نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شدند

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۲۵ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین به بازی Deathloop منتشر شدند که نشان از یک بازی فوق‌العاده، نوآورانه و خلاقانه از استودیوی آرکین دارند.

بازی Deathloop که به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی آرکین (Arkane) شناخته می‌شود، ابتدا در مراسم رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۵ معرفی شد. این عنوان که به صورت انحصاری زمانی به مدت یک سال در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد داشت، بارها توسط نمایش‌های مختلف خود موفق به جلب رضایت طرفداران همیشگی استودیوی خلاق آرکین شد.

به هر ترتیب، لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپن‌کریتیک به بازی Deathloop منتشر شدند که نشان از یک بازی فوق‌العاده، نوآورانه، خلاقانه و حتی جریان‌ساز جدید از استودیوی آرکین دارند. همچنین، کسب نمره‌های ۱۰/۱۰ و شاهکار خطاب شدن این بازی از سوی دو مرجع مهم نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی با نام‌های Gamespot و IGN باعث شدند تا توجه‌ها به این بازی بیش از پیش معطوف شود.

در ادامه برخی از نقدهای منتقدین این بازی را مشاهده خواهیم کرد:

GameSpot 10/10 

شاید ستودنی‌ترین بخش Deathloop این باشد که چگونه بسیاری از چیزهای به ظاهر متفاوت را می‌توان در یک ظرف ریخت و آن‌ها را به یکدیگر ربط داد. سیستم گیم‌پلی بازی که به ظاهر منسوخ است، تبدیل به یکی از قطعات پازلی می‌شود که در کنار دیگر قطعات آن به یک دستاورد تبدیل می‌شود. زیبایی‌های این بازی همانند آب و روغن حل نشدنی هستند، اما عجیب این است که آرکین این دو عنصر حل نشدنی را در یکدیگر حل کرده تا به یک محصول جدید و بزرگ دست پیدا کند.

تک تک رفتارها و حرکات شخصیت‌ها در این بازی غیر معمول اما معقول هستند. حتی گاهاً ضروری است تا رفتار غیر معمول را با رفتاری مشابه پاسخ دهید تا چرایی این کشتار عظیم را بیابید.

IGN 10/10

علی‌رغم پیچیدگی‌های ظاهری بی پایان Deathloop، این عنوان یکی از بهترین طراحی‌هایی را در خود می‌بیند که در طول عمرم با آن روبرو شدم. استودیوی آرکین جهانی خلق کرده است که ایده‌های آن با ارتباط معناداری به یکدیگر متصل هستند. زمان بر فضا، فضا بر تاکتیک‌ها و تاکتیک‌ها بر اسلحه‌هایتان اثر می‌گذارند. ایده‌های این بازی منحصر به فرد و با مفهوم هستند.

حلقه‌های زمانی و کارهای تحقیقاتی در این بازی با ظرافت هر چه تمام‌تر به یکدیگر مرتبط هستند. مکانیزم‌های بازی و تسلط سازندگان آن بر گیم‌پلی، مهر دیگری بر کارنامه‌ی آرکین با نام Deathloop ثبت کرده است. این بازی، هیچ مشابه دیگری ندارد.

VGC 10/10

Deathloop ساده اما پیچیده است. طعم خوبی دارد و طنز درون آن به دل می‌نشیند. مکانیزم‌های آشنای استودیوی آرکین در این بازی به کمک شخصیت‌های درخشان آن رفته و در کنار یکدیگر می‌خواهند یک پازل بزرگ را حل کرده و شورشی در جزیره آغاز کنند. این بازی، یکی از هوشمندانه‌ترین و سرگرم کننده‌ترین عناوین سال خواهد بود.

God is a Geek 9.5/10

Deathloop یک بازی اول شخص تیراندازی فوق‌العاده‌ی بی حد و مرز است که شما را در اسلحه‌های مختلف و قابلیت‌های زیاد خود غرق می‌کند.

Game Informer 9/10

Deathloop یک آشفتگی خونین است که بارها و بارها شکست و تلاش دوباره را به شما دیکته می‌کند. این تکرارها و آزمون و خطاها یکی از بهترین بازی‌های سال را رقم می‌زند.

CGMagazine 8.5/10

DEATHLOOP بازی مورد علاقه‌ی همه نخواهد بود، با این حال اگر از طرفداران عناوین سندباکس هستید و بازی‌هایی مانند Dishonored را دوست دارید، DEATHLOOP حسی آشنا و منحصر به فرد و سرگرم کننده را به شما القا خواهد کرد.

Push Square 8/10

تعداد کمی از بازی‌ها از اعتماد به نفس و فریبندگی Deathloop برخوردار هستند. این بازی مملو از جذابیت و شوخ‌طبعی است و می‌توانید به شیوه‌ی خاص خود آن را انجام دهید. این بازی از گیم‌پلی کامل و ویژگی‌های بی نقصی بهره می‌برد تا شما همواره به تلاش مجدد ترغیب شوید. Deathloop ممکن است آخرین بازی استودیوی آرکین باشد که روی کنسول‌های سونی قابل دسترس است که در این صورت، آرکین با این بازی خداحافظی غرورآمیزی داشته است.

Screen Rant 7/10

برای طرفداران سری مدرن Hitman و عناوین آرکین و به طور کلی طرفداران بازی‌های اول شخص تیراندازی، تجربه‌ی Deathloop شدیداً توصیه می‌شود.

Gamers Heroes 6/10

Deathloop در نقطه‌ی عجیبی قرار داد. این بازی به خوبی Dishonored نیست و ترجیح می‌دهم که نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر نشود. اگر می‌خواهید از آرکین پشتیبانی کنید و یا دلتان برای Dishonored تنگ شده است، می‌توانید روی این بازی اندکی حساب کنید اما صادقانه بگویم، Deathloop آنقدرها هم سرگرم کننده نیست.

deathloop
میانگین نمرات Deathloop در وبسایت متاکریتیک
deathloop
میانگین نمرات Deathloop در وبسایت اپن کریتیک

X (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)DarkĝzCorvo

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ALI_BABA گفت:

    میبینین سونی بازی بد انحصاری نمیکنه حالا ببینین استارفیلد دیگه چی شود چون می‌خواسته همونم انحصاری کنه ولی مایکروسافت پیش دستی کرد

  • Matin_kh گفت:

    نتیجه همکاری آرکین با سونی = شاهکار با متای ۸۸
    نتیجه همکاری آرکین با ایکس باکس = ردفال 😕😔؟

  • Screen Rant 7/10 خیلی باحاله، همش تعریف و تمجید کرده اکیدا هم توصیه کرده تهش داده ۷!

  • Nietj گفت:

    اصلا توقع چنین متایی رو نداشتم مبارک همه باشه ارکین ترکونده

  • شاهکاری دیگر برای لاین آپ قدرتمند امسالِ پلی استیشن …
    دم تیم شاهکارسازِ آرکین گرم

  • mahdy گفت:

    حالا خیلی ها می فهمند چرا سونی روی این بازی حساب ویژه ای می کرد چون واقعا بازی خوبیه
    ign ,gamespot بهش ۱۰ دادند!!!!

  • بهترین عنوان یک نسل اخیر بتسدا و مایکروسافت در انحصار پلی استیشن!!!
    تبریک میگم به سونی و پلی استیشن❤️

  • Amir گفت:

    یه انحصاری فوق العاده ی دیگ . افرین به سونی که بازارو می شناسه و می دونه چیو انحصاری کنه و ایول به ارکین . انقد قبل انتشار از این بازی بد گفتن حالا دوباره باید برن تو غار . متای ps5 هم الان ۹۰

    • 0=1 گفت:

      با ببین مایکروسافت چقدر باهوشه که رفته این رو خریده 🙂

      • Amir گفت:

        مایکروسافت اگه باهوش بود نمیومد مدیومو انحصاری کنه الانم همین ارکینو وادار کرده سرویس محور انلاین ردفال رو بسازه مایکروسافت اصلا باهوش نیست

        • Wild Rage گفت:

          بالاتر که مجبور شدم اشاره کنم به دانش گندتون از بتسدا.
          الانم مجبورم اشاره کنم به دانش گندتون از ارکین.
          ردفال از ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده (قبل از خریده شدن توسط مایکروسافت)

        • ...Eternal... گفت:

          مایکروسافت یه آدم نیست بلکه یه ابر کمپانیه بهتره بیشتر به جمله بندی دقت کنی،
          ضمنا خود دثلوپ قبل عرضه بعضیا از نمایشگاه جوری برداشت کردن که حتی متای زیر ۸۰ رو براش پیش‌بینی میکردن ولی الان میبینی که برعکس چیزی که فکر میکردن اتفاق افتاده و بازی فراتر از انتظار همون افراد ظاهر شده

    • MahyarMsm گفت:

      قبل انتشار ردفال هم خیلی بد میگن ولی امیدوارم اخرش برن تو غار

      • Amir گفت:

        ردفال کیه بابا بزار بیاد بعد صحبت کنیم فعلا این انحصاریو سونیو ببین لذتشو ببر

        • ...Eternal... گفت:

          ردفال کسی نیست یه بازیه نمیدونم چرا همه چیو شکل آدم تصور میکنی؟ بعدشم همین تو که داری یه بازی رو قبل از عرضه هیت میکنی میتونی تضمین کنی که ردفال حتما شکست میخوره؟ بعد اگر شکست نخورد حاضری بیای بگی اشتباه میکردم و زود قضاوت کردم و به هیتر بودنت اعتراف کنی؟ نه به طور حتم غیب میشی و به روی خودت نمیاری
          من شخصا نمیگم ردفال حتما بازی موفقی میشه چون همونطور که گفتم بازی تا زمان انتشارش مدت قابل توجه‌ باقی مونده و همونطور که نمیشه پیشاپیش موفقیت رو بهش تقدیم کنیم همونقدر نمیشه بازی رو شکست خورده خطاب کنیم اگر محور افکارت رو گذاشتی رو اون چهار پنج تا عکسی که گیمفا پستشو کار کرد بهتره بدونی اونا مربوط به بیلد های اولیه بازی بودن و نسخه نهایی زمین تا آسمون با اون عکسا تفاوت داره؟ بعدشم همین دثلوپ فکر نکن نمره بالا شده چون گرافیک بالایی داره نه اتفاقا همونطور که می‌بینیم گرافیک واقعگرایانه ای نداره به هیچ وجه ولی شاهکاره چون لول دیزاین بی نظیر گیم پلی عالی داره، مطمئن باش ردفالم اگر از همین قواعد پیروی کنه بازی موفقی میشه و ضمنا این ایده این بازی ردفال و شروع مراحل ساختش قبل از پیوستن بتسدا به مایکرو بوده اونوقت چطوری مایکرو مجبورشون کرده به چیزی که شما میگی بعدشم بازی اصلا سرویس محور نیست کمی مطالعه کن راجع به چیزایی که میخوای دربارشون نظر بدی تا دروغگو به نظر نیای

  • باهوشی سونی رو مشاهده می‌کنید بهترین بازی بتسدا در ۸ ساله اخیر در انحصار سونی😁😁😁

  • بدترین موقع سیستم من خراب شد. آرکین بازم گل کاشته. جالبی ش اینه چون ژانر خاصی می سازن معمولا متای کمتری میگیرن ولی این خیلی خوب شده انگار. حتما اینو میخرم به کالکشن آرکین م اضافه میکنم (البته اگه بعد تعمیر سیستم پولی برام موند)

  • Arno گفت:

    این استودیو تنهایی ۷ میلیارد میرزه – عجب شاهکاری کرد اسپنسر با این خرید 😎 😎

  • خداروشکر منتشر شد
    با تریلراش نابود کرد مارو😐

  • pouya.juve گفت:

    اول از همه باید تاکید کنم که این بازی انحصاری زمانی کنسول پلی استیشن هست و سالی دیگه همین موقع همون روز اول وارد گیم پس میشه پس بازی نیست که پلی استیشن فنا بخوان روی اون مانور بدن ، بعد نهایت یک یا دو بازی دیگه از بتسدا برای پلی استیشن منتشر میشه ، پلی استیشن فنا باید از یک جهت خوشحال باشن به خاطر این بازی انحصاری یک ساله و از یک جهت باید ناراحت باشن به خاطر خداحافظی با بازیای بتسدا

  • Wild Rage گفت:

    بیشتر از اینکه از نمره متای بالای این بازی متعجب شم از این متعجب شدم که جفت ای جی ان و گیم اسپات به بازی ۱۰ دادن.
    یعنی حتی گیم اسپات هم شل کرده و ده رو داده.
    تبریک بگم به ارکین یکی از استودیو های مورد علاقم. بازی عالی دادن بیرون
    و خوشحالم که سمت گرافیک Realistic نمیرن و سبک هنری هر بازیشونو عوض میکنن

  • 0=1 گفت:

    اگه مایکروسافت نبود سونی میخاستش چیکار کنه؟ اوووف ردفال بیاد چی بشه دیگه…… سونی فناهم با اخرین بازیای بتسدا خوش باشین که امسال مایکروسافت جون سونی رو تو برهوت انحصاریا نجات دادش

  • Hasan0930 گفت:

    بازی رو ۶۰ دلار بخرین چون هرچه بیشتر خریده بشه بیشتر پول تو جیب ارکین میره و بازی بعدیشون خفن تر در میاد
    به خدا فن بویی نکردم واقعیتو گفتم… حالا می خواین قبول نکنین واقعیت که تغییر نمی کنه…

  • Armin گفت:

    خدا کنه کرک بشه مایکروسافت رو بازی هاش دنوو نمیزاره ولی ظاهرا سیستم بازی های بتسدا مثل قبل عمل میکنه.

  • Dan گفت:

    از اون چیزی که انتظارشو داشتم بیشتره
    دم آرکین گرم

  • Good look گفت:

    Tales of Ariseمتای۸۸گرفت اینم۸۸بنظرم این قشنگ تره یا حداقل متای ۹۰ میدادن

  • MahyarMsm گفت:

    میدونستم ارکین موفق میشه
    IGN و Gamespot و Gameinformer به ترتیب ۱۰، ۱۰ و ۹ دادن!!!
    خیلی شگفت انگیزه👍👌
    وقتی گیم پلی بازی رو میدیدم حسابی لذت میبردم
    از اون بازیا هست که تجربش واجبه. حتما یه کنسول ps5 تهیه کردم بازیش میکنم

  • ShinjiMikami گفت:

    خیلیا در مورد موفقیت سونی حرف میزنند که بنظر من موفقیت آرکین، موفقیت سونی نیست. چون اولا انحصاری زمانیه که کاملا معلومه و دوما ارکین این بازی رو خودش ساخته. ( البته خودم طرفدار بازی های ارکین نیستم چون به سلیقم نیست)
    یادتون باشه همه میگن سونی انچارتد رو میده به پیسی تا وقتی انچارتد بعدی بیاد همه برن ps بخرن. الان مایکرو هم دقیقا همین کار رو میکنه و بازیای بتسدا رو به زودی انحصاری خودش میکنه تا همه برن سراغ ایکس باکس( از جمله همین بازی های ارکین و الدر و …) و این رقابت بین سونی و مایکرو رو خیلی بیشتر و بیشتر میکنه.
    باید دقت کرد که مایکرو با بتسدا دنبال آیپی های جدیدیه مثل استارفیلد و ردفال و فیبل و خیلی بازیای دیگه ولی سونی خیلی کم ایپی جدیدی معرفی میکنه. من منتظرم که سونی حداقل یکی دوتا آیپی جدید و رده بالایی رو معرفی کنه.
    شخصا کپکام رو هم خیلی دوست دارم ولی اینکه کپکام و سونی چسبیدن به گاد و ایول و لست و … رو خوشم نمیاد و در کنار این شاهکار ها باید عناوین جدیدی رو هم بسازند. مثلا کپکام اگر ایتن رو در یک آیپی کاملا متفاوت جا میداد، الان دوتا آیپی متفاوت شاهکار در سبک ترس و بقا داشت یکی رزیدنت ایول با دوربین سوم شخص و لیان و کریس و دیگری یک آیپی کاملا جدید با حضور ایتن و دخترش و با دوربین اول شخص.
    من کارگردان نیستم ولی دوست دارم شاهد بازی های جدیدی از طرف سونی و کپکام باشم.
    با تشکر

    • mahdy گفت:

      نه دوست عزیز هر جور حساب کنی این بازی انحصاری سونی هست و افتخارش براس سونی

      • Wild Rage گفت:

        موهام ریخته از این منطق!!
        داداش بازی خیلی وقت بوده در دست ساخت بوده.
        سونی فقط پول انحصاری زمانی کردنش رو داده همین!!
        افتخار این بازی فقط مال خود ارکینه

        • با این حساب افتخار ساکوناتز ۲ هم فقط مدیون تیم شیفر و استارفیلد هم برای بتسدا هست و هیچ ربطی به مایکروسافت ندارند

          • Wild Rage گفت:

            استارفیلد رو نمیدونم.
            ولی بخشی از سایکوناتس رو میشه گفت مایکروسافت توش نقش داشته.
            خود تیم شیفر میگه که اگه کمک مالی نبود بازی حتی باس فایت هم نداشت!!!
            ولی استارفیلد رو بتسدا از قبل داشته میساخته و فکر نکنم نیازی هم داشته باشن به کمک مایکروسافت یا شرکت دیگه ای.
            در ضمن شما به جای اینکه چپ و راست افتخار رو به سونی و مایکرو بدی که فقط بودجه و نیروی کاری رو فراهم میکنن (کاریه که هر شرکتی باید برای استودیو هاش انجام بده) بهتره و بری و افتخارات رو به استودیو ها بچسبونی ترول کوچولو. چون اونا هستن که زحمت میکشن و بازی رو میسازن و گاهی کرانچ رو تحمل میکنن درحالی که مدیر ها و رئسا میخورن و میخوابن و فوقش یه قرارداد خرید استودیو میبندن یا به یه بازی اجازه ساخت میدن.

          • ☆WKNWS☆ گفت:

            سایکوناتز ۲‌ بخشی از بودجه‌اش توسط مایکروسافت تامین شده، بتسدا هم الان استودیو مایکروسافت و بعد از خرید بتسدا با بودجه مایکروسافت انیمیشن‌های استارفیلد باز طراحی شدن؟ حالا سوال من اینه که سونی چه نقشی تو مراحل توسعه این بازی داشته؟

          • پس افتخار ریترنال هم برای ps نیست …

            عزیز سونی پول داده بازی که یکی از استودیوهای بتسدا در حال ساختش بوده ، برای کنسولش انحصاری زمانی بشه ، یعنی نه در روند ساخت دخالت داشته نه بودجه ساخت رو داده ..که اگر سونی بودجه ساخت رو داده بود ، دث لوپ انحصار زمانی نبود ، انحصار کامل بود ..

            در اون سمت مایکروسافت استودیوی بازی سایکوناتس رو در حالی خرید که مشکلات مالی شدیدی داشت و با تزریق پول روند ساخت بازی رو تسهیل بخشید (حرف های تیم شیفر) …. حالا چون بازی از قبل از خریده شدن با حمایت های مالی تا حدودی توسعه یافته بود ، برای ps4 هم اومد (اینارو خودت قطعا میدونی ، من دارم تکرار میکنم فقط ) افتخار سایکوناتس ، تا حدودی برای مایکروسافت هست ، …

            دقیقا مثل بازی استودیو هوس مارک که سونی تو روندش به اون استودیو کمک کرده بود ….

            در مورد دث لوپ حقیقت امر اینکه فقط پول انحصاری شدن رو سونی داده و میتونه به لانچ خودش افتخار کنه ، نه به صاحب امتیاز بودن بازی و از آن خودش دونستن ….

    • SOAD2282 گفت:

      به عنوان یک پی سی گیمر میگم. و نه کاری به پلی استیشن دارم و نه ماکروسافت… تجربه خودم و دوستان پی سی بازم رو میگم….. یک پی سی باز احتمالش زیر ۱۰ درصده که از پی‌سی به کنسول کوچ کنه حالا هم هر کنسولی میخواد باشه. همونطور که گفتم اصلا به نوعش کاری ندارم…. مگه اینکه دیگه یک مشکلی براش پیش بیاد که این یه مسئله جداست

  • farshadx گفت:

    الآ وقتش هست سایتهایی که از روی جو و الکی نمره میدن رو بشناسید
    دیگه ۲ تا قطب نقد بازی بهش ۱۰ دادن

  • Xbox+Bethesda گفت:

    ارکین ترکوند دمش گرم.❤
    خوب شد زنی مکس همچین زیرمجموعه قدرتمندی داره و قراره برا اکس باکس انحصاری بسازه‌.

    • john117 گفت:

      سال دیگه این موقع ۲ بازی آرکین دثلوپ و ردفال باهم میاد رو گیمپس.واقعا ۲۰۲۲ وقت سر خاروندن نیست

    • دوست عزیز این استودیو قرار نیست برای xbox انحصاری بسازه.این استودیو همیشه برای پلتفرم های ماکروسافت بازی میساخته.یادتون نره ماکروسافت با خرید زنی مکس چیزی به دست نیورد.فقط صاحبان پلتفرم ps رو از این بازیا منع کرد.تنها دلیل خرید زنی مکس پر کردن گیم پس بوده.یه جوری رفتار میکنین که انگار این استودیو قبلا برای xbox باری نمیساخته .xbox فنا چیزی به دست نیوردن.سونی فنا یه چیزی از دست دادن.خوشحالیتون واسه اینه؟

      • آها چون مایکروسافت بازی هاشو برای پی سی هم منتشر میکنه یعنی چیزی بدست نیاورد و اگر سونی می خریدش و فقط برای پلی استیشن بازی میساختن خیلی منفعت داشت براش. حرفت درمورد گیمپس درسته چون اگر بتسدا رو نمی خرید عمرا بازی های بتسدا از روز اول روی گیمپس منتشر می شدن و آرشیو قوی بتسدا به گیم پس اضافه نمیشد ولی اگر نمی خریدش بازی ای مثل استارفیلد به دلیل مسائل مالی اونچیزی که باید نمی شد و شاید یکی از دلایلی که ممکن بود انحصاری زمانی پلی استیشن باشه همین مشکلات مالی بودن در ثانی همینکه اسم استودیو های ایکس باکس پشت بتسداست یعنی کنسول ایکس باکس بازی های خودشو داره وگرنه با منطق شما اکثر کمپانی های دیگه دارن بازی هاشون رو برای همه کنسول ها میدن پس چه اجباری به بازی های فرست پارتی هست؟ اینکه فرست پارتی رو فقط در انحصار یک کنسول میبینین خیلی جالبه.

        • شما متوجه صحبت من نشدی.بتسدا یه مولتی پلتفرم ساز بود.فرق داره با اون استودیویی که از اول انحصاری میساخته.حرف من اینه که چیزی اضافه نشده به xbox ولی از سونی یه چیزی کم شده.وگرنه طرفدارای xbox که همیشه این بازیا براشون بوده و خواهد بود.

          • منم وسط کامنتم توضیح دادم که چرا این خرید برای بتسدا هم مفید بوده و شاید اگر این خرید انجام نمی شد در آینده بازی با کیفیتی از بتسدا باقی نمی موند که پلیر های ps ازش محروم بشن. شاید بشه گفت مایکروسافت فقط بتسدا رو خرید که بازی هاش برای ps عرضه نشه ولی نمیشه منکر این شد که هم ایکس باکس به استودیو های فرست پارتی با ارزش نیاز داشت هم بتسدا به یک حامی مالی مثل مایکروسافت نیاز داشت.

          • ...Eternal... گفت:

            شما که انقد قشنگ مظلوم نمایی میکنی بگو ببینم دلت میخواست بتسدا با کمبود بودجه مواجه بشه در طی توسعه عناوین آیندش که در نهایت با نابودی مواجه بشه؟ به نظرت بهتر نیست بازیاش انحصاری مایکرو بشن ولی در عوض بتسدا بتونه با قدرت و پشتیبانی قوی به بازی‌سازی ادامه بده؟ مطمئن باش اگر بتسدا نابود میشد نه سونی فنا دیگه میتونستن بازیاشو تجربه کنن نه مایکرو فنا، زنیمکس خودش با این معامله موافقت کرده اگر انقد شاکی شدید برید بتسدا رو ام محکوم کنید به اینکه چرا با پیوستن به مایکرو موافقت کرده؟ وقتی خودشون خواستن و بابتش پول هنگفتی هم پرداخت کرده مایکرو دیگه این حرفایی که امثال شما می‌زنید اصلا معنایی نداره
            مایکرو هم مثل همه این صنعت یه سر قضیه هست که فکر درآمد زایی و پول درآوردن همونطور که سونی و بقیه حتی ناشرا دنبالشن شما هیچوقت نمیتونی بین اینا ناشر یا دولوپری رو پیدا کنی که به عشق چشم و آبروی ما بازی بسازه کسی ام که دنبال بازی های بتسدا باشه باید به فکر تهیه یه اکس باکس یا سیستم برای بازی کردنشون باشه اونیم که پول داره یه پلی۵ بخره شک نکن چول یه سری اس هم داره هیچ محرومیتی در کار نیست فوقش اینه که نصف نسلو با یه کنسول سر میکنه بعدشم یکم پول جمع میکنه یه سری اس میخره یا اصلا سری اکس مخصوصا کشور اونور آبی که خیلی براشون راحت تره این موضوع

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    فن بوی های سونی تو این ‌پست چنان این بازی ‌رو شاهکار انحصاری سونی خطاب میکنن که انگار اصلا خبر ندارن انحصاری زمانیه و از سال دیگه همین موقع از روز اول رو گیمپسه. حالا اگه این بازی متاش خراب میشد میگفتن تقصیر مایکروسافته و از وقتی خریدتش اینجوری شده؛ درست ‌مثل کامنت هاشون تو پست ردفال…
    احتمالا زمان عرضه گوست وایر و استارفیلد هم شاهد همچین کامنت‌های متناقضی خواهیم بود.

  • parsa.s71 گفت:

    تبریک به سونی فنا . یه سلامی هم بکنیم به جعبه فنایی که امسال دو تا بازی عالی به اسم سایکوناتز دو و دثلوپ از استودیوهای فرست پارتیشون دیدند اما به ترتیب اولی مولتی پلتفرم و دومی انحصاری پلی استیشن بود

    • ☆WKNWS☆ گفت:

      و هردو رو از روز اول با گیم‌پس بازی ‌میکنن.

      • parsa.s71 گفت:

        اره دثلوپ روز اول توی خواب توی گیم پس بازی میکنی بازی انحصاری یک ساله پلی استیشن هست با استفاده حداکثری از دوال سنس . مرد حسابی تا سال دیگه کی مرده ست کی زنده ست تا اون موقع قیمت بازی روی استور سی دلار شده

        • Tang Hao گفت:

          کاری به این بحثاتون ندارم ولی ۶۰ دلار روز عرضه می خوای بدی؟

          • parsa.s71 گفت:

            شما سطح فکریتون محدود شده به گیم پس کلا فرهنگ بازی خریدن رو از یاد بردین انگار قبل از ۲۰۱۷ گیمر نبودین و تازه گیمر شدین . گیریم بازیهای فرست پارتی اتون روز عرضه روی گیم پس اومد برای بقیه گیم های ترد پارتی که نود و پنج درصد لاین اپ کنسولتونو تشکیل میده چیکار میکنید من این بازیو روز عرضه ظرفیت دوشو میخرم بعد از اینکه تمومش کردم با پنجاه تومن ضرر میفروشمش اندازه پول یه ماه گیم پس شما میشه برای سایبرپانک و رزیدنت اویل ویلیج و ریترنال و رچت ریفت اپارت و دیمون سولز و کلی بازی انحصاری سونی و ترد پارتی خفن که روی گیم پس نیومدن همین کارو کردم شمام دست به دعا منتظر باشین ببینید چه بازی ای روی گیم پس میاد تا از شانستون از ده تا بازی داغون یکیش خوب باشه من سرویس گیم پس اختیاری برای خودم درست کردم و از تجربه بازیها با دوال سنس دارم لذت میبرم

            • Tang Hao گفت:

              من به شخصه تمام بازی هایی که می خوام رو روی اکانت اصلی ام می خرم و اکانت ظرفیتی نمی خرم و گیم پس هم یه چیز فوق العاده است که تو چشم دیدنش رو نداری و از اولین کامنتت توی سایت داری هیتش می کنی
              یه جوری صحبت می کنید انگار از استور ایکس باکس نمیشه بازی خرید
              می خواستم جواب بقیه چرندیاتت رو بدم ولی حوصله می خواد
              یه تاریخچه کامنت فردی که ریپلای میزنی رو اول ببینی، بد نیست
              ادبیات صحبت کردنتم منو یاد مولتی اسپویلر های هیلو میندازه….
              راستی اسمم رو می بینی دیسلایک میدی یا بعد خوندن کامنت هام؟

              • parsa.s71 گفت:

                تو اگه اهل بازی خریدن بودی که جعبه فن نبودی اگه بازی بخر بودی که با تعجب از من سوال نمیکردی که من این بازیو میخریم یا نه معلومه از این گیم پس ارزون قیمتای اینستاگرام استفاده میکنی و توی عمرت غیر از بازیهای داغون گیم پس بازی ترد پارتی درست حسابی روی اون وان اس ت ندیدی به هر حال خوش باشی هر کسی لیاقتش اندازه درکش از دنیاست

                • Tang Hao گفت:

                  میگم این فن بویا قوه ی تحیل و تفکر ندارن
                  اکثر گیمر های خارجی هم روز عرضه پول بازی نمیدن صبر می کنن قیمت ها بیاد پایین تر یا تخفیف بخورن بعد میخرن به جز بازی های خاصی که منتظرن مثلا خودم واسه استاکر ۲ پول گذاشتم کنار
                  من که نسل ۸ با PC بودم، این نسلم با ایکس باکس وارد شدم و تا آخر سال اگه بتونم یه PS5 دیجیتال میخرم
                  دقیقا جمله ی آخرت رو باید به خودت بگم و تو جواب این که شبیه اسپویلر هیلویی توهین می کنی مشخص شد خودشی
                  درکت از دنیا همینقدره؟ دوال سنس بگیری دستت و توی گیمفا از روی فشار فعالیت کنی؟

    • Wild Rage گفت:

      تبریک به سونی فنا میگی ولی به پی سی فن ها نمیگی.
      من فکر میکردم لذت بردن از بازی هدف گیمراست.
      ولی مثل اینکه یه قشری از گیمرا هم هستن که انحصاری بودن یا نبودن بازی براشون مهمه.

      • parsa.s71 گفت:

        سیستم پیشنهادیش روی پیسی خیلی سنگینه پیسی پلیری که rtx3080 داره cpu قویی نسل آخری داره رم بالا داره توان بازی خریدن داره و کرکی باز نیست ( چون بازی تمام انلاینه و کرک نمیشه ) خود به خود یه ps5 هم برای تجربه بازیهای انحصاری کامل سونی میخره و خود به خود سونی فن محسوب میشه پس بازم فرقی نداره

        • Wild Rage گفت:

          بله سیستم پیشنهادیش بالاست (ارکین بهینه سازیاش رو پی سی خوب نیست زیاد)
          ولی خب به قول خیلیا خارج مشکل خرید ندارن. (به نظر خودم البته این حرف مزخرفه و همون خارجی ها هم از قیمت گرافیکا دادشون در اومده)
          والا خیلی جالبه. طرف تمام بازیاشو رو پی سی میکنه. بعد میاد یه انحصاری زمانی رو بر روی کنسول تجربه میکنه اون وقت میشه فن اون کنسول. کاش دنیا اینقدر ساده بود. من که خب به هر حال باید پی اس ۵ رو بگیرم برای گاد (از بچگی پی اس ۱ و ۲ و ۴ رو داشتم و خاطره دارم با سونی).
          البته باز خدا رو شکر خیلی از بازی های همون پلی استیشن هم قراره بیان رو پی سی طبق لیک ها (البته بعضیاشون نه به این زودیا).
          من که خدا رو شکر تا اخر ۲۰۲۲ سیستممو دارم ارتقا میدم (میگن کارتای rtx 4000 هم ۲۰۲۲ میان و اگه بیان که چه بهتر). یه i9 11900k یا i7 11700k هم میزارم کنارش و… خلاصه سیستم نسل ۹ من هم جور میشه.
          سازندگان هم گفتن بازیو افلاین هم میشه پلی کرد پس احتمال کرک شدنش خیلی زیاده. فوقش امپرس جان کرک میکنه.

          • parsa.s71 گفت:

            کدوم لیک ها بابا یه آنچارتد بازی ۶ سال پیش داره میاد اونم با تاخیر . اول نسخه ps5 ش میاد بعد نسخه pc . سونی داره دون پاشی میکنه قصد داره فن بیس آیپی هاشو ببره بالا و مخاطب از پیسی برای کنسول نسل نهمیش جذب کنه نگاه به بازیهایی مثل کالاف و اساسین بکن که چه فروشی دارند همش بخاطر فن بیس بالاشونه سونی ام قصد داره با این طرفند برند سازی برای آیپی هاش بکنه و فن بیس آیپی هاشو ببره بالا . اگه واقعا قصد داشت بیاد سمت بازار پیسی اول نسخه کالکشن آنچارتد رو میداد که نداد و نمیده الان پیسی گیمرا که هیچکدوم از نسخه های انچارتدو بازی نکردن اصلا از آنچارتد چهار چی میفهمن اصلا لذتی نداره براشون اصلا نمیدونند چی به چیه از شخصیت پردازی های شخصیت های آنچارتد هیچی نمیفهمن اونم بازی که مهم ترین رکنش داستان سرایی و سینمایی بودن و شخصیت پردازیشه فقط میتونند از گیم پلی ش لذت ببرن به نظرت چرا آنچارتد کالکشنو نداد در صورتی کالکشن آنچارتد حداقل یه میلیون روی استیم میفروخت با توجه به آنچارتد دو که شاهکارترین نسخه این فرنچایزه چرا نداد ؟ اونم در صورتی نسخه ریمستر شده آنچارتد کالکشن توسط بلوپوینت روی ps4 آماده و حاضر بوده و فقط یه پورت ساده میخواست . در مورد سخت افزار pc هم چرا لقمه رو دور سرت میچرخونی سیستمی که بتونه کل نسل نه رو با پرفورمنس ps5 اجرا کنه بالای صد تومنه سیستمت باید قدرت خام بیشتری داشته باشه بخاطر پورت های غیربهینه پیسی نسبت به کنسول ها اگرم منتظر سری ۴۰۰۰ انویدیا هستی این ورم کنسول های میانسلی ps5 pro میاد . من ۱۸ تومن دادم ps5 دیجیتال خریدم بر خلاف پیسی که پره چیتره دارم از دوال سنس و انحصاری های شاهکار لذت میبرم ترد پارتی ها با کیفیت عالی و با ری تریسینگ و ۶۰ فریم روی ps5 هستند با دوال سنس عشق میکنم بازیهام روز عرضه ظرفیت دو میخرم بعد تموم کردن با پنجاه تومن ضرر میفروشم از گیم پس یا خرید از استیم هم برام بهتره البته شما پیسی فنا نصف گیم ها رو نمیتونید از استیم بخرید دو تا ناشر بزرگ روی گیم پس نیستند اپیک هم از هر چهار تا گیم یکیشو انحصاری میکنه کرک هم مثل قدیما نیست خیلی از گیم ها ماه ها طول میکشه تا کرک شه بازیهای انلاین محور هم که باید اورحینال بخرید البته روی کنسول هکی هم هست که من استفاده نمیکنم چون اصلا نیازی ندارم از کنسول انلاین لذت میبرم در رابطه با پورت بد هم دیگه نگم همین ویلیج هزار تا مشکل روی پیسی داشت من با کیفیت عالی بدون لودینگ با ۴k و ۶۰ فریم و ری تریسینگ فعال تمومش کردم

            • Wild Rage گفت:

              همونطور که گفتم اون بازی های لیک شده قرار نیست به این زودیا بیاد و من به هر حال پی اس فایوم رو میخرم.
              اینکه تا کنسول های میان نسلی بیان مونده. سری Rtx 4000 هم که اونطور که میگن از لحاظ قدرتی قراره خیلی قوی تر باشه از سری Rtx 3000. اینم بگم حتما بالای صد میلیون قرار نیست بشه. الان برای مثال اگه Rtx 4070 از کارت ۳۰۸۰ ارزون تر و قوی تر باشه که دیگه نیازی نیست برم پول ۳۰۸۰ بدم. میرم ۲۰۰ دلار کمتر میدم و یه کارت با قدرت مساوی یا بیشتر ۳۰۸۰ میخرم. والا امپرس تازگیا داره ثابت میکنه خیلی کرک کردن بازیا براش راحته و فک نکنم زیاد اوضاع سختی باشه گیمینگ رو پی سی.
              حتی اگه بازی ها کرک نشن هم من میتونم برم یه سایت مثل سی دی کی شیر و اشتراک افلاین بازی ها رو با قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومن یا کمتر بخرم که بازم مفته!!. خدا رو شکر مشکلی نخواهم داشت.

              • parsa.s71 گفت:

                فکر کنم از قیمتا خبر نداری قیمتهای قطعات بازار پیسی به شکل وحشتناک و غم انگیزی بالا رفته یه پاور متوسط که یه کم آینده داشته باشه شده ۱۰ میلیون قیمتای مادربرد داشتم نگاه میکردم خنده م میگرفت پیسی گیمینگ توی ایران مرده . روز به روز هم داره بدترم میشه تازه من کم حساب کردم تا اون موقع که تو میخوای rtx4070 بخری خرج سیستمت ۲۰۰ به بالا شده مطمعنم اخر سرم چون عشق عدد ترافلاپس هستی میری یه ps5 pro میخری و با پیسی گیمینگ خداحافظی میکنی درست مثل خودم

                • Wild Rage گفت:

                  خدا رو شکر تو این وضع کشور این قدری توان مالیم بالا هست که همچین ارتقایی بدم. حتی اگه وضع مالیم خوب نبود و نمیتونستم ارتقا سیستم بدم هم حتما هم یه سری ایکس میگرفتم و هم پی اس ۵ و حتی اگه مجبور میشدم کاسه گدایی هم دستم بگیرم حداقل در لول یه فن بوی که عقده برتری و وفاداری به برند داره و طرفدارای دیگر شرکت ها و محصولات و هیت میکنه و هر چی میشه فشاری میشه (گفته من نیست بلکه خیلی از کاربرای همین سایت و حتی پی اس فن ها اینو گفتن) سقوط نمیکنم.
                  البته اینا مال دنیا های موازی بود.
                  خدا رو شکر تو این یکی تایم لاین اینقدر پول دارم که نگران وضعیت مالیم نباشم. بالاتر از ۱۰۰ میلیون هم بشه قضیه کمبود مالی نخواهد بود. قضیه این خواهد بود که آیا اینقدر پول دادن به یه سیستم از نظرم حلال یا درست خواهد بود یا نه.
                  در ضمن تا ۲۰۲۳ یا اخر ۲۰۲۲ تراشه ها بیشتر میشن و قیمت کارت های گرافیک میان پایین
                  فعلا که برنامه این هست ولی خب باید دید اینده چی تو چنته داره.

            • parsa.s71 گفت:

              اینم بگم دلتو به اون لیست فیک که بازیهای نینتندو هم توش گذاشته خوش نکن نینتندو تحت هیچ شرایطی بازی سی سال پیشش هم به پلتفرمای دیگه نمیده توی اون لیست اوج خنده استفاده از واژه rtx هست که نشون میده طرف چه بیسوادی بوده اومده آنچارتد جدید سونی هم اسمشو گذاشته که مثلا بگه نگاه اینم لیک کردم در صورتی که از قبل معرفی شده

              • Wild Rage گفت:

                بعضیاشون درسته و بهضیاشون غلط. منم که گفتم به هر حال پی اس فایو رو میگیرم و منتظر نمیمونم تا اینکه درستی یا غلطی اطلاعات یه دیتابیس قدیمی برام تغییری ایجاد کنه.

                • parsa.s71 گفت:

                  حتی اگه اون لیک درسته باشه ( که نیست ) اصلا ربطی به پورت شدن بازی روی pc نداره به ps now و استریم ربط داره

                • Wild Rage گفت:

                  اینم درسته. فقط گاد اف وار اونجا پلتفرم استیم جلوش بوده (تازه اگه همونم درست باشه). بقیه هم اگه درست باشن احتمالا مال همون کراس اور برای تست قدرت استریم پی اس ناو هستن.

      • اتفاقا مهم ترین بخش همون انحصاری بودن بازیه

    • Sahand.R گفت:

      سلام رو باید به شما کرد که از انحصاری خودتون هم فشار میخورین

      • parsa.s71 گفت:

        بابا تو دیگه حرف نزن فن خیالی مایکروسافت . تو که توی نسل شیش موندی حتی بازیهای مایکروسافت هم تجربه نکردی با اون ذغال سنگ قرن بیستمی ات

        • بنظرم ادبو رعایت کن چون می دونی که ما همچون سنمون از تو بیشتره بدبخت تو کل عمرت فقط زرزر می کنی که بازی های سونی عالین عالی هستن ولی اینطور که تو می گی شاهکار گادفال هم باید نامزد بشه
          بعدشم بدبخت تو نه پی اس فایو داری که اینطوری فشار می خوری بفهم نفهم انسان نما هرکس یه پلتفرمی داره من کل پلتفرما رو دارم ولی دلیل نمیشه که یه نفرو اینطوری بهش توهین کنم

        • Sahand.R گفت:

          فشار بخور عزیزم تنها کاری که میتونی بکنی همینه . کاملا مطمئنم از تو یکی گیمر ترم

          • parsa.s71 گفت:

            از شاهکارهای انحصاری سونی فشار بخورم ؟ متوهم تر از شما ندیدم تو که گیمر هم نیستی نظرت ارزشی نداره حداقل با بازیهای گوگل پلی خودتو سرگرم کن چون رقابت زیادی با بازیهای گیم پس داره هر دوشون در یه لول هستند

            • Sahand.R گفت:

              اره خوش باش فکر کن تو گیمر درست حسابی من گیمر نیستم . حداقل من رو ذغال سنگم هر چی بتونم پلی میدم تو برو نت یه بازی ببین دیدی مولتی پلتفرمه با خودت بگو خب اینکه دیگه بازی نیست . شعور یه ادم موقع «فشار» خوردن مشخص میشه فعلا زیر فشار باش عزیز اگه فقط مشکلت با من بود و شعورت زیر خط فقر نبود که جواب بقیه رو اونطوری نمیدادی .

              • parsa.s71 گفت:

                کجای حرف من اشتباه یا دروغ بود امسال دو تا بازی خوب از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اومد که یکیش مولتی پلتفرم و یکی هم انحصاری پلی استیشن بود از حقایق هم فشار میخورین ؟ برای این حقیقت میای زیر نظر من اراجیف میگی طلبکار هم هستی بجای چرت و پرت گفتند برو کار کن بلکه یه سریز اس بخری حداقل برای چیزی که فنش هستی بهش برسی

    • Hope گفت:

      اینکه یکی موفقیت یه بازی مولتی پلتفرم رو فقط به سونی فنا تبریک بگه علاوه بر اینکه نشون میده از این بازی متنفره، نشون میده از اینکه موفق شده هم خیلی ناراحته(به دلایلی که همه میدونیم!)،
      و اینجا داره واکنش متناقض از خودش نشون میده که در حقیقت همون واکنش دفاعیه و فرار از ناراحتیه درونیه! (که جای تاسف داره، گیمر بودن برای لذت بردن از بازی کردنه نه لذت بردن از یه تیکه پلاستیک!)
      #زندکی_تاسف_بار_یک_فن_بوی

      • parsa.s71 گفت:

        بازی انحصاریه ps5 هستش جناب غیر فن بوی . تو اگه منطقی بودی جواب فن بوی مایکرو رو میدادی ادای روشن فکرا رو در نیار

        • ...Eternal... گفت:

          نه که تو خودت جواب فن بویای سونی رو میدی که از بقیه توقع داری این کارو انجام بدن؟ تازه تو ته خودتم فن بویی زیادی داری زیر این پست دست و پا میزنیا تو اول خودتو درست کن بعد به بقیه ایراد بگیر یه نگاه تو آینه بکن حساب کار دستت بیاد فعلا که زیر این پست بیشتر خود فن بویای سونی دارن ترول میکنن برو جواب اونارو بده آقای منطقی

          • parsa.s71 گفت:

            من ادای منطقی ها در نمیارم من سونی فنم مثل شما کاربرهای دورو و فن بوی مایکروسافت نیستم که در درون به شدت فن بوی هستید و در ظاهر ادای روشن فکرها و منطقی ها رو در میارین حالم بهم زن ترین کاربرها همین آدمایی دورو و فن بوی مثل شما هستند

            • ...Eternal... گفت:

              برو پی کارت از تو حال بهم زن تر تو این سایت در حال حاظر وجود نداره من که تا حالا یه دونه هم از بازیای سونی رو حتی هیت نکردم و خودم خیلیم با بازیاش حال میکنم آدمای حال بهم زن کسایی مثل تو هستن که آرزوی شکست یه بازی رو دارن تا بتونن ۳ ماه بیان تو کامنتا ترول کنن
              کافر همه را به کیش خود پندارد انقدر با اصل منطق غریبه ای که حتی نمیتونی تصور کنی چقدر آدمایی هستن که مثل خودت رو چیزی تعصبی ندارن
              دورو تویی که از مایکرو فنا انتظار داری جواب فن بویای خودی رو بدن ولی خودت به مشابه همین عمل در برابر فن بویای سونی اعتقاد نداری حالا بگو ببینم من دورو و حال بهم زنم یا تو؟ بازم میگم اگر یه اینه دم دستت هست یه نگاه توش بکن خودتو خوب ببین چیزایی که خودت لایقشی رو به دیگران نسبت نده
              الکی مظلوم نمایی نکن که فقط باعث میشی خندم بگیره از بالا منبر بیا پایین
              سهامدار دقیقا به کسایی مثل تو میگن،

    • خیلی بی کاری از این ۲ تا بازی آخر بتسدا تا آخر عمرت لذت ببر چون دیگه نمی بینیشون جای تبریک گفتن اینجا هم ترول می کنی آبروی سونی فن های عالی این سایت رو بردی

      • parsa.s71 گفت:

        رد فال کواپ گرافیک داغون برای شما دثلوپ شاهکار برای ما

        • می دونی نمی خوام احساست بچه گونت رو منقلب کنم بچه کوچولو من با نزدیک ۲۰ سال بازی کردن بهت میگم این فشار خوردنات هیچی رو عوض نمی کنه تیم ایکس باکس از همیشه شکوفا تر شده و الان تعداد انحصاری های بزرگش از سونی بیشتره تو سال ۲۰۲۲ هم فقط ۲ تا بازی دارین درحالی که ایکس باکس فن ها نزدیک ۷ تا بازی انحصاری بزرگ دارن موقعی هم که استارفیلد بیاد قیافت دیدن داره من کلا طرفدار همه پلتفرمام اما تو دیگه مرض فن بوی بودن کورت کرده و نمی تونی واقعیت رو ببینی بزودی بازی های اید سافتور ساخته میشه و اون موقع قیافت دیدن داره درضمن یکم وقتی می خوای ترول کنی در مورد بازی که می خوای هیتش کنی اطلاعات جمع کن رد فال هیچم مواد نیست برای بار آخر می گم تو گوشت کن ردفال کوااااااپ نیسسسسست گرافیکم مال بیلد اولیه است شاهکار گاد آف وارم بیلد اولیش گرافیک بازی نسل ۷ داشت

    • Faith گفت:

      شخصیت شما به قدری داغون هست که نمیتونم برای کلماتی که میخوام استفاده کنم محدودیت ایجاد کنم😐
      چی بهت میرسه با این چرتوپرتا؟

    • soroush گفت:

      این حجم از فشار چه طوری و از کجا به یک نفر وارد میشه؟؟؟

  • چه عالی شده👍 من متای ۸۲ تا ۸۵ رو پیشبینی کرده بودم ولی ظاهراً فرا تر از انتظارات عمل کرده. بازیهای قبلی آرکین رو هم بجز Prey بقیشون رو خیلی خوشم اومد. مخصوصاً نسخه دوم Dishonored.
    .
    آپدیت لیست انحصاری های پلی‌استیشن ۵(کامل ، زمانی ، میان نسلی):
    Demon’s Souls (92)
    Final Fantasy VII Remake Intergrade (89)
    Ratchet & Clank: Rift Apart (88)
    Ghost of Tsushima Director’s Cut (88)
    Deathloop(88)
    The Nioh Collection (88)
    Guilty Gear -Strive- (87)
    Returnal (85)
    Marvel’s Spider-Man Miles Morales (85)
    Astro’s Playroom (83)
    F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch (81)
    Sackboy A Big Adventure (79)
    The Pathless (77)
    Bugsnax (75)
    Destruction AllStars (62)
    Godfall (61)

  • AmirAgha گفت:

    آقا من باختم!!!!
    Xbox one s pro gamer عزیز تبریک
    البته اول از همه تبریک به خودم!!
    من فکر میکردم ریترنال متاش شده ۸۷
    بعد فکر میکردم بالاتر از ۸۷ که نمیشه دیگه!
    رفتم تحقیق کردم دیدم ریترنال متاش شده ۸۵
    ولی این بازی در هر حال متاش شد ۸۸
    ینی هر جور بگی باختم!!
    تبریک به همه

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    لطفا نمرات Artful Escape رو هم پوشش بدید.

  • Yato گفت:

    این بازی که مشخص بود متاش بالا میشه ، استودیو ارکین و سازنده های سرافکنده پشتش بودن ، تازه این کمتر از اونی بود که فکر می کردم ، مبارکه سونی فنا ، سال دیگه حتما تجربه اش می کنم ( ما پول Ps5 نداریم 😁 )

  • P.morgan 𔓙 گفت:

    خیلیم عالی
    از اول هم معلوم بود با بازی عجیب و مرموزی طرفیم
    گیم پلیش هم به کنار…
    نمیدونم دوستان چرا انقدر بدبین بودن به این بازی
    آرکین بازی بد نمیسازه 🍺
    دمش گرم.

  • AHM.Gamer گفت:

    انتظار ۸۲-۸۳(در بهترین حالت ۸۵)رو داشتم ولی انگار بهتر از اون چیزیه که فکر میکردم!!!
    و البته بازم ضد و نقیض توی نظرات =/

  • اگه اتفاق خاصی رخ نده، معمولاً بتسدا بازی بد نمیسازه.
    👌❤️💔

  • نمره خیلی خوبی گرفته وقتی معرفی شد اوایل این بازی اکثرا حس خوبی بهش نداشتن متای متوسطی برای پیش بینی میکردن خودم به شخصه گفتم نمرش چیزی بین ۷۸ تا ۸۱ میشه تو بهترین حالت ولی گل کاشت آرکین.
    الانم حسمون به بازی بعدیشون یعنی redfall همینه اکثرا اونم یه حسی بهم میگه نمره بالایی میگیره مثل این

  • Felipe گفت:

    موفقیت بازی دث‌لوپ = موفقیت سونی !
    تر زدن بازی گاد‌فال = از اول هم انحصاری نبود !
    منطق فن‌بوی‌ها !!!

  • Hope گفت:

    فقط فاز این فن بویا که میان این بازیه مولتی پلتفرم رو که تازه استودیو سازندش هم زیر مجموعه شرکت رقیب هست و سونی کوچکترین نقشی هم تو ساختش نداشته رو به سونی و پلی استیشن ربط میدن و به هم دیگه تبریک میگن خریدارم! (بهم دیگه تبریک میگن!! آخه شما مگه چیکار کردین که بهم دیگه تبریک میگین!!!)
    حالا تا دیروز داشتن میگفتن از این بازی حالشون بهم میخوره!
    جماعت فن بوی کلا فرقی نمیکنه برای چه برندی، خیلی دلقکن!

  • یه تیکه تو اینستاگرام دیدم شلیک کرد به یه دستگاه توپ مانند ریخت رو زمین npc بازی لیز خورد،
    خیلی فیزیک جالبی داشت

  • ...Eternal... گفت:

    آرکین یکی از معدود دولوپر هایی هست که شدیدا به لول دیزاین بازیاش اهمیت میده و یکی از عوامل موفقیت و محبوبیت زیادش هم همین امره
    نمرات بسیار عالی ای گرفته و امیدوارم همه بتونن از تجربش لذت ببرن

  • اخرین بازی ارکین بر روی پلی استیشن تا میتونید ازش لذت ببرید چون دیگه بازی از این استدیو روی پلی استیشن نخواهید دید😂
    درضمن ۶۰ دلار هاتون هم به جیب مایکروسافت واریز کنید و بازی رو برای ما رفع باگ و تست کنید ک ما سال اینده رایگان روی گیم پس بزنیم🙏🤣

  • Spider-Mah04 گفت:

    آرکین بازم ترکوند , خداییش خیلی استودیویی خلاقیه من با هر دوتا دیسانردا خیلی حال کردم, اینم نشون داد که بازم یه بازی فوق العاده دیگه از این شرکت دوست داشتنیه

  • ALIREZA0111 گفت:

    عالی شد تبریک میگم
    متاسفانه از بازی های ارکین استقبال نمیشه امیدوارم این بازی این طلسم رو بشکنه و فروش فوق العاده ای رو تجربه کنه

  • تو نمرات یکی خوشش نمیاد شیش میده خب حق داره خوشش نمیاد این سبکرو بازی کنه اما اونی که توصیه کرده برید بازی کنیدش بعد ۷ داه همیشه برام جای سوال بوده توکه توصیه میکنی بازیش کنن چرا نمره پایین میدی؟ من خودم بازی ژاپنی پسند خوشم نمیاد بگن نمره بده به انیمه ای ها بالا ۵ نمیدم خب خوشم نمیاد اما ریترنال رو که خوشم اومد گفتم ۸.۵ حقشه
    فکر کنم گوتی امسال تا الان رقابت بین تیک تو و سایکوناتس و همین دثلوپ باشه

  • این بره تو چشم هیترای آرکین!
    اون شیش کثیف نبود الان ۹۰ بود فکر کنم
    دوتا از بزرگان نقد ده و یکیشون نه داده!

  • و اینکه چرا اینقدر ردفال رو هیت میکنید؟
    مطلقا هیچی از بازی نگفتن و معلوم نیست رو چه حساب هیت میکنید؟
    یه تریلر که فقط میاد فضای بازی رو نشون میده ( تریلرش مثل لفت فور دد بود و همه میدونیم چه شاهکاریه ، حالا ترکیبش کنید با آزادی ذاتی بازیای آرکین )

    • K_R12 گفت:

      دوستان به اون چندتا عکسی که از بیلد اولیه بازی لو رفته دارن هیت میدن 😐. بابا بزارین بازی بصورت رسمی گیمپلی و تریلر رسمی بیاد بیرون بعد قضاوت کنین . از رو چهارتا عکس بیلد اولیل که نمیشه بازی رو قضاوت کرد. بازی های دیگه هم بیلد اولیشون حتی از این بدتره که آخرشم همشون هم شاهکار شدن مثل هورایزن زیرو داون که بیلد اولیش از عکسای این هم داغون تر بود . پشت بازی هاروی اسمیت کارگردان دیس انرد ۱ و۲ هست مطمئن باشین بازی از اینم بهتر میشه فقط یکم وقت بدین تا بازیشون رو بصورت رسمی نشون بدن .

