شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد

شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد [تکذیب شد]

محمد حسین کریمی
۱۷:۲۰ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد

دقایقی پیش شخصی تصاویر و اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که طبق ادعای وی، به پروژه‌ی بعدی استودیوی From Software مرتبط هستند. هنوز ادعای وی تایید یا تکذیب نشده است.

به‌روزرسانی:

این گزارش تکذیب شده است و تصاویر به فیلمی به نام Forbidden Empire مربوط می‌شود.

بر اساس گفته‌های این شخص، گروهی از افراد پشت درهای بسته شاهد تریلری ۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی انحصاری پلی استیشن ۵ بود‌ه‌اند. وی در ادامه اتفاقات رخ داده در این تریلر را فاش کرد:

نمایش دو راوی داشت، یک دختر کوچک که در یکی از تصاویر او را مشاهده می‌کنید و یک پیرمرد. تریلر با بیدار شدن بازی‌باز (شخصیت اصلی) در یک عمارت قدیمی آغاز می‌شود. وی با دو دست سر خود را می‌گیرد و متوجه می‌‌شود که نوعی ماده مانند قیر سیاه از زخمی که روی سرش قرار دارد، خارج می‌شود. پس از آن، او به دختری که راوی بود نزدیک می‌شود، اما در نهایت می‌فهمد که تنها با یک مجسمه مواجه است.

در صحنه‌ی بعدی بازی‌باز در یک راهرو قدم بر می‌دارد که پر از اندام‌های قطع شده و ماده‌ی قیر مانندی است که قبلاََ در موردش صحبت کردم. سپس وی وارد منطقه‌ای می‌شود که به شهر‌های اروپایی در قرن نوزدهم شباهت دارد، اگرچه رنگ آسمان شهر بنفش به شدت تیره است و ستاره‌های سرمه‌ای رنگ در آن قرار دارند. در چند صحنه‌ی بعدی شاهد برخی از دشمنان هستیم.

اولین دشمنی که شاهد بودم یک موجود شبیه به پرنده بود که از استخوان و فلز تشکیل شده است و روی تن وی لباس چرمی دیده می‌شد. او در یک کوچه‌ی بارانی در شب راه می‌رفت. صحنه‌ی بعدی شخصیت اصلی را در یک جنگل بزرگ در روز نشان می‌داد که در دست راست یک شلاق و در دست چپ نوری سفید را در دست داشت. او در ادامه با چندین سرباز انسان که تفنگ در دست داشتند روبه‌رو شد. در ابتدا با شلاق یک ضربه به آن‌ها زد سپس نور سفید در دست راست خود را با سلاح ترکیب کرد. پس از این، ضربات وی باعث آتش گرفتن دشمنان به نوعی آتش سفید می‌شد.

صحنه‌ی بعدی شخصیت اصلی را در میان یک طوفان و باران نشان می‌داد. همچنین یک رود بسیار عظیم در دور دست دیده می‌شد.

همچنین شخصیت اصلی یک تفنگ که بر سر آن نیزه‌ای نصب شده است، در دست داشت. پس از آن دشمنی که سری شبیه عقاب داشت جلوی بازی‌باز فرود آمد و ماده‌ای شبیه به قیر را بالا می‌آورد.

در صحنه‌ی بعدی شاهد شخصیت اصلی بودیم که به آهستگی روی سطح آب راه می‌رود. ناگهان رنگ ماه قرمز شد و روی سطح آب فرود آمد. فرود ماه باعث شکستگی سطح آب شد و به دنبال آن یک موجود بزرگ که شکل و شمایلی شبیه به حشره داشت، از محل شکستگی بیرون آمد.

اکثر دشمنانی که در این تریلر دیدم، ترکیبی از حیوان و انسان یا حشره بودند.

در صحنه‌ی پایانی تریلر شخصیت اصلی در جریان یک غروب، جلوی یک درخت زانو زد و به آرامی دستش را به سمت آن برد. به دنبال این حرکت، نوعی تلپورت باز شد و در آن تلپورت می‌توانستیم آن عمارت قدیمی ابتدای تریلر را ببینیم. تلپورت مذکور شخصیت اصلی را به درون خود کشید و تریلر به پایان رسید.

اطلاعات بیشتر:

  • بازی در مه یا ژوئن ۲۰۲۲ رونمایی و در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.
  • پیشرفت گرافیکی بازی مشابه پیشرفت میان Dark Souls 2 و Bloodborne خواهد بود. به آسانی تفاوت کیفیت را حس خواهید کرد، اما انتظار کیفیتی مشابه دموهای تکنیکال عجیب و غریب را نداشته باشید.

تصاویر منتشر شده:

توجه داشته باشید که این خبر تنها در سطح یک شایعه اعتبار دارد. هنوز هیچ منبع داخلی آن را تکذیب یا تایید نکرده است. در صورت تکذیب این خبر، پست به‌روز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد
شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • DMC3 گفت:

    به نظرتون این همون پروژه مخفی واسه پلی استیشن هستش؟؟ فضاش هم خیلی به بلادبورن میخوره و تمش شبیهه

  • اگه واقعیت داشته باشه، فقط ب گرافیک توجه کنید… سولز با این گرافیک بازی نیست بمبه

  • Wild Rage گفت:

    چند مدت پیش تو r/GamingLeaksandRumors یه پست شبیه همین گذاشت که گفتن منبعش ۴chan بوده.
    یه نفر تو کامنت سکشن همونجا این خبر رو Debunked کرد.
    عکس سمت راست (زنه و هیولای پشتش) از فیلم Forbidden Empire هست. مثل اینکه حقیقت نداره این شایعه

  • پست قبلی سونی فنا حمله کردند بخاطر عکس نسخه آلفا به ماکرو الان حتما نوبت ماکرو فناست حمله کنن به گرافیک انحصاری سونی بخاطر عکس نسخه آلفا دست از بچه بازی بردارید تو گیم پلی که میدند مهمه گرافیک در چه حده

    • این که گرافیکش عالیه که!! فقط تصویر به نظرم تاره یخورده😐

    • parsa.s71 گفت:

      سونی همیشه توی بحث فنی و گرافیک بازیهاش چند لول از بازیهای مایکرو جلوتر بوده چند تا علت بزرگ داره ۱ : هزینه های زیاد سونی برای بازیهاش که اواخر نسل هشت به صد و بیست میلیون رسیده بود و توی نسل نهم به دویست میلیون هم میرسه ۲ : اکثر استودیوهای تاپ سونی انجین های اختصاصی خیلی قویی دارند مثل ناتی داگ و گوریلا گیمز و اینسامنیاک گیمز و سانتامونیکا و ساکر پانچ همشون انجین اختصاصی خودشونو دارن که مدام آپگریدش میکنند در حالی که اکثر استودیوهای مایکروسافت از انجین عمومی انریل انجین استفاده میکنند درسته انریل انجین بهترین انجین عمومی برای همه پلتفرماست اما طوری بهینه میشه که حتی برای موبایل هم بشه باهاش گیم ساخت و نمیتونه اون کارایی انجین اختصاصی برای یه پلتفرم خاص رو داشته باشه ولی بهترین انجین برای ساخت گیم های متنوعه یعنی هر نوع گیمی برای هر پلتفرمی میشه باهاش ساخت از این منظر بی رقیبه ۳ _ همکاری های فنی استودیوهای سونی با هم برای مثال ناتی داگ از مپ سیاتل ساکرپانچ برای لست دو استفاده میکنه یا ساکرپانچ از تکنولوژی گوریلاگیمز برای گذاشتن پوشش گیاهی با کیفیت توی بازیش استفاده میکنه یا ناتی داگ از موشن کپچر اسب بازی گوست برای لست دو استفاده کرده یا گوریلا گیمز انجین اشو در اختیار بند استودیو میزاره تا بازی بعدیشو با این انجین غول بسازه ۴ _ سونی اهمیت زیادی به گرافیک بازیهای انحصاری سکندپارتیش میده به عنوان مثال موتور دسیماشو در اختیار استودیو سازنده بازی انحصاری انتیل داون و همچنین استودیو کوجیما داد یا بودجه و کمک فنی زیادی میکنه به استودیوهای سکندپارتیش که همکاری طولانی مدت باهاشون داره مثلا بازیهای انحصاری دیوید کیج بهترین گرافیک ممکن رو داشتند چون خیلی خرج انجینشون میکردند و بودجه بازیشون بالا بود یا انجین اختصاصی بلوپوینت به خاطر کمک های فنی و مالی سونی به این انجین اختصاصی قویی تبدیل شده که تونسته دیمون سولز رو به این سطح از گرافیک بالا ببره که خود بازی بعدی میازاکی ( الدن رینگ ) پیشش سوسکه از نظر گرافیکی

      • parsa.s71 گفت:

        اینم بگم بازیهای راکستار و پلی گراند گیمز هم گواه این موضوع هستند جفتشون انجین اختصاصی قویی دارند و گرافیک بازیهاشون مثل بازیهای انحصاری سونی بالا و فک برندازعه

      • Mateus گفت:

        با اینکه شایعه فیک بود
        اما لذت بردم 👍

      • درمورد همکاری استودیو ها که فرمودین بنظرم یک نکته وجود داره که میشه از صحبت های فیل اسپنسر هم که اگر اشتباه نکنم اوایل تابستان امسال منتشر شد اینو فهمید، وقتی تو مصاحبه از فیل اسپنسر سوال میشه که آیا از موتور گرافیکی اید سافتور در استودیو های دیگه مایکروسافت استفاده خواهید کرد فیل اسپنسر پاسخ میده که حرف زدن درمورد این موضوع زوده و من نمی خوام پیش پیش حرفی رو بزنم که بعد پشیمون بشم و خودش هم اشاره میکنه باید شرایط کرونا از جهان از بین بره تا بتونیم یه دورهمی جامع بین استودیو هامون داشته باشیم و در مورد این مسائل صحبت کنیم. برداشت بنده از این صحبت ها اینه که حداقل در مورد بتسدا هنوز اون یکپارچگی لازمه بین بقیه استودیو های مایکروسافت پدیدار نشده و الان بتسدا مثل یک ضلع از ایکس باکسه که هنوز هویت خودشو داره و با بقیه استودیو ها همکاری ای نداره پس احتمالا سال آینده اگر شرایط کرونا از بین بره و امکان همایش های پر جمعیت فراهم بشه، شاهد یک دورهمی داخلی استودیو های مایکروسافت باشیم که شاید خبر خاصی از این همایش بیرون نیاد اما قطعا این همایش می تونه تاثیر بزرگی در ادامه روند ایکس باکس داشته باشه و در اون تصمیمات بزرگی درباره آینده ایکس باکس گرفته بشه و شاهد همکاری بیشتر استودیو های مایکروسافت باشیم.
        پیشبینی خودم از بتسدا اینه که کم کم نام بتسدا محو میشه و ما استودیو های زیر مجموعه بتسدا رو با نام استودیو های ایکس باکس میشناسیم و هرکدوم هویت خاص خودشون رو در این مجموعه پیدا می کنن.
        راستی برای همکاری کردن بین استودیو ها میشه از اینکه حداقل پنج تا از استودیو های ایکس باکس دارن با موتور آنریل انجین کار می کنن به عنوان یک نکته مثبت یاد کرد و این می تونه نوید دهنده این باشه که اگر یکی از اونا در مورد کار کردن با انجین به مشکل خورد از بقیه کمک بگیره.

        • parsa.s71 گفت:

          انجین ایدسافتور یکی از بهترین انجین ها و بهینه ترین انجین ها برای بازی های شوتر اول شخصه مایکرو باید ازش استفاده کنه در مورد بتسدا درسته که انجینشونو ارتقا دادند ولی بتسدا هیچ وقت نقطه قوتش گرافیک نبوده چون وسعت گیماش زیاده برای نسل بعد شاهد بالا رفتن گرافیک بازیهاش میشیم اما نه در سطح نامبروان ها . انجین پلی گراند گیمز هم بهترین انجین برای بازیهای ریسینگه . استودیو سازنده شبیه ساز پرواز مایکروسافت هم انجین اختصاصی قویی داره که میبینیم گرافیک بازیهاش چقدر خوبه ولی این استودیو فرست پارتی مایکرو نیست و بازی بعدیش هم مولتی پلتفرمه

          • Wild Rage گفت:

            با حرفاتون موافقم.
            البته اینم در نظر بگیریم که یکی دو تا از استودیو های مایکرو به خاطر اشنایی زیادشون با انریل انجین میتونن خروجی های خیلی خوبی بگیرن (نینجا تئوری برای مثال با تریلر ریل تایم و این انجین هل بلید ۲ و نسخه اول هل بلید و کوالیشن). برای همین به نظرم این دو تا نیازی نیست برن به سمت انجین اختصاصی (حداقل فعلا که انریل ۵ گرافیکش فک همه رو زمین زده از بس جزئیات داره و از خیلی موتور های اختصاصی بهتره). ولی در کل موافقم .

          • Cole Train گفت:

            فورتزا هورایزن فیبل بعدی و شبیه ساز پرواز همگی از موتور forza tech مال استودیو turn 10 استفاده میکنن.

      • اما گرندتوریسمو افتضاح بود گرافیکش حتی از نسل هفتم میشد بگی عقب تره هر بازی رو زمان گیم پلی باید سنجیدد همه شرکتا بازی خوب و بد دارند

  • یکم عجیبه آخه سولز و کلا سولز لورن با این گرافیک 😑😐 و اینکه فرام سافتور معمولا چند تا پروژه رو باهم نشون نمی ده من انتظار داشتم حداقل تا ۳ ماه بعد از الدن رینگ چیزی نشون ندن

  • PENTIX گفت:

    توضیحات و تصاویر فوق العاده به تم بلادبورن نزدیک هستن. فکر نمیکنم این شایعه درست باشه اما اگر یک درصد هم احتمال درست بودنش باشه میتونیم نتیجه بگیریم که سونی بالاخره به درخواست طرفداران بلادبورن پاسخ داده. البته بنظر نمیاد که با نسخه ی دوم این بازی مواجه باشیم و بیشتر بهش میخوره یک پیش درآمد یا داستان دیگه (اما در همون دنیای بلادبورن) باشه.
    شخصا امیدوارم حقیقت داشته باشه و دوباره بتونیم خودمون رو در شهر خون غرق کنیم 🙂

  • Moazzen گفت:

    پیشرفت گرافیکی بازی مشابه پیشرفت میان Dark Souls 2 و Bloodborne خواهد بود. به آسانی تفاوت کیفیت را حس خواهید کرد، اما انتظار کیفیتی مشابه دموهای تکنیکال عجیب و غریب را نداشته باشید.
    این یعنی چی نفهمیدم؟

  • سلام و احترام خدمت جناب آقای محمد حسین کریمی . امیدوارم شب خوبی داشته باشید .
    بنده معمولاً در ستون هایی که رسماً کلمه ی شایعه توسط نویسنده ی محترم ستون آورده شده است پیامی نمی نویسم ، اما در مورد یکی از تصاویر فوق صرفاً توجه مخاطب را به تصویر زیر جلب می نمایم .
    https://s4.uupload.ir/files/untitled_dedl.png
    همیشه و در همه حال پیروز و پایدار باشید .

  • ALI_BABA گفت:

    اون دختره که هیولا پشتش هست برای فیلم Forbidden Empire هست و دروغه و اینکه مگه چند ماه پیش یک شایعه هم در مورد این نبود که میازاکی یک بازی داره از دوباره برای اکتیویژن میسازه مگه این آدم چقدر وقت داره که سه تا پروژه رو با هم جلو ببره

  • wildhunt گفت:

    فرامسافتور شایعه هاشم هاااایپه!!!

  • طبقِ این تصاویر کاملا به این بازی میخوره که یه دنباله معنوی واسه بلادبورن باشه. اصلا اون عکسی که توش ماه هست کاملا شبیه به کاتسینِ بعد از کشتن رام توی بلادبورنه. یا حتی اگه به اون موجودی که پشت سرِ اون دختر بچه هست دقت کنید یه شباهت هایی به باسِ مِرگو داره و انگار یه جورایی نگهبان اون دختر بچه است. ولی خب ممکن هم هست که تصاویر از جای دیگه ای باشن.

  • Matin_kh گفت:

    سونی یه خواهش ازت دارم : بلاد بورن ۲ رو بساز ❤

  • Artorias گفت:

    حیف تکذیب شد.. هر جمله متنش میگفت بلادبورنه

  • شایعات فرام سافتور رو تا موقعی که کاربر omnipotent چیزی نگفته نباید باور کنیم

شایعه: تصاویر و اطلاعاتی از بازی بعدی From Software فاش شد