راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt؛ قسمت سیزدهم

آرین مرادی
۱۸:۱۰ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

پس از یک وقفه‌ی نسبتا طولانی و مخصوصا با توجه به این که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نسل نهم نیز عرضه خواهد شد و خیلی‌ها سراغش خواهند رفت، تصمیم گرفتم که دوباره به سمت این بازی و البته راهنمای قدم به قدم آن برگردم. پیش از این، سعید حلاجیان زحمت نوشتن این راهنما را تقبل کرده بودند و از این پس، قرار است که این وظیفه به عهده‌ی من باشد. از آن‌جایی که تصمیم گرفتم بازی را خودم حتما دوباره تجربه کنم، ممکن است که هر هفته نتوانم شماره‌ی جدید راهنمای بازی را بنویسم، ولی مطمئن باشید که کامل‌ترین راهنمای ممکن را برای شما تهیه خواهم کرد. در این شماره قصد داریم تا به سراغ مرحله‌‎ی فرعی منطقه Crookback Bog برویم. در ادامه شما را دعوت می‌کنم به مطالعه‌ی قسمت دوازدهم راهنمای قدم به قدم بازی Witcher 3.

با ۲ هفته وقفه، دوباره با راهنما برگشتم و باید بگویم شاید این ۲ هفته راهنمایی برای شما ننوشته باشم، ولی به قدری Witcher 3 را بازی کردم که اکنون تا اواخر داستان تقریبا مطلب برای نوشتن وجود دارد. پس بدون هیچ وقفه‌ای برویم به سراغ ماموریت‌های فرعی منطقه‌ی Crookback Bog؛ چرا که کلی کار داریم و کلی نکته‌ی مهم و ارزشمند وجود دارد که باید برایتان عرض کنم.

Hazardous Goods

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

اگر حرف من را می‌شنوید، به هیچ آدم و هیولایی در دنیای ویچر ۳ بی توجه نباشید. احتمال خیلی خوبی وجود دارد که حتی بدون وجود علامت برروی نقشه، شما تنها با کمک کردن به یک فرد یا کشتن چندین هیولا، یک ماموریت جدید شروع کنید و داستانی جذاب را شاهد باشید. این ماموریت نیز ممکن است چنین شرایطی داشته باشد. یعنی چه؟ طبق گزارش‌هایی که توسط بعضی بازیکنان منتشر شده بود، ممکن است که علامت تعجب مربوط به این ماموریت روی نقشه‌ی شما ظاهر نشود، پس اگر فردی را دیدید که توسط چندین Ghoul احاطه شده، بدون توجه گذر نکنید، کمک به این مرد کلید شروع این ماموریت فرعی است. شما باید چندین Ghoul که به یک فرد روستایی حمله کرده‌اند را از بین ببرید (همه لول ۴ هستند و هیچ دردسری برای شما ندارند)، پس از آن با مرد صحبت کنید. متوجه می‌شوید که شغل او حمل و نقل اجساد در ازای پول است. شما ۲ گزینه پیش روی خود دارید: پس از صحبت با مرد، محل را ترک کنید و هیچ اتفاقی رخ ندهد، یا این که تصمیم بگیرید پس از صحبت کردن با مرد اجساد را بسوزانید. در این صورت ۲۰ امتیاز نیز کسب می‌کنید. از آن جایی که بوی اجساد، دیگر Ghoulها را به خودش جذب می‌کند، روشی که معمولا یک ویچر انتخاب می‌کند، سوزاندن آن‌ها است. پس حتی اگر ذرگیر آن ۲۰ امتیاز هم نیستید، به شغل خودتان عمل کنید و اجساد را با جادوی Igni بسوزانید.

The Truth is in the Stars

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

یکی از صدها ماموریتی که به جادوگری و البته پیشگویی مربوط می‌شود، همین ماموریت است. شما باید به روستای Benek بروید و در آن جا با پیشگو صحبت کنید. او یکی از افرادی است که در آینده می‌توانید برای تمام کردن ماموریت مربوط به مینی گیم Gwent به مبارزه بطلبید، ولی توضیح این مینی گیم را بگذارید برای زمان و روزی دیگر تا مفصلا راجع به آن صحبت کنیم. با پیشگو صحبت کنید تا ماموریت شروع شود. ابتدا باید برای او کمی غذا پیدا کنید. به احتمال خیلی زیاد در اینونتوری خودتان غذا دارید و به راحتی این بخش از ماموریت را پشت سر خواهید گذاشت. در ازای انجام این کار، ۱۰ امتیاز نیز به شما داده می‌شود.

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

اکنون او از شما می‌خواهد تا نوعی ریشه‌ و گیاه خاص را برایش پیدا کنید. برای پیدا کردن این گیاه به غاری که در نقشه علامت زده شده است بروید، در آنجا باید با تعدادی Ghoul مبارزه کنید (همه لول ۲ هستند و دردسری برای شما نخواهند داشت). اکنون در قسمت جنوبی غار (رو به خروجی)، می‌توانید این گیاه را پیدا کنید و آن را برای پیشگو ببرید. گوش دادن یا ندادن به حرف‌های پیشگو ربطی به داستان اصلی ندارد و تاثیری نیز برروی آن نمی‌گذارد، ولی حالب است که یک دقیقه از وقتتان را برای آن صرف کنید تا از هنر دیالوگ‌نویسی سازندگان بازی انگشت به دهان بمانید.

The Fall of the House of Reardon

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

برای کسب این ماموریت باید به روستای Lindenvale بروید. به سمت تخته‌ای بروید که روی آن اعلانات را نصب می‌کنند. از اینجا می‌توانید صدای گریه‌ی زنی را بشنوید. صدای گریه را دنبال کنید تا به زن مورد نظر برسید. او از شما تقاضا می‌کند تا خانه‌ی قدیمی‌اش را که اکنون توسط خیولاها تصرف شده، دوباره بدست آورید. همچنین کلیدی نیز به شما می‌دهد که برای باز کردن قفل یک صندوق در خانه است. پاداش ماموریت شما در این صندوق وجود دارد. ابتدای به سمت خانه بروید و چهار Ghoul که لول هفت هستند را از بین ببرید. اگر لول برایتان بالا است، از جادوی Igni عافل نشوید. 

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

تا به اینجای ماموریت اجباری بود و باید آن را انجام می‌دادید. اما اکنون بیایید کمی در این خانه‌ی قدیمی جست و جو کنیم. به ضلع غربی خانه بروید و صندوقی را که در اینجا است را باز کنید. داخل صندوق، کلیدی وجود دارد که در ورودی به اصطبل را باز می‌کند. اکنون به ضلع جنوب شرقی ساختمان بروید که اصطبل در آنجاست. اصطبل را باز کنید و صندوقی که به عنوان پاداش ماموریت است را پیدا کنید. پاداش ماموریت زیاد نیست ولی ۱۰۰ سکه به وقتی که گذاشتید، میرزد. داخل اصطبل کمی جست و جو کنید. دیواری وجود دارد که پشت این دیوار می‌توانید یک جنازه پیدا کنید که توسط ویچر سنس نیز قابلیت بررسی آن وجود دارد. اکنون که همه چیز خانه را زیر و رو کردید، می‌توانید به زنی که ماموریت را به شما داده بود بازگردید و به او خبر دهید که خانه اکنون امن است. اطلاعات اضافه تغییری در رابطه با پایان ماموریت ایجاد نمی‌کند.

یک ماموریت دیگر نیز باقی مانده است که باید این ماموریت را بعد از ویچر کانترکت‌ها برایتان توضیح دهم. هفته‌ی بعد به سراغ ویچر کانترکت‌ها خواهیم رفت و پس از آن با این منطقه خداحافظی خواهیم کرد. اگر نکته‌ای، نظری یا موردی بود که فکر می‌کنید راجع به مراحل فرعی این منطقه به کمک دوستان دیگر می‌آید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

V3S3MIR

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا
راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • alfa8686 گفت:

    اخه الان دیگه کی ویچر ۳ بازی می کنه که شما براش راهنما میرید
    حداقل یه بازیه جدید رو راهنماشو بگید