  • این قدرت آرکین استودیو هستش یه عده‌ای گفتن چون مایکروسافت خریدتش داغونه این بازی 😐 ولی حالا هم اونها داغون شدن هم سونی و مایکرو فن های واقعی خوشحال مگه خریداری شدن ربطی به کیفیت کار اون استودیو می زاره ؟؟! و بزودی ردفال رو داریم که نوش جون ایکس باکس فن ها من که نه می تونم نایت آف اولدی پابلیک ریمیک رو بازی کنم نه ردفال و استاکر ۲ و استارفیلد هرکس داره نوش جونش

  • خدا وکیل سالهاس دیگه به همه ثابت شده که کدوم کنسول و سیستمش بهتره فقط ببینید از توی. این تایمی. که پلی فایو اومده چند بازی انحصاری درجه یک. اومده تقریبا ماهی. یکی یا دوتا در مقابل ماکرو میگن دو سال دیگه تو بازه یک سال چهار. تا گیم شاید موفق براش بیاد برید بازی بعدی ارکین که برای ماکرو انحصاری. میخاد بیاد عکسهای گیم پلیش لیک شده واقعاً. در همون حد یک دلار ارزش داره هیچ وقت دنبال چیز ارزون نباشید چون همش پوچه الان میگن گیم پس فقط انحصاری های سونی روش نمیاد فقط یه دروغه هیچ بازی با ارزشی روش. نمیاد الان کدوم بازی جدید با ارزش اسم رسم دار روز عرضه اومده توش امسال ،واهالا،اویل ویلیج،واچ داگ لیجن، کالاف دیوتی ،اینا بازی خوب هستن و به درد بخور که هیچ وقت روز عرضه نمیان تو سرویس چون ارزش دارن این وسط یه فورزا هست که اونم میده با صدتا دی ال سی که تکراری هم شده بحث پول دادنم نیست چون همه چه رو سونی چه ایکس باکس بلدن چطور راحت بازی بازی یا سرویسو با قیمت کم جور کنن که همه این کار. میکنن تو ایران ولی وقتی میان تو مجازی همه میشن اورجینال خر از کجا بیاریم هفتاد دلار ، والا ما همین نسل هشت همه چی با قیمت بسار کم تر ازز همین سرویسا زدیم دوروغی نداریمم چون اگه. بخاید اورجینال خر باشی تمام ویندوز ، فیلمو موسیقی. نرم افزار همه یعنی پولشو میدد

    • K_R12 گفت:

      دوست گرامی اون عکسا مربوط به بیلد اولیه بازی تو سال ۲۰۱۹ هست . یجوری حرف میزنید انگار عکسای رسمی از سمت خود ارکین بوده 😐😐. اجازه بدین گیمپلی بازیش بصورت رسمی معرفی بشه اونموقع اگه بد بود بعد به گیمپس خورده بگیرین . بهتون پیشنهاد میکنم بیلد های اولیه گاد اف وار و هورایزن زیر داون هم ی نگاه کنید !!

      خدمتتون هم عرض‌کنم بازی نامدرا مثل هیدیز رو عرضه رو گیمپس با متای بالای ۹۰ و نامزد گوتی سال پیش و سایکوناتز ۲ با متای ۸۸ روز عرضه اومد روی گیمپس که ارزششون هم خیلی بیشتر از اون بازی هایی که نام بردین بودش

      آخر سال هم فورزا هورایزن که کیفیتش ثابت شده هست میاد . هیلو هم قابل بدونید هستش 🙂

    • استاد شما که میگی هر ماه یک الی دو بازی برای پلی استیشن میاد میشه بپرسم در همین تابستانی که گذشت از اولش تا الان چه بازی هایی برای پلی استیشن اومده؟ یا همین پاییز پیشرو قراره چه بازی هایی برای پلی استیشن بیاد؟
      خیلی دوست دارم نظرات گهر بارتون رو وقتی بازی گوست وایر توکیو هم اومد ببینم، از الان مطمئنم اگر بازی خراب کنه یا ضعیف ظاهر بشه نفس نمیزارید برای بتسدا انقدر که پشت سرش چرت و پرت خواهید گفت و دیگه اونموقع پلی استیشن کنسول برتر و سونی ناجی گیم ها نیست فقط مایکروسافت آدم بدست که بتسدا رو خرید و به این رو انداخت.
      یا اگر گیمپلی های رسمی از ردفال منتظر بشه دیگه ما سایه شما رو هم نخواهیم دید گلم☺️

  • امیر دیدی متاش از ریترنال بالاتر شد؟؟ سلطان لول دیزاینه دیگه.

  • AXEL STONE گفت:

    وای خدایی با سیستم درخاستیشون فکر میکردم نمره ی خاصی نمیاره. مبارک باشه

  • به به چه نمره عالی گرفته مبارک طرفداراش💖🌹🌹

  • ایول گل کاشتن. همون اول که دیدم ign و گیم اسپات به بازی ۱۰ دادن فهمیدم با چه شاهکاری طرفیم، این اواخر هم یکم جو منفی دورش جمع شد که اونم بخاطر نمایش های بیش از اندازش بود نه خود بازی چون خود بازی که معلوم بود عالی میشه.
    خوشم میاد پیش بینی که حدود یکماه پیش کردم درست در اومد😂 گفته بودم اگر بازی خوب از آب دربیاد همه میان میگن بخاطر سونی بوده و موفقیتش مال پلی استیشنه و اگر بد باشه میان ایکس باکس و بتسدا رو ترول می کنن و می گن این بود بتسدا بتسدا می کردین اینکه خراب کرد. باز خدا رو شکر که خراب نکرد چون به نفع دو طرفه هم سونی که یک انحصاری زمانی خفن داره هم مایکروسافت که یه استودیو ثابت شده داره.
    در آخر هم بنظرم بین نقد ها درست ترین جمله رو push square گفته که میگه :«Deathloop ممکن است آخرین بازی استودیوی آرکین باشد که روی کنسول‌های سونی قابل دسترس است که در این صورت، آرکین با این بازی خداحافظی غرورآمیزی داشته است.» خیلی حق گفته👌

  • Ladon گفت:

    مبارک باشه اولا به پی اس فنا و واقعا امیدوارم همه شون بازیو بخرن و نصب کنن نه اینکه چون متاش بالاشده بیان پز بدن🤣 ولی خودشون نخرن من خودم نمیخرم راستش خوشم نمیاد از این سبک زیاد

  • اصلا انتظار این نمرات رو نداشتم(تهش ۸۳ مد نظرم بود)
    👏🏻👏🏻👏🏻
    تبریک میگم به هوادارنش، معلوم خیلی خوبه که IGN برای مثال بهش ۱۰ داده، با گرافیک نسل ۹ عجب چیزی بشه🤩🤩🤩

  • منم قبل از هرچیزی اول به استودیو آرکین تبریک میگم که خودش رو برای بار چندم ثابت کرد …
    بعد به ps پلیرهای عزیز که تو امسال یک بازی دیگه با کیفیت به لانچ کنسولیشون اضافه شد و میتونن بازیش کنن ..
    و در همین مرتبه به پی سی پلیرهای عزیز (برای خودم نوشابه باز میکنم) که میتونن خیلی با این بازی اکشن اول شخص حال کنن ، به شخصه اولین باری که گیم پلیش رو دیدم مارس موندم ….

    در مرتبه بعدی به مایکروسافت که میتونه به استودیوی خودش اطمینان لازم رو داشته باشه بابت تولید محصول با کیفیت بعدی …

    و سر آخرم اینکه برین بازی کنین حالشو ببرین ، اینهمه هم ترول و هیت نکنین …. لذت ببرین

  • Habib گفت:

    با این که از طرفداران پلی استیشن هستم اما امیدوارم تمام بازی‌هایی که توسط بتسدا ساخته خواهد شد این کیفیت رو داشته باشه چون هر چه قدر رقابت بین ایکس باکس و پلی‌استیشن شدیدتر بشه، نتیجه افزایش کیفیت بازی‌های انحصاری هر دو پلتفرم خواهد بود

  • یوهان گفت:

    به نظرم دثلوپ خیلی نمره خوبی گرفته همین که دو سایت مهم و اصلی گیم اسپات و ign بهش ۱۰ دادند نشان از فوق العاده بودنشه ( چشام گرد شد وقتی دیدم گیم اسپات بهش ۱۰ داده ناموسا خیلی سایت خسیس و سخت گیری این گیم اسپات به هر بازی ۹ نمیده چه برسه ۱۰ 😑😑😂😂)

نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد
نقدها و نمرات بازی Deathloop منتشر شد