God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

معین سلیمانی
۰۱:۱۴ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

کارگردان بخش روایی God of War: Ragnarok تایید کرد که این عنوان از دوربین بدون کات استفاده می‌کند. این رویکرد خلاقانه ابتدا در بازی God of War قبلی اتفاق افتاد.

با توجه به موفقیت کم نظیر God of War (2018) در زمینه‌ی استفاده از ایده‌های جدید و نوآوری نسبت به سری اصلی، بدیهی است که انتظارات از God of War: Ragnarok بسیار بالا باشد. God of War: Ragnarok برای تکرار موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی راه سختی را در پیش دارد، چرا که قرار است پایانی بر حماسه‌ی نورس نیز باشد.

توسعه دهندگان God of War:Ragnarok با توجه به تعویض کارگردان قطعا تغییراتی را در گیم‌پلی اعمال خواهند کرد، اما از نقاط قوت اصلی نسخه‌ی قبلی غافل نخواهند شد. یکی از این نقاط قوت استفاده از دوربین بدون کات است. این المان برای اولین بار در God of War (2018) استفاده شد.

کارگردان بخش روایی بازی God of War: Ragnarok یعنی آقای مت سوفوس (Matt Sophos) اعلام کرد که این نسخه نیز از دوربین بدون کات استفاده می‌کند. جالب است بدانید که God of War: Ragnarok تنها بازی‌ای نیست که از این قابلیت بهره‌مند می‌شود، بلکه عنوان Dead Space Remake نیز این ویژگی را دارا خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند
God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HYS گفت:

    هر چه از جانب دوست رسد نیکوست

  • AmirAgha گفت:

