موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium

موسیقی گیمفا | موسیقی‌های متن بازی The Medium

مرصاد قدیری
۱۷:۳۰ ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
موسیقی گیمفا

سلام به تمامی کاربران و مخاطبان عزیز وب‌سایت گیمفا. امیدواریم که در این دوران سخت کرونایی و گرمای تابستانی حالتان خوب باشد. مثل همیشه، قصد داریم در آیتم «موسیقی گیمفا»، بازی‌هایی که دارای موسیقی‌های متن جذاب هستند را به شما معرفی کنیم. برای این هفته، ما موسیقی بازی The Medium را انتخاب کرده‌ایم.

The Medium جدیدترین اثر استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) محسوب می‌شود؛ یک عنوان نسل نهمی در ژانر وحشت روان‌ شناختی که دارای یک مکانیک گیم‌پلی منحصر به فرد است. این ویژگی که Dual Reality نام دارد، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به طور هم‌زمان با دو دنیای مادی و غیر مادی تعامل داشته باشند.

شخصیت اصلی بازی که Marianne نام دارد، یک Medium است که می‌تواند دنیای غیر مادی را مشاهده کرده و با آن ارتباط برقرار کند. گیم‌پلی بازی نیز بیشتر بر روی حل معما‌ها تمرکز دارد. Marianne می‌تواند به صورت هم‌زمان در هر دو دنیا حاضر شده و از این طریق معما‌های مختلفی را حل کند.

بازی The Medium در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس سری ایکس | اس منتشر شد و نقد‌های نسبتا خوبی را دریافت کرد. این عنوان قرار است در اوایل سپتامبر امسال نیز راهی کنسول پلی‌استیشن ۵ شود.

موسیقی بازی

موسیقی‌ بازی The Medium

موسیقی The Medium که ترکیبی از صدا‌های راک، الکترونیک و ارکسترال بوده، محصول همکاری بسیار نزدیک آرکادیوز ریکوسکی (Arkadiusz Reikowski) و آکیرا یامااوکا (Akira Yamaoka) است. همانند بازی The Medium، موسیقی این عنوان نیز حالتی دوگانه دارد. ریکوسکی که سابقه‌ی کار بر روی آثار دیگر استودیوی بلوبر تیم نظیر Blair Witch ،Layers of Fear و Observer را در کارنامه دارد، وظیفه‌ی تولید موسیقی‌های محیط فیزیکی را برعهده داشته است.

از طرف دیگر، یامااوکای افسانه‌ای که او را با موسیقی آثاری نظیر سری Silent Hill ،Shadows of the Damned و No More Heroes 2: Desperate Struggle می‌شناسیم، موسیقی‌های محیط غیر مادی بازی را تولید کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که از صدای تروی بیکر (Troy Baker) نیز برای ساخت موسیقی‌های بازی استفاده شده است.

دانلود آلبوم موسیقی بازی The Medium با کیفیت MP3

شما در ادامه می‌توانید به صورت آنلاین به برخی از موسیقی‌های آلبوم بازی گوش داده و موسیقی مورد نظر را با کلیک بر روی آن دانلود کنید:

The Love That Was Lost

Voices

Goodbye Jack

Fade

You Can’t Save Everyone Butterfly

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium
موسیقی بازی The Medium

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موسیقی بازی The Medium