اطلاعات بیشتری از بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد
در طی مراسم دیشب سونی، تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار GhostWire: Tokyo منتشر شد. حال، اطلاعات جدیدی از قابلیتهای شخصیت اصلی بازی و تنوع دشمنان موجود در این عنوان منتشر شده است.
استودیوی تانگو گیمورکز (Tango Gameworks) دیشب گیمپلی گسترده و جدیدی از بازی GhostWire: Tokyo به نمایش گذاشت و جزئیات بیشتری از سیستم مبارزه و دشمنان متنوع حاضر در این عنوان به اشتراک گذاشت.
در یک پست در وبلاگ پلیاستیشن، ریاست بخش تولید محتوای بتسدا (Bethesda)، پارکر ویلهلم (Parker Wilhelm)، جزئیات بیشتری در مورد قابلیت Ethereal Weaving که با استفاده از آن میتوان از انرژی ارواح برای هدایت عناصر مختلف در سیستم مبارزهی بازی استفاده کرد، به اشتراک گذاشت.
بازیبازان میتوانند از عناصری نظیر آتش، باد و آب استفاده کنند و در کنار آنها، از تجهیزات دیگر و مهارتهای شکار ارواح برای مقابله با دشمنان متنوع حاضر در این بازی بهره خواهند برد.
همچنین جزئیات جدیدی در مورد تواناییهای مختلف و کارهایی که دشمنان در این بازی میتوانند انجام دهند، ارائه شده است. برای مثال، دانش آموزان دبیرستانی بدون سر در این عنوان نسبتا چابک هستند و میتوانند شما را با سرعت بسیار بالای خود درگیر کنند. دشمنان teru teru نیز قادر هستند تا از فاصلهی دور به سمت شما آتش پرتاب کنند.
علاوه بر این، دشمنان و ارواح کت و شلوارپوش از نزدیک به شما حمله میکنند و از چترهای خود برای منحرف کردن ضربات دفاعی شما استفاده خواهند کرد.
از قابلیتهای کنترلر دوال سنس مانند بازخورد لمسی و تریگرهای حساس هم در این عنوان استفاده شده است. با استفاده از بلندگوهای داخلی کنترلرها، توسعه دهندگان موفق شدهاند تا صداگذاری را به مرحلهی تازهای برسانند و با استفاده از آنها قادر هستند تا حس حضور در محل بازی را به بازیبازان منتقل کنند.
به لطف قابلیتهای دوال سنس، بازیبازان میتوانند تفاوت بین حملات مختلف را به خوبی تشخیص دهند و اختلاف بین حملات قوی و ضعیف را به زیبایی احساس خواهند کرد. همچنین با ارتقای تواناییهای شخصیت اصلی در بازی، واکنش محرکها و تریگرهای تطبیق پذیر دوال سنس نیز افزایش خواهد یافت.
بازی GhostWire: Tokyo در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با این بازی چیست؟ به نظرتان عنوان GhostWire: Tokyo اثر موفقی خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
خیلی ژاپنی بود بازی
خوشم اومد
متاسفانه من اصن از ژاپنی بودن بازی خوشم نمیاد البته عاشق گوست و بازی های واقع گرایانه هستم ولی مثلا این بازی و اون بازی پروجکت یا فاینال فانتزی رو خوشم نمیاد متاسفانه امییدوارم طرفدارای این سبک لذت ببرن از این بازی.
تنها ضد حالی که دیشب از مراسم خوردم فقط نبود سایلنت هیل و متال بود حالا متال باز احتمال نبودنش زیاد بود ولی سایلنت و مطمئن بودم هست که ضد حال بدی بود نمیدونم بالاخره کونامی کی میخواد اینارو معرفی کنه شاید گذاشته برای توکیو گیم شو