    سلام دوستان
    من منتظر بودم تا یه پست خوب کار شه تا بیام جمع بندیمو در مورد ایونت بگم
    امیدوارم تا آخرش با من همراه باشین
    اول اینکه من از ایونت راضی نبودم!
    ولی از ایونت مایکرو بهتر بود ولی از بقیه ایونتای سونی ضعیف تر بود!!
    اول کنفرانس یه تریلر از ریمیک استاروارز دادن کهcg بود و من واقعا با این کار حال نکردم! (نه تاریخ انتشاری نه هیچی! قبلا هم گفتم یه بازی رو نباید زود معرفی کنن!!) بد نبود!!!
    بعد یه بازی tiny tina معرفی شد! بد نبود ولی من باهاش حال نکردم راستش! مسخره بازی بود اصلا!!
    بعد از alan wake remasteredرونمایی شد که ای کاش لیک نشده بود!! چون لیک شده بود و یه ریمستر ساده بود صرفا زیاد باهاش حال نکردم!
    بعدش یه بازی معرفی شد به نام project eve که مثل این که مال یکی از آیپی های بسیار بسیار قدیمی سونیع(زمان ps1) بازی خوبی بود! امیدوارم بترکونه!!!
    بعد تریلر forspokenرو نشون دادن خوب بود ولی جزئیات چهره شخصیت اصلی بنظرم میتونست بیشتر باشه! نمیدونم چرا همه اینا بچه خوشگل شدن!!
    چهره آترئوس هم یه جوری ساخته بودن یه دونه جوش نداشت رو صورتش!یه چین نداشت!!
    بعد تریلر gtav ee رو نشون دادن که دقیقا خود تریلر gtav بود فقط اونps4 بالا سمت چپ رو ورداشته بودن! واقعا چجوری روشون شد تریلر بدن؟؟
    بعد یه بازی فوق العاده!!! بنظر من بهترین نمایش ایونت رو نشون دادن ینی بازی tchia عاشقش شدم ینی!!!
    دمشون گرم!!زلدا پلی استیشن این بازی!!از استارفیلد بیشتر برای این بازی منتظرم!!!
    بعد تریلر بازی محافظان کهکشان رو نشون دادن که یه بازی متوسطه!من خوشم نیومد!!
    بعد بازی توکیو تریلرش رو نشون دادن که من اصا فاز این بازی رو درک نمیکنم!! واقعا نمیفهممش!!بازیش واقعا از سطح مغز من بزرگتره!
    بعد بازی ومپایر تریلر دادن که من خوشم اومد با اینکه قبلا عرضه شده بود ولی این خوب بود! من راضیم!!
    میرسیم به یکی از ناامید کننده ترین نقاط ایونت اونم تریلر دثلوپ!!!من نمی‌دونم چرا بازیی که اینقدر تا به حال ازش تریلر دادن!!یه استیت آو پلی مخصوص داشته!باز باید ۳ دیقه تریلرش طول بکشه؟؟؟خو لامصبا خسته شدیم دیگه!!!۳دیقههههه داشت چیزای تکراری نشون میداد! اعصابم خورد شد خدایی!
    بعد فاجعه بعدی رخ داد!! بازی re extraction که واقعا بنظرم بازی خوبی نیست!!اصا منو جذب خودش نکرد!!
    بعد معرفیuncharted ها برای ps5 و pc! که منو خیلی خوشحال کرد! از نکات خوب ایونت بود!دمشون گرم!و اینکه بنظرم این آخرین باریه که میبینیم یه بازی از انحصاری های سونی برای pc پورت میشه و استودیو پورت کنندش نیکسز سافتور نیست!این پورت به وسیله خود ناتی داگ‌ انجام شده!!
    بعد بازی ولورین معرفی شد! من واقعا ناراحت شدم!! چه دلیلی داره که بیان یه بازی رو اینقدر زوووود معرفی کنن؟؟وقتی بازی بعدی اینسامنیاک گیمز قرار سال ۲۰۲۳ بیاد چرا اینا میان یه بازی دیگرو معرفی میکنن؟؟چرا فشار میارن رو اعضا؟؟کار به شدت اشتباهیی بود!تریلر هم فقط cg بود اصا خوشم نیومد!!
    بعدgt7 رو معرفی کردن که خوب بود! من راضیم! امیدوارم نبرد خوبیو با فورتزا جدید رقم بزنه! درضمن بنظرم بهترین فوتو مود تاریخ صنعت گیم رو gt داره اصا فوتوشاپه!!!
    بعد اسپایدرمن ۲ معرفی شد! خیلی خوب بود! من راضیم! دم اینسامنیاک گیمز گرم!سونی یه استودیو داره که اندازه کل استودیو های دیگش بازی میده!
    در ضمن دوستان یه چیز عجیب
    تریلر بازی gtav با اون همه محبوبیتش در یوتیوب پلی استیشن در عرض نیم ساعت فقط ۱۰۰kویو خورد ولی اسپایدرمن ۲ تونست ۷۰۷kویو بخوره!! بنظرم اسپایدرمن ۲پرفروش ترین بازی تاریخ پلی استیشن میشه!!
    بعد گیم پلی گاد رو نشون دادن!! یکمی بازی اون سنگینی قبل رو نداره!! یکمی بازی تند تر شده!!مثه اینکه بازی اپن ورد کامل نیست ولی سندباکسه!مثه هیلو اینفینیته ینی!! من خوشم اومد دمشون گرم!
    ولی خیلی ناراحتم که گفتن دیگه کارمون با نورث تمومه!!
    من منتظر یه سه گانه دیگه بودم!
    در کل ایونت سونی منو زیاد جذب نکرد به اندازه اولی!
    من منتظر یه وان مور بودم ولی هیچی گیرم نیومد!
    ۸۰درصد چیزایی که نشون دادن قبلا هم دیده بودیم!
    نمی‌دونم! شاید هم من انتظارم بالاتر بوده! ولی من راضی نبودم!
    در ضمن فاتحه ناتی داگ رو هم باید بخونم که یه بخش مولتی باید اینقدر طول بکشه!دلعنتی ها دارین چه غلطی میکنین ؟؟سریع دیگه!!
    و اینکه دوستان من فکر میکنم پروژه بعدی سانتا مونیکا که بارلوگ کارگردانشه !یه بازی در مورد شخصیت آترئوس باشه! اگر این نباشه یه بازی در مورد شخصیت هاوک آیه! ینی کلا یه بازی تیرکمونی!!اینو مطمئنم!!
    فک میکنم همون آترئوس باشه!!
    امیدوارم نظرم براتون مفید بوده باشه!
    خوشحال میشم نظراتتون رو با من به اشتراک بگذارین!
    ممنون

    • ۱۰دقیقه اخر خوب بود

      ولی خوب اگه منظورتe3مایکروعه که خدایی نمیرسید بهش بگذریم داداش نمرات دث لوپ سه روز دیگه میاد.