    • omid4398 گفت:

      سلام دوست عزیز ویچر ۳ از نظر خیلی‌ها برترین بازی تاریخ صنعت گیمه تا به حالا پس طبیعیه خیلی افراد راهنمای فارسی این اثر رو خواستار باشن و اونم چه جایی بهتر از اینجا؟ من خودم با اینکه بارها و بارها سری سولزبورن رو تموم کردم ولی بار دیگر هم با راهنماهای گیمفا تمومشون کردم و لذت بردم تازه اگه حافظه‌م یاری کنه خود گیمفا نظرسنجی گذاشت که می‌خواین راهنمای قدم به قدم کدوم اثر رو براتون انجام بدیم که ویچر برنده شد حالا درست یادم نیست. تازه چه عیبی داره راهنمای همچین اثر شاهکار به یاد موندی‌ای به آرشیو راهنماهای ارزشمند گیمفا اضافه بشه؟ من خودم متاسفانه فعلاً چیزی ندارم بتونم بازی کنم ولی اگه یه روزی یه چیزی برای پلی دادن گیر آوردم حتماً بازی رو با این راهنما انجام میدم و خسته نباشید میگم به نویسنده‌ی این راهنمای جامع و عالی.

    • Mr.jalilpour گفت:

      ۹۵ ساعت پلی دادم بازی رو
      به صورت احمقانه ای به هر دور کاراکتر گفتم دوستون دارم…
      ولی زمانی که دیدم چه خاکی بر سر گرالت شده بدجور شکست عشقی خوردم….
      ۲ ماهه کشیدم بیرون از بازی و دیگه جلو نرفتم..منتظرم با اپدیت بعدی که براش میاد دوباره از اول شروع کنم یا حداقل ۳ یا ۴ ماه بگذره بعد دوباره از اول شروع کنم…

    • علی گفت:

      من ۲۰۱۶ نسخه کامل رو به صورت هکی نصب کردم و بخاطر ضعف تو زبان انگلیسی همون اول قبل از بازی کردن نسخه اصلی رفتم دی ال سی رو اشتباهی استارت کردم و خب انمی ها لول بالا بودن جوری جرم دادن حتی رو نسخه ایزی که بعد یکساعت حذفش کردم البته اینکه هیچی از داستان نمیفهمیدم دلیل اصلیش بود الان پی سی خریدم با نصب فارسی ساز یکماهه هر روز پلی میدم و لذت میبرم و حتی شروع کردم به تقویت زبانم تا دوباره از تجربه ی عناوین شاهکاری مث ویچر محروم نکنم خودمو :))) ولی یجورایی هم درست میگین تا تنور داغه باید بچسبونی مثلا همچین جیزی بدرد والهالا میخوره الان

    • آرین گفت:

      سلام
      انگار شما هنوز نرفتی.
      بهتره عجله کنی، هنوزم دیر نیست…

    • Shark Gamer گفت:

      نمی دونم پی سی گیمری یا کنسول پلیر ولی یه نگاه به آمار پلیر های این بازی توی استیم بندازی متوجه میشی چند هزار نفر دارن این فرا شاهکار رو بازی می کنن و دیگه این حرفو نمی زنی در ضمن پلیرهای پلی استیشن و ایکس باکس که بماند. از سایت گمیفا و هم ممنوم بابت این آموزش ولی اگه سریع تر آموزش های این بازیو بزارین خیلی بهتره چون خودمم ۲۱۴ ساعت تایم پلی این بازیو تا الان دارم. بازیو تموم کردم الانم آخرین بسته الحاقی بازیو تموم میکنم خون وشراب.

    • mohammadhasan گفت:

      من الان هنوزم ویچر ۳ بازی می کنم :))

  • آرین گفت:

    سلام
    تشکر جناب مرادی، خسته نباشید.
    اگه بشه هر دفعه یه لیستی از مأموریت‌ها و کوئست‌ها هم گذاشت عالی می‌شه.

راهنمای جامع The Witcher 3: Wild Hunt- گیمفا