکیپیدیا بوده از محتلون شنیدی و قبول کردی.

    خجالت هم خوب چیزیه چطور روت میشه بیای و این خزعبلاترو بگی!؟
    برای منم قدیم که سن خواصی نداشتم در مورد حضرت کوروش بهم میگفتن کوروش با خواهر خودش ازدواج کرده بود… بعد که بزرگ و بزرگتر شدم اصلا فهمیدم کاملا دروغ و غیر ممکنه حالا شما هم در همین معضل قرار گرفتی.

    به نظرم یکم غیرت در کلامتون خرج کنید حتا به دروغ خیلی بهتر از این همه چیزی که تایپ کردید هستش.

  • dark life گفت:

    واقعا خوشحالم که اینجور بازی ها توی سایت گیم برسی بشه
    یک بار تو اینستا از این باز گفتن ………. باید می دید .یک مشت بیسواد که اصلا بازی ایرانی انجام ندادن زیر پست نظر دادن که چرا از اسطوره های شاه نامه و تاریخ ایارن هیچ بازی ._. نساختن و فقط ار عربا دارن بازی میسازن.
    منم اون لحظه با خودم گفتن وقتی سواد گیمریشونو از اینستاگرام گرفته باشن باید اینجوری نظر بدن .
    واقعا نا امید میشم که اینقدر جوش اسطوره های ایرانی رو میزدن ولی گرشاسپ >عصر پهلوانان>تراتئون و ….. خیلی بازی های ایرانی که از تاریخ واسطور ها ایرانی و باستانی ساخته شده داخل کشور بی اطلاع باشن .
    خداروشکر که توی سایت گیمفا جلوی خیلی از این خود زنی ها ما گرفته شد چون اینجا اکثرا با دنیای بازی و گیم اشنایی دارن و اخبارشو دنیال میکنن . از گیمفا ممنوم

  • Mosiish گفت:

    اولا نژاد پرستی دیگه از مد افتاده
    دوما این مختار هم داستانش یجورایی به تاریخ ما ربط داره

  • دوستان خواهشا این بازی رو اسپویل نکنید🥲😅

  • آرین گفت:

    سلام
    الآن هند و افعانستان کلی از تاریخ‌شون به ما گره خورده.
    حتی از زبان‌شون معلومه!
    میان بگن ایران و ایرانی….

  • Alireza گفت:

    از گارد شاهنشاهی پ.هلوی تشیف آوردین!؟بفرمایید آقا این حجم از افراطی گرایی و ن.فهمی شما مال اوناست و اونها هم اون ور آب تشیف دارن…پس برید پیش خودشون از این حرفا بزنید…

  • Axel.7 گفت:

    با کامنتتون موافقم
    جالبه میگن این به تاریخ ما ربط داره!!!!
    یعنی از سوادتون بیشتر از اینم بر نمیاد

  • اکثر دوستانی که میگن راجع به تاریخ ایران ساخته نشده پس نمیخریم همونایین که وقتی یوبیاسفت تو بازیاش راحت به ایران توهین میکنه رو همون رو روز اول میخرن :)))

  • TekkenGod گفت:

    یه سری دوستان میان در مورد حمایت از صنعت گیم ایرانی صحبت میکنن. باید خدمتتون عرض کنم حمایت برا اون دسته از سازندگان و شرکتهای بازی سازی کوچیک و خصوصیه که از بازیشون انتظار برگشت هزینه و سود دارن . در مورد این جور بازیا من فکر میکنم بحث هزینه و حمایت و سود اصلا مطرح نیست . واسه این جور بازیها بودجه معمولا از قبل پرداخت شده و اون ارگانی که این هزینه رو کرده اصلا انتظار سود نداره و هزینه اش صرفا بخشی از بودجه کلان تبلیغات ایدئولوژیک هستش که شامل ساخت فیلم و سریال تلویزیونی و چاپ و نصب بنر و تابلو در سطح شهر و نشر کتاب و نشریه و فعالیتهای مجازی و موارد دیگه است . چه کسی حمایت بکنه چه نکنه این جور بازیا ساخته خواهند شد .

    • خب بر فرض محال انتظار سود نداشته باشن و فقط بقول خودتون برای تغییر ایدئولوژیک باشه و اصلا از بیت المال باشه
      بنظر بنده هیچ ایرادی ندارع کار فرهنگی بدون تحریف و شخصیت ساز و چیزیایی که ادمارو با تفکرات خوب اشنا میکنه خیلیم عالیه الان این بازیها و فیلم هایی که میبینیم فقط برای تجارت اینارو میسازن ؟!نخیر همون لست ۲ در قسمت کنیسه شما دقت کن به حرفای دینا و اون ماجراهای عادی انگاری … در فیلم و سریال های امروزی پس اینا مدیوم های فرهنگ سازن میخواد ارزش ساز باشه یا ضد ارزش برای همین اتفاقا بنظرم تازه کم هزینه کردن و ما خیلی عقب تر از دشمنان هستیم هزاران برابر بهتر از هزینه های چرت و پرت و بیهوده ی ایران تو واردات یا فیلمهای مزخرفه

فصل قیام به زودی عرضه می‌شود + تریلر - گیمفا