ویدیو: از بازی چینی Swordsman 3 Xie Yun Liu Chuan رونمایی شد
اخیراََ شاهد تریلرهای خیره کنندهای از سوی سازندگان چینی بودهایم. استودیوی گیم ساینس (Game Science) سال گذشته از بازی Black Myth: Wukong رونمایی کرد که توانست بسیاری از بازیبازان را شگفت زده کند. مدتی بعد نیز شاهد تریلر گیمپلی عنوان Faith of Danschant: Hereafter بودیم که خیرهکننده به نظر میرسید. حالا از بازی جذاب دیگری با نام Xie Yun Liu Chuan رونمایی شده است.
شما تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت Full HD
Swordsman 3 Xie Yun Liu Chuan (نام انگلیسی رسمی بازی: نامشخص) یک عنوان اکشن نقشآفرینی (ARPG) است که توسط استودیویی با نام سیسان (Seasun) برای کنسولها و رایانههای شخصی در دست ساخت قرار دارد. این اثر توسط انجین اختصاصی کدنویسی شده توسط این استودیو مراحل ساخت را طی میکند. اطلاعاتی مانند تاریخ عرضه هنوز اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- شایعه: Fable ،Gear of War E-Day و عناوین دیگر انحصاری ایکس باکس در راه پلی استیشن هستند
- مدیرعامل مایکروسافت: به عرضه بازیهای خود برای پلتفرمهای دیگر ادامه خواهیم داد
- اکتیویژن حمایت کامل خود را از سیاست تنوع، برابری و شمول اعلام کرد
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- حقوق مدیر عامل مایکروسافت پس از اخراج ۲۵۰۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ، به ۷۹ میلیون دلار افزایش یافت
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- کوجیما: میخواهم بازیهایی خلق کنم که فضاییها از آنها لذت ببرند
- مقایسه جلوههای بصری Horizon Zero Dawn Remastered با نسخه اصلی
- آپدیت PS5 Pro برای The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شد
- بازی Call of Duty: Black Ops 6 روی پلی استیشن ۵ تروفی پلاتینیوم نخواهد داشت
نظرات
Black Myth: Wukong یه دنیای دیگست تقریبا همه چیز تو اون بازی عالی طراحی شده
(واقعا خوب ساختن بلک میث رو از دیدن گیم پلیش خیلی لذت بردم و بیصبرانه منظرشم حتم داره اون بازی میترکونه چینیا واقعا عالی از اثار میازاکی الهام گرفتن)
اینم جالب میزنه ولی انیمیشن راه رفتن و خود کرکتر زیاد به دلم نشستن بخش فایتینگش جالبه خلاقیت هست داخلش
ولی جوری که دشمن ها ضربه میخورن باز به دلم ننشست حس میکنم یه جوریه یعنی react کرکتر ها بعد ضربه خوردن زیاد جالب نیست و مصنوعیه اول فکر کردم بازی سولز بورنه ولی انگار نیست چون راحت میمیرن اگر اشتباه میکنم بگید
سین های گیم پلی واقعا جذابن این run که میده برای نجات جذاب به نظر میرسید
گرافیک در حد متوسطه بافت ها میتونستن بهتر باشن و به نظرم جای کار داره
به صورت کلی انتظار یه بازی خوب رو به بالا رو ازش دارم
بازی بیشتر شبیه به یک Ghost of Tsushima فانتزی هستش که مبارزاتش سریعتر شده.
از نظر فنی هم از برخی جهات عالی و از برخی جهات معمولیه که به نظرم دلیلش اینه که در مرحله آلفا قرار داره.
