تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Forspoken منتشر شد
پس از معرفی بازی Forspoken در رویداد مخصوص پلیاستیشن، ناشر این عنوان یعنی اسکوئر انکیس (Square Enix) تصمیم گرفت که جزییات بیشتری را با مخاطبان خود در میان بگذارد.
اول از همه، چندین اسکرین شات جدید از بازی Forspoken منتشر شد، این اسکرین شاتها شخصیت اصلی و شخصیت منفی بازی را نشان میدهند. دربارهی گیمپلی بازی نیز اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار داده شد:
در حین سفر در دنیای فانتزی و مرموز Forspoken، شخصیت اصلی بازی یعنی فری (Frey) طرز استفاده از چندین جادوی گوناگون و قدرتمند را یاد میگیرد. استفاده از این جادوها به فری اجازه میدهد که در دنیای زیبا اما بی رحم آتیا (Athia) زنده بماند و به ماجراجویی خود ادامه بدهد. فری برای به پایان رساندن ماموریت خود ملزم به گشت و گذار در محیطهای مختلف است. او به لطف استفاده از جادو میتواند انواع و اقسام حرکات پارکور را انجام دهد. این دنیای پویا به فری اجازهی استفادهی کامل از تواناهایی او را میدهد.
یکی از اعضای تیم توسعه دهنده ادامه داد:
فری تنها شخصیت کلیدی که ما در تریلر نشان دادیم، نبود. یکی دیگر از شخصیتهای مهم Forspoken، کاف (Cuff) نام دارد که یک دست بند جادویی است. صداپیشگی این شخصیت توسط بازیگر سریال Star girl یعنی جاناتان کیک (Jonathan Cake) انجام شده است. کاف به فری کمک میکند که در دنیای آتیا زنده بماند و از قابلیتهای جادویی خود استفاده کند. دومین شخصیتی که در تریلر معرفی شد شخصیت منفی اصلی بازی یعنی تانتا سیلا (Tanta sila)، فرمانروای قدرتمند و دیوانهی آتیا است. صداپیشگی این شخصیت توسط بازیگر سریال True Blood یعنی خانم جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) انجام شده است.
او اضافه کرد:
همزمان با اولین حضور این شخصیت در این تریلر، برخی از دشمنان Forspoken نیز نشان داده میشوند. کیلا ستل (Keala Settle) و مونیکا باربارو (Monica Barbaro) که به ترتیب در فیلمهای The Greatest Showman و Top Gun: Maverick نقش آفرینی کردهاند نیز در این بازی حضور دارند. این دو بازیگر صداپیشگی دو شخصیت جوهدی (Juhedy) و آئودن (Auden) را انجام میدهند. این دو شخصیت در طول بازی فری را یاری میکنند.
ما همچنین متوجه شدیم که ایدهی اصلی داستان بازی نیز با نویسندهی آن یعنی گری ویتا (Gary Whitta) بوده است، در حالی که امی هنیگ (Amy Hennig) پرداخت اصلی ایده را در سال ۲۰۱۹ انجام داده است.
الیسون رایمر (Allison Rymer) و تاد استشویک (Todd Stashwick) نیز به عنوان نویسنده اصلی در نوشتن داستان Forspoken نقش داشتند. رایمر درباره داستان بازی گفت:
نوشتن داستان Forspoken یک تجربهی شگفت انگیز برای من بود. فری یک شخصیت قدرتمند و پیچیده است و برقراری ارتباط بین او و بازیبازان من را هیجان زده میکند.
استشویک ادامه داد:
همانند فری، ما نیز سفر طولانی و خاص خود را داشتیم. ماجرایی که حین نگارش داستان Forspoken تجربه کردیم برای من بسیار لذت بخش بود. همکاری با این تیم و نوشتن یک داستان لذت بخش فانتزی برای من افتخاری بزرگ است.
لازم به ذکر است که بیر مککری (Bear McCreary) و گری شایمن (Garry Schyman) موسیقی Forspoken را ساختهاند.
این بازی در بهار سال ۲۰۲۲ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
انقد بازی معرفی کرد اصن ملت دیگ این بازیو کلا یادشون رفت . گرافیکش عالیه گیم پلیشم به نظر متنوع میاد اگه داستان درستی داشته باشه میتونه یه شاهکار باشه
نمیدونم چرا احساس میکنم کامبت بازی بالانس نداره.
یعنی منظورم اینه که بیشتر قدرتا و محیط زیاد از حد به نفع بازی کن ساخته شدن.
قبل اینکه نمایش دیروز رو ببینم مثل چی براش هایپ بودم. ولی دیروز که دیدم یه ذره خورد تو ذوقم.
اگه یکم بیشتر از گیم پلی ویدیو بدن خیلی خوب میشه که بفهمیم دقیقا با چی طرفیم.
.
.
.
و در انتها بگم که باورم نمیشه داریم یه بازی ایسکای وسترن میگیریم. موهاهاها. انیمه به همه جا رسوخ کرده. هاهاها
جزء نمایش های خوب دیشب بود ولی چون قبلا نمایش گیمپلی داشت یکمن هایپش کم شد ولی بازم خوب بود و چیزای جدیدی از بازی نشون دادن
امیدوارم بازی موفقی بشه
انیمیشن های بازی فوق العاده بود و منی که عاشق پارکور و اینجور سبکای سکو بازیم حتما چشم بسته تجربش میکنم،
اما گرافیک فنیش اصلا در حد یه بازی نسل نهمی نبود، تکسچرا و تکنیک aa جالب نبودن، همینطور موهای شخصیت اصلی هم میتونست خیلی بهتر باشه،
احساس میکنم همه اینا به خاطر ضعف انجین بازی سازی اسکوار انیکس یعنی luminous باشه، کاش مثل ریمیک ff7 از آنریل انجین استفاده میکردن، خصوصا که این بازی به ip جدیده و قرار نیست اونقدرا بفروشه.
احسنت که برا رایانه شخصی میاد
تیتر خبر: تصاویری از بازی Forspoken منتشر شد
ولی من حتی یک تصویر هم نمیتونم ببینم تو خبر 😐 مشکل از منه یا از خبر؟ 😐
اقا ناموسا اون موقع که این کامنتو گذاشتم هیچ عکسی نبود به روز رسانیش کردن XD
شوخی نکن دیگه D:
سونی و یه گاد اف وار که چنگی به دل نزد ناسلامتی نسل نهمیم 🤣
بچه ها در کل به نظرتون کنفرانس e3 مایکروسافت بهتر بود یا برای سونی ،من در کل زیاد هر دو رو در حال حاضر دست پر نمی بینم ،فکر کنم بازی هایی که بخواد یک کم قدرت کنسول رو نشان بده تا ۲۰۲۴ طول بکشه
اون که اره فعلا هنوز تو میانسلی گیر کردیم فعلا چیز خاصی نمیبینیم تا دو سال دیگه…
صادقانه بگم:
مایکروسافت خیلی بهتر بود.
عجب سورپرایز خوبی بود این بازی.
من به شدت برا این بازی هایپ شدم…مگه میشه بازی ای که موسیقی بیر مک کری رو تو دلش داشته باشه…براش هایپ نبود؟؟؟ حداقل از نظر گرافیک و موسیقی عالیه