    • کوری بارلوگ فک کنم بازی جدیدش ستاره ای و این حرفاست
      به گاد و اترئوس ربطی نداره

      چرا احساس میکنم جواد خیابانی این کامنت رو نوشته عجب🤣🤣هیجان خاصی تو کامنتت احساس کردم

    • یوهان گفت:

      نظر اینکه منم مثل‌ تو دوست داشتم تو یه سه گانه داستان اساطیر نورس گاد رو تموم کنند ولی حس عجیبی دارم حس می‌کنم این نسخه‌ قراره بهتر از نسخه‌ قبلی و در مجموع بهترین نسخه‌ فرنچایز گاد باشه ( شنیدم این نسخه‌ قراره ۴۰ ساعت گیم پلی داشته باشه واقعا خوشهال کننده است حتی فکر کردن بهش هم هوش از سر آدم برمیداره 🤤🤤)

    • r_dh گفت:

      @Amiragha:
      نظر شخصیم:
      راجع به اینکه از کنفرانس های قبلیش ضعیف تر بود: موافقم باهات.
      راجع به اینکه از کنفرانس مایکرو بهتر بود: مخالفم باهات.

      وقتی دث لوپو نشون داد من داشتم فحش میدادم. خدا رو شکر چند روز دیگه نمره هاش میاد (که من بعید میدونم نمره خوبی بگیره) و ریلیز میشه و راحت میشیم.
      راجع به جمله ای که درباره ناتی داگ و مالتی پلیر گفتی: شدییییییید موافقم باهات. به نظرم دیگه خیلی خنده دار شده. یک سال و نیم از ریلیز لست ۲ گذشته و هنوز هیچی.
      حرف آخرم: اینسامنیاک گیمز یه تنه داره بار سونی رو به دوش میکشه. اینکارایی که تاحالا کرده و داره میکنه اصلا شوخی نیست. ما الان توی نسلی هستیم که برای اینکه بتونی بازی با کیفیت بسازی باید خیلی زمان بذاری (نمونه اش رو هم توی کار استدیوهای مایکروسافت میشه دید و هم سونی). اما اینسامنیاک گیمز رسما داره تو بازه های زمانی کم شاهکار پشت شاهکار میده بیرون. واقعا نمیدونم راجع بهشون چی میشه گفت اما دمشون گرم!

    • Siavashkhan13 گفت:

      در مورد گاد باید بهت یاداوری کنم که بارلوگ در زمان عرضهنسخه ۲۰۱۸ گفته بود این پروژه پنج قسمتی خواهد بود و ما در تریلر اخر هم دیدیم که اترئوس کنجکاو شخصیت لوکیه و همینطور انگربودا رو نمایش دادن که قراره همسر لوکی باشه پس میتونیم نتیجه بگیریم که احتمالا تمام این دو نسخه اغاز راهی برای اترئوس یا لوکی هستش و بارلوگ داره همون کار رو میسازه

      • فک نکنم گفته باشه پنج قسمتیه گفتن جوری گاد رو از ریشه ساختن که پتانسیلشو داره تا ۵ نسخه پشت سر هم ساخته بشه با همین گیم پلی و ساختار؛ ولی مثه اینکه همه رو میخوان بیارن تو یه بازی و مدت زمان گیم پلی رو هم زیاد کنن!!
        یکی از اعضای گیمفا تو کامنتش ویدیوی مقایسه بین گاد ۲۰۱۸ و راگناروک ، لینک یوتیوبشو گزاشته بود و منم دیدم و فهمیدم که هم توی گرافیک و جزئیات و هم توی گیم پلی تغییر خوبی کرده.داستانشم که متفاوته!!
        مطمئنن تا نمایشای بیشتر باید صبر کرد که ببینیم چه خبره توش!!

    • Yato گفت:

      شاید سلیقه باشه ولی من از ایونت ماکرو بیشتر لذت بردم چون بازی های بیشتری برای من داشت تا این نمایش
      وقتی CG نباشه خب پس چطور هایپ را برای نمایش های بعدی بالا ببرن ، برای تبلیغات بازی چنین معرفی های زود هنگامی نیازه ( البته ۲ تا ۴ سال قبل نه مثل بتسدا و ماکرو یک قرن بعدش بخواد بیاد )
      من با Wonderlands خیلی حال کردم ، خیلی باحال تر از شماره های قبل Borderlands به نظر میرسه
      Alan Wake تایید شده بود و تصویرم داده بودن ولی اگر نمیشد منم قبول دارم برای سونی فن ها حداقل جذاب بود
      Project EVE ای پی جدید و مولتی پلتفرمیه که داره توسط یک تیم فکر کنم کره ای توسعه داده میشه و خیلی هم باحال بود انصافا
      Forspoken همین طوری ایراد نگیرید انصافا گرافیکش عالی بود ، من حال کردم ، فقط وقتی فهمیدم که شبیه فاینال فانتزی یکم تو ذوقم خورد ( به سلیقه من نمی خوره )
      اینجا را من هم کاملا موافقم لامصب مو نمیزنه ، می خوام بدونم خودشون خندشون نگرفته این را نشان دادن ، رایگان باشه من حرفی ندارم ولی اگر بخوان پول بگیرن واقعا خیلی زوره
      Tchia با اینکه از سبکش هنریش خوشم اومد ولی اصلا باهاش حال نکردم ، فکر نکنم شبیه زلدا باشه
      Guardians of the Galaxy که فاجعه بود
      GhostWire با اینکه با نمایش سال پیشش حال نکردم ولی این یکی عالی بود ، من بشتر از هر بازی منتظر سال بعد منتظر این بازیم ، به نظرم یک بازی منحصر به فرد و به شدت اعتیاد اوره
      با ومپایر من هم حال کردم باحال بود ارزش امتحان را داره
      Deathloop واقعا بسه دیگه پارمون کردید کافیه بکشید بیرون ، من به رینبو هم همین احساس را داشتم
      Uncharted نمیدونستم ، پس فکر نکنم با پورت خوبی رو به رو باشیم ، ناراحت شدم واقعا
      فکر نکنم فشاری بوده باشه ، تیم اینسامنیاک تیم فعالی هست ، بعدم وقتی نگن چطور پس مخاطب باید بدونه این ای پی گرفتن و هایپ ببرن بالا ، نمیشه که هر وقت بازی امده است نمایش بدن پس کی بازی را تبلیغ بکنند ، احتمالا اواخر ۲۰۲۴ ببینمش اونقدر هم دور نیست عرضه اش
      GT7 منم امیدوارم تنها ریس شبیه سازیه که به خاطر حس نوستالژیک ۲ تا ۳ ساعت بازش میکنم
      Spider Man که عالی بود ، من در این مورد خیلی خبر ندارم ولی چرا مردم باید بخوان تریلر تکراری GTA V را ببینند
      God of War من تغییر خاصی احساس نکردم ( چیزی بدیم نیست ) ، نمایششم ( نه خود بازی ) اصلا شبیه و در اندازه نمایش های قبلی نبود ، منم ناراحت شدم نورث ظرفیت بیشتر از این را داشت
      ناتی اینقدر وسواس داره که فکر کنم از این بعد نسل یکی بازی بده ، واقعا دارن چه کار میکنن که هنوز اماده نیست ؟؟
      من فکر میکنم یک ای پی کاملا جدیده که تم فضایی قراره داشته باشه و به شدتم منتظرشم

    • Vito Scaletta گفت:

      به نظر من که خوب بود سونی نمیتونه همه برگ برنده هاش رو بیاد تو یه استریم ۴۰ دقیقه ای رو کنه اونم وقتی در مراحل اول توسعه هستن، من که راضیم، مایکرو هم داره اخیرا خوب پیش میره امیدوارم هر دو انحصاری های خفنی رو منتشر کنن تو این نسل

    • Alucard64 گفت:

      برو بازیا گیم‌پستو بازی کن

  • میتونه نقطه قوت باشه
    ولی به نظر من حذف بشه بهتره
    توی روایت داستان گاهی اختلال ایجاد میکنه
    مثلا شخصیت اصلی شاید بخواد سی سال قبل رو توضیح بده
    یه جاهایی کات خوردن ضروری میشه و این که بخوای بدون کات داستان رو تا ته ببری قطعا باعث میشه یه سری مسائل در روایت داستان دیگه نشه پیاده سازی کرد یا خیلی سخت بشه

    • مثلا وقتی میخواد گذشته رو روایت کنه لازمه دوربین بره پشت کریتوس وقتی میاد جلو در یک چشم به هم زدن محیط جدید بازی لود بشه که به پلی۴ کلی فشار میاره
      روی پلی۵ بهتر میشه پیاده سازیش کرد
      در کل نشدنی نیست خیلی مسائل، ولی دوربین بدون کات هم مشکلی درش نمی بینم

      پ.ن: تنوع دشمنان هم خوب شده مشکلی که در نسخه قبلی داشتم

    • تنها مشکلی که دارم با این دوربین بدون کات اینه که یه جورایی انگار مانع نشون دادن اتفاقی که برای کریتوس پیش اومد و چطور شد به نورس رسید هست . نمیدونم چرا این داستان چگونه رسیدنش به نورس رو قشنگ توضیح نمیدن.
      میتونن با یه گفتگو ساده و صحبت کریتوس درباره نحوه ورودش به نورس قضیه رو روشن کنن ولی این که به صورت انیمیشنی نشون بدن جالب تره یا مث اون روایت های تصویری و کنده کاری شده داخل بازی ۲۰۱۸

      • Vito Scaletta گفت:

        یه کمیک دادن برای همین، به اسم fallen god که:
        *اسپویل کمیک fallen god*
        .
        .
        .
        چیز خاصی نشون ندادن فقط کریتوس معلوم شد که نامیرا هست و بخاطر همین ته gow3 نمرد و هرجا میره blades of chaos جلوش ظاهر میشن و نمیتونه بندازشون بیرون، سال های سال سفر میکنه تا میرسه به مصر اونجا آتنا رو یبار دیگه میبینه که میگه تو باید به سرنوشتت ادامه بدی و اینا، بعد یکی از خدایان مصری به شکل یه پیرمرد ازش میخواد از مردم یک روستا از یک هیولا دفاع کنه و مردم مصر کریتوس رو میشناسن و داستان نابودی یونان رو میدونن کریتوس اون هیولا رو نابود میکنه و توی خواب دوباره آتنا و اون خدای مصری رو میبینه که بازم از سرنوشت نهایی کریتوس حرف میزنن و بدون اینکه نشون بده دقیقا کریتوس چجوری رفته سرزمین نورس و با faye آشنا شده کمیک تموم میشه

    • آرین گفت:

      سلام
      شاید نمی‌خواستند نشون بدن، الآن بنظرم بازی مشکلی نداره.

  • MahyarMsm گفت:

    به به
    یکی از نکات خوب و عالی بازی همینه

  • ShinjiMikami گفت:

    این بازی توی رقابت با الدن رینگ پیروز نمیشه
    ☈☇🔥💥☇🌟🔥 (Elden ring) ☈☇🔥☇🌟🔥💥
    حالا می بینید..
    که ستاره ی واقعی کیع

  • من که نفهمیدم چرا انقدر مردم از تک پلان بودن بازیِ اول تعریف کردن. خیلی از بازیهای شوتِر اول شخص هم بصورت تک پلان روایت میشه داستانشون ولی هیچکس اهمیت نمیده، بعد واسه این بازی بعضی‌ها یه جوری از تک پلان بودنِ بازی حرف میزدن که انگار این بازی انقلاب به پا کرده. تک پلان بودن گاد آو وار ۲۰۱۸ فقط یه خوبی داشت؛ اینکه پلیر در تمامِ طول مسیر همراه با کریتوس بود و با این کار خیلی خوب احساسِ رفتن به یه سفر و ماجراجویی به گیمر منتقل میشد. (اگه به نظرِ کسی این کار ویژگی مثبت دیگه ای هم داشته واقعا دوست دارم بشنوم که اون ویژگی چی بوده) ولی از اون طرف این کار چند نکته منفی بزرگ هم داشت؛ مثلا اینکه باعث شده بود پیشروی در بازی خیلی کُند به نظر بیاد و بخصوص اگه کسی بخواد برای بار دوم بازی رو بره این کُند بودنِ بازی خیلی واضح تر به چشم میاد. نکته منفی دیگه راجب به کاتسین ها و روایت داستانه؛ با اینکه توی بازی بعضی وقت‌ها یه سِری کاتسین‌های واقعا جالب داریم که تک پلان بودنِ بازی باعث میشه جذاب تر بشن (مثل وقتی که کریتوس روی کمر اژدها میدوه یا اولین رویارویی با بالدر و…) ولی واقعا خیلی جاها هم هست که این تک پلان بودن باعث شده بعضی صحنه ها خراب بشن‌ ؛مثلا صحنه حمله کردن بالدر به یورمونگاندر میتونست خیلی حماسی باشه ولی تنها چیزی که توی بازی هست چند تا صدای بلنده و بعدش هم از دهنِ یورمونگاندر پَرت میشیم بیرون. یا توی بحث روایت داستان هم بهترین مثال میشه پسرانِ ثور که اصلا از پتانسیلشون استفاده نشده. پسرانِ ثور میتونستن با یه کوچولو پرداختِ شخصیتیِ درست و حسابی تبدیل به شخصیتهای خوبی بشن ولی واسه اینکار به یه کوچولو اسکرین تایم نیاز داشتن. اما از اونجایی که بازی نمیتونه کات بزنه تا یکم بیشتر با این شخصیتها آشنا بشیم فقط در طول بازی این شخصیتهارو یک بار میبینیم و بعدش هم باهاشون مبارزه میکنیم. این قضیه حتی موقع مبارزه با این دو نفر هم حس میشه چونکه اگه کسی دقت کرده باشه میفهمه که هیچ دلیلِ درست و حسابی واسه جنگیدن با این دو نفر نیست! انگار کوری بارلوگ اومده گفته : اوکِی نمیشه باسهای بازی فقط ترول باشن و هر بار رنگشون رو عوض کنیم. باید شخصیتهای معروف هم توی لیست باسها باشن. فقط شخصیت های خیلی معروف مثل ثور و سورت و اودین نه! اونا واسه نسخه بعدن.
    یکی از کارمندها : پسرهای ثور چطورن؟
    کوری : خوبه! ولی باید یه دلیلی واسه جنگیدن باهاشون باشه! این دو نفر توی داستانِ فعلی جایی ندارن.
    یکی از کارمندها : تا حالا توی سرورهای کال آو دیوتی بودی؟
    کوری : نه
    یکی از کارمندها : ساده است! واسه اینکه با پسرهای ثور بجنگیم دلیلی لازم نیست. فقط با روشِ سرورهای کال آو دیوتی پیش میریم؛ اینطوری که پسرهای اودین به آترئوس چند تا جمله تو مایه های
    yo mama fat
    yo mama ugly
    I f**ked yo mama
    میگن و بعدش میوفتن به جون هم دیگه. چطوره؟
    کوری : عالیه! تازه یه چیز دیگه هم به ذهن خودم رسید! واسه فن سرویس دوبلورهای سم و نیتن دریک رو میاریم تا نقش دوتا برادر رو بازی کنن. اونموقع دیگه هیچکس به اینکه چقدر این مبارزه مسخره‌ است فک نمیکنه…
    مشکلاتِ دیگه ای هم هست که بخاطر تک پلان بودنِ بازی بوجود اومده مثل فست تراول کردن که واسه اینکه بازی کلات نخوره مجبوریم بین دنیاها راه بریم تا برسیم به جایی که میخوایم (توی بازیهای دیگه مقصد رو انتخاب میکنی، یه صفحه لودینگ میبینی بعدش ادامه بازی رو میری. توی گاد آو وار ۲۰۱۸ اگه مثلا بخوای از میدگارد بری پیش والکری در منطقه اَلفهیام باید بری پیشِ یه دروازه فست تراول، کلی راه بری تا برسی به مقصدت، بعدش بری کنار درختِ فست تراول، بعد از انتخابِ مقصدت کُلی صبر کنی تا رنگ اتاق عوض بشه، بعدش دوباره راه بری یا پارو بزنی تا برسی به یه دروازه فست تراول دیگه، بعد از انتخاب مقصدت راه بری و بعدش تازه میرسی به مقصد اصلیت. تازه بعد از این هم که والکری رو زدی باید دوباره تموم این مسخره بازی‌هارو طِی کنی تا برگردی به میدگارد! تموم این کارهارو میشد با یه لودینگ ساده حل کرد ولی نه، به عقیده سازنده‌‌ ها اگه من به یه صفحه لودینگ نگاه کنم از دنیای بازی بیرون کشیده میشم…) و مشکلاتِ کوچیکِ دیگه…
    در مجموع به نظرِ من این تک پلان بودن در اون حدی که بعضی ها روش مانُور میدن خوب نیست. یا لااقل در گاد آو وار ۲۰۱۸ ازش خیلی خوب استفاده نشده‌ بود. امیروارم توی نسخه بعدی بهتر بشه این چیزا.

    • pegasus گفت:

      داداش من پسرای ثور هم به دستور پدرشون و اودین به دنبال کریتوس بودن

    • JUST me گفت:

      تا حدودی موفقم با صحبت شما مخصوصا پسرای ثور که همینطوری ابکی مردن مخصوصا مگنی واقعا عاشقش بودم خیلی شخصیت قوی محکمی داشت از صداش و نترس بودن واسه مبارزه با کریتوس این عالی بود واقعا دو دستی از این شخصیت خوب عالی گذشتن در خصوص این نسخه جدید خب حقیقتا من خیلی جذب نشدم خودم رو به این راه میزنم که تریلر بازی رو دادن دست بچه چون میتونستن ی کوچولو نبرد ثور رو نشون بدن و هایپ ملت به ۷ اسمون برسونن و طراحی کارکتر ها مخصوصا ثور و تیر خدای جنگ نورث رو خیلی خیلی بهتر ب نمایش بزارن ولی نه و در نقطه مخالف ب شدت تو ذوقم زدن..من تو نسخه قبل که اخبارش میومد تنهایی جلو خیلیا وایسادم که بازی عالی میشه اما نمیدونم چرا انقد شک کردم به بازی انقد سریع عرضه بشه؟۴۰ ساعت گیم پلی که نمیدونم حقیقت داره یا نه میتونه رگناورک و داستان کریتوس و پسرش رو ب طور کامل توضیح بده؟..انشالا خوب در بیاد هرچند نبود بارلوگ کمی نگران کننده هست

    • آرین گفت:

      سلام
      ما انتظار داریم گلی لازم نیست بازی بر اساس سلیقه ما صرفا ساخته بشه!
      بهترین فست‌تراول‌ها یی که تجربه کردم، اتفاقا خیلی خوبه که قدم می‌زنیم و منتظر می‌شیم. اسپیدباز که نیستیم، گیمر یم.
      پسران تور بنظرم خوب بودند، اینکه ما می‌خوایم بیشتر مانور بدن دیگه انتظار و خواسته ماست نه ماهیت بازی.
      دشمن‌ها بنظرم تنوع‌شون خیلی خوب بود، مشکلش کجاست؟ هیچ جا فایت‌های تکراری نداریم، فقط قیافه‌ها شبیه هه ولی مبارزات و استراتژی‌ها و حرکات نه.
      همین داستانی رو که می‌گه عالی ست، اگه بخواد مبارزه بالدور با وردسرپنت رو هم نشون بدن تکنیک کار خراب می‌شه و بقیه جاها وا می‌ره.

  • Matin_kh گفت:

    فکر کنم horizon forbidden west هم بدون کات باشه ❤

  • -amirhosein- گفت:

    گیمفا لطفا صحبت های رایان اشنایدر از اعضای اینسامیناک راجب اسپایدرمن بعدی و ولورین رو پوشش بده،ممنون

    هایپ غیر قابل توصیف@#@%$#%$@$%^^&)__*)%

  • جالب بید بعد از مراسم سونی خزعبلگویی زیاد شده بید مخصوصا اینکه گرافیک بازی کم بیده! وخواین با هیلو اینو یکی وکنین؟ این ده برابر بهتر از هیلو بیده

  • RE4 AND RE8 گفت:

    به به دوباره چه حالی کنیم با کریتوس داستان جذاب، کمبت های جدیدتر، مپ تغییر یافته و گرافیک بالا 😍😍

  • Vito Scaletta گفت:

    اتفاقاً برعکس یه نقطه ضعف هست دوربین بدون کات و به داستان نسخه قبل هم لطمه زد اینجوری دست نویسنده ها تو داستان بسته میشه، فلش بک نمیتونه بزنه، نمیتونه کات بزنه و شخصیت های دیگه رو نشون بده

    • darkwarrior گفت:

      کل زندگی کریتوس توسط نسخه های قبلی به نمایش گذاشته شده و نیازی به مرور خاطرات گذشته نیس
      خیلیا ازین گاد۲۰۱۸بیشتر خوششون اومد

    • Amo Hamed گفت:

      اتفاقا تو قسمت قبلی کاملا جواب داد ! پس بازم میتونن انجامش بدن

      دوربین بدون کات ضعف نیست اتفاقا یک هنر هست باعث میشه داستان واقعی تر و زنده تر به نظر برسه
      حتی تو سینما نمونه های موفقی مثل ۱۹۱۷ – برد من – سان او ساول و … هستند که از این روش استفاده کردند …

      که البته یکی یکی هم جوایز رو درو کردند مثل گاد اف وار اخیر

  • درpa4 اگر ظرفیت ۳ بخری و اشتراک پلاس از قبل روی اکانت خودت داشته باشی میتونی انلاین بازی کنی؟ یا حتما اون ظرفیتی که میخری باید اشتراک پلاس داشته باشه ؟ و در ظرفیت ۲ با پلاس خودت فک کنم بدون مشکل میشه انجام داد؟؟

  • جالبه که هورایزن تو ۴ سال انقد تغییرات نسبت به نسخه قبلی خودش داره چه از لحاظ گرافیک و گیم پلی مبارزات اصلا انگار یه چیز شگفت انگیزه بعد گاد هم توی ۴ سال هیچ تغییری نمی کنه این واقعا مسخرس حالا یسری این وسط چشمشونو روی این چیزا میبندن چون تعصب بیجا ادمو کور میکنه

  • بنظر من سونی یک نمایش دیگر در امسال دارد زیرا از هری پاتر که مارکتینگش دست سونیه هیچی نشون نداد و همینطور از مولتی پلیر ناتی داگ و خرید بلو پوینت که به احتمال زیاد قطعیه و پروژه اباندوند که مطمئن باشید بازی ایندی نیست هیچ بازی ایندی اپلیکیشن نداره تو ps5 و همینطور از اینفیمس کالکشن و فاینال فانتزی ۱۶ همه اینهایی گفتم به احتمال زیاد در رویداد بعدی سونی نمایش دارند

  • ناموسا بعضیهاتون کامنتهای کوتاه تر بزارید
    چه وضعشه:|

  • ERFAN103079 گفت:

    موفقیت بازی تضمین شدست چون یکی از خلاقیتاش تو همین دوربین بدون کاته که کمتر کارگردانی ازش استفاده میکنه

  • آرین گفت:

    سلام
    بین دو فیلم ۱۹۱۷، طناب و بازی گاد‌اف‌وار ۲۰۱۸ بنظرم گاد‌اف‌وار به زیبایی این کار رو کرده‌بود.
    ۱۹۱۷ که بیشتر دروغ بود و فریب‌ بود، کات هم داشت خیلی.
    طناب هم حتی گاهی کات داشت، البته بخاطر محدودیت دوربین‌های جدید و فیلم‌های رنگی دهه ۴۰ بود.
    ولی خود هیچکاک هم گفت که دوربین بدون کات تجربه‌ی خوبی بود ولی درست نبود و سینما به کات نیاز داره، تو دو تا فیلم دیگه هم هیچکاک اینکار رو کرد و بعدها ابراز پشیمانی کرد.
    ولی گاد ۲۰۱۸ بنظرم خوب بود، اصلا نمی‌تونم به شکل دیگه‌ای بازی رو تصور کنم؛ انگار از همون اول همینطوری بوده و بجز بدون کات بودن جور دیگه‌ای نمی‌شد ساخته بشه.

  • AXEL STONE گفت:

    مگر غیر از اینه؟ وصد اینطوری خاهد بود.

  • HYS گفت:

    دم بارلوگ گرم…
    دوستانی که نگران تغییر کارگردان بودن به نظرم اگه بارلوگ تونسته همچین تصمیم مهمی اتخاذ کنه پس مطمنا تو ساخت بازی درسته کارگردان نیست ولی نقش زیاده از جمله مشاوره تو داستان داره مطمن باشید.

    از این اریک ویلیامزم خیلی خوشم اومده…حس خوبی به کارش دارم.
    بی صبرانه منتظریم.

God of War: Ragnarok از دوربین بدون کات استفاده می‌کند