ویدیو و اطلاعات جدیدی از Dead Space Remake منتشر شد
استودیوی موتیو (Motive Studios) امشب از طریق یک استریم زنده به انتشار اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Dead Space Remake پرداخت و حتی بخشهایی محدود از گیمپلی آن را نیز به نمایش گذاشت.
نسخهی بازسازی شدهی Dead Space از یک سیستم body damage کاملاً جدید بهره میبرد. شما در این بازی میتوانید گوشت دشمنان را از استخوانهایشان جدا کنید. با این کار، در واقع نوار سلامتی دشمنان را کاهش میدهید. نکتهی جالب این است که سلاحها نیز دارای ویژگیهای متفاوتی هستند که آنها را از یکدگیر متمایز میکنند.
برای مثال، اگرچه برخی از سلاحها بهتر میتوانند گوشت دشمنان را از بین ببرند، اما دستهای دیگر بیشتر مناسب قطع کردن اندام مختلف هستند. همچنین توسعهدهندگان برای دشمنان مدلهای جدیدی را طراحی کردهاند که به آسیب وارد شده واکنش نشان میدهند.
از طرف دیگر، سیستم حرکت در Zero-G نیز دچار تغییر شده است و بازیبازان به آزادی حرکت ۳۶۰ درجه و رانشگرهای Dead Space 2 دسترسی خواهند داشت. موتیو قول داده است که بازی نهایی دارای محیطها و مسیرهای جدید نیز خواهد بود. همچنین خبر خوب دیگر هم این است که گانر رایت (Gunner Wright) بازگشته است تا دوباره صداگذاری Isaac Clarke را برعهده بگیرد.
طبق تصاویری که موتیو در حین استریم خود نشان داد، اگرچه طرح محیطهای بازی اصلی قرار نیست تغییر کند، اما لازم به ذکر است که توسعهدهندگان جزئیات بسیار بیشتری را به این مکانها اضافه خواهند کرد. همچنین موتیو با نشان دادن تصویر یک راهرو از بازی اصلی و همچنین نسخهی بازسازی شده که هماکنون در مرحلهی پیش تولید قرار دارد، بهبود قابل توجه بصری ساختهی خود را به نمایش گذاشت.
این راهرو در نسخهی بازسازی شده دارای اشیاء بیشتر، نورپردازی و سایههای ارتقا یافته و بافتهای بهبود یافته است. همچنین مدل شخصیت Isaac Clarke نیز شامل جزئیات زیادی میشود.
بازی Dead Space Remake در تاریخی نامشخص برای کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. طبق شایعات، بازی برای عرضه در پاییز ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.
دانلود ویدیو با کیفیت HD | دانلود ویدیو با کیفیت Full HD
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
به استودیو motive زیاد اعتمادی نداشتم ولی با نشون دادن گیم پلیش یکم نظرم تغییر کرد بنظر ریمیک قویی میاد بتونن مثل اویل ۲ بسازن عالی میشه گرافیکش عالیه تازه بیشتر از اینم میکنن امیدوارم این ریمیک باعث شه سراغ نسخه ی چهارمشم برن
گرافیک محیط عالیه ولی کاراکتر اصلی دقیقا با همون جزییات نسخه اصلی و بدون تغییر به این بازی کپی پیست شده
نه داداش ایزک واقعا خفنتر شده با این گرافیک واقعا گرافیکش خفنه… اصلا ادم دوست داره فقط نگاش کنه
وای بر من که تازگیا اینو بازی کردم حالا عذاب وجدان گرفتم
تا بازی رو تموم کردم ریمیکش اومد
(دبیرستان هم میرفتم سال اخر که از اونجا در شدیم یه جورایی مثل خرابه بود همین در شدیم خراب کردن دوباره ساختن )
گرافیکش که خیلی خوب شده
خب بالاخره ریمیکه (حالم از ریمسترا به هم میخوره همونو دوباره میدن)
این سری رو بازی نکردم وای تعریفای خوبی شنیدم
هر وقت بیاد در خدمتشم
…………
راستی سیستم اموجی حذف شده از سایت ؟
خب همون دد اسپیس قبلبه فقط و فقط گرافیک بهتر شده. در واقع همان داستان و همان گیم پلی و محیط و انمی هارو داریم، فقط یکم صندل و تخت اضافه کردن. گرافیک بازی اونطور کم نبود که بیان فقط بخاطر اون ریمیکش کنن. کاش یه نسخه جدید میساختن.
واقعا حیف
خب ریمیکه یه بازی یعنی ارتقا گرافیک و اضافه کردن چیز های جزئی
(در واقع همان داستان و همان گیم پلی و محیط و انمی هارو داریم،)
وای باورم نمیشه
نکنه انتظار داشتی کلا یه بازی دیگه باشه ؟ خو اونجوری اسمشو میزاشتن دد اسپیس ۴ نه ریمیک
ریمیک برای بازیایی مناسبه که بیش از اندازه قدیمی هستند و از نظر گرافیکی پیش پا افتاده اند. ایول ۲ از نظر گرافیکی پیش پا افتاده بود. گیم پلی بازی به طور کلی عوض شده بود. دوربین به طور کلی کوبیده و دوباره ساخته شده بود.
ریمیک یعنی دوباره درست کردن و در این دوباره درست کردن باید حتی به داستان و گیم پلی و انمی های بازی چیزی افزوده بشه وگرنه با یه ماد و … هم میشه تنظیم گرافیکی رو بالا برد. ریمیک یعنی دوباره درست کردن، باید به دلیل منطقی اجرا بشه. دد اسپیس ۱ اصلا نیازی به ریمیک نداره. اگر هم قراره ریمیک باشه، چون از نظر گرافیکی قدیمی نیست، باید خیلی چیزا بهش اضافه کنن. اگرم حاضر به اینکار نیستند خب بازی تکراری تحویل ندن و برن سراغ نسخه ۴.
Ea چرا فقط در ریمیک کردن از کپکام الگو گرفته و در ساختن عناوین جدید آیپی از کپکام الگو نگرفته؟! کپکام با قدرت نسخه ی ۸ رو ساخت و هیچ ترسی از ساخت عناوین بعدی نداره ولی ea بیشتر دنبال فروش بازی و درآمده.
ea باید از کپکام و سونی و بتسدا و … ساختن عناوین جدید رو الگو بگیره.
به شخصه دوست ندارم بازی فقط در حد گرافیک فیزیک گیم پلی بهبود پیدا کنه دوست دارم خط داستانیه بازی طولانی تر بشه برای ایزک دیالوگ بذارن و دیگه لال نباشه مکانهای جدید دشمنان جدید سلاح ها و لباسهای جدید پازلهای جدید سیستم اپگرید کردن سلاح ها عوض بشه و مثل نسخه اصلی پیش پا افتاده نباشه
هنوز یکم زوده و نمیشه با چندتا عکس قضاوت کرد ولی بنظر میرسه یه ریمیک درست حسابیه. امیدوارم فقط توی داستان زیاد دست نبرن (برای دلایلی که خودتون میدونین) تیم EA Motive از لحاظ Writing زیاد جالب نیست، امیدوارم باعث بشه یه روزی Dead Space 4 رو بسازن
انگاری خوب روش کار کردن. اینطور که معلومه با یه ریمیک درست حسابی طرفیم
غیر ضروری
گرافیکش بسیار عالیه حتا گرافیک شخصیتش هم بسیار عالی شده… گیمفای عزیز پوکرها را لطفا ازاد کنید. ممنون
شکلک ها رو بگردونین چه وضعشه
چقد نرم و لطیف شده بازی به شدت منتظر این بازی مینشینم با تشکر