کلیفی مشتاق برای سختی پویا !

۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۴

کلیف بلزینسکی ( Cliff Bleszinski ) مرد شماره یک سری بازی Gears of War در صفحه شخصی خودش از علاقه مندی به ایجاد سختی دینامیک و پویا در بازی ها سخن گفته است

کلیفی ادامه داده که بازی ها باید به طور هوشمندانه ای قابلیت های گیمر را بشناسند و خود را با آن قابلیت تطبیق داده و بهترین difficulty یا سختی را برای گیمر به ارمغان بیاورد

کلیفی همچنین گفته است Gears of War 3 با این ویژگی ساخته نشده است بلکه این ویژگی هدف او در پروژه های بعدی خواهد بود

Gears of War 3 قرار است در سپتامبر به صورت اختصاصی برای کنسول Xbox360 منتشر شود

0
0
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید