کلیفی مشتاق برای سختی پویا !
کلیف بلزینسکی ( Cliff Bleszinski ) مرد شماره یک سری بازی Gears of War در صفحه شخصی خودش از علاقه مندی به ایجاد سختی دینامیک و پویا در بازی ها سخن گفته است
کلیفی ادامه داده که بازی ها باید به طور هوشمندانه ای قابلیت های گیمر را بشناسند و خود را با آن قابلیت تطبیق داده و بهترین difficulty یا سختی را برای گیمر به ارمغان بیاورد
کلیفی همچنین گفته است Gears of War 3 با این ویژگی ساخته نشده است بلکه این ویژگی هدف او در پروژه های بعدی خواهد بود
Gears of War 3 قرار است در سپتامبر به صورت اختصاصی برای کنسول Xbox360 منتشر شود
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
آفرین! به این میکن بازی ساز! مثل بعضی ها هی نمی گه گرافیک گرافیک!