پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن

گپفا قسمت ویژه؛ پیشبینی مراسم پلی استیشن

محمد حسین کریمی
۱۷:۳۰ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
پیشبینی مراسم پلی استیشن

امروز با قسمت ویژه گپفا بازگشته‌ایم و قصد داریم به رویداد پلی استیشن بپردازیم. در گپفا فرصتی فراهم می‌شود تا در مورد موضوعات مختلف صحبت کنیم.

پس از سکوت طولانی مدت، تیم پلی استیشن قصد دارد روز جمعه رویداد بعدی خود را برگزار کند. نه تنها طرفداران پلی استیشن، بلکه بخش عمده‌ای از اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی، در انتظار این مراسم هستند. بر اساس اعلام رسمی، رویداد PlayStation Showcase «شامل اطلاعاتی جدید از عناوین استودیو‌های پلی‌استیشن و برخی از خلاق‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت گیم می‌شود که قرار است در تعطیلات امسال و آینده منتشر شوند.» همچنین ظاهراً پس از پایان این رویداد، برخی از توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری را نیز با بازی‌بازان به اشتراک خواهند گذاشت.

ما قصد داریم در این قسمت ویژه‌ی گپفا حول مراسم پیش رو صحبت کنیم و پیش‌بینی‌های خود را با یکدیگر در میان بگذاریم.

محمد حسین کریمی؛ سردبیر بخش خبری

گپفا پلی استیشن

  • Hogwarts Legacy
  • Horizon: Forbidden West
  • Next God of War
  • Forspoken
  • Resident Evil Village Story DLC
  • Infamous Remastered Collection
  • GTA V: E&E
  • Gran Turismo 7
  • Naughty Dog’s New Multiplayer Project Short Teaser
  • Kena: Bridge of Spirit
  • Ghostwire: Tokyo
  • Playstation Plus Collection + 10 new games
  • Bluepoint Games + PS Studios
  • MIB؟

تیم پلی استیشن باید برای رویداد جدید خود سنگ تمام بگذارد. سکوت طولانی مدت و زمان کوتاه مراسم به وضوح نشان می‌دهد که راه بولد و مطرح شدن آن‌ها مثل همیشه اولویت دادن به کیفیت است. انتظار دارم در مراسم روز جمعه، جیم رایان بیشتر از ۳۰ ثانیه صحبت نکند، خبری از حاشیه‌هایی مانند رنگ جدید کنترلر، ادیشن‌های مختلف کنسول و صحبت‌های سازندگان نباشد. آن‌ها باید پشت سر هم از محتویات با کیفیت رونمایی کنند، زیرا شعار پلی استیشن کیفیت است. آن‌ها مدتی پیش از Horizon: Forbidden West رونمایی کردند. راستش را بخواهید به هیچ عنوان علاقه‌ای به دیدن تریلر جدید این بازی یا Deathloop ندارم و به نظرم همه چیز در مورد این آثار روشن است و تنها باید منتظر انتشار آن‌ها باشیم، اما منطقاََ سونی قصد بازاریابی بیشتر را خواهد داشت. از طرفی ما قبلاََ تنها لوگویی از God of War بعدی دیده بودیم، اینجا جایی است که سانتا مونیکا باید گیم‌پلی را به ما نشان دهد. این می‌تواند یک گیم‌پلی بدون کات مانند تریلر رونمایی God of War 2018 باشد و یا این که ترکیبی از صحنه‌های سینماتیک و گیم‌پلی ارائه شود. بعید به نظر نمی‌رسد که تیزری کوتاه از پروژه‌ی جدید بلوپوینت گیمز آماده و این موضوع دلیلی برای به تعویق انداختن اعلام تصاحب این استودیو باشد.

از لیست بالا انتظار دارم پروژه‌ی جدید ناتی داگ در صورت حضور، تیزری ۳۰ ثانیه‌ای داشته باشد. از طرفی به نظر نمی‌رسد که سایر بازی‌ها تریلری با مدت زمان بیش از ۲.۵ تا ۳ دقیقه ارائه دهند. دو سالی می‌شود که پلی استیشن رویکرد جدیدی را برای بازاریابی عناوین خود در نظر گرفته است. آن‌ها در رویدادهای بزرگ خود مانند مراسمی که در پیش داریم، با تیزرها و تریلرهای کوتاه از بازی‌های جذاب خود رونمایی می‌کنند و توضیحات بیشتر به State of Play مخصوص آن اثر محول می‌شود. به همین دلیل، از مراسم پیش رو انتظار گیم‌پلی طولانی مدت نداشته باشید.

در هر صورت باید قبول کنیم که سونی غیر قابل پیشبینی است و لیست‌هایی که می‌نویسیم همگی حدس و گمان هستند. امیدوارم مراسم خوبی را در پیش داشته باشیم.

