Ghostwire:Tokyo بهار سال ۲۰۲۲ منتشر میشود
در بهار سال ۲۰۲۲، بازی Ghostwire:Tokyo برای پلفترمهای پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی توسط کمپانی Bethesda منتشر میشود. این بازی توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) و استودیوی تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) توسعه یافته است. این عنوان در رویداد پلیاستیشن نمایش داده شد.
هاینا (Hannnya) با ایجاد یک مه مرموز در تمامی شهر توکیو، موفق به نابودی و کشتن اکثر جمعیت آن میشود. پس از حملهی خود، او ارتشی از نیروهای اهریمنی به نام The visitors را تشکیل میدهد. نیروهای اهریمنی The visitors از افسانهها و فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شدهاند. بسیاری از شخصیتهای بازی، از داستانهای تاریکی مانند Kuchisake-onna برگرفته شدند، به نظر میرسد که استودیوی تانگو تمام تلاش خود را کرده است که به افسانههای ژاپنی پایبند باشد و توکیو را از دیدگاهی کم نظیر به نمایش درآورد.
هنگامی که آکیتو (Akito) در تقاطع شیبویا (Shibuya crossing) به هوش میآید، متوجه میشود که توسط یک روح مرموز تسخیر شده و موجوداتی که به توکیو حمله کردهاند او را محاصره کردهاند. آکیتو برای نجات خواهر خود باید با روحی که او را تسخیر کرده هم پیمان شود و بر قابلیتهای خود مسلط شود تا بتواند راه خودش را از میان خیابانهای خطرناک توکیو بیابد.
به لطف قدرت سخت افزاری پلیاستیشن ۵، توکیو به صورت پویا و زنده به تصویر کشیده شده است، قابلیت رهگیری پرتو (Ray-Tracing) باعث خلق شدن صحنههای زیبا و حیرت انگیزی در شهر میشود.Ghostwire:Tokyo زمان لودینگ کمی دارد و از قابلیتهای کنترلر دوال سنس (Dual Sense) نیز استفاده میکند، این موضوع باعث میشود که بازیبازان کنترل کامل شخصیت را به عهده بگیرند و حداکثر لذت را از تجربه خود ببرند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
چرا انقدر این گیم عجیب غریب بود خیلی انتظار داشتم از این بازی کلا ولی ناامید کرد
یکم باید صبر کنیم
دث لوپ هم اون اولش عجیب و یکم ضعیف به نظر میومد
دقت کردی تکسچر هاش چرا اونطوری بودن گیم پلی خواست ادای بایوشاکو در بیاره اون تریلر سی جی اولین بار پشمامونو ریزوند من فک کردم میکامی تو سبک EVIL WITHIN و re میخواد بده
خیلی منتظرم این بازی زود تر منتشر بشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه اینکه علاقه مند به بازیشم واسه اینکه زودتر the evilwithin3
معرفی کنه میکامی 😂
طراحی های خاصی داره بازی ، چه طراحی مراحل چه دشمن ها ، با ایده های جالبی طرف هستیم احتمالا can’t wait
عالیه بازیش خیلی خوشم اومد
درسته اون چیزی که انتظار داشتیم نیست ولی به نظرم به شدت خاص بنظر میرسه. منتظرم ببینم چی میشه
بنظر من گوست وایر به شیجی میکامی نمیاد. میکامی باید بهترین عناوین ترسناک رو بسازه نه اینکه وقت تلف کنه. میکامی باید با کپکام سر و کله بزنه بخاطر یه آیپی ترسناک و رقابت ایجاد بشه.
گوست وایر بازی بدی نیست ولی به شینجی میکامی که بازیای شاهکار ترسناک رو ساخته نمیاد.