Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا

امی هنیگ و گری ویتا در حال کار روی بازی Forspoken هستند

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۱:۵۵ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا

سونی در طول مراسم Showcase چند روز پیش خود، تریلری از بازی مورد انتظار Forspoken منتشر کرد. حال، تایید شده است که امی هنیگ (Amy Hennig) و گری ویتا (Gary Whitta) در حال کار روی این عنوان نقش آفرینی هستند.

در مراسم Playstation Showcase، از بازی‌های زیادی رونمایی شد و حقیقتا بسیاری از آن‌ها هیجان انگیز و مورد انتظار بودند. بازی Forspoken نیز یکی از همان عناوین است که با ارائه‌ی تریلری جذاب، جزئیات بیشتری از آن به نمایش گذاشته شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، Forspoken نه تنها از حیث بصری، بلکه قصد دارد تا از حیث داستان و شخصیت پردازی نیز هیجان انگیز باشد چرا که تایید شده است که امی هنیگ و گری ویتا از توسعه دهندگان این عنوان خواهند بود.

هنیگ بیشتر بخاطر کارش در استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) شناخته می‌شود که در آن روی سری Uncharted کار می‌کرد. قبل از آن نیز وی در کریستال داینمیکس (Crystal Dynamics) مشغول کار بود و در طی حضورش در آنجا داستان سری Soul Reaver را نوشت.

گری ویتا نیز از نویسندگان توانایی است که بیشتر از سایر فعالیت‌هایش بخاطر کار روی فیلمنامه‌ی فیلم‌های Rogue One: A Star Wars Story و The Book of Eli شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است، داستان بازی Forspoken توسط گری ویتا، امی هنیگ، آلیسون ریمر (Allison Rymer) و تاد استشویک (Todd Stashwick) نوشته شده است. همچنین، این عنوان بیشتر در مناطق شهری NYC و Athia روایت خواهد شد. موسیقی بازی نیز توسط بیر مک‌کری (Bear McCreary)  و گری شیمن (Garry Schyman) ساخته خواهد شد.

بازی forspoken

اسکوئر انیکس (Square Enix) در ابتدا عنوان Forspoken را با نام Project Athia در ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرد. Forspoken یک بازی کاملا جدید از استودیوی لومینیوس پروداکشنز (Luminous Productions) است که تیم توسعه‌ی پشت عنوان Final Fantasy XV نیز بوده است.

در این عنوان، بازی‌بازان در نقش یک زن جوان به نام Frey بازی خواهند کرد که توانایی‌های خاص و یگانه‌ای دارد و باید از این قابلیت‌های خودش برای غلبه بر یک سری نیروهای شیطانی در یک قلمروی بیگانه استفاده کند.

بازی Forspoken همچنان در حال توسعه است و تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. با این حال، تایید شده که این عنوان در بهار ۲۰۲۲ میلادی منتشر خواهد شد. همچنین، اسکوئر انیکس قصد دارد تا اطلاعات بیشتری از این بازی در طی مراسم Tokyo Game Show منتشر کند.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این رابطه چیست؟ به نظرتان بازی Forspoken اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هیچوقت EA رو برای کنسل کردن پروژه ی سینگل پلیر استاروارز ایمی هنینگ و بستن استودیوی ویسرال نمی بخشم🙁😒

  • از اون آیپی اورجینالاس که موفقیت یا عدم موفقیتش دقیقا مشخص نیست
    اما بازی پر پتانسیلی هستش
    امی‌ هنیگ هم که کارنامش مشخصه ، حداقل میدونیم بازی از نظر داستانی پرکشش و جفتو بست داری هستش
    اما بیشترین چیزی که نظر منو توو بازی جلب کرد قدرت‌های این دختر هستش
    گلوله‌های از آب ، آتش ، باد
    امیدوارم همچین آیپی‌هایی شکست نخورن تا تریپل‌ای های جدید از کمپانی‌های مختلفو همیشه شاهد باشیم

  • Felipe گفت:

    در خصوص شکوک برخی افراد بگم این بازی ۲ سال انحصاری زمانیه
    https://s4.uupload.ir/files/forspoken_h10r.jpg

    • pegasus گفت:

      احسنت چ موفقیت بزرگی برای شما!!!

    • The Red Devil گفت:

      جالبه که سونی خودش اینارو اعلام میکنه و طرفداراشم هیچ مشکلی با انحصاری زمانی ندارن
      ولی مایکروسافت نهایت تلاشش رو میکنه که انحصاری زمانی هاش رو مخفی کنه و وقتی به طرفداراش میگی بطور مثال استکر ۲ انحصاری زمانیه فکر میکنن داری بهشون فحش میدی

      • TzzzT23 گفت:

        همه ی این بحث ها یه طرف به خود سازنده هم ربط داره مثل ff vii که میگن مدت زمان قراردادش تموم شده ولی هنوز نه برای pc قرار هست منتشر بشه نه xbox . اینم مثل همونا میمونه بعد ۲ سال دیگه به square enix مربوط میشه که بخواد منتشر کنه یا نه . اینکه فکر میکنن دقیقا بعد دو سال پورت بازی آماده هست که برای بقیه کنسول ها هم بیاد خیلی جالبه . در کل انحصار زمانی هنوزم دلیل قانع کننده ای نداره , یا انحصاری هست یا درست مثل آدم برای همه منتشر کنید تموم شه بره . یه بازی هر چقدر هم که خوب باشه وقتی با تاخیر یکی دو ساله برای بقیه پلتفرم ها بیاد دیگه اون حس تازگی رو نداره و تو اینترنت پر میشه از اسپویلر .

  • وجود خانم امی هنیگ در این پروژه برای من کافیه.

  • سلام و احترام خدمت جناب آقای محمدمهدی روح‌الامینی . امیدوارم روز خوبی داشته باشید .
    نمایش عنوان Forspoken همچون اکثر عناوین به نمایش درآمده در رویداد پلی استیشن ، یک نمایش زیبا و دلچسب برای خیل عظیم بازی بازان بود که در آینده قرار است پیرامون این اثر منحصر به فرد اخبار بیشتری توسط ناشر آن منتشر گردد .
    علی ایحال خبر همکاری نویسنده ی چیره دست و توانا ، خانم Amy Hennig بنده را بر آن داشت تا پیرامون شخصیت ایشان البته با اجازه ی مترجم ستون فوق ، چند خطی بنویسم .
    این نویسنده ی چیره دست صنعت بازی های ویدیویی که قریب به ۶۰ سال سن دارند هم اکنون در شرکت خود مشغول به فعالیت می باشد ، علی ایحال ایشان سابقه ی ۳۰ ساله ی حضور در صنعت بازی های ویدیویی را داشته که از این منظر در کنار بزرگان شناخته شده برای بازی بازان قرار می گیرد . ایشان به دلیل خلق عنوان زیبای Uncharted و خلق یکی از شخصیت های زیبا و شوخ طبع بازی های ویدیویی Nathan Drake از احترام بالایی در بین بازی بازان برخوردار می باشند .
    ایشان فارغ التحصیل از دانشکده ی هنر Berkeley مستقر در ایالت کالیفرنیا و دانشکده ی San Francisco می باشند . علی ایحال اولین سال های حضور ایشان در این صنعت مصادف با دهه ی ۶۰ شمسی ( ۱۳۶۸ ) می باشد . ( جایی که بنده تازه به سن چهار سالگی رسیده بودم ) . ایشان اولین همکاری رسمی خود با شرکت های بزرگ را در سال ۱۳۷۰ آغاز و در شرکت EA و در مقام Game Designer مشغول به فعالیت بوده است . سابقه ی حضور ایشان در این شرکت بزرگ به حدود ۴ سال می رسد . در سال ۱۳۷۴ ایشان تصمیم به همکاری با شرکت بزرگ Crystal Dynamics در مقام Director را داشته است که حضور او در آن شرکت قریب به هشت سال می باشد . علی ایحال ایشان در سال ۱۳۸۲ تصمیم به همکاری با شرکت Naughty Dog می گیرند که حضور ایشان در آن شرکت در مقام Creative Director بود که چیزی بیش از ۱۰ سال این همکاری ادامه داشته است . ایشان در سال ۱۳۹۳ مجدداً به شرکت EA ملحق شده و به مدت نزدیک به چهار سال در سمت Creative Director مشغول به فعالیت می شود . ایشان هم اکنون در مقام رییس شرکت Skydance بوده و در این زمینه با شرکت های بزرگ فیلم سازی و بازی سازی همکاری داشته که گمان می کنم ماحصل اولین همکاری ایشان را بتوانیم در عنوان فوق مشاهد نماییم .
    علی ایحال وظیفه ی اصلی و سرپرستی تیم نویسندگان عنوان فوق را شخص Gary Whitta عهده دار بوده که ایشان در این راه از کمک های سایر افراد علی الخصوص شخص Amy Hennig نیز استفاده می نمایند .
    برای شناخت فعالیت شخص Gary Whitta همین قدر کافیست تا بدانید ایشان در مقام فیلم نامه نویس اثر زیبای The Book of Eli و نویسنده ی عنوان Rogue One: A Star Wars Story و نویسنده ی عنوان The Walking Dead توسط Telltale Games حضور داشته است .
    هرگز نام و یاد Amy Hennig از ذهن بنده پاک نخواهد شد زیرا جهانی را خلق کرد که با ذره ذره ی آن بهترین خاطرات زندگی ام را تجربه کرده ام .

  • MahyarMsm گفت:

    عجب کسی توی روند توسعه بازی نقش داره!!
    امی هنیگ!! خالق انچارتد!!
    ایشون کسی هستن که نسخه ۱ و ۲ و ۳ انچارتد رو ساختن و مارو با نیتن دریک اشنا کردن. نسخه ی دوم و سوم رو هیچوقت فراموش نمیکنم. ایشون یه فرنچایز فراشاهکار خلق کردن
    خیلی برای این بازی هایپم

  • Amirsadeq گفت:

    نسبت به روایت بازی مطمعن شدم، هنیگ تو داستان پردازی عناوین اکشن ادونچر یکی از بهتریناس

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خیلی بهش امیدوارم و منتظر 😍

  • ASHEN ONE گفت:

    وجود امی هنینگ بازی رو واس من امیدوار تر کرد😁😁😁
    دلم میخواد بازی عالی بشه.

  • سونی هیچوقت بی دلیل با بازی ای قرارداد انحصاری نمی بنده‌. مطمئنم این بازی موفق میشه👍

  • Black Knight گفت:

    یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال آینده
    خیلی براش هیجان زدم !
    افراد زیادی که قبلا رو پروژه های بزرگ کار میکردن الان دارن روی این بازی کار میکنن از جمله نویسنده و خالق Uncharted امی هنینگ کبیر !

  • Matin_kh گفت:

    مطمئنن بازی خفنی میشه که سونی دو سال انحصاریش کرده ❤👌👍

  • تریلر این بازی خیلی خوب بود مخصوصا قدرت های شخصیت اصلی فقط بهتره روی چهره ها یکم کار کنن چون اصلا در حد نسل نهم نبود در کل منتظرشم

Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا
Forspoken و حضور امی هنیگ و گری ویتا در ساخت آن - گیمفا