مرصاد قدیری؛ سرپرست بخش خبری

پیشبینی مراسم پلی استیشن

نمایش گیم‌پلی God of War Ragnarok

God of War Ragnarok در حال حاضر قطعاً مورد انتظارترین بازی پلی‌استیشن است و سونی هم این را به خوبی می‌داند. به نظرم عدم نمایش این عنوان در این رویداد یک شکست بزرگ محسوب می‌شود. انتظار دارم که شاهد یک نمایش جذاب ده دقیقه‌ای از God of War Ragnarok باشیم.

تریلر جدید از Forspoken

اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که امسال اطلاعات بیشتری را از بازی Forspoken به اشتراک خواهد گذاشت. رویداد پلی‌استیشن بهترین مکان برای این کار است. در حال حاضر جزئیات کمی از Forspoken، عنوانی که ظاهراً قرار است در نیمه‌ی اول سال بعد منتشر شود، در دسترس است. به همین خاطر، انتظار دارم که در رویداد پلی‌استیشن شاهد یک تریلر جدید از آن باشیم.

نمایش گیم‌پلی Gran Turismo 7

حس می‌کنم که مثل God of War Ragnarok، بازی Gran Turismo 7 هم قطعاً نمایش جدیدی خواهد داشت. احتمالاً پس از دیدن واکنش نه چندان خوب بازی‌بازان نسبت به محدودیت محتوای بخش تک‌نفره‌ی بازی قبلی، توسعه‌دهندگان در نمایش جدید بازی روی این بخش تمرکز خواهند کرد.

رونمایی رسمی از Grand Theft Auto V: Expanded & Enhanced

راکستار گیمز تایید کرده است که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی GTA V در تعطیلات امسال منتشر خواهد شد. با توجه به این که تا رسیدن سه ماهه‌ی آخر سال جاری دیگر شاهد رویداد بزرگی نیستیم، به احتمال زیاد روز پنجشنبه از این بازی رونمایی خواهد شد.

تریلر گیم‌پلی از Hogwarts Legacy

با توجه به این که حضور Gotham Knights و بازی Suicide Squad در مراسم DC Fandom تایید شده، پس واضح است که Hogwarts Legacy هم امسال نمایش جدیدی خواهد داشت.

معرفی بازی چندنفره ناتی داگ یا نسخه بازسازی شده‌ی The Last of Us

ناتی داگ چند سالی می‌شود که در حال ساخت یک بازی چندنفره بوده است. در صورتی که روند تولید این پروژه ریبوت نشده باشد، انتظار می‌رود که به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. از طرف دیگر، نسخه‌ بازسازی شده‌ی The Last of Us هم یکی از بازی‌های احتمالی حاضر در رویداد پلی‌استیشن است.

تریلر جدید از Call of Duty: Vanguard

با شروع شدن دوره‌ی بتای عمومی Call of Duty: Vanguard که به طور انحصاری در دسترس بازی‌بازان پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت، احتمالاً شاهد یک تریلر جدید از بازی بعدی Call of Duty خواهیم بود.

رونمایی از بازی Spider-Man 2

اینسامنیاک گیمز یکی از آن استودیو‌هایی است که روند انتشار منظمی دارد و با برنامه‌ ریزی بسیار خوبی کار می‌کند. این استودیو قطعاً در حال کار روی Spider-Man 2 است. البته با توجه به زمان شروع پروژه، احتمال دارد که بازی برای پلی‌استیشن ۴ هم منتشر شود.

رونمایی از بازی دیویشن گیمز (Deviation Games)

این استودیو تاکنون حداقل یک سال روی پروژه‌ی خود کار کرده است. با این که انتظار ندارم که شاهد گیم‌پلی باشیم، اما فکر می‌کنم یک تریلر کوتاه از این بازی منتشر خواهد شد.

علیرضا کریم‌خان زند؛ خبرنگار

پیشبینی مراسم پلی استیشن

The New God of War:
بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های دارندگان پلی‌استیشن ۴ و ۵ نسخه‌ی جدید فرنچایز God of War هستش. با توجه به تاخیر خوردن این بازی و همچنین فاصله‌ی زمانی نه چندان کم از رونمایی آن، واقعا بعید به نظر می‌رسه که سونی نخواد قدمی در جهت نگه داشتن هایپ طرفدارها برداره و به احتمال زیاد یکی از عناوینی که قراره در این مراسم تریلر جدیدی (ترجیحا از گیم‌پلی بازی) و شاید تاریخ انتشار دقیق خودش رو دریافت بکنه، God of War هستش.
Persona 6:
یکی از بازی‌هایی که چند وقتیه حرف‌ها و شایعات زیادی ازش پخش شده و من هم به شخصه خیلی دوست دارم معرفی بشه Persona 6 هستش. به جرئت میشه گفت که Persona 5 یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ بوده و اگر نائوتو هیرائوکا بتونه به قول خودش عمل کنه و عنوانی بسازه که از Persona 5 هم جلو بزنه، واقعا دلیل جدیدی برام می‌شه که در اولین فرصت ممکن دنبال فراهم کردن پلی‌استیشن ۵ باشم! رونمایی از این بازی در مراسم سونی بیشتر از این که یه اتفاق قابل پیش‌بینی باشه، چیزیه‌ که صرفاً به عنوان طرفدار این مجموعه دوست دارم اتفاق بیوفته.
Final Fantasy 7 Remake Part 2:
برای کسایی که جزو طرفدارهای قدیمی سری Final Fantasy به حساب میان، ریمیک Final Fantasy 7 از اول تا آخر «نوستالژی» رو فریاد می‌زد و برای کسایی که نسخه‌ی اصلی این بازی رو تجربه نکردن هم یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ رو فراهم کرد. تنها مشکل بازی ناقص بودن داستان بود. معلوم نیست که تکمیل داستان Final Fantasy 7 در قالب ریمیک به چند قسمت بازی احتیاج داشته باشه ولی از اونجایی که مدت نه‌چندان کمی از عرضه‌ی قسمت اول گذشته، بعید نیست که شاهد رونمایی از یه تریلر جدید برای قسمت دوم این بازی باشیم.
Elden Ring:
نمی‌خوام خیلی وارد جزئیات در مورد این یه بازی بشم چون می‌دونم از اصل موضوع فاصله می‌گیرم. صرفاً اینو می‌خوام بگم که تا انتشار این بازی حدود ۴ ماه فاصله داریم و هنوز یه تریلر گیم‌پلی که حق مطلب رو در معرفی این بازی و مکانیک‌های اون ادا کنه ندیدیم. علاوه بر این موضوع، فرام‌سافتور اخیرا به بعضی از کانال‌های خبری ۱۶ دقیقه گیم‌پلی بازی رو نشون داده که خب هنوز این تریلر در دست عموم قرار نگرفته و مسلما یکی از بهترین فرصت‌های رونمایی از این تریلر مراسم سونیه.
Gran Turismo 7:
با وجود‌ این که این بازی هم مثل God of War جدید امسال در دسترس قرار نمی‌گیره ولی خب از اونجایی که از زمان معرفی این بازی ۱۵ ماه گذشته و هنوز تریلر خاصی از گیم‌پلی‌‌اش منتشر نشده، الان واقعا فرصت مناسبیه که سونی توجه طرفداران سبک ریسینگ و مجموعه Gran Turisomo و همچنین دارندگان پلی‌استیشن رو از طریق این مراسم مجدداً به Gran Turismo 7 جلب کنه.

ابوالفضل مناف‌زاده؛ خبرنگار

پیشبینی مراسم پلی استیشن

از زمانی که مشخص شد رویداد PlayStation Showcase رو پیش رو داریم، تقریبا تمامی خبرنگارا، کارشناسا و ما مطمئن شدیم که قراره تا صبح جمعه خوابمون نبره. البته پلی‌استیشن نیاز شدید به این مراسم داشت و از اونجایی که تقریبا یک سال در سکوت مطلق بود، دست خیلی بازی داره. من تصورم اینه که استودیوهای اینسامنیاک، ساکرپانچ و گوریلا گیمز پروژه‌های جدیدشون رو معرفی کنن که به ترتیب احتمالا SpiderMan2/Sunset Overdrive و Infamous و Killzone خواهند بود. از اونطرف معرفی God of War در قالب تریلر گیم‌پلی باید رخ بده و منتظر مشخص شدن تکلیف Abandoned هم هستیم. در نهایت، انتظارم دارم که چند تا غافلگیری بزرگ داشته باشیم و امیدواریم که اتفاقای خوبی رقم بخوره.

رضا مهرعلی؛ خبرنگار

پیشبینی مراسم پلی استیشن

با توجه به اینکه سونی از شرکت در مراسم E3 امسال امتناع کرد و در رویداد اخیر Gamescom هم حضور پررنگی نداشت، شخصا امیدوارم که با دستی پر نمایش PlayStation Showcase را برگزار کند.

Next God of War:
به نظر من گیم‌پلی بازی God of War جدید یکی از مواردی است که احتمال نمایش آن در رویداد PlayStation Showcase بسیار زیاد است؛ زیرا غیر از یک تیزر معرفی کوتاه، تا به حال جزئیات دیگری از این بازی منتشر نشده است.
اگر اشتباه نکنم دو یا سه ماه قبل بود که استودیوی سانتا مونیکا تاخیر این بازی تا سال آینده‌ی میلادی را اعلام کرد، اما تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی بازی اعلام نشد. بنابراین فکر می‌کنم که ضمن نمایش گیم‌پلی بازی God of War 2، تاریخ انتشار آن هم مشخص شود.

Final Fantasy 16:
از آنجا که عناوین بزرگی مانند God of War 2 ،Gran Turismo 7 و Horizon Forbidden West در قالب بازی‌های میان نسلی روانه‌ی بازار خواهند شد، شاید (فعلا) تنها دلیلی که می‌تواند من را برای تهیه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ متقاعد کند، Final Fantasy 16 باشد.
تا کنون یک تریلر از این بازی منتشر شده است، اما به عنوان یک طرفدار، فکر می‌کنم زمان نمایش تریلر جدید فرا رسیده باشد. البته تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی هم مشخص نیست و شاید (گرچه احتمالش کم است) به آن نیز پرداخته شود.

Elden Ring:
به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص ساخته‌های استودیوی فرام سافتور، اوقات سختی را در انتظار بازی Elden Ring سپری می‌کنم. اما صرف نظر از علاقه‌ی شخصی‌ام و از آنجا که رفته رفته به تاریخ انتشار این بازی نزدیک می‌شویم، احتمال می‌دهم که این بازی هم جزئی از نمایش سونی باشد.

سایر موارد:

از آنجا که طول رویداد PlayStation Showcase حدود ۴۰ دقیقه اعلام شده است، به نظر من به بازی Horizon Forbidden West که تا کنون نمایش‌های خوبی داشته است، زمانی اختصاص داده نخواهد شد. در طرف مقابل، بازی Gran Turismo 7 غیر از یک تریلر رونمایی کوتاه، چیز زیادی به ما نشان نداده و انتظار می‌رود که در رویداد ۵ شنبه شب جزئیات بیش‌تری از آن به اشتراک گذاشته شود.

استودیوی ناتی داگ این اواخر کاملا در سکوت به سر برده است و با توجه به وعده‌ی چند ماه قبل نیل دراکمن و شایعات و گزارش‌ها و … احتمالا این استودیو هم در رویداد مورد بحث حضور داشته باشد، اما در پاسخ به این که استودیوی مذکور چه پروژه‌ای را رونمایی خواهد کرد، باید گفت که شاید نسخه‌ی ریمیک بازی Last of Us یا بخش چند نفره‌ی برگرفته از این سری. Uncharted 5 هم گرچه شنیدن خبر ساختش بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، اما با توجه به اظهار بی اطلاعی نولان نورث در رابطه با این بازی، نباید منتظر آن بود.

رویداد PlayStation Showcase که قرار است تقریباً ۴۰ دقیقه باشد، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) در تاریخ جمعه، ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر)، آغاز خواهد شد. در مجموع، به نظر می‌رسد که این همان رویداد بزرگی است که طرفداران پلی‌استیشن مدت‌ها منتظر آن بودند.

همان‌طور که مطالعه کردید، هر کدام از خبرنگاران به نحوی که ترجیح داد، در مورد مراسم پیش رو صحبت کرد. حالا نوبت شما است. مشتاقانه منتظر پیش‌بینی شما هستیم. شما می‌توانید پست قبلی گپفا، بازی‌های مورد انتظار، را نیز مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن
پیشبینی مراسم پلی استیشن

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • God of war
    TLOS Remake
    Marvel’s Spider-Man 2
    Hogwarts legacy
    Horizon Forbidden west
    Infamous(امیدوارم نسخه جدید باشه)
    Gran Tursimo 7
    TLOUS Multiplayer
    Kena
    Forspoken
    بازی استودیو Deviation
    بازی جدید Bluepoint با اعلام رسمی خریدش
    امیدوارم که بالاخره از Silent Hill و Killzone جدید رونمایی بشه

  • ERFAN103079 گفت:

    رونمایی از پتنت بکوارد PS5 یا ورژن جدید Gameboost و ریسمتر کالکشن یا ریمیک یکی از نسخه های سری متال گر یا رزیستنس

  • Adler گفت:

    من که توقع ام اینه که از گاد و گرن توریسمو و اسپایدرمن جدید و ابندد چیزی ببینیم
    همچنین خرید استودیو
    نشون دادن کلی ای پی جدید
    و برگشت متال گیر و سایلنت هیل و رزستنز و کیلزون
    سرویس جدید و دوباره میگم نشون دادن کلی گیم بزرگ نه ایندی

  • be name pc گفت:

    سونی تو نسل ۹ یه نگاه به ایپیای قدیمیشم باید کنه بازی های شاهکاری مثل ico و siren و the getaway و غیره اون بازیه the last guardian تو نسل ۸ عالی بود امیدوارم دوباره از این ریسکا کنه و از این جور بازیای متفاوت زیاد بسازه مثلا مایکروسافت دوباره fable و perfect dark و احیا کرد چقدر عاشق پرفکت دارک بودم اون زمان نسخه zero یا قسمت اولش که رو نینتندو متای ۹۷ هم گرفت دلم تنگ شده برای گیمای نسل های قبل

  • تو این همه سالی که اخبار صنعت گیم رو دنبال میکنم از سال ۹۲ به اینور ندیده بودم یک شرکت برای یکی از کنفرانس هاش آنقدر هایپ ایجاد کنه… حتی خود سونی برای نمایش E3 2016 خودش آنقدر هایپ ایجاد نکرد…جالبه با اینکه کلی بازی تا الآن حدس زده شده و لیک شده اندی رابینسون گفته هنوز سورپرایز مراسم لیک نشده
    منظورم هم از سال ۹۲ به اینور مایکروسافت و این خبر هستش 🤭
    https://s4.uupload.ir/files/img_20210905_001117_669_cvyo.jpg

  • MR 47 گفت:

    امیدوارم سونی مثل سال های پیش عمل کنه و دست به معرفی عناوینی بزنه که خوشبین ترین هوادارا هم فکرشو نمیکردن. به نظرم سوپرایز شدن مقوله ای که خیلی وقته به خاطر مشکلات کرونا و کم شدن مراسما مخصوصا از طرف سونی نداشتیم و من واقعا دلم میخواد سوپرایز بشم گرچه به نظرم انتظار بزرگیه ولی بی جا نیست.
    به نظر من مراسم با تریلر ترکیبی و سینماتیک از گاد شروع میشه با معرفی از اباندد و یا بازی کوجیما به اوج میرسه و با اسپایدر من دو به اتمام میرسه.
    جی تی ای وی انهنس، فور اسپوکن، کنا و بازی های ترد پارتی دیگه هم احتمال بالا هستن.
    امیدوارم اون بازی چینیه هم که گیم پلی شدیدا سرعتی، هک اند اسلش طور و دی ام سی مانند داشت رو تو مراسم ببینیم. اسمشو رو البته حضور ذهن ندارم متاسفانه. ولی شدیدا بازی جذابی بود.
    شاید بازی های ایندی جدید هم معرفی بشه در کنار نمایش سیفو و غیره.
    احتمالا از پروژه انلاین ناتی داگ و یا ریمیک لست یک هم رونمایی بشه. گرچه اگه از ریمیک رونمایی کنن من یکی خوشحال نمیشم چون ناتی داگ وقت ارزشمندشو میتونست رو خیلی چیزای دیگه بزاره.
    میتونن از بعضی از پروژه ها استدیو های سکند پارتیشونم رونمایی کنن مثل پروژه هیون یا فایر واکز.
    از خرید بلوپیونت گیمز و بازی جدیدش هم احتمالا رونمایی میشه.
    هورایزن به نظرم نمایشی نداره.
    امیدوارم یه سری سوپرایز خفن و تپل هم باشه مثل متال ریمیک که حقیقتا عیار پلی استیشن رو دو چندان میکنه. اگه سونی از بکوارد پلی ۳ رونمایی کنه حقیقتا خوشحالترین ادم زمین میشم ولی شدیدا احتمال عملی شدنشو کم میبینم حتی تا اخر نسل.

  • Sina Morgan گفت:

    یه جورایی مطمئنم که از گاد بالاخره چیزی نشون میدن چون خود سونی هم بهتر میدونه که نبود گاد باعث میشه که کل مراسمش حتی اگه مراسم فوق العاده ای باشه زیر سوال بره. بازی بعدی که دوست دارم حضور داشته باشه الدن رینگه ولی با توجه به اینکه مارکتینگش دست مایکروسافته حضورش تو این مراسم بعیده. امیدوارم از هر بازی که ۲۰۲۲ میخواد منتشر کنه گیم پلی حداقل ۴ ۵ دقیقه ای نشون بده و در مورد سوپرایز هم احتمال خیلی زیاد یکیش اسپایدر_من ۲ باشه و اون یکی هم حدس میزنم ریمیک متال گیر باشه ولی خودم دوست دارم سورپرایز یه تیزر از آنچارتد ۵ با حضور نیتن دریک باشه که البته این یکی خیلی بعیده ولی اگه باشه من هایپم میره فضا.

    • مارکتینگ الدن رینگ دست مایکروسافت یا سونی نیست. واقعا متوجه نمیشم این قضیه تحت مالکیت بودن مارکتینگ الدن رینگ از کجا میاد! تیزر بازی داخل کنفرانس مایکروسافت منتشر شد، اما نمی دونم چجوری میشه مارکتینگ بازی دست مایکروسافت باشه، اما به جای این که در جریان مراسم مایکروسافت (E3 2021) از بازی رونمایی بشه، یکی دو روز زودتر سامر گیم فست و جف کیلی گیمپلی رو به نمایش میذارن. از زمانی که مارکتینگ بازی شروع شده سعی کردن بی طرف باشن، گیمپلی روی پی سی اجرا شده بود برای منتقدین، بازی هر دو طرف رو نادیده گرفت و یه جای بی طرف (SGF) رونمایی شد.
      نمایش یه تریلر داخل کنفرانس سونی و مایکروسافت صرفاََ به این معنا نیست که بازاریابی و تبلیغات بر عهده اون شرکته. به طور مثال Sekiro بعد از تیزر کوتاهی که داخل tga داشت، رونمایی اصلی به کنفرانس مایکروسافت مربوط میشه، اما در عین حال دو ماه بعدش پلی استیشن داخل رویداد Tokyo Game Show از تریلر بعدی پرده‌برداری کرد. بنابراین مارکتینگی از سمت سونی یا مایکروسافت در کار نیست، فقط قراردادهای یک مرتبه‌ای بودن.

      • Sina Morgan گفت:

        بله ، متوجه اشتباهم شدم ، چون قبلا گرینبرگ گفته بود تو نمایش مایکروسافت منتشر نمیشه فکر کردم کمپین تبلیغاتیش دست مایکروسافته و مایکروسافت براش تصمیم میگیره . بنظر خودتون حضور داره تو شوکیس سونی؟ باز هم فکر نمیکنم حضور داشته باشه چون فکر نمیکنم فرام سافتور بخواد به یه گیم پلی کوتاه بسنده کنه و از طرفی با توجه به کوتاه بودن زمان مراسم احتمال پخش کردن تریلر بیش از ۱۰ دقیقه اونم از یه بازی غیرانحصاری عجیبه .

  • من بیشتر از هرچی امیدوارم که حالت ۶۰ فریم واسه بلادبورن روی PS5 معرفی بشه؛ و بهتره که این حالت در قالب یه آپدیت رایگان منتشر بشه.

  • ی لیست همین دیروز لو رفت و اسم متال گیر ریمیک بود/:

  • یوهان گفت:

    سرانجام🧐
    بالاخره بعد از چند سال‌ میشه یه تریلری از گاد جدید دید😎 حالا گاد یه طرف کلا مراسم های بزرگ سونی همیشه جذاب سرگرم‌کننده هستند

  • منم خواستم یه پیش بینی بکنم…
    ۱) یه تریلر ۶ دقیقه ای از گاد آو وار جدید که توش بیشتر گیم پلی هستش(در حد ۴ دقیقه) به علاوه یخورده از محیط ها و شخصیت های داستانی این بازی
    ۲)معرفی رسمی مارول اسپایدرمن ۲: فک کنم اسمش بازگشت ونوم باشه(یه تریلر در حد ۳ دقیقه و خوردی)
    ۳)تریلر گیم پلی هورایزن۲ (در حد ۷ دقیقه و خوردی)
    ۴)معرفی رسمی آباندوند با یه تریلر حدود ۳ دقیقه و خوردی
    ۵)تریلر گیم پلی کوتاهی در حد ۳ دقیقه و خوردی از هاگواردز لگسی
    ۶)اعلام خرید رسمی بلوپوینت گیمز
    ۷)یه تریلر ۴ دقیقه ای از فورسپوکن(گیم پلی و غیره)
    ۸)معرفی رسمی بازی چن نفره ناتی داگ (در حد ۴ دقیقه)
    ۹)از گیم پلی فاینال فانتزی ۱۶ هم یچیزی نشون میدن
    ۱۰)یه سورپرایز ۲ دقیقه ای که فک کنم خیلی بدم سورپرایز باشه!!!!!!!!

  • با اینکه هیچ کدام از عوامل گیمفا به bloodborne remaster اشاره نکردند اما به احتمال زیاد در رویداد پلی استیشن حضور خواهد داشت حالا ممکن است در حد فقط یک تیزر یا یک تریلر بسیار کوتاه باشد و اطلاعات تکمیلی به state of play موکول شود
    جدا از این مورد به نظر می رسد که بیشتر تمرکز پلی استیشن در این رویداد به بازی های معطوف بشه که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد مثل God of war (فکر نکنم Horizon حضور داشته باشد) و در نهایت هم برای حسن ختام مراسم یک الی دو غافلگیری را در نظر گرفته باشند پس بعید که در مراسم تیزرهای با تاریخ انتشار مثلا ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ ببینیم هرچند ممکن است یکی از غافلگیری ها هم به این شکل معرفی شود

  • دیوید کیج گفته بود امسال اخبار خوبی برامون داره شاید تو این مراسم یه خبری از بازی جدیدش بشه😉

  • باتوجه به اینکه ۴۰ دقیقست شاید ده بازیم نبینیم توش ولی نکته نا امید کننده برامن میتونه نبود بازی شوتر باشه و ندادن گیم پلی از گاد آف وار

  • Yato گفت:

    سونی پنجشنبه یک رخ از کریتوس کبیر نشان بده و راکستار هم این وسطا ریمستر Gta San را معرفی کنه میشه یک شب رویایی ، دیگه بقیش مهم نیست

  • اینا برام تو اولویت‌ن
    Pragmata
    Online tlou
    Spiderman 2
    Final fantasy 16&7 P2

  • john117 گفت:

    بنظر من گاد گل مراسمه
    ولی یه سورپرایز حتما هست چون مایکروسافت ۲.۳ تا ip جدید معرفی کرده قطعا سونی فرداشب یه آیپی جدید رو میکنه
    سوم یه دنباله سورپراز کننده از بازیای قدیمیش برعکس بقیه اعتقادی ندارم مثلا اسپایدی لست چیزایی که تو ۱.۲ سال اخیر اومدن چیزی حتی معرفی کنه
    ۳۵ سالمه ۲۰ ساله گیمرم ولی مراسم e3 یکروز قبلش دل تو دلم نبود هنوز مثل قدیم لذت میبرم حال قشنگیه هایپ هیجان بالایی هست الان حال طرفدارای سونیه امیدوارم عالی باشه که حتما هست و حالشو ببرین

  • Matin_kh گفت:

    ❤blood borne 2 ❤
    ❤ uncharted 5 ❤
    ❤ god of war ragnarok ❤
    ❤ marvel spiderman 2 ❤
    ❤ the last of us remake ❤
    ❤ metal gear solid remake ❤
    ❤ new killzone ❤
    ❤ horizon forbidden west ❤
    ❤ gran tursimo 7 ❤
    ❤ new infames ❤
    ❤ forspoken ❤
    ❤ abounded = silent Hill ❤
    ❤ blood borne remaster ❤
    ❤ hogwarts legecy ❤ ❤ new from software game exclusive ps5 ❤new haven studio game exclusiv ps5 ❤

  • Ali kazerooni گفت:

    من می گم که marvel’s spiderman 2 ps5 در سال ۲۰۲۲ منتشر میشه مگه نه

    • ۲۰۲۳ منطقی ترین حالتشه.
      دلایل:
      ۱) توی ۲۰۲۲ ، ۳ یا ۴ تا بازی بزرگ منتشر میکنه سونی که میشه گاد ۲ و هورایزن ۲ و گرن توریسمو ۷ و شایدم فاینال ۱۶
      ۲) مارول اسپایدرمن ۲ مطمئنن یه گیم بزرگه و اگه فک کنیم که ساختش از ۲۰۱۹ شروع شده باشه، پس یه ۴ سالی باید براش وقت بزارن تو این شرایط کرونا

  • MahyarMsm گفت:

    ۱_God of war
    ۲_FF16
    ۳_Factions
    ۴_GT7
    ۵_Forspoken
    ۶_Horizon Forbidden west
    ۶_Spider-Man 2
    ۷_Pragmata
    ۸_مشخص بشه این Abandoned چیه و راحت بشیم
    ۹_Hogwarts legacy
    ۱۰_ بازی جدید بلوپوینت
    ۱۱_نسخه نسل نهمی gta v
    دوست دارم وقتی گاد رونمایی شد یه گیم پلی هم ازش نشون بدن
    خیلی دوست دارم mgs 2 و یا mgs 3 ریمیک بشن و چندتا شایعه هم ازش اومدن اما خب چیزی معلوم نیست
    اگه اسپایدرمن باشه که واویلا میشه
    امیدوارم کپکام یه تریلر یا یه چیزی از این پراگماتا نشون بده خیلی دوست دارم که بدونم چیه
    راستی اینم بگم که دلم میخواد کلک این شایعات و قضیه ابندند کنده شه و یهو ببینیم کوجیماد وارد میشه😁
    هرچی که هست امیدوارم شاهد یه مراسم هیجان انگیز باشیم

  • ShinjiMikami گفت:

    منتظر گاد و پراگماتا هستم. اگر ایول جدید در کنار دی ال سی ایول ویلیج هم معرفی بشن که چه بهتر تر.
    امیدوارم مراسم به خوبی پیش بره

  • mugiwara07 گفت:

    خب دیگ همه پیش بینی بازیارو کردن ولی من میخوام یه پیش بینی از گاد جدید بکنم 😁
    توی گاد ۳ کریتوس بعد از کشتن باس های اصلی بازی سلاح اونارو ور میداشت برای خودش
    حالا داخل گاد جدید دشمن اصلی بازی ثور هس که سلاحش پتکشه Mjolnir به فرض که وسطای گیم یا نیمه دومش با ثور فایت بدیم و شکستش بدیم و کریتوس پتکشو ور داره برا خودش و باس اخر هم بشه مادر بالدور در واقع ملکه واقعی والکری ها
    شاید بگین کریتوس نمیتونه پتک ثور بلند کنه ولی تو کامیک ها ویلن هایی هستن که با اهداف بدشون بازم تونستن بلندش کنن مث لوکی ، دکتر دوم، هالک قرمز و چند نفر دیگ
    واقعا اگ این اتفاق بیوفته عالی میشه ترکیب رعد و اتش و یخ 😍 بایه گیم پلی فوق العاده
    این طوری دیگ بازی از یک نواختی هم در میاد و تنوع هم ایجاد میشه
    نظرتون بگین حتما

    • Sina Morgan گفت:

      خیلی با نظرت موافقم ، بنظرم باید این قابلیت رو برگردونن ، مثلا مبارزه با سلاح هرکول واقعا خفن بود . در مورد اون قضیه بلند کردن هم به احتمال خیلی زیاد میتونه بلند کنه. چون براک و سیندری با هم پتک و تبر رو ساختن و تو بازی دیدیم که میتونن به سختی تبر رو بلند کنن پس پتک تور هم توسط کریتوس بلند میشه و البته کمیک ها با اساطیر خیلی فرق دارن.

