نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شدند

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۲۵ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین به بازی Deathloop منتشر شدند که نشان از یک بازی فوق‌العاده، نوآورانه و خلاقانه از استودیوی آرکین دارند.

بازی Deathloop که به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی آرکین (Arkane) شناخته می‌شود، ابتدا در مراسم رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۵ معرفی شد. این عنوان که به صورت انحصاری زمانی به مدت یک سال در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد داشت، بارها توسط نمایش‌های مختلف خود موفق به جلب رضایت طرفداران همیشگی استودیوی خلاق آرکین شد.

به هر ترتیب، لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپن‌کریتیک به بازی Deathloop منتشر شدند که نشان از یک بازی فوق‌العاده، نوآورانه، خلاقانه و حتی جریان‌ساز جدید از استودیوی آرکین دارند. همچنین، کسب نمره‌های ۱۰/۱۰ و شاهکار خطاب شدن این بازی از سوی دو مرجع مهم نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی با نام‌های Gamespot و IGN باعث شدند تا توجه‌ها به این بازی بیش از پیش معطوف شود.

در ادامه برخی از نقدهای منتقدین این بازی را مشاهده خواهیم کرد:

GameSpot 10/10 

شاید ستودنی‌ترین بخش Deathloop این باشد که چگونه بسیاری از چیزهای به ظاهر متفاوت را می‌توان در یک ظرف ریخت و آن‌ها را به یکدیگر ربط داد. سیستم گیم‌پلی بازی که به ظاهر منسوخ است، تبدیل به یکی از قطعات پازلی می‌شود که در کنار دیگر قطعات آن به یک دستاورد تبدیل می‌شود. زیبایی‌های این بازی همانند آب و روغن حل نشدنی هستند، اما عجیب این است که آرکین این دو عنصر حل نشدنی را در یکدیگر حل کرده تا به یک محصول جدید و بزرگ دست پیدا کند.

تک تک رفتارها و حرکات شخصیت‌ها در این بازی غیر معمول اما معقول هستند. حتی گاهاً ضروری است تا رفتار غیر معمول را با رفتاری مشابه پاسخ دهید تا چرایی این کشتار عظیم را بیابید.

IGN 10/10

علی‌رغم پیچیدگی‌های ظاهری بی پایان Deathloop، این عنوان یکی از بهترین طراحی‌هایی را در خود می‌بیند که در طول عمرم با آن روبرو شدم. استودیوی آرکین جهانی خلق کرده است که ایده‌های آن با ارتباط معناداری به یکدیگر متصل هستند. زمان بر فضا، فضا بر تاکتیک‌ها و تاکتیک‌ها بر اسلحه‌هایتان اثر می‌گذارند. ایده‌های این بازی منحصر به فرد و با مفهوم هستند.

حلقه‌های زمانی و کارهای تحقیقاتی در این بازی با ظرافت هر چه تمام‌تر به یکدیگر مرتبط هستند. مکانیزم‌های بازی و تسلط سازندگان آن بر گیم‌پلی، مهر دیگری بر کارنامه‌ی آرکین با نام Deathloop ثبت کرده است. این بازی، هیچ مشابه دیگری ندارد.

VGC 10/10

Deathloop ساده اما پیچیده است. طعم خوبی دارد و طنز درون آن به دل می‌نشیند. مکانیزم‌های آشنای استودیوی آرکین در این بازی به کمک شخصیت‌های درخشان آن رفته و در کنار یکدیگر می‌خواهند یک پازل بزرگ را حل کرده و شورشی در جزیره آغاز کنند. این بازی، یکی از هوشمندانه‌ترین و سرگرم کننده‌ترین عناوین سال خواهد بود.

God is a Geek 9.5/10

Deathloop یک بازی اول شخص تیراندازی فوق‌العاده‌ی بی حد و مرز است که شما را در اسلحه‌های مختلف و قابلیت‌های زیاد خود غرق می‌کند.

Game Informer 9/10

Deathloop یک آشفتگی خونین است که بارها و بارها شکست و تلاش دوباره را به شما دیکته می‌کند. این تکرارها و آزمون و خطاها یکی از بهترین بازی‌های سال را رقم می‌زند.

CGMagazine 8.5/10

DEATHLOOP بازی مورد علاقه‌ی همه نخواهد بود، با این حال اگر از طرفداران عناوین سندباکس هستید و بازی‌هایی مانند Dishonored را دوست دارید، DEATHLOOP حسی آشنا و منحصر به فرد و سرگرم کننده را به شما القا خواهد کرد.

Push Square 8/10

تعداد کمی از بازی‌ها از اعتماد به نفس و فریبندگی Deathloop برخوردار هستند. این بازی مملو از جذابیت و شوخ‌طبعی است و می‌توانید به شیوه‌ی خاص خود آن را انجام دهید. این بازی از گیم‌پلی کامل و ویژگی‌های بی نقصی بهره می‌برد تا شما همواره به تلاش مجدد ترغیب شوید. Deathloop ممکن است آخرین بازی استودیوی آرکین باشد که روی کنسول‌های سونی قابل دسترس است که در این صورت، آرکین با این بازی خداحافظی غرورآمیزی داشته است.

Screen Rant 7/10

برای طرفداران سری مدرن Hitman و عناوین آرکین و به طور کلی طرفداران بازی‌های اول شخص تیراندازی، تجربه‌ی Deathloop شدیداً توصیه می‌شود.

Gamers Heroes 6/10

Deathloop در نقطه‌ی عجیبی قرار داد. این بازی به خوبی Dishonored نیست و ترجیح می‌دهم که نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر نشود. اگر می‌خواهید از آرکین پشتیبانی کنید و یا دلتان برای Dishonored تنگ شده است، می‌توانید روی این بازی اندکی حساب کنید اما صادقانه بگویم، Deathloop آنقدرها هم سرگرم کننده نیست.

deathloop
میانگین نمرات Deathloop در وبسایت متاکریتیک
deathloop
میانگین نمرات Deathloop در وبسایت اپن کریتیک

boy gamerX (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)DarkgzCorvo

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد