عناوین آینده استودیوی Firesprite با دیگر بازیهای فرست پارتی سونی متفاوت خواهند بود
به نظر میرسد که عناوین آینده استودیو Firesprite با دیگر عناوین ساخته شده توسط استودیوهای فرست پارتی سونی متفاوت خواهند بود.
چندی پیش سونی اعلام کرد که استودیوی فایراسپرایت (Firesprite studios)، خالق آثار The Playroom VR و The Persistence، را خریداری کرده است. پر واضح است که استودیوی فایراسپرایت تفاوتهای زیادی با دیگر استودیوهای فرست پارتی سونی دارد. آیا این استودیو به نحوهی کار عادی خود ادامه میدهد یا روند کاری دیگر استودیوهای فرست پارتی سونی را در پیش میگیرد؟
با توجه به مصاحبه آقای هرمن هالست (Hermen Hulst) با وبسایت GamesIndustry، این استودیو به روند کاری همیشگی خود ادامه خواهد داد. ایشان اعلام کرد که استودیوی فایراسپرایت به آزمایش و اجرای ایدههای جدید برای ساخت بازیهای خاص ادامه میدهد.
من به بازیهای گوناگون و با ارزشی که توسط استودیوهای پلیاستیشن ساخته میشوند اعتماد دارم. بازیهایی که توسط استودیوهای ما توسعه داده میشوند با فرهنگ تیمها مطابقت دارند و بر اساس نقاط قوت آنها توسعه داده میشوند.
او ادامه داد:
استودیوی فایراسپرایت علاقهی عجیبی به آزمون و خطا با پلتفرم خود دارد و همچنین مایل به اجرای ایدههای نو است.آنها کمی به تیم آسوبی (Asobi team) شباهت دارند، اما شباهت آنها در زمینه بازیهایی که میسازند نیست بلکه در انعطاف در مقابله با چالشهای مختلف و استفاده از خلاقیت است. استودیوهای پلیاستیشن از نظر فرهنگی با همدیگر تفاوتهای زیادی دارند، اما همهی آنها در قبال تولید محتوای با کیفیت متعهد هستند و با یکدیگر همکاری میکنند. محتوایی که از طرف استودیو فایراسپرایت تولید و منتشر میشود کمی متفاوت است و من این را دوست دارم. من معقتدم که تمامی مخاطبین ما لایق عناوین گوناگون و با کیفیت هستند و نقطه قوت اصلی ما این است.
در عین حال مدیر اصلی استودیو یعنی آقای گریم آنکرس (Graeme Ankers) گفت که در حال حاضر استودیو آمادهی صحبت در حال پروژهای که روی آن کار میکند نیست، اما اعلام کرد که بازیهای آیندهی آنها دارای “دنیاهایی شگفت انگیز” است که بازیبازان تا مدتها از آن لذت خواهند برد.
من تمایل زیادی به صحبت دربارهی پروژههای استودیو در زمانی دیگر دارم. تلاش ما بر این است که به همه چیز از یک زاویه جدید نگاه کنیم. تمام تغییراتی که ما ایجاد میکنیم ژانرها را دگرگون خواهند کرد و امیدوارم که متوجهی این موضوع در بازیهای قبلی ما شده باشید. ما همیشه سعی بر ساخت محتوای ساختار شکنانه و انقلابی داشتهایم. این که با چه تکنولوژی یا چه پلتفرمی کار میکنیم اهمیتی ندارد، هدف اصلی ما ساخت بهترین تجربه است.
البته ما چیز زیادی از پروژههای آینده این استودیو نمیدانیم. برخی از شایعات اشاره به ساخت یک بازی شوتر مولتی پلیر و حتی یک نسخه جدید WipEout دارند، البته اضافه شدن برخی از سازندگان WipEout به استودیو باعث میشود که این شایعه کمی محتمل به نظر برسد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
تا حالا بازی بد ندادن ولی شاهکار هم ندادن…
باید دید چه کار میشه…
ولی اعضایی که استخدام کردن و توش هستن دست کمی از نابغه ندارن !
سونی هم خیلی تو خریداش سختگیره که اینو خریده مطمئنا استودیو خوبی بودن که رفته سمتش
یاخدا سونی چیکار میکنی 😱
همین انتظار هم ازشون میره و امیدوارم این استودیو هم مثل استودیو های دیگه پلی استیشن با یه آیپی جدید هممون رو غافلگیر کنن.
(چقدر یهو خبر از این استودیو و پیرامونش اومد! چرا احساس می کنم اینا همش یه مصاحبه بوده که تیکه تیکه شده؟)
باو اینارو ولش چرا ساعت دوازده نیم نمیشه