    • . گفت:

      اگه این اتفاق بیافته خیلی جالب میشه فقط یه نکته ای هست که بهش دقت نکردی، ثور کمیک با ثور اساطیر فرق های زیادی داره و یکی از اون فرق ها هم در مورد میولنیره، تو اساطیر برای بلند کردن میلونیر نیازی به لیاقت نیست و هر کسی می‌تونه بلندش کنه (یه بار یه جاینت بلندش کرد) فقط طرز استفادش آسون نیست. از اینا که بگذریم ثور اساطیر چند ابزار دیگه هم داره که اونا هم خیلی باحالن (یه دستکش برای کنترل بهتر میولنیر و یه کمبرند جادویی که قدرتش رو بیشتر می‌کنه)

    • مهم نیست توی کمیک ها و اصلاً اساطیر چی میگذره. سانتا مونیکا با توجه به نیاز خودش میتونه هر کاری انجام بده

    • MahyarMsm گفت:

      ثور غول خفن و اخر بازیه یه چیزی مثل بالدر
      و اینکه گاد اف وار مارول نیست و سانتامونیکا توی دنیای نورس و اتفاقاتش تفاوت زیاد ایجاد کرده
      یه چیز جالب میخوام بگم. بعضی ها میگن که در واقع دوتا میولنیر توی بازیه! حالا چرا؟ میگن یکبار دسته میولنیر به خاطر لوکی کوتاه طراحی شد و ثور برای استفاده از اون مجبور بود از دستکش استفاده کنه! یه مجسمه از ثور توی بازی هست که نشون میده با دستکش میولنیر رو بلند کرده ولی یه چیز عجیب که خیلیارو به فکر فرو برده اینه که چرا اون صحنه که ثور میاد و پتکش رو میبینیم هیچ دستکشی توی دستش نیست؟! قضیه اینجا عجیب تر میشه که ظاهر میولنیری که اخر دیدیم با مجسمه اش فرق داره!!!! اون هم نه یه فرق جزئی بلکه خیلی هم به چشم میاد
      بعضیا هم میگن اون شخص اصلا ثور نیست بعضیا هم میگن اینبار درست طراحی شده ولی بالاخره بازهم خیلی عجیبه
      اینم بگم که اگه یادتون باشه یورمونگاند و ثور برگشتن گذشته و ممکنه دوتا ثور توی بازی باشه!

  • Wounds گفت:

    ELDEN RING یا پروژه بعدی fromsoftware بعید در رویداد حضور داشته باشند
    من فقط و فقط برای God of war به شدت هایپم درمورد بقیه محتوایی رویداد و سورپرایزها هم نظر خاصی ندارم و ترجیح می دم منتظر رویداد باشم ولی مواردی مثل سایلنت هیل یا نسخه بعدی اسپایدرمن خیلی محتمل هستند اما جالب میشه اگر سونی از یک ای پی واملا جدید در سبک rpg رونمایی کنه

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    چیزایی که دلم میخواد شاهدش باشم

    تریلر خفن از گاد اف وار
    خرید استودیو بلو پوینت
    ریمیک متال گیر ۱ و یا بازیه جدید سایلنت هیل
    تریلر از بازی فور اسپوکن که خیلی چشم به راهشم
    تریلر از بازی پراگماتا
    هر چیزی در مورد فاینال فانتزی
    هر چیزی از ناتی داگ
    گیمپلی و اطلاعات بیشتری از الدن رینگ
    گیمپلی از هاگوارتز لگاسی
    و البته یک سوپرایز بزرگ که میتونه خرید یک ای پی و یا رونمایی از یک انحصاری جدید مثلا بازیه فرام سافتور برای پلی استیشن ۵ و یا تشکیل یک استودیو خفن همونی که اقای کریمی خبرشو کار کرده بودن ، ولی جیزی که مدتی هست رو مخم رفته و چیزی هست که کسی هیچ شانسی براش حاظر نیست و معرفیش یک بمب بزرگ میتونه باشه همکاری سیدی پروجکت رد و پلی استیشن هست و یک معرفی کوبنده ، به عنوان فن هر دو شرکت این اتفاق بسیار میتونه برای هر دو مفید واقع بشه و فوق العادست برام.
    .
    .
    جدای از همه این حرفا امیدوارم شاهد مراسم درجه یکی باشیم و پلی استیشن باز هم ما رو تو افق محو کنه 😍🤘

  • من پیشبینی ای ندارم. فقط میدونم قراره حال کنم با مراسم. حتی اگه دستم تا چند سال به بازیای معرفی شده نرسه….

  • hamidreza68 گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید…ریمیک خدای جنگ ۱ ۲۰۰۵
    deep down اوف اگه معرفی میشد دوباره…پراگماتا…اونیموشا ۴…سایلنت هیل جدید..استودیو Gen design…ریمیک مورتال کامنت شاعولین..گاد هند جدید یا ریمیک شماره ۱…بازی جدید. GENI…شاهزاده ایرانی انحصاری PS…

  • Bàđà§82 گفت:

    بشخصه فقط برای god 2
    Spider 2
    Gta v هایپم

  • Bàđà§82 گفت:

    بنظرم نسخه ارتقا یافته gta v پتانسیل اینو داره که برای ps4 هم بیاد و اگر نیاد یک نامردی به تمام معناست ، چون هرچی ارتقا داده باشنش گمون نکنم از رد دد ۲ پر گرافیک تر شده باشه پس باید برای ps4 هم بیاد چون v0روش تعریفی نداره و باید بهتر باشه

پیشبینی مراسم پلی استیشن