بله درست میفرمایید جناب کریمی البته یک جاهایی از گیم پلی مخصوصا وقتی که dodge میداد شبیه به سکیرو بود نمیدونم شماهم متوجه شدین یا خیر
این چینیا به صورت یک دفعه ای دارن با جدیت وارد صنعت گیم به صورت حرفه ای میشن اگر این بازی های بازی های اولیه سازندگان چینی هست در اینده صنعت گیم سازی چین رقیب سرسختی برای بقیه بازی سازان هست
بنظر قشنگ میاد
خدایا ! این چه سمی بود من دیدم !؟ قشنگ گوست اف سوشیما رو برداشتن اوردن تو چین ، اون تیکه اخرشم که دیگه …… نیازی به تو ضیح نداره ، درخت کهن و برگای سرخ ، خداییش دارین به کجا میرین چینیا ؟ ، کپی برداری تا چه حد ؟ به وجود بامبو ایراد نمیگیرم چون چین خودش مملوء از بامبوئه اما ، کلا بازی کپی گرده بود حتی شکل کامبو ها ، حرکات دشمن ها خیلی شبیه بود . اما در کل بازی فانتزی و قشنگ بود ، من دیگه حرفی ندارم .
کپی یا اصل، مهم اینه که خیلی خوب کار شده. بهتره بجای تخریب ، واقعیتها رو بپذیریم.
واقعیتی مثل اینکه : این بازی هم مثل سایر کار چینی ها، نشون میده اگه مدیریت کلان درست باشه و خوب کار کنه، کشور چین که ۲۰ سال پیش، در هیچ زمینه ای مطرح نبوده، الان در بسیاری از سطوح فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی حرف مهم برای گفتن داره. خدایا از این مدیران برای این آب و خاک هم عنایت بفرما.
شرمنده بابت اسپم از آقای کریمی و دوستان معذرت میخوام
.
اسپم بزرگ!
شاید مهم ترین هدف هر کتاب، فیلم و بازی، بازگشایی یک مفهوم باشه. جملات قصار زیادی هر روز میشنویم، از یه جمله کتاب درسی ادبیات گرفته، تا پیج های عرفانی و حتی استوری های تیکه دار ملت. Cyberpunk 2077 ، یکی ازین جملات رو بازگشایی میکنه
“مردم تا وقتی در “ذهن” ما هستند، زنده اند” ، جمله ایه که این بازی، اونو تبدیل به جمله ای ایهام دار میکنه.
مفهومی که آخرین ساخته CDPR میخواد برسونه، مرگه. مرگ در عالم تخیل بسیار سادست، ( بخصوص در دارک سولز! ) ولی Cyberpunk 2077 مارو حدود ۲۵ ساعت با روایت مرگ یک افسانه مشغول میکنه. مرگ و دنیا، از نظر کسی که نیم قرن از مرگ دردناکش میگذره چیه؟
I have found that people lie, most often deceiving themselves. Not so the dead. The dead are so very, very loud. And yet, lying is not in their nature. It is so… humbling, to listen to the dead speak.
– Saburo Arasaka
کارکتر Johnny Silverhand، محوری ترین شخصیت Cyberpunk 2077 ، بهترین شخصیت روایت شده طی چندسال اخیره، کسی که برای اهدافش حتی حاضره کاری که بر علیهش میجنگه رو انجام بده! کسی که به معنای کنایی، و واقعی در “ذهن” افراد زنده مونده .سیلورهند مرده، ولی از Night City بیدارتره. مرگ، فقط جلوی کار کالبد فانی رو میگیره، ولی یک راه، “هیچوقت از میان نمیره! ”
I saw corps strip farmers of water… and eventually of land.
Saw them transform Night City into a machine fueled by people’s crushed spirits. broken dreams and emptied pockets.
Corps’ve long controlled our lives, taken lots… and now they’re after our souls!
V, I’ve declared war not ’cause capitalism’s a thorn in my side or outta nostalgia for an American gone by.
This war’s a people’s war against a system that’s spiralled outta our control. It’s a war against the fuckin’ forces of entropy. understand?!
Do whatever it takes to stop ’em, defeat ’em, gut ’em. If I gotta kill, I’ll kill. If I need your body, I’ll fuckin’ take It!
– Johnny Silverhand
سایبرپانک ۲۰۷۷، هیچ دیالوگی رو بی هدف بیان نمیکنه، بعضی جملات بشکل واقعه ای طنز، ولی تلخ اتفاق میفتن، برای باور این حرف، فقط و فقط کافیه، به آخرین دیالوگ جانی به کری فکر کنید. بازی، در ترانه های گروه سمورای، بشکل جالبی آینده Silverhand رو پیشگویی میکنه و آهنگ موردعلاقه اون رو، Never Fade Away میزاره، که برای بار دیگه، ایدئولوژیشو تکرار کنه.
He burned down half the city just to prove he was right and burned the other half just for fun.
– Information entry about Johnny Silverhand.
.
.
Night City
نایت سیتی زیباست، اما گول شهر همیشه بیدار رو نخورید، این شهر حتی از اسمش هم تاریکتره، این شهر، یه برده ست، یه برده هرچقدر نورانی باشه ولی درونش سیاهه، چون شمع امیدی روشن نیست. همیشه لازم نیست شهری در اعماق دریا بسازید و “شوک زیستی” وارد کنید تا غم بسازید، لازم نیست یه آمریکا رو آلوده کنید تا غم رو در “آخرین افراد از ما” بوجود بیارید، لازم نیست جهان زیرین و شیاطین رو به بالا بیارید “تا شیطان هم بگرید”، لازم نیست اشتباه زیستی رخ بدهد تا جهان “اقامتگاه شیطان” شود، نه، فقط کافیست امید رو بگیرید، تا “شهری به تاریکی شب” فرو برد.
Well Night City, goodnight, and good luck.
– V To Night City
سایبرپانک ۲۰۷۷، بهترین اتفاقی بود که بعد از ویچر ۳ برای من اتفاق افتاد، بعد از صرف دو هفته و چیزی حدود ۸۰ ساعت پلی دادن این بازی، دوباره بهم ثابت شد که CDPR ، بهترین استدیو بازی سازی و عزیز ترینشون برای منه، کاش که این اتفاقات براش پیش نمیومد چون احتمال ساخت ادامه برای این بازی بدلیل جو عمومی که علیهشه، حداقل تا ۱۰ سال آینده (بنظر من) غیرممکنه، بی صبرانه منتظر بسته های الحاقی هستم و تا اونموقع، مجبورم که به Night City برنگردم. همیشه موفق باشی CD Project Red، همیشه در یاد بمانی، Johnny Silverhand!
Goodbye V, And never stop fightin’…
– (نمیگم اسپویل نشه)
پ.ن: دوستان احتمالا این آخرین کامنت من تو سایت باشه، از همه رفقا خداحافظی میکنم و امیدوارم همیشه موفق باشید.❤
ممنون که این متن زیبا رو نوشتید.
ولی اخه کجا میرید برادر؟؟
ایشالا همیشه تو زندگیتون موفق باشید و خوشبختی همیشه مهمونتون باشه
ارادتمندم کاکو
والا وقت! وقت اصلا ندارم! چندین روزه ساعت مطالعه رو میخوام بالا ببرم بخاطر سایبر نمیشد ( یکم هم هول هولکی تمومش کردم کلی gig و undiscovered place مونده، وگرنه من آدمی نیسم سیدی پراجکت بازی بده تا تهش نرم چندبار پشت هم پلیش ندم :دی ) سایت هم خیلی اعتیاد آوره، میام کم کم ۲۰ دقیقه وقت میره، ایشالا این دوران بگذره دوباره خدمت عزیزان میرسم❤
با اینکه توی کامنتها اکثرا باهات مخالف بودم اما اینو خوب گفتی.
واقعا cdpr جزء بهترینهاست. سایبرپانک فقط تحت تاثیر جو عمومی اینطور هیت شد وگرنه خیلی عالی بود.
ویچر ۳ این همه باگ داشت تا بعدش درست شد
رد دد۲ رو pc عملا غیرقابل بازی بود
حتی سونی با هورایزن زیرو داون اوایل رو pc که بهینه سازیش واقعا افتضاح بود.
اینا کسی نگفت عه چرا اینطوره
در کل بنظرم خود cdpr با این همه هایپی که ایجاد کردن هم مقصر بودن و همه انتظار بی نقص ترین بازی رو داشتن( تازه بهتر از ویچر ۳) ولی این بازی اصلا به حق خودش نزدیک هم نشد.
چرا مخالف آخه :دی
سعیم این بود به مشکلات نپردازم چون همه میدونن، ولی شاید همه این روح زیبای بازی رو نبینن
بلاخره ی نظر مثبت و قشنگ در مورد سایبرپانک خوندیم
انشأالله ک موفق باشی دوست عزیز
امیر جان کامنتت خیلی زیبا بود البته من یک کامنتی گذاشته بودم که در عین تعجب رد صلاحیت شد چرا نمیدونم ، اما به هر حال اینکه سایبر پانک انقدر برات عالی بوده هایپ من رو بیشتر کرد ، نیازی به رفتن و آخرین کامنت نیست =)) اما خب هر جا هستی موفق باشی
ارادتمندم آقامحسن❤
آقای کریمی بعضی وقتا اذیت میکنه دیگه چیکار کنیم ( حالا به دل نگیرید اینو تایید کنید! )
آقامحسن سایبرپانک شاید شاهکاری که منتظرش بودیم نباشه، ولی حتما یکی از بهترین بازیهای چندساله اخیره، برای من بعد ویچر، عزیزترین بازی کل زندگیم شده و چیزی که برام جالبه، این دو بازی جفتشون توی بحرانی ترین موقعیت های زندگیم بهم آرامش دادن و شاید این تعصب شدید و علاقه وافری که سیدی پراجکت دارم از همینجا باشه.
آقامحسن نمیدونی این درسا چقد کمر منو خم کردن :)))) من دو هفته هر روز بازی کردم قشنگ به اندازه ۲ ماه عقب افتادم! هرچی ارتباط با دنیای مجازی داشتم رو قطع کرده بودم بجز سایت که بالاجبار الان باید قید اینو هم بزنم، دعا کنید با سرافرازی ازین دوره خارج شم تا باز در خدمت شما عزیزان باشم❤
.
پ.ن: اگه احیانا کاری داشتید خصوصی پیام بدید ایمیل که میاد حتما چک میکنم
قربونت امیر جان
آقا حسین کریمی اول اسم و فامیلش هم ح داره هم ک…هیدئو کوجیما نیستی؟! مگه چی از حسن قهرمان کم داری؟!
کپی ناقص گوست و سکیرو
چینیا خوبم فعال شدن توی گیم
گیم پلی روون و خوبی داشت. چقدر باحال بود وقتی میرفت رو درخت ها
فیزیک برفش هم وقتی روشون راه میرفت عالی بود
بازی شبیه گوسته یاد گوست افتادم
ولی باید بازی جالبی باشه
خوشمان نیامد، شبیه این فیلمای چینیه فوق تخیلی بود طرف جوری میپره انگار داره پرواز میکنه
چرا تائید نمیکنید؟
بازیش تخیلیه
یه چیزهایش مثل گرافیک صخره و اینهاش خوب بود ولی درکل خیلی فاصله داره با مثل Black myth wukong
بازی خوبی به نظر میاد. حرکات کارکتر باتوجه به سبک چینی پیاده شده اگه به فیلمهای رزمی چینی نگاه کنید که کردید میبیند که کارکتر شبیه به اون حرکت میکنه و طبیعیه
دوستان متوجه شدند باس آخر فیلم رو یا من اشتباه کردم چقدر این باس به U-3 تو ایول ۴ شبیه هست